PDA

Bekijk Volledige Versie : seks met hond



Elsschot
19-01-06, 17:51
Belg wacht celstraf voor seks met hond


TONGEREN - Justitie in België heeft de strengst mogelijke straf gevraagd voor een man die jarenlang seks had met honden. De man kan zes maanden cel krijgen en 5000 euro boete, wegens schending van het dierenwelzijn en de openbare zeden.

De 36-jarige inwoner van Genk plaatste de seksfoto's van hemzelf met de honden op het internet onder de schuilnaam Freki. De Belgische dierenbescherming Gaia ontdekte de schokkende foto's en deed aangifte bij de politie. Agenten hadden de verdachte snel te pakken, omdat hij zichzelf duidelijk herkenbaar had gefotografeerd.

De man werkte indertijd als vrijwilliger in een dierenasiel. De Belg vindt zichzelf totaal niet schuldig. Volgens hem namen de honden telkens zelf het initiatief voor de seks. Hij blijft erbij dat hij de honden juist een pleziertje heeft gedaan en geen pijn.

Volgens zijn advocaat heeft de verdachte een zeldzame hersenafwijking waardoor de man zich tot honden aangetrokken voelt. Zo'n 3 tot 5 procent van de bevolking zou hieraan lijden.

Justitie vroeg de rechter ook de man te verbieden om nog huisdieren te houden. De Genkenaar heeft momenteel een kat als huisdier. De rechtbank doet 16 februari uitspraak.

SportFreak
19-01-06, 18:49
Geplaatst door Elsschot
Belg wacht celstraf voor seks met hond


TONGEREN - Justitie in België heeft de strengst mogelijke straf gevraagd voor een man die jarenlang seks had met honden. De man kan zes maanden cel krijgen en 5000 euro boete, wegens schending van het dierenwelzijn en de openbare zeden.

De 36-jarige inwoner van Genk plaatste de seksfoto's van hemzelf met de honden op het internet onder de schuilnaam Freki. De Belgische dierenbescherming Gaia ontdekte de schokkende foto's en deed aangifte bij de politie. Agenten hadden de verdachte snel te pakken, omdat hij zichzelf duidelijk herkenbaar had gefotografeerd.

De man werkte indertijd als vrijwilliger in een dierenasiel. De Belg vindt zichzelf totaal niet schuldig. Volgens hem namen de honden telkens zelf het initiatief voor de seks. Hij blijft erbij dat hij de honden juist een pleziertje heeft gedaan en geen pijn.

Volgens zijn advocaat heeft de verdachte een zeldzame hersenafwijking waardoor de man zich tot honden aangetrokken voelt. Zo'n 3 tot 5 procent van de bevolking zou hieraan lijden.

Justitie vroeg de rechter ook de man te verbieden om nog huisdieren te houden. De Genkenaar heeft momenteel een kat als huisdier. De rechtbank doet 16 februari uitspraak.


die zal hij ook op zijn pik laten draaien

Ins
19-01-06, 18:53
Om seks met dieren te hebben moet je toch een echte loser zijn.

Divine_70
19-01-06, 19:20
Geplaatst door Ins
Om seks met dieren te hebben moet je toch een echte loser zijn.

En wel heel heel heel erg wanhopig. :verward:

Wide-O
19-01-06, 19:23
Volgens hem namen de honden telkens zelf het initiatief voor de seks.

:maf:

~Panthera~
19-01-06, 19:25
Mag zijn pik er ff af, en de kat uit huis, graag ? :moe:

contradictio
19-01-06, 19:31
Geplaatst door Elsschot
Belg wacht celstraf voor seks met hond


Volgens hem namen de honden telkens zelf het initiatief voor de seks. Hij blijft erbij dat hij de honden juist een pleziertje heeft gedaan en geen pijn.

Volgens zijn advocaat heeft de verdachte een zeldzame hersenafwijking waardoor de man zich tot honden aangetrokken voelt. Zo'n 3 tot 5 procent van de bevolking zou hieraan lijden.

.


hmmm..... 10% zeldzame hersen afwijking moet ik volgens iedereen maar accepteren en deze man 3-5% hersenafwijking niet?...
ow, wacht de honden waren het er onmogelijk mee eens eens... of toch weer wel...









TFOE 3'la ZIEKE GEESTEN

hak zijn ding eraf als ie het ooit nog een keer flikt, of nee Yaa Allaaah, laat zijn ding wegrotten

Aicha1976
19-01-06, 19:35
De 36-jarige inwoner van Genk plaatste de seksfoto's van hemzelf met de honden op het internet onder de schuilnaam Freki .




Freaky zal hij bedoelen :maf3:



Off topic: Sporfriekie volg je me of zo :ego:

Joesoef
19-01-06, 19:54
Ik vind jullie allemaal wel erg bekrompen hoor :ego:

~Panthera~
19-01-06, 19:57
Geplaatst door Joesoef
Ik vind jullie allemaal wel erg bekrompen hoor :ego:


Hoezo ? Wat 2 volwassen mensen (met instemming van elkaar) doen, moeten hun weten; van kinderen en dieren blijf je af.

Das toch niet zo moeilijk ?

Joesoef
19-01-06, 20:01
Geplaatst door ~Panthera~
Hoezo ? Wat 2 volwassen mensen (met instemming van elkaar) doen, moeten hun weten; van kinderen en dieren blijf je af.

Das toch niet zo moeilijk ?


Als een hond waf zeg bedoelt ie waf ? :argwaan:

Wide-O
19-01-06, 20:03
Geplaatst door Joesoef
Als een hond waf zeg bedoelt ie waf ? :argwaan:

Als het aan de hond lag kocht ie Frekkies :moeilijk:

dr SiliconValley
19-01-06, 20:06
walgelijk....
uit een amerikaans onderzoek bleek dat 55% van de mannelijke plattelands bewoners weleens seks gehad heeft met een dier (met name schapen) en het is ook geen geheim dat zelfs in islamitische landen veel plattelands jongeren uit verveling bepaalde dingen doen met geiten en koeien....

maar de gedachte daaraan is echt smerig gewoon.... :kots:

Divine_70
19-01-06, 20:07
Geplaatst door zoroaster
walgelijk....
uit een amerikaans onderzoek bleek dat 55% van de mannelijke plattelands bewoners weleens seks gehad heeft met een dier (met name schapen) en het is ook geen geheim dat zelfs in islamitische landen veel plattelands jongeren uit verveling bepaalde dingen doen met geiten en koeien....

maar de gedachte daaraan is echt smerig gewoon.... :kots:

:verward: 55% ???

Aicha1976
19-01-06, 20:10
Geplaatst door zoroaster
walgelijk....
uit een amerikaans onderzoek bleek dat 55% van de mannelijke plattelands bewoners weleens seks gehad heeft met een dier (met name schapen) en het is ook geen geheim dat zelfs in islamitische landen veel plattelands jongeren uit verveling bepaalde dingen doen met geiten en koeien....

maar de gedachte daaraan is echt smerig gewoon.... :kots:


Het is onbegrijpelijk, ik bedoel, hoe opgewonden kan iemand raken :nerveus:

Joesoef
19-01-06, 20:11
Geplaatst door Wide-O
Als het aan de hond lag kocht ie Frekkies :moeilijk:


Dat dacht ik nu ook toen ik die schuilnaam zag :hihi:.

~Panthera~
19-01-06, 20:12
Geplaatst door Aicha1976
Het is onbegrijpelijk, ik bedoel, hoe opgewonden kan iemand raken :nerveus:


Nou, niet van een hond, nee. :kotsen:
Heb vast een te grote hersenafwijking. :moe:

Joesoef
19-01-06, 20:14
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, niet van een hond, nee. :kotsen:



http://goofy.abwweb.com/1997GrandPrizeTN_-_wet_cat.jpg ;)

Aicha1976
19-01-06, 20:16
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, niet van een hond, nee. :kotsen:



Ik verbaas me wel vaker...las een paar dagen geleden in de krant dat er een vrouw voor de derde keer met een odorex stick in dr aars naar het ziekenhuis vervoerd moesten worden, ik bedoel :cheefbek:


Is misschien wel een plan ja, eens in de week wat van de locale krant op pb te gooien :wijs:

~Panthera~
19-01-06, 20:18
Geplaatst door Joesoef
http://goofy.abwweb.com/1997GrandPrizeTN_-_wet_cat.jpg ;)

Heb ook geen sex met mijn poezen.
Shit, heb ik toch weer een afwijking zeg. :moe:

;)

dr SiliconValley
19-01-06, 20:18
Geplaatst door Aicha1976
Het is onbegrijpelijk, ik bedoel, hoe opgewonden kan iemand raken :nerveus:

uhuh.... ze hebben gewoon gatenkaas in hoofd ipv hersens... :dood:

~Panthera~
19-01-06, 20:19
Geplaatst door Aicha1976
Ik verbaas me wel vaker...las een paar dagen geleden in de krant dat er een vrouw voor de derde keer met een odorex stick in dr aars naar het ziekenhuis vervoerd moesten worden, ik bedoel :cheefbek:


Is misschien wel een plan ja, eens in de week wat van de locale krant op pb te gooien :wijs:


Volgens mij nemen sommige mensen ---> :fuckit2: VEEL te serieus. :hihi:

Aicha1976
19-01-06, 20:24
Ik zit nu toch te denken he...hoevaak zal mijn cocker wel niet met me geflirt hebben, zonder dat ik het door had :roker:

Vriend
19-01-06, 20:31
wat is er mis met nederland dat je tegenwoordig gewoon niet meer je bloedeigen hond in de k**t mag nemen???

Divine_70
19-01-06, 20:40
Geplaatst door Aicha1976
Ik zit nu toch te denken he...hoevaak zal mijn cocker wel niet met me geflirt hebben, zonder dat ik het door had :roker:

Misschien maar beter ook dat je het niet weet :stout:

:melig:

Wide-O
19-01-06, 20:41
Geplaatst door Aicha1976
Ik zit nu toch te denken he...hoevaak zal mijn cocker wel niet met me geflirt hebben, zonder dat ik het door had :roker:

DAAROM kijkt onze labrador altijd zo droevig :lol:

Nou ja, cocker, de naam zegt het al hé :hihi:

Divine_70
19-01-06, 20:42
Geplaatst door Wide-O
DAAROM kijkt onze labrador altijd zo droevig :lol:



Mannen, ze begrijpen de hint ook nooit he, zelfs niet van de hond :lekpuh:

Joesoef
19-01-06, 20:48
Geplaatst door ~Panthera~
Heb ook geen sex met mijn poezen.
Shit, heb ik toch weer een afwijking zeg. :moe:

;)


Ik wel, natte poezen.

Aicha1976
19-01-06, 20:49
Geplaatst door Divine_70
Misschien maar beter ook dat je het niet weet :stout:

:melig:


Nou, het zekere voor het onzekere, ik zal haar zometeen even vertellen dat ik bindingsangst heb enzo :nerveus:

Aicha1976
19-01-06, 20:51
Geplaatst door Wide-O
DAAROM kijkt onze labrador altijd zo droevig :lol:

Nou ja, cocker, de naam zegt het al hé :hihi:




Die labrador van jou heeft geen zelfvertrouwen meer over...waarschijnlijk hebben ze in de US daar wel een praatgroepje voor :rolleyes:

Mijn cocker is een meisje :ego:

Wide-O
19-01-06, 20:52
Geplaatst door Divine_70
Mannen, ze begrijpen de hint ook nooit he, zelfs niet van de hond :lekpuh:

Tragisch is dat. Voor de rest willen ze alles naaien wat los & vast zit, maar dàt moment missen ze steeds weer. Mannen! <gnuif>

Divine_70
19-01-06, 20:53
Geplaatst door Wide-O
Tragisch is dat. Voor de rest willen ze alles naaien wat los & vast zit, maar dàt moment missen ze steeds weer. Mannen! <gnuif>

Dat verklaart dan gelijk waarom zoveel vrouwen altijd ontevreden zijn. :loens:

Wide-O
19-01-06, 20:53
Geplaatst door Joesoef
Ik wel, natte poezen.

http://internet-guide.co.il/humor/pics/sex-13.jpg

Ieder z'n meug ;)

~Panthera~
19-01-06, 20:54
Geplaatst door Divine_70
Dat verklaart dan gelijk waarom zoveel vrouwen altijd ontevreden zijn. :loens:


Dat heeft meerdere oorzaken. :hihi:

Coolassprov MC
19-01-06, 20:56
Geplaatst door Wide-O
Ieder z'n meug ;)

http://www.thesunmachine.net/images/image_archive/0015.jpg

Divine_70
19-01-06, 20:56
Geplaatst door ~Panthera~
Dat heeft meerdere oorzaken. :hihi:

Jaaa , maar omdat mannen nooit hints begrijpen, (zelfs niet van de hond) Zien ze al die andere tekortkomingen ook niet inderdaad, :melig:

~Panthera~
19-01-06, 20:58
Geplaatst door Divine_70
Jaaa , maar omdat mannen nooit hints begrijpen, (zelfs niet van de hond) Zien ze al die andere tekortkomingen ook niet inderdaad, :melig:



regular Stevie Wonders. :hihi:

Kijk maar uit, anders wordt het weer male-bashing. :fpimp:

Divine_70
19-01-06, 21:01
Geplaatst door ~Panthera~
regular Stevie Wonders. :hihi:

Kijk maar uit, anders wordt het weer male-bashing. :fpimp:

:bril:

Wide-O
19-01-06, 21:01
Geplaatst door ~Panthera~
regular Stevie Wonders. :hihi:

Kijk maar uit, anders wordt het weer male-bashing. :fpimp:

Ja kommaar kommaaar :ego:

~Panthera~
19-01-06, 21:03
Geplaatst door Wide-O
Ja kommaar kommaaar :ego:


ok, you asked for it.

:student: Number 1 : De meeste mannen zijn "recht op en neer neukers" en hebben totaal geen fantasie.

Divine_70
19-01-06, 21:04
Geplaatst door ~Panthera~
ok, you asked for it.

:student: Number 1 : De meeste mannen zijn "recht op en neer neukers" en hebben totaal geen fantasie.

En dan willen ze ook nog wel eens hun sokken aan houden. :vreemd:

Aicha1976
19-01-06, 21:06
Geplaatst door ~Panthera~
ok, you asked for it.

:student: Number 1 : De meeste mannen zijn "recht op en neer neukers" en hebben totaal geen fantasie.




Nummer 2: je witte sportsokken aanhouden in bed valt niet onder de noemer 'opwindend' :fuckit:

Wide-O
19-01-06, 21:06
Geplaatst door Divine_70
En dan willen ze ook nog wel eens hun sokken aan houden. :vreemd:

Alleen witte :ego:

Divine_70
19-01-06, 21:07
Geplaatst door ~Panthera~
ok, you asked for it.

:student: Number 1 : De meeste mannen zijn "recht op en neer neukers" en hebben totaal geen fantasie.

Grote kans trouwens dat ze " aan de hond" denken als al doende druk aan het fantaseren zijn? :cheefbek:

~Panthera~
19-01-06, 21:07
Geplaatst door Divine_70
En dan willen ze ook nog wel eens hun sokken aan houden. :vreemd:


Totall turn off. :kotsen:

:haha:

Wide-O
19-01-06, 21:07
Geplaatst door ~Panthera~
ok, you asked for it.

:student: Number 1 : De meeste mannen zijn "recht op en neer neukers" en hebben totaal geen fantasie.

Ja, OK, maar verder :hihi:

Divine_70
19-01-06, 21:08
Geplaatst door Wide-O
Alleen witte :ego:

Witte.. Killing :dood:

~Panthera~
19-01-06, 21:09
Geplaatst door Wide-O
Ja, OK, maar verder :hihi:


Nou, als je er goed over nadenkt, dan covers this zo'n beetje 99% van het gebeuren. :hihi:

:eek:

Wide-O
19-01-06, 21:09
Geplaatst door Divine_70
Witte.. Killing :dood:

Het zijn maar lapjes stof, net zoals lingerie :rood:

~Panthera~
19-01-06, 21:10
Geplaatst door Wide-O
Het zijn maar lapjes stof, net zoals lingerie :rood:


Ja, als ze ze, bij wijze van spreken nu om je ******* zou binden. :lachu: dan zou het nog wat zijn. :haha:

Wide-O
19-01-06, 21:11
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, als je er goed over nadenkt, dan covers this zo'n beetje 99% van het gebeuren. :hihi:

:eek:

Méén je dat nou ? :schok:

Niet dat ik het zo hoog op het met onze sexe hoor, daar niet van. :verward:

Maarreuh... sokken: I'll raise you with Sloggies :ego:

Divine_70
19-01-06, 21:11
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, als je er goed over nadenkt, dan covers this zo'n beetje 99% van het gebeuren. :hihi:

:eek:

Cunclusie.. mannen zijn fantasieloze.aan.dierendenkende wittesokkendragendtijdensdesexwezens. :melig:

Wide-O
19-01-06, 21:12
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, als ze ze, bij wijze van spreken nu om je ******* zou binden. :lachu: dan zou het nog wat zijn. :haha:

Die DVD had ik daarstraks op, remember :lachu:

RHCP :handbang:

Divine_70
19-01-06, 21:13
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, als ze ze, bij wijze van spreken nu om je ******* zou binden. :lachu: dan zou het nog wat zijn. :haha:

OH,als dat toch eens zou passen joh. :D

Joesoef
19-01-06, 21:13
Geplaatst door Wide-O


Ieder z'n meug ;)


Mijn andere poes heeft een deel abbesijn in dr. Die moet je soms echt van de aanrecht vegen omdat ze anders met het water gaat 'spelen'. Heb er speciaal een mop voor gekocht. :moe:

~Panthera~
19-01-06, 21:13
Geplaatst door Wide-O
Méén je dat nou ? :schok:

Niet dat ik het zo hoog op het met onze sexe hoor, daar niet van. :verward:

Maarreuh... sokken: I'll raise you with Sloggies :ego:


Ja. ik denk dat het meeste "tussen de oren" plaatsvind, en als je geen goeie fantasie hebt, dan bak je er niks van.
Mannen gaan moeilijk "mee" in fantasieen, althans, de meesten.

Pleur die Sloggie nou maar in de hoek. :hihi:

~Panthera~
19-01-06, 21:20
De mannen zijn erg stil nu. :haha:

Divine_70
19-01-06, 21:21
Geplaatst door ~Panthera~
De mannen zijn erg stil nu. :haha:

Zullen allemaal ff de hond checken nu. ? :haha:

Wide-O
19-01-06, 21:26
Geplaatst door ~Panthera~
Mannen gaan moeilijk "mee" in fantasieen, althans, de meesten.


Ik besef dat dit niet de goeie plaats is om ook serieus in te gaan op dit precaire onderwerp :hihi: maar ik denk dat het niet zozeer aan het gebrek aan fantasieën langs man's zijde ligt, maar aan het totale onvermogen om een fantasie (his/hers) ook te beleven cq zich wat bloot te geven. Of om inderdaad hints/gebaren/lichaamstaal te lezen.

En tegelijkertijd weer niet overboord gaan. Best gecompliceerd eigenlijk :hihi: Waar is de hond ? :lachu:

Wide-O
19-01-06, 21:27
Geplaatst door Divine_70
Zullen allemaal ff de hond checken nu. ? :haha:

Die moest WEL even buiten hé ! </gnuif>

Divine_70
19-01-06, 21:28
Geplaatst door Wide-O
Die moest WEL even buiten hé ! </gnuif>

Hahaha jaja * Samen een straatje om* :stout:

~Panthera~
19-01-06, 21:29
Geplaatst door Wide-O
Ik besef dat dit niet de goeie plaats is om ook serieus in te gaan op dit precaire onderwerp :hihi: maar ik denk dat het niet zozeer aan het gebrek aan fantasieën langs man's zijde ligt, maar aan het totale onvermogen om een fantasie (his/hers) ook te beleven cq zich wat bloot te geven. Of om inderdaad hints/gebaren/lichaamstaal te lezen.

En tegelijkertijd weer niet overboord gaan. Best gecompliceerd eigenlijk :hihi: Waar is de hond ? :lachu:


Bingo. right on the spot. :duim:

En niet ALLE mannen hoor, maar de meeste.......... :maf2: je zou ze een gulden geven en een euro terugvragen. :haha:

Eigenlijk is het diep triest dus.

En waarom eigenlijk ? dat onvermogen ? denken mannen daar niet over na ?

~Panthera~
19-01-06, 21:36
Geplaatst door Divine_70
Hahaha jaja * Samen een straatje om* :stout:

Geef jij die hond nou ff een koekie, ja ? :hihi:

Divine_70
19-01-06, 21:38
Geplaatst door ~Panthera~
Geef jij die hond nou ff een koekie, ja ? :hihi:

Maar hij was een straatje om. :loens:
Grote kans dat ie nu eerst ff lelijk met zijn billen knijpt en ff niet aan eten denken wil . :stout:

Wide-O
19-01-06, 21:48
Geplaatst door ~Panthera~
En waarom eigenlijk ? dat onvermogen ? denken mannen daar niet over na ?

Het is een veralgemening, maar ik denk dat het te maken heeft met niet op de bek willen/durven/mogen gaan.

Eén ding toch: ook veel (veralgemening) vrouwen zijn daar bang voor. Daarom is vertrouwen eigenlijk nog veel belangrijker dan "liefde" als het gaat om, kuch, sex.

Divine_70
19-01-06, 21:52
Geplaatst door Wide-O
Daarom is vertrouwen eigenlijk nog veel belangrijker dan "liefde" als het gaat om, kuch, sex.

That is so true.. !!

~Panthera~
19-01-06, 21:53
Geplaatst door Wide-O
Het is een veralgemening, maar ik denk dat het te maken heeft met niet op de bek willen/durven/mogen gaan.

Eén ding toch: ook veel (veralgemening) vrouwen zijn daar bang voor. Daarom is vertrouwen eigenlijk nog veel belangrijker dan "liefde" als het gaat om, kuch, sex.

Ik denk vrouwen minder, al voelen ze zich daarna met zo lullig.
Wellicht ook omdat ze dat "mogen". (ook maatschappelijk)
Stupide natuurlijk, maar het werkt wel zo, denk ik.
Mannen die op hun bek gaan, draaien meteen 100 graden om, lijkt het wel, en dan kan/mag er niets meer. Alsof je tegen een stenen muur lult.
Very weird.

Vertrouwen is altijd de beste basis. voor alles.


God, wat diep he ? :hihi:

Divine_70
19-01-06, 21:58
Geplaatst door ~Panthera~

Vertrouwen is altijd de beste basis. voor alles.




Dat verklaart dan ook gelijk de innige band tussen baasje en het hondje. :melig:

~Panthera~
19-01-06, 22:01
Geplaatst door Divine_70
Dat verklaart dan ook gelijk de innige band tussen baasje en het hondje. :melig:


:fplet: Volgens mij is je naald in THE GROOVE blijven hangen ! :haha:

Divine_70
19-01-06, 22:06
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Volgens mij is je naald in THE GROOVE blijven hangen ! :haha:

Hondje als in : op vier pootjes dan he, :jeweetog:

Wide-O
19-01-06, 22:11
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk vrouwen minder, al voelen ze zich daarna met zo lullig.
Wellicht ook omdat ze dat "mogen". (ook maatschappelijk)
Stupide natuurlijk, maar het werkt wel zo, denk ik.
Mannen die op hun bek gaan, draaien meteen 100 graden om, lijkt het wel, en dan kan/mag er niets meer. Alsof je tegen een stenen muur lult.
Very weird.

Vertrouwen is altijd de beste basis. voor alles.


God, wat diep he ? :hihi:

Diep vergeleken bij de normale korpsballerige manier waarmee over dit onderwerp normaal gekeuveld wordt ja ;) Zelfs in zogenaamd "gevoelerige" damesbladen etc...

Natuurlijk, uiteindelijk veralgemeen je altijd als het hier over gaat, wat je zelf voelt, een paar ervaringen, wat gesprekken als het goed is, that's it. Het lijkt alsof iedereen heel open is over dit onderwerp (alles moet kunnen) maar eigenlijk zegt men zelden iets.

Soms heeft het ook met humor te maken. En met het besef dat vrouwen dat "op de bek gaan" heel gemakkelijk "vergeven" en zelfs grappig vinden.

Heel plat voorbeeldje: de meeste erectiestoornissen (om maar iets te noemen) komen voor uit het "OH GOD, HIJ SAL TOCH WEL OMHOOGKOMEUH!" gevoel. Which not dus :hihi:

Maak je je daar dan weer niet druk over, dan heb je dat probleem nooit (tenzij door extreme vermoeidheid of medische redenen).

Anderzijds is het grapje "EN TOEN ZAT JIJ DAAR AAN" me ook altijd bijgebleven. Je kunt dingen ook in de vernieling lullen. Het blijft dansen op het slappe koord (erm... :hihi: )

Ik besef ook dat het allemaal met leeftijd te maken heeft: iemand van 17 denkt hier helemaal anders over. Denk ik.

Wide-O
19-01-06, 22:12
Geplaatst door Divine_70
Dat verklaart dan ook gelijk de innige band tussen baasje en het hondje. :melig:

Mijn hond vertrouwt mij dusdanig dat ik nooit maar dan ook nooit dat soort viespeukerij zou begaan.

Dat is voor mij dan weer "heilig" als je wil.

Divine_70
19-01-06, 22:17
Geplaatst door Wide-O

Ik besef ook dat het allemaal met leeftijd te maken heeft: iemand van 17 denkt hier helemaal anders over. Denk ik.

Ik denk dat juist bij die leeftijd de basis word gelegd voor de rest van hun (sex)leven.
Als je iemand op die leeftijd zou kleineren, is de kans groot dat hij op dat gebied altijd onzeker blijven zal.
Vooral als het dan zijn eerste keer ook nog is.

~Panthera~
19-01-06, 22:21
Geplaatst door Wide-O
Diep vergeleken bij de normale korpsballerige manier waarmee over dit onderwerp normaal gekeuveld wordt ja ;) Zelfs in zogenaamd "gevoelerige" damesbladen etc...

Natuurlijk, uiteindelijk veralgemeen je altijd als het hier over gaat, wat je zelf voelt, een paar ervaringen, wat gesprekken als het goed is, that's it. Het lijkt alsof iedereen heel open is over dit onderwerp (alles moet kunnen) maar eigenlijk zegt men zelden iets.

Soms heeft het ook met humor te maken. En met het besef dat vrouwen dat "op de bek gaan" heel gemakkelijk "vergeven" en zelfs grappig vinden.

Heel plat voorbeeldje: de meeste erectiestoornissen (om maar iets te noemen) komen voor uit het "OH GOD, HIJ SAL TOCH WEL OMHOOGKOMEUH!" gevoel. Which not dus :hihi:

Maak je je daar dan weer niet druk over, dan heb je dat probleem nooit (tenzij door extreme vermoeidheid of medische redenen).

Anderzijds is het grapje "EN TOEN ZAT JIJ DAAR AAN" me ook altijd bijgebleven. Je kunt dingen ook in de vernieling lullen. Het blijft dansen op het slappe koord (erm... :hihi: )

Ik besef ook dat het allemaal met leeftijd te maken heeft: iemand van 17 denkt hier helemaal anders over. Denk ik.


Yep, het is inderdaad allemaal heel subjectief.
Ik denk dat een hoop met "subtiel" te maken heeft, in alles.

Maar toch blijf ik er bij, dat mannen (in het algemeen) subtiele dingen niet goed kunnen oppakken, of niet snappen. :hihi:
Maar goed, ook dat is weer subjectief.

Wide-O
19-01-06, 22:25
Geplaatst door Divine_70
Ik denk dat juist bij die leeftijd de basis word gelegd voor de rest van hun (sex)leven.
Als je iemand op die leeftijd zou kleineren, is de kans groot dat hij op dat gebied altijd onzeker blijven zal.
Vooral als het dan zijn eerste keer ook nog is.

Ik denk dat dat helemaal klopt ja. Ook weer: langs beide kanten.

Divine_70
19-01-06, 22:27
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat dat helemaal klopt ja. Ook weer: langs beide kanten.

Uiteraard, langs beide kanten.
En dan kom je vanzelf terug op wat je eerder zei, het draait bovenalles om vertrouwen.

Wide-O
19-01-06, 22:28
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, het is inderdaad allemaal heel subjectief.
Ik denk dat een hoop met "subtiel" te maken heeft, in alles.

Maar toch blijf ik er bij, dat mannen (in het algemeen) subtiele dingen niet goed kunnen oppakken, of niet snappen. :hihi:
Maar goed, ook dat is weer subjectief.

Subtiliteit, yup, that's the key.

Kunnen we het nu weer over voetbal hebben ! :hihi:

</zweet>

</neemt pilsje>

</boer>

:engel:

Divine_70
19-01-06, 22:31
Geplaatst door Wide-O
Subtiliteit, yup, that's the key.

Kunnen we het nu weer over voetbal hebben ! :hihi:

</zweet>

</neemt pilsje>

</boer>

:engel:

Voetbal ?? :dood: I`m out.

:stout:

~Panthera~
19-01-06, 22:32
Geplaatst door Wide-O
Subtiliteit, yup, that's the key.

Kunnen we het nu weer over voetbal hebben ! :hihi:

</zweet>

</neemt pilsje>

</boer>

:engel:




Ja hoor.. :hihi: your off the hook again. :fplet: :hihi:

MEN. :rolleyes: