PDA

Bekijk Volledige Versie : Openminded serieuze jongen gezocht voor vriendschap

blue note
21-01-06, 22:34
hallo,

Ik ben op zoek naar een vriendschap en dan zien we wel. Ikzelf ben 32 jaar, houdt van muziek, mensen, lekker eten, lachten kortom het leven. Het liefst wil ik een man leren kennen ouder dan 31jaar en jonger dan 42 jaar.

Enkel serieuze pm"s aub.

groetjes

blue note

Salim2
22-01-06, 20:23
Hallo daar,
Ik ben serieuze, eerlijk,
Ik zou best wel in contakt met jou willen komen.
laat wat van je horen,en vertel meer over je zelf.
dit is m`n Msn: [email protected]
Tot gauw.en
Veel liefs.

Claudio
01-02-06, 17:43
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahahahahaha!!!

:lol:

OPen minded!!!

sahar1982
04-03-06, 16:12
Wanneer marokkaanse mannen van een vrouw de termen “niet-praktiserend moslima” en “openminded” horen, gaan er bellen rinkelen in de trant van: hier hebben we een dame die makkelijk te pakken is en er geen moeite heeft om na de eerste afspraak het bed in te duiken.
Meid, zolang je niets aan je Islam doet, zullen alleen de mannen wolven op je afkomen. De Islam geeft je meer waarde als mens en vrouw.

gewoonik
06-03-06, 13:00
Geplaatst door sahar1982
Wanneer marokkaanse mannen van een vrouw de termen “niet-praktiserend moslima” en “openminded” horen, gaan er bellen rinkelen in de trant van: hier hebben we een dame die makkelijk te pakken is en er geen moeite heeft om na de eerste afspraak het bed in te duiken.
Meid, zolang je niets aan je Islam doet, zullen alleen de mannen wolven op je afkomen. De Islam geeft je meer waarde als mens en vrouw.

ik denk dat je zelf zo denkt, en het feit dat ze niet praktiserend moslima is betekent bij jou gelijk iets slechts, vaaaaag

amalle
29-04-06, 21:53
zij is tenminste eerlijk
niemand hoeft daar over te oordelen behalve allah
en het is niet omdat iemand de islam niet tot de puntjes volgt dat die niet goed is of dat die geen recht heeft om iemand tegen te komen....
als allah wil zal die haar wel op het rechte pad leiden...

gewoonik
30-04-06, 09:48
amalle spreekt de juiste woorden THNKZZZ

amalle
30-04-06, 15:06
Geplaatst door gewoonik
amalle spreekt de juiste woorden THNKZZZ dank u wel

ibnoujoubeir
18-05-06, 02:37
Hey,

Ik weet precies wat je bedoelt het is goed om uzelf onder loep te nemen dit is de kracht dat tegenwoordig niet meer in het instinctpakket zit.

Maar een niet praktiserende-moslima geeft het toe, maw ze weet dat er 2paden te bewandelen zijn.

Je kan liever veronderstellen dat je niet echt praktiserend bent, want alleen Allah subhana wa tahale weet wat de minimum inspanning is om de treden van het paradijs te voelen.

Maar mocht dit u geruststellen: ik denk het zelfde erover en zolang ik weet dat ik moet vechten om mijn imaan en sabar staande moet houden in deze moeilijke verleidelijke samenleving.

Dus blijf eraan werken, je ziel kan zich enkel verbloem dan verloederen.

annonce van iem die voor hetzelfde kruispunt stond.

Het gaat je goed.

Elie Hobeika
20-05-06, 02:56
Geplaatst door blue note
hello,

Ik ben op zoek naar een openminded/grappige jongen waarmee je uren kan chatten en die bovendien het geloof belangrijk vindt maar op een kritische manier. Ikzelf ben een niet- praktiserende moslima die stilstaat bij de kleine dingen in het leven, sociaal is en graag lacht.

Kun je jezelf hierin terugvinden?

Enkel serieuze reacties aub!

groeten,

Spicy

Geen serieuze reactie waardig..Yahdiki Allah..

indomuslim
06-12-06, 11:52
Lijkt me leuk, wat is je msn?

Nadeem
25-12-06, 19:03
blue note,

wat versta je onder belangrijk?? Iemand die elke dag de heilige quraan reciteert en 5x per dag bid enz, enz enz? Of iemand die de islam op zijn eigen manier beleeft?
Waarom wil je iemand die de islam belangrijk vindt terwijl je zelf niet praktiserend bent?
Ben wel benieuwd naar je antwoorden...

Mvg,

Nadeem....

karim1991
28-12-09, 00:00
salam
kbegrijp het niet echt goed??
wat je bedoelt met belangrijk?
laat maar het weten grtjs karim