PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder heeft problemen met haar schoondochter

prinsofmarok
01-01-06, 16:22
geachte dames,

het gaat om het volgende:
de schoondochter wil haar schoonmoeder niet.

de schoondochter steekt haar tong naar haar schoonmoeder
de schoondochter is jaloers wanneer een tante haar man aan spreekt
de schoondochter scheldt haar tantes uit
de schoondochter nodigt haar schoonfamillie nooit uit
de schoondochter wil behandelt worden door de famillie als een bruid.
de schoondochter belt haar man steeds naar zijn werk en is boos wanneer hij een seconde te laat is.
de schoondochter belt ook naar zijn werk waar haar man op dat moment is.
de schoondochter belt constant met haar mobiel.
de schoondochter...............

er zijn nog vele ander irritante dingen wie deze genoemde nadelen kan oplossen dan zijn we al een stuk verder.

de zooon van de schoonmoeder wil graag advies om van de schoondochter een normaal mens van te maken met een beetje respect tegenover de man.

ps : ze schreeuwt en klaaght en zeurt ook

ZINBLEDI
10-01-06, 21:30
nou om steeds schoondochter te noemen. Ik heb ook een schoonmoeder en moet eerlijk zeggen, Heb van alles geprobeert om het haar naar de zin te maken. Maar het lijkt steeds of ze steeds meer willen. Ik groet haar altijd, het verbaast je of niet soms kijkt ze me aan van heb je het tegen mij. Ik doe aardig tegen haar koop dingen voor haar. ruim in huis op help mee in de keuken. En noem maar nog meer op wat van een schoondochter verwacht word. Maar elhemdoelilah staat mij man altijd achter mij. Hij laat het haar niet weten. Tegen haar doet hij of hij achter haar staat zo los je het probleem wel op. Ieder zijn zin geven. Ik wou ook liever een schoonmoeder. Die ik kan knuffelen., En waar ik net als mij eigen moeder mee om kan gaan. Arm in arm lopen winkelen. gezellig leuke dingen doen. Dat was mijn droom maar hellaas. ik heb alles geprobeert. Dus persoonlijk vindt ik niet dat je alleen schoondochter kan zeggen. groetjes