PDA

Bekijk Volledige Versie : waarom? halfbloedjes?? weg??



Bella_maffia
03-01-06, 16:34
hallo mensen ik heb hier laatst een onderwerp geplaats over halfbloedjes en weet niet hoe in godsnaam is ie weg alsof ik heet nooit heb geschereven en dat niemand er op heb gereageerd ??? kifach zehmaaa gaan we ze doen wellaa ik eis mijn onderwerp gewoon terug want ik had nog steeds geen antw op mijn vragen??? of geef mij een reden waarom het weg issssssssssssssssssssss??????????????

dus maar ik was aan het denken waarom de laatst tijd veel van marokkaanse half bloedjes tegen komt? en hoe het dat zal komen?? zehma omdat marokkannen elkaar niet meer leuk vinden wella???

:confused: doeii

freya
03-01-06, 16:36
Mss is dat topic wel weggehaald omdat het vol racistische opmerkingen stond? :vreemd:


:moe:

Bella_maffia
03-01-06, 16:38
racistische opmerkingen stond?


ahah dat is grappig ik mag wel tog me meining uiten en er was niks verkeerd gezegdddddd?????????/ dus ze trippen :boos:

freya
03-01-06, 16:41
Nee hoor ik trip niet :moe:


Je mag je mening zeggen, maar dan wel graag zonder racistisch te worden :moe:

Bella_maffia
03-01-06, 16:48
maar ik zeg ook niet dat jij tript ik zeg die mensen die dat denken is tog niet normaal ik heb een normaal vragen gesteld en w8 op antw..

maar jah slaat nergens op rassistich ik vraag geen hulp om een moord te plegen of zo

maar jah thinks dat je reageerd

Soldim
03-01-06, 17:00
Geplaatst door Bella_maffia
maar ik zeg ook niet dat jij tript ik zeg die mensen die dat denken is tog niet normaal ik heb een normaal vragen gesteld en w8 op antw..


Schrijven dat mensen van het Marokaanse ras niet met mensen van een ander ras mogen trouwen omdat het Marokaanse ras dan uitsterft heeft zeker racistische trekjes. Bovendien is het ontzetten dom, omdat er geen verschillende rassen mensen bestaan ;)

Bella_maffia
03-01-06, 17:09
hahahhahahahahahahahahahhaha die is goedddd:P:P:P:P

Mark
03-01-06, 17:11
Geplaatst door Bella_maffia
hallo mensen ik heb hier laatst een onderwerp geplaats over halfbloedjes en weet niet hoe in godsnaam is ie weg alsof ik heet nooit heb geschereven en dat niemand er op heb gereageerd ??? kifach zehmaaa gaan we ze doen wellaa ik eis mijn onderwerp gewoon terug want ik had nog steeds geen antw op mijn vragen??? of geef mij een reden waarom het weg issssssssssssssssssssss??????????????

dus maar ik was aan het denken waarom de laatst tijd veel van marokkaanse half bloedjes tegen komt? en hoe het dat zal komen?? zehma omdat marokkannen elkaar niet meer leuk vinden wella???

:confused: doeii

Ben jij een berber of arabier?

Soldim
03-01-06, 17:26
Geplaatst door Bella_maffia
hahahhahahahahahahahahahhaha die is goedddd:P:P:P:P

Discuseren doe je op basis van argumenten.
Dus kom met tegenargumenten als je het ergens niet mee eens kunt zijn ipv dom geschreeuw :boogie:

Julien
04-01-06, 11:21
Geplaatst door Soldim
Schrijven dat mensen van het Marokaanse ras niet met mensen van een ander ras mogen trouwen omdat het Marokaanse ras dan uitsterft heeft zeker racistische trekjes. Bovendien is het ontzetten dom, omdat er geen verschillende rassen mensen bestaan ;)

heeft ze dat echt gezegd?? Dan vind ik het terecht dat het topic verwijderd is. Das puur racisme

freya
04-01-06, 11:23
Geplaatst door Julien
heeft ze dat echt gezegd?? Dan vind ik het terecht dat het topic verwijderd is. Das puur racisme

I rest my case :roker:

David
04-01-06, 13:22
Alleen dat woord al, halfbloedje. Doodeng.

delirious
04-01-06, 13:25
Geplaatst door David
Alleen dat woord al, halfbloedje. Doodeng.

Correctemundo mate.

David
04-01-06, 13:29
Geplaatst door delirious
Correctemundo mate.



Valt voor mij in de categorie "onecht kind". Ook al zo'n gruwelijk etiket. Ik bedoel, halfbloed - wat is dan de andere helft? Priklimonade?

delirious
04-01-06, 13:34
Geplaatst door David
Valt voor mij in de categorie "onecht kind". Ook al zo'n gruwelijk etiket. Ik bedoel, halfbloed - wat is dan de andere helft? Priklimonade?

:hihi:
Bastaard ook zo een:argwaan:

Julien
04-01-06, 14:10
mwa ik zie opzich niet het probleem in het woordje "halfbloed" .. zo kun je achter elk woord wel iets negatiefs zien.. dan vind iik het woord neger nog 2x zo erg.

halfbloedjes zijn wel altijd de knapste mensen :) en het is ook een voordeel om half te zijn..dan heb je een ruimer wereldbeeld omdat je bij 2 of meerdere culturen thuishoort.

freya
04-01-06, 14:53
Geplaatst door Julien

halfbloedjes zijn wel altijd de knapste mensen :) en het is ook een voordeel om half te zijn..dan heb je een ruimer wereldbeeld omdat je bij 2 of meerdere culturen thuishoort.

Inderdaad, er moet meer gemengd worden! :fplet:

Aicha1976
04-01-06, 15:00
Geplaatst door David
Valt voor mij in de categorie "onecht kind". Ook al zo'n gruwelijk etiket. Ik bedoel, halfbloed - wat is dan de andere helft? Priklimonade?



Ik moest ook erg huilen :huil2:

Had nog een topic geopend erover...uh meen dat het en toen...heet :o

~Panthera~
04-01-06, 15:04
Geplaatst door delirious
:hihi:
Bastaard ook zo een:argwaan:


Bastaard and proud of it. :ego:

:hihi:

Aicha1976
04-01-06, 15:06
Geplaatst door Julien
mwa ik zie opzich niet het probleem in het woordje "halfbloed" .. zo kun je achter elk woord wel iets negatiefs zien.. dan vind iik het woord neger nog 2x zo erg.

halfbloedjes zijn wel altijd de knapste mensen :) en het is ook een voordeel om half te zijn..dan heb je een ruimer wereldbeeld omdat je bij 2 of meerdere culturen thuishoort.



Met het woord neger is niets mis vind ik (en de negers die ik ken zijn het met me eens)

Zelf ben ik half Marokkaans / half Nederlands en ik vind het heus geen ramp wanneer mensen het woord half bloed gebruiken. De topic van Bella Maffia was echter zo rascistisch getint dat ik wel boos werd. Nog enger is, dat ze dit niet inziet. :aanwal:

delirious
04-01-06, 15:09
Geplaatst door ~Panthera~
Bastaard and proud of it. :ego:

:hihi:

Bastardo cato loco! :hihi:

~Panthera~
04-01-06, 15:09
Geplaatst door delirious
Bastardo cato loco! :hihi:


You got it, Swa ! :duim:

:hihi:

Julien
04-01-06, 15:28
Geplaatst door Aicha1976
Met het woord neger is niets mis vind ik (en de negers die ik ken zijn het met me eens)

Zelf ben ik half Marokkaans / half Nederlands en ik vind het heus geen ramp wanneer mensen het woord half bloed gebruiken. De topic van Bella Maffia was echter zo rascistisch getint dat ik wel boos werd. Nog enger is, dat ze dit niet inziet. :aanwal:

ik ben ook halfbloed en ik ben het met je eens..

ik heb het betreffende topic niet gelezen, maar ik kan hier ook zeer kwaad om worden... er leven blijkbaar nog steeds een paar randdebielen die vinden dat een marokkaanse alleen met een marokkaan moet trouwen, een nederlander met een nederlandse, een antiliaan met een antilliaanse etc. :moe:

delirious
04-01-06, 15:41
Geplaatst door Julien
ik ben ook halfbloed en ik ben het met je eens..



Half wat?
Gare? :hihi:

Wide-O
04-01-06, 15:43
Geplaatst door Aicha1976
Met het woord neger is niets mis vind ik (en de negers die ik ken zijn het met me eens)


Woorden op zich hebben zelden een lading. De context waarin ze staan is veel belangrijker. Context is everything. Je afvragen waarom "soort niet bij soort blijft" is dermate debiel en futiel dat het bijna de moeite niet waard is om op te reageren.

"Halfbloed": op zich niets mis mee denk ik, maar het wordt zo vaak gebruikt op een denigrerende manier dat ik het zelf nooit zou gebruiken. Vaak negatief gebruikt worden is ook context.

Waarom je mensen wil aanspreken of klasseren volgens "raciale" kenmerken (rassen bestaan inderdaad niet Soldim) gaat mijn petje zowiezo te boven.

(wat is er trouwens gebeurd met het woord "mulat" bedenk ik net ?)

En verder weet iedereen dat die andere helft bij halfbloeden bestaat uit bacardi-breezer :ego:

knuppeltje
04-01-06, 15:43
Geplaatst door freya
Inderdaad, er moet meer gemengd worden! :fplet:


Voor of achter de pc?

~Panthera~
04-01-06, 15:45
Geplaatst door knuppeltje
Voor of achter de pc?


Wherever. :hihi:

knuppeltje
04-01-06, 15:47
Geplaatst door ~Panthera~
Wherever. :hihi:

Doe je mee?

Aicha1976
04-01-06, 15:52
Geplaatst door Wide-O
Woorden op zich hebben zelden een lading. De context waarin ze staan is veel belangrijker. Context is everything. Je afvragen waarom "soort niet bij soort blijft" is dermate debiel en futiel dat het bijna de moeite niet waard is om op te reageren.

"Halfbloed": op zich niets mis mee denk ik, maar het wordt zo vaak gebruikt op een denigrerende manier dat ik het zelf nooit zou gebruiken. Vaak negatief gebruikt worden is ook context.

Waarom je mensen wil aanspreken of klasseren volgens "raciale" kenmerken (rassen bestaan inderdaad niet Soldim) gaat mijn petje zowiezo te boven.

(wat is er trouwens gebeurd met het woord "mulat" bedenk ik net ?)

En verder weet iedereen dat die andere helft bij halfbloeden bestaat uit bacardi-breezer :ego:


Helemaal eens...by the way, hier op het eiland wordt dat woord mulat heel vaak gebruikt nog.

~Panthera~
04-01-06, 15:57
Geplaatst door knuppeltje
Doe je mee?



:eek: :hihi: Op mijn leeftijd nog ?

knuppeltje
04-01-06, 15:59
Geplaatst door ~Panthera~
:eek: :hihi:

Oei, nu moet ik nog een gevat antwoord zien te vinden.

~Panthera~
04-01-06, 16:00
Geplaatst door knuppeltje
Oei, nu moet ik nog een gevat antwoord zien te vinden.


Ja, en snel. :hihi:

knuppeltje
04-01-06, 16:06
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, en snel. :hihi:


Dame, gij weet als geen ander dat een vrouw wel tien mannen de baas is he.

~Panthera~
04-01-06, 16:09
Geplaatst door knuppeltje
Dame, gij weet als geen ander dat een vrouw wel tien mannen de baas is he.


:duim: Op het nippertje. http://www.cosgan.de/images/smilie/haushalt/c025.gif

Wide-O
04-01-06, 16:11
Geplaatst door Aicha1976
Helemaal eens...by the way, hier op het eiland wordt dat woord mulat heel vaak gebruikt nog.

Ah... en is dat dan op een "neutrale" manier ? Hier heb ik het - en ik lees toch wel's wat - al 20 jaar niet meer gehoord.

Ik ben het trouwens eens met Julien ( :eek: ) dat halfbloeden vaak heel mooie mensen zijn. Nou ja, dan moet je weer "mooi" gaan definiëren, en "vaak", en daar heb ik geen zin in. :fpuh: Maar ik vind dat dus wel, vaak, en er zijn wel meer mensen geloof ik.

Niet dat iets "mooi" vinden ook meteen een waardeoordeel behelst, zo werkt het niet.

Is toch nog een leuke draad geworden Bella ! :D

Wide-O
04-01-06, 16:12
Geplaatst door knuppeltje
Dame, gij weet als geen ander dat een vrouw wel tien mannen de baas is he.

"Men may fall where women's strength fails"

Maar als er een platte auto-batterij bij komt kijken, owee! :hihi:

knuppeltje
04-01-06, 16:15
Geplaatst door ~Panthera~
:duim: Op het nippertje. http://www.cosgan.de/images/smilie/haushalt/c025.gif

Saved by the bell. Lucky me!

observer
04-01-06, 16:15
als oom van 4 wat zij halfbloedjes noemt (zal eens checken volgens mij zitten ze gewoon vol met bloed maar goed) de term is al beledigend genoeg het feit dat zij oproept tot het "puur" houden van (bestaat er wel zoiets als een marokkaans ras? ) doet me rillen

zou ze geen van alleen 1 seconde willen missen of ze nu puur melk wit of hazelnoot butterscotch zijn.



:zweep:

~Panthera~
04-01-06, 16:18
Geplaatst door Wide-O
"Men may fall where women's strength fails"

Maar als er een platte auto-batterij bij komt kijken, owee! :hihi:


Dan knipperen wij even met de wimpers.

And "Men fall again"... :hihi:

~Panthera~
04-01-06, 16:24
Geplaatst door knuppeltje
Saved by the bell. Lucky me!


:fplet: Nog niet, want je hebt die "bad" vraag nog liggen. :roker:

knuppeltje
04-01-06, 16:29
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Nog niet, want je hebt die "bad" vraag nog liggen. :roker:


Mooi niet!

Aicha1976
04-01-06, 16:31
Geplaatst door Wide-O
Ah... en is dat dan op een "neutrale" manier ? Hier heb ik het - en ik lees toch wel's wat - al 20 jaar niet meer gehoord.

Ik ben het trouwens eens met Julien ( :eek: ) dat halfbloeden vaak heel mooie mensen zijn. Nou ja, dan moet je weer "mooi" gaan definiëren, en "vaak", en daar heb ik geen zin in. :fpuh: Maar ik vind dat dus wel, vaak, en er zijn wel meer mensen geloof ik.

Niet dat iets "mooi" vinden ook meteen een waardeoordeel behelst, zo werkt het niet.

Is toch nog een leuke draad geworden Bella ! :D


Ja, mulat is een woord dat op een neutrale manier gebruikt wordt hier. Het is hier net zo multicultureel als Rotterdam, alleen mensen gaan hier veel gemoedelijker met de verschillen onderling om :fpetaf:

Tja, 'mooi' definieren is onbegonnen werk. Maar ik heb inderdaad van meerdere mensen begrepen dat ze "halfbloedjes" mooi vinden. Best of both worlds zeggen ze hier :tik:

Ik geloof overigens niet dat de topic is geworden zoals good old Bella het bedoeld had. Nou, ben ik toch nog een keer op NVDD geweest :nerd:

freya
04-01-06, 16:39
Geplaatst door Aicha1976

Nou, ben ik toch nog een keer op NVDD geweest :nerd:

En valt het mee of tegen? :strik:

Aicha1976
04-01-06, 16:45
Geplaatst door freya
En valt het mee of tegen? :strik:



Ik mis Reina :zegniets:

Mark
04-01-06, 16:47
ja maar beste Aicha,

Als alle marokkaanse meisjes zich als sletjes en hoeren gaan gedragen en zich onder invloed van de zionistische assimilatiecultuur laten bezwangeren door westerse mannen dan is toch de marokkaanse cultuur kapot en het einde zoek?

freya
04-01-06, 16:48
Geplaatst door Aicha1976
Ik mis Reina :zegniets:

maar wij hebben hier GJ! :ego:

Prlwytzkofski
04-01-06, 16:50
Geplaatst door freya
maar wij hebben hier GJ! :ego:

Stalking. :regie: Beheer !

Aicha1976
04-01-06, 16:51
Geplaatst door freya
maar wij hebben hier GJ! :ego:




Oh en wie is dat dan, een copycat van Reina ? :gsm:

freya
04-01-06, 16:58
Geplaatst door Aicha1976
Oh en wie is dat dan, een copycat van Reina ? :gsm:

Nou nee, dat nou ook weer niet :hihi:

Aicha1976
04-01-06, 17:01
Geplaatst door freya
Nou nee, dat nou ook weer niet :hihi:



Nou ik zal het in de gaten houden :auw2:


:regie: Waar is die Bella Maffia, dat opent maar topics en neemt vervolgens de benen...

Mark
04-01-06, 17:05
Geplaatst door Aicha1976
Nou ik zal het in de gaten houden :auw2:


:regie: Waar is die Bella Maffia, dat opent maar topics en neemt vervolgens de benen...

ze is iets voor haar moeder aan het doen, want zij heeft tenminste respect voor haar ouders en gaat er niet vandoor met de eerste beste westerling :ego:

Aicha1976
04-01-06, 17:08
Geplaatst door Mark
ze is iets voor haar moeder aan het doen, want zij heeft tenminste respect voor haar ouders en gaat er niet vandoor met de eerste beste westerling :ego:



Moet jij niet schaamhaar roepen of zoo :hihi:

Mark
04-01-06, 17:18
Geplaatst door Aicha1976
Moet jij niet schaamhaar roepen of zoo :hihi:

:vreemd: niet dat ik weet

Aicha1976
04-01-06, 17:22
Geplaatst door Mark
:vreemd: niet dat ik weet




Oh I see, je doet op NVDD serieus :duivels:


Excueeze me :roken:

mark61
04-01-06, 21:09
Geplaatst door Aicha1976
Helemaal eens...by the way, hier op het eiland wordt dat woord mulat heel vaak gebruikt nog.

Jullie hebben daar toch ook 'derechar rasa' of hoe je dat spelt? :zozo:

mark61
04-01-06, 21:13
Geplaatst door Wide-O
Ah... en is dat dan op een "neutrale" manier ? Hier heb ik het - en ik lees toch wel's wat - al 20 jaar niet meer gehoord.

Dr is een uitgebreide terminologie (met o.a. mesties en sambo) die vooral in Brazilië, een fantastisch kleurgevoelig land, nog wel gebruikt wordt, voorzover ik weet. Vanwege alle mogelijke permutaties van Indianen, blanken en ex-Afrikanen.


Ik ben het trouwens eens met Julien ( :eek: ) dat halfbloeden vaak heel mooie mensen zijn.

Ze zijn even vaak zo lelijk als de nacht. Oei, cultuurgebonden. Voor Arabieren geldt toch 'zo schoon als de nacht'?

Driewegschoonheid is ook wat. Ooit in Djibouti (sowieso al zwart+Arab) kinderen gezien van moeder Vietnamees papa Djibouti.

freya
04-01-06, 21:20
Geplaatst door mark61

Ze zijn even vaak zo lelijk als de nacht.

Toch levert inteelt nog altijd de lelijkste mensen op.

Wel eens foto's gezien van de bewoners van Marken, toen dat nog een geisoleerd eiland was? :auw2:

Aicha1976
04-01-06, 21:22
Geplaatst door mark61
Jullie hebben daar toch ook 'derechar rasa' of hoe je dat spelt? :zozo:


"Wij" hebben wat ? drecha rasa denk ik dat je bedoelt (mijn papiaments gaat retesnel vooruit) :tik:

Dat is dat donkere mensen zich voortplanten met licht getintenom kinderen met een lichtere kleur te krijgen. Ja, klopt helemaal. Is dat waar je op doelde :cheefbek:

Daar kan ik wel uren op voortborduren, volgens de blanken hier heeft het te maken met een diepgewortelde minderwaardigheidscomplex waar de donkere mensen mee kampen. Persoonlijk ben ik geen voorstander van generaliseren. Ik ken dan ook donkere mensen die zeggen die zeggen, kijk hij is zwart, veel zwarter dan ik :jammer:

En ik ken gemengde stellen die gewoon verliefd zijn op de ander en niet eens kijken naar de huidskleur :Iluvu:

mark61
04-01-06, 21:23
Geplaatst door freya
Toch levert inteelt nog altijd de lelijkste mensen op.

Wel eens foto's gezien van de bewoners van Marken, toen dat nog een geisoleerd eiland was? :auw2:

Hollanders zijn wel vaker lelijk. Ik weet niet of dat nationwide inteelt is, of gewoon typisch Nederlands. :lachu:

freya
04-01-06, 21:29
Geplaatst door mark61
Ik weet niet of dat nationwide inteelt is, of gewoon typisch Nederlands. :lachu:

Neuh, met al die eeuwenlange import kan dat niet echt inteelt zijn, lijkt mij.

Hoewel, in die pitoreske gristelijke dorpjes...........

mark61
04-01-06, 21:35
Geplaatst door Aicha1976
"Wij" hebben wat ? drecha rasa denk ik dat je bedoelt (mijn papiaments gaat retesnel vooruit) :tik:

Dat is dat donkere mensen zich voortplanten met licht getintenom kinderen met een lichtere kleur te krijgen. Ja, klopt helemaal. Is dat waar je op doelde :cheefbek:

Yep. Ooit gehoord van een (tamelijk donkere) Hindoestaanse aldaar die dat voorstel kreeg. Die neger was gauw tevreden. :p


Daar kan ik wel uren op voortborduren, volgens de blanken hier heeft het te maken met een diepgewortelde minderwaardigheidscomplex waar de donkere mensen mee kampen. Persoonlijk ben ik geen voorstander van generaliseren. Ik ken dan ook donkere mensen die zeggen die zeggen, kijk hij is zwart, veel zwarter dan ik :jammer:

En ik ken gemengde stellen die gewoon verliefd zijn op de ander en niet eens kijken naar de huidskleur :Iluvu:

Die theorie klopt wel denk ik. Ik had in Afrika de indruk dat 'licht' sowieso als 'beter' of 'mooier' wordt gezien, nog zonder invloed of aanwezigheid van blanken.

Gelukkig maar.

mark61
04-01-06, 21:36
Geplaatst door freya
Neuh, met al die eeuwenlange import kan dat niet echt inteelt zijn, lijkt mij.

Hoewel, in die pitoreske gristelijke dorpjes...........

Die import vestigde zich geloof ik vnl. in steden. Otherwise kan het zijn dat hun mooie genen niet opkonden tegen de sterkere lelijke Hollandse genen. Tis droevig.

Aicha1976
04-01-06, 21:40
Geplaatst door mark61
Yep. Ooit gehoord van een (tamelijk donkere) Hindoestaanse aldaar die dat voorstel kreeg. Die neger was gauw tevreden. :p



Die theorie klopt wel denk ik. Ik had in Afrika de indruk dat 'licht' sowieso als 'beter' of 'mooier' wordt gezien, nog zonder invloed of aanwezigheid van blanken.

Gelukkig maar.



Ach ja ieder zijn ding. Ik maak me er niet zo druk over. Leef en laat leven, pff ik heb het al druk genoeg :roker:


Maarre al die bakkende "kaaskoppen" hier zijn ook lachwekkend hoor :hihi: Die zijn toch ook niet blij met hun teint :wat?!:

mark61
04-01-06, 21:43
Geplaatst door Aicha1976
Maarre al die bakkende "kaaskoppen" hier zijn ook lachwekkend hoor :hihi: Die zijn toch ook niet blij met hun teint :wat?!:

Wit, roze of rood, ze blijven niet om aan te zien.

Aicha1976
04-01-06, 21:47
Geplaatst door mark61
Wit, roze of rood, ze blijven niet om aan te zien.



Tsja, niet eens. Wees redelijk, ze hebben jouw voorkeur misschien niet maar denk dat het niet reeel is te stellen dat alle Nederlanders (of bedoel je zelfs blanken) lelijk zijn :o

freya
04-01-06, 21:57
Geplaatst door Aicha1976
Tsja, niet eens. Wees redelijk, ze hebben jouw voorkeur misschien niet maar denk dat het niet reeel is te stellen dat alle Nederlanders (of bedoel je zelfs blanken) lelijk zijn :o

Tuurlijk niet allemaal :ego:

mark61
04-01-06, 21:59
Geplaatst door Aicha1976
Tsja, niet eens. Wees redelijk, ze hebben jouw voorkeur misschien niet maar denk dat het niet reeel is te stellen dat alle Nederlanders (of bedoel je zelfs blanken) lelijk zijn :o

Nee, niet allemaal natuurlijk. :vreemd: Maar toch wel een substantieel deel. Zelf ben ik natuurlijk erg knap. :ego: Nou ja, ooit dan toch. In mijn dromen.

Andere blanken gaan wel. Maar ook niet al te vaak.

~Panthera~
04-01-06, 22:00
Geplaatst door mark61
Wit, roze of rood, ze blijven niet om aan te zien.


:ego: :hihi:

Aicha1976
04-01-06, 22:14
Geplaatst door mark61
Nee, niet allemaal natuurlijk. :vreemd: Maar toch wel een substantieel deel. Zelf ben ik natuurlijk erg knap. :ego: Nou ja, ooit dan toch. In mijn dromen.

Andere blanken gaan wel. Maar ook niet al te vaak.


Dit is puur jouw persoonlijke smaak. Niets mis mee. Je vindt zeker ook dat alle Chinezen op elkaar lijken ? :chinees: :chinees: :chinees:

mark61
04-01-06, 22:17
Geplaatst door Aicha1976
Dit is puur jouw persoonlijke smaak. Niets mis mee.

Dat dacht ik ook.


Je vindt zeker ook dat alle Chinezen op elkaar lijken ? :chinees: :chinees: :chinees:

Nee, maar ik vind ze wel lelijk. Ieder op zijn/haar unieke individuele wijze. :hihi: Behalve die ene die in elke film van dinges opduikt, Gong Li of zo.

Aicha1976
04-01-06, 22:23
Geplaatst door mark61
Dat dacht ik ook.



Nee, maar ik vind ze wel lelijk. Ieder op zijn/haar unieke individuele wijze. :hihi: Behalve die ene die in elke film van dinges opduikt, Gong Li of zo.





Hehehe, jij vindt een hoop mensen lelijk, begin nou wel razend benieuwd naar jouw foto te worden :roken:

Sorry dat was een beetje datingsite niveau :maf:

mark61
04-01-06, 22:27
Geplaatst door Aicha1976
Hehehe, jij vindt een hoop mensen lelijk, begin nou wel razend benieuwd naar jouw foto te worden :roken:

Sorry dat was een beetje datingsite niveau :maf:

Helaas wil hoge eisen stellen nog niet zeggen dat je er zelf aan voldoet.

Datingsiteniveau....:hihi:

Mark
04-01-06, 22:32
ik ben het met jullie eens dat de lelijkheid van de ned bevolking een groot probleem is.

vraag is: hoe kunnen we dat oplossne?

Ik zeg:

1) Lelijke mensen steriliseren
2) Alleen lekkere imigranten toelaten

Aicha1976
04-01-06, 22:32
Geplaatst door mark61
Helaas wil hoge eisen stellen nog niet zeggen dat je er zelf aan voldoet.

Datingsiteniveau....:hihi:




Ik heb altijd begrepen dat je als je lelijk bent, je in ieder geval aardig moet doen :ego:


:hihi:

mark61
04-01-06, 22:33
Geplaatst door Mark
ik ben het met jullie eens dat de lelijkheid van de ned bevolking een groot probleem is.

vraag is: hoe kunnen we dat oplossne?

Ik zeg:

1) Lelijke mensen steriliseren
2) Alleen lekkere imigranten toelaten

Ah u bent voor de invoering van het Engelse systeem?

Hé, nu begrijp ik ook meteen Verdonk's drive...

mark61
04-01-06, 22:33
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb altijd begrepen dat je als je lelijk bent, je in ieder geval aardig moet doen :ego:


:hihi:

Ik doe mijn best. Geen Chinees gaat ooit merken hoe lelijk ik hem/haar vind. :confused:

Aicha1976
04-01-06, 22:34
Geplaatst door Mark
ik ben het met jullie eens dat de lelijkheid van de ned bevolking een groot probleem is.

vraag is: hoe kunnen we dat oplossne?

Ik zeg:

1) Lelijke mensen steriliseren
2) Alleen lekkere imigranten toelaten




Wel eens een carriere in de politiek overwogen :wtf:

Mark
04-01-06, 22:34
Geplaatst door mark61
Ah u bent voor de invoering van het Engelse systeem?

jazeker

en we kunnen lelijkers ook ruilen tegen mooie mensen in arme landen.

Mark
04-01-06, 22:35
Geplaatst door Aicha1976
Wel eens een carriere in de politiek overwogen :wtf:

ik zou een onrechtvaardige en sadistische dictator zijn.

mark61
04-01-06, 22:35
Geplaatst door Mark
jazeker

en we kunnen lelijkers ook ruilen tegen mooie mensen in arme landen.

Ik vind het een uitstekend plan. Ik begrijp dat jij al in de uitwisseling zit? :vreemd:

Mark
04-01-06, 22:36
Geplaatst door mark61
Ik vind het een uitstekend plan. Ik begrijp dat jij al in de uitwisseling zit? :vreemd:

ik ben bezig met de selctie ja dat klopt :)

mark61
04-01-06, 22:36
Geplaatst door Mark
ik zou een onrechtvaardige en sadistische dictator zijn.

Das op zich geen bezwaar.

Aicha1976
04-01-06, 22:36
Geplaatst door mark61
Ik doe mijn best. Geen Chinees gaat ooit merken hoe lelijk ik hem/haar vind. :confused:



Is in ieder geval wat :cheefbek:


Maar ik zit nog op Bella Maffia te wachten, ik wilde haar vertellen over mijn plan met een Chinees lieve kindertjes te gaan maken :wohaa:

Mark
04-01-06, 22:37
Geplaatst door mark61
Das op zich geen bezwaar.

ik zou in opinion polls toch verdomd geliefd zijn :giechel:

mark61
04-01-06, 22:39
Geplaatst door Aicha1976
Is in ieder geval wat :cheefbek:

Maar ik zit nog op Bella Maffia te wachten, ik wilde haar vertellen over mijn plan met een Chinees lieve kindertjes te gaan maken :wohaa:

Ah, dus toch drecha rasa. Van die Chinees dan. Ik vind jou getuigen van grote opofferingsgezindheid. :duim:

mark61
04-01-06, 22:39
Geplaatst door Mark
ik zou in opinion polls toch verdomd geliefd zijn :giechel:

Precies, dat is het bezwaar niet.

Aicha1976
04-01-06, 22:40
Geplaatst door Mark
ik zou een onrechtvaardige en sadistische dictator zijn.



Hoe zou zich dit uiten dan, ben benieuwd :cola:

Mark
04-01-06, 22:40
Geplaatst door mark61
Precies, dat is het bezwaar niet.

precies en verder moeten de lelijkers hun inferieure muil houden.

~Panthera~
04-01-06, 22:41
Geplaatst door Aicha1976
Hoe zou zich dit uiten dan, ben benieuwd :cola:


Veel SM clubs. :hihi:

Aicha1976
04-01-06, 22:42
Geplaatst door mark61
Ah, dus toch drecha rasa. Van die Chinees dan. Ik vind jou getuigen van grote opofferingsgezindheid. :duim:



Tja dat zit wat ingewikkeld in elkaar, ik ben half Marokkaanse dus drecheert er nou rasa :confused:

mark61
04-01-06, 22:42
Geplaatst door Mark
precies en verder moeten de lelijkers hun inferieure muil houden.

Zo is dat. Alleen de criteria zullen een probleem blijven.

mark61
04-01-06, 22:43
Geplaatst door Aicha1976
Tja dat zit wat ingewikkeld in elkaar, ik ben half Marokkaanse dus drecheert er nou rasa :confused:

Nou ja, subjectief gezien uitgaande van een Chinees. Je NL helft vergeef ik je.

mark61
04-01-06, 22:45
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk dat deze topic zo gaat verdwijnen :slaap:

Welnee, tis Mark maar. Die laat zich drecha-en te Qatar, no worries there.

Mark
04-01-06, 22:45
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk dat deze topic zo gaat verdwijnen :slaap:

:p fuck it

Aicha1976
04-01-06, 22:45
Geplaatst door mark61
Nou ja, subjectief gezien uitgaande van een Chinees. Je NL helft vergeef ik je.


Moet ik je nou bedanken of een schop onder je hol geven :kwaad:


Kijk dat is het nou met 'halfbloedjes', helemaal in de war, Bella Maffia had gelijk :o

Mark
04-01-06, 22:47
Geplaatst door Aicha1976
Moet ik je nou bedanken of een schop onder je hol geven :kwaad:


Kijk dat is het nou met 'halfbloedjes', helemaal in de war, Bella Maffia had gelijk :o

Ik vind dat je een extreem rechtse partij van halfbloedjes moet oprichten die uit is op de vernietiging van de lelijke inferieure criminele puurbloedjes :)

mark61
04-01-06, 22:48
Geplaatst door Aicha1976
Moet ik je nou bedanken of een schop onder je hol geven :kwaad:

Kijk dat is het nou met 'halfbloedjes', helemaal in de war, Bella Maffia had gelijk :o

Allebei heeft ook wel wat.

Je laat je inderdaad snel gek maken. :hihi: Maar dat ligt ws. niet aan de samenstelling van je bloed. Tenzij de andere helft echt breezer is natuurlijk.

sjo
04-01-06, 22:49
Geplaatst door Julien
ik ben ook halfbloed en ik ben het met je eens..

ik heb het betreffende topic niet gelezen, maar ik kan hier ook zeer kwaad om worden... er leven blijkbaar nog steeds een paar randdebielen die vinden dat een marokkaanse alleen met een marokkaan moet trouwen, een nederlander met een nederlandse, een antiliaan met een antilliaanse etc. :moe:

Aangezien alle (..) Marokkanen moslim zijn zit er toch wel iets in.
Zo is het een moslima streng verboden te trouwen met een niet-molim.
Je spreekt tenslotte zelf over "marokkaanse"
Bovendien reken je zo haar ouders ook onder de randdebielen.

Is dat een ander verhaal ? Ok, maar toch een verhaal......

gr.
sjo

Aicha1976
04-01-06, 22:50
Geplaatst door Mark
Ik vind dat je een extreem rechtse partij van halfbloedjes moet oprichten die uit is op de vernietiging van de lelijke inferieure criminele puurbloedjes :)



Juist ja, maar niet morgen, want dan heb ik een afspraak bij de kapper :nerveus:

Mark
04-01-06, 22:52
Geplaatst door Aicha1976
Juist ja, maar niet morgen, want dan heb ik een afspraak bij de kapper :nerveus:

assimilatiehoer!!! :mad:

Aicha1976
04-01-06, 22:52
Geplaatst door mark61
Allebei heeft ook wel wat.

Je laat je inderdaad snel gek maken. :hihi: Maar dat ligt ws. niet aan de samenstelling van je bloed. Tenzij de andere helft echt breezer is natuurlijk.


Ik laat me helemaal niet gek maken, althans hier niet op pb :o

Wat de samenstelling van mijn bloed betreft, zeg op, wie heeft er geluld :zweep:

Aicha1976
04-01-06, 22:54
Geplaatst door Mark
assimilatiehoer!!! :mad:



Ik ook al :cheefbek:

Doe voortaan beter je best :blowen:

mark61
04-01-06, 22:56
Geplaatst door Aicha1976
Ik laat me helemaal niet gek maken, althans hier niet op pb :o

Wat de samenstelling van mijn bloed betreft, zeg op, wie heeft er geluld :zweep:

Je verraadt jezelf!

Julien
04-01-06, 23:00
Geplaatst door sjo
Aangezien alle (..) Marokkanen moslim zijn zit er toch wel iets in.
Zo is het een moslima streng verboden te trouwen met een niet-molim.
Je spreekt tenslotte zelf over "marokkaanse"
Bovendien reken je zo haar ouders ook onder de randdebielen.

Is dat een ander verhaal ? Ok, maar toch een verhaal......

gr.
sjo

ik had het niet over gemengde religieuze huwelijken..maar over gemengde etnische huwelijken (=halfbloedjes)

waarom zou een Marokkaanse niet met een Nederlander of Spanjaard of Surinamer of Chinees kunnen trouwen? O.k. dat je als eis stelt dat diegene moslim is, dat kan ik goed begrijpen..maar BellaMafia stelde het feit dat 'ie niet-Marokkaans was als reden om zoiets te veroordelen. Dat is gewoon racisme.
En ouders die dat vinden, vind ik inderdaad ook randdebielen!

Aicha1976
04-01-06, 23:01
Geplaatst door mark61
Je verraadt jezelf!



Hehehe en jij neemt me te serieus :rood:


Assimilatiehoer :duivels:

mark61
04-01-06, 23:12
Geplaatst door Aicha1976
Hehehe en jij neemt me te serieus :rood:


Assimilatiehoer :duivels:

Ik maar denken dat je echt half gebreezerd bent.

Heb je al besloten waarheen je gaat assimileren?

Aicha1976
04-01-06, 23:20
Geplaatst door mark61
Ik maar denken dat je echt half gebreezerd bent.

Heb je al besloten waarheen je gaat assimileren?



Ik ben uitgeassimileerd :slaap:


Hey ik ga, wat is het met jullie...allemaal insomnia :zozo:

Boulahrouz
04-01-06, 23:27
Geplaatst door Bella_maffia
hallo mensen ik heb hier laatst een onderwerp geplaats over halfbloedjes en weet niet hoe in godsnaam is ie weg alsof ik heet nooit heb geschereven en dat niemand er op heb gereageerd ??? kifach zehmaaa gaan we ze doen wellaa ik eis mijn onderwerp gewoon terug want ik had nog steeds geen antw op mijn vragen??? of geef mij een reden waarom het weg issssssssssssssssssssss??????????????

dus maar ik was aan het denken waarom de laatst tijd veel van marokkaanse half bloedjes tegen komt? en hoe het dat zal komen?? zehma omdat marokkannen elkaar niet meer leuk vinden wella???

:confused: doeii

Waarom denk je?
Misschien omdat marokkanen veel mensen tegen komen die niet marokkaans zijn en die soms leuk vinden?? ;) Zeg nou zelf, nederlandse jongens zijn vaak ook veel knapper toch? ;)

mark61
04-01-06, 23:34
Geplaatst door Aicha1976
Ik ben uitgeassimileerd :slaap:


Hey ik ga, wat is het met jullie...allemaal insomnia :zozo:

Maroc.nl maakt deel uit van de 24-uurseconomie. Wat denk je wel, dat we hier achterlijk zijn?

Slaap lekker en droom van schone Chinezen.

~Panthera~
04-01-06, 23:36
T is hier meer "One Flew Over The Cuckoo's nest". :hihi:

Aicha1976
04-01-06, 23:36
Geplaatst door mark61
Maroc.nl maakt deel uit van de 24-uurseconomie. Wat denk je wel, dat we hier achterlijk zijn?

Slaap lekker en droom van schone Chinezen.




Ik denk helemaal niet, ik ben blond :ego:


Maarre ik ga niet slapen, het is 19.38 ik ga wat eten :fpetaf:

Aicha1976
04-01-06, 23:38
Geplaatst door ~Panthera~
T is hier meer "One Flew Over The Cuckoo's nest". :hihi:


Meer two flew over the ..... :auw2:

mark61
04-01-06, 23:38
Geplaatst door Aicha1976
Ik denk helemaal niet, ik ben blond :ego:


Maarre ik ga niet slapen, het is 19.38 ik ga wat eten :fpetaf:

Ow ik dacht dat je slaap had. Verlate siësta ofzo.

Aicha1976
04-01-06, 23:53
Geplaatst door mark61
Ow ik dacht dat je slaap had. Verlate siësta ofzo.



Nope, ik heb eten besteld hiernaast, ze bellen als het klaar is, anders zit ik tussen allemaal left over juppen :slaap:

mark61
05-01-06, 00:07
Geplaatst door Aicha1976
Nope, ik heb eten besteld hiernaast, ze bellen als het klaar is, anders zit ik tussen allemaal left over juppen :slaap:

Tsjee, is de witte blubberterreur al zo erg dat je je huis niet meer uitdurft? Ik heb met je te doen onder de Antilliaanse zon.

Aicha1976
05-01-06, 00:10
Geplaatst door mark61
Tsjee, is de witte blubberterreur al zo erg dat je je huis niet meer uitdurft? Ik heb met je te doen onder de Antilliaanse zon.



Ik zei juppen en jij denkt blank :nerveus:


Verlossende telefoontje, ik ga, fijne avond nog :rood:

mark61
05-01-06, 00:15
Geplaatst door Aicha1976
Ik zei juppen en jij denkt blank :nerveus:

Antilliaanse yuppen zitten toch somewhere else?


Verlossende telefoontje, ik ga, fijne avond nog :rood:

Veel plezier en eet smakelijk!

Aicha1976
05-01-06, 04:00
Geplaatst door mark61
Antilliaanse yuppen zitten toch somewhere else?



Veel plezier en eet smakelijk!




Wat een overstroming aan vooroordelen, mi gado :verward:


Maar goed, wellicht leg ik het je nog wel uit een keer, ben net thuis en ga slapen, by the way, ik ben hier de enige, dus je hebt ook nog eens een keer de neiging om te overdrijven :fpiraat:

Bella_maffia
05-01-06, 04:32
Een hoop gebrabbel met opnieuw een zeer racistische ondertoon

Lees het topic maar wel even helemaal door bella, dan ga je mss begrijpen waarom het racistisch is wat je hier allemaal schrijft.

edit [freya]

Aicha1976
05-01-06, 04:44
Bella Maffia, vrouwen zoals jij zijn vaak DE reden waarom mannen getraumatiseerd raken van Marokkaanse vrouwen. Zo vastgeroest dat er niet mee te communiceren valt, dat ze er voor kiezen met iemand met een andere achtergrond hun leven te delen. En gelijk hebben ze, jij bent niet boeiend genoeg om tenminste een topic boeiend te te houden, laat staan een huwelijk biraat

Dat jij boos was door de reacties hier zal me werkelijk aan mijn reet roesten, ik hoop dat het je zal leren eerst te denken voor je die diarree aan wartaal uit je mond laat druppelen :moe:

Mijn vader is een Arabier en die zou zich schamen voor je. Ga maar slapen, men zou zich afvragen waarom een '100% bloed' nog wakker is op zo'n laat tijdstip :maf3:

Aicha1976
05-01-06, 05:50
Geplaatst door Aicha1976
Ik zei juppen en jij denkt blank :nerveus:


Verlossend telefoontje, ik ga, fijne avond nog :rood:

mark61
05-01-06, 07:33
Geplaatst door Aicha1976
Wat een overstroming aan vooroordelen, mi gado :verward:

Wat een zondvloed aan serieusiteit van jou kant opeens. Doen ze ook mi gado op de Ant? Import van Suriname?


Maar goed, wellicht leg ik het je nog wel uit een keer, ben net thuis en ga slapen, by the way, ik ben hier de enige, dus je hebt ook nog eens een keer de neiging om te overdrijven :fpiraat:

De enige wat? Inheemse yup? :)

casasweety
05-01-06, 09:47
Geplaatst door Bella_maffia
[B]
*********************[/ B]


:moe:

Hoor jij niet op marokko.nl te zitten!?

Van al dit bla heb ik niets begrepen!!

Meid wat zit je dwars? Ben je gedumpt door een halfbloedje?

Ga op zoek naar een halfbloedje misschien dat hij je Nederlands kan leren! :hihi:

Laat iedereen in zijn eigen waarde en verkoop ajb deze bla maar aan iemand anders! :zwaai:

Aicha1976
05-01-06, 12:32
Geplaatst door mark61
Wat een zondvloed aan serieusiteit van jou kant opeens. Doen ze ook mi gado op de Ant? Import van Suriname?



De enige wat? Inheemse yup? :)



Geen zondvloed aan serieusiteit, honger vrees ik :aanwal:


De enige die wakker was toen ik dat postte, terwijl jij zei dat Maroc.nl 24/7 bemand is :vierkant: