PDA

Bekijk Volledige Versie : Lsd



mark61
11-01-06, 16:37
Vandaag werd de uitvinder van LSD, Alfred Hoffmann, 100 jaar. Volgens eigen zeggen istie een doorsnee Zwitser die geniet van de simpele geneugten des levens.

Bron: autoradio



Gebruikt iemand dat eigenlijk nog, LSD? Uit de mode zeker? Mill? En het was zo verslavend. :confused:

Wide-O
11-01-06, 16:42
En hoevelen kennen nog de eerste screensavers: de vloeistofdia's :D

Nooit aan gedurfd aan dat spul. Vriend van me wel, en die is toch wel geschrokken. De pest is dat, nadat het uitgewerkt lijkt, de "roes" plots weer kan terugkomen uren later. Zoals ie ondervond toen ie in de auto stapte :o

mark61
11-01-06, 16:43
Geplaatst door Wide-O
En hoevelen kennen nog de eerste screensavers: de vloeistofdia's :D

Nooit aan gedurfd aan dat spul. Vriend van me wel, en die is toch wel geschrokken. De pest is dat, nadat het uitgewerkt lijkt, de "roes" plots weer kan terugkomen uren later. Zoals ie ondervond toen ie in de auto stapte :o

Ik 1 keer gedaan. Merkte hoegenaamd niks. Jah, aan mijn portemonnee. Dan liever bier. Misschien was het geen goeie.

mark61
11-01-06, 16:54
Geplaatst door Dundee
Ik ken die bron en echt betrouwbaar vind ik hem niet.
Vooral niet in tunnels!

Ik had vrije ontvangst. Middengolf nog wel. BBC overigens.

Max Stirner
11-01-06, 17:01
Geplaatst door mark61
Vandaag werd de uitvinder van LSD, Alfred Hoffmann, 100 jaar. Volgens eigen zeggen istie een doorsnee Zwitser die geniet van de simpele geneugten des levens.

Bron: autoradio



Gebruikt iemand dat eigenlijk nog, LSD? Uit de mode zeker? Mill? En het was zo verslavend. :confused:


:fparty:


Zijn boek (`Mein Sorgenkind` ofzoiets) is echt fantastisch, veel interessanter dan bijvoorbeeld The Doors of Perception, wat mij betreft.....

Tripmiddelen zijn trouwens allesbehalve verslavend - en heel gezond, dat blijkt wel.

Wide-O
11-01-06, 17:02
Geplaatst door mark61
Ik had vrije ontvangst. Middengolf nog wel. BBC overigens.

Posh hoor, een Eugenie mét autoradio ! :p

Joesoef
11-01-06, 17:07
Hoorde vandeweek een docu op radio een. Spul schijnt niet verslavend te zijn maar kan wel psychoses opwekken bij iemand die daar vatbaar voor is.

Good Kahuna
11-01-06, 17:09
Geplaatst door Max Stirner
:fparty:


Zijn boek (`Mein Sorgenkind` ofzoiets) is echt fantastisch, veel interessanter dan bijvoorbeeld The Doors of Perception, wat mij betreft.....

Tripmiddelen zijn trouwens allesbehalve verslavend - en heel gezond, dat blijkt wel.

Best een goed boek, ja. Nog amusanter is "Storming heaven" door Jay Stevens, een heel grappige en interessante geschiedschrijving van LSD in het westen. Van Albert Hoffmann naar Ken Kesey, Aldous Huxley, Timothy Leary.

Max Stirner
11-01-06, 17:24
Geplaatst door Good Kahuna
Best een goed boek, ja. Nog amusanter is "Storming heaven" door Jay Stevens, een heel grappige en interessante geschiedschrijving van LSD in het westen. Van Albert Hoffmann naar Ken Kesey, Aldous Huxley, Timothy Leary.


:fpetaf:

mark61
11-01-06, 17:30
Geplaatst door Wide-O
Posh hoor, een Eugenie mét autoradio ! :p

correctie: radiocassettespeler. :hihi:

mark61
11-01-06, 17:31
Geplaatst door Dundee
Op zulke momenten is die bron wel betrouwbaar, je hebt gelijk.
Maar over onbetrouwbare bronnen gesproken:
Bar-le-Duc schijnt gewoon kraanwater uit de provincie Utrecht te zijn.
Dat vullen ze dan af onder het mom dat de mensen graag geflest willen worden.
:rolleyes:

Uit Utrecht, maar wel uit de grond. Ongezuiverd kraanwater als het ware. :cool: