PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie hoort Gretta Duisenberg over uitspraken



_h4T3D_sE7eN
19-01-06, 21:13
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam ondervraagt Gretta Duisenberg vrijdag over haar omstreden uitspraken in het televisieprogramma Het Zwarte Schaap. Als gast maakte ze daar in november een opmerking over vrouwen uit de Joodse gemeenschap in Amsterdam. Duisenberg zei over hen: "Ze annexeren niet alleen de Palestijnse gebieden, maar ook de restaurants van Oud-Zuid."

Een aantal mensen uit de Joodse gemeenschap deed daarop aangifte bij de politie, wegens belediging. Politie en justitie gaan nu kijken of Duisenberg strafrechtelijk voor de gewraakte opmerking moet worden vervolgd.


Uitleg

De raadsman van Gretta Duisenberg, V. Koppe, bevestigde donderdag dat zijn cliënte met de Amsterdamse politie gaat praten. "Hoewel ze niet verplicht is aan een politieverhoor deel te nemen, is zij vanzelfsprekend bereid om uitleg te geven over haar uitspraken in de betreffende televisie-uitzending", zegt hij.

Vervolgen

De advocaat verwacht niet dat het uiteindelijk tot een strafrechtelijke aanpak komt. Koppe: "Ik heb de uitzending bekeken en het lijkt mij evident dat mevrouw Duisenberg geen uitspraken heeft gedaan die je als strafbaar kunt kwalificeren. Ik ga er dan ook vanuit dat de officier van justitie na het verhoor zal besluiten Gretta Duisenberg niet te vervolgen."
--------------------------

Werkelijk waar te schandalig. Stelletje paranoïa k*t-zionisten.

Coolassprov MC
19-01-06, 21:16
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
"Ze annexeren niet alleen de Palestijnse gebieden, maar ook de restaurants van Oud-Zuid."

Doet er maar ook de luchtwegen bij, Gretta!

delirious
19-01-06, 21:38
Leave Gretta the fok alone stelletje bloedhonden.

Coolassprov MC
19-01-06, 21:53
In Nederland mag je - naar het schijnt - niets meer zeggen en dat komt door de joden (verrek, klinkt veel fouter dan "komt door de moslims").

Ik wacht met spanning af op de kamervragen, ministeriële oorlogstaal, algehele commotie na deze all-out aanval door "de joodse gemeenschap" op de vrijheid van meningsuiting, op de grondslagen van onze samenleving, op de demeaucratische rechtsorde.

Om over de intimidatie van rechters maar te zwijgen. Of zou het toch één grote sjionistische samenzwering zijn?

Max Stirner
19-01-06, 22:29
Ik lach me rot: om Gekke Gretta, om de politie en om al die hypocriete zeikw**ven die staan te juichen als deze `dappere` dementerende draak voor de zoveelse x een hele bevolkingsgroep over een kam scheert - zolang het natuurlijk maar niet het eigen groepje is, want dan zijn we ineens allemaal individuen die niet aangesproken willen worden op de daden van onze achterlijke 'soortgenootjes'.....


:D

ronald
20-01-06, 04:20
Oh die griezel weer....

Als amsterdamse jood vind ik dat dat mens haar grote bek moet dicht houden. Ik annexeer geen palestijnse gebieden en ik annexeer ook geen restaurants in Amsterdam.
Je puurste vorm van anti-tzionisme = anti-semitisme.

Btw... ik bezit ook geen vliegmaatschappij, geen bank, geen kranten, geen radio station en weet ik veel...ook de wereld niet.

Als sommige leden van andere minderheden zich en bloc voor een k*t criminelen groep laat uitmaken, en niets willen ondernemen in dit "ik mag zeggen wat ik wil land", moeten zij weten. Ik niet; en ik spreek uit collectieve ervaring.

Pixelshade
20-01-06, 12:00
Geplaatst door ronald

Als sommige leden van andere minderheden zich en bloc voor een k*t criminelen groep laat uitmaken, en niets willen ondernemen in dit "ik mag zeggen wat ik wil land", moeten zij weten. Ik niet; en ik spreek uit collectieve ervaring.

Het verschil is dat als je wat over hun zegt, hoe erg het ook is, het "vrijheid van meningsuiting" is

Als je wat over de hufterige joden zegt is het anti-semitisme, tere zieltjes

Tomas
20-01-06, 12:06
Geplaatst door Pixelshade
Het verschil is dat als je wat over hun zegt, hoe erg het ook is, het "vrijheid van meningsuiting" is

Als je wat over de hufterige joden zegt is het anti-semitisme, tere zieltjes

De rechtelijke macht is vrij eenduidig en handelt tot nu toe altijd nogal objectief. Mensen hebben allemaal zo hun eigen subjectieve mening. De een gilt over anti-semitisme en de ander snijdt zijn belediger de strot af. En over en weer vinden we de klagers van de ander zeikers en zijn we blind voor de eigen klagers, daders en moordenaars.

FihFever
20-01-06, 12:12
Ik vind het echt belachelijk dat Gretta zich hiervoor moet verantwoorden... Ok, haar opmerkingen waren niet heel snugger. Maar ik vind dat het programma zoiets gewoon uitlokt.. En ik bedoel kun je het haar kwalijk nemen???? Een van de weinige Nederlanders die zich inzet voor de rechten van de Palestijnen.. Ze is boos man, en niet onterecht! Ik vind haar een topvrouw!!!!!!!!! Hadden we er daar maar meer van in NL....

Dus voor alle Joden die zich aangevallen voelen: Ga zelf eens een kijkje nemen in Palestina en als je dan terug bent kijken we eens of al die schendingen van de mensenrechten en het vernederen van mensen jou niks heeft gedaan!

freya
20-01-06, 12:20
Geplaatst door Max Stirner
Ik lach me rot: om Gekke Gretta, om de politie en om al die hypocriete zeikw**ven die staan te juichen als deze `dappere` dementerende draak voor de zoveelse x een hele bevolkingsgroep over een kam scheert

En dat doet ze dus niet :moe:

Zij onderhoudt bijzonder hartelijke betrekkingen met een club als Een Ander Joods Geluid bv.

Ga maar eens met een 'boycot Israel' bord in de Beethovenstraat staan en je weet direct over welke mensen ze het had :moe:

Lijkt me idd erg gezellig voor haar om met dat soort types in een restaurant te zitten. :moe:

Dolle Fatima
20-01-06, 12:35
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam ondervraagt Gretta Duisenberg vrijdag over haar omstreden uitspraken in het televisieprogramma Het Zwarte Schaap. Als gast maakte ze daar in november een opmerking over vrouwen uit de Joodse gemeenschap in Amsterdam. Duisenberg zei over hen: "Ze annexeren niet alleen de Palestijnse gebieden, maar ook de restaurants van Oud-Zuid."

Een aantal mensen uit de Joodse gemeenschap deed daarop aangifte bij de politie, wegens belediging. Politie en justitie gaan nu kijken of Duisenberg strafrechtelijk voor de gewraakte opmerking moet worden vervolgd.


Uitleg

De raadsman van Gretta Duisenberg, V. Koppe, bevestigde donderdag dat zijn cliënte met de Amsterdamse politie gaat praten. "Hoewel ze niet verplicht is aan een politieverhoor deel te nemen, is zij vanzelfsprekend bereid om uitleg te geven over haar uitspraken in de betreffende televisie-uitzending", zegt hij.

Vervolgen

De advocaat verwacht niet dat het uiteindelijk tot een strafrechtelijke aanpak komt. Koppe: "Ik heb de uitzending bekeken en het lijkt mij evident dat mevrouw Duisenberg geen uitspraken heeft gedaan die je als strafbaar kunt kwalificeren. Ik ga er dan ook vanuit dat de officier van justitie na het verhoor zal besluiten Gretta Duisenberg niet te vervolgen."
--------------------------

Werkelijk waar te schandalig. Stelletje paranoïa k*t-zionisten.

Een foute uitspraak is natuurlijk een foute uitspraak. Door zulke dingen te doen, ondermijnt ze haar eigen geloofwaardigheid.

Wat ik altijd wel strak vind van de Joodse gemeenschap is dat ze dan ook meteen met zn allen aangifte doen. Dat zouden de Moslims ook eens wat meer moeten doen.

tr_imparator
20-01-06, 13:04
Geplaatst door Dolle Fatima
Een foute uitspraak is natuurlijk een foute uitspraak. Door zulke dingen te doen, ondermijnt ze haar eigen geloofwaardigheid.

Wat ik altijd wel strak vind van de Joodse gemeenschap is dat ze dan ook meteen met zn allen aangifte doen. Dat zouden de Moslims ook eens wat meer moeten doen.


...en dan lachend worden uitgestuurd? kan het natuuurlijk wel proberen. Niet geschoten is altijd mis. :rolleyes:

Onbek_01
20-01-06, 14:49
Alle vieze zionisten>> :aftel:

Spitsboef
20-01-06, 15:31
Greta is THe Man! :mad:

Pixelshade
20-01-06, 16:18
Geplaatst door Dolle Fatima

Wat ik altijd wel strak vind van de Joodse gemeenschap is dat ze dan ook meteen met zn allen aangifte doen. Dat zouden de Moslims ook eens wat meer moeten doen.

Zeer zeker, maar unity in de Ummah is meestal ver te zoeken

TENACH
20-01-06, 20:42
Geplaatst door Dolle Fatima

Wat ik altijd wel strak vind van de Joodse gemeenschap is dat ze dan ook meteen met zn allen aangifte doen. Dat zouden de Moslims ook eens wat meer moeten doen.

Joodse gemeenschap?? Echt dikke bull-shit....er zijn maar 2 instellingen die zich bezighouden met dit shit "het georganiseerd en massaal bombarderen van aangiften en klachten, e.e.a. via zionisten in opgeslagen databestanden. CIDI en de Israelische ambassade. That's it!

De zionsten krijgen opdracht, met voorbeeldbrief/ -formulier, om een klacht in te dienen. Zo lijkt het alsof heel Nederland een klach indient. :fpuh:

Heeft tot nu toe altijd wel gewekt.

Heb niet de illusie dat alle joden zich hiermee bezighouden. Die houden zich met andere dingen bezig. :duivels:

Dolle Fatima
20-01-06, 22:25
Geplaatst door TENACH
Joodse gemeenschap?? Echt dikke bull-shit....er zijn maar 2 instellingen die zich bezighouden met dit shit "het georganiseerd en massaal bombarderen van aangiften en klachten, e.e.a. via zionisten in opgeslagen databestanden. CIDI en de Israelische ambassade. That's it!

De zionsten krijgen opdracht, met voorbeeldbrief/ -formulier, om een klacht in te dienen. Zo lijkt het alsof heel Nederland een klach indient. :fpuh:

Heeft tot nu toe altijd wel gewekt.

Heb niet de illusie dat alle joden zich hiermee bezighouden. Die houden zich met andere dingen bezig. :duivels:

Word het dan geen tijd dat wij zulke formuliertjes in de Moskeeen zouden leggen>? Misschien zouden mensen dan eens wat meer op hun woorden letten als ze er niet keer op keer ongestraft mee wegkomen.

ronald
22-01-06, 00:45
Geplaatst door Pixelshade
Het verschil is dat als je wat over hun zegt, hoe erg het ook is, het "vrijheid van meningsuiting" is

Als je wat over de hufterige joden zegt is het anti-semitisme, tere zieltjes



Zeg dat tegen "hun" slapjanus. Ik ben geen hufterige jood en als jij of zij dat over mij zeggen dan sleep ik jou en haar voor jullie eigen rechter.

En nogmaals, als het je geen f-ck kunt schelen dat je wordt uitgescholden of wordt vernoemd....mij een zorg, maar overtreed niet de regels naar anderen toe of vind dat ik dat maar moet accepteren. Jij en zij bepalen hier niet de wet, het recht en de macht.

ronald
22-01-06, 00:58
Geplaatst door Dolle Fatima
Word het dan geen tijd dat wij zulke formuliertjes in de Moskeeen zouden leggen>? Misschien zouden mensen dan eens wat meer op hun woorden letten als ze er niet keer op keer ongestraft mee wegkomen.


Precies....

Die briefjes kun je zo overnemen van Amnesty International ...alleen het onderwerp even veranderen. B.t.w. ... dat was vroeger ook een joodse uitvinding.

Spitsboef
22-01-06, 12:46
Geplaatst door Systemlord Ra
Gretta is niets meer dan een oud verlept wijf dat de roerige jaren 60 nog eens wil overdoen. Zoals alle linkse idioten kiest ze standaard voor de verliezende partij, de Palestijnen.

Ik moest vandaag weer zo vreselijk lachen om de zoveelste"mens zonder toekomst en perspectief"die zich weer even op dacht te blazen.

Helaas, de enige dode was de debiel zelf. Nu Saddam geen 20.000 dollar meer stort aan de familie van de debiel(lees: martelaar) zal de familie ook niet al te happig meer zijn om frisse gehersenspoelde zwakzinnigen aan te leveren" voor de palestijnse strijd.

edit

smerige opmerking! [freya] :nerd:

Is je moeder Joods!?

TENACH
23-01-06, 00:10
Geplaatst door Spitsboef
:nerd:

Is je moeder Joods!?

ja vast wel.
:student:

waterfiets
23-01-06, 11:47
Geplaatst door Dolle Fatima
Een foute uitspraak is natuurlijk een foute uitspraak. Door zulke dingen te doen, ondermijnt ze haar eigen geloofwaardigheid.

Wat ik altijd wel strak vind van de Joodse gemeenschap is dat ze dan ook meteen met zn allen aangifte doen. Dat zouden de Moslims ook eens wat meer moeten doen.

Helemaal mee eens. Ik vond het tijdens die uitzending al een foute uitspraak van haar maar vermoed dat ze inderdaad nogal vals bejegend wordt door bepaalde lieden in amsterdam-zuid. Diplomatiek is ze echter zelf ook nooit geweest.