PDA

Bekijk Volledige Versie : Gore smeerlappen.



~Panthera~
14-01-06, 22:32
Franse politie in actie tegen varkensbouillon
STRAATSBURG - Gemeentebestuur en politie van Straatsburg hebben voorkomen dat rechts-radicale jongeren van varkensvlees gemaakte soep uitdeelden aan daklozen.


De gemeente was tot de conclusie gekomen dat de soep die de groep Alsace Solidarité wilden uitdelen, niet bedoeld was voor het lenigen van nood. De verstrekking was vooral gericht op uitsluiting van islamieten en joden die geen varkensvleesproducten nuttigen.

De soepverdelers trokken na een verbod op hun omstreden liefdadigheid voor het station naar een andere plaats in de stad, maar ook daar verbood de gemeente en voorkwam de politie de distributie van de bouillon.

Over de smaak ervan lieten actievoerders noch politie iets los. Radicaal-rechtse Fransen zijn verknocht aan varkensvleesproducten, vooral omdat die door onder meer islamitische en joodse consumenten worden gemeden.
----------------------------------


:kotsen:

ronald
14-01-06, 23:41
Hoezo? Zeiden ze erbij dat het varkensvlees soep was? Als je als dakloze op straat zwerft dan eet je toch van alles en nog wat?

rja2
14-01-06, 23:47
Sorry hoor,

Soep is soep.

Er zijn genoeg niet islamitsche of joodse zwervers die deze soep.

Wel hadden gelust.

Victory
14-01-06, 23:52
Vanuit de Islamitische geloof mag je varkens (en andere verboden voedsel producten) eten als je niks anders hebt om te eten ( om te overleven).

Maar waar het hier om gaat is dat racisten helemaal uit hun weg gaan om arme moslims en joden, (die het al moeilijk genoeg hebben), nog meer te kwetsen en publiekelijk voor schut zetten.

Hoe kan je nou zo laag zijn? Dit doet mij herinneren aan videoclipje dat ik ooit zag op tv. Iemand op straat in de V.S. stal het stokje van een blinde man. :traan1: Zo iemand kan al helemaal niks zien, en dan gaan ze ook nog zijn stokje stelen... :tranen:

Divine_70
15-01-06, 00:03
Geplaatst door Victory
Vanuit de Islamitische geloof mag je varkens (en andere verboden voedsel producten) eten als je niks anders hebt om te eten ( om te overleven).

Maar waar het hier om gaat is dat racisten helemaal uit hun weg gaan om arme moslims en joden, (die het al moeilijk genoeg hebben), nog meer te kwetsen en publiekelijk voor schut zetten.

Hoe kan je nou zo laag zijn? Dit doet mij herinneren aan videoclipje dat ik ooit zag op tv. Iemand op straat in de V.S. stal het stokje van een blinde man. :traan1: Zo iemand kan al helemaal niks zien, en dan gaan ze ook nog zijn stokje stelen... :tranen:

What goes around comes around.
Ooit komen dit soort mensen zichzelf weer tegen.

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 00:06
Geplaatst door Victory
Hoe kan je nou zo laag zijn? Dit doet mij herinneren aan videoclipje dat ik ooit zag op tv. Iemand op straat in de V.S. stal het stokje van een blinde man. :traan1: Zo iemand kan al helemaal niks zien, en dan gaan ze ook nog zijn stokje stelen... :tranen:

Ja net zoals sommige mensen zo lollig zijn om zwaar slechtzienden punaises te geven en zeggen dat het contactlenzen zijn!
:kotsen2:

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 00:12
Geplaatst door Divine_70
What goes around comes around.
Ooit komen dit soort mensen zichzelf weer tegen.

Daar ben ik ook van overtuigd. daar hoeft je zelf niks aan te doen, dat gaat helemaal vanzelf.

Divine_70
15-01-06, 00:14
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
Daar ben ik ook van overtuigd. daar hoeft je zelf niks aan te doen, dat gaat helemaal vanzelf.

:knipoog:

Victory
15-01-06, 00:19
<Edit>

Divine_70
15-01-06, 00:21
Geplaatst door Victory
Ik zie dat ik alleen maar hoef te ademen en ik krijg er nieuwe vijanden bij. Jullie moeten niet elke topic verpesten omdat jullie iets tegen mij hebben, ok?

En verder heb ik schijt aan wat voor poep in jouw hoofd zit.

:verward:

Nah.. doe is ff heel snel normaal?
Dat was een bevestiging op jou bericht???!! :fplet:

Ik heb geen vijanden en ga ze ook niet bewust maken.

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 00:30
Geplaatst door Divine_70
:verward:

Nah.. doe is ff heel snel normaal?
Dat was een bevestiging op jou bericht???!!

:verrassin Victory heeft het verkeerd opgevat. Het was bijval maar hij zag het blijkbaar als aanval.
Hopelijk is dit misverstand bij deze de wereld uit geholpen..

Victory
15-01-06, 00:31
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
:verrassin Victory heeft het verkeerd opgevat. Het was bijval maar hij zag het blijkbaar als aanval.
Hopelijk is dit misverstand bij deze de wereld uit geholpen..

Verklaar jij maar eens wat je bedoelde met je bericht.....

Victory
15-01-06, 00:39
Indien je het niet als een aanval bedoelde... sorry... :dood: Ik dacht echt dat je naar iets refereerde.... en dat je daarmee mij aanviel...

Divine_70
15-01-06, 00:43
Geplaatst door puntje
Was er geen sprake van discriminatie en van diefstal van gehandicapten?
Die mensen die dat doen, komen zichzelf nog wel eens tegen.
Daar heeft Allah nog een appeltje mee te schillen.
Zoiets?

Al zie ik hier in de hele topic geen reden aan te nemen dat apartheid is bewezen.

Mensen bewust aanpakken op hun geloof lijkt me ook een soort apartheid hoor.

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 00:46
Geplaatst door Victory
Indien je het niet als een aanval bedoelde... sorry... :dood: Ik dacht echt dat je naar iets aan het referen was.... en dat je daarmee mij aanviel...

Nee absoluut niet Victory. Ik maakte een soort van grapje naar aanleiding van jouw droeve uiteenzetting van de blinde man wiens stokje werd afgepakt.

There's really nothing more to it! :blij:

Victory
15-01-06, 00:49
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
Nee absoluut niet Victory. Ik maakte een soort van grapje naar aanleiding van jouw droeve uiteenzetting van de blinde man wiens stokje werd afgepakt.

There's really nothing more to it! :blij:
Het kwam door je Amerikaanse vlag. :p Ik verwachte al meteen bad intentions, en was al meteen klaar voor:
:ninja2:

Divine_70
15-01-06, 00:52
Geplaatst door puntje
Men komt tot conclusies. Net als de prikker hierboven ook tot conclusies kwam. Er staat niet bij HOE men tot conclusies kwam. Nieuwsbronnen spelen nogal eens met feiten, waardoor ze overkomen als zo gebeurd. Maar dat hoeft niet.

quote:

De gemeente was tot de conclusie gekomen dat de soep die de groep Alsace Solidarité wilden uitdelen, niet bedoeld was voor het lenigen van nood. De verstrekking was vooral gericht op uitsluiting van islamieten en joden die geen varkensvleesproducten nuttigen.

Ja, en dan gaan we het weer hebben over het in twijfel trekken van nieuwsberichten.
Bij dit soort berichten lijkt het mij dat ze daar snel duidelijkheid in hebben.
In dit geval word de conclusie dus een feit.

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 00:55
Geplaatst door Victory
Het kwam door je Amerikaanse vlag. :p Ik verwachte al meteen bad intentions, en was al meteen klaar voor:
:ninja2:

Aha, vooroordelen he! Betrapt! :melig:

De vlag kan ook gebruikt worden als anti-symbool.

Divine_70
15-01-06, 00:58
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
Aha, vooroordelen he! Betrapt! :melig:

De vlag kan ook gebruikt worden als anti-symbool.

Hahahaha, hij komt net kijken en word al gelijk aangevallen door een met messen zwaaiende ninja. :stout: *lol*

:knipoog:

Divine_70
15-01-06, 01:03
Geplaatst door puntje
Maar als het zo is, dan zijn het uiteraard zwijnen!

Leuke zinsspeling. :duim:

~Bart O' Lotti~
15-01-06, 01:20
Geplaatst door Divine_70
Hahahaha, hij komt net kijken en word al gelijk aangevallen door een met messen zwaaiende ninja. :stout: *lol*

:knipoog:

hahaha! ik dacht ook: "wat heb ik nou weer aan me klomp hangen en ik bedoelde het zo goed!" :maf2:

maar tis alweer opgelost. :blowen:

tr_imparator
15-01-06, 02:05
Geplaatst door puntje
Nou en dat bedoel ik nou: daar ga je al!
Het maakt niet uit wat het onderwerp is, als de bronnen onduidelijkheid geven, dan kun je niets met stelligheid zeggen.



Ik begrijp niet waarom je zo dom doet. Je hebt deze feiten voor je neus.

1) er zijn daklozen, voor een deel moslim en joden.

2) (deel van de) moslims en joden eten geen varkensvlees.

3) er wordt varkensvleessoep uitgedeeld door een radicale rechtse groepering

Je kan nu eventueel je gezonde verstand gebruiken om een conclusie te trekken.

Julien
15-01-06, 10:54
hoe triest ben je als je fan bent van varkensvlees (is dat lekkerder dan rundvlees??) alleen maar omdat de joden en moslims dat niet mogen eten :moe:

Divine_70
15-01-06, 12:12
Geplaatst door tr_imparator
Ik begrijp niet waarom je zo dom doet. Je hebt deze feiten voor je neus.

1) er zijn daklozen, voor een deel moslim en joden.

2) (deel van de) moslims en joden eten geen varkensvlees.

3) er wordt varkensvleessoep uitgedeeld door een radicale rechtse groepering

Je kan nu eventueel je gezonde verstand gebruiken om een conclusie te trekken.

Exact.. en dus mag je toch aannemen dat hier een conclusie, die getrokken word, een feit is.
Lijkt me niet zo moeilijk.
Maar begrijp Puntje ook wel,
het idee alleen al dat mensen dit soort dingen doen, gaat boven je verstand.
Walgelijk, maar helaas gebeurt het Puntje en helaas kunnen we ons hier niet verstoppen achter het motto, geloof niet alles wat je leest.

Divine_70
15-01-06, 13:17
Geplaatst door ~Bart O' Lotti~
hahaha! ik dacht ook: "wat heb ik nou weer aan me klomp hangen en ik bedoelde het zo goed!" :maf2:

maar tis alweer opgelost. :blowen:

Een klomp in Amerika? :verward:

:haha:

Nice haircut btw, beetje uit de mode, dat wel. :stout:

Marsipulami
15-01-06, 13:28
Ik vind de titel van deze topic van gore smeerlapperij getuigen. :fplet:

~Panthera~
15-01-06, 13:30
Geplaatst door Marsipulami
Ik vind de titel van deze topic van gore smeerlapperij getuigen. :fplet:



Comming from you, that's a compliment. :handbang:

tr_imparator
15-01-06, 14:04
Geplaatst door puntje
Dom bestaat niet, alleen dommer.

1) Dit is een feit, gebaseerd op het feit dat een deel van de bevolking molim en joods is. Het zegt echter nog niets over hun aandeel. In Nederland is het normaal dat je een goede baan hebt, als je bent aangesloten bij een kerkgenootschap. Junkies of zwervers zijn niet bijster vaak lid. De groep is dus ook niet representatief.

2) Dit is een feit, maar staaft geen feitelijkheden over de stelling.

3) Wat op zich een feit kan zijn, maar het zegt vooralsnog niets. Verder ken ik de groepering niet en is ook niet met bronnen aangetoond dat het hier gaat om rechts-radikalen.

Het enige feit dat hier was opgetekend:



Heb ik hier niet genoeg gezegd?

Eerst bronnen/bewijzen en dan praten we verder. Of niet, want je kent nu mijn standpunt.


Ik wordt misselijk van jou en van varkensbouilon. Dat is ook een feit.

sjaen
15-01-06, 14:23
Want wat je mond binnengaat zal je niet onrein maken,
maar wat je mond verlaat - dat zal je onrein maken.

:wijs:

tr_imparator
15-01-06, 14:23
Geplaatst door puntje
Nou, je bent tenminste on-topic en je blijft bij jezelf.



Ik dacht dat je om bewijs zou vragen.. Nog even en ik kan je die aangetekend opsturen. :argwaan:

Juliette
15-01-06, 20:02
Geplaatst door ronald
Hoezo? Zeiden ze erbij dat het varkensvlees soep was? Als je als dakloze op straat zwerft dan eet je toch van alles en nog wat?

Intentie.

Geef je ze soep omdat je hen eten wil geven en dus wil helpen of maak je bewust varkenssoep om moslims en joden te provoceren?

Als je hen wil helpen, en je weet dat de armen vooral moslims of joden zijn, waarom serveer je dan geen andere soep?

Juliette
15-01-06, 21:52
Geplaatst door puntje
Ow, nu zijn ze weer in overtal?

Zo bedoelde ik het niet.

Als je vermoedt dat de meeste te helpen armen moslims of joden zijn (intentie, weet je wel) waarom serveer je dan varkenssoep?