PDA

Bekijk Volledige Versie : De Gucht overtuigd van het bestaan geheime gevangenissen



Wide-O
20-01-06, 22:44
Toch wel spectaculair nieuws. Zonet gezegd door de minister van buitenlandse zaken van België in het programma "Morgen Beter" op Canvas

Het werd uiteraard met de nodige politieke zwachtels gebracht, maar de boodschap was: Condi heeft blijkbaar gelogen tegen mij.

Zeer pijnlijke zaak voor Europa.

~Panthera~
20-01-06, 23:22
Gaat goed zo. :moe:

Wide-O
21-01-06, 10:03
Beetje vreemd: gisteren werd dit bericht meteen overgenomen op het laatavondjournaal.

Vandaag is er in de kranten helemaal niets over te vinden ? :wtf:

Complotje ? :hihi:

~Panthera~
21-01-06, 11:24
Geplaatst door Wide-O
Beetje vreemd: gisteren werd dit bericht meteen overgenomen op het laatavondjournaal.

Vandaag is er in de kranten helemaal niets over te vinden ? :wtf:

Complotje ? :hihi:


Yep, Pools. :roker:

mark61
21-01-06, 13:29
Geplaatst door Wide-O
Toch wel spectaculair nieuws. Zonet gezegd door de minister van buitenlandse zaken van België in het programma "Morgen Beter" op Canvas

Het werd uiteraard met de nodige politieke zwachtels gebracht, maar de boodschap was: Condi heeft blijkbaar gelogen tegen mij.

Zeer pijnlijke zaak voor Europa.

:hihi: De Gucht, uw ongeleide projectiel. Maar wel lachen dus soms. Karel, wat maak je me nou.

Wide-O
21-01-06, 15:33
Geplaatst door mark61
:hihi: De Gucht, uw ongeleide projectiel. Maar wel lachen dus soms. Karel, wat maak je me nou.

Ja, vooral omdat ie net een paar uur terug was van het staatsbezoek aan de US/Bush...

Hij werd een beetje gedwongen door de journalist om hier een uitspraak over te doen.

Het was duidelijk dat ie erg geïrriteerd was over wat Rice op z'n mouw had gespeld. Hij sprak ook giftig over "bepaalde landen".

Ben ik nou mis, of is dit de eerste minister in functie die de (reeds gekende feiten) ook effectief toegeeft ?

mark61
21-01-06, 16:49
Geplaatst door Wide-O
Ja, vooral omdat ie net een paar uur terug was van het staatsbezoek aan de US/Bush...

Hij werd een beetje gedwongen door de journalist om hier een uitspraak over te doen.

Het was duidelijk dat ie erg geïrriteerd was over wat Rice op z'n mouw had gespeld. Hij sprak ook giftig over "bepaalde landen".

Ben ik nou mis, of is dit de eerste minister in functie die de (reeds gekende feiten) ook effectief toegeeft ?

Nou, ten eerste heeft Condy volgens mij niks ontkend. Ze zee eigenlijk dat iedereen het al wist, en het dus krokodillentranen zijn. Dat is ws. ook zo.

La Merkel ging toch ook al uit van zekere toestanden?

Maar zo expliciet, nee. Toevallig geen CIA-vliegtuigen langs gehad op Zaventem? Of is B toch een ietsepietsie handlanger geweest?