PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse 'dwaze vaders' heffen zichzelf op



Elien
19-01-06, 14:20
Britse 'dwaze vaders' heffen zichzelf op
De Britse groepering Fathers 4 Justice, die zich inzet voor de rechten van gescheiden vaders, heeft zichzelf opgeheven.

Zoontje Blair
Aanleiding is de negatieve publiciteit die de groep kreeg omdat Fathers-leden het zoontje van premier Blair wilden ontvoeren. Maar volgens de oprichter van de groep was dat plan bekokstoofd door personen die waren geroyeerd omdat ze te extreme stunts wilden uitvoeren.

Paars poeder
De groep heeft Blair in het verleden al vaker op de korrel gehad. Zo werd hij in het Lagerhuis door een bezorgde vader met paars poeder bestrooid.


daar zijn ze al verlost van de batman pakken nu hier nog

Elsschot
19-01-06, 14:22
wijs besluit; als de middelen kwalijker zijn dan de kwaal dan moest je maar stoppen

Juliette
19-01-06, 16:09
Geplaatst door Elien
Britse 'dwaze vaders' heffen zichzelf op

Hun acties waren natuurlijk idioot. Maar het klopt denk ik wel dat veel vaders benadeeld worden in dit soort zaken.

Divine_70
19-01-06, 21:32
Op zich al triest dat een vader zo ver moet gaan om zijn kinderen te mogen zien.

Elien
20-01-06, 08:12
Geplaatst door puntje
In het kader van de gelijkheid ook meteen de dwaze moeders van Argentinië afschaffen?
Wat een aparthheidsgelul!:kotsen:

Als vader mag je niet vechten voor je recht om je eigen kind te zien?
In welke eeuw denk je dat we hier leven?


dat zeg ik niet,ze maken zichzelf alleen belachelijk door de manier waarop,je kind terug krijgen werkt niet door jezelf in een batman pak te hijsen en vervolgens in een toren te gaan klimmen

Iglo
20-01-06, 11:22
Geplaatst door Elien
dat zeg ik niet,ze maken zichzelf alleen belachelijk door de manier waarop,je kind terug krijgen werkt niet door jezelf in een batman pak te hijsen en vervolgens in een toren te gaan klimmen Daardoor komt het punt wel in de aandacht. En dat is precies wat ze willen. Ze hebben ook 100% gelijk dat ze er voor willen vechten, het is nu zo dat de vrouw veel en veel te veel voorrang krijgt bij de zeggenschap over de kinderen.

Elien
20-01-06, 11:31
Geplaatst door Iglo
Daardoor komt het punt wel in de aandacht. En dat is precies wat ze willen. Ze hebben ook 100% gelijk dat ze er voor willen vechten, het is nu zo dat de vrouw veel en veel te veel voorrang krijgt bij de zeggenschap over de kinderen.


in de ogen van veel mensen maak je jezelf hiermee alleen belachelijk,aandacht vragen aan de politiek doe je niet door in badmanpakken te paraderen en in gebouwen te klimmen,het is wel zo dat veel kinderen automatisch naar de vrouw gaan en dat sommige vrouwen misbruik maken van hun positie

Iglo
20-01-06, 11:57
Geplaatst door Elien
in de ogen van veel mensen maak je jezelf hiermee alleen belachelijk,aandacht vragen aan de politiek doe je niet door in badmanpakken te paraderen en in gebouwen te klimmen,het is wel zo dat veel kinderen automatisch naar de vrouw gaan en dat sommige vrouwen misbruik maken van hun positie Ik zou het zelf ook niet op die manier doen. Maar als je radeloos bent, dan doe je gekke dingen. En voordat ze hiermee begonnen stond het probleem al helemaal niet op de kaart.
Verder ligt het probleem niet bij de vrouwen. Het probleem ligt bij de instanties die de vrouwen te veel voorrang geven, en haar te vaak geloven. Dat sommige vrouwen daar misbruik van maken is menselijk (en ja, verwerpelijk)

Divine_70
20-01-06, 23:00
Geplaatst door puntje
Precies. Alsof een kind alleen een moeder heeft. :gsm:

Persoonlijk vind ik het nogal egoïstisch als de moeder de kinderen bij de vader weg houdt als er een normale vader/kind relatie was.
Dan krijg je al snel dat een scheiding over het hoofd van de kinderen wordt uitgevochten.

Divine_70
20-01-06, 23:02
Geplaatst door Elien
in de ogen van veel mensen maak je jezelf hiermee alleen belachelijk,aandacht vragen aan de politiek doe je niet door in badmanpakken te paraderen en in gebouwen te klimmen,het is wel zo dat veel kinderen automatisch naar de vrouw gaan en dat sommige vrouwen misbruik maken van hun positie

Klopt, maar al te vaak hoor je de vrouwen zeggen, de kinderen krijgt ie niet, ik zal er voor waken.
Aan de andere kant, zijn er ook weer mannen die ze wel mogen hebben om het weekend, elk weekend zelfs maar ze niet WILLEN hebben.

Divine_70
20-01-06, 23:11
Geplaatst door puntje
En dat is dus ook een totaal andere discussie. Not the issue.

Oww oke oke.
Dacht ff dat het hier ging over vader en bezoekregelings.
Vergeef me mijn grote fout .
Gaat blijkbaar over heel wat anders. :moe:

I`m Out. :zwaai:

Divine_70
20-01-06, 23:28
Geplaatst door puntje
Inderdaad en niet over vaders die een niet-bezoekregeling wensen af te dwingen.
Zou jij jezelf in zo'n kostuum hijsen om vervolgens van de Martinitoren af te schreeuwen dat je je koter niet elk weekend over de vloer moet?

Oh oke,
dus de volgende 150 berichten gaan over vaders in badmanpakjes.
Tja, daar heb ik dan verder niks meer aan toe te voegen. :rolleyes:
Vrees dat er dan weer een discussie op de klippen loopt he.

Divine_70
20-01-06, 23:54
Geplaatst door puntje
Je kunt bediscussiëren wat je wilt, van mijn part in elk topic.
Alleen met het gebruik van die moe-smiley liet je doorschemeren dat je van mening bent dat ik niet weet waarover het hier nu ging.
En dat gaf je ook middels de woorden "Dacht ff dat het hier ging over vader en bezoekregelings." weer.

Zo kun je alles wel opsplitsen.

Als je in dit geval blijft hangen bij de opening van de topic ben je heel snel uitgepraat.
Het lijkt mij toch de bedoeling dat, naarmate een discussie vorderd, het onderwerp breder uitgemeten word.
Vaders en bezoekregeling kent ook zijn zwarte kant, het lijkt nu ff alsof je alleen maar over de goede kant mag spreken, daarom die smiley.
Maar goed, het lijkt alsof jij je stekels al opzet zodra mijn naam in beeld komt dus ik ben in dit geval; Off Topic.

Divine_70
21-01-06, 00:20
Geplaatst door puntje
En dat is dus ook een totaal andere discussie. Not the issue.

Dan ben je uitgepraat toch ?
Hoe duidelijk kun je zijn.

Divine_70
21-01-06, 00:50
Geplaatst door puntje
Ok, dan gaan we de straat op en schreeuwen het van de daken:
Wij willen onze koters niet meer zien!

Geloof je nu werkelijk dat een rechter je kan dwingen om je kind te zien? :vierkant:
Wel om ervoor te betalen, maar dat is weer een andere discussie.
Misschien één die jij niet wilt voeren?

Ik kan ook even een topic speciaal voor jou openen:
"Ik discussieer om te discussiëren."
:tover:

Heb jij enig idee hoeveel pijn een vader zijn kinderen doet door hun bestaan te negeren ??
Vergeten om op hun verjaardag ff te bellen,laat staan een kaartje sturen.
Met sinterklaas geen cadeautje , met kerst geen presentje onder de boom.
Maar doodleuk wel belt om te vertellen dat ze een halfbroer/zusje erbij krijgen. ??
Zal die straks ook in badmanpakje de toren beklimmen ??
Ja, om te roepen, God verlos van me het derde boze in mijn leven !

:kotsen:

Maar goed, dat is inderdaad een hele andere discussie.

Divine_70
21-01-06, 01:13
Geplaatst door puntje
Sorry, ik wist niet dat het jezelf betrof.
Ik wil daar ook best over praten, dat is niet mijn probleem!
Wel een goed idee om daar een topic over te starten.

Niet mezelf.
Neefje en nichtje wel.
Het zijn twee schatten van kinderen.
We hebben ze lange tijd over de vloer gehad nadat "papa" Weg was.

Maurice
21-01-06, 01:25
Geplaatst door Divine_70
Heb jij enig idee hoeveel pijn een vader zijn kinderen doet door hun bestaan te negeren ??
Vergeten om op hun verjaardag ff te bellen,laat staan een kaartje sturen.
Met sinterklaas geen cadeautje , met kerst geen presentje onder de boom.
Maar doodleuk wel belt om te vertellen dat ze een halfbroer/zusje erbij krijgen. ??
Zal die straks ook in badmanpakje de toren beklimmen ??
Ja, om te roepen, God verlos van me het derde boze in mijn leven !

:kotsen:


Jahaaaaa, je hebt helemaal gelijk hoor, mannen zijn gewoon klootzakken, zal wel iets in hun genen zijn ofzo!!! Die jankerds die van hun ex-vrouwen hun kinderen niet meer mogen zien (maar hun ex vervolgens wel een fikse alimentatie mogen verschaffen) mogen die kinderen eigenlijk niet zien van hun ex-vrouw omdat zij als man zijnde zulke klootzakken zijn net als die losers die wél van hun genadevolle ex-vrouw gewoon de kinderen mogen zien maar dat dan juist weer NIET willen! Ze zijn eigenlijk allemaal 1 pot nat want ze zijn immers man, en vrouwen zijn per definitie nobeler en zuiverder op de graat dan mannen en verkeren per definitie in de slachtofferpositie en gaan uiteraard zeer integer met hun koters om waar mannen compleet falen, dat is toch wat je eigenlijk graag duidelijk wil maken, niet!?

Divine_70
21-01-06, 12:46
Geplaatst door Maurice
Jahaaaaa, je hebt helemaal gelijk hoor, mannen zijn gewoon klootzakken, zal wel iets in hun genen zijn ofzo!!! Die jankerds die van hun ex-vrouwen hun kinderen niet meer mogen zien (maar hun ex vervolgens wel een fikse alimentatie mogen verschaffen) mogen die kinderen eigenlijk niet zien van hun ex-vrouw omdat zij als man zijnde zulke klootzakken zijn net als die losers die wél van hun genadevolle ex-vrouw gewoon de kinderen mogen zien maar dat dan juist weer NIET willen! Ze zijn eigenlijk allemaal 1 pot nat want ze zijn immers man, en vrouwen zijn per definitie nobeler en zuiverder op de graat dan mannen en verkeren per definitie in de slachtofferpositie en gaan uiteraard zeer integer met hun koters om waar mannen compleet falen, dat is toch wat je eigenlijk graag duidelijk wil maken, niet!?


Geplaatst door Divine_70
Op zich al triest dat een vader zo ver moet gaan om zijn kinderen te mogen zien.


Geplaatst door Divine_70
Persoonlijk vind ik het nogal egoïstisch als de moeder de kinderen bij de vader weg houdt als er een normale vader/kind relatie was.
Dan krijg je al snel dat een scheiding over het hoofd van de kinderen wordt uitgevochten.


Ga me nou geen dingen in de mond leggen.
Als je me wil citeren dan moet je ook mijn voorgaande berichten lezen.

Divine_70
21-01-06, 12:49
Geplaatst door puntje
Papa was weg bij mama? Scheiding?

Yep, zoontje was 5, dochtertje 2.
Papa was 36 en viel voor de charmes van een meisje van 17.
Alles achtergelaten.
Ook zijn kinderen. :(

Divine_70
21-01-06, 17:35
Geplaatst door puntje
Nou, lof voor papa, want dan heeft hij zijn pedofiele neigingen nog een beetje onder controle.

Maar je kunt beter Maurice te vriend houden, want van hem kun je nog iets leren. Ik ben maar zo'n sukkel die zich zou laten afschepen met een regelingetje van 2 daagjes in de week. En dan nog wel in het weekend. Mag ik de hele week werken en dan die koter ook nog in het weekend, terwijl me ex met haar nieuwe lover kan gaan stappen en het kokette dametje uithangt.

Tja, blijkbaar had ie inderdaad pedofiele neigingen. (achteraf)
Wat betreft Maurice, naar aanleiding van zijn reactie ga ik er van uit dat het hem overkomen is waar deze topic over gaat.
Hij kruipt meteen in de slachtoffer rol,en reageert dat af door zo te reageren op een bericht van mij, terwijl van mijn kant juist alle medeleven uit gaat naar de vaders die dit overkomt.
Wat er in mijn leven ook nog gaat gebeuren, ik zal ze nooit bij hun vader weg houden, simpel omdat ik weet hoeveel ze van elkaar houden.
Daar maak je niet alleen de vader maar wel degelijk ook de kinderen kapot mee.


Geplaatst door puntje
Ik ben maar zo'n sukkel die zich zou laten afschepen met een regelingetje van 2 daagjes in de week.

Ik hoop oprecht dat je het hier hebt over iets dat zou KUNNEN gebeuren en dat het geen realiteit is.

Elien
21-01-06, 20:46
Geplaatst door puntje
En voor moeders geldt, dat ze dat niet nodig hebben.
Zegt toch al genoeg, niet?

voor zover ik weet zijn er geen vrouwen groepen die dezelfde methode toepassen.
het enige wat ik wil zeggen is dat bij een scheiding de rechter niet automatisch er vanuit gaat dat de vrouw de kinderen krijgt.Deze laat hij aan de ouders zelf over,als ze niet tot overeenstemming komen zal hij in grijpen,ja veel vrouwen grijpen de kans door het kind als wapen te gebruiken,niet eens omdat ze het kind zelf graag willen maar alleen om de ander terug te pakken.
Ik kan niet voor anderen praten maar na mijn scheiding was het voor mij en hem vanzelfsprekend om de voogdij op me te nemen, de rechter gaf ons beide aan wat onze beslising hierin was waren wij dit niet overeengekomen zou hij er zich mee bemoeien wat wij beide niet wilden.Deze groep die zich zo uit hebben elk natuurlijk een andere ervaring maar in mijn ogen zit er altijd een veel groter verhaal achter, misschien een steekje van de familierechter,misschien inderdaad misbruik van de ex vrouw zelf,maar ook de man zal hier zeker schuld aan hebben gehad,geen rechter in nl zal zomaar de kinderen volledig bij zijn vader weghouden zonder enige harde bewijs, dan zou je met zoveel bewijs aan moeten komen dat zelfs een gekrenkte ex vrouw niet zo makkelijk kan doen.
Hoe de wet met misbruik anders om moet gaan zou ik niet weten, maar nogmaals de acties van deze groep wekt bij veel mensen alleen hun lach spieren op en irritaties en niet de nodige aandacht op hun probleem aangezien er 1 groep zich al heeft opgeheven

Divine_70
21-01-06, 21:11
Geplaatst door puntje
Het idee alleen al, dat dat bij de moeder zou liggen zo'n beslissing te maken!

Dat wil jij niet weten hoevaak het gebeurt.
Ik zie het van dichtbij gebeuren en ze grijpt alles aan om te voorkomen dat hij ze krijgt voor het weekend.
Alleen omdat ze op haar ego is getrapt doordat hij vreemd ging.
Uiteindelijk zal ze moeten schikken maar dat kan heel lang duren.
Lang genoeg om die kinderen van alles wijs te maken over papa, met als gevolg dat ze hem als boeman gaan zien en uiteindelijk helemaal niet meer willen gaan als alles rond is.

Maurice
22-01-06, 04:45
Geplaatst door Divine_70
Wat betreft Maurice, naar aanleiding van zijn reactie ga ik er van uit dat het hem overkomen is waar deze topic over gaat.
Hij kruipt meteen in de slachtoffer rol,en reageert dat af door zo te reageren op een bericht van mij, terwijl van mijn kant juist alle medeleven uit gaat naar de vaders die dit overkomt.


Nee hoor, in het geheel niet! Heb niet eens kinderen (het idee alleen al zeg!) Maar ken wel een recent geval uit mijn familie waarbij de vrouw (mijn tante dus) echt heel smerig te werk is gegaan tegenover haar ex, waar ik hier verder niet over zal uitweidden.


En ik moet erkennen dat ik je een beetje door elkaar heb gehaald met een andere vrouwelijke prikker op dit forum die in een eerder topic te kennen gaf dat ze dergelijke mannen maar een stel jankerds vindt die het allemaal bij voorbaat aan zichzelf te danken hebben als hun ex-vrouw hun kind(eren) aan hem onthoudt terwijl ze het niet meer dan normaal vond dat dergelijke mannen dan maar wel gewoon alimentatie op moeten hoesten voor de kinderen die ze niet eens meer te zien krijgen. Met als argument, dat ze hun kwakkie dan maar niet hadden moeten lozen...

Divine_70
22-01-06, 13:30
Geplaatst door Maurice
Ik moet erkennen dat ik je een beetje door elkaar heb gehaald met een andere vrouwelijke prikker op dit forum die in een eerder topic te kennen gaf dat ze dergelijke mannen maar een stel jankerds vindt die het allemaal bij voorbaat aan zichzelf te danken hebben als hun ex-vrouw hun kind(eren) aan hem onthoudt terwijl ze het niet meer dan normaal vond dat dergelijke mannen dan maar wel gewoon alimentatie op moeten hoesten voor de kinderen die ze niet eens meer te zien krijgen. Met als argument, dat ze hun kwakkie dan maar niet hadden moeten lozen...

Geen probleem.
Keek alleen op van je reactie, maar dit verklaart waarom.
Mensen die dit soort onzin uitkramen zoals de prikster waar jij het over hebt, zijn het niet eens waard om een letter aan te verspillen.
Kan alleen maar hopen dat er geen man in haar web verstrengeld raakt.


Geplaatst door Maurice
Heb niet eens kinderen (het idee alleen al zeg!) Maar ken wel een recent geval uit mijn familie waarbij de vrouw (mijn tante dus) echt heel smerig te werk is gegaan tegenover haar ex, waar ik hier verder niet over zal uitweidden.

Kinderen is het mooiste wat er is.
Je levert erg veel in maar krijgt het dubbele er voor terug.
Vrouwen die dit doen zullen er altijd blijven, op de 1 of andere manier zijn ze in hun zieltje gekwetst door de man en denken blijkbaar er gelukkig van te worden door te handelen zoals die tante van jou.
Ik bedoelde alleen, en dat was min of meer off topic, hoe walgelijk het is als het andersom is, zoals de vader waar ik het over had.
Alsof zijn eigen vlees en bloed nooit heeft bestaan.
Menig dwaze vaders zou hem lynchen.

Divine_70
22-01-06, 20:18
Geplaatst door puntje
Ah, dat verklaart dus de diepe depressie! De depressie die je al had door het onvervuld zijn met je eigen leven moest opgeheven worden door het nemen van (een) kind(eren) en dat betaalde zich dubbel uit.
Nu is alles duidelijk!

Jah,nu begin je uit je nek te lullen Puntje.
Om te beginnen,kinderen neem je niet,kinderen krijg je.
Verder zie je mij nergens zeggen dat mensen kinderen krijgen om hun leven nieuw inhoudt te geven, hoewel ik niet ontken dat het wel gebeurd.
Meestal betreft het dan een derde kind.

Divine_70
22-01-06, 20:32
Geplaatst door puntje
Ik nek uit me lul?
Ok, maar als dat zo is, dan is het kapotje geknapt. Of je staat niet achter je keuze.
Kinderen heb je ook niet nodig. Zuiver en alleen voor de hobby en omdat dat zo hoort, nemen, eeeeh excuseer: krijgen mensen nog kinderen.


Je beledigd nu heel veel ouders, en om zo meer de kinderen die jij de indruk nu geeft dat ze enkel op de wereld zijn gezet omdat papa en mama toe waren aan een nieuwe uitdaging.
Het lijkt mij dus maar beter dat je er voor zorgt dat jou condoom 100% safe is en nooit voor nageslacht zal zorgen, gezien het feit dat jij het toch maar ziet als tijdverdrijf.

Divine_70
22-01-06, 20:55
Geplaatst door puntje
Dat heb je goed gezien!
De waarheid is wel kwetsend, niet?

Jou waarheid Puntje, jou waarheid.
Leg mij dat niet op.





Geplaatst door puntje
Zou je niet beter meteen een wet laten uitvaardigen, die het mogelijk maakt om mensen met een andere mening te laten steriliseren?
Lijkt me een beetje kansloos, vind je zelf niet?
Hetzelfde zou het zijn om mensen met een goed zicht een bril te geven.
Hiermee spreek je ook je eerder gedane uitspraak tegen.



Wat nou mening, het is gelijk een constatering.
En wat betreft die wet, die zou voor jou niet verkeerd zijn.
Als voor jou een kind niks meer en niks minder is dan een hobby.


Geplaatst door puntje
Heb mijn handen trouwens al vol aan mezelf.

Het enige zinnige wat je in dit hele bericht naar voren brengt, hier geloof ik je op je woord.

Divine_70
22-01-06, 21:27
Geplaatst door puntje
Méér dan een constatrering:
Nu is er wetenschappelijk BEWIJS!
Met bronvermelding en al, wat wil je nog meer?

Natuurlijk moet die wet er voor mensen als ik komen, want we hebben het nodig dat anderen ons beperken?
Hahahahahaha! :zozo:

En zonder kinderen ben jij net als ik: handen vol aan jezelf. Mét kinderen heb je je handen vol aan jezelf en je komt ook nog eens handen tekort!
De ironie! :maf2:

Desalniettemin heb ik onnoemelijk veel respect voor hen die het lukt hun kinderen een goede opvoeding te geven!
Jammer dat het er zo weinig zijn!

Moeder zijn is voor mij de het beste wat me ooit is overkomen.
Het is de moeilijkste taak die je ooit opgelegd kan worden, maar ik vervul hem met alle liefde van de wereld .
En ik sta er voor in DAT ik het goed doe.
Het zijn twee schatten van mensen.
En nee, ik had mijn handen niet vol aan mezelf, ik ben een opgeruimd persoontje. :knipoog:
Misschien kun je zelfs nog iets van me leren. :)

Divine_70
22-01-06, 21:40
Geplaatst door Aromat
Mijn hemel zeg!! :eek:

Als dat werkelijk "het mooiste" is moet je leven wel heel erg verschrikkelijk zijn.

Het komt op mij net zo over als wanneer mensen beweren dat hun trouwdag de "mooiste dag uit hun leven" is.

Als dat de mooiste dag van je leven is, dan is het wel erg triest gesteld met je verdere leven, niet? :loens:

Wat je huwelijksdag betreft, zeer zeker.
Was zeer zeker niet MIJN mooiste dag.
Ga hier verder echt niet zitten verkondigen dat kinderen de hel zijn.
Want dat zijn ze niet.
Waarom zou er anders zoveel gezeik zijn om bezoekregelingen , bijvoorbeeld zoals de dwaze vaders die voerden.
Die zullen het ongetwijfeld met me eens zijn.
En voor hun die kinderen zien als een living hell, begin er alsjeblieft aan, jullie zijn ze niet waard.

Divine_70
22-01-06, 21:57
Geplaatst door puntje
Nou, mij hoef je niet op te ruimen: als mijn uur geslagen heeft, dan ga ik vanzelf wel. Er is trouwens nog geen mens geweest die ze boven de grond hebben laten liggen! Dus kom me nou niet nog met je levensverzekeringen aan!

Pff, had anders een hele leuke aanbieding voor je.

Divine_70
22-01-06, 21:59
Geplaatst door Aromat
Als men kinderen al ziet als "het ergste wat zij henzelf kunnen aandoen", dan is jouw advies natuurlijk overbodig! :blij:

Daar vergis je je lelijk.
Ik wil ze niet te eten geven, al die mensen die een kind wilden omdat de partner het nu eenmaal graag wil. :cheefbek:

Divine_70
22-01-06, 22:05
Geplaatst door puntje
Maar je had al begrepen dat ik geen interesse heb.

Oooit van die lui aan de foon gehad?
Die geven doorgaans niet op, maar goed, ik heb beters te doen dan verzekeringetjes verkopen. :stout:

Divine_70
22-01-06, 23:50
Geplaatst door puntje
Ow, had je het dáár over? :argwaan:

*zucht*

Ik word soms zo moe van jou. :schreeuw:

:hihi:

Elien
23-01-06, 08:04
Geplaatst door Aromat
De kwantiteit-aanduidende bijvoeglijke naamwoorden zijn omgekeerd gebruikt in jouw stukje. :fplet:

Het moet zijn:

"In de ogen van sommige mensen maak je jezelf hiermee alleen belachelijk" ... etc. etc.

"...het is wel zo dat veel kinderen automatisch naar de vrouw gaan en dat veel vrouwen misbruik maken van hun positie"

Dit klopt al stukken beter met de feitelijkheden.


bedankt voor je tip :moe:

Elien
23-01-06, 08:08
Geplaatst door Elien
bedankt voor je tip,daar zat ik echt op te wachten :moe:

Divine_70
23-01-06, 13:21
Geplaatst door puntje
Joh? :zozo:


:handbang:

:fplet:

Maurice
23-01-06, 23:44
Geplaatst door Divine_70

kinderen neem je niet,kinderen krijg je.


Deze mantra hoor ik ouders wel vaker opratelen, alsof het kind in een cadeauverpakking per post aan de voordeur werd afgeleverd met een kaartje waarop stond dat je het "geschenk" verplicht bent aan te nemen en te houden... :maf3:



Zo'n mantra "kinderen neem je niet, kinderen krijg je" lijkt de volledige verantwoordelijkheid van de eigen kinderkeuze zoveel mogelijk te willen beperken.

Divine_70
23-01-06, 23:53
Geplaatst door Maurice
Deze mantra hoor ik ouders wel vaker opratelen, alsof het kind in een cadeauverpakking per post aan de voordeur werd afgeleverd met een kaartje waarop stond dat je het "geschenk" verplicht bent aan te nemen en te houden... :maf3:



Zo'n mantra "kinderen neem je niet, kinderen krijg je" lijkt de volledige verantwoordelijkheid van de eigen kinderkeuze zoveel mogelijk te willen beperken.

Niet iedereen is in staat kinderen op de wereld te mogen zetten.
Ik weet dat het cliche klinkt, vond het zelf ook altijd een domme uitdrukking, inmiddels weet ik wel beter.
Veel mensen willen ze graag maar lukt het niet.

Maurice
24-01-06, 00:48
Geplaatst door Divine_70
Niet iedereen is in staat kinderen op de wereld te mogen zetten.


Hoezo "mogen"? Dit lijkt te impliceren dat je gelooft in een externe macht die beoordeelt of jij wel of niet een kind "mag" verwekken, heb ik dat goed?





Veel mensen willen ze graag maar lukt het niet.


Wat bedoel je met "lukt niet"?

Mensen die simpelweg biologisch gezien niet in staat zijn om zelf te reproduceren maar toch heel graag hun bestaan met kinderen op willen vullen, hebben gewoon de optie om kinderen te adopteren hoor, er zijn immers miljoenen kinderen op deze planeet die wees, ongewenst, verwaarloosd of honger lijdend zijn die ter beschikking worden gesteld voor adoptie!

Divine_70
24-01-06, 13:10
Geplaatst door Maurice
Hoezo "mogen"? Dit lijkt te impliceren dat je gelooft in een externe macht die beoordeelt of jij wel of niet een kind "mag" verwekken, heb ik dat goed?

Dat heb je niet goed.
Hoewel ik niet zal ontkennen dat het sommigen onder ons verboden zou moeten worden zich voort te planten maar goed, dat is een ander verhaal.







Geplaatst door Maurice
Wat bedoel je met "lukt niet"?

Mensen die simpelweg biologisch gezien niet in staat zijn om zelf te reproduceren maar toch heel graag hun bestaan met kinderen op willen vullen, hebben gewoon de optie om kinderen te adopteren hoor, er zijn immers miljoenen kinderen op deze planeet die wees, ongewenst, verwaarloosd of honger lijdend zijn die ter beschikking worden gesteld voor adoptie!

Als dat allemaal zo gewoon was dan was geen mens kinderloos die ze graag wil hebben.
Om te beginnen zit de voortplanting in de genen.
En verder, wat denk jij dat het kost een kindje te adopteren ???
Dat kost een vermogen, en dus voor weinig mensen haalbaar.
Wat betreft pleegkinderen, dat kun je niet met adoptie vergelijken.

Maurice
24-01-06, 18:35
Geplaatst door Divine_70
Als dat allemaal zo gewoon was dan was geen mens kinderloos die ze graag wil hebben.
Om te beginnen zit de voortplanting in de genen.
En verder, wat denk jij dat het kost een kindje te adopteren ???
Dat kost een vermogen, en dus voor weinig mensen haalbaar.
Wat betreft pleegkinderen, dat kun je niet met adoptie vergelijken.


Ja hallo, als je niet in staat bent tot reproduceren dan adopteer je een kind of je sluit voor mijn part een deal met je nicht dat zij draagmoeder wordt, er is wat kinderwens betreft altijd wel een manier om wel je doel -een kind hebben- te bereiken. Waar gaat het nou verdomme helemaal om, om dat hele fysieke productie proces van +/- 9 maanden of om de rest van je leven met een kind/kinderen omringd te zijn??? Mij lijkt dat het laatste, het doel belangerijker is dan het middel, als je persé zelf 9 maanden met een opgezwollen buik wil rondlopen en je benen wil spreidden op een ziekenhuisbed dan vraag ik me af of er geen ontiegelijke ego issue bij de ouder een rol speelt...


En als adopteren zo duur is voor mensen die niet zelf kunnen reproduceren maar o zo graag een kind willen dan kun je je afvragen of ze dan überhaupt wel de financiële middelen hadden gehad voor het grootbrengen van kinderen als ze die wél zelf verwekt hadden. Want het lijkt me sterk dat ze wel het geld over hebben wat nodig is voor het grootbrengen van kinderen maar niet om er 1 te adopteren als ze dus blijkbaar zelf niet in staat zijn tot reproduceren. Als je écht zo nodig wil dan stel je je prioriteiten wel hoor, hoef je niet voor in een slachtoffertrip te blijven steken...


Bovendien is het adopteren van kinderen die er al zijn ipv stellen die maar zelf koters blijven bijproduceren ook beter met het oog op het terugdringen van de overbevolking en alle milieuproblemen die daar bij komen kijken!!!!

Divine_70
24-01-06, 20:25
Geplaatst door Maurice
Ja hallo, als je niet in staat bent tot reproduceren dan adopteer je een kind of je sluit voor mijn part een deal met je nicht dat zij draagmoeder wordt, er is wat kinderwens betreft altijd wel een manier om wel je doel -een kind hebben- te bereiken. Waar gaat het nou verdomme helemaal om, om dat hele fysieke productie proces van +/- 9 maanden of om de rest van je leven met een kind/kinderen omringd te zijn??? Mij lijkt dat het laatste, het doel belangerijker is dan het middel, als je persé zelf 9 maanden met een opgezwollen buik wil rondlopen en je benen wil spreidden op een ziekenhuisbed dan vraag ik me af of er geen ontiegelijke ego issue bij de ouder een rol speelt...

Het is duidelijk dat je zelfnog geen kinderwens hebt, zodra je die hebt,prate we weer.


Geplaatst door Maurice

En als adopteren zo duur is voor mensen die niet zelf kunnen reproduceren maar o zo graag een kind willen dan kun je je afvragen of ze dan überhaupt wel de financiële middelen hadden gehad voor het grootbrengen van kinderen als ze die wél zelf verwekt hadden. Want het lijkt me sterk dat ze wel het geld over hebben wat nodig is voor het grootbrengen van kinderen maar niet om er 1 te adopteren als ze dus blijkbaar zelf niet in staat zijn tot reproduceren. Als je écht zo nodig wil dan stel je je prioriteiten wel hoor, hoef je niet voor in een slachtoffertrip te blijven steken...




Grote onzin!!
Voor 5 jaar terug moest je 40.000 betalen om een kindje uit China te adopteren.
Dat bedrag geef je niet in 1x uit als je zelf een kind op de wereld zet.
Staat dus volledig los van elkaar.
Verder vind het ik het absurd zoals jij hierop reageert.
Je praat erover alsof je eenvoudig een kind gaat kopen.
Heb jij in godsnaam enig idee, hoeveel emotie er gepaart gaat bij adoptie ???
Voor de ouders maar vooral voor het kind!!!
Alsof het niks is dat je een kind mee neemt naar de andere kant van wereld.
Word menselijk man.

Maurice
24-01-06, 20:50
Geplaatst door Divine_70
Alsof het niks is dat je een kind mee neemt naar de andere kant van wereld.

Nee, laat die kinderen aan de andere kant van de wereld maar lekker verhongeren, op straat zwerven, kinderarbeid uitvoeren, kinderprostitutie uitoefenen etc. daar hebben ze veel meer aan natuurlijk dan geadopteerd te worden door mensen uit het overvolle West-Europa die graag kinderen willen maar zelf niet kunnen verwekken, nee, laat die kinderen daar maar in hun ellendige leefsituatie, dat is toch wat je zegt!? Die mensen die graag kinderen willen maar ze én zelf niet kunnen verwekken én niet willen adopteren, blijft dan maar 1 optie over en dat is zich fixeren op andere zaken dan een kinderhobby en blij zijn met de dingen die ze wel hebben in hun leven, of wil je beweren dat ze zonder kinderen eigenlijk geen leven hebben?


Triest hoor waar mensen zichzelf allemaal niet mee obsederen ipv dat ze zich richtten op wat ze wel hebben of wat wel in hun vermogen ligt en dan nog van anderen bevestiging willen krijgen dat ze werkelijk waar heel erg zielig zijn en met heilig ontzag behandeld dienen te worden. Ik ga mezelf nu ook ff heel zielig zitten vinden omdat ik heel graag een zeiljacht en een landhuis wil hebben en miljoenen op de bank wil hebben maar dat niet kan krijgen omdat het niet in me vermogen ligt, dan kan ik mezlef een zielige slachtoffer positie in praten, maar ik kan me ook tevreden weten met de dingen die ik wel heb en er vrede mee hebben dat het bezitten van een landhuis en zeiljacht etc. er voor mij in dit leven gewoon niet in zit, so be it, hetzelfde geld voor andere wensen die mensen hebben maar niet in hun vermogen ligt om het waar te maken, so what?!?

Divine_70
24-01-06, 21:04
Geplaatst door Maurice
Nee, laat die kinderen aan de andere kant van de wereld maar lekker verhongeren, op straat zwerven, kinderarbeid uitvoeren, kinderprostitutie uitoefenen etc. daar hebben ze veel meer aan natuurlijk dan geadopteerd te worden door mensen uit het overvolle West-Europa die graag kinderen willen maar zelf niet kunnen verwekken, nee, laat die kinderen daar maar in hun ellendige leefsituatie, dat is toch wat je zegt!? Die mensen die graag kinderen willen maar ze én zelf niet kunnen verwekken én niet willen adopteren, blijft dan maar 1 optie over en dat is zich fixeren op andere zaken dan een kinderhobby en blij zijn met de dingen die ze wel hebben in hun leven, of wil je beweren dat ze zonder kinderen eigenlijk geen leven hebben?


Triest hoor waar mensen zichzelf allemaal niet mee obsederen... :brozac:

Weet jij GV wel wat je daar allemaal uitkraamt ???
Als je mij nu deze dingen in de mond gaat leggen ben ik volledig uitgepraat met jou Maurice.
Wat denk je wel.
Nu maak je me heel erg boos met je uitspraken !!!
Niet dat dat jou ook maar iets kan schelen , want jij veroordeeld mensen op de dingen die JIJ iemand in de mond legt. Bah.

:kotsen2:

Maurice
24-01-06, 21:12
Triest hoor waar mensen zichzelf allemaal niet mee obsederen ipv dat ze zich richtten op wat ze wel hebben of wat wel in hun vermogen ligt en dan nog van anderen bevestiging willen krijgen dat ze werkelijk waar heel erg zielig zijn en met heilig ontzag behandeld dienen te worden. Ik ga mezelf nu ook ff heel zielig zitten vinden omdat ik heel graag een zeiljacht en een landhuis wil hebben en miljoenen op de bank wil hebben maar dat niet kan krijgen omdat het niet in me vermogen ligt, dan kan ik mezlef een zielige slachtoffer positie in praten, maar ik kan me ook tevreden weten met de dingen die ik wel heb en er vrede mee hebben dat het bezitten van een landhuis en zeiljacht etc. er voor mij in dit leven gewoon niet in zit, so be it, hetzelfde geld voor andere wensen die mensen hebben maar niet in hun vermogen ligt om het waar te maken, so what?!?

Aicha1976
24-01-06, 21:17
Geplaatst door Maurice




Nou het is maar te hopen dat je zwak zaad hebt, dan zal je wellicht erachter komen dat een kinderwens hebben niet hetzelfde is als het verlangen naar een zeilboot :moe:

Maurice
24-01-06, 21:29
Geplaatst door Aicha1976
een kinderwens hebben niet hetzelfde is als het verlangen naar een zeilboot :moe:


In beidde gevallen hoopt men dat het iets positiefs gaat toevoegen aan het eigen bestaan, dus wat is het wezenlijke verschil tussen deze 2 verlangens? :wat?!:

Aicha1976
24-01-06, 21:33
Geplaatst door Maurice
In beidde gevallen hoopt men dat het iets positiefs gaat toevoegen aan het eigen bestaan, dus wat is het wezenlijke verschil tussen deze 2 verlangens? :wat?!:


Het verschil is uiteraard dat je een jacht niet naar school hoeft te brengen, zo goed :moe:

Divine_70
24-01-06, 21:37
Laten we hopen dat hij een puberende tiener is Aicha.
Dat is het enige wat ik me bij Maurice voor kan stellen.
Een volwassen persoon zal nooit deze vergelijking maken.
althans, geen verstandig mens.

Aicha1976
24-01-06, 21:41
Geplaatst door Divine_70
Laten we hopen dat hij een puberende tiener is Aicha.
Dat is het enige wat ik me bij Maurice voor kan stellen.
Een volwassen persoon zal nooit deze vergelijking maken.
althans, geen verstandig mens.


Geen mens met gevoel in ieder geval :duizelig:


Trouwens, alles kits meisje :kusgrijs:

Maurice
24-01-06, 21:41
Geplaatst door Aicha1976
Het verschil is uiteraard dat je een jacht niet naar school hoeft te brengen, zo goed :moe:


Ik vroeg wat het wezenlijke verschil in VERLANGEN NAAR is, en niet wat het verschil is tussen het materiaal waarvan een lichaamsomhulsel en het materiaal waarvan een boot is vervaardigd of het verschil tussen tijdsbesteding met een kind of tijdsbesteding met een boot. Maar het is me volkomen duidelijk dat je eigenlijk gewoon geen uitleg hebt voor het hoe en waarom van het graag op je willen nemen van iets waarvan je voorheen vrij was in je bestaan!


Bovendien gaf ik dat van dat landhuis, zeiljacht en miljoenen op de bank alleen maar als voorbeeld, ik zelf heb daar niet werkelijk behoefte aan daar ik nauwelijks materialistisch ingesteld ben vandaar heb ik ook geen behoefte aan het hebben koters, ik ben niet zo'n hebberd als jij!

:zwaai:

Aicha1976
24-01-06, 21:49
Geplaatst door Maurice
Ik vroeg wat het wezenlijke verschil in VERLANGEN NAAR is, en niet wat het verschil is tussen het materiaal waarvan een lichaamsomhulsel en het materiaal waarvan een boot is vervaardigd of het verschil tussen tijdsbesteding met een kind of tijdsbesteding met een boot. Maar het is me volkomen duidelijk dat je eigenlijk gewoon geen uitleg hebt voor het hoe en waarom van het graag op je willen nemen van iets waarvan je voorheen vrij was in je bestaan!


:zwaai:



Ach, als je niet weet wat het VERSCHIL is tussen het verlangen naar een kind of een zeiljacht, vind ik dat triest :o

En DAT is de reden waarom ik geen uitleg wil geven...praten tegen muren doe ik ook niet :auw2:

En of je in het vervolg niet voor mij wilt denken, jij weet helemaal niet wat mijn reden is voor het wel of niet antwoord geven op stompzinnige vragen :kwaad:

Divine_70
24-01-06, 21:56
Geplaatst door Aicha1976
Geen mens met gevoel in ieder geval :duizelig:


Trouwens, alles kits meisje :kusgrijs:

Alles ki*d*s hier :hihi:
Met jou ook ? :kusgrijs:

Maurice
24-01-06, 21:57
Bovendien gaf ik dat van dat landhuis, zeiljacht en miljoenen op de bank alleen maar als voorbeeld, ik zelf heb daar niet werkelijk behoefte aan daar ik nauwelijks materialistisch ingesteld ben vandaar heb ik ook geen behoefte aan het hebben van koters, ik ben niet zo'n hebberd als jij! :zwaai:

MaRiaH
24-01-06, 21:59
Geplaatst door Maurice
ik zelf heb daar niet werkelijk behoefte aan daar ik nauwelijks materialistisch ingesteld ben vandaar heb ik ook geen behoefte aan het hebben koters, ik ben niet zo'n hebberd als jij!

:zwaai:

:haha: je bent toch werkelijk wereldvreemd als je denkt dat kinderen een materialistisch bezit zijn.. :haha:

Gek genoeg zegt het meer over jou dan over ouders en hun kids.. :fpetaf:

Aicha1976
24-01-06, 22:05
Geplaatst door Maurice





Je beseft je wel dat je jezelf aan het citeren bent hoop ik :wtf:


Enne..wie noem je nu weer hebberd, jij lijkt mijn oude buurman Henk wel, die raaskalt ook, we hebben besloten hem te negeren :moe:

Maurice
24-01-06, 22:11
Geplaatst door Aicha1976
Ach, als je niet weet wat het VERSCHIL is tussen het verlangen naar een kind of een zeiljacht, vind ik dat triest :o


Daarom vraag ik ook aan jou om mij als onwetende het verschil in verlangen uit te leggen, dat je mededeeld mij triest te vinden is allemaal heel leuk en aardig, maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn oprechte vraag aan jou of je mij als onwetende het wezenlijke verschil uit te leggen tussen het VERLANGEN naar het hebben van een kind om je leven mee op te vullen of het VERLANGEN naar iets heel anders om je leven mee op te vullen!


Want daar gaat het toch om, iets in je bestaan creëren wat er voorheen niet was omdat het iets toevoegt voor jou aan je bestaan!? of heb ik het helemaal mis en neem je kinderen niet voor iets waar je zelf plezier, liefde, tijdsinvulling en aandacht en andere dingen van denkt te krijgen maar neem je ze alleen om de rest van de wereld er een plezier mee te doen? goh wat nobel van je...

Aicha1976
24-01-06, 22:14
Geplaatst door Divine_70
Alles ki*d*s hier :hihi:
Met jou ook ? :kusgrijs:



Uitstekend, hoewel....nog geen kids en nog geen jacht :rood:

Divine_70
24-01-06, 22:16
Geplaatst door Aicha1976
Uitstekend, hoewel....nog geen kids en nog geen jacht :rood:

Ga dan eerst voor de jacht, als er eenmaal kids zijn kun je het vergeten. :jammer:

:haha:

Aicha1976
24-01-06, 22:22
Geplaatst door Divine_70
Ga dan eerst voor de jacht, als er eenmaal kids zijn kun je het vergeten. :jammer:

:haha:


Wat denk je, zal ik een man uit Nederland halen :blowen:

Maurice
24-01-06, 22:35
Geplaatst door MaRiaH
je denkt dat kinderen een materialistisch bezit zijn..



Nee dat niet, maar wat ze nog meer kunnen betekennen voor jou als ouder, dat kunnen mensen (of huisdieren) die al op de wereld waren ook voor je betekenen hoor, daarvoor hoef je echt niet je steentje bij te dragen aan de overbevolking... :maf3:

Maurice
24-01-06, 22:56
Geplaatst door Aicha1976
jij lijkt mijn oude buurman Henk wel, die raaskalt ook, we hebben besloten hem te negeren :moe:


Als er nou wat minder mensen waren die ongebreideld hun genen menen te moeten vermenigvuldigen(zonder er zelfs maar een zinnnig argument voor te hebben zoals de reacties van sommige voortplanters in dit topic zich laten lezen) dan zou jij niet eens een buurman hoeven te hebben, laat staan een lastige. Want dan zou er meer woon en leefruimte zijn in dit drukbevolkte land en zou jij lekker in een vrijstaand huisje (eventueel in de vrije natuur) kunnen wonen zonder muur aan muur te wonen met lastige buren, daar wel 's over nagedacht!??

Divine_70
24-01-06, 23:04
Geplaatst door Maurice
Als er nou wat minder mensen waren die ongebreideld hun genen menen te moeten vermenigvuldigen(zonder er zelfs maar een zinnnig argument voor te hebben zoals de reacties van sommige voortplanters in dit topic zich laten lezen) dan zou jij niet eens een buurman hoeven te hebben, laat staan een lastige. Want dan zou er meer woon en leefruimte zijn in dit drukbevolkte land en zou jij lekker in een vrijstaand huisje (eventueel in de vrije natuur) kunnen wonen zonder muur aan muur te wonen met lastige buren, daar wel 's over nagedacht!??

Jij hebt geeneens argumenten nodig, zolang jij een kind denkt te kunnen kopen/ te vergelijken met materiaal.

Maurice
24-01-06, 23:21
Geplaatst door Divine_70
zolang jij een kind denkt te kunnen kopen


Ik een kind kopen? moet er niet aan denken zeg, ik koop toch ook niet vrijwillig een ijzeren bal aan een stalen ketting om om me enkel te binden en voor de rest van me leven als overtollige ballast achter me aan te zeulen...


Maarre, wat betreft dat "kopen" neem ik aan dat je doelt op mijn opmerking dat mensen die persé zichzelf met koters willen inlaten maar zelf biologisch niet in staat zijn te reproduceren dan als opties hebben adoptie of draagmoederschap/zaaddonor! Ja en wat dan nog? Van mij mogen ze adoptiekinderen gratis weggeven aan mensen die zelf geen koters kunnen verwekken maar ze zo graag wensen hoor! Heb je mij ergens het tegendeel zien beweren?



Vindt het trouwens vreemd dat dit niet allang de praktijk is; het gratis weggeven van adoptiekinderen, want volgens jouw eigen zeggen "krijgen" mensen immers kinderen en "nemen"(fokken of kopen) mensen geen kinderen... :maf3:

Divine_70
24-01-06, 23:24
Geplaatst door Maurice
Ik een kind kopen? moet er niet aan denken zeg, ik koop toch ook niet vrijwillig een ijzeren bal aan een stalen ketting om om me enkel te binden en voor de rest van me leven als overtollige ballast achter me aan te zeulen...


Maarre, wat betreft dat "kopen" neem ik aan dat je doelt op mijn opmerking dat mensen die persé zichzelf met koters willen inlaten maar zelf biologisch niet in staat zijn te reproduceren dan als opties hebben adoptie of draagmoederschap/zaaddonor! Ja en wat dan nog? Van mij mogen ze adoptiekinderen gratis weggeven aan mensen die zelf geen koters kunnen verwekken maar ze zo graag wensen hoor! Heb je mij ergens het tegendeel zien beweren?



Vindt het trouwens vreemd dat dit niet de praktijk is; het gratis weggeven van adoptiekinderen, want volgens jouw eigen zeggen "krijgen" mensen immers kinderen en "nemen"(fokken of kopen) mensen geen kinderen... :maf3:

Jij praat over adopteren alsof dat voor die mensen die ze graag willen hebben een kleine moeite is.
Man, je weet niet eens waar je over praat.

Het enige zinnige uit jou mond is dat het inderdaad triest is dat die kindertjes betaald moeten worden ja!

Joesoef
24-01-06, 23:26
Geplaatst door Maurice
Als er nou wat minder mensen waren die ongebreideld hun genen menen te moeten vermenigvuldigen(zonder er zelfs maar een zinnnig argument voor te hebben zoals de reacties van sommige voortplanters in dit topic zich laten lezen) dan zou jij niet eens een buurman hoeven te hebben, laat staan een lastige. Want dan zou er meer woon en leefruimte zijn in dit drukbevolkte land en zou jij lekker in een vrijstaand huisje (eventueel in de vrije natuur) kunnen wonen zonder muur aan muur te wonen met lastige buren, daar wel 's over nagedacht!??


Touwtje hebben?

Joesoef
24-01-06, 23:28
Geplaatst door Maurice
Ik een kind kopen? moet er niet aan denken zeg, ik koop toch ook niet vrijwillig een ijzeren bal aan een stalen ketting om om me enkel te binden en voor de rest van me leven als overtollige ballast achter me aan te zeulen...


In ieder geval een opluchting dat jouw genen EN normen/ waarden/ levensbeschouwing niet worden voortgezet.

Divine_70
24-01-06, 23:32
Geplaatst door Joesoef
In ieder geval een opluchting dat jouw genen EN normen/ waarden/ levensbeschouwing niet worden voortgezet.

Triest geval,inderdaad beter dat dit soort zich niet voort plant.

Maurice
24-01-06, 23:34
Geplaatst door Divine_70
Jij praat over adopteren alsof dat voor die mensen die ze graag willen hebben een kleine moeite is.


Wil je ff quoten waar ik precies geschreven heb dat adopteren een kleine moeite is? want ik schreef namelijk dat die mensen een OPTIE hebben en da's héél wat anders!


En bovendien schreef ik ook iets over draagmoederschap (als het de vrouw betreft die niet kan zwanger raken) of zaaddonorschap (als het de man betreft die zich niet kan vermenigvuldigen) dus waarom je steeds maar blijft hameren op de te dure adoptie en zo net blijft doen alsof die mensen geen enkele opties hebben buiten het zelf reproduceren en dus maar zielig moeten blijven en gevonden moeten worden is me een raadsel...

Divine_70
24-01-06, 23:37
Geplaatst door Maurice
Wil je ff quoten waar ik precies geschreven heb dat adopteren een kleine moeite is? want ik schreef namelijk dat die mensen een OPTIE hebben en da's héél wat anders!


En bovendien schreef ik ook iets over draagmoederschap (als het de vrouw betreft die niet kan zwanger raken) of zaaddonorschap (als het de man betreft die zich niet kan vermenigvuldigen) dus waarom je steeds maar blijft hameren op de te dure adoptie en zo net blijft doen alsof die mensen geen enkele opties hebben buiten het zelf reproduceren en dus maar zielig moeten blijven en gevonden moeten worden is me een raadsel...

Slaap verder......... Jij ziet mij nergens zeggen dat mensen zielig zijn.
Zolang mensen als jij kinderen vergelijken met een zeilboot of God mag weten wat nog meer, ben je in mijn ogen het pad helemaal bijster.
al zou ik er tien willen adopteren, ik kan er niet eens 1 betalen!! dus hou op met die flauwekul die je nu uitkraamt.

Divine_70
24-01-06, 23:38
Geplaatst door Aromat
Ik weet genoeg.

Dag fascist! :zwaai:

Lees jij eerst maar eens goed de rest van de berichten en kom dan maar eens terug.

Maurice
24-01-06, 23:39
Geplaatst door Joesoef
In ieder geval een opluchting dat jouw genen EN normen/ waarden/ levensbeschouwing niet worden voortgezet.


Nee, dat laat ik over aan foklustige medelanders zoals jij, die maken er zo'n geweldig karwei van, van het nobele ouderschap. De vruchten daarvan zijn telkens weer te bewonderen op straat en via de media... :duim:

MaRiaH
24-01-06, 23:44
Geplaatst door Maurice
Nee dat niet, maar wat ze nog meer kunnen betekennen voor jou als ouder, dat kunnen mensen (of huisdieren) die al op de wereld waren ook voor je betekenen hoor, daarvoor hoef je echt niet je steentje bij te dragen aan de overbevolking... :maf3:

Misschien.. maar dat zul je nooit weten als je geen kinderen hebt.

Wat kinderen voor je betekenen dat kan niemand anders ooit voor je betekenen, zo intens is dat..
maar om dat te begrijpen moet je waarschijnlijk kinderen hebben.

Een belangrijk verschil is: voor je kinderen geef je je leven, voor een zeilboot niet. :melig2: Hun pijn is erger dan jouw pijn en verder zal een hoop verlangen best biologische bepaald zijn..
het zit in de genen, of zo.

Je vooronderstelling dat kinderen je bezit zijn verwar je mijn inziens met verantwoordelijk zijn voor je kinderen.
Een kind is geen levensvervulling, al geef ik toe dat er mensen zijn die het wel zo zien.
Maar zoals gezegd.. je weet het pas op het moment dat je zelf kinderen hebt. Voor die tijd kun je je hoogstens inleven.

Joesoef
24-01-06, 23:45
En weer een idioot op mijn negeerlijstje.

Divine_70
24-01-06, 23:45
Stelletje hypocrieten.
Ik begrijp nu waar die ontspoorde jongeren vandaan komen.
Van ouders, die net als jullie moesten kiezen tussen een zeilboot en een kind.
Als jullie liever luxe leven, een dure boot hebben of een BMW voor de deur, dat is aan jullie, maar ga geen wonden maken bij mensen die een diepe kinderwens hebben en dat afdoen met, koop er eentje en anders neem een draagmoeder.

Joesoef
24-01-06, 23:46
Wat trekt maroc.nl zo bij psychoten, masochisme?

Maurice
24-01-06, 23:46
Geplaatst door Divine_70
Slaap verder......... Jij ziet mij nergens zeggen dat mensen zielig zijn.
Zolang mensen als jij kinderen vergelijken met een zeilboot of God mag weten wat nog meer, ben je in mijn ogen het pad helemaal bijster.
al zou ik er tien willen adopteren, ik kan er niet eens 1 betalen!! dus hou op met die flauwekul die je nu uitkraamt.



Tis wel weer frappant dat mijn eerste vraag weer volkomen genegeerd wordt:


Wil je ff quoten waar ik precies geschreven heb dat adopteren een kleine moeite is? want ik schreef namelijk dat die mensen een OPTIE hebben en da's héél wat anders!


Maar ja, dit soort twisted mindednes kom je vaker tegen bij personen die zo graag mammie of pappie willen spelen in hun egocentrische behoefte aan het onder controle hebben en het kneden, commanderen, dresseren en indoctrineren van mini-mensjes (kinderen)!!!

De benaming "fascist" van Aromat voor jou is nog niet eens zo ver buiten de waarheid...

Divine_70
24-01-06, 23:54
Geplaatst door Maurice

Mensen die simpelweg biologisch gezien niet in staat zijn om zelf te reproduceren maar toch heel graag hun bestaan met kinderen op willen vullen, hebben gewoon de optie om kinderen te adopteren hoor


Wat jij *gewoon* noemt.

Laat mij een facist zijn.
Maar dan wel een gelukkige, met twee schatten van kinderen, die dat elke gezonde ouder met een zelfde wens ook toewenst, ipv te zeggen Ach joh, lukt hiet misschien is er nog ergens een nichtje die er eentje voor je wil maken , en anders maar diep in de schulden zetten en koop er 1, wat zou het, kind is kind toch ??
Pfff.

Divine_70
24-01-06, 23:57
Jees, zit mijn tijd hier gewoon te verdoen met een stelletje egotrippers die ergens iets gelezen hebben over overbevolking.
Maar straks wel hun handje ophouden voor hun AOW als mijn kinderen voor jullie ouwe dag werken.
Of zeggen jullie dan ook nee, ik hoef het niet ???

Maurice
25-01-06, 00:04
Geplaatst door Divine_70

Als jullie liever luxe leven, een dure boot hebben of een BMW voor de deur, dat is aan jullie, maar ga geen wonden maken bij mensen die een diepe kinderwens hebben en dat afdoen met, koop er eentje en anders neem een draagmoeder.


En maar blijven doorzagen over die zeilboot terwijl ik 3 pagina's terug al duidelijk heb gemaakt dat ik dat alleen als voorbeeld bracht van iets wat ik bijvoorbeeld belangerijk ZOU KUNNEN vinden, maar het in werkelijkheid totaal niet belangerijk vindt om te hebben, ik heb niet eens behoefte aan een auto dus die heb ik ook niet, heb een 2e hands tv, 2e hands computer etc. en vind het allemaal prima zo, mij hoor je niet klagen, dat laat ik aan hebberds als jou over voor wie nooit iets genoeg is. Als je een leven gewend bent zonder kinderen moet je ook kunnen zeggen "ik heb genoeg en ik ben tevreden" maar nee, hoor blijf je maar obsessief fixeren op iets onhaalbaars (zelf een koter verwekken) terwijl het doel (het hebben van een kind) notabene wél degelijk haalbaar is in de vorm van adoptie of draagmoerdeschap. Maar die optie voorstellen staat volgens jou blijkbaar gelijk aan mensen wonden toedienen wat mij me doet afvragen of je de zwangerschapsdepressie wel helemaal gezond te boven bent gekomen?!?

Aicha1976
25-01-06, 00:08
Geplaatst door puntje
@Aicha1976:



Sommige mensen zijn zich bewust van het feit dat het hebben van kinderen niet het doel van het leven is.
Zij hebben andere prioriteiten en zijn deze materie vaak al ontstegen. Met welk recht wenst je iemand een handicap?





Alles leuk en wel hoor puntje maar kom mij nou niet vertellen wanneer ik wel en niet antwoord moet geven :rolleyes:

Men zegt wel 'stomme vragen bestaan niet' maar Maurice bewijst het tegendeel en ik heb geen zin om mijn energie te steken in het begrijpen van zijn mening te begrijpen noch om zijn vragen te beantwoorden :moe:

Normaliter geef ik wel antwoord...maar in deze vind ik de opinie van Maurice dusdanig stompzinnig dat ik ervoor kies hem te negeren. Mijn recht nietwaar ? :moe:

Daarbij vind ik dat jij ook een beetje gefrustreerd overkomt over hoe het gegaan wat jouw persoonlijke situtatie aangaat, wellicht dat je je daarom wat beter kunt vinden in Maurices standpunt :cool:

Enne ik trek mijn woorden terug.... :regie: Maurice ik hoop niet dat je zwak zaad hebt....

Divine_70
25-01-06, 00:12
Geplaatst door Maurice
En maar blijven doorzagen over die zeilboot terwijl ik 3 pagina's terug al duidelijk heb gemaakt dat ik dat alleen als voorbeeld bracht van iets wat ik bijvoorbeeld belangerijk ZOU KUNNEN vinden, maar het in werkelijkheid totaal niet belangerijk vindt om te hebben, ik heb niet eens behoefte aan een auto dus die heb ik ook niet, heb een 2e hands tv, 2e hands computer etc. en vind het allemaal prima zo, mij hoor je niet klagen, dat laat ik aan hebberds als jou over voor wie nooit iets genoeg is. Als je een leven gewend bent zonder kinderen moet je ook kunnen zeggen "ik heb genoeg en ik ben tevreden" maar nee, hoor blijf je maar obsessief fixeren op iets onhaalbaars (zelf een koter verwekken) terwijl het doel (het hebben van een kind) notabene wél degelijk haalbaar is in de vorm van adoptie of draagmoerdeschap. Maar die optie voorstellen staat volgens jou blijkbaar gelijk aan mensen wonden toedienen wat mij me doet afvragen of je de zwangerschapsdepressie wel helemaal gezond te boven bent gekomen?!?

Laten we maar hopen dat voor jou nooit een kinderwens naar boven komt he.
Lijkt me beter, voor ons allemaal. :)

Divine_70
25-01-06, 00:13
Geplaatst door Aromat
Ik heb nergens gelezen dat een kind vergeleken wordt met een zeilboot o.i.d. Dat zou ridicuul zijn.

Wat ik wèl heb gelezen, is dat er aan de motivatie voor de aanschaf van een boot/landhuis/dure auto etc. dezelfde soort egotripperij ten grondslag ligt als bij de aanschaf van een kind.

Ik heb de indruk dat er niet ridicuul geschreven is, maar het door u nu doelbewust wordt geridiculiseerd omdat er voor u geen argumenten meer zijn. U ziet geen andere uitweg meer dan naar insinuaties en manipulaties te grijpen. Een zwaktebod.
Het antwoord op de vraag: "wie heeft de waarheid het meest aan zijn/haar kant staan" is voor mij reeds in zicht.

Doe vooral geen moeite met mij op 1 lijn te komen ook.
Ik wil niet eens met jou soort in 1 adem genoemd worden. :)

Divine_70
25-01-06, 00:21
Geplaatst door Aromat
Zet jezelf nou toch niet zo voor schut en informeer je eens wat beter alvorens je zulke uitlatingen doet. Het lijkt erg op paniekvoetbal.

Die lullige pensioentjes hebben de AOW'ers nog altijd ZELF bij elkaar gespaard hoor. De nieuwe lichting arbeiders zullen dat ook weer voor zichzelf bij elkaar moeten zien te schrapen, maar tegen die tijd zal het zorgstelsel wel op zijn gat liggen.

Egotrippers zijn in mijn ogen nog altijd de mensen die tot het uiterste gaan om hun eigen leegte op te vullen en zich een status aan willen meten ten koste van anderen en zelfs bereid om daarvoor een nieuw leven erbij te maken. Er zijn zoveel kinderen die ongewenst ter wereld komen en geen schijn van kans maken.

Als het je ECHT om het hebben van een kindje te doen is, adopteer je er eentje en poep je er niet zelf eentje uit om een andere te laten kreperen.

Nah, ik ben hier helemaal klaar mee.
Gadverdamme, wat een idiote instellingen houden jullie er op na.
Walgelijk.
Ik zal je een voorstel doen Aromat, als jij toch zo met het lot van die kinderen begaan bent, dan * koop* er maar een paar voor mij, ik zal ze met alle liefde groot brengen.

Divine_70
25-01-06, 00:22
Geplaatst door Aromat
En wéér geen enkel argument tégen mijn stellingname..

Wat wil jij dat ik nou zeg, ja je hebt gelijk, mijn eigen kinderen hadden niet mogen bestaan ???
Ga hulp zoeken, je bent nog jong en ze kunnen je nog best een end op weg helpen.

Aicha1976
25-01-06, 00:27
Geplaatst door Aromat
Als je moe bent en geen zin hebt en onverschillig bent, wat kom je dan hier dit topic vervuilen met je bla bla ?



Daar ga jij niet over, ik heb geloof ik niet 1 keer op jou gereageerd dus piss off :fuckit:


Nou wordt hij mooi, een paar macho mannen die denken te bepalen wanneer men hier wel en niet moet antwoorden en hoe :maf:

Divine_70
25-01-06, 00:31
Geplaatst door Aicha1976
Daar ga jij niet over, ik heb geloof ik niet 1 keer op jou gereageerd dus piss off :fuckit:


Nou wordt hij mooi, een paar macho mannen die denken te bepalen wanneer men hier wel en niet moet antwoorden en hoe :maf:

Ze kunnen het allicht proberen he.
Misschien niet gewend dat ze tegengas krijgen, dat zal het probleem zijn :knipoog:

En een paar berichten verder gaan ze het hebben over negeer en zo. :haha:

Aicha1976
25-01-06, 00:34
Geplaatst door Divine_70
Ze kunnen het allicht proberen he.
Misschien niet gewend dat ze tegengas krijgen, dat zal het probleem zijn :knipoog:

En een paar berichten verder gaan ze het hebben over negeer en zo. :haha:



Ik voel ook een zekere vorm van frustratie :o

Divine_70
25-01-06, 00:34
Ik ga eerst lekker mijn nestje in.
Ik lees morgen het *verweer* van de heren wel; :)
Trusten meis, slaap lekker. :zwaai:

Divine_70
25-01-06, 00:37
Geplaatst door Aromat
En wéér.

Zet jezelf niet meer te kijk dan strikt noodzakelijk, dan hoef je je achteraf ook niet zo te schamen voor je modder-gegooi en scheldkanonnades. :rolleyes:

Het is mij allang duidelijk dat je niet in staat bent naar jezelf te kijken met objectieve ogen.

Je verdedigt jezelf tegen zaken die allang duidelijk zijn.

Ach kijk nou, nu begint ie over scheldkanonnades. :moe:
Maar toegeven dat ze zelf elk bericht verder zinken , dat nooit. :jammer:

:zwaai: Welterusten, ik lees morgen de rest van de verwensingen wel.

Maurice
25-01-06, 00:43
Geplaatst door Divine_70

Maar straks wel hun handje ophouden voor hun AOW als mijn kinderen voor jullie ouwe dag werken.



Hier beschouw je kinderen dus als ouwedagsvoorziening/levensverzekering terwijl je eerder beweerde dat er geen materialistische motieven ten grondslag liggen aan het nemen van kinderen (zonder er overigens bij te zetten wat dan nou wél die o zo nobele motieven zijn om koters in je leven op te laten draven, want dat heeft nog niet 1 van de broedlustigen alhier kunnen uitleggen)

Hoe krom allemaal...

Aicha1976
25-01-06, 00:49
Geplaatst door Aromat
Als ik zie hoe jullie beiden lopen te stuiptrekken kan ik hieruit opmaken dat je bezig bent met pure projectie.
Jij bent dus niet gewend tegengas te krijgen.
Het bespreken van een onderwerp als deze wordt doorgaans met veel mantra's en cliché's omkleed door de meeste deelnemers. Controversiële meningen zoals de mijne is in dit geval het "tegengas" dus pronk niet met mijn veren.
Bovendien ben ik geen mannetje maar een vrouwtje en dus kun je je ook niet beroepen op "macho-gedrag"..

Dames komaan, ga toch niet zo in de slachtofferhuid kruipen en sta je mannetje! :boer:


Haha, jullie.... :hihi:

Het is overduidelijk dat Aromat en Maurice 1 zijn...leuk geprobeerd weliswaar, werkelijk amusant :rood:

Maarre jochies, ik ga met met interessantere dingen bezighouden, tabee :wijs:

Maurice
25-01-06, 00:50
Geplaatst door Aromat
Je gaat er maar voor je eigen slachtoffer-gemak vanuit dat ik een ventje ben he?

Slaap lekker en steek morgen eens wat meer tijd in de opvoeding van je nageslacht. :nijn:


Ja hallo Aromat, ze heeft ze al gebaard, ze heeft zelf het hele reproductie proces "mogen" ervaren dus haar doel is bereikt, vindt je dat niet genoeg? moet ze zich dan ook nog eens met zoiets als opvoeding bezig houden? daar zijn de school en de straat toch voor! :cool:

Aicha1976
25-01-06, 00:59
Geplaatst door puntje
Ik vertel het je ook niet, ik wens dat je begrijpt dat het nodig is.



Wat is er dan zo dom aan de vraag van Maurice?
Ik zie alleen dat het de grondslag is van de discussie die lijkt te worden gevoerd.
Voordat die vraag beantwoord is, is er geen reden aan te nemen dat je je ervan bewust bent wat het maakt dat jij kinderen wilt.
ik denk ook niet dat Maurice op jouw antwoord zit te wachten om zo tot een completer geheel te komen, eerlijk gezegd.



Je hebt het over negeren.
Maar ik zie het je niet doen.
En waarom zou je een medemens negeren?
Is niet hij die het meeste aangewezen is op jouw hulp het waard door jou geholpen te worden?
Voor hetzelfde geld ben jij dat!



Ik ben gefrustreerd?
Mijn persoonlijke situatie?
En welke mag dat wel niet wezen?



Wijs besluit. Uit joue mond moet het worden opgevat als belediging. En dat zou geen manier van discussiëren zijn, wel?



Jakkes, je komt over als mijn oom en hij is psychiater :tik:

Puntje, ik reageerde op jou, ik was allang klaar met Maurice what's his face... :zozo:

En dat Maurice hier alleen zijn ei kwijt wil is jou ook duidelijk, hij zit helemaal niet te wachten op mijn mening in deze kwestie....hetzelfde geldt uiteraard ook voor amorat :wink:

Enne wat jouw persoonlijke situatie betreft, doel ik op een opmerking jouwerzijds een paar paginaas terug, over je 'kokette ex' Ik zal het nog eens opzoeken :zozo:

Maurice
25-01-06, 00:59
Geplaatst door Aicha1976
Haha, jullie.... :hihi:

Het is overduidelijk dat Aromat en Maurice 1 zijn...leuk geprobeerd weliswaar, werkelijk amusant :rood:



Dus hieruit moet ik concluderen dat Divine70 en jij een-en-dezelfde persoon zijn? jullie zitten namelijk zo op 1 lijn en geven elkaar constant bijval, dat moet wel betekenen dat jij en zij dezelfde persoon zijn, want meerdere mensen met dezelfde mening op een forum is iets ondenkbaars, vooral als ze een mening tegengesteld aan die van jou hebben toch? :maf3:

Maurice
25-01-06, 01:07
Geplaatst door Aromat
Als het je ECHT om het hebben van een kindje te doen is, adopteer je er eentje en poep je er niet zelf eentje uit om een andere te laten kreperen.


Precies!

Maurice
25-01-06, 01:07
Geplaatst door Aromat

Het zijn ook juist vaak de mensen met een wat lager intelligentie quotiënt die hun heil zoeken in het kinderen baren, maar dat terzijde. :vreemd:

Nou, niet terzijde hoor, lijkt me een hele relevante constatering!

Maurice
25-01-06, 01:26
Geplaatst door Aicha1976
Ik voel ook een zekere vorm van frustratie :o


Ik ook, maar dan vooral bij de baarlustigen die geen enkele kritiek of zelfs maar redelijke vraag omtrent hun voortplanterschap kunnen verdragen, alsof ze zichzelf een onaantastbare heiligenstatus hebben aangemeten alleen maar gebaseerd op hun hebzucht naar koters...


:nijn:

Maurice
25-01-06, 01:38
Geplaatst door Aromat
Je bent Joesoef nog vergeten.


Ja idd, helemaal vergeten! Want die leverde ook steeds bijval aan Divine/Aïcha en ging tegen mij in en heeft dezelfde soort voortplantersarrogantie als Divine/Aïcha, dus dat kunnen gewoon geen 3 afzonderlijke individuen zijn, om Aïcha's eigen paranoïde redeneringswijze maar eens toe te passen... en zo iemand meent zich dan geroepen te voelen om kinderen groot te gaan brengen, tssss :cheefbek:

Aicha1976
25-01-06, 01:42
Geplaatst door Aromat
En gezien jullie dommige eensgezindheid moet ik concluderen dat jij zowel Aicha1976, Divine70 als Joesoef bent, maar die indruk had ik al langer.



Had je veel eerder kunnen doen, je geleur met je geestelijke bagger stoort de discussie alleen maar. :zwaai:



Ohw nu ga je ook op die mps tour, beetje mij nalullen, gebrek aan originaliteit...al was dat wel duidelijk geworden :loens:

En waarom blijf jij in godsnaam constant op mijn 'geestelijke bagger' reageren...ga je maar eerst eens afvragen waarom er hier gedacht wordt dat je een gefrustreerde man bent of ga door met veren steken in de kont van Maurice, daar schijn je nogal in uit te blinken :melig:

Maurice
25-01-06, 02:01
Geplaatst door Aicha1976
ga door met veren steken in de kont van Maurice, daar schijn je nogal in uit te blinken :melig:


Over veren in iemands reet steken gesproken:


21:37


Geplaatst door Divine_70

Laten we hopen dat hij een puberende tiener is Aicha.
Dat is het enige wat ik me bij Maurice voor kan stellen.
Een volwassen persoon zal nooit deze vergelijking maken.
althans, geen verstandig mens.



21:41


Geplaatst door Aicha1976
Geen mens met gevoel in ieder geval :duizelig:


Trouwens, alles kits meisje :kusgrijs:



21:56


Geplaatst door Divine_70


Alles ki*d*s hier :hihi:
Met jou ook ? :kusgrijs:


:cola:

Maurice
25-01-06, 03:03
Geplaatst door Aromat
En deze kontenkruipers ben je nog vergeten:

22.16





22.22





23.32







:fpetaf:



Je hebt gelijk hoor, maar ik vond die 3 quotes die ik aanhaalde wel voldoende om duidelijk naar voren te halen wat voor een ontiegelijke pot-verwijt-de-ketel-dat-ie-zwart-ziet mentaliteit dat mens heeft, tis bijna sneu om te constateren dat zo'n persoon er zich blijkbaar zelf niet van bewust is dat ze precies zelf zo doet waar ze een ander van beticht.

Maar ja, zo iemand is zich waarschijnlijk van wel meer dingen niet zo goed bewust, bijvoorbeeld wat nou haar werkelijke motivatie is om koters te willen hebben... :maf2:

Maurice
25-01-06, 03:24
Geplaatst door Divine_70
ipv te zeggen Ach joh, lukt hiet misschien is er nog ergens een nichtje die er eentje voor je wil maken , en anders maar diep in de schulden zetten en koop er 1, wat zou het, kind is kind toch ??
Pfff.


Wat zeg jij dan wel tegen die mensen? welke constructieve oplossingen draag jij aan bij die mensen, want daar ben ik nou wel 's benieuwd naar?!?

Joesoef
25-01-06, 08:28
Kan beheer uitleg geven waarom dit drietal nog steeds geen IP-ban heeft?

Divine_70
25-01-06, 13:33
Aicha meid, ik ben trots op je !! :duim:

Het feit dat de dame/heer zichzelf wel erg vast lult met zijn mening dat het onmogelijk is dat we hetzelfde denken tenzij we alledrie 1 persoon zijn, heeft me doen besluiten de wijste te zijn.
Hoe belachelijk kun je je maken om je zin te krijgen, maar goed,
een zinnig woord komt er niet meer uit daar ze zichzelf blijven vrijpraten, al drie pagina`s lang zie ik.


Maurice, Aromat. Het was me een waar genoegen.
God bless you two :)

:zwaai:

Aicha1976
25-01-06, 14:01
Geplaatst door Aromat
Nee jij probeert mij een Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom in de schoenen te schuiven terwijl wel duidelijk is dat jij 3 nicks bestuurt.

En weer kom je met een stortvloed geestelijke diarree. Je zou ook eens een therapeut kunnen opzoeken en daar je zwarte gal spuien, dan kun je hier gewoon in alle rust je postjes prikken zonder die hysterie. :blowen:



Gaaaaaaaap :slaap:


Zelfs Maurice is nog boeiender....heb je niet gemerkt dat jij constant mijn aandacht probeert te trekken en ik niet de jouwe ? Sneu, heel, sneu :cheefbek:


Jij boeit me namelijk niet :verveeld: