PDA

Bekijk Volledige Versie : Contract Boukhari bij Ajax niet verlengd



MO_NL
19-01-06, 12:49
Contract Boukhari bij Ajax niet verlengd

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1Nordin.jpg

AMSTERDAM - Het contract van Nourdin Boukhari bij Ajax wordt niet verlengd. Dat meldt Algemeen Dagblad dinsdag. De 25-jarige Rotterdammer, die een verbintenis heeft tot juli van dit jaar, hoorde dt van de club een dag na de voor hem teleurstellend verlopen wedstrijd tegen NEC (1-1).

In deze wedstrijd werd hij zondag constant uitgefloten door een deel van de Ajax-aanhang. Volgens technisch directeur Martin van Geel is sprake van een toevallige samenloop van omstandigheden. "Beide partijen zijn het erover eens dat het beter is een nieuwe weg in te slaan. Puur op sportieve gronden, de reacties van het publiek hebben daar geen enkele invloed op gehad."

Boukhari kwam in 2002 over van Sparta Rotterdam. In het seizoen 2003/2004 werd hij verhuurd aan NAC Breda. Ook in de daaropvolgende seizoenen werd hij nooit een vaste waarde bij de Amsterdammers. Boukhari speelde zestig competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij zeventien keer scoorde.

bron: Novum

Elsschot
19-01-06, 12:52
jammer, maar helaas.

observer
19-01-06, 13:33
wat heeft hij eigenlijk gedaan dat het publiek zo hatelijk tegen hem doet?

_h4T3D_sE7eN
19-01-06, 15:44
Geplaatst door observer
wat heeft hij eigenlijk gedaan dat het publiek zo hatelijk tegen hem doet?

Hij is als Marokkaan geboren en heeft de pech dat 'ie onder een incompetente coach en nog incompetenter bestuur moet spelen.

delirious
19-01-06, 15:48
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Hij is als Marokkaan geboren en heeft de pech dat 'ie onder een incompetente coach en nog incompetenter bestuur moet spelen.

Incompetente Club a si.

observer
19-01-06, 19:44
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Hij is als Marokkaan geboren en heeft de pech dat 'ie onder een incompetente coach en nog incompetenter bestuur moet spelen. het laatste deel geloof ik wel

maar er heeft bij ajax van alles gevoetbald lijkt me sterk dat nu net die ene marokkaan de lul is

_h4T3D_sE7eN
19-01-06, 20:01
Geplaatst door observer
het laatste deel geloof ik wel

maar er heeft bij ajax van alles gevoetbald lijkt me sterk dat nu net die ene marokkaan de lul is

Er zijn maar 4 Marokkanen geweest in de geschiedenis van Ajax, die het eerste hebben gehaald. Te weinig vergelijkingsmateriaal, helaas.

Alhoewel, het lijkt bijna een keus om amper Marokkaanse spelers aan te trekken of te laten doorbreken (Tiberkanine loopt nu rond in de jeugd maar het zal wel weer eens niet). Terwijl Amsterdam uitpuilt van Marokkaans voetbaltalent.

Pariah
19-01-06, 22:02
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Er zijn maar 4 Marokkanen geweest in de geschiedenis van Ajax, die het eerste hebben gehaald. Te weinig vergelijkingsmateriaal, helaas.

Alhoewel, het lijkt bijna een keus om amper Marokkaanse spelers aan te trekken of te laten doorbreken (Tiberkanine loopt nu rond in de jeugd maar het zal wel weer eens niet). Terwijl Amsterdam uitpuilt van Marokkaans voetbaltalent.

Prem schreef afgelopen dinsdag een collumn in het parool. Zijn betoog kan ik alleen onderschrijven: die kutclub is zo arrogant ( suporters en bestuur) dat je er geen eens trots op wil zijn dat zij voor Amsterdam uitkomen. Das ook de reden waarom je bijna geen jongetjes in de stad ziet rondlopen met Ajax shirtjes, maar wel met PSV en Feyenoordshirtjes.
Ik ben absoluut geen voetballiefhebber, maar god wat kan ik er intens van genieten als die arrogante kwallen ingemaakt worden !!!

observer
19-01-06, 22:51
besiswar ofzo zit bij feyenoord (kwam van ajax)

quincy werd er bij ajax uitgeschopt zit nu bij arsenal

klopt iets niet

maar een club die beweerd uit traditie alleen maar met 3 spitsen te spelen moet je eigenlijk ook niet serieus nemen

Al Sawt
19-01-06, 22:59
Maar laten we eerlijk zijn. Boukhari was matig en heeft nooit zijn meerwaarde laten zien.

_h4T3D_sE7eN
19-01-06, 23:37
Geplaatst door Al Sawt
Maar laten we eerlijk zijn. Boukhari was matig en heeft nooit zijn meerwaarde laten zien.

Als ze 3 jaar lang Fred Grim als centrale middenvelder hadden opgesteld, was er waarschijnlijk ook geen pass aangekomen bij welke speler dan ook.

Al Sawt
20-01-06, 00:40
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Als ze 3 jaar lang Fred Grim als centrale middenvelder hadden opgesteld, was er waarschijnlijk ook geen pass aangekomen bij welke speler dan ook. Dat klopt! Ajax kan voetballers maken of breken.

Maar op een of andere manier kon hij ook bij de Marokkaanse elftal geen potten breken.

Bofko
20-01-06, 09:53
Willem II kan hem goed gebruiken en willen hem ook graag hebben.