PDA

Bekijk Volledige Versie : Penis cafébaas voor tweede maal verbrijzeld door muizenval



Marsipulami
10-01-06, 14:47
Penis cafébaas voor tweede maal verbrijzeld door muizenval
Ezels stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen. Wel, Dopy Gary Telford is een steenezel. De 32-jarige cafébaas wou zijn dronken stamgasten voordoen hoe een muizenval jaren geleden zijn geslacht verbrijzelde. Enkel voordoen welteverstaan, maar de val klapte opnieuw toe. Voor de tweede maal in zijn leven mocht de arme drommel zich met het schaamrood op de wangen naar de spoedgevallendienst reppen.

Het eerste ongeval gebeurde toen Telford 14 jaar oud was en een schelmenstreek fataal afliep. Veertien hechtingen waren toen nodig om zijn penis in originele staat te herstellen. Toen de man dat sterke verhaal in zijn café The Railway in Ipswich oprakelde, moedigden de aanwezige klanten hem aan dat genante scenario na te bootsen. Iemand plaatste een muizenval op de biljarttafel, waarna Gary vol vertrouwen de confrontatie met zijn verleden aanging.

"Stomdronken"
"Het was helemaal niet mijn bedoeling om die verdomde val te laten dichtklappen", maakt de man meteen duidelijk. "Ik was stomdronken, dus ging ik op de uitdaging in. Ik ritste mijn gulp naar beneden, stapte op de muizenval af maar struikelde. Tsjak! Ik ben nu vast de enige kerel in Engeland die zijn kroonjuwelen twee keer laat verbrijzelen."

Telford spoedde zich naar het ziekenhuis voor een tetanusinjectie. De aanwezige verpleegsters hadden naar verluidt alle moeite van de wereld om serieus te blijven toen ze het hele verhaal te horen kregen.

Bofko
10-01-06, 15:06
Pielemuis van de eeuw. :moe:

Sallahddin
10-01-06, 16:20
Komt er een derde keer??? hahaha...
Wat een idioot,zeg...je gaat toch niet je kroonjuwelen in gevaar brengen en voor de tweede keer ook nog!!!!!!!!!!

barfly
10-01-06, 16:48
Mensen die Dopy heten moeten ook tegen zichzelf in bescherming worden genomen...

GTV
10-01-06, 20:12
Was het een besneden penis?

:)