PDA

Bekijk Volledige Versie : Video: Speech van Pr. Ahmadinejad



Victory
05-01-06, 22:13
Een stukje (paar minuten) van een speech van President Ahmadinejad.

Ik wil graag weten wat jullie (de Nederlanders) als antwoord geven op de vraag van de President, en wat jullie vinden van wat hij zegt:
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=987wmv&ak=null

Bar
05-01-06, 22:46
Gevaarlijke zielepoot met z'n islamitische superioriteit-prietpraat.

Herrenvolk-geleuter. Hebben we allemaal al eens gehad.

Zo snel mogelijk opruimen deze groene nazi.

ronald
05-01-06, 22:54
...."We will convert the entire world to Islam with our logic."


Nou...uit dit hele demagogisch gebrabbel heb ik geen enkele logica kunnen ontdekken.

Ik zeg verder niks want je mag hier op Maroc.nl niet alles zeggen.

Victory
05-01-06, 23:18
ronald de extremistische christen, en bar de crazy guy.... nog wat normalere mensen die iets hierover willen zeggen?

ronald
05-01-06, 23:31
Geplaatst door Victory
ronald de extremistische christen, en bar de crazy guy.... nog wat normalere mensen die iets hierover willen zeggen?



Sorry...de extremistische jood. Ooooffff....ben ik nu weer anti-semitische opmerkingen aan het uitlokken? Wat is het toch moeilijk om een jood te zijn.

Victory
05-01-06, 23:32
ahhh... ik was vergeten dat je een jood bent...

Iglo
05-01-06, 23:37
Geplaatst door Victory
Een stukje (paar minuten) van een speech van President Ahmadinejad.

Ik wil graag weten wat jullie (de Nederlanders) als antwoord geven op de vraag van de President, en wat jullie vinden van wat hij zegt:
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=987wmv&ak=null Heb het eerste stuk gekeken. Maar er zitten zoveel populistisch geklets en logical fallacies in, dat ik hem na een poosje vol walging heb uitgezet.

Kanatjan
05-01-06, 23:54
ik vond zijn eerdere, bozere materiaal beter :vingers:

neh, eigenlijk is het maar een ziek ventje, die Ahmadinejad.

Kanatjan
06-01-06, 01:41
even ter verbetering: de Skanderberg en Hanzar (Handschar in de officiele Duitse benaming) divisies van de Waffen SS bestonden uitsluitend uit respectievelijk Albanese en Kroatische Moslims. de Hanzar divisie had ook voor 10% Rooms Katholieke Kroatische leden (dit moest op bevel van de Kroatische fascisten, de Ustasha, die bang waren voor Moslimnationalisme).

Het waren geen divisies die open waren voor Moslims van over de hele wereld. Er zal geen enkele Palestijn geweest zijn die een Duits uniform heeft gedragen.

Ook was de Hanzar divisie zeer onbetrouwbaar; tijdens oefeningen in Frankrijk besloot een groot deel van de Hanzar divisie in opstand te komen, met als gevolg dat veel van de docent-SS officieren werden doodgeschoten door hun leerlingen.

Laten we niet vergeten dat de Waffen SS voornamelijk (christelijke) Oost-Europeanen en Balkanezen aannam die d.m.v hun strenge geloofsovertuiging een behoorlijke hekel hadden aan de Joden. Het aantal vrijwilligers uit deze landen betrof ongeveer een half miljoen in de Waffen SS, en ongeveer 3/4 miljoen in de Sicherheitsdienst/Ordnungspolizei. Vergelijk dit met de 6.000 Moslims die in de Skanderberg divisie en de 20.000 die in de Hanzar divisie vochten.

Ook leuk om te melden; Nederland had het hoogste percentage vrijwillegers in de Waffen SS; maar liefst 30.000.

Maar je hebt gelijk over de moefti; die was wel degelijk "fout".

Siah
06-01-06, 12:48
hij zegt eigenlijk iets wat de arabische "leiders" in de regio al decenia lang verzuimen te zeggen.

Eni
06-01-06, 13:09
Geplaatst door Siah
hij zegt eigenlijk iets wat de arabische "leiders" in de regio al decenia lang verzuimen te zeggen.

Wat hij zegt is poep..veel gespin en weinig wol.

Victory
06-01-06, 13:21
Hij zegt wat het volk denkt. Dat is nou een land waar de mensen hun leider mogen kiezen. En mochten de mensen in de arabische landen dit ook, zou je precies hetzelfde van die leiders horen.

Binnenkort in Egypte met Ikhwan Al Muslimeen inshallah gaan jullie daar verandering zien.

naam
06-01-06, 13:45
:maf2: die man.

Kanatjan
06-01-06, 16:18
Geplaatst door Victory
Hij zegt wat het volk denkt. Dat is nou een land waar de mensen hun leider mogen kiezen. En mochten de mensen in de arabische landen dit ook, zou je precies hetzelfde van die leiders horen.

Binnenkort in Egypte met Ikhwan Al Muslimeen inshallah gaan jullie daar verandering zien.

correct, het volk van Iran hebben hun leider gekozen. Veel keus hadden ze dan ook niet, want elke politicus in Iran die afwijkt van de norm verdwijnt op een mysterieuze manier. Het lot van de linkse partijen in Iran (zoals Tudeh) spreekt boekdelen voor de politieke situatie in Iran, en de mogelijke leiders die gekozen mogen worden.

Victory
06-01-06, 16:29
Geplaatst door Kanatjan
correct, het volk van Iran hebben hun leider gekozen. Veel keus hadden ze dan ook niet, want elke politicus in Iran die afwijkt van de norm verdwijnt op een mysterieuze manier. Het lot van de linkse partijen in Iran (zoals Tudeh) spreekt boekdelen voor de politieke situatie in Iran, en de mogelijke leiders die gekozen mogen worden.
Waarom mogen neonazi partijen niet meedoen aan verkiezingen in Nederland? Nou, er zijn ook partijen die te radicaal zijn die ook niet mee mogen doen in Iran.

Er waren echt wel pro-westerse mensen waarop gekozen kon worden zoals o.a mostafa moin. Maar dat hebben de mensen niet gedaan, inplaats daarvan kozen ze Ahmadinejad, die helemaal het tegenovergestelde van mostafa moin is. lol

Toen zeiden de westerners dat de Iraanse mensen de verkiezingen zullen boycotten, lol. De opkomst percentage was hoger dan wat je in europese landen ziet.

Jammer he? :)

Kanatjan
06-01-06, 16:36
Ook al heb ik een gruwelijke hekel aan neo-nazi's, toch vind ik dat ze verkiesbaar moeten zijn. Ze komen namelijk toch nergens :hihi:

Dat is het nou precies; wie bepaald wat "radicaal" is?

In Iran is het denk ik de fundamentalistische elite die bepaald wat radicaal is. Diezelfde elite bepalen denk ik ook wie de verkiezingen wint.

Victory
06-01-06, 16:43
Geplaatst door Kanatjan
Ook al heb ik een gruwelijke hekel aan neo-nazi's, toch vind ik dat ze verkiesbaar moeten zijn. Ze komen namelijk toch nergens :hihi:

Dat is het nou precies; wie bepaald wat "radicaal" is?

In Iran is het denk ik de fundamentalistische elite die bepaald wat radicaal is. Diezelfde elite bepalen denk ik ook wie de verkiezingen wint.
"Links" in het middenoosten is niet hetzelfde als Groenlinks of SP in Nederland. In het midden-oosten zijn de linksen zeer radicale communisten waar je bang voor wordt.

Het partij van Saddam hoesein is zo'n linkse partij. Geloof me, die mensen zijn echt om bang van te worden.

Nu stel je een goeie vraag, wie bepaald wat...

In NL toen de CD partij nog erg actief was waren het de mensen die hun uitspraken niet accepteerden. Veel partijen nu zeggen precies die dingen die de CD zei waarvoor mensen toendertijd bang werden. De Nederlanders accepteren dit nu wel, en dus is het de samenleving die bepaald wat wel of niet radicaal is.

Kanatjan
06-01-06, 17:09
PRECIES! :lole:

ik wil ook absoluut niet de indruk wekken dat ik ook maar een grijntje sympathie heb voor linkse/communistische partijen in het Midden Oosten; maar ik vind dat ze verkiesbaar moeten zijn om dezelfde reden dat ik vind dat neo-nazi partijen in Nederland verkiesbaar moeten zijn.

en voordat zelfbenoemde politiek correcte mensen verkeerde conclusies trekken en mij een neo-nazi noemen, ik ben een jood... dus ik zou in een lastig parket terecht komen als de NVU aan de macht kwam.

pas als ELKE partij aan een (eerlijke) verkiezing mag meedoen- ook de !@#$%&partijen- en wie er DAN uiteindelijk als sterkste uit de bus komt, is door het volk gekozen, leuk of niet.

En interressant wat je zegt over de CD, Victory- iedereen had toentertijd een grote bek dat ze "eng" waren, maar nu mensen zoals Geert-Met-Het-Gekke-Haar een knuffelbare, toegangkelijke vorm van xenofobie en rechtse boerenpolderfilosofie aan het volk presenteren, zijn ze meteen een nationale held. Double standards, anyone? :maf2:

De opname van radicaal rechts gedachtegoed door mainstream rechtse partijen in Nederland zegt meer over de Nederlandse samenleving dan over de partijen zelf (die een eindje willen meereiden op de ruggen van de minder bedeelde autochtone xenofoben, die, als ze het kwijl van om hun mond hebben weggeveegd en klaar zijn met het knikkeren met paardevijgen, maar al te snel hun kromme vingertjes richting "de Islamieten" wijzen als ze gevraagd word naar de problemen in de samenleving. 15 jaar geleden had iedereen hier van gegruweld- nu is het normaal. En dat is erg zorgelijk.

Joepie
06-01-06, 18:25
Geplaatst door Victory
Waarom mogen neonazi partijen niet meedoen aan verkiezingen in Nederland? Nou, er zijn ook partijen die te radicaal zijn die ook niet mee mogen doen in Iran.

Er waren echt wel pro-westerse mensen waarop gekozen kon worden zoals o.a mostafa moin. Maar dat hebben de mensen niet gedaan, inplaats daarvan kozen ze Ahmadinejad, die helemaal het tegenovergestelde van mostafa moin is. lol

Toen zeiden de westerners dat de Iraanse mensen de verkiezingen zullen boycotten, lol. De opkomst percentage was hoger dan wat je in europese landen ziet.

Jammer he? :)

http://www.iranmania.com/News/ArticleView/Default.asp?NewsCode=32442&NewsKind=Current%20Affairs

Victory
06-01-06, 18:43
Geplaatst door Joepie
http://www.iranmania.com/News/ArticleView/Default.asp?NewsCode=32442&NewsKind=Current%20Affairs
Iraanse mensen zijn zeer emotionele mensen die soms gewoon een beetje te hard reageren tegen anderen die het niet met hun eens zijn.

Iemand die ik ken ging twee jaar terug op vakantie in Iran en hij vertelde mij dat de mensen zo fanatiek voor hun regering waren dat hij niet durfde enige kritiek te geven over de regering.

Je kent Iraniers niet, als ze eenmaal iets steunen. Dan steunen ze het ook echt. Ik kan je een video laten zien waarin Ayatollah Khamenei naar de mensen zegt dat hij zeer teleurgesteld is in de mensen die zo aggressief reageren op alles. Maar je kan er gewoon niks aan doen, er zijn altijd wel mensen die zo reageren.