PDA

Bekijk Volledige Versie : Spelletje



mark61
01-01-06, 13:07
http://www.fasco-csc.com/works/white/white.php , klik op white chamber.

Ik ben er nog niet uit, maar het houdt me van de straat.

Spoetnik
01-01-06, 14:19
Heb jij de paarse memory chip al gevonden?

mark61
01-01-06, 15:29
Jah, maar vraag me niet waar. Mijn eigen memory chip ligt eruit.

Oh ja, die ligt onder / in het wielslot.

Spoetnik
01-01-06, 15:39
Ja ik heb em nu ook gevonden.. Het duurde even voordat ik in de gaten had dat je de remote ook kon gebruiken zonder dat ding.

mark61
01-01-06, 16:36
Geplaatst door Spoetnik
Ja ik heb em nu ook gevonden.. Het duurde even voordat ik in de gaten had dat je de remote ook kon gebruiken zonder dat ding.

Jah, die heb je twee keer nodig.

Ik doe intussen de Crimson Room, maar daar kom ik echt niet uit. Misschien omdat je geluid nodig hebt, dat heb ik niet.

Orakel
01-01-06, 16:51
Geplaatst door mark61
Jah, die heb je twee keer nodig.

Ik doe intussen de Crimson Room, maar daar kom ik echt niet uit. Misschien omdat je geluid nodig hebt, dat heb ik niet.

Nou, wat een lol :moe:
Heb een ring, een tape, leeg cdhoesje, 2 sleutels en een tape.
Tis meer een darkroom dan een crimsonroom.
Was de bedoeling?

mark61
01-01-06, 17:10
Geplaatst door Orakel
Nou, wat een lol :moe:
Heb een ring, een tape, leeg cdhoesje, 2 sleutels en een tape.
Tis meer een darkroom dan een crimsonroom.
Was de bedoeling?

Waar die cdhoes voor is beats me, achteraf. De bedoeling is dat je de kamer uitkomt. Je moet nog het ding vinden waar die tape en (2) ringen in gaan. En nog een batterij en een staafje...

Ga maar even puzzelen, meer verklap ik ff niet.

freya
01-01-06, 17:47
Grrrrr ik zit ook in die rode kamer en kom niet verder dan 3 sleutels, cd doosje, cassette, vreemde box, kabel, memo en 1 ring :moe:

mark61
01-01-06, 18:13
Geplaatst door freya
Grrrrr ik zit ook in die rode kamer en kom niet verder dan 3 sleutels, cd doosje, cassette, vreemde box, kabel, memo en 1 ring :moe:

Paar keer gordijn open en dicht en je hebt nog een ring. Of anders s goed rond het bed kijken.

Dutchguy
01-01-06, 18:15
Geplaatst door Orakel

Tis meer een darkroom dan een crimsonroom.

Gewoon de weg aan Pim vragen. Of zie die er niet in? :student:

Orakel
01-01-06, 20:22
Geplaatst door mark61
Waar die cdhoes voor is beats me, achteraf. De bedoeling is dat je de kamer uitkomt. Je moet nog het ding vinden waar die tape en (2) ringen in gaan. En nog een batterij en een staafje...

Ga maar even puzzelen, meer verklap ik ff niet.

:argwaan: Had 3 sleutels, snoertjes voor de audio, een tape, een memo, een lege cd-hoes, 3 sleutels, een ring, een rood kistje en een 4-cijferige code gevonden. Die 2e ring konk niet vinden en ik vermoed iets in de lamp in het plafond, maar daar kank niet komen.
En ligt Pim onder het bed of moet die plots uit de kast komen?

freya
01-01-06, 21:41
Geplaatst door Orakel
:argwaan: Had 3 sleutels, snoertjes voor de audio, een tape, een memo, een lege cd-hoes, 3 sleutels, een ring, een rood kistje en een 4-cijferige code gevonden. Die 2e ring konk niet vinden en ik vermoed iets in de lamp in het plafond, maar daar kank niet komen.
En ligt Pim onder het bed of moet die plots uit de kast komen?

Die 2e ring had ik uiteindelijk ook en een batterij en die code, maar geen staafje :moe:

Zelfs mijn zoon werd het al snel zat :moe:

_h4T3D_sE7eN
01-01-06, 22:48
Oh my God, nvdd'ers en een spel. Da' ken nooit goed gaan ... :vreemd:

mark61
01-01-06, 22:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Oh my God, nvdd'ers en een spel. Da' ken nooit goed gaan ... :vreemd:

Apparently not. Hoewel ik het pas bij de 3e opgaf. Toen konk geen Japanner meer zien.

mark61
01-01-06, 22:52
Geplaatst door Orakel
:argwaan: Had 3 sleutels, snoertjes voor de audio, een tape, een memo, een lege cd-hoes, 3 sleutels, een ring, een rood kistje en een 4-cijferige code gevonden. Die 2e ring konk niet vinden en ik vermoed iets in de lamp in het plafond, maar daar kank niet komen.
En ligt Pim onder het bed of moet die plots uit de kast komen?

Pim blijft gevoeglijk uit beeld. Er zijn grenzen, zelfs in Japan.

mark61
01-01-06, 22:53
Geplaatst door freya
Die 2e ring had ik uiteindelijk ook en een batterij en die code, maar geen staafje :moe:

Zelfs mijn zoon werd het al snel zat :moe:

Staafje lag geloof ik bij het voeteneind tussen matras en muur. Samen met kistje = videoprojector. Filmpje van danser met kruisje; op kruisje klikken en bijna klaar. Geloof ik.

freya
01-01-06, 23:18
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Oh my God, nvdd'ers en een spel. Da' ken nooit goed gaan ... :vreemd:

Speel jij dat *@##@@@**spel dan ff uit en zet hier de oplossing :ego:

Als je nog eens iets leuks weet Mark61 :mad:

freya
01-01-06, 23:19
Geplaatst door mark61
Staafje lag geloof ik bij het voeteneind tussen matras en muur.

Nee daar lag de batterij :moe:


Samen met kistje = videoprojector. Filmpje van danser met kruisje; op kruisje klikken en bijna klaar. Geloof ik.

staafje is onvindbaar :verveeld:

mark61
02-01-06, 00:18
Geplaatst door freya
Nee daar lag de batterij :moe:



staafje is onvindbaar :verveeld:

Hoofdeind dan. Ben het alweer vergeten.

Juliette
04-01-06, 13:01
Geplaatst door mark61
Jah, die heb je twee keer nodig.

Ik doe intussen de Crimson Room, maar daar kom ik echt niet uit. Misschien omdat je geluid nodig hebt, dat heb ik niet.

Grrr. Ik raak niet eens uit de witte.

mark61
04-01-06, 13:02
Geplaatst door Juliette
Grrr. Ik raak niet eens uit de witte.

Kom kom, een beetje creativiteit. Zelfs mij lukte het.

freya
04-01-06, 13:07
Mijn zoon is uit de rode kamer ontsnapt, nu zitten we vast in de blauwe :moe:

@juliette: het is een rotspel en het heeft niet alleen met denken te maken, soms moet je gewoon 30 000 keer op dezelfde plek klikken en dan ineens ligt er wel iets dat er de eerste 29 999 keer niet lag :moe:

Orakel
04-01-06, 21:55
Geplaatst door mark61
Staafje lag geloof ik bij het voeteneind tussen matras en muur. Samen met kistje = videoprojector. Filmpje van danser met kruisje; op kruisje klikken en bijna klaar. Geloof ik.

Tot daar heb ik het ook gered, op kruisje geklikt, beeld gaat weer naar de stereo en sindsdien heb ik geen kampjoeter meer, maar een tiepmasjien. Mocht geen nieuwe van de ICT.
Wat een jeukspel zeg, heb me echt een tennisarm en een voetbalknie geklikt. Echt, als een bezetene. Me kamergenoten dachten dat ik acute Gilles des la Tourette had, klilkken en schelden, klikken en schelden.

mark61
04-01-06, 21:57
Geplaatst door Orakel
Tot daar heb ik het ook gered, op kruisje geklikt, beeld gaat weer naar de stereo en sindsdien heb ik geen kampjoeter meer, maar een tiepmasjien. Mocht geen nieuwe van de ICT.
Wat een jeukspel zeg, heb me echt een tennisarm en een voetbalknie geklikt. Echt, als een bezetene. Me kamergenoten dachten dat ik acute Gilles des la Tourette had, klilkken en schelden, klikken en schelden.

:hihi: Jah tis niet best voor je RSI.

Ik heb eerlijk gezegd gespiekt bij de commentaren. Je moet pas NA het filmpje op de aangegeven plek klikken. En dan gaat dat nog niet even makkelijk.

Orakel
04-01-06, 22:03
Geplaatst door mark61
:hihi: Jah tis niet best voor je RSI.

Ik heb eerlijk gezegd gespiekt bij de commentaren. Je moet pas NA het filmpje op de aangegeven plek klikken. En dan gaat dat nog niet even makkelijk.

I did, i really did. Eerst op kruisje, daarna op zijn kruisje, daarna op de plek op de muur, maar kreeg iedere keer weer die aftandse cd speler in beeld. Ik draaien aan de knoppen, een ziljoen keer die cd-lade open en dicht geklikt tot ie er uit lag, trug naar die danser en die gegeseld en gewurgd met dat snoer, door 2 ringetjes gehaald en beide batterijen in ze hol gedouwd en ik heb me nu aangemeld bij de Legostadgroep.
It's official, ik wor fundamentalistisch staphorster anarchist.

mark61
04-01-06, 22:25
Geplaatst door Orakel
I did, i really did. Eerst op kruisje, daarna op zijn kruisje, daarna op de plek op de muur, maar kreeg iedere keer weer die aftandse cd speler in beeld. Ik draaien aan de knoppen, een ziljoen keer die cd-lade open en dicht geklikt tot ie er uit lag, trug naar die danser en die gegeseld en gewurgd met dat snoer, door 2 ringetjes gehaald en beide batterijen in ze hol gedouwd en ik heb me nu aangemeld bij de Legostadgroep.
It's official, ik wor fundamentalistisch staphorster anarchist.

:hihi:

Sorry, ik zal je niet meer in verleiding brengen met duivelse verdorven afleiding.

Wat die CDspeler en hoes ermee te maken hadden is mij nooit duidelijk geworden. Maar goed dat je niet aan die andere begonnen bent. Daar dwarrelen stukjes papier met Chinese karakters rond, je hoeft niet te ontsnappen want de deur staat al open, er ligt een lijk, alleen zijn geest moet nog ontsnappen geloof ik. Met behulp van bier, wierook en foto's van vette Amerikanen. Werd me allemaal een beetje te etnisch.

freya
04-01-06, 22:33
Geplaatst door Orakel
I did, i really did. Eerst op kruisje, daarna op zijn kruisje, daarna op de plek op de muur, maar kreeg iedere keer weer die aftandse cd speler in beeld. Ik draaien aan de knoppen, een ziljoen keer die cd-lade open en dicht geklikt tot ie er uit lag, trug naar die danser en die gegeseld en gewurgd met dat snoer, door 2 ringetjes gehaald en beide batterijen in ze hol gedouwd en ik heb me nu aangemeld bij de Legostadgroep.
It's official, ik wor fundamentalistisch staphorster anarchist.

:hihi:

Juliette
05-01-06, 14:13
Geplaatst door mark61
:hihi:

Sorry, ik zal je niet meer in verleiding brengen met duivelse verdorven afleiding.

Wat die CDspeler en hoes ermee te maken hadden is mij nooit duidelijk geworden. Maar goed dat je niet aan die andere begonnen bent. Daar dwarrelen stukjes papier met Chinese karakters rond, je hoeft niet te ontsnappen want de deur staat al open, er ligt een lijk, alleen zijn geest moet nog ontsnappen geloof ik. Met behulp van bier, wierook en foto's van vette Amerikanen. Werd me allemaal een beetje te etnisch.



grr. Alles doorworsteld, juiste moment op het kruisje gedrukt. Vaststelling: code niet gevonden. :moe: :hihi:

mark61
05-01-06, 14:15
Geplaatst door Juliette
grr. Alles doorworsteld, juiste moment op het kruisje gedrukt. Vaststelling: code niet gevonden. :moe: :hihi:

Jij bent wel een doorzetter hoor. Dat klikken levert echt problemen op, heb ik wel 3, 4 keer gedaan. Eind is heel flauw, met schroevedraaier deurslot rammen.

Juliette
05-01-06, 22:34
Geplaatst door mark61
Jij bent wel een doorzetter hoor. Dat klikken levert echt problemen op, heb ik wel 3, 4 keer gedaan. Eind is heel flauw, met schroevedraaier deurslot rammen.

OK. Finished! Die URL klopte niet (zo kan ik het ook) en die witte was leuker.

Joesoef
06-01-06, 06:39
Ik mietje kom niet eens uit de eerste kamer :moe:

Divine_70
06-01-06, 13:28
Geplaatst door mark61
http://www.fasco-csc.com/works/white/white.php , klik op white chamber.

Ik ben er nog niet uit, maar het houdt me van de straat.

Heb ik weer, moet ik japanse taal installeren :loens:
Geen wonder dat je er niet uit komt :stout:

freya
06-01-06, 13:38
Geplaatst door Divine_70
Heb ik weer, moet ik japanse taal installeren :loens:
Geen wonder dat je er niet uit komt :stout:

:haha:

Je kunt het ook in het engels spelen hoor.

En je hoeft verder niet veel te lezen, alleen maar klikken, eindeloos klikken :maf2:

:verveeld:

Divine_70
06-01-06, 13:39
Geplaatst door freya
:haha:

Je kunt het ook in het engels spelen hoor.

En je hoeft verder niet veel te lezen, alleen maar klikken, eindeloos klikken :maf2:

:verveeld:

Jah, maar als ik japans niet accepteer krijg ik leeg scherm :loens:

:haha:

freya
06-01-06, 13:42
Geplaatst door Divine_70
Jah, maar als ik japans niet accepteer krijg ik leeg scherm :loens:

:haha:

Mss moet je daar eigenlijk maar blij mee zijn :loens:

:D

Divine_70
06-01-06, 13:43
Geplaatst door freya
Mss moet je daar eigenlijk maar blij mee zijn :loens:

:D

:haha: Jammer hoor, het is dat ik niet kan openen, anders had ik m zeker snel uit gespeeld :student: :stout:
Maar goed, ik geef het op

freya
06-01-06, 14:08
Geplaatst door Divine_70
:haha: Jammer hoor, het is dat ik niet kan openen, anders had ik m zeker snel uit gespeeld :student: :stout:
Maar goed, ik geef het op

tuurlijk :vreemd:

mark61
06-01-06, 17:47
Geplaatst door Juliette
OK. Finished! Die URL klopte niet (zo kan ik het ook) en die witte was leuker.

Jah die URL was ff knoeien. En de witte was leuker.

Divine_70
06-01-06, 18:48
Geplaatst door freya
tuurlijk :vreemd:

Jah, echt :engel: :hihi:

freya
09-01-06, 17:55
vraag me niet waarom, maar ik ben in die blauwe kamer gaan kijken :maf:






help!

Juliette
09-01-06, 18:46
Geplaatst door freya
vraag me niet waarom, maar ik ben in die blauwe kamer gaan kijken :maf:






help!

Die is makkelijk. :ego: