PDA

Bekijk Volledige Versie : Asad beschuldigt Israel van de dood van Arafat en eist een internationale onderzoek



Amenzu
21-01-06, 13:39
in een toespraak heeft Asad israel verantwoordelijk gesteld voor de dood van Arafat. HIj wil een internationale commissie die de moord gaat onderzoeken..

Arme Asad

De volledige tekst is hier te vinden: alarabiya.net

mark61
21-01-06, 14:17
"Asad beschuldigt Israel van de dood van Arafat en eist een internationale onderzoek"

Hoe lang heeft ie daar nou over na moeten denken?

Bar
21-01-06, 15:24
De Iraanse malloot dreigt hem van plaats 1 als schreeuwlelijk te verdringen.

De machocultuur vereist van hem een gepaste reactie. De eer staat op het spel!

amOer
21-01-06, 17:06
Geplaatst door mark61
"Asad beschuldigt Israel van de dood van Arafat en eist een internationale onderzoek"

Hoe lang heeft ie daar nou over na moeten denken?

wat is dat nou voor een reactie ?! hij is oog arts vor het geval dat je t niet weet en dus niet bepaald dom !

en hij heeft hiermee gelijk .. maar Israel en Amerika hebben geen belang bij het onderzoeken van de dood van Arafat .. dus daarom geen media .. en geen VN die er maar een woordje over zegt !

maar bij de dood van alhariri hadden ze dat dus wel !

David
21-01-06, 17:20
Geplaatst door amOer
hij is oog arts


En het is algemeen bekend dat oogartsen uitstekende politici zijn! :moe:

mark61
21-01-06, 17:31
Geplaatst door amOer
wat is dat nou voor een reactie ?! hij is oog arts vor het geval dat je t niet weet en dus niet bepaald dom !

Ik dacht altijd dat hij veearts was ofzo. Enfin.

Ik bedoel, 'wat je zegt ben je zelf' zeggen, daar hoef je toch geen maanden over na te denken. Dat ie er vorig jaar niet meteen mee kwam.

Ik denk dat het Israël geen ruk uitmaakt of Arafat nou bleef leven of niet. Ze negeerden hem sowieso. Veel Palestijnen ook, heb ik de indruk. Vooral de jongeren.

amOer
21-01-06, 18:53
Geplaatst door David
En het is algemeen bekend dat oogartsen uitstekende politici zijn! :moe:

nee ik zeg ook niet dat hij een goeie politicus is .. hij interreseert me niets.. maar nu is hij toch wel het symbool van Syrie en Syrie wordt bedreigt .. en ik ben gedwongen om Syrie te verdedigen ..

@ mark61 : blijkbaar maakte het Bashaar ook niets uit of Arafat in leven bleef of niet .. maar hij probeert waarschijnlijk de druk op syrie te verkleinen door dat "Israel heeft arafat vermoord"- verhaaltje ..

had laatst een documentaire gezien trouwens waarin zowel Israelische geheimedienst mannetjes als de doktoren van Arafat beweerden dat hij inderdaad vergiftigd was .. maja .. no one knows !

observer
21-01-06, 19:54
tje dat hij daar niet meteen mee kwam maar wel nu hij zelf wordt verdacht opdracht gegeven te hebben tot een moord

sjo
21-01-06, 21:02
Geplaatst door amOer
Syrie wordt bedreigt .. en ik ben gedwongen om Syrie te verdedigen ..


Door wie wordt Syrie bedreigd en waarom ben jij gedwongen Syrie te verdedigen ?

gr.
sjo

amOer
21-01-06, 21:18
Geplaatst door sjo
Door wie wordt Syrie bedreigd en waarom ben jij gedwongen Syrie te verdedigen ?

gr.
sjo

door wie ? kom op zeg !
omdat ik syrier ben misschien .. ?

ronald
21-01-06, 23:23
Geplaatst door amOer
wat is dat nou voor een reactie ?! hij is oog arts vor het geval dat je t niet weet en dus niet bepaald dom !

en hij heeft hiermee gelijk .. maar Israel en Amerika hebben geen belang bij het onderzoeken van de dood van Arafat .. dus daarom geen media .. en geen VN die er maar een woordje over zegt !

maar bij de dood van alhariri hadden ze dat dus wel !



Ik zie dat de Syrische propagandamachine bij sommigen in "het vrije Westen" vruchten afwerpt.....Blind.

sjo
21-01-06, 23:37
Geplaatst door amOer
door wie ? kom op zeg !
omdat ik syrier ben misschien .. ?

Heb niks vernomen van Turkse agressie oid.......

Als syrier geloof je toch niet onvoorwaardelijk in het syrische gelijk ?

gr.
sjo

amOer
21-01-06, 23:59
@ronald: te dom om erop te reageren..

@sjo: hoeso agressie ? waar ?!
nee ik geloof niet in het onvoorwaardelijke syrische gelijk .. maar ik geloof ook niet dat Syrie iets met de dood van Al-Hariri te maken heeft en mijn argumenten heb ik eerder gezet. en ik ben niet de enige .. heb zo'n 200-300 miljoen achter me op zijn minst.

ronald
22-01-06, 00:25
....en doof.

ronald
22-01-06, 00:29
Geplaatst door amOer
@ronald: te dom om erop te reageren..

@sjo: hoeso agressie ? waar ?!
nee ik geloof niet in het onvoorwaardelijke syrische gelijk .. maar ik geloof ook niet dat Syrie iets met de dood van Al-Hariri te maken heeft en mijn argumenten heb ik eerder gezet. en ik ben niet de enige .. heb zo'n 200-300 miljoen achter me op zijn minst.

Maar je gelooft wel blind en doof wat zo'n dictator jou zegt. Echt grappig. Het aantal medegelovers hierin stelt niets voor aangezien alles op intrige en macho-gedrag is gebaseerd. Maar als je dat niet eens wilt nagaan....

EdgarW
02-01-07, 15:51
De vermoedens dat de dood van Arafat een moord was, gepleegd in opdracht van de Israelische staat, worden bevestigd door Uri Dan, een voormalig vertrouweling van Ariel Sharon, in het boek “Ariel Sharon: An Intimate Portrait” :

Former Longtime Confidant Accuses Ariel Sharon of Assassinating Yasser Arafat
Posted: 2006/12/30
From: Mathaba

Stephan Lendman reviews the recently released book by a deceased confidant to former Israeli Prime Minister Ariel Sharon, in which he accused the former prime minister of assassinating Palestinian Authority (PA) President Yasser Arafat by poisoning him

Review: http://mathaba.net/rss/?x=548008

Stephen Lendman: http://sjlendman.blogspot.com

ronald
02-01-07, 19:39
Geplaatst door EdgarW
De vermoedens dat de dood van Arafat een moord was, gepleegd in opdracht van de Israelische staat, worden bevestigd door Uri Dan, een voormalig vertrouweling van Ariel Sharon, in het boek “Ariel Sharon: An Intimate Portrait” :

Former Longtime Confidant Accuses Ariel Sharon of Assassinating Yasser Arafat
Posted: 2006/12/30
From: Mathaba

Stephan Lendman reviews the recently released book by a deceased confidant to former Israeli Prime Minister Ariel Sharon, in which he accused the former prime minister of assassinating Palestinian Authority (PA) President Yasser Arafat by poisoning him

Review: http://mathaba.net/rss/?x=548008

Stephen Lendman: http://sjlendman.blogspot.com



Valt me nog mee dat hij Israel alleen daarvan beschuldigt. Ik dacht die neemt zijn hele armoede wel mee. Uiteindelijk bewijst Uri Dan niets want dan zou hij ziekenhuisinformatie op tafel moeten leggen en een politierapport over degenen die dat heeft gedaan. Fantaseer maar op los met die complottheorieen.