PDA

Bekijk Volledige Versie : Demo! ( Den Haag, 23 januari) ANTI HIRSHI ALI



snoepje1000
16-01-06, 15:53
Op 23 januari demoinstreren we tegen Ajaan Hirshi Ali bij Hofvijver, Den Haag om 16.00 uur. Daar zal zij op dat moment de prij Europeaan van het jaar krijgen voor haar zogenaamde inzet voor de moslimvrouw. Kom en neem zo veel mogelijk andere moslim(A)'s mee! Voor meer info bel 06-52222561.

delirious
16-01-06, 15:54
Geplaatst door snoepje1000
Op 23 januari demoinstreren we tegen Ajaan Hirshi Ali bij Hofvijver, Den Haag om 16.00 uur. Daar zal zij op dat moment de prij Europeaan van het jaar krijgen voor haar zogenaamde inzet voor de moslimvrouw. Kom en neem zo veel mogelijk andere moslim(A)'s mee! Voor meer info bel 06-52222561.

Wa's demoinstreren?

snoepje1000
16-01-06, 15:55
Demonstreren, schrijffoutje...

delirious
16-01-06, 15:56
Geplaatst door snoepje1000
Demonstreren, schrijffoutje...

Oke ik doe mee.

Soldim
16-01-06, 16:00
Geplaatst door snoepje1000
Kom en neem zo veel mogelijk andere moslim(A)'s mee!

Racist!

Sawda
16-01-06, 16:47
Hierdoor krijgt ze alleen nog meer media-aandacht.

Gewoon negeren dat is het beste! :wink:

Joesoef
16-01-06, 16:51
Stoer. En wat gaan we doen na afloop, rituele steniging?

Wide-O
16-01-06, 16:53
Geplaatst door Sawda
Hierdoor krijgt ze alleen nog meer media-aandacht.

Gewoon negeren dat is het beste! :wink:

Eens hoor.

Wide-O
16-01-06, 16:56
Geplaatst door Joesoef
Stoer. En wat gaan we doen na afloop, rituele steniging?

Na afloop krijgen we tig artikeltjes over hoe ondankbaar die moslim(a')s wel zijn... You know the drill.

Niks tegen demonstreren verder, maar er lijken me ergere dingen op dit moment waartegen het goed demonstreren is (Guantanamo etc...)

Victory
16-01-06, 17:00
Wil je haar bekender maken ofzo? Je moet wel heel dom zijn om voor de verkiezingen een demonstratie tegen haar te gaan houden...

Joesoef
16-01-06, 17:03
Geplaatst door delirious
Wa's demoinstreren?

Freudiaanse verspreking. Demoniseren. Van AHA.

Joesoef
16-01-06, 17:04
Uitermate gestoord zn demo. Uitermate geschikt om te laten zien hoe gestoord Moslims zijn.

Amenzu
16-01-06, 18:28
Geplaatst door Sawda
Hierdoor krijgt ze alleen nog meer media-aandacht.

Gewoon negeren dat is het beste! :wink:

Vooral als die tien achterlijke BERBER burqa's komen opdagen.

Voor de duidelijkheid:
Burqa's zijn in de oorspronkelijke landen van de Berbers niet bekend.

snoepje1000
21-01-06, 13:30
Geplaatst door Sawda
Hierdoor krijgt ze alleen nog meer media-aandacht.

Gewoon negeren dat is het beste! :wink:


Zo is het niet. Ayaan heeft nooit veel aandacht gekregen van de moslimgeeenschap ze is genegeerd. Maar dat ze geen aandacht krijgt van de moslims betekent niet dat ze geen aandacht krijgt van anderen. de chique racisten hebben haar een podium gegeven en schuiven haar naar voren wanneer het hen uitkomt. Door geen tegengeluid te laten horen als moslima's lijkt het alsof we haar stiekem wel ondersteunen en het eens zijn met haar. Wie zwijgt stemt toe zeggen ze ook wel. Nogmaals aandacht krijgt ze toch het is tijd dat we voor eens en altijd laten zien dat we haar en de troep die ze produceert niet nodig hebben in onze emancipatie als moslimvrouwen daarom ga ik WEL demonstreren maandag bij Hofplein in Den Haag!

mark61
21-01-06, 13:34
Geplaatst door snoepje1000
Zo is het niet. Ayaan heeft nooit veel aandacht gekregen van de moslimgeeenschap ze is genegeerd.

Je maakt een grapje zeker?

Ik blijf erbij dat ze vnl. in het nieuws blijft door de reacties op haar. Als ze was doodgezwegen wist nu niemand meer wie het was.

knuppeltje
21-01-06, 13:50
Ja dat krijg je als ze net komen kijken en dan ook niet verder zien dan hun neus lang is.

freya
21-01-06, 15:02
Mijn reactie was in eerste instantie ook negatief, toen ik van deze demo hoorde. Maar bij nader inzien denk ik dat het nog negatiever zou zijn als zij volgende week de prijs krijgt uitgereikt en er helemaal geen tegengeluid te horen zal zijn. Alsof heel Nederland het met haar eens is.

Ik hoop wel dat er een beetje goede argumenten en leuzen gebruikt zullen worden tijdens het protest en dat de luitjes niet zullen vervallen in het soort kinderachtig gescheld en het afkraken van AHA's filmpje, zoals we hier op het prikbord gewend zijn :argwaan:

mark61
21-01-06, 16:52
Geplaatst door freya
Ik hoop wel dat er een beetje goede argumenten en leuzen gebruikt zullen worden tijdens het protest en dat de luitjes niet zullen vervallen in het soort kinderachtig gescheld en het afkraken van AHA's filmpje, zoals we hier op het prikbord gewend zijn :argwaan:

Is die hoop ook ergens op gebaseerd? :)

Ik hoop dat er niet met lichaamsdelen gesmeten gaat worden. Maar ik vrees het ergste.

freya
21-01-06, 16:57
Geplaatst door mark61
Is die hoop ook ergens op gebaseerd? :)


:vreemd:


:argwaan:



:cheefbek:


:(


:dood:

Spitsboef
21-01-06, 16:57
Komen er 'TsjiekieS'dan? :stomp:

mark61
21-01-06, 17:01
Geplaatst door freya
:vreemd:

:argwaan:

:cheefbek:
:(
:dood:

Niet dus. Daggik al. :hihi: