PDA

Bekijk Volledige Versie : slaaploos?dus?te laat?



Bella_maffia
05-01-06, 04:37
nou weet niet hoe ik dat kan zeggen maar HALLO ik heb egt een probleem elke keer en ik denk dat het niet alleen mij probleem is maar van meerdere,

ik kan niet slapen 's nachts soms smeek ik om te slapen omdat ik vroeg moet opstaaan voor school maar tog niet normaal.

ook al ga ik om 12 uur op bed liggen ik ga pas 3 of 4 pas in slaap vallen en gets what ochtend is slapen so lekkerrrrrrrrrrrrr en jah te laat op school/stage/werk altijd maar stiekem eerlijk ik kom bijna nooit op tijd ergens voor zakkelijk alleen voor prive dan ben ik zelf soms kwartier te vroeg hihihih :haha:

maar hoe zou dat komen en wie heeft dit probleeem nog meer bij ons thuis iedereen bijnaaaa egt slaapkoppen hihi :blowen:

Aicha1976
05-01-06, 04:50
Tja meisje, te laat komen voor groep 3 can be a fucking bitch :moe:

Aicha1976
05-01-06, 05:03
Hmmm, je bent er wel, je zit deze topic te lezen, je eigen topic nog wel...maar je reageert niet :maf2:

Of praat je niet met halfbloedjes :p


Ik praat wel met rascisten hoor, ben juriste maar wilde altijd psychiater worden om een kijkje te nemen in het brein van minder begaafden :blauwkus:

mark61
05-01-06, 07:37
Nou nou geef maar toe het gebrabbel van muts bella zit je toch wel hoog.


----------------


Wat doet zo'n topic eigenlijk op nvdd? In het kader van de integratie met wsdb? Misschien wel een idee.

Aicha1976
05-01-06, 12:28
Geplaatst door mark61
Nou nou geef maar toe het gebrabbel van muts bella zit je toch wel hoog.


----------------


Wat doet zo'n topic eigenlijk op nvdd? In het kader van de integratie met wsdb? Misschien wel een idee.



Het zit me niet zo hoog als je denkt hoor, zit met een paar deadlines en ik kan meisjes zoals Bella goed gebruiken om mijn frustraties op te uiten, zie het als een soort van therapie, wil je :strik:

Wat betreft de integratie...ik stem tegen :duivel:

Bella_maffia
05-01-06, 15:44
hahahah hahaha hahahah mijn gebruiken of via mij wat bereiken zou je het nooit ook lukken meid...je weet niet wat je zegt en ik denk dat je het ook niet meent maar misschien wel je stoer overkomen met je 50% bloedje...

:boeps: en jij zit er zo erg mee over dat halfbloedje dat ik merken anders zou je niet in een onderwerp wat over slaaploos gaat met je verhaaltje komen over halfbloedjes ALLAH zich.... :fplet:

OH JAH dat ik niet reageer is niet om dat ik geen interesse heb, maar omdat ik niet 24uur achter de pc zit. ik heb wel ander leven er bij dan jou zoet houden!!!!

Aicha1976
05-01-06, 16:37
Geplaatst door Bella_maffia
hahahah hahaha hahahah mijn gebruiken of via mij wat bereiken zou je het nooit ook lukken meid...je weet niet wat je zegt en ik denk dat je het ook niet meent maar misschien wel je stoer overkomen met je 50% bloedje...

:boeps: en jij zit er zo erg mee over dat halfbloedje dat ik merken anders zou je niet in een onderwerp wat over slaaploos gaat met je verhaaltje komen over halfbloedjes ALLAH zich.... :fplet:

OH JAH dat ik niet reageer is niet om dat ik geen interesse heb, maar omdat ik niet 24uur achter de pc zit. ik heb wel ander leven er bij dan jou zoet houden!!!!



Op je halfbloed gezwets ga ik niet meer in...ik vind het namelijk te sneu voor woorden dat je zelf niet doorhebt hoe gigantisch je voor lul staat :rolleyes:

Wel zou ik willen weten waar je nou precies die 3 jaar basisschool hebt gevolgd...die juf verdient ontslag op staande voet :lol:


Keep them coming Bella Maffia, you are very amusing :wijs:

Bella_maffia
05-01-06, 16:50
hahahahaha ik sta niet voor schut maar jij meiddd kijk in in de spiegel en probeer achter de waarheid te komen want jij pieptttt...

en over basisschool trouwens....ik heb in marokko op school gezeten en niet hier dus en ik kan nog nl's typen en praten en ook al maak ik fouten ben ik trots op omdat ik weet ik heb in marokko op school gezeten en ben kort in nl maar tog ik bak er wat van en volg goeie opleiding op school en heb goeie vrienden en lauwe familie zo what the fuck interseert mij nou wat jij denkt en wat jij zegt ....zo doei meid en ga leven zoeken of zo...jij bent zeker 24 uur per dag hierooo zeker lelijk halfbloedje...hihiihih missgelopen doeii

maar mensen ff terug naar de onderwerp slapen is egt sooo lekker dat ik niet wil opstaan maar in slaapvallen is moeilijk dat je het altijd op geeft en blijft wakker tot uur of 6 uur ochtend 1 of 2 uur slapen en dan weer opstaan niet normaal hihihh .......maar jah laters mensen :wink:

*Cinnamon*
05-01-06, 16:53
Geplaatst door Bella_maffia
hahahahaha ik sta niet voor schut maar jij meiddd kijk in in de spiegel en probeer achter de waarheid te komen want jij pieptttt...

en over basisschool trouwens....ik heb in marokko op school gezeten en niet hier dus en ik kan nog nl's typen en praten en ook al maak ik fouten ben ik trots op omdat ik weet ik heb in marokko op school gezeten en ben kort in nl maar tog ik bak er wat van en volg goeie opleiding op school en heb goeie vrienden en lauwe familie zo what the fuck interseert mij nou wat jij denkt en wat jij zegt ....zo doei meid en ga leven zoeken of zo...jij bent zeker 24 uur per dag hierooo zeker lelijk halfbloedje...hihiihih missgelopen doeii

maar mensen ff terug naar de onderwerp slapen is egt sooo lekker dat ik niet wil opstaan maar in slaapvallen is moeilijk dat je het altijd op geeft en blijft wakker tot uur of 6 uur ochtend 1 of 2 uur slapen en dan weer opstaan niet normaal hihihh .......maar jah laters mensen :wink:


:rolleyes:

Aicha1976
05-01-06, 16:55
Geplaatst door Bella_maffia
hahahahaha ik sta niet voor schut maar jij meiddd kijk in in de spiegel en probeer achter de waarheid te komen want jij pieptttt...

en over basisschool trouwens....ik heb in marokko op school gezeten en niet hier dus en ik kan nog nl's typen en praten en ook al maak ik fouten ben ik trots op omdat ik weet ik heb in marokko op school gezeten en ben kort in nl maar tog ik bak er wat van en volg goeie opleiding op school en heb goeie vrienden en lauwe familie zo what the fuck interseert mij nou wat jij denkt en wat jij zegt ....zo doei meid en ga leven zoeken of zo...jij bent zeker 24 uur per dag hierooo zeker lelijk halfbloedje...hihiihih missgelopen doeii

maar mensen ff terug naar de onderwerp slapen is egt sooo lekker dat ik niet wil opstaan maar in slaapvallen is moeilijk dat je het altijd op geeft en blijft wakker tot uur of 6 uur ochtend 1 of 2 uur slapen en dan weer opstaan niet normaal hihihh .......maar jah laters mensen :wink:



Get with the program, ik ben de enige die reageert En Mark61 :zozo: maar die reageerde op mij, niet op jou :D

Jij bent namelijk niet boeiend, je bent een kneus :blij:

Ik zit hier niet 24 per dag maar 10, want ik werk 10 uur per dag en ik heb een heuse pc tot mijn beschikking in tegenstelling tot jou. Internetten met een emmer en een dweil blijft een uitdaging nietwaar. Anyhow....doe nog eens een poging :roker:

Joesoef
05-01-06, 16:56
Risperdalletje?