PDA

Bekijk Volledige Versie : Stoere mannen zijn helemaal uit



Dolle Fatima
10-01-06, 10:08
Macho's lopen blauwtje

Jonge mannen die vrouwen willen imponeren door te bungeejumpen of hard over de snelweg te scheuren, kunnen beter een andere bezigheid zoeken. Vrouwen houden niet van mannen die stoer doen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de University of Maine.
Roekeloos gedrag van mannen levert overigens wel status op onder andere mannen. Maar zij die denken dat deze verkregen status ook voor vrouwen onweerstaanbaar zal zijn, lopen waarschijnlijk een blauwtje. Vrouwen willen een man die voorzichtig is. Dus mannen, nog een keer: machogedrag is helemaal uit.

Bron: Quest

Wide-O
10-01-06, 10:21
:hihi:

Hier nog een veel leukere theorie: :fpiraat:

The Ladder Theory

The problem arises because a woman never lets a guy know which ladder he is on. Obviously there is a huge difference, or gap between these two ladders. It is in this gap that kisses of death are delivered and intellectual whores are made.

All a man can do is "go for it" and make a move on a girl; ask her out, try to kiss her, write her a love note or whatever. If he's on the good ladder fine. If he is on the friends ladder this is a case of ladder jumping. The man is trying to jump the gap from the friends ladder to the real ladder. The girl has two choices at this point: she can let him on the ladder and all is well, or, more likely, she can kick him in the head, and off the ladder.

If you look you'll see that below the ladder is the Abyss(what was it Nietzsche said about a man being on a rope stretched over an Abyss?....well it's worse than he thought; there is no rope.) So the man falls into the Abyss. The Abyss isn't really as bad as it sounds. Mostly it's a period of self-loathing, embarrassment, and of course utter awkwardness with the girl in question if they are talking at all.

To fully illustrate the point I'll now examine some common scenarios and their ladder theory explanations. For purposes of these examples Tom will be our boy and Jane will be out girl.

Scenario 1: Tom meets Jane. She's pretty and seems interesting to talk to. Tom and Jane start hanging out and talking more and more. Tom develops an attraction to Jane, and one day tries to kiss her. Jane tell Tom she doesn't think of him that way and she wants to remain friends. The next few weeks contact between the two falls off. Jane starts fucking an outlaw biker.

Ladder Theory Explanation: Tom met Jane. Tom was immediately placed on the friends ladder. Tom didn't know this. Tom tried to jump ladders. Jane kicked Tom in the head rather than let him on and sent him hurtling to the Abyss below. The oulaw biker was not on her friends ladder (they never are) but rather on her good ladder.

Scenario 2: Tom meets Jane. She's cute and seems smart. After an appropriate amount of time he asks her out on a date. She acccepts and they have what seems to be a perfectly nice date. Tom thinks he has a chance with Jane. He asks her out again. She says no, either explicitly or by never returning his phone call. Tom has no idea what the Hell just happened. Jane starts fucking an unemployed alcoholic.

Ladder Theory Explanation: Jane misrepresented which ladder Tom was on. He thought he was on the good ladder because of her acceptance of the date. Mistake. This led to an unintentional ladder jump. He was kicked into the Abyss. In this situation, Jane often wants to stay friends becasue you are so interesting and funny or some shit like that. If this happens you are most likely an Intellectual Whore. I'm sorry. This is most likely to be a ninja-bitch.


Scenario 3: A girl says any of the following to you:


• "You're like a brother to me"
• "You're like a big teddy bear".
• "I feel like I can talk to you about anything"
• "You're so nice"
• "Can you help me with my homework"

Ladder Theory Explanation: You are on the friends ladder. So Sorry.

http://www.laddertheory.com

Bofko
10-01-06, 10:23
Maar niemand wil het archetype ´stoere man ´ kwijt. Kijk maar naar films. Daarom is ie nooit écht uit.

Wide-O
10-01-06, 10:35
Geplaatst door Bofko
Maar niemand wil het archetype ´stoere man ´ kwijt. Kijk maar naar films. Daarom is ie nooit écht uit.

Kip of ei verhaal toch ? :zozo:

Bofko
10-01-06, 10:41
Geplaatst door Wide-O
Kip of ei verhaal toch ? :zozo:

Uh..Ik vat hem nog niet zo deze morgen. Kleine explicatie graag.

Cherry Bo
10-01-06, 10:41
Geplaatst door Bofko
Maar niemand wil het archetype ´stoere man ´ kwijt. Kijk maar naar films. Daarom is ie nooit écht uit.

"Niemand"?

Ik denk dat voornamelijk de mannen zélf hem niet kwijt willen, dit archetype.

De actie films waarin dit type "stoere man", de "action-hero" voorkomt, is voornamelijk in trek bij, jawel, mannen.

Wide-O
10-01-06, 10:48
Geplaatst door Bofko
Uh..Ik vat hem nog niet zo deze morgen. Kleine explicatie graag.

Ik bedoel: is het nog niet "uit" omdat het nog in films gebruikt wordt, of wordt het nog in films gebruikt omdat het nog niet "uit" is.

Overigens zie ik in films voornamelijk "ruwe bolster- blanke pit" archetypes opduiken.

Bofko
10-01-06, 10:49
Geplaatst door Cherry Bo
"Niemand"?

Ik denk dat voornamelijk de mannen zélf hem niet kwijt willen, dit archetype.

De actie films waarin dit type "stoere man", de "action-hero" voorkomt, is voornamelijk in trek bij, jawel, mannen.

Niet helemaal mee eens.
Ik denk dat geweldfilms gecombineerd met a good and a bad guy een universele succesformule is. Ook bij vele vrouwen.

Bofko
10-01-06, 10:52
Geplaatst door Wide-O
Ik bedoel: is het noch niet "uit" omdat het nog in films gebruikt wordt, of wordt het nog in films gebruikt omdat het nog niet "uit" is.

Duidelijk.


Geplaatst door Wide-O

Overigens zie ik in films voornamelijk "ruwe bolster- blanke pit" archetypes opduiken.

Dat ís de macho toch ?

Wortel
10-01-06, 10:54
The Ladder Theory

Die vrienden-ladder moet je als stoere man dus eigenlijk alleen maar bestijgen met je Ferrari G 50, je Spitfire, je wheelie trekken op je 180 cc scooter, je Harley-Davidson, je Lear-jet, je Win Chun Kung Fu expertise, je voetbalplaatjes album, je skateboardkunsten, je meters bier, je trek- en stuwkracht bij het ijzer pompen, je doelpuntgemiddelde en je babbels over "die blonde daar".

Glashelder... :rambo:

Wide-O
10-01-06, 10:56
Geplaatst door Wortel
Die vrienden-ladder moet je als stoere man dus eigenlijk alleen maar bestijgen met je Ferrari G 50, je Spitfire, je wheelie trekken op je 180 cc scooter, je Harley-Davidson, je Lear-jet, je Win Chun Kung Fu expertise, je voetbalplaatjes album, je skateboardkunsten, je meters bier, je trek- en stuwkracht bij het ijzer pompen, je doelpuntgemiddelde en je babbels over "die blonde daar".

Glashelder... :rambo:

Of door op een podium te staan :p

Maar je moet het hele verhaal maar 's lezen: cynisch en grof, jawel, maar erg leuk gevonden.

Wortel
10-01-06, 10:59
Of door op een podium te staan

In dat geval sta je inderdaad wel heel hoog op die vrienden-ladder. :melig2: Keep on rocking... :wohaa:

Maar het verhaal is inderdaad wel erg snedig en geestig. Meer een spiegel voor de man dan voor de vrouw, geloof ik.

Cherry Bo
10-01-06, 10:59
Geplaatst door Bofko
Niet helemaal mee eens.
Ik denk dat geweldfilms gecombineerd met a good and a bad guy een universele succesformule is. Ook bij vele vrouwen.

Misschien.
Maar ik ken ze niet, die 'vele vrouwen'. Hooguit een enkele.

Ik ken ook geen enkele vrouw die valt op types als Jean-Claude Van Damme, Arnold Schwarzenegger en Bruce Lee. :hihi:

Wide-O
10-01-06, 11:03
Geplaatst door Cherry Bo
Ik ken ook geen enkele vrouw die valt op types als Jean-Claude Van Damme, Arnold Schwarzenegge en Bruce Lee. :hihi:

Dat zijn dan ook karikaturen toch ?

Wide-O
10-01-06, 11:04
Geplaatst door Wortel
In dat geval sta je inderdaad wel heel hoog op die vrienden-ladder. :melig2: Keep on rocking... :wohaa:


De bedoeling is juist dat je NIET op de vrienden-ladder terechtkomt ;)

Bofko
10-01-06, 11:06
Geplaatst door Cherry Bo
Misschien.
Maar ik ken ze niet, die 'vele vrouwen'. Hooguit een enkele.

Ik ken ook geen enkele vrouw die valt op Jean-Claude Van Damme, Arnold Schwarzenegge, Bruce Lee en dat soort types. :hihi:

´Erop vallen´ hoeft ook niet meteen om een rol in de film te kunnen waarderen.

D´r zijn bovendien ook ´subtielere´ stoerdere mannen als Bruce Willis of Rutger Hauer.

Dolle Fatima
10-01-06, 11:07
Geplaatst door Cherry Bo
Misschien.
Maar ik ken ze niet, die 'vele vrouwen'. Hooguit een enkele.

Ik ken ook geen enkele vrouw die valt op types als Jean-Claude Van Damme, Arnold Schwarzenegger en Bruce Lee. :hihi:

Nee ik ook niet

Cherry Bo
10-01-06, 11:11
Geplaatst door Wide-O
Dat zijn dan ook karikaturen toch ?

Ja, vind ik dus ook.

Maar vrouwen vinden dat al veel sneller dan mannen.

Ken genoeg mannen die dit soort levende action-men geweldig vinden.
Zich ermee identificeren (of zoiets).

Max Stirner
10-01-06, 11:21
Volgens mij vallen de meeste vrouwen in de eerste plaats gewoon op uiterlijk, net als de meeste mannen.

Ze doen er misschien iets schijnheiliger over, thats all.

Cherry Bo
10-01-06, 11:22
Geplaatst door Bofko

´Erop vallen´ hoeft ook niet meteen om een rol in de film te kunnen waarderen.


Nee, tuurlijk niet.

Maar ik reageerde op het onderzoek dat topicopenster aanhaalde, waaruit blijkt dat vrouwen niet houden van mannen die stoer doen.

Jij haalde het succes van actiehelden aan. Ik vind dat eerder een ondersteuning van bovenstaande stelling dan een tegenargument, gezien het feit dat actiefilms niet populair zijn onder vrouwen.

De "helden" uit "vrouwenfilms" zijn van een heel ander kaliber. :strik:

Wide-O
10-01-06, 11:23
Geplaatst door Max Stirner
Volgens mij vallen de meeste vrouwen vallen in de eerste plaats gewoon op uiterlijk, net als de meeste mannen.


Jahah, zo'n Donald Trump is errug aantrekkelijk :verward:

Bofko
10-01-06, 11:23
Maar welke mannen zijn ´in´ ?

De überseksueel is een he-man. Hij is een sterke man met een sterke vrouw. De überseksuele man is geen macho. Hij heeft zelfvertrouwen en klasse en wil kwaliteit op alle vlakken van zijn leven.
Hij is gepassioneerd en gedreven, zowel in zijn job, relatie als interesses. Hij wil al zijn zintuigen gebruiken. Het is een sensuele man. Zijn doel is niet een grote auto kopen, maar ervaringen opdoen.
Hij wil zich innerlijk verdiepenen en er uiterlijk goed uitzien. De nieuwe luxe is niet meer dure horloges, maar iets interessant om over te praten.
Het idee is dat vrouwen het even goed of beter doen als mannen op school en op de wervloer, langer leven en minder zelfmoord plegen. Daarom zouden vrouwen niet meer vallen op wat een man heeft, maar voor wie hij is.

http://www.pietel.be/archives/553

Cherry Bo
10-01-06, 11:24
Geplaatst door Max Stirner
Volgens mij vallen de meeste vrouwen in de eerste plaats gewoon op uiterlijk, net als de meeste mannen.


Het gaat hier over (stoer) gedrag.

Wide-O
10-01-06, 11:27
Geplaatst door Cherry Bo
De "helden" uit "vrouwenfilms" zijn van een heel ander kaliber. :strik:

Woody Allan en zo ? :rood:

Max Stirner
10-01-06, 11:27
Geplaatst door Wide-O
Jahah, zo'n Donald Trump is errug aantrekkelijk :verward:


Dat je met iemand trouwt, betekent niet automatisch dat je ook op die iemand valt.

Tomas
10-01-06, 11:29
Geplaatst door Bofko
Daarom zouden vrouwen niet meer vallen op wat een man heeft, maar voor wie hij is.


Either way, í'm fucked. Heb je geen ander onderzoek? Iets wat wel helpt?

Cherry Bo
10-01-06, 11:29
Geplaatst door Wide-O
Woody Allan en zo ? :rood:

Ieuw :nerveus:

Nee.

Ok.
Hij moet er stoer uitzien. Liefst. Dat wel.

Maar hij mag zich niet zo gedragen.

Daar komt het op neer. :strik:

Bofko
10-01-06, 11:30
Geplaatst door Max Stirner
Dat je met iemand trouwt, betekent niet automatisch dat je ook op die iemand valt.

De tragiek van Donald Trump. Zijn hoeveelheid geld is aantrekkelijker dan hijzelf.

Wide-O
10-01-06, 11:31
Geplaatst door Cherry Bo
Ieuw :nerveus:

Nee.

Ok.
Hij moet er stoer uitzien. Dat wel.

Maar hij mag zich niet zo gedragen.

Daar komt het op neer. :strik:

Dat bedoelde ik dus: groot verschil tussen stoer doen en stoer zijn. :nerd:

Wide-O
10-01-06, 11:32
Geplaatst door Tomas
Either way, í'm fucked. Heb je geen ander onderzoek? Iets wat wel helpt?

Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat Oracle beheerders errug sexy zijn :tik:

Cherry Bo
10-01-06, 11:32
Geplaatst door Wide-O
Dat bedoelde ik dus: groot verschil tussen stoer doen en stoer zijn. :nerd:

Yes! :duim:

Wide-O
10-01-06, 11:33
Geplaatst door Bofko
De tragiek van Donald Trump. Zijn hoeveelheid geld is aantrekkelijker dan hijzelf.

Zielig voor 'm :lachu:

Tomas
10-01-06, 11:33
Geplaatst door Wide-O
Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat Oracle beheerders errug sexy zijn :tik:

Ja, ik zit echt op aandacht van een microsof ontwikkelaar te wachten.

Max Stirner
10-01-06, 11:34
Geplaatst door Cherry Bo
Het gaat hier over (stoer) gedrag.

Ik denk dus dat gedrag (stoer of niet stoer) vaak op de tweede plaats komt, na uiterlijk/uitstraling.

Tomas
10-01-06, 11:35
Geplaatst door Max Stirner
Ik denk dus dat gedrag (stoer of niet stoer) vaak op de tweede plaats komt, na uiterlijk/uitstraling.

Uitstraling... Net zoiets als uitkoming door warmte?

Bofko
10-01-06, 11:35
Geplaatst door Wide-O
Dat bedoelde ik dus: groot verschil tussen stoer doen en stoer zijn. :nerd:

Maar dan is hij zichzelf toch niet ? :rolleyes:

Wide-O
10-01-06, 11:35
Geplaatst door Tomas
Ja, ik zit echt op aandacht van een microsof ontwikkelaar te wachten.

Tis ook nooit goed :corcky:

Tomas
10-01-06, 11:36
Geplaatst door Bofko
Maar dan is hij zichzelf toch niet ? :rolleyes:

Mannen die zichzelf zijn is het laatste waar een vrouw op valt. Da's de man die al op d'r bank hangt.

Tomas
10-01-06, 11:37
Geplaatst door Wide-O
Tis ook nooit goed :corcky:

Dat is het hele onderwerp "wat zien vrouwen in mannen en andersom" aardig samengevat.

Wide-O
10-01-06, 11:38
Geplaatst door Tomas
Mannen die zichzelf zijn is het laatste waar een vrouw op valt. Da's de man die al op d'r bank hangt.

Het Al Bundy syndroom.

Bofko
10-01-06, 11:39
Geplaatst door Tomas
Mannen die zichzelf zijn is het laatste waar een vrouw op valt. Da's de man die al op d'r bank hangt.

:D right.
Het moet door beiden wel gezegd worden dat ie zichzelf is ivm eerlijkheid en integriteit en zo, maar hij mag het niet zijn.

Wide-O
10-01-06, 11:40
Geplaatst door Bofko
:D right.
Het moet door beiden wel gezegd worden dat ie zichzelf is ivm eerlijkheid en integriteit en zo, maar hij mag het niet zijn.

Wordt weer zo ingewikkeld dat ik zin krijg in bunjee jumpen :bril:

Tomas
10-01-06, 11:40
Geplaatst door Bofko
:D right.
Het moet door beiden wel gezegd worden dat ie zichzelf is ivm eerlijkheid en integriteit en zo, maar hij mag het niet zijn.

Het is inderdaad een hele delicate situatie.

Tomas
10-01-06, 11:41
Geplaatst door Wide-O
Wordt weer zo ingewikkeld dat ik zin krijg in bunjee jumpen :bril:

Exact.

Cherry Bo
10-01-06, 11:41
Geplaatst door Max Stirner
Ik denk dus dat gedrag (stoer of niet stoer) vaak op de tweede plaats komt, na uiterlijk/uitstraling.

Er is, vind ik, een verschil tussen uiterlijk en uitstraling.

Iemand kan er supergoed uitzien, maar toch een uitstraling hebben die niet aantrekt of zelfs afstoot.

Uiterlijk en uitstraling zijn in die zin meer één dan dat je (ik dan) ze los van elkaar ziet.

Ik vind dat er heel veel van iemand's karakter van zijn gezicht te "lezen" valt.
Dat bepaalt (ik spreek nu voor mezelf) dan mede of ik iemand aantrekkelijk vind of niet.

(Maar hij moet dan inderdaad niet op Woody Allan of zo lijken, want dat gaat 's werelds mooiste karakter nooit meer helpen.)

Cherry Bo
10-01-06, 11:43
Geplaatst door Bofko
Maar dan is hij zichzelf toch niet ? :rolleyes:

Iemand die stoer *is*, is zichzelf.

En daar hoeft dan niet eerst voor gebungeejumped of gekickboxed te worden. :o

Tomas
10-01-06, 11:43
Geplaatst door Cherry Bo
Er is, vind ik, een verschil tussen uiterlijk en uitstraling.

Iemand kan er supergoed uitzien, maar toch een uitstraling hebben die niet aantrekt of zelfs afstoot.

Uiterlijk en uitstraling zijn in die zin meer één dan dat je (ik dan) ze los van elkaar ziet.

Ik vind dat er heel veel van iemand's karakter van zijn gezicht te "lezen" valt.
Dat bepaalt (ik spreek nu voor mezelf) voor mij dan mede of ik iemand aantrekkelijk vind of niet.

(Maar hij moet dan inderdaad niet op Woody Allan of zo lijken, want dat gaat 's werelds mooiste karakter nooit meer helpen.)

Ik heb in mijn kast naast het rekje met stropdassen ook een laatje met uitstralingen. Kies net als met de stropdassen altijd de verkeerde.

Cherry Bo
10-01-06, 11:48
Geplaatst door Tomas
Mannen die zichzelf zijn is het laatste waar een vrouw op valt. Da's de man die al op d'r bank hangt.

Oh my God, ook dát is waar! http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/k030.gif

Bofko
10-01-06, 11:50
Geplaatst door Cherry Bo
Iemand die stoer *is*, is zichzelf.

En daar hoeft dan niet eerst voor gebungeejumped of gekickboxed te worden.

Het zit er diep in hoor. Kijk maar eens naar de prachtig uitgestrekte staartveren van de paraderende pauw dan wel de knallende stoten van 2 op elkaar botsende hertengeweien.
Bungeejumpen en kickboksen is dan toch een stuk subtieler.

Cherry Bo
10-01-06, 11:51
Geplaatst door Tomas
Ik heb in mijn kast naast het rekje met stropdassen ook een laatje met uitstralingen. Kies net als met de stropdassen altijd de verkeerde.

:hihi:

Wide-O
10-01-06, 11:52
Geplaatst door Tomas
Ik heb in mijn kast naast het rekje met stropdassen ook een laatje met uitstralingen. Kies net als met de stropdassen altijd de verkeerde.

Simpel op te lossen door je vrouw te laten kiezen.

Tomas
10-01-06, 11:54
Geplaatst door Wide-O
Simpel op te lossen door je vrouw te laten kiezen.

Met stropdassen gaat dat nog wel, maar ik wordt altijd zo snel moe van de uitstraling die ze kiest. Kweenie daar is altijd iets mee. Ze zitten niet lekker.

Bofko
10-01-06, 11:54
Geplaatst door Wide-O
Simpel op te lossen door je vrouw te laten kiezen.

Hoe zit het dan nog met de verfrissende verrassingen ?

Wide-O
10-01-06, 11:55
Geplaatst door Tomas
Met stropdassen gaat dat nog wel, maar ik wordt altijd zo snel moe van de uitstraling die ze kiest. Kweenie daar is altijd iets mee. Ze zitten niet lekker.

Knellen altijd een beetje zeker ?

Wide-O
10-01-06, 11:56
Geplaatst door Bofko
Hoe zit het dan nog met de verfrissende verassingen ?

Moet dat ook nog ? :schok:

Sjonge, wat een gedoe allemaal.

Cherry Bo
10-01-06, 12:02
Geplaatst door Bofko
Het zit er diep in hoor. Kijk maar eens naar de prachtig uitgestrekte staartveren van de paraderende pauw dan wel de knallende stoten van 2 op elkaar botsende hertengeweien.
Bungeejumpen en kickboksen is dan toch een stuk subtieler.

Hm.

Ok dan.

Bungeejumpen en kickboksen mogen erbíj.
En vooruit, een snel rondje in een Ferrari moet ook kunnen.

Maar als-ie daarmee klaar is, moet-ie nog wel 'gewoon' écht stoer zijn. http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/n070.gif

Max Stirner
10-01-06, 12:16
Geplaatst door Cherry Bo
Er is, vind ik, een verschil tussen uiterlijk en uitstraling.

Iemand kan er supergoed uitzien, maar toch een uitstraling hebben die niet aantrekt of zelfs afstoot.

Uiterlijk en uitstraling zijn in die zin meer één dan dat je (ik dan) ze los van elkaar ziet.

Ik vind dat er heel veel van iemand's karakter van zijn gezicht te "lezen" valt.
Dat bepaalt (ik spreek nu voor mezelf) voor mij dan mede of ik iemand aantrekkelijk vind of niet.

(Maar hij moet dan inderdaad niet op Woody Allan of zo lijken, want dat gaat 's werelds mooiste karakter nooit meer helpen.)


Maar toch: een `leuke/warme uitstraling` is makkelijker te faken met een leuk gezicht dan met een lelijk hoofd. En een slecht karakter is met behulp van een mooi gezicht natuurlijk ook heel eenvoudig te verdoezelen.

Volgens mij wordt de term `uitstraling` door vrouwen vaak gebruikt omdat het woord `uiterlijk` zo oppervlakkig (?) overkomt. Tegelijkertijd gaat die `uitstraling` waar ze voor zeggen te vallen meestal niet verder dan `een mooie lach` en `pretoogjes`- uiterlijk dus.

Veel mannen doen hier minder hypocriet over, die willen gewoon een l*kkere chick scoren. Als ze toevallig nog een mooi karakter bezit/wat interessants te melden heeft, is dat mooi meegenomen. Zo niet, jammer dan.

:roker:

Divine_70
10-01-06, 12:39
Geplaatst door Max Stirner
Maar toch: een `leuke/warme uitstraling` is makkelijker te faken met een leuk gezicht dan met een lelijk hoofd. En een slecht karakter is met behulp van een mooi gezicht natuurlijk ook heel eenvoudig te verdoezelen.

Volgens mij wordt de term `uitstraling` door vrouwen vaak gebruikt omdat het woord `uiterlijk` zo oppervlakkig (?) overkomt. Tegelijkertijd gaat die `uitstraling` waar ze voor zeggen te vallen meestal niet verder dan `een mooie lach` en `pretoogjes`- uiterlijk dus.

Veel mannen doen hier minder hypocriet over, die willen gewoon een l*kkere chick scoren. Als ze toevallig nog een mooi karakter bezit/wat interessants te melden heeft, is dat mooi meegenomen. Zo niet, jammer dan.

:roker:

Een leuke warme uitstraling fake je niet, die heb je of je hebt hem niet.
Je kan je masker opzetten van koele kikker maar de ogen zullen altijd veraden wat er dieper in iemand schuilt.
Zo zal een van nature haatdragend persoon nooit liefde uit kunnen stralen en een geboren pessimist nooit optimistisch voor de dag kunnen komen.
De ogen zijn de spiegel van de ziel.

Cherry Bo
10-01-06, 12:44
Geplaatst door Max Stirner
Maar toch: een `leuke/warme uitstraling` is makkelijker te faken met een leuk gezicht dan met een lelijk hoofd. En een slecht karakter is met behulp van een mooi gezicht natuurlijk ook heel eenvoudig te verdoezelen.

Ben ik het niet mee eens.
Ik denk echt niet dat een 'slecht karakter' te verdoezelen valt. Hoe 'mooi' iemand er ook uit ziet.
Maar ik spreek voor mezelf, ik zie het echt wel hoor, aan de buitenkant.:blowen:
En de meeste vrouwen die ik ken.

En ook een "warme uitstraling" is wat mij betreft niet te faken hoor. :wijs:


Geplaatst door Max Stirner

Veel mannen doen hier minder hypocriet over, die willen gewoon een l*kkere chick scoren. Als ze toevallig nog een mooi karakter bezit/wat interessants te melden heeft, is dat mooi meegenomen. Zo niet, jammer dan.

:roker:

Eens.

Max Stirner
10-01-06, 12:55
Geplaatst door Divine_70
Een leuke warme uitstraling fake je niet, die heb je of je hebt hem niet.
Je kan je masker opzetten van koele kikker maar de ogen zullen altijd veraden wat er dieper in iemand schuilt.
Zo zal een van nature haatdragend persoon nooit liefde uit kunnen stralen en een geboren pessimist nooit optimistisch voor de dag kunnen komen.
De ogen zijn de spiegel van de ziel.


Hmm...Ik vind dat bijvoorbeeld Osama bin Laden best een warme uitstraling heeft, met `lieve` ogen.

Divine_70
10-01-06, 12:57
Geplaatst door Max Stirner
Hmm...Ik vind dat bijvoorbeeld Osama bin Laden best een warme uitstraling heeft, met `lieve` ogen.

:verward: Noway, HAH, hoop dat je nu toch echt een grapje maakt. :hihi:

Max Stirner
10-01-06, 13:13
Geplaatst door Divine_70
:verward: Noway, HAH, hoop dat je nu toch echt een grapje maakt. :hihi:

Georgina Verbaan (een vrouw) is het met me eens... :engel:

Divine_70
10-01-06, 13:16
Geplaatst door Max Stirner
Georgina Verbaan (een vrouw) is het met me eens... :engel:

:haha:
Die valt ook op Jort Kelder. :loens:
Zegt al genoeg. :stout:

Cherry Bo
10-01-06, 13:17
Geplaatst door Max Stirner
Georgina Verbaan (een vrouw) is het met me eens... :engel:

Ja, maar zíj vindt Jort óók leuk. :wtf:

Cherry Bo
10-01-06, 13:18
Oh, Divine, crossposting. :hihi:

Divine_70
10-01-06, 13:19
Geplaatst door Cherry Bo
Oh, Divine, crossposting. :hihi:

:haha: Yep.

Maar we zijn het in elk geval eens. ;)

Max Stirner
10-01-06, 13:20
Geplaatst door Cherry Bo

Ik denk echt niet dat een 'slecht karakter' te verdoezelen valt. Hoe 'mooi' iemand er ook uit ziet.
Maar ik spreek voor mezelf, ik zie het echt wel hoor, aan de buitenkant.:blowen:
En de meeste vrouwen die ik ken.



Maybe.

Gelukkig zijn er talloze vrouwen die er wel in trappen..... :roker:

Cherry Bo
10-01-06, 13:21
Ook zo'n gedrocht waarvan TV/filmmakers maar blijven denken dat-ie God's gift to women is:

Daan Schuurmans. :moe:

Divine_70
10-01-06, 13:22
Geplaatst door Max Stirner
Maybe.

Gelukkig zijn er talloze vrouwen die er wel in trappen..... :roker:

Of het zijn vrouwen die vallen op "foute mannen" ;)

Divine_70
10-01-06, 13:24
Geplaatst door Cherry Bo
Ook zo'n gedrocht waarvan TV/filmmakers maar blijven denken dat-ie God's gift to women is:

Daan Schuurmans. :moe:

Geef mij maar een lekker hapje als bijvoorbeeld
Keanu Reeves. :roker:

Max Stirner
10-01-06, 13:26
Geplaatst door Divine_70
:haha:
Die valt ook op Jort Kelder. :loens:
Zegt al genoeg. :stout:


OK, nieuwe poging: Patrick Kluivert......die had toch ook best een 'lieve' uitstraling terwjl hij ondertussen onbekommerd mensen doodreed, meisjes verkrachtte en penalties miste...?

:)

Cherry Bo
10-01-06, 13:28
Geplaatst door Max Stirner
OK, nieuwe poging: Patrick Kluivert......die had toch ook best een 'lieve' uitstraling terwjl hij ondertussen onbekommerd mensen doodreed, meisjes verkrachtte en penalties miste...?

:)

Je verwart 'lief' met 'dom'.
Hij heeft een 'domme' uitstraling. Arrogant ook.
Een lullebek heeft-ie. Bah.

Divine_70
10-01-06, 13:29
Geplaatst door Max Stirner
OK, nieuwe poging: Patrick Kluivert......die had toch ook best een 'lieve' uitstraling terwjl hij ondertussen onbekommerd mensen doodreed, meisjes verkrachtte en penalties miste...?

:)

Poging nummer 3 !!
Kluivert ? jakkes :verward:

:haha:

Cherry Bo
10-01-06, 13:31
Geplaatst door Divine_70
Geef mij maar een lekker hapje als bijvoorbeeld
Keanu Reeves. :roker:

Yep.
Of Brad.
Of Antonio. :blowen:

Cherry Bo
10-01-06, 13:34
Geplaatst door Max Stirner
Maybe.

Gelukkig zijn er talloze vrouwen die er wel in trappen..... :roker:

Tsja.
Dát gebeurt natuurlijk ook.

Maar goed, uiteindelijk vallen die later allemaal weer voor hun psychiater.

Divine_70
10-01-06, 13:35
Geplaatst door Cherry Bo
Yep.
Of Brad.
Of Antonio. :blowen:

Te macho :vreemd:

Keanu blijft voorlopig ff staan :stout:

Divine_70
10-01-06, 13:36
Geplaatst door Cherry Bo
Tsja.

Maar goed, uiteindelijk vallen ze allemaal voor hun psychiater.

:haha:
Niet nodig, zoek zelf de foute mannen wel uit. :loens:

Wide-O
10-01-06, 13:38
Foute mannen rulez ! :hihi:

Divine_70
10-01-06, 13:41
Geplaatst door Wide-O
Foute mannen rulez ! :hihi:

Ow yeah. :roker:

:stout:

Max Stirner
10-01-06, 13:44
Geplaatst door Cherry Bo [/i]
[B]
Of Brad.

Die bedroog zijn vrouw en liet haar uiteindelijk in de steek voor een ander - waarschijnlijk omdat diegene een mooier karakter heeft....:engel:


Of Antonio. :blowen:

Die heeft daar veel meer reden toe.

Cherry Bo
10-01-06, 13:49

Max Stirner
10-01-06, 13:50
Geplaatst door Cherry Bo
Je verwart 'lief' met 'dom'.



Gelukkig gaat dat bij vrouwen vrijwel altijd samen, is mijn ervaring.

Tzal toch niet aan mij liggen....? :confused:

Cherry Bo
10-01-06, 13:51
Geplaatst door Max Stirner
Die bedroog zijn vrouw en liet haar uiteindelijk in de steek voor een ander - waarschijnlijk omdat diegene een mooier karakter heeft....:engel:


'T is Angelina's schuld. Zíj ís fout. :ego:


Geplaatst door Max Stirner

Die heeft daar veel meer reden toe.

Wacht maar tot ik die kant op kom. Ik máák 'm fout. :ego:

Divine_70
10-01-06, 13:52
Geplaatst door Max Stirner
Gelukkig gaat dat bij vrouwen vrijwel altijd samen, is mijn ervaring.

Tzal toch niet aan mij liggen....? :confused:

Tssss... dat ligt zeer zeker aan jou. :zweep:

:stout:
Je bent dan duidelijk de juiste nog niet tegen gekomen. :hihi:

Divine_70
10-01-06, 13:58
Geplaatst door Cherry Bo
'T is Angelina's schuld. Zíj ís fout. :ego:



Wacht maar tot ik die kant op kom. Ik máák 'm fout. :ego:

Niet fout maken. :verward:
Dan gaan ze weer in opdracht van. :loens:
Ze moeten het gewoon zijn. :roker:

Cherry Bo
10-01-06, 13:58
Geplaatst door Max Stirner
Gelukkig gaat dat bij vrouwen vrijwel altijd samen, is mijn ervaring.

Tzal toch niet aan mij liggen....? :confused:

Tuurlijk niet.

Zij vallen gewoon op foute mannen. :lekpuh:

Divine_70
10-01-06, 14:04
Ik ga ff de hort op.
Kijken of er nog ergens een foute man te scoren valt. :roker:
Ik lees het weer. :stout:
:zwaai: Fijne dag.

Cherry Bo
10-01-06, 14:27
Suxsex ! :stout:

Divine_70
10-01-06, 17:35
Geplaatst door Cherry Bo
Suxsex ! :stout:

Jees, wat een keuze,
je moet echt mee de volgende keer. :engel:
Denk dat wij ons prima gaan vermaken. :stout:

papol
10-01-06, 18:31
Geplaatst door Wide-O
Foute mannen rulez ! :hihi:

En wat wil die man?

Een dame om op stap te gaan en de blits te maken,
een prinses in de keuken en het huishouden
en een call-girl in bed tussen en op de lakens.

En dan het meest belangrijke, dat die drie elkaar niet tegen komen.....



Gr.P