PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo test



David
07-01-06, 10:45
Homotest voor moslims in Duitse regio

Islamieten die asiel aanvragen in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg moeten vanaf nu aantonen dat ze niet homofoob zijn. Deze regel is vastgelegd in een nieuwe wet die deze week van kracht werd.

Specifieke vragen aan nieuwkomers moeten de autoriteiten een klare kijk geven op de opvatting van asielzoekende moslims in kwesties over vrouwen, holebi’s, bigamie en andere onderwerpen. Ze moeten eveneens bewijzen dat ze geen crimineel verleden hebben en ze moeten een taalexamen afleggen, evenals een test op elementaire kennis van de Duitse samenleving.

Asielzoekers die niet op dezelfde golflengte zitten als de gemiddelde Duitser en dus anders denken over de rol van de vrouw of last hebben van homofobie, komen niet voor het staatsburgerschap in aanmerking.

Andere Duitse deelstaten overwegen soortgelijke examens in te voeren. Critici zeggen dat de nieuwe wet discriminerend is omdat alleen moslims worden getest. Zij vinden dat de regels voor iedereen zouden moeten gelden en vinden een focus op islamitische asielzoekers niet wenselijk. Voorstanders wijzen dan weer op de toenemende homohaat die volgens hen vooral te wijten zou zijn aan de opvattingen daarover bij een kleine groep moslims.

In Duitsland is zowel verbaal als fysiek geweld tegen homo’s verboden.


Duitse moslims mogen niet meer homofoob zijn. Geweldig. Nu de rest van Duitsland nog.

Joesoef
07-01-06, 11:16
Geplaatst door David


In Duitsland is zowel verbaal als fysiek geweld tegen homo’s verboden.


[/I]

:wtf:

Goodnight
07-01-06, 11:20
Ik dacht nog dat dit bericht een te vroege 1 apil grap was toen ik het afgelopen week las.





ben ik nou de enige die associaties krijgt met de David ster?

David
07-01-06, 11:22
Geplaatst door Goodnight

ben ik nou de enige die associaties krijgt met de David ster?



Ik ben al jaren een ster.

mark61
07-01-06, 11:22
Even technisch vraag ik me af hoe deelstaten kunnen beslissen over -federale- nationaliteit.

Sallahddin
07-01-06, 12:01
Geplaatst door David
Homotest voor moslims in Duitse regio

Islamieten die asiel aanvragen in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg moeten vanaf nu aantonen dat ze niet homofoob zijn. Deze regel is vastgelegd in een nieuwe wet die deze week van kracht werd.

Specifieke vragen aan nieuwkomers moeten de autoriteiten een klare kijk geven op de opvatting van asielzoekende moslims in kwesties over vrouwen, holebi’s, bigamie en andere onderwerpen. Ze moeten eveneens bewijzen dat ze geen crimineel verleden hebben en ze moeten een taalexamen afleggen, evenals een test op elementaire kennis van de Duitse samenleving.

Asielzoekers die niet op dezelfde golflengte zitten als de gemiddelde Duitser en dus anders denken over de rol van de vrouw of last hebben van homofobie, komen niet voor het staatsburgerschap in aanmerking.

Andere Duitse deelstaten overwegen soortgelijke examens in te voeren. Critici zeggen dat de nieuwe wet discriminerend is omdat alleen moslims worden getest. Zij vinden dat de regels voor iedereen zouden moeten gelden en vinden een focus op islamitische asielzoekers niet wenselijk. Voorstanders wijzen dan weer op de toenemende homohaat die volgens hen vooral te wijten zou zijn aan de opvattingen daarover bij een kleine groep moslims.

In Duitsland is zowel verbaal als fysiek geweld tegen homo’s verboden.


Duitse moslims mogen niet meer homofoob zijn. Geweldig. Nu de rest van Duitsland nog.



Belachelijk test en dan nog eens slechts voor de mensen met een moslim achtergrond:discrimerend is dat wel dus ...
Stel dat Saudi-Arabia een omgekeerd test voor de duitsers die daar werken zou verplichten:
Bijv.:hoe sta je tegenover bepaalde Islamitishe normen & waarden???

David
07-01-06, 12:05
Geplaatst door Sallahddin
Belachelijk test en dan nog eens slechts voor de mensen met een moslim achtergrond:discrimerend is dat wel dus ...
Stel dat Saudi-Arabia een omgekeerd test voor de duitsers die daar werken zou verplichten:
Bijv.:hoe sta je tegenover bepaalde Islamitishe normen & waarden???


Slecht voorbeeld. De standpunten van SA over m.n. homoseksualiteit is voldoende bekend. Is geen test voor nodig.

waterfiets
07-01-06, 12:24
Geplaatst door David
Slecht voorbeeld. De standpunten van SA over m.n. homoseksualiteit is voldoende bekend. Is geen test voor nodig.

Toch vind ik het ook wel erg vreemd: je kan ook wel autochtone mensen gaan testen of ze racistisch zijn voordat ze in amsterdam-west mogen wonen gezien het multi-culturele karakter van de wijk. Dat is toch ook absurd?

delirious
07-01-06, 12:32
Eigenlijk wel grappig, tevens triest.
Hoe moet ik het me voorstellen?

Meneer wat vindt u van homo's?
Eh, niet goed. Oke ..shifte jij.
Volgende.


Meneer wat vindt u van homo's?
Eh, Gayminded hier!!
Oke ...jij mag blijven.
:gniffel:

Sallahddin
08-01-06, 18:35
Geplaatst door waterfiets
Toch vind ik het ook wel erg vreemd: je kan ook wel autochtone mensen gaan testen of ze racistisch zijn voordat ze in amsterdam-west mogen wonen gezien het multi-culturele karakter van de wijk. Dat is toch ook absurd?



Niet helemaal vreemd vooraal in met name Duitsland...daar zijn de joden en homo's bijna als "heiligen verklaard":supergevoelig kwesties met natuurlijk een historish lading....
Absurd kwestie allemaal maar ,ja,dat verbaast me niet echt want zoiets( de test in kwestie) is nou "predictable" in de context van de Islamofobie die vooraal in de westerse wereld wordt telkens weer opgevoed en de Islam gedemoniseerd!

observer
08-01-06, 20:35
Geplaatst door Sallahddin
Belachelijk test en dan nog eens slechts voor de mensen met een moslim achtergrond:discrimerend is dat wel dus ...
Stel dat Saudi-Arabia een omgekeerd test voor de duitsers die daar werken zou verplichten:
Bijv.:hoe sta je tegenover bepaalde Islamitishe normen & waarden??? je bedoeld dingen als een niet joods verklaring

gekheid

zat vanmiddag in de trein tegenover een bange marokkaanse jongen

het was onmogelijk niet te volgen wat er gebeurde (mobile telefoon heerlijk :mad: )kwam er op neer dat zijn (ex)vriend zijn vader had opgebeld en dat hij nu had gezegd ik ga je vader vertellen wie en wat je bent

deze jongen was zo bang dat hij zelfs terug wilde gaan want"anders krijg ik een enkele reis marokko in een kist"

dus zolang zulke jongens daar nog bang voor zijn is een testje niet zo;n groot kwaad

waterfiets
09-01-06, 08:39
Geplaatst door Midas
Dat zou zeker absurd zijn!
Stel je eens voor: Nederlanders die in hun eigen land een test moeten ondergaan om in hun eigen land te mogen verblijven.
:maf2:

Je suggereert hiermee dat een van oorsprong nederlander die racistisch is anders bejegent mag worden als het gaat om zijn normen en waarden dan iemand die hier nog niet zo lang woont. Dat lijkt mij nu weer in strijd met de geest van de grondwet.

observer
09-01-06, 09:57
Geplaatst door Dundee
Wat heeft het één met het ander te maken? dat blijkbaar deze marokaanse jongen ervan uitging dat zijn vader hem zou afmaken omdat hij homo was

(of je zoiets met een test oplost immers al zou je die vader niet binnenlaten die jongen zou nog steeds homo zijn)

feit is dat ik niet veel nederlandse homo's ken die zo'n angst kennen

Max Stirner
09-01-06, 17:45
Geplaatst door prins-anouar


maar nederlanders en andere niets-moslims bevolkingsgroepen
zijn onzekere mensen en waarom om het volgende:

vraag aan een jood blaas jezelf op, je ziet gelijk natte pijpen en stukje ontlasting in ze broek.en vraag aan een moslim doe dat een palestijn in dit geval, hij offert zich graag op voor z`n land en situatie geloofshandhaving.




:D

observer
09-01-06, 19:19
Geplaatst door prins-anouar
hij opereert vanuit een bange ziel,en verglijkt appels met peren.

ik ken zulke types hij neemt voorbeeld wat ie merkte,ja ik ken
marokkaanse nerdjes die dingen over zich heen laat walsen.

maar nederlanders en andere niets-moslims bevolkingsgroepen
zijn onzekere mensen en waarom om het volgende:

vraag aan een jood blaas jezelf op, je ziet gelijk natte pijpen en stukje ontlasting in ze broek.en vraag aan een moslim doe dat een palestijn in dit geval, hij offert zich graag op voor z`n land en situatie geloofshandhaving.

is voorbeeld mensen geen paniek wou effe realiteit bij betrekken.
probeer je nu bewijs te leveren dat moslims volgzame schapen zijn die zichzelf opblazen als 1 of andere debiel dat vraagt?

naam
09-01-06, 21:47
Geplaatst door prins-anouar

(moet wel zeggen heb veel marocmeiden anaal genomen)
(maar ben bezig dat kwijtteschelden met bidden en richting allah leven)



Je lijkt wel een goed katholiek. Bewijs is geleverd hoor!

jochie
10-01-06, 07:43
Geplaatst door prins-anouar
zonde met een vrouw begaan is minder zwaarder strafbaar dan als met man met man. daar staat zwaardere straf op.


en



Geplaatst door prins-anouar
kontjesprikkers, ziekte voor de samenleving ......... maar goed homo`s zijn slordige mannen.


Dat is dan niet de NEDERLANDSE samenleving waar jij het over hebt! In Nederland is homoseksualiteit geen ziekte. Conformeer je daar maar aan! In Nederland is seks met een man, als man zijnde, evenmin strafbaar als seks met een vrouw. In Nederland is er een scheiding tussen kerk en staat!

Conformeer je daar maar aan!!

Verder wens ik niet beledigd te worden, en dat doe jij wel. Ik vind dat je je maar eens flink moet aanpassen op bovenstaande punten, en lukt je dat niet, dan gaat dat ten koste van de verworven vrijheid in Nederland. Ik vind dat verontrustend, en kwalijk.

Ik vind dat degenen die zich niet kunnen conformeren aan de vrijheden die verworven zijn en die de wet aangeeft, geen plaats zouden moeten hebben in de Nederlandse samenleving.

Hoe je het ook wendt of keert: Allochtonen knabbelen meer aan die verworven vrijheden dat autochtonen.

David
10-01-06, 12:53
Geplaatst door prins-anouar
ik probeer bewijs te leveren dat er een hiernamaals is en nog steeds keren mensen zich hun rug tegen de ware geloof.

niet dat je moslim moet worden ik praat over het algemeen zowel moslims en niet moslims.


maar het ging over homo`s hahahha mensen met een andere interresse
kontjesprikkers, ziekte voor de samenleving, ik heb r niks op tegen ofzo
is hun kontje, ik heb van de natuur geleerdt er komt alleen wat uit je achterste en niks erin.

(moet wel zeggen heb veel marocmeiden anaal genomen)
(maar ben bezig dat kwijtteschelden met bidden en richting allah leven)

maar goed homo`s zijn slordige mannen.



:haha:

Wide-O
10-01-06, 12:57
Geplaatst door prins-anouar
kom je uit belgie effe eerlijk?


:hihi:

Orakel
10-01-06, 21:43
Geplaatst door prins-anouar
zeg geen mocro,dat wordt haat ik,


maar goed homo`s zijn slordige mannen.

:zwaai: Neppert.

@Dundee: scherp gezien. Dit is zo'n bewierrookt en hol vat dat zich verveeld op fok.nl of geenstijl en hier wat komt klieren.

Goodnight
11-01-06, 12:45
Geplaatst door David
Ik ben al jaren een ster.

:lole:

Goodnight
11-01-06, 12:46
Geplaatst door Midas
Nee je bent niet de enige. Ook ik krijg die associaties, in het bijzonder wanneer ik lees dat ultra-rechtse geesteszieken blikjes fris willen injecteren met nicotine, bedoeld om homo's te vermoorden.

:tik:

Wat bedoeld u?

Wide-O
12-01-06, 07:39
Geplaatst door Dundee
Nou, ik ben zo vrij geweest om mij op een Belgisch domme-dozen-forum aan te melden en daar jouw verhaal te copypasten.
Kijken wat die femkes daarop te zeggen hebben!
Dan kun je helemaal lachen!
:roken:

Goh, wat toevallig, een mede-prikkerd, MuMu genaamd, zat ook wel eens op dat forum ! Toeval, man, zoiets verzin je niet ! :blij:

~Panthera~
12-01-06, 09:18
Geplaatst door Wide-O
Goh, wat toevallig, een mede-prikkerd, MuMu genaamd, zat ook wel eens op dat forum ! Toeval, man, zoiets verzin je niet ! :blij:


Ja, toeval. :moe:

Dutchguy
12-01-06, 11:52
Wat als ik als homo nou voor zo'n test faal? Ik vind sommige nichten namelijk ook erg vervelend. :eek:

Bofko
12-01-06, 11:57
Geplaatst door Dutchguy
Wat als ik als homo nou voor zo'n test faal? Ik vind sommige nichten namelijk ook erg vervelend. :eek:

Dan mag je je niet vestigen in de deelstaat Baden-Württemberg. Ik zou er niet mee zitten als ik jou was. :o

David
12-01-06, 18:16
Geplaatst door Dutchguy
Wat als ik als homo nou voor zo'n test faal? Ik vind sommige nichten namelijk ook erg vervelend. :eek:



Homophobist! :zweep:

Dutchguy
12-01-06, 19:22
Geplaatst door David
Homophobist! :zweep:
Oei nou kom ik in een identiteitscrisis. Ehh....sommige he David... sommige. :blij:

David
13-01-06, 10:07
Geplaatst door prins-anouar
ZIT OP ME !


Ouwe zitzak!

Dutchguy
13-01-06, 12:31
Geplaatst door David
Ouwe zitzak!
Heb anders nog nooit bij een prins op schoot gezeten. Zou ie ook een wit paard hebben? :D

David
13-01-06, 12:33
Geplaatst door Dutchguy
Heb anders nog nooit bij een prins op schoot gezeten. Zou ie ook een wit paard hebben? :D



Ben je bang dat je niet genoeg hebt aan wat de prins te bieden heeft?

Wide-O
13-01-06, 12:45
Geplaatst door David
Ben je bang dat je niet genoeg hebt aan wat de prins te bieden heeft?

Af te raden volgens mij. :vreemd:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157550

David
13-01-06, 12:49
Geplaatst door Wide-O
Af te raden volgens mij. :vreemd:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=157550


Mensen zijn rare wezens.

Dutchguy
13-01-06, 12:50
Geplaatst door David
Ben je bang dat je niet genoeg hebt aan wat de prins te bieden heeft?
Shit worden weer allemaal verkeerde conclusies getrokken en waar zit de delete knop te laat te laat ze hebben me al gekwoot..... MAMMAAAA.... se pestuhhhh...... :kwaad:

David
13-01-06, 12:56
Geplaatst door Dutchguy
Shit worden weer allemaal verkeerde conclusies getrokken en waar zit de delete knop te laat te laat ze hebben me al gekwoot..... MAMMAAAA.... se pestuhhhh...... :kwaad:


Of de prins moet zich zorgen gaan maken

"Begint u maar, meneer. Oh, u bent al tien minuten bezig, excuus."

Juliette
13-01-06, 12:56
Geplaatst door Dutchguy
Shit worden weer allemaal verkeerde conclusies getrokken en waar zit de delete knop te laat te laat ze hebben me al gekwoot..... MAMMAAAA.... se pestuhhhh...... :kwaad:

http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f030.gif :hihi:

Dutchguy
13-01-06, 13:13
Geplaatst door David
Of de prins moet zich zorgen gaan maken

"Begint u maar, meneer. Oh, u bent al tien minuten bezig, excuus."
LOL... ja da's lullig. Letterlijk. Of juist niet. :blij:

~Panthera~
13-01-06, 13:23
Geplaatst door Juliette
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/f030.gif

:lol: Killer smijlie ! :haha:

David
13-01-06, 14:46
Geplaatst door prins-anouar
Ik ben een zorgeloze prins.
vindt het alleen leuk om soms tegengas te geven tegen funny (rare) figuren.


:auw2:



Dream on, my prince!

freya
13-01-06, 14:54
Geplaatst door prins-anouar
Ik ben een zorgeloze prins.
vindt het alleen leuk om soms tegengas te geven tegen funny (rare) figuren.


:auw2:

http://www.dutchtaste.com/images/ko010.jpg


Smeltend donker buitenlaagje, bleek blanke smurrie van binnen.



:zwaai:

Goodnight
13-01-06, 15:23
Geplaatst door Dundee
Ik denk dat hij het hier over dat verhaal van Samir A. had.
Dat ze op de gayparade in Amsterdam drie blikjes cola wilden inspuiten met nicotine om zo een aantal onschuldige slachtoffers te maken.

Ja, het is niet mijn geloof.

Maar wat had dat met mijn opmerking te maken? :vreemd: