PDA

Bekijk Volledige Versie : Man steekt 'overlastgevende' jongens neer



~Panthera~
17-01-06, 15:43
Man steekt 'overlastgevende' jongens neer

Uitgegeven: 17 januari 2006 15:34
Laatst gewijzigd: 17 januari 2006 15:58

SPIJKENISSE - Een 61-jarige man uit Spijkenisse heeft dinsdagmiddag twee jongens neergestoken omdat ze volgens hem overlast veroorzaakten voor zijn deur. Een van de twee slachtoffers ligt zwaargewond in een ziekenhuis, zijn maatje kon na behandeling weer naar huis. De man is aangehouden, zo deelde de politie mee.

De steekpartij had plaats in de Saarhof in de wijk Schenkel. De twee jongens stonden voor de woning van de man. Ze zouden hebben staan blowen. De Spijkenisser zei er wat van, waarna een woordenwisseling ontstond. Volgens een woordvoerder van de politie is de man weer naar binnen gegaan om een mes te halen. Daarmee ging hij de twee jongens te lijf.


Een van de twee raakte dusdanig gewond dat hij moest worden gereanimeerd. De ander werd lichtgewond. Hoe oud de twee slachtoffers zijn, is nog niet bekend.



Het moet niet gekker worden. :moe:

Kal-El B.V
17-01-06, 15:52
Als het allochtonen waren, zullen we Verdonk snel genoeg horen verklaren hoe "adequaat" deze man heeft gereageerd !

Aicha1976
17-01-06, 15:56
Geplaatst door Kal-El B.V
Als het allochtonen waren, zullen we Verdonk snel genoeg horen verklaren hoe "adequaat" deze man heeft gereageerd !



Wellicht was de dader allochtoon :wijs:

delirious
17-01-06, 16:04
Geplaatst door Aicha1976
Wellicht was de dader allochtoon :wijs:

Bron?

observer
17-01-06, 16:12
Geplaatst door Aicha1976
Wellicht was de dader allochtoon :wijs: een bekende van mij woont in die straat (zijn zoontje kwam de 2 vluchtende slachtoffers tegen)

de dader is een 61 jarige man, blank, is een tijdje geleden uit suriname in de buurt komen wonen en heeft daar al veel vaker problemen veroorzaakt, incl vechten stenen gooien ed

spoort duidelijk niet

slachtoffers zijn btw ook blank

Aicha1976
17-01-06, 16:12
Geplaatst door delirious
Bron?


Nee, dank je :hihi:


Uhh, er staat wellicht...er staat ook nergens dat de slachtoffers allochtoon zijn :o

Aicha1976
17-01-06, 16:13
Geplaatst door observer
een bekende van mij woont in die straat (zijn zoontje kwam de 2 vluchtende slachtoffers tegen)

de dader is een 61 jarige man, blank, is een tijdje geleden uit suriname in de buurt komen wonen en heeft daar al veel vaker problemen veroorzaakt, incl vechten stenen gooien ed

spoort duidelijk niet

slachtoffers zijn btw ook blank



White trash dus in Jerry Springer taal :nerveus:

Vriend
17-01-06, 23:48
moet je luisteren we hebben het hier alweer over een dader die eigenlijk de slachtoffer is...waarom wordt niemand zich bewust van het feit dat probleemjongeren een gevaar vormen voor de samenleving...de samenleving waar jullie en ik voor staan..een samenleving waar je iemand gewoon kunt neersteken als ze teveel lawaai voor je voordeur maken.straat terroristjes zijn het!!!!!!

observer
17-01-06, 23:59
Geplaatst door Vriend
moet je luisteren we hebben het hier alweer over een dader die eigenlijk de slachtoffer is...waarom wordt niemand zich bewust van het feit dat probleemjongeren een gevaar vormen voor de samenleving...de samenleving waar jullie en ik voor staan..een samenleving waar je iemand gewoon kunt neersteken als ze teveel lawaai voor je voordeur maken.straat terroristjes zijn het!!!!!! geloof niet dat het hier daarmee te maken had

wat ik hoor van mensen die de situatie kennen is deze man al vaker agressief geweest ook tegen omwonenden het is dus niet een man vs jeugd ding het is een man vs iedereen ding

we praten hier over iemand die zelf de boel terroriseerde

wil niet zeggen dat de slachtoffers lievertjes waren dat weet ik niet maar ook dan ga je niet iemand 6 x steken


White trash dus in Jerry Springer taal zijn wel allemaal 2 ton plus koopwoningen dus mentaal ja financiel nee

Aicha1976
18-01-06, 00:01
Geplaatst door Vriend
moet je luisteren we hebben het hier alweer over een dader die eigenlijk de slachtoffer is...waarom wordt niemand zich bewust van het feit dat probleemjongeren een gevaar vormen voor de samenleving...de samenleving waar jullie en ik voor staan..een samenleving waar je iemand gewoon kunt neersteken als ze teveel lawaai voor je voordeur maken.straat terroristjes zijn het!!!!!!



Ze stonden te blowen :rolleyes:

Het woord terrorist ligt wel lekker in de mond blijkbaar :ego:

Vriend
18-01-06, 00:45
Geplaatst door Aicha1976
Ze stonden te blowen :rolleyes:

Het woord terrorist ligt wel lekker in de mond blijkbaar :ego:

Ja en?? dadelijk ga je nog roepen dat je kittens niet in een zak met bakstenen de kanaal in mag dumpen...het moet niet gekker worden hier!
extreemlinkse figuren hiero!

Vriend
18-01-06, 00:46
TREEHUGGER!!!

Aicha1976
18-01-06, 01:01
Geplaatst door Vriend
TREEHUGGER!!!



:argwaan: Is het nog steeds woensdag pyamadag in verzorgingstehuis 'het laatste zuchtje' ?

Vriend
18-01-06, 01:08
Ik ben niet bejaard?

Aicha1976
18-01-06, 01:15
Geplaatst door Vriend
Ik ben niet bejaard?



Je bent er niet zeker van maak ik uit het vraagteken op te maken :rambo:


Maarre ik ben ook niet links en al helemaal geen treehugger :ego: