PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel bedreigt Iran met totale vernietiging



Spoetnik
22-01-06, 11:45
Iran faces 'destruction' - Israel warns

By MARTIN WALKER
UPI Editor

HERZLIYA, Israel, Jan. 21 (UPI) --

Israeli Defense Minister Shaul Mofaz warned the Iranian people Saturday that they faced "destruction" unless they managed to restrain their new President Mahmoud Ahmadinejad.

"Look at the fate of others who sought the destruction of the Jewish people. They only brought havoc and destruction to the own people," Mofaz said.

"I know that a large part of the people of Iran do not support his policies but his despicable acts could bring destruction to all of you. You understand what must be done to prevent this," Mofaz added, directly addressing the Iranian people.

It was the toughest statement of Israel's determination to block Iran's nuclear ambitions since the stroke that felled Israeli Prime Minister Ariel Sharon two weeks ago, and it came just two days before the next scheduled international inspection of Iran's nuclear research facilities.

Mofaz's speech to an international conference of security experts in Herzliya, an exclusive resort just north of Tel Aviv, contained a clear warning that Israel if the United Nations and the international community failed to act, Israel would do so.

"Israel has to be able to defend itself," Mofaz said. "This we can do, and we are working on it now."
(...)
http://www.upi.com/InternationalIntelligence/view.php?StoryID=20060121-045606-6575r

freya
22-01-06, 12:08
Geplaatst door Spoetnik
[

"Look at the fate of others who sought the destruction of the Jewish people.

Het valt mij altijd weer op dat zionisten in hun retoriek altijd weer het totale joodse volk betrekken, dat is volkomen normaal en niemand valt daar over.
Maar als politieke tegenstanders hetzelfde doen, dan is dat meteen het meest vreselijke wat er gezegd kan worden.

Victory
22-01-06, 12:21
Israel's ministers van buitenlandse zaken en defensie hebben vaak gezegd Iran te zullen vernietigen. Maar de westerners zijn hypocriet en zeggen hier niks over.

Ik ben er voor om als reactie, Israel één groot biologische/chemische zee te maken.

Ali_Zaoua
22-01-06, 14:33
haatzaaiers

Turkish_boy
22-01-06, 14:38
Geplaatst door Ali_Zaoua
haatzaaiers

Ik heb Iran niet nodig om Israel te haten..
Doe ik zo ook...

mark61
22-01-06, 14:57
Geplaatst door Spoetnik
"Look at the fate of others who sought the destruction of the Jewish people.

Na, met Duitsland gaat het heel aardig, dank u.

Eni
22-01-06, 16:08
Geplaatst door mark61
Na, met Duitsland gaat het heel aardig, dank u.

Met Adolf en aanhang anders een stuk minder.

Victory
22-01-06, 16:15
http://www.sonypictures.com/classics/syndication/trailers/whywefight/WhyWeFight-Trailer_300.mov

Al Sawt
22-01-06, 16:16
Geplaatst door Spoetnik
Iran faces 'destruction' - Israel warns

By MARTIN WALKER
UPI Editor

HERZLIYA, Israel, Jan. 21 (UPI) --

Israeli Defense Minister Shaul Mofaz warned the Iranian people Saturday that they faced "destruction" unless they managed to restrain their new President Mahmoud Ahmadinejad.

"Look at the fate of others who sought the destruction of the Jewish people. They only brought havoc and destruction to the own people," Mofaz said.

"I know that a large part of the people of Iran do not support his policies but his despicable acts could bring destruction to all of you. You understand what must be done to prevent this," Mofaz added, directly addressing the Iranian people.

It was the toughest statement of Israel's determination to block Iran's nuclear ambitions since the stroke that felled Israeli Prime Minister Ariel Sharon two weeks ago, and it came just two days before the next scheduled international inspection of Iran's nuclear research facilities.

Mofaz's speech to an international conference of security experts in Herzliya, an exclusive resort just north of Tel Aviv, contained a clear warning that Israel if the United Nations and the international community failed to act, Israel would do so.

"Israel has to be able to defend itself," Mofaz said. "This we can do, and we are working on it now."
(...)
http://www.upi.com/InternationalIntelligence/view.php?StoryID=20060121-045606-6575r Wanhoop is nabij!

Israel weet dat de realisatie van Iraanse aspiraties op gebied van kernwapens, onomkeerbaar is. Vandaar dat ze met retoriek de druk willen verhogen en daarmee andere landen dwingen om Iran halt toe te roepen.

mark61
22-01-06, 16:36
Geplaatst door Eni
Met Adolf en aanhang anders een stuk minder.

Das waar. Muv diverse neo-Zuidamerikanen. Maar het gaat om het collectief moet je maar denken. In dit soort denken.

Julien
22-01-06, 16:42
Geplaatst door freya
Het valt mij altijd weer op dat zionisten in hun retoriek altijd weer het totale joodse volk betrekken, dat is volkomen normaal en niemand valt daar over.
Maar als politieke tegenstanders hetzelfde doen, dan is dat meteen het meest vreselijke wat er gezegd kan worden.

goed punt.

Nelis70
22-01-06, 16:50
Geplaatst door Victory
Israel's ministers van buitenlandse zaken en defensie hebben vaak gezegd Iran te zullen vernietigen. Maar de westerners zijn hypocriet en zeggen hier niks over.

Ik ben er voor om als reactie, Israel één groot biologische/chemische zee te maken.

'tuurlijk. Volgens mij pis jij nog haat uit.

Nelis70
22-01-06, 16:54
Geplaatst door Turkish_boy
Ik heb Iran niet nodig om Israel te haten..
Doe ik zo ook...

En Turkije is geweldig.
Fijn, dat denken in hele landen tegelijk. Beetje kinderlijk, vind je zelf ook niet?

mark61
22-01-06, 17:07
Geplaatst door Nelis70
En Turkije is geweldig.
Fijn, dat denken in hele landen tegelijk. Beetje kinderlijk, vind je zelf ook niet?

Kan je ook lezen als staat c.q. staatsideologie.

TENACH
22-01-06, 23:25
Geplaatst door Spoetnik
Iran faces 'destruction' - Israel warns

"I know that a large part of the people of Iran do not support his policies but his despicable acts could bring destruction to all of you.

http://www.upi.com/InternationalIntelligence/view.php?StoryID=20060121-045606-6575r

Arme donder, wat een kneus. Wat een armoedig nodkreet. Een roeping waarmee meneer Ahmadinejad zn behaarde reet mee schoonveegt.

In de eerste plaats is Sharon naar de tering, en dat is goed ook. In de tweede plaatst past dit soort onzin precies bij Bush. Die sukkel heeft zowat de hele VS naar de kanker geholpen. Als die ezel zo doorgaat, sleept hij de hele wereld naar de tyfes. :duim:

De groeten
23-01-06, 00:38
Geplaatst door Victory
Ik ben er voor om als reactie, Israel één groot biologische/chemische zee te maken. Daarmee laat 'Victory' alleen maar zien dat hij de moeite van andermans aandacht niet waard is. Ik stel dus voor, niet meer te reageren op Victory's haatberichten.

De groeten,

De groeten

Nelis70
23-01-06, 10:09
Geplaatst door De groeten
Daarmee laat 'Victory' alleen maar zien dat hij de moeite van andermans aandacht niet waard is. Ik stel dus voor, niet meer te reageren op Victory's haatberichten.

De groeten,

De groeten

Iedereen is te redden.

Spoetnik
23-01-06, 11:14
Geplaatst door De groeten
Daarmee laat 'Victory' alleen maar zien dat hij de moeite van andermans aandacht niet waard is. Ik stel dus voor, niet meer te reageren op Victory's haatberichten.

De groeten,

De groeten

Zo off-topic.

Heb je niets te melden over Israels haatpolitiek? De totale vernietiging waarmee Israel het Iraanse volk mee dreigt?

Turkish_boy
23-01-06, 15:08
Geplaatst door Nelis70
En Turkije is geweldig.
Fijn, dat denken in hele landen tegelijk. Beetje kinderlijk, vind je zelf ook niet?

Even voor de duidelijkheid, TUrkije bedreigd niemand met totale vernietiging. Vooral niet met wapens die niet van hen zijn..

Nelis70
23-01-06, 15:16
Geplaatst door Turkish_boy
Even voor de duidelijkheid, TUrkije bedreigd niemand met totale vernietiging. Vooral niet met wapens die niet van hen zijn..

Door je bovenstaande tekst beaam je alleen maar wat ik zeg. Nog maar even ter herhaling dan, en nu beter lezen: het denken in hele landen tegelijk is een beetje kinderlijk.

Turkije heeft trouwens een behoorlijke staat van dienst op het gebied van (proberen te) veroveren.

super ick
23-01-06, 15:24
Geplaatst door Spoetnik
Zo off-topic.

Heb je niets te melden over Israels haatpolitiek? De totale vernietiging waarmee Israel het Iraanse volk mee dreigt?

Een paar weken geleden bedreigde Iran Israel met totale vernietiging. Haatpolitiek over en weer.
Beetje erg dom. Ik zou me maar aanpassen als ik beide partijen was. Het gebruik van kernwapens staat namelijk gelijk aanzelfvernietiging.

Ik ben er ook van overtuigd dat Iran de buitenlandse politiek aanpast zodra het kernwapen klaar is. Heeft Pakistan ook gedaan.

Victory
23-01-06, 15:27
Geplaatst door superdick
Een paar weken geleden bedreigde Iran Israel met totale vernietiging. Haatpolitiek over en weer.
Beetje erg dom. Ik zou me maar aanpassen als ik beide partijen was. Het gebruik van kernwapens staat namelijk gelijk aanzelfvernietiging.

Ik ben er ook van overtuigd dat Iran de buitenlandse politiek aanpast zodra het kernwapen klaar is. Heeft Pakistan ook gedaan.
*kuch*

Wij kregen dreigementen van israel al direct na de Islamitische revolutie.

observer
23-01-06, 15:44
Geplaatst door Victory
*kuch*

Wij kregen dreigementen van israel al direct na de Islamitische revolutie. gelukkig maar zonder externe vijand had die revolutie allang bij het oud vuil gestaan

en bovendien we weten allemaal dat alle iraniers graag als martelaar sterven als dat het einde van israel betekend (nou ja de geestelijken zijn dan iedergeval bereid de bevolking als martelaar te laten sterven bijna zelfde)

super ick
23-01-06, 15:51
Geplaatst door Victory
*kuch*

Wij kregen dreigementen van israel al direct na de Islamitische revolutie.

Wie is wij?
En waarom hemel een staat die andersdenkenden aan hoogwerkers in de straat ophangt?

dr SiliconValley
23-01-06, 16:59
Geplaatst door superdick
Wie is wij?
En waarom hemel een staat die andersdenkenden aan hoogwerkers in de straat ophangt?

hij is eenmaal zelf een aanhanger van de 'iraanse' (never been true persians for sure) islamfascisten...

dr SiliconValley
23-01-06, 17:04
Geplaatst door observer
gelukkig maar zonder externe vijand had die revolutie allang bij het oud vuil gestaan

en bovendien we weten allemaal dat alle iraniers graag als martelaar sterven als dat het einde van israel betekend (nou ja de geestelijken zijn dan iedergeval bereid de bevolking als martelaar te laten sterven bijna zelfde)

de 'geestelijke' islamfascisten representeren de iraanse bevolking NIET, laat dat even duidelijk wezen.

Wij Perzen hebben eeuwenlang goede banden met Joden. De stichter van het Grote Perzische Rijk, Cyrus de Grote is volgens de joodse bijbel een Godsgeschenk.

Maar zionisme dat is wat anders, dat staat lost van het jodendom an sich. Het laaste is er altijd geweest, dit in tegenstelling tot het eerste.

Victory
23-01-06, 17:32
"Perzie" of "Persia" is simpelweg een westerse naam voor Iran. Voor de Iraniers zelf heette onze land duizend jaar geleden ook "Iran". De koningen noemden zichzelf "Irani", of zoals eentje zichzelf noemde "shah-e-iranian wa gheyre iranian" en niet "Persian". Je moet wel erg weinig kennis hebben over de Iraanse geschiedenis om jezelf te vernoemen naar een oude pronvincie(s) in Iran ("parthia" en "parsis"). :knife_hea

De westerners begonnen ons land "Persia" te noemen door de Grieken. Die noemden onze land "Persis" (de naam van Siruz zijn stam). En wij hebben altijd gerefereerd naar hun land als "Yunan" (een plaatsje in Griekenland... "lonia"). Heel lang geleden werd de naam "Parsa" ook gebruikt trouwens (in Iran zelf).

Reza shah in 1935 vroeg de wereld om onze land "Iran" te noemen, en niet "Persia" omdat dat naam niet klopt. Sommige Iraniers irriteerde zich daaraan omdat ze niet wilden dat Iran voor de wereld 'delinked' zou worden van zijn geschiedenis. De zoon van Reza Shah zei toen dat het ok is om beide namen te gebruiken.

Anyhow, Iran is altijd goed geweest voor zijn joodse burgers, en dat zal altijd zo blijven.

Jouw mening als zartoshti telt evenveel mee als de bedouinen die nog leven in de bergen en woestijnen van Iran.

Kom maar terug met je grote bek als je tenminste 1% van de bevolking bent geworden.

Victory
23-01-06, 17:54
Geplaatst door BiL@L
Die zogenaamde "geestelijken", dat zijn gewoon politici, en die maken behendig gebruik van de onvrede dat in het hele MO aanwezig is.

Wie in Nederland vraagt of de politiek representatief is, geeft ws. hetzelfde antwoord als jou.

Als het huidige Israel er niet was geweest, dan had Iran ws. wel iets anders verzonnen om zich nucleair te ontwikkelen.
Grappig dat jij je niet schaamt om de saud flag te gebruiken. De grootste vriendjes van Bush/Amerika en Sharon/Israel, met investeringen van meer dan duizend miljard in de V.S.

http://hughesforamerica.typepad.com/hughes_for_america/images/r1557001320.jpg

http://www.ringoffireradio.com/video/Bush%20Saud%20Kiss.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/38180000/jpg/_38180029_saudbush300.jpg

mark61
23-01-06, 17:56
Geplaatst door Victory
Grappig dat jij je niet schaamt om de saud flag te gebruiken. De grootste vriendjes van Bush en Sharon/Israel.

Elke aanhanger van het Saoedische koningshuis is de schaamte allang voorbij, dat weet je best. Daar hoef je niet eens moslim voor te wezen. :hihi:

Victory
23-01-06, 18:00
Geplaatst door mark61
Elke aanhanger van het Saoedische koningshuis is de schaamte allang voorbij, dat weet je best. Daar hoef je niet eens moslim voor te wezen. :hihi:
Inderdaad, maar het trieste is dat de aanhangers zich als goeie moslims zien en anderen die wel hun best doen hun geloof te volgen, als keters uitmaken. :)

mark61
23-01-06, 18:02
Geplaatst door Victory
Inderdaad, maar het trieste is dat de aanhangers zich als goeie moslims zien en anderen die wel hun best doen hun geloof te volgen, als keters uitmaken. :)

Tsja, dat zeg ik: de schaamte volledig voorbij.

dr SiliconValley
23-01-06, 18:07
Geplaatst door Victory
Grappig dat jij je niet schaamt om de saud flag te gebruiken. De grootste vriendjes van Bush/Amerika en Sharon/Israel, met investeringen van meer dan duizend miljard in de V.S.

http://hughesforamerica.typepad.com/hughes_for_america/images/r1557001320.jpg

http://www.ringoffireradio.com/video/Bush%20Saud%20Kiss.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/38180000/jpg/_38180029_saudbush300.jpg

jij moet je schamen met die mullah vlag van je....

Victory
23-01-06, 18:17
:haha:

Jij bent een poser. Doei!

dr SiliconValley
23-01-06, 18:19
Geplaatst door Victory
:haha:

Jij bent een poser. Doei!

moeilijk he om ''pers'' te schrijven...

dacht ik al :D

freya
23-01-06, 18:24
Geplaatst door zoroaster


Iran betekent letterlijk Land der Ariers (de echte Ariers komen oorspronkelijk uit Perzie/India) en daar horen uitheemse barbaren als jij niet thuis...

Sjow, over racisme gesproken!
Dat is is een mooie vette strafpunt
Ik laat het staan zodat iedereen kan zien wat voor vlees we in de kuip hebben hier [freya]

dr SiliconValley
23-01-06, 18:29
Geplaatst door freya
Sjow, over racisme gesproken!
Dat is is een mooie vette strafpunt
Ik laat het staan zodat iedereen kan zien wat voor vlees we in de kuip hebben hier [freya]

doe maar wat je niet laten kan...

Victory
23-01-06, 18:33
:duim: freya... ik vond het ook heel racistisch van hem.

dr SiliconValley
23-01-06, 18:48
Geplaatst door Victory
:duim: freya... ik vond het ook heel racistisch van hem.

mijn excuses als ik je persoonlijk beledigd heb... was niet mijn bedoeling...
maar begrijp wel dat zulk haat tegen de mullah regime niets vergeleken is met de haat van de grote meerderheid van het iraanse volk die dagelijks onder de barbaarse tirannie moet zwichten...

Bij deze,
I rest my case :)

ronald
23-01-06, 21:53
Geplaatst door Spoetnik
Zo off-topic.

Heb je niets te melden over Israels haatpolitiek? De totale vernietiging waarmee Israel het Iraanse volk mee dreigt?

Zo sizzy.

Hij mag zijn mening over Victory best kenbaar maken. Dat gebeurt hier de hele tijd. Alsof jij constant on-topic reageert.

Waarom denk je dat Mofaz deze taal heeft gebruikt? Mofaz begrijpt ten minste hoe je de golflengte van het taalgebruik in het MO moet vinden. Na de opmerkingen over Israels plaats op de wereldkaart van die dwaas in Teheran vind ik zo'n reactie gericht naar de populatie van Iran vergeleken met die van hem nog menselijk (je kunt hopelijk wel in relativiteitswaarde denken).

ronald
23-01-06, 21:58
Geplaatst door Victory
"Perzie" of "Persia" is simpelweg een westerse naam voor Iran. Voor de Iraniers zelf heette onze land duizend jaar geleden ook "Iran". De koningen noemden zichzelf "Irani", of zoals eentje zichzelf noemde "shah-e-iranian wa gheyre iranian" en niet "Persian". Je moet wel erg weinig kennis hebben over de Iraanse geschiedenis om jezelf te vernoemen naar een oude pronvincie(s) in Iran ("parthia" en "parsis"). :knife_hea

De westerners begonnen ons land "Persia" te noemen door de Grieken. Die noemden onze land "Persis" (de naam van Siruz zijn stam).


Kijk in het boek Daniel, Ester. Daar wordt Paras (Perzie) allang genoemd. Toen was "Het Westen" nog een grote woesternij.

ronald
23-01-06, 22:05
Geplaatst door zoroaster
doe maar wat je niet laten kan...

en wat kan ik er aan doen dat de term ''arier'' wordt geassocieerd met die duivelse leugenaar van een Hitler?
Waarom verbergen wat het echt betekent?
De hakenkruis is een oud Indiaas nationale embleem, waarom kan je daar dan niet mee rondlopen als trotse INDIER/Arier??!!


Wacht even....weet men in Nederland niet meer waar het woord arier vandaan komt?....Mijn hemel.

ronald
23-01-06, 22:28
Geplaatst door Systemlord Ra
Allemachtig wat een gelul Freya! Maar wel laten staan hè?
Morgen zullen we hem ook even kaalscheren en op een platte kar door de stad rijden goed?

flinkerd!

Ik vind Victory ook een Barbaar. Dat regime in Iran doet niets onder voor het Naziregime. Binnenlandse terreur, controle op de persvrijheid, een volslagen bezopen ideologie.

Ik denk dat het meer iets zegt over de moderators dan over zoroaster.

gh.wille
23-01-06, 22:57
Geplaatst door superdick
Wie is wij?
En waarom hemel een staat die andersdenkenden aan hoogwerkers in de straat ophangt?

Ik vraag me af of dit wel waar is ?
Heb het ook maar van horen zeggen .
Zoiets kan toch niet , het betrof hier zelfs ook nog een kind een meisje van nog geen 16 jaar , ook kan ik niet geloven dat honderden mensen zich verkneuterden aan het schouwspel , van een gillend en smekend om haar leven ,urine verliezend mens !
Als dit bewezen kan worden dan mag een dergelijk land geen hoogwerkers meer hebben laat staan een kernwapen .

AFSCHUWLIJK te bedenken wat ze dan kunnen doen .

observer
24-01-06, 08:32
Geplaatst door Victory
Ik ben er voor om als reactie, Israel één groot biologische/chemische zee te maken. voor victory een geschiedenisles

hier de laatste keer dat iemand smeekte om de totale oorlog en vervolgens leerde dat zoiets nooit 1 kant opgaat

victory or death indeed (http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/goeb36.htm)

dat je bereid bent om vanuit het veilige nederland het iraanse volk op te offeren zegt al genoeg

Victory
24-01-06, 09:24
Geplaatst door gh.wille
Ik vraag me af of dit wel waar is ?
Heb het ook maar van horen zeggen .
Zoiets kan toch niet , het betrof hier zelfs ook nog een kind een meisje van nog geen 16 jaar , ook kan ik niet geloven dat honderden mensen zich verkneuterden aan het schouwspel , van een gillend en smekend om haar leven ,urine verliezend mens !
Als dit bewezen kan worden dan mag een dergelijk land geen hoogwerkers meer hebben laat staan een kernwapen .

AFSCHUWLIJK te bedenken wat ze dan kunnen doen .
Je bent inderdaad naief als je denkt dat je meer dan alleen een naam op een lijstje bent dat zo weggekrast kan worden.

"Countries don't have friends, they have interests" President Gaulle (Frankrijk)

Victory
24-01-06, 09:51
Geplaatst door observer
dat je bereid bent om vanuit het veilige nederland het iraanse volk op te offeren zegt al genoeg
De hoeveelheid mensen die direct zullen sterven bij een aanval op de Iraanse kernfaciliteiten, is enorm. Er zal een gigantische ecologische ramp ontstaan waar zelfs de GCC landen niet aan zouden kunnen ontsnappen. Een hele stad zal totaal onbewoonbaar worden als b.v. de Bushehr reactor aangevallen wordt.

Als de kerncentrales in Iran aangevallen worden, moet Iran keihard terugslaan met al zijn macht.

Iran heeft enorme retaliatie capaciteiten op de gebieden van conventioneel, biologisch & chemische oorlogsvoering. Hoewel Ayatollah Khomeini (r) ons verbood om met deze wapens te retalieren op Iraq (zelfs na de massamoord op Iraanse burgers door Saddam met zijn Nederlandse chemische wapens), denk ik dat het mag in het geval van de zionistische regime. Iedereen daar is soldaat.

Het eer van Iran staat op het spel. We hebben een nieuwe militaire leiding waar je echt geen grappen mee kan uithalen. Als de zionistische regime Iran aanvalt, zijn zij zelf schuldig voor de hoeveelheid doden die er daarop zullen volgen in de zionistische staat.

Elsschot
24-01-06, 10:00
Geplaatst door Victory




We hebben een nieuwe militaire leiding



We ???

Victory
24-01-06, 10:10
Geplaatst door Elsschot
We ???
Ja !!!

observer
24-01-06, 10:20
Geplaatst door Victory
De hoeveelheid mensen die direct zullen sterven bij een aanval op de Iraanse kernfaciliteiten, is enorm. Er zal een gigantische ecologische ramp ontstaan waar zelfs de GCC landen niet aan zouden kunnen ontsnappen. Een hele stad zal totaal onbewoonbaar worden als b.v. de Bushehr reactor aangevallen wordt.

Als de kerncentrales in Iran aangevallen worden, moet Iran keihard terugslaan met al zijn macht.

Iran heeft enorme retaliatie capaciteiten op de gebieden van conventioneel, biologisch & chemische oorlogsvoering. Hoewel Ayatollah Khomeini (r) ons verbood om met deze wapens te retalieren op Iraq (zelfs na de massamoord op Iraanse burgers door Saddam met zijn Nederlandse chemische wapens), denk ik dat het mag in het geval van de zionistische regime. Iedereen daar is soldaat.

Het eer van Iran staat op het spel. We hebben een nieuwe militaire leiding waar je echt geen grappen mee kan uithalen. Als de zionistische regime Iran aanvalt, zijn zij zelf schuldig voor de hoeveelheid doden die er daarop zullen volgen in de zionistische staat. als alle israeli soldaat zijn zijn alle iraniers dat ook (wat ze wel bewezen door in de oorlog tegen irak kinderen met stokken als mijnenvegers te gebruiken )

btw het bezit van biologische wapens is bij alle verdragen verboden (zelfs je grote satan de vs heeft buiten wat materiaal in laboratoria ze niet)

ach weet je wat begin maar met schieten blaas israel maar op blaas iran maar op , jammer van de libanezen,jordaniers, saudies etcetc die meegaan

wel eens stuk minder gezeik in de wereld

Victory
24-01-06, 10:30
Geplaatst door observer
als alle israeli soldaat zijn zijn alle iraniers dat ook (wat ze wel bewezen door in de oorlog tegen irak kinderen met stokken als mijnenvegers te gebruiken )
Deseperate times... het is ook jouw schuld dat dat moest... de hele wereld boycotte ons... nu hebben wij daar zelf machines voor gebouwd... het waren trouwens kinderen en vrouwen die over de mijnevelden heen renden om de velden snel te ontruimen... wat een helden!


btw het bezit van biologische wapens is bij alle verdragen verboden (zelfs je grote satan de vs heeft buiten wat materiaal in laboratoria ze niet)
Zeg dat maar is tegen de makers van de biologische en chemische wapens, (het westen). En tegen de Britten die de meest gevaarlijk chemische wapen hebben gemaakt.

De V.S. gebruikt het wel, maar op 'kleine' schaal... b.v in Afghanistan in de bergen.


wel eens stuk minder gezeik in de wereld
Jank dan niet zo.

IRAAM
24-01-06, 18:19
@ Victory: waarom blaas je jezelf niet op ergens in Irak ipv hier achter je veilige Hollandse PC tje de held uit te hangen, je bent gewoon een laffaard.

Bar
24-01-06, 18:28
Geplaatst door Victory
het waren trouwens kinderen en vrouwen die over de mijnevelden heen renden om de velden snel te ontruimen... wat een helden!


Totally sick.

Aicha1976
24-01-06, 18:31
Geplaatst door Bar
Totally sick.




Ja en toch is het Zoroaster die een strafpunt incasseert :moe:

mark61
24-01-06, 18:37
Geplaatst door Aicha1976
Ja en toch is het Zoroaster die een strafpunt incasseert :moe:

Vicky rules toch?

Basijian are go!

Aicha1976
24-01-06, 18:58
Geplaatst door mark61
Vicky rules toch?

Basijian are go!




Ach ik sta waarschijnlijk niet open genoeg voor andere culturen :cheefbek:

freya
24-01-06, 19:03
Geplaatst door Aicha1976
Ja en toch is het Zoroaster die een strafpunt incasseert :moe:

In tegestelling tot wat veel mensen hier denken (en eigenlijk stiekum ook wel graag zouden willen mss?) krijg je hier geen strafpunten voor een mening. Dat zou nou pas eens echte cencuur zijn.

Er zijn duidelijke regels bovenaan elk forum te vinden, waarin je kan lezen dat je strafpunten krijgt voor grof en/of storend gedrag.

Meestal worden zulke strafpunt opleverende uitspraken ook meteen verwijderd, zodat de andere prikkers gewoon niet kunnen weten waarmee zo'n puntje verdiend is. Dan is het dus een kwestie van erop vertrouwen dat de moderatoren naar eer en geweten handelen en hun best doen of de sfeer op het forum voor iedereen zo prettig mogelijk te houden.

Als je vind dat een bepaalde uitspraak echt niet door de beugel kan dan kan je deze aanmelden met de knop/link onderaan elke post en erbij vertellen waarom je vind dat het verwijderd moet worden. Maar verwijderen betekent niet automatisch dat er ook een strafpunt volgt.

Aicha1976
24-01-06, 19:16
Geplaatst door freya
In tegestelling tot wat veel mensen hier denken (en eigenlijk stiekum ook wel graag zouden willen mss?) krijg je hier geen strafpunten voor een mening . Dat zou nou pas eens echte cencuur zijn.

Er zijn duidelijke regels bovenaan elk forum te vinden, waarin je kan lezen dat je strafpunten krijgt voor grof en/of storend gedrag.


Zoroaster:Iran betekent letterlijk Land der Ariers (de echte Ariers komen oorspronkelijk uit Perzie/India) en daar horen uitheemse barbaren als jij niet thuis...


Dit is ook een mening , verkondigd met licht gescheld maar daar zijn we hier niet vies van meen ik :slaap:

Voor wat de tweede alinea betreft.....dat je vrouwen en kinderen die zich vrijwillig laten opblazen helden noemt, zou je storend kunnen noemen, op zijn minst :(



Dusss is het allemaal relatief, nietwaar :zozo:

Tomas
24-01-06, 19:21
Betekent Iran echt land der ariers? Zo ja, hoe zit dat dan in het licht van nazi-duitsland?

freya
24-01-06, 19:24
Geplaatst door Aicha1976
Zoroaster:Iran betekent letterlijk Land der Ariers (de echte Ariers komen oorspronkelijk uit Perzie/India) en daar horen uitheemse barbaren als jij niet thuis...


Dit is ook een mening , verkondigd met licht gescheld maar daar zijn we hier niet vies van meen ik :slaap:

Voor wat de tweede alinea betreft.....dat je vrouwen en kinderen die zich vrijwillig laten opblazen helden noemt, zou je storend kunnen noemen, op zijn minst :(



Dusss is het allemaal relatief, nietwaar :zozo:

Nee de uitspraak van zoroaster is puur racistisch, hij stelt het oorspronkelijke Arische 'ras' boven 'barbaren' van elders.

Zullen we even de vervangtruc toepassen? Dan krijg je:

"Germanie betekent letterlijk Land der Germanen en daar horen uitheemse joden als jij niet thuis..."

Of:

"holland betekent letterlijk Land der hollanders en daar horen uitheemse Marokkanen als jij niet thuis..."

Hoe leest het dan?

Tomas
24-01-06, 19:26
Geplaatst door freya
Nee de uitspraak van zoroaster is puur racistisch, hij stelt het oorspronkelijke Arische 'ras' boven 'barbaren' van elders.

Zullen we even de vervangtruc toepassen? Dan krijg je:

"Germanie betekent letterlijk Land der Germanen en daar horen uitheemse joden als jij niet thuis..."

Of:

"holland betekent letterlijk Land der hollanders en daar horen uitheemse Marokkanen als jij niet thuis..."

Hoe leest het dan?

Voorzover ik die zorro ken, lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat 't sarcastisch bedoelt was.

Bofko
24-01-06, 19:26
Geplaatst door Tomas
Betekent Iran echt land der ariers? Zo ja, hoe zit dat dan in het licht van nazi-duitsland?

"Ariërs hebben zich ruim 5000 jaar geleden gevestigd in het huidige Perzië en een deel in Europa. Het begrip Arische ras stamt uit de 19e eeuwse rassenleer.
Het woord Arisch is oorspronkelijk een aanduiding door Iraniërs (Perzen) en voor de ruimere etnische groep waartoe hun volk behoorde. Darius de Grote noemt in een van zijn inscripties zijn dynastie Arisch van afkomst.
In Europa is de term Ariër een negentiende-eeuwse aanduiding voor de Indogermanen die enige duizenden jaren voor het begin van onze jaartelling Europa vanuit het oosten bevolkten. De term groeide uit tot een racistische aanduiding waarop in de twintigste eeuw de nazi's hun rassenleer baseerden."

wikipedia

Tomas
24-01-06, 19:28
Geplaatst door Bofko
"Ariërs hebben zich ruim 5000 jaar geleden gevestigd in het huidige Perzië en een deel in Europa. Het begrip Arische ras stamt uit de 19e eeuwse rassenleer.
Het woord Arisch is oorspronkelijk een aanduiding door Iraniërs (Perzen) en voor de ruimere etnische groep waartoe hun volk behoorde. Darius de Grote noemt in een van zijn inscripties zijn dynastie Arisch van afkomst.
In Europa is de term Ariër een negentiende-eeuwse aanduiding voor de Indogermanen die enige duizenden jaren voor het begin van onze jaartelling Europa vanuit het oosten bevolkten. De term groeide uit tot een racistische aanduiding waarop in de twintigste eeuw de nazi's hun rassenleer baseerden."

wikipedia

Wazig verhaal. Dus de nazi's vonden dat zij al;s ubermensch uit iran kwamen? Iran was dan ook een soort "heilig land" voor ze?

Aicha1976
24-01-06, 19:30
Geplaatst door freya
Nee de uitspraak van zoroaster is puur racistisch, hij stelt het oorspronkelijke Arische 'ras' boven 'barbaren' van elders.

Zullen we even de vervangtruc toepassen? Dan krijg je:

"Germanie betekent letterlijk Land der Germanen en daar horen uitheemse joden als jij niet thuis..."

Of:

"holland betekent letterlijk Land der hollanders en daar horen uitheemse Marokkanen als jij niet thuis..."

Hoe leest het dan?


Het komt niet symphatiek over, echter, dit is pb, als je iedere keer strafpunten moet gaan uitdelen voor opmerkingen die Arabieren over Berbers maken of andersom, krijg je gegarandeerd rsi :tik:

Aicha1976
24-01-06, 19:33
Geplaatst door Tomas
Voorzover ik die zorro ken, lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat 't sarcastisch bedoelt was.



Het was een reactie op hetgeen Fikkie al geplaatst had...want die kan dan wel zeggen, Freya, ik vond het ook rascistisch hoor, pffff maar ik had graag willen zijn wat zijn respons was geweest als er geen strafpunt tussendoor was gekomen :duivels:

Bofko
24-01-06, 19:43
Geplaatst door Tomas
Wazig verhaal. Dus de nazi's vonden dat zij al;s ubermensch uit iran kwamen? Iran was dan ook een soort "heilig land" voor ze?

Nou nee. Wat de nazis van de term ´arier´dachten hoeft natuurlijk niet overeen te komen met hoe de huidige wetenschap dat ziet.
De nazi´s hebben de associatie gelegd met `indogermanen´ als eerst oorspronkelijke aanduiding van een ras. Ze hadden nog wel door dat de beschaving niet in Duitsland ontstaan is. Hebben dus de term arier overgenomen en misbruikt voor hun ideologie zonder daar´ iran´ bij te halen.

freya
24-01-06, 19:48
Geplaatst door Tomas
Voorzover ik die zorro ken, lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat 't sarcastisch bedoelt was.

Sarcastisch of niet racisme is verboden.

MaRiaH
24-01-06, 20:54
Geplaatst door freya
Sarcastisch of niet racisme is verboden.

Als dat racisme is dan maakt wikepedia zich daar dus ook schuldig aan ?

vreemd.. want wat zorroaster zegt is gewoon waar.
Ik lees er geen racisme in. Al klinkt het niet al te vriendelijk.

Degene die eens strafpunten verdient is Vicko the sicko.
Wat die allemaal uitkraamt is zo onvoorstelbaar denigrerend en ziek dat het onbegrijpelijk is dat dat nog tot "mening"kan worden gerekend.

Opruiing, discriminatie, haatzaaierij, racisme, oorlogstaal, stuk voor stuk overtredingen waar meneer Vic zich schuldig aan maakt.
:zweep:

mark61
24-01-06, 20:56
Geplaatst door Aicha1976
Ach ik sta waarschijnlijk niet open genoeg voor andere culturen :cheefbek:

Je most je schamen. Weten je buren dat wel? :vreemd:

Aicha1976
24-01-06, 21:10
Geplaatst door mark61
Je most je schamen. Weten je buren dat wel? :vreemd:


Pfff het schenden van mensenrechten komt niet ter sprake tijdens de buurtbarbeques en daarbij....links van me: gerimpelde, doorbakken penshionados en rechts, dikke rednecks (ex pats) Just painting a picture :strik:

mark61
24-01-06, 21:16
Geplaatst door Aicha1976
Pfff het schenden van mensenrechten komt niet ter sprake tijdens de buurtbarbeques en daarbij....links van me: gerimpelde, doorbakken penshionados en rechts, dikke rednecks (ex pats) Just painting a picture :strik:

Brr. Ondanks de hitte zouden de koude rillingen over mijn rug lopen. Klinkt als één grote mensenrechtenschending. Maar alles went ws.

Aicha1976
24-01-06, 21:20
Geplaatst door mark61
Brr. Ondanks de hitte zouden de koude rillingen over mijn rug lopen. Klinkt als één grote mensenrechtenschending. Maar alles went ws.


Vandaar ook dat zwembad :hihi:



Uhh alles went ws ? ws staat voor waarschijnlijk ? :watte?:
Even verder off topic: vrijdag statenverkiezingen hier :maf2:

Victory
24-01-06, 21:22
Ja, Iran betekent letterlijk, "Land der Ariers".

Zoaraster is een aanhanger van de Iraanse monarchie, en die zijn extreem racistisch. Alleen wij moslims zijn tegen dit soort rassen b/s.

Voor ons moslims betekent het echt weinig dat we ariers zijn, maar de monarchisten blijven erop hameren dat ariers superieur aan alle niet-ariers zijn. Elke keer als ik met Iraanse monarchisten praat moet ik weer de niet-ariers verdedigen. Ze hebben vooral een grote haat voor arabieren.

mark61
24-01-06, 21:22
Geplaatst door Aicha1976
Vandaar ook dat zwembad :hihi:



Uhh alles went ws ? ws staat voor waarschijnlijk ? :watte?:
Even verder off topic: vrijdag statenverkiezingen hier :maf2:

Yeps, ws. mag hier passeren als waarschijnlijk.

Je bent gezegend met een vrij associërende geest. :duim:

Maarre, waffer staten hebben jullie zoal?

Bofko
24-01-06, 21:25
Geplaatst door Victory
Ja, Iran betekent letterlijk, "Land der Ariers".

Zoaraster is een aanhangers van de Iraanse monarchie, en die zijn extreem racistisch. Alleen wij moslims zijn tegen dit soort rassen b/s.

Voor ons moslims betekent het echt weinig dat we ariers zijn, maar de monarchisten blijven erop hameren dat ariers superieur aan alle niet-ariers zijn. Elke keer als ik met Iraanse monarchisten praat moet ik weer de niet-ariers verdedigen. Ze hebben vooral een grote haat voor arabieren.

De mate waarin jij iedere keer weer wij-jullie denkt is zeer verontrustend en ongelooflijk simplistisch.
En gevaarlijk.
Verder lijk je me een heel aardige vent.

Aicha1976
24-01-06, 21:28
Geplaatst door mark61
Yeps, ws. mag hier passeren als waarschijnlijk.

Je bent gezegend met een vrij associërende geest. :duim:

Maarre, waffer staten hebben jullie zoal?



jullie ? jullie ? Ik blijf een Mocrette hoor :ego:


En wat betreft die staten, moet je eerlijk bekennen dat ik het a. retedruk heb gehad en b. in het kader van 'ik heb wel betere dingen te doen' me niet heb ingelezen. Je hoort van alles en de autoos en huizen zijn versierd met vlaggen van allerlei kleuren maar ik weet nog niet hoe of wat :dood:

Heb besloten dat als de uitkomst voor mij nare gevolgen heeft in wat voor zin dan ook....ik verkas naar Aruba :wijs:

gh.wille
24-01-06, 21:30
Geplaatst door Systemlord Ra
Wel als de religieuze politie met de geweerlopen en stokken in je rug lopen te porren.

Doet me sterk denken aan de publieke executies die de Duitsers uitvoerden. Publiek bij elkaar drijven en dwingen te kijken terwijl ze een rij mensen neerknalden.

Daar kon je wel eens gelijk mee hebben , doet niet af dat het voor mij nog steeds een onbewezen feit is ,maar gezien de reactie van Victory
dan zal het beslist wel enige vorm van waarheid bevatten , hij weerlegt het in iedergeval niet .Het een en ander zou meteen verklaren waarom hij hier zit en niet in zijn volprezen Iran.

Victory
24-01-06, 21:39
Geplaatst door Bofko
De mate waarin jij iedere keer weer wij-jullie denkt is zeer verontrustend en ongelooflijk simplistisch.
En gevaarlijk.
Verder lijk je me een heel aardige vent.
Ik ben niet alleen. :p

Bofko
24-01-06, 21:40
Geplaatst door Victory
Ik ben niet alleen. :p

Die zo wij-zij denkt, bedoel je ?
Dat klopt.

gh.wille
24-01-06, 22:03
Geplaatst door Victory
Ik ben niet alleen. :p

Bedankt voor het compliment , en jij zal ook wel best een aardig mens zijn .
Ik zie het gevaar juist ,anders had ik niet gereageerd.
Persoonlijk zal ik van het evt gevaar weinig last ondervinden ,ik ben n.l al wat gewent op het gebied van Radio activiteit .
Al is het dan wel in de gunstige zin .

Juliette
24-01-06, 22:32
Weer een leuk 'algeheel vernietigen' topic? Fijn! :tik:

Ik hoop dat de mensen die dat soort rotzooi blijven verkondigen (en uiteraard zwaar buiten schot blijven) er ook eens bij stilstaan hoeveel onschuldige mensen voor dit soort retoriek een zware prijs gaan betalen.

Daylight
24-01-06, 23:34
Geplaatst door gh.wille
Daar kon je wel eens gelijk mee hebben , doet niet af dat het voor mij nog steeds een onbewezen feit is ,maar gezien de reactie van Victory
dan zal het beslist wel enige vorm van waarheid bevatten , hij weerlegt het in iedergeval niet .Het een en ander zou meteen verklaren waarom hij hier zit en niet in zijn volprezen Iran.

Sometimes a picture says more than a thousand words. Voor alle mensen met een sterke maag zou ik zeggen, neem hier eens een kijkje:
http://images.google.com/images?q=iran+execution&svnum=10&hl=en&lr=&start=0&sa=N

En wat V. betreft: een kat in het nauw maakt rare sprongen, net als z'n 'baas' M.A. in Tehran. Het zal niet lang meer duren voordat de leugens en horror van 27 jaar Islamitische Republiek van Iran volledig geopenbaard zullen worden. Ik vraag me af waar de mollahs en hun handlangers asiel gaan aanvragen. Iemand een idee?

Victory
24-01-06, 23:49
hi zoaraster... :haha:

gh.wille
25-01-06, 00:17
Geplaatst door Daylight
Sometimes a picture says more than a thousand words. Voor alle mensen met een sterke maag zou ik zeggen, neem hier eens een kijkje:
http://images.google.com/images?q=iran+execution&svnum=10&hl=en&lr=&start=0&sa=N

En wat V. betreft: een kat in het nauw maakt rare sprongen, net als z'n 'baas' M.A. in Tehran. Het zal niet lang meer duren voordat de leugens en horror van 27 jaar Islamitische Republiek van Iran volledig geopenbaard zullen worden. Ik vraag me af waar de mollahs en hun handlangers asiel gaan aanvragen. Iemand een idee?

Ogelooflijk !
commentaar overbodig .

Victory
25-01-06, 00:28
No one doubts Iran rights -Elbaradei

Tehran, Jan 24 - Director General of the International Atomic Energy Agency (IAEA) Mohammad Elbaradei said Monday that "no one doubts Iran's right to acquire nuclear technology for peaceful purposes."

"Europe still wants discussions with Tehran and the latter also supports further talks," he added.

Also the two sides have common views on Iran's right to have peaceful nuclear technology, I hope that the discussions resume, the IAEA head stated.

The international community also believes that diplomacy is the priority in resolving Iran 's nuclear dossier, he underlined.

"I will do my best so that Iran's nuclear dossier will not be referred to the UN Security Council and be resolved through talks."

He said he does not foresee punitive measures against Tehran if the file is sent to the UN Security Council.

:roken:

super ick
25-01-06, 08:02
Geplaatst door Victory
De hoeveelheid mensen die direct zullen sterven bij een aanval op de Iraanse kernfaciliteiten, is enorm. Er zal een gigantische ecologische ramp ontstaan waar zelfs de GCC landen niet aan zouden kunnen ontsnappen. Een hele stad zal totaal onbewoonbaar worden als b.v. de Bushehr reactor aangevallen wordt.

Als de kerncentrales in Iran aangevallen worden, moet Iran keihard terugslaan met al zijn macht.

Iran heeft enorme retaliatie capaciteiten op de gebieden van conventioneel, biologisch & chemische oorlogsvoering. Hoewel Ayatollah Khomeini (r) ons verbood om met deze wapens te retalieren op Iraq (zelfs na de massamoord op Iraanse burgers door Saddam met zijn Nederlandse chemische wapens), denk ik dat het mag in het geval van de zionistische regime. Iedereen daar is soldaat.

Het eer van Iran staat op het spel. We hebben een nieuwe militaire leiding waar je echt geen grappen mee kan uithalen. Als de zionistische regime Iran aanvalt, zijn zij zelf schuldig voor de hoeveelheid doden die er daarop zullen volgen in de zionistische staat.

Aan je taal kan ik zien dat je aanhanger bent van het enige regime met een raad van hoeders. Een regime dat vele andersdenkenden, homoseksuelen of overtreders van de islamitische wet (in de ogen van de raad van hoeders uiteraard) zonder pardon executeerd en in sommige gevallen publiekelijk.
Een regime met miljarden inkomsten uit olie en mensen die in lemen hutten wonen.
Een regime dat zich aggressief opsteld tegen alles wat meer enigszins kritiek heeft op haar heilstaat.
Kortom een facistisch regime, een regime waar iemand met een gezond verstand, ongeacht godsdient van walgt!
Dat dat regime over een kernwapen gaat beschikken komt de rest van de wereld duur te staan.

super ick
25-01-06, 08:09
Geplaatst door Victory
*kuch*

Wij kregen dreigementen van israel al direct na de Islamitische revolutie.

Iemand die achter zijn pc-tje in Nederland zit, hoort niet te spreken van 'wij'.
Je bent slechts een sympatisant, een buitenstaander!
Niet zo wij-en en zij-en daar lopen er hier op maroc al genoeg van rond

Victory
25-01-06, 09:14
:haha:

Wij houden onze identiteit, waar wij ook wonen.

De "raad der hoeder" is een orgaan met 50% advocaten, en 50% geleerden. Die kijken alleen of de aangenomen wetten door de parlement niet de constitutie overtreden. Als de aangenomen wet de constitutie overtreed, dat wordt het teruggestuurd voor revisie.

En ze houden ook in de gaten of de leider Ayatollah Khamenei (ha) niet de wet overtreedt.

Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt en bemoei je met je eigen rotzooi regering die nooit tot een beslissing komt... het lijkt altijd wel een circus in den haag. :haha:

Spoetnik
25-01-06, 10:42
Geplaatst door Daylight
Sometimes a picture says more than a thousand words. Voor alle mensen met een sterke maag zou ik zeggen, neem hier eens een kijkje:
http://images.google.com/images?q=iran+execution&svnum=10&hl=en&lr=&start=0&sa=N

En wat V. betreft: een kat in het nauw maakt rare sprongen, net als z'n 'baas' M.A. in Tehran. Het zal niet lang meer duren voordat de leugens en horror van 27 jaar Islamitische Republiek van Iran volledig geopenbaard zullen worden. Ik vraag me af waar de mollahs en hun handlangers asiel gaan aanvragen. Iemand een idee?

Wat hebben executies in Iran in hemelsnaam te maken met Israels dreiging om Iran van de kaart te vegen :confused:

freya
25-01-06, 11:10
Geplaatst door MaRiaH
Als dat racisme is dan maakt wikepedia zich daar dus ook schuldig aan ?

vreemd.. want wat zorroaster zegt is gewoon waar.
Ik lees er geen racisme in. Al klinkt het niet al te vriendelijk.


:rolleyes: nog een die het niet begrijpt.

Lees nog maar eens goed het woordje Barbaar, of zoek het op bij wiki
en neem dan de v Dale er bij om 'niet thuis horen ' op te zoeken.


Degene die eens strafpunten verdient is Vicko the sicko.
Wat die allemaal uitkraamt is zo onvoorstelbaar denigrerend en ziek dat het onbegrijpelijk is dat dat nog tot "mening"kan worden gerekend.

Opruiing, discriminatie, haatzaaierij, racisme, oorlogstaal, stuk voor stuk overtredingen waar meneer Vic zich schuldig aan maakt.
:zweep:

Als dat zo is waarom heb jij dan nog een post van hem aangemeld?

Vrijwel niemand heeft dat gedaan eigenlijk :argwaan:

Kom maar met concrete voorbeelden :moe:

De groeten
25-01-06, 12:04
Graag gedaan:


Ik ben er voor om als reactie, Israel één groot biologische/chemische zee te maken.

freya
25-01-06, 12:19
Het is niet de bedoeling dat we hier in dit topic een voor een alle uitspraken van Victory onder de loep gaan nemen. Onderaan elke post staat een knop, waarmee je het bericht kunt aanmelden bij beheer.

Bovenstaande heb ik gewoon laten staan omdat het een reactie was op iets anders.

Er staat gewoon: Als het een gebeurd dan ben ik voor ........

Ik hoop dat het nu weer wat duidelijker is wat voor criteria ik hanteer, verder ga ik niet meer over elk wissewasje in discussie. Ik heb ook nog gewoon een leven nl.

Ik en de andere moderators handelen naar beste eer en geweten en moeten vaak lastige overwegingen maken rekening houdend met veel verschillende factoren.

Als iemand hier niet op vertrouwt en/of zich niet kan vinden in het modereerbeleid hier en ervan overtuigd is dat de moderators oneerlijk en partijdig zijn, dan is dit mss niet zo'n goede plek voor die persoon om rond te blijven hangen.

MaRiaH
25-01-06, 12:45
Geplaatst door freya
:rolleyes: nog een die het niet begrijpt.

Lees nog maar eens goed het woordje Barbaar, of zoek het op bij wiki
en neem dan de v Dale er bij om 'niet thuis horen ' op te zoeken.

Vic -in dit geval- vindt zelf dat ie hier niet thuis hoort. Hij -die zich profileert als- Iranier en zijn wij gevoel- hoort gewoon daar. Terecht dat mensen opmerken dat zijn denkbeeld van de zelfde orde zijn. Dat is geen racisme, Vic zegt het zelf.


Als dat zo is waarom heb jij dan nog een post van hem aangemeld?

Vrijwel niemand heeft dat gedaan eigenlijk :argwaan:

Kom maar met concrete voorbeelden :moe:

Over wie het wel of niet begrijpt kun je discussieren.

Aanmelden van Vic's posten is niet aan te beginnen.. want ze bevatten allemaal onzin en grove beledigingen en bedreigingen. Bovendien ben jezelf actief in dit topic en lees je ze dus ook.

Maar om je op weg te helpen heb ik er een aantal voor je gemeld.

MaRiaH
25-01-06, 13:15
Geplaatst door Victory
:haha:

Wij houden onze identiteit, waar wij ook wonen.

De "raad der hoeder" is een orgaan met 50% advocaten, en 50% geleerden. Die kijken alleen of de aangenomen wetten door de parlement niet de constitutie overtreden. Als de aangenomen wet de constitutie overtreed, dat wordt het teruggestuurd voor revisie.

En ze houden ook in de gaten of de leider Ayatollah Khamenei (ha) niet de wet overtreedt.

Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt en bemoei je met je eigen rotzooi regering die nooit tot een beslissing komt... het lijkt altijd wel een circus in den haag. :haha:

En jij hebt wel het recht je te bemoeien met onze dingen? Je mag zelfs hier wonen en leven, maar niemand mag iets zeggen over "jullie" geliefde Iran?

Mijn buren zijn iranees, ze zijn gevlucht uit dat 'geweldige land' van jou
Gelukkig zien zij de dingen wat realistischer dan jij. Ook zij houden van hun vaderland, maar het regime veroordelen zij scherp..

Weet je wat er daar gebeurt met studenten die hun mening ventileren?

Je klinkt zo naief en nationalistisch
Het lijkt alsof je geen idee hebt over het ware Iran.
Een idealistisch opgeblazen beeld van sprookjesland.
:jammer:

super ick
25-01-06, 14:20
Geplaatst door Victory
:haha:

Wij houden onze identiteit, waar wij ook wonen.

De "raad der hoeder" is een orgaan met 50% advocaten, en 50% geleerden. Die kijken alleen of de aangenomen wetten door de parlement niet de constitutie overtreden. Als de aangenomen wet de constitutie overtreed, dat wordt het teruggestuurd voor revisie.

En ze houden ook in de gaten of de leider Ayatollah Khamenei (ha) niet de wet overtreedt.

Praat niet over dingen waar je geen verstand over hebt en bemoei je met je eigen rotzooi regering die nooit tot een beslissing komt... het lijkt altijd wel een circus in den haag. :haha:

Ga er maar wonen je hoort er.
p.s. die raad van hoeders is geen vrij gekozen raad, er zitten enkel gelijkgestemden in. Andersdenkenden worden geslacht in jouw heilstaat. Er staan namelijk regelmatig gevluchte Iraniers hier in het buurtwinkelcentrum met gruwelijke foto's.
Jij hebt een plaat voor je hoofd.

Victory
25-01-06, 15:45
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)

Ik heb genoeg van de Nederlandse racisten. :fuckit2:

~Panthera~
25-01-06, 15:59
Geplaatst door Victory
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)




Blijf je dan wel prikken, Vic ? ;)

Bar
25-01-06, 16:00
Geplaatst door Victory
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)

Ik heb genoeg van de Nederlandse racisten. :fuckit2:

Vaarwel, en doe ze de groeten uit het perfide Westen.

Misschien kun je daar meteen beginnen als militair adviseur. :ninja2: Daar help je 'ons' ook weer een flink end mee.

Max Stirner
25-01-06, 16:09
Geplaatst door Victory
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)

Ik heb genoeg van de Nederlandse racisten. :fuckit2:


Dat zou jammer zijn. Eindelijk hadden we op dit forum weer een nieuwe troetelfundie gevonden..... :(

Aicha1976
25-01-06, 16:13
Geplaatst door Victory
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)

Ik heb genoeg van de Nederlandse racisten. :fuckit2:



Plannen, plannen :cheefbek:


Waarom ? Doe spontaan zeg en boek een last minute :zwaai:

naam
26-01-06, 07:44
Misschien kun je daar ook een HELD worden. Er zullen hier en daar nog wel ergens mijnenvelden liggen.

:moe:

Victory
26-01-06, 10:42
Iran threatens to send Israel into “eternal coma”, if attacked.
Wed. 25 Jan 2006

Tehran, Iran, Jan. 25 – Iran’s Defence Minister vowed on Wednesday that the Islamic Republic would send arch-nemesis Israel into an “eternal coma” if it attacked any of the country’s suspected nuclear weapons sites.

“Israel wouldn’t dare attack Iran, and if it makes such a huge mistake, the response by the defenders of Islamic Iran will put Israel into an eternal coma, just like [Israeli Prime Minister Ariel] Sharon”, Revolutionary Guards Brigadier General Mostafa Mohammad-Najjar told a press conference in Tehran.

“Of course, you can’t expect anything other than mischief and violence from the illegitimate state of Israel, which has been set up through murder, robbery, and terrorist acts. Their threats just show the violent and terrorist nature of this regime”, Mohammad-Najjar said.

The Defence Minister said that the “Great Satan and the Little Satan”, or the United States and Israel, had embarked on a psychological warfare against Iran.

Mohammad-Najjar, a veteran commander of Iran’s Islamic Revolutionary Guards Corps, is tied to the suicide bombing of the U.S. Marines compound in Beirut airport in October 1983, which killed 241 Americans.

He was in command of the IRGC expeditionary force in Lebanon when on October 23, 1983, at 6:22 a.m., a suicide bomber drove a large water delivery truck loaded with explosives into the Marine Barracks, killing 241 U.S. service members.

The Americans quickly withdrew their forces from Lebanon and the suicide operation became a turning point in the increasing use of terrorism by radical Islamic fundamentalists across the world.

Mohammad-Najjar also headed the IRGC’s Military Industries Organisation in 1985 which later developed the 320-mm “super mortars” that were intended for use by the Revolutionary Guards’ Qods Force for terrorist operations in Europe and the Middle East.

David
26-01-06, 10:44
Geplaatst door Victory
Iran threatens to send Israel into “eternal coma”, if attacked.
Wed. 25 Jan 2006

Tehran, Iran, Jan. 25 – Iran’s Defence Minister vowed on Wednesday that the Islamic Republic would send arch-nemesis Israel into an “eternal coma” if it attacked any of the country’s suspected nuclear weapons sites.

“Israel wouldn’t dare attack Iran, and if it makes such a huge mistake, the response by the defenders of Islamic Iran will put Israel into an eternal coma, just like [Israeli Prime Minister Ariel] Sharon”, Revolutionary Guards Brigadier General Mostafa Mohammad-Najjar told a press conference in Tehran.

“Of course, you can’t expect anything other than mischief and violence from the illegitimate state of Israel, which has been set up through murder, robbery, and terrorist acts. Their threats just show the violent and terrorist nature of this regime”, Mohammad-Najjar said.

The Defence Minister said that the “Great Satan and the Little Satan”, or the United States and Israel, had embarked on a psychological warfare against Iran.

Mohammad-Najjar, a veteran commander of Iran’s Islamic Revolutionary Guards Corps, is tied to the suicide bombing of the U.S. Marines compound in Beirut airport in October 1983, which killed 241 Americans.

He was in command of the IRGC expeditionary force in Lebanon when on October 23, 1983, at 6:22 a.m., a suicide bomber drove a large water delivery truck loaded with explosives into the Marine Barracks, killing 241 U.S. service members.

The Americans quickly withdrew their forces from Lebanon and the suicide operation became a turning point in the increasing use of terrorism by radical Islamic fundamentalists across the world.

Mohammad-Najjar also headed the IRGC’s Military Industries Organisation in 1985 which later developed the 320-mm “super mortars” that were intended for use by the Revolutionary Guards’ Qods Force for terrorist operations in Europe and the Middle East.


Hij is niet zo van de understatements, die minister.

super ick
26-01-06, 16:39
Geplaatst door Victory
:haha:

Wess maar niet bang... ik heb al plannen om in Iran te gaan wonen... :)

Ik heb genoeg van de Nederlandse racisten. :fuckit2:

Succes en doe ze de groeten van me. Ik kan niet wachten.

el_mli
26-01-06, 18:10
Geplaatst door Systemlord Ra
Wat nu racisten? We haten je niet omdat je een ander kleurtje hebt, we haten je omdat je een blinde mongool bent die in de Nieuwe Hitler een idool ziet.

Natuurlijk ga je hier weg, als Iran straks op apegapen ligt ga jij als eerste kaalgeschoren als een moderne Moffenhoer op een platte kar door de stad.

In Iran kun je mooi het land helpen opbouwen met het geld door het Satanische Westen opgehaald met de TV-actie" Help Iran door de Nucleare Winter"

dit doet me herinneren aan een citaat dat ik niet zolang geleden nog tegenkwam. Misschien een nuttig advies misschien voor jou?

It is better to remain quiet and to be thought of a foul then to speak and remove the doubt! (volgens mij was het winston chirchil)

super ick
27-01-06, 09:46
Geplaatst door Systemlord Ra
Dimmen jij! [freya]

Daar zie ik geen enekele reden toe. Ik wens iemand de groeten niet meer en niet minder.

freya
27-01-06, 11:57
Geplaatst door superdick
Daar zie ik geen enekele reden toe. Ik wens iemand de groeten niet meer en niet minder.

Ben jij Systemlord Ra?

:zozo:

super ick
27-01-06, 18:27
Geplaatst door freya
Ben jij Systemlord Ra?

:zozo:

Nee maar jij gebruitk wel de knop 'reageren' zodat ik een bericht in mijn mailbox krijg met de mededeling dat je op een posting van mij hebt gereageerd, vandaar..........

Mähden
27-01-06, 19:08
Geplaatst door freya
Het valt mij altijd weer op dat zionisten in hun retoriek altijd weer het totale joodse volk betrekken, dat is volkomen normaal en niemand valt daar over.
Maar als politieke tegenstanders hetzelfde doen, dan is dat meteen het meest vreselijke wat er gezegd kan worden.

Draai het maar weer om, want wie begint er nou ?

Iran, zou ik zeggen, met het steunen van zelfmoordcommando's en het dreigen Israel volledig van de kaart te vegen.

Altijd hetzelfde liedje,

de ongelovige, de jood, wordt bedreigd met dood en verderf, men reageert en de moslim zegt dan dat men (de media, vooral) de Islam in discrediet probeert te brengen door erop te reageren, of door de voorzorgmaatregelen die de ongelovige neemt.

Dit is het geloof van de 180 graden-draaiierij,

binnen een hierachie van onversneden dictatuur.

Overgave aan je meerdere van naarboven likken en naar ondere trappen.

freya
27-01-06, 19:57
Geplaatst door Mähden
Draai het maar weer om, want wie begint er nou ?



De zionisten, die een staat opeisen voor ALLE Joden.

Daar is de hele ellende mee begonnen in het MO.

Soldim
27-01-06, 20:03
Geplaatst door freya
De zionisten, die een staat opeisen voor ALLE Joden.

Daar is de hele ellende mee begonnen in het MO.

Doen de Palestijnen niet hetzelfde? Een staat voor zich opeisen in het MO?

freya
27-01-06, 21:12
Geplaatst door Soldim
Doen de Palestijnen niet hetzelfde? Een staat voor zich opeisen in het MO?

Nou die woonden er al met z'n allen :argwaan:

En zij roepen niet dat iedereen die zichzelf Palestijn noemt, of hij/zij nu uit Rusland, Afrika, VS of china komt, zich in die staat moeten kunnen vestigen.

Soldim
27-01-06, 21:24
Geplaatst door freya
Nou die woonden er al met z'n allen :argwaan:


Net zo als een flink aantal Joden. En, net zoals volgens je Joden geen plaats in voor Arabieren een Israel, is volgens de Palestijnen geen plaats voor Joden in Palestina.



En zij roepen niet dat iedereen die zichzelf Palestijn noemt, of hij/zij nu uit Rusland, Afrika, VS of china komt, zich in die staat moeten kunnen vestigen.

Hmm, was de uiteindelijke doelstelling van de Hamas niet de vorming van een pan-Arabische staat, een kalifaat....?

Olive Yao
27-01-06, 21:27
Er hebben ook altijd joden in die regio gewoond.
Toen de immigratie van joden op gang kwam (1880) was die regio nog dun bevolkt.
Er waren toen ook nog geen verschillende landen, het was het ottomaanse rijk.
Toen er verschillende landen kwamen, waarom kon er toen geen landje voor de joden komen?
(Israel is op z'n smalst maar 25 km)

Arvid
27-01-06, 21:46
Geplaatst door freya
De zionisten, die een staat opeisen voor ALLE Joden.

Daar is de hele ellende mee begonnen in het MO.

Voor de creatie van die staat tierde er ook al vele oorlogen in die regio.
De geschiedenis begon niet na WO2.
Bovendien, denk je nou echt dat als Israel verdwijnt er automatisch vrede is? Hoe naief. Als Israel niet meer de rol kan dienen als eeuwige zondebok, stort het hele MO weer in oorlog en verderf, ze vallen gewoon elkaar aan, zie Afrika.

freya
27-01-06, 22:12
Geplaatst door Soldim
Net zo als een flink aantal Joden. En, net zoals volgens je Joden geen plaats in voor Arabieren een Israel, is volgens de Palestijnen geen plaats voor Joden in Palestina.


Er heeft altijd een kleine groep Joden in Israel gewoond ja en geen enkele Palestijn die daar moeite mee had.
De Joden die er nu wonen hoeven ook helemaal niet per se weg van de Palestijnen. Het gaat om het exclusief Joodse karakter van de staat Israel.
Hef die staat op en sticht een democratie voor alle bewoners in die streek, met gelijke rechten voor iedereen. Dat is wat de Palestijnen willen + het recht op terugkeer van de Palestijnse vluchtelingen.
Het is natuurlijk van de zotte dat iedereen die zich Jood noemt het recht heeft om zich in dat land te vestigen, terwijl families die de sleutel van hun huis daar nog hebben, op geen enkele voorwaarde binnen kunnen komen.

"Veeg die staat van de kaart" betekent niet veeg de bewoners weg. Dat zijn mensen die wonen niet op stukjes papier.



Hmm, was de uiteindelijke doelstelling van de Hamas niet de vorming van een pan-Arabische staat, een kalifaat....?

En alle toekomstige bewoners van die 'heilstaat' wonen er al en hoeven niet krampachtig met speciale vluchten vanover de hele wereld ingevlogen te worden.

gh.wille
28-01-06, 00:33
Geplaatst door freya
Er heeft altijd een kleine groep Joden in Israel gewoond ja en geen enkele Palestijn die daar moeite mee had.
De Joden die er nu wonen hoeven ook helemaal niet per se weg van de Palestijnen. Het gaat om het exclusief Joodse karakter van de staat Israel.
Hef die staat op en sticht een democratie voor alle bewoners in die streek, met gelijke rechten voor iedereen. Dat is wat de Palestijnen willen + het recht op terugkeer van de Palestijnse vluchtelingen.
Het is natuurlijk van de zotte dat iedereen die zich Jood noemt het recht heeft om zich in dat land te vestigen, terwijl families die de sleutel van hun huis daar nog hebben, op geen enkele voorwaarde binnen kunnen komen.

"Veeg die staat van de kaart" betekent niet veeg de bewoners weg. Dat zijn mensen die wonen niet op stukjes papier.




En alle toekomstige bewoners van die 'heilstaat' wonen er al en hoeven niet krampachtig met speciale vluchten vanover de hele wereld ingevlogen te worden.

Ik heb overigens de grootste partij De Hamas en zijn leider Khaled Mechaal nog niks anders horen krijsen dan we rusten niet eerder dan de laatste Jood weg is , een veelbelovend begin van de nieuwe Regering .

:boeps:

Mähden
28-01-06, 09:31
Elke keer als het prille Israël weerstand ontmoet van haar Filistijnse en Arabisch Islamitische tegenstander van formaat, komt zij sterker uit de strijd en gaan de Filistijnen met de dag meer en meer naar de ........, precies.

Arme Filistijnse kinderen, want die kunnen er niets aan doen en worden steeds meer opgevoed in onverzoenlijke haat.

Victory
28-01-06, 10:14
Iraanse Joodse Minister: CLICK HIER VOOR VIDEO (mms://s96wm.castup.net/server12/82539004-61.wmv#0;1.000;0;0;1:2;2:2)

Iraanse Joden staan achter Iran.

Mähden
28-01-06, 12:15
"We shall drive Israël into the sea !"

Hamas, Ahmadinejad, de Koran, de Hadith, Allah is on our side !


Because,

who's to blame for the hate that hate made ?


Het oorspronkelijke plan om volledig naast elkaar te leven is in de jaren 50 opgeblazen toen de helft van de Palestijnen geadviseerd werd door de arabische wereld naar de buurlanden te vluchten toen deze buurlanden tegelijk Israëlische stellingen begonnen te bombarderen.

Daarvoor was er het plan van een volledig IsraelischPalestijnse staat, zonder muren of grenzen,

jammergenoeg kon dat feest, vooral omwege religieuze redenen niet door gaan.

who's to blame for the hate that hate made ?

Victory
28-01-06, 12:41
http://x4.putfile.com/1/2706370593.jpg

super ick
28-01-06, 17:06
Geplaatst door freya
De zionisten, die een staat opeisen voor ALLE Joden.

Daar is de hele ellende mee begonnen in het MO.

In alle oude religieuze boeken, ook in de Koran, hebben de Joden al een plaats in het MO. Eeuwen voordat men van Mohammed had gehoord.
Hoe kan je dan spreken van opeisen?

freya
28-01-06, 17:28
Geplaatst door superdick
In alle oude religieuze boeken, ook in de Koran, hebben de Joden al een plaats in het MO. Eeuwen voordat men van Mohammed had gehoord.
Hoe kan je dan spreken van opeisen?

Weet jij wel iets van de geschiedenis van Israel en het zionisme waarop deze staat gebaseerd is?

Weet je iets over Palestijnse vluchtelingen die uit de dorpen en steden zijn verdreven waar hun families al sinds mensenheugenis woonden?

Weet je iets over de speciale vluchten van El Al waarmee 'joden' van over de hele wereld israel worden binnengevlogen vanwege het demografisch overwicht dat kunstmatig tot stand moet worden gebracht?

Zo nee, ga dan eerst eens wat boeken lezen voordat je hier nog een keer zo'n domme vraag komt stellen :moe:

super ick
28-01-06, 20:07
Geplaatst door freya
Weet jij wel iets van de geschiedenis van Israel en het zionisme waarop deze staat gebaseerd is?

Weet je iets over Palestijnse vluchtelingen die uit de dorpen en steden zijn verdreven waar hun families al sinds mensenheugenis woonden?

Weet je iets over de speciale vluchten van El Al waarmee 'joden' van over de hele wereld israel worden binnengevlogen vanwege het demografisch overwicht dat kunstmatig tot stand moet worden gebracht?

Zo nee, ga dan eerst eens wat boeken lezen voordat je hier nog een keer zo'n domme vraag komt stellen :moe:

Geen antwoord op mijn vraag.
Er is geen enkel geschrift, hoever je de geschiedenis ook in gaat, waarin de Joden niet genoemd worden.

Bijkomend detail: De Joden zijn te sterk anders waren ze allemaal vermoord door de Arabieren.
Dan heb je geen recht van klagen ook.

Victory
28-01-06, 20:26
pfft, als we 'oude geschriften' als bewijs van eigendom gaan gebruiken, dan eis ik hierbij dat de meeste landen in het midden oosten, en een aantal europese, en aziatische landen terug worden gegeven aan Iran.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Achaemenid_Empire.jpg

mark61
28-01-06, 20:29
Geplaatst door gh.wille
Ik heb overigens de grootste partij De Hamas en zijn leider Khaled Mechaal nog niks anders horen krijsen dan we rusten niet eerder dan de laatste Jood weg is , een veelbelovend begin van de nieuwe Regering .

:boeps:

Hamas-leider wil samenwerken met Westen

DAMASCUS - De Palestijnse beweging Hamas wil samenwerken met de internationale gemeenschap en zal bij zijn beleid de realiteit onder ogen zien, aldus Khaled Meshaal. De hoogste man van de partij zei dat zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus. Hamas behaalde deze week een monsterzege bij de parlementsverkiezingen.

Meshaal
Foto: REUTERS

De prioriteiten van zijn partij liggen volgens Meshaal bij het hervormen van het Palestijnse politieke systeem, het reorganiseren van „het Palestijnse huis” en „de bescherming van het verzet en het sluiten van de rijen rond het verzet”. Hij wil deze hervormingen uitvoeren in overleg met de internationale gemeenschap. Hij verklaarde bereid te zijn tot samenwerking met Europa en de Verenigde Staten.

De topman maakte verder duidelijk dat Hamas de realiteit in de regio onder ogen zal zien. „Het niet erkennen van de ene of de andere partij betekent niet dat de realiteit niet zal worden erkend. Wij erkennen Israël niet, maar dat betekent niet dat wij de realiteit zullen negeren en dat er geen periode van kalmte meer zal zijn”. Hamas houdt zich al min of meer een jaar aan een bestand met Israël.

Politiek succes
Meshaal zei verder dat Hamas zal bewijzen dat ze in de politiek net zo succesvol kan zijn als in de strijd tegen Israël. „Zij die rekenen op onze nederlaag, hebben het mis. Wij waren succesvol in ons verzet en zullen ook slagen in de politiek, hervormingen en veranderingen. Wij zijn door het volk gekozen en nemen onze verantwoordelijkheid.”

Meshaal leeft al jaren in ballingschap. Israël heeft al laten weten dat hij niet mag terugkeren na de verkiezingszege. Hij reikte de hand uit naar Fatah, de grote verliezer van de verkiezingen, en verklaarde de dialoog met de partij van president Mahmoud Abbas te zullen zoeken. Maar hij maakte ook duidelijk dat Hamas zijn eigen lijn zal trekken. „Wij zijn gekozen op basis van ons programma.” Wij zijn ons bewust van de situatie en ons staat een grote uitdaging te wachten, aldus Meshaal.

mark61
28-01-06, 20:30
Geplaatst door Victory
pfft, als we 'oude geschriften' als bewijs van eigendom gaan gebruiken, dan eis ik hierbij dat de meeste landen in het midden oosten, en een aantal europese, en aziatische landen terug worden gegeven aan Iran.

Griekenland mag je hebben.

Zeg eh, ik had nou net beloofd dat jullie niet in oude gewoontes zouden vervallen.

mark61
28-01-06, 20:32
Geplaatst door superdick
Bijkomend detail: De Joden zijn te sterk anders waren ze allemaal vermoord door de Arabieren.
Dan heb je geen recht van klagen ook.

Ah, we gaan sociaaldarwinistisch doen.

Ziekelijke ideeën over Arabieren.

super ick
28-01-06, 20:50
Geplaatst door mark61
Ah, we gaan sociaaldarwinistisch doen.

Ziekelijke ideeën over Arabieren.

Hebben Israel aangevallen en velen steunen sindsdien alle mogelijke vormen van terreur tegen Israel.
Hoezo spreek je dan van ideeen?
Als het anders was gelopen was er geen Jood meer geweest.

Heeft niets met Darwin te maken. Het is gewoon een feit.

Victory
28-01-06, 20:51
Geplaatst door mark61
Griekenland mag je hebben.

Zeg eh, ik had nou net beloofd dat jullie niet in oude gewoontes zouden vervallen.
het was alleen maar een antwoord op supergenetaal met zijn "geschriften" over joden...

freya
28-01-06, 21:06
Geplaatst door superdick
Geen antwoord op mijn vraag.
Er is geen enkel geschrift, hoever je de geschiedenis ook in gaat, waarin de Joden niet genoemd worden.

Waar ontken ik dat er altijd een joodse minderheid in het MO heeft gewoond?

Het gaat om iets heel anders en iets zegt me dat jij je uiterste best doet om dat niet te begrijpen.



Bijkomend detail: De Joden zijn te sterk anders waren ze allemaal vermoord door de Arabieren.
Dan heb je geen recht van klagen ook.

En met dit racistisch gezwets maak je het mij verder onmogelijk om nog aan deze discussie deel te nemen, aangezien je hiervoor een strafpunt van me krijgt.

ronald
28-01-06, 21:25
Geplaatst door Victory
http://x4.putfile.com/1/2706370593.jpg


Een beetje smerig om die Golanhoogte niet aan Syrie terug te geven....Dit is een grapje hoor vic....niet reageren svp

gh.wille
28-01-06, 21:25
Geplaatst door mark61
Hamas-leider wil samenwerken met Westen

DAMASCUS - De Palestijnse beweging Hamas wil samenwerken met de internationale gemeenschap en zal bij zijn beleid de realiteit onder ogen zien, aldus Khaled Meshaal. De hoogste man van de partij zei dat zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus. Hamas behaalde deze week een monsterzege bij de parlementsverkiezingen.

Meshaal
Foto: REUTERS

De prioriteiten van zijn partij liggen volgens Meshaal bij het hervormen van het Palestijnse politieke systeem, het reorganiseren van „het Palestijnse huis” en „de bescherming van het verzet en het sluiten van de rijen rond het verzet”. Hij wil deze hervormingen uitvoeren in overleg met de internationale gemeenschap. Hij verklaarde bereid te zijn tot samenwerking met Europa en de Verenigde Staten.

De topman maakte verder duidelijk dat Hamas de realiteit in de regio onder ogen zal zien. „Het niet erkennen van de ene of de andere partij betekent niet dat de realiteit niet zal worden erkend. Wij erkennen Israël niet, maar dat betekent niet dat wij de realiteit zullen negeren en dat er geen periode van kalmte meer zal zijn”. Hamas houdt zich al min of meer een jaar aan een bestand met Israël.

Politiek succes
Meshaal zei verder dat Hamas zal bewijzen dat ze in de politiek net zo succesvol kan zijn als in de strijd tegen Israël. „Zij die rekenen op onze nederlaag, hebben het mis. Wij waren succesvol in ons verzet en zullen ook slagen in de politiek, hervormingen en veranderingen. Wij zijn door het volk gekozen en nemen onze verantwoordelijkheid.”

Meshaal leeft al jaren in ballingschap. Israël heeft al laten weten dat hij niet mag terugkeren na de verkiezingszege. Hij reikte de hand uit naar Fatah, de grote verliezer van de verkiezingen, en verklaarde de dialoog met de partij van president Mahmoud Abbas te zullen zoeken. Maar hij maakte ook duidelijk dat Hamas zijn eigen lijn zal trekken. „Wij zijn gekozen op basis van ons programma.” Wij zijn ons bewust van de situatie en ons staat een grote uitdaging te wachten, aldus Meshaal.

Ik hoop van harte dat je gelijk krijgt ,maar de t.v beelden lieten duidelijk een andere taal zien , uiteraard zullen ze op een samenwerking aansturen (denk maar aan het broodnodige geld ).
En Israel zal ook gas terug moeten nemen , ze kunnen moeilijk de leider van de grootste partij niet verbieden zijn eigen land in te komen.
Het mooiste zou zijn dat de mensen daar gewoon gezamelijk in het zelfde land wonen , de Joodse kinderen en palestijnse kinderen hebben allebeide even veel recht om daar te wonen , het is hun beider GEBOORTE GROND !
Het zelfde geld hier , je bent in Nederlander als je hier geboren bent , ongeacht je afkomst , geloof of uiterlijk .

lebanese
28-01-06, 22:02
Geplaatst door superdick
Hebben Israel aangevallen en velen steunen sindsdien alle mogelijke vormen van terreur tegen Israel.
Hoezo spreek je dan van ideeen?
Als het anders was gelopen was er geen Jood meer geweest.

Heeft niets met Darwin te maken. Het is gewoon een feit.


Geplaatst door superdick Als het anders was gelopen was er geen Jood meer geweest.

Heeft niets met Darwin te maken. Het is gewoon een feit. [/B]

zal ik je es vertellen wat een feit is? dat arabieren joden hadden beschermd tijdens de jodenvervolging in de middeleeuwen,want daar hoor je nooit iets over he?waar waren de joden toendertijd,tijdens de kruistochten op jeruzalem? in jeruzalem,van wie krege zij bescherming? van de arabieren! toen jeruzalem in christen handen was gevallen vluchten de jode richting rusland aangezien ze niet meer verzekerd ware van arabishe bescherming


Geplaatst door superdick Als het anders was gelopen was er geen Jood meer geweest.[/B]

klopt,als joden in die tijd geen bescherming genote van arabieren,was er geen jood meer geweest!

dat is een feit,dat jode jezus hadden veraden,dat werd zwaar opgenomen door christenen!

super ick
28-01-06, 22:07
Geplaatst door freya
Waar ontken ik dat er altijd een joodse minderheid in het MO heeft gewoond?

Het gaat om iets heel anders en iets zegt me dat jij je uiterste best doet om dat niet te begrijpen.




En met dit racistisch gezwets maak je het mij verder onmogelijk om nog aan deze discussie deel te nemen, aangezien je hiervoor een strafpunt van me krijgt.


Wat is hier racistisch aan?
Wie heeft Israel aangevallen? Wat was er met de Joden gebeurt als ze onder de voet waren gelopen?
Er zijn voldoende landen rondom Israel die de vernietiging van Israel hoog in het vaandel hebben staan en het nog regelmatig wereldkundig maken ook. De haat is dagelijks op straat te zien. Met de paplepel krijgen kinderen het naar binnen.

Nogmaals: Als de militaire verhouding omgedraaid was geweest waren ze onder de voet gelopen en allemaal vermoord/verdreven.
Die strafpunten van jou beschouw ik als een compliment. Blijkbaar kan je niet tegen de feiten.

Ik ben geen blinde Israelvolger maar feit=feit.

lebanese
28-01-06, 22:25
Geplaatst door superdick
In alle oude religieuze boeken, ook in de Koran, hebben de Joden al een plaats in het MO. Eeuwen voordat men van Mohammed had gehoord.
Hoe kan je dan spreken van opeisen?

klopt,maar als je over religie begint,zie je dan ook dat joden israel niet eens MOGEN regeren van god,dat zou een straf zijn van god wegens het veraden van jezus en tig andere zondes,bijvoorbeeld toen mozes in egypte de zee splitste,dachten de joden toch nog dat het een truc was van mozes,toen smeekte mozes voor vergevenis van god voor zn volk,maar het veraden van jezus zou genoeg zijn geweest,want als god hen dan niet bestrafte,zou het niet kloppe

.1 zou god een racist zijn,kan niet want elk mens zou gelijk zijn,zouden ongelovigen volgens de bijbel ook naar de hemel gaan,aangezien zij niet zo een harde zonde begaan als de joden die jezus veraden(zij leefden immers in die heilige tijd van de profeet,ze waren er ''live''bij)

2.wie zou dan god zijn?joden of de heer? de een pleegt zondes en de andere zwicht?

daarom heeft god verboden dat joden ooit nog een land zouden mogen regeren,hij straft ze,maar niet hard,aangezien dat volk nog kans krijgt voor een plek in de hemel,ik noem dat geen straf van god,is het vergelijkbaar,geen land mogen regeren omdat je JEZUS hebt veraden? ja,want ga maar na hoe liefde vol god is!

gh.wille
28-01-06, 22:31
Geplaatst door lebanese
zal ik je es vertellen wat een feit is? dat arabieren joden hadden beschermd tijdens de jodenvervolging in de middeleeuwen,want daar hoor je nooit iets over he?waar waren de joden toendertijd,tijdens de kruistochten op jeruzalem? in jeruzalem,van wie krege zij bescherming? van de arabieren! toen jeruzalem in christen handen was gevallen vluchten de jode richting rusland aangezien ze niet meer verzekerd ware van arabishe bescherming



klopt,als joden in die tijd geen bescherming genote van arabieren,was er geen jood meer geweest!

dat is een feit,dat jode jezus hadden veraden,dat werd zwaar opgenomen door christenen!

In die tijd hadden ze ook gemeenschappelijke belangen , eerst die Kruisvaarders er uit ,en dan zien we wel verder.
Ach dat zelfde is al zovaak gebeurt , kijk maar naar W.O.2 Russen en Amerikanen gebroederlijk tegen de Nazi,s daarna volgde de zgn Koude Oorlog ,en Nederland heeft ook voorheen oorlog gevoerd met o.a Engeland en Frankrijk , en nu dikkemik.
:fplayer:

lebanese
28-01-06, 22:39
Geplaatst door gh.wille
In die tijd hadden ze ook gemeenschappelijke belangen , eerst die Kruisvaarders er uit ,en dan zien we wel verder.
Ach dat zelfde is al zovaak gebeurt , kijk maar naar W.O.2 Russen en Amerikanen gebroederlijk tegen de Nazi,s daarna volgde de zgn Koude Oorlog ,en Nederland heeft ook voorheen oorlog gevoerd met o.a Engeland en Frankrijk , en nu dikkemik.
:fplayer:

juist,maar russen en amerikanen zijn 2 landen,palestina was 1 land,met arabieren aan de top leefden christenen joden en moslims in vrede,en richard de leeuwenhart had tig x aan sallehedin om de uitlevering van die kleine groep jodeen gevraagd voor ruil van vrede,christenen leefden zowieso in vrede onder salehedin dus waarom zou een ander volk niet de baas daar mogen zijn?salehedin kon ze zo uitleveren,wat scheelde die kleine groep hem vergeleken met die machtige rijk toendertijd?

Soldim
28-01-06, 22:43
Geplaatst door freya

Weet je iets over Palestijnse vluchtelingen die uit de dorpen en steden zijn verdreven waar hun families al sinds mensenheugenis woonden?



Ja, een deel van hen vertrok in 1948, al dan niet gedwongen, omdat hun Arabische broeders een weekje de ruimte nodig zouden hebben om de Joden de zee in te drijven....

lebanese
28-01-06, 22:50
Geplaatst door Soldim
Ja, een deel van hen vertrok in 1948, al dan niet gedwongen, omdat hun Arabische broeders een weekje de ruimte nodig zouden hebben om de Joden de zee in te drijven....

bedoel je dit?

http://72.14.203.104/search?q=cache:c-DXGVgOojkJ:www.palestineremembered.com/Acre/Palestine-Remembered/Story417.html+palestinians+into+the+sea+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=4

nee het waren toch de jode die de palestijnen de zee in dreven!

freya
28-01-06, 23:00
Geplaatst door superdick
Wat is hier racistisch aan?


Je kent duidelijk het verschil niet tussen Joden en Israeliers.

Dat dat verschil moet worden uitgelegd aan kinderen van 14 vind ik niet erg, maar jij bent een volwassen vent die beter zou moeten weten. Dus is je generalisatie racistisch.

gh.wille
28-01-06, 23:03
Geplaatst door lebanese
bedoel je dit?

http://72.14.203.104/search?q=cache:c-DXGVgOojkJ:www.palestineremembered.com/Acre/Palestine-Remembered/Story417.html+palestinians+into+the+sea+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=4

nee het waren toch de jode die de palestijnen de zee in dreven!

Klopt , de wereld hield z,n adem in de overmacht was zo enorm ,een handje vol Joden tegen bijna alle omringenden landen , blijkbaar was die blamage zo groot dat het nu nog steeds dwars zit , als de gezamelijke (COALITIE ) toen indd echt zamen had gewerkt dan hadden ze de Joden zo de zee in gedreven , maar ieder vocht zo maar wat ;uit op eigen roem en eer de resultaten waren en zijn nu nog te merken , ook een tweede poging later mislukte jammerlijk .

Soldim
28-01-06, 23:08
Geplaatst door lebanese
bedoel je dit?

http://72.14.203.104/search?q=cache:c-DXGVgOojkJ:www.palestineremembered.com/Acre/Palestine-Remembered/Story417.html+palestinians+into+the+sea+&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=4

nee het waren toch de jode die de palestijnen de zee in dreven!

Nieuw, geheel neutraal en ojectief:

www.palestineremembered.com

lebanese
28-01-06, 23:10
Geplaatst door gh.wille
Klopt , de wereld hield z,n adem in de overmacht was zo enorm ,een handje vol Joden tegen bijna alle omringenden landen , blijkbaar was die blamage zo groot dat het nu nog steeds dwars zit , als de gezamelijke (COALITIE ) toen indd echt zamen had gewerkt dan hadden ze de Joden zo de zee in gedreven , maar ieder vocht zo maar wat ;uit op eigen roem en eer de resultaten waren en zijn nu nog te merken , ook een tweede poging later mislukte jammerlijk .


Geplaatst door gh.wille Klopt , de wereld hield z,n adem in de overmacht was zo enorm ,een handje vol Joden tegen bijna alle omringenden landen [/B]

handje vol joden+engelsen zul je bedoelen in 1948

3e poging met mislukte omdat amerika zich ermee ging bemoeien,ameika had saadat 1973 zelfs met bombardementen bedreigd(nu weet je waar de haat van de arabs jegens de V.S vandaan komt)

lebanese
28-01-06, 23:14
Geplaatst door Soldim
Nieuw, geheel neutraal en ojectief:

www.palestineremembered.com

jah klopt,palestineremembered.com opgesticht door muller scultz,een duitser

dus wat is je punt,had je israelisgood.com verwacht?

sjo
28-01-06, 23:16
Geplaatst door freya
Je kent duidelijk het verschil niet tussen Joden en Israeliers.



De opheffing van dat verschil zou veel oplossen.

gr.
sjo

lebanese
28-01-06, 23:19
Geplaatst door sjo
De opheffing van dat verschil zou veel oplossen.

gr.
sjo

juist niet,israeliers=palestijnen+joden 1 volk van maken,DAT zou veel oplossen,verschil zaaien is haat oogsten,haat oogste is geweld eten!

Soldim
28-01-06, 23:19
Geplaatst door lebanese
jah klopt,palestineremembered.com opgesticht door muller scultz,een duitser


En die Duitsers hebben het altijd zo goed met de Joden voor gehad, niet?








Sorry, maar zo'n open deur kon ik niet weerstaan. :nerveus:

lebanese
28-01-06, 23:21
Geplaatst door Soldim
En die Duitsers hebben het altijd zo goed met de Joden voor gehad, niet?








Sorry, maar zo'n open deur kon ik niet weerstaan. :nerveus:


Geplaatst door Soldim
En die Duitsers hebben het altijd zo goed met de Joden voor gehad, niet?

wie wel? jodenvervolging zijn door ALLE christenen gepleegd!

oude koeien uit de sloot kerel!

gh.wille
28-01-06, 23:28
Geplaatst door lebanese
juist,maar russen en amerikanen zijn 2 landen,palestina was 1 land,met arabieren aan de top leefden christenen joden en moslims in vrede,en richard de leeuwenhart had tig x aan sallehedin om de uitlevering van die kleine groep jodeen gevraagd voor ruil van vrede,christenen leefden zowieso in vrede onder salehedin dus waarom zou een ander volk niet de baas daar mogen zijn?salehedin kon ze zo uitleveren,wat scheelde die kleine groep hem vergeleken met die machtige rijk toendertijd?

Gelukkig voor de Joden was Sallehedin een man van eer , zoiets doe je niet ,kijk maar naar meerdere voorbeelden in het verleden, gezamelijk strijden en dan een groep uit leveren om een totale nederlaag te voorkomen , of een wit voetje te halen?? nee dat gebeurde zelden gelukkig .
Maar ik begrijp wel welke kant je op wil , tuurlijk hadden die KRUISVAARDERS een hekel aan de Joden , het was hun n.l met de paplepel ingegoten dat de Joden jezus hadden verraden , gemakshalve werd ff vergeten dat de eerste pauzen allemaal Joden waren .
Ach waar kennen we dit ook weer van ??? ik bedoel dat haat zaaien en kinderen bij brengen dat bepaalde mensen niet deugen .

:moe:

lebanese
28-01-06, 23:42
Geplaatst door gh.wille
Gelukkig voor de Joden was Sallehedin een man van eer , zoiets doe je niet ,kijk maar naar meerdere voorbeelden in het verleden, gezamelijk strijden en dan een groep uit leveren om een totale nederlaag te voorkomen , of een wit voetje te halen?? nee dat gebeurde zelden gelukkig .
Maar ik begrijp wel welke kant je op wil , tuurlijk hadden die KRUISVAARDERS een hekel aan de Joden , het was hun n.l met de paplepel ingegoten dat de Joden jezus hadden verraden , gemakshalve werd ff vergeten dat de eerste pauzen allemaal Joden waren .
Ach waar kennen we dit ook weer van ??? ik bedoel dat haat zaaien en kinderen bij brengen dat bepaalde mensen niet deugen .

:moe:


Geplaatst door gh.wille
Gelukkig voor de Joden was Sallehedin een man van eer , zoiets doe je niet ,kijk maar naar meerdere voorbeelden in het verleden, gezamelijk strijden en dan een groep uit leveren om een totale nederlaag te voorkomen , of een wit voetje te halen?? nee dat gebeurde zelden gelukkig .
Maar ik begrijp wel welke kant je op wil , tuurlijk hadden die KRUISVAARDERS een hekel aan de Joden , het was hun n.l met de paplepel ingegoten dat de Joden jezus hadden verraden , gemakshalve werd ff vergeten dat de eerste pauzen allemaal Joden waren .
Ach waar kennen we dit ook weer van ??? ik bedoel dat haat zaaien en kinderen bij brengen dat bepaalde mensen niet deugen .

:moe:

juist salehedin een man van eer

kijk hoe er met de palestijnen word omgegaan


http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.uncensoredpress.com/img/israel_terror3_06112002.jpg&imgrefurl=http://www.uncensoredpress.com/israel_brutality_2002_11_06.htm&h=178&w=299&sz=207&tbnid=1PrvGVyb9vuSgM:&tbnh=66&tbnw=111&hl=nl&start=1&prev=/ images%3Fq%3Disrael%2Bterror%2Bstat<br />e%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D


http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.lubnan-alkawi.com/qana/img/q-baner/baner_r2_c5.jpg&imgrefurl=http://www.lubnan-alkawi.com/qana/mainpage.php&h=302&w=200&sz=36&tbnid=SIUjTleL1b7r_M:&tbnh=112&tbnw=74&hl=nl&start=6&prev=/ images%3Fq%3Disrael%2Bterror%2Bstat<br />e%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D

Did you know that Israel allots 85% of the water resources for Jews and the remaining 15% is divided among all Palestinians in the territories? For example in Hebron, 85% of the water is given to about 400 settlers, while 15% must be divided among Hebron's 120,000 Palestinians?

Did you know that Israel refuses to prosecute its soldiers who have acknowledged executing prisoners of war?

Did you know that Israel's current prime minister, Ariel Sharon, was found by an Israeli court to be "personally responsible" for the Sabra and Shatilla massacres in Lebanon.

Did you know that four prime ministers of Israel (Begin, Shamir, Rabin, and Sharon) have taken part in either bomb attacks on civilians, massacres of civilians, or forced expulsions of civilians from their villages?

Did you know that Israel's settlement-building increased in the eight years since Oslo?

Did you know that Palestinian refugees make up the largest portion of the refugee population in the world?

lebanese
29-01-06, 00:09
October 30 1948: During operation "Hiram", 94 villagers at SULHA died when an apartment building was blown up by the 7th brigade ( the "Haganah") of the Israeli army. The rest of the villagers were evicted from their homes and forced to leave the village.
According to the Israeli historien BENNI MORRIS

October 31 1948: The villagers of HOULA were assembled in 2 houses which were then blown up by the Israeli army causing 80 civilian deaths.
According to The Children of HOULA Association

1978: During operation "Litani" 3 massacres were carried out by the Israeli invasion forces.

- at ABBASIEH 81 civilian victims, aged 2 to 80.

- at KHIAM 31 civilian victims, all under the age of 50.

- at KAWNIN 29 civilian victims, all of them children.

September 16 1982: Lebanese mercenaries and the Israeli army kill 1500 Palestinian refugees at SABRA AND CHATILA camps.


April 18 1996: During operation "Grapes Of Wrath" the Israeli Air force bombed and killed 106 Lebanese civilians (almost all either women, children or old men) who had taken refuge in a UN shelter in the village of CANA. A further 110 civilians were injured


1968: - First of the feddayin Palestinian raids in the 'Arquoub region of southern Lebanon.

- Israel attacks Beirut International Airport destroying 13 aircraft belonging to MEA Airlines

- Palestinian refugees begin settling in Lebanon.


1978: "Operation Litani" Israeli army invades Lebanon.

1978-2000: After a partial withdrawal from Lebanese territory, Israeli forces continue to occupy the southern part of Lebanon.

1980-2000: The Lebanese resistance, composed of several groups, increases it's attacks on military targets and Israeli soldiers.

1982: "Operation Peace for Galilee" Israeli army invades Lebanon.

1993: "Operation Revenge" Arial bombarding, shelling of Lebanese towns and villages by the Israeli army and their proxy-militia, the South lebanese Army (SLA).

1996: "Operation Grapes Of Wrath" Arial bombarding, shelling of Lebanese towns and villages by the Israeli army and their proxy-militia, the South lebanese Army (SLA).

2000: May 25 - Complete withdrawal of Israeli forces as a result of heavy losses inflicted on them by the Lebanese resistance.

observer
29-01-06, 00:22
Geplaatst door gh.wille
Gelukkig voor de Joden was Sallehedin een man van eer , zoiets doe je niet ,kijk maar naar meerdere voorbeelden in het verleden, gezamelijk strijden en dan een groep uit leveren om een totale nederlaag te voorkomen , of een wit voetje te halen?? nee dat gebeurde zelden gelukkig .
Maar ik begrijp wel welke kant je op wil , tuurlijk hadden die KRUISVAARDERS een hekel aan de Joden , het was hun n.l met de paplepel ingegoten dat de Joden jezus hadden verraden , gemakshalve werd ff vergeten dat de eerste pauzen allemaal Joden waren .
Ach waar kennen we dit ook weer van ??? ik bedoel dat haat zaaien en kinderen bij brengen dat bepaalde mensen niet deugen .

:moe: gemakshalve wordt ook wel een eens vergeten dat ook sallehedin niet in dat land thuishoorde

Soldim
29-01-06, 00:26
Geplaatst door lebanese
wie wel? jodenvervolging zijn door ALLE christenen gepleegd!


Alle, maar dan ook echt alle christenen....? Ik geloof je niet lebanese!

ronald
29-01-06, 00:31
Geplaatst door lebanese
klopt,maar als je over religie begint,zie je dan ook dat joden israel niet eens MOGEN regeren van god,dat zou een straf zijn van god wegens het veraden van jezus en tig andere zondes,bijvoorbeeld toen mozes in egypte de zee splitste,dachten de joden toch nog dat het een truc was van mozes,toen smeekte mozes voor vergevenis van god voor zn volk,maar het veraden van jezus zou genoeg zijn geweest,want als god hen dan niet bestrafte,zou het niet kloppe

.1 zou god een racist zijn,kan niet want elk mens zou gelijk zijn,zouden ongelovigen volgens de bijbel ook naar de hemel gaan,aangezien zij niet zo een harde zonde begaan als de joden die jezus veraden(zij leefden immers in die heilige tijd van de profeet,ze waren er ''live''bij)

2.wie zou dan god zijn?joden of de heer? de een pleegt zondes en de andere zwicht?

daarom heeft god verboden dat joden ooit nog een land zouden mogen regeren,hij straft ze,maar niet hard,aangezien dat volk nog kans krijgt voor een plek in de hemel,ik noem dat geen straf van god,is het vergelijkbaar,geen land mogen regeren omdat je JEZUS hebt veraden? ja,want ga maar na hoe liefde vol god is!




Wat een hoop onzin bij elkaar. Ik ga niet eens proberen dit recht te breien.

gh.wille
29-01-06, 01:51
Geplaatst door observer
gemakshalve wordt ook wel een eens vergeten dat ook sallehedin niet in dat land thuishoorde

De voorbeelden die jij aanhaalt , gaan weer uitsluitend over wat de Israeli,s heben gedaan , erg genoeg elke vorm van geweld is afschuwlijk, reden des te meer om daar een eind aan te maken .
En hoe je het went of keert we leven allemaal op dezelfde aardkloot ,en grenzen zijn een weerspiegeling van het falen der mensheid ,vroeg of laat krijg je EEN SOORT WERELDBURGER OF JIJ DAT NOU LEUK VIND OF NIET !
Ik zal niet wakker liggen of mijn achter achter kleindochter met een man van Arabische of Joodse of weet ik veel wat voor afkomst trouwt en al was het morgen zelfs nu niet , maar jij wel Snappie .

En dat maakt een wereld van verschil .

:vreemd: nee hoor !

lebanese
29-01-06, 13:04
Geplaatst door observer
gemakshalve wordt ook wel een eens vergeten dat ook sallehedin niet in dat land thuishoorde

nee,europese christenen zeker wel?

lebanese
29-01-06, 13:05
Geplaatst door Soldim
Alle, maar dan ook echt alle christenen....? Ik geloof je niet lebanese!

je weet heus wel wat ik bedoel

in ieder geval zo veel christenen,dat duitsers daarmee niks vergeleken is

freya
29-01-06, 13:08
Geplaatst door ronald
Wat een hoop onzin bij elkaar. Ik ga niet eens proberen dit recht te breien.

Lees eerst eens wat op deze website:

http://www.nkusa.org

lebanese
29-01-06, 13:11
Geplaatst door freya
Lees eerst eens wat op deze website:

http://www.nkusa.org

freya,mooi voorbeeld meid,groep joden geloven zelf dat israel nooit geregeerd mag worden door hen zelf,ze mogen er wel wonen,maar regeren niet!

http://www.nkusa.org/activities/Demonstrations/2005SEP15nyc.cfm

judaism forbids jewish state,lees maar!!!!

prachtige foto :hihi: :hihi:

ronald
29-01-06, 15:23
Geplaatst door lebanese
freya,mooi voorbeeld meid,groep joden geloven zelf dat israel nooit geregeerd mag worden door hen zelf,ze mogen er wel wonen,maar regeren niet!

http://www.nkusa.org/activities/Demonstrations/2005SEP15nyc.cfm

judaism forbids jewish state,lees maar!!!!

prachtige foto :hihi: :hihi:


Neturei Karta is een super kleine groep "orthodoxen" politiek gezien van geen betekenis. Zij baseren zich op de Tora en de Profeten dat een Joodse Koningrijk niet gesticht kan worden door het Joodse volk, want dat kan alleen de toekomstige Mashiach doen.
De Zionisten die mede met de VN de joodse Staat heeft gesticht heeft dat echt niet gedaan vanuit de Tora, nooit een Koning willen aanschaffen, nooit de Tempelberg willen ontruimen en er een Derde Tempel op willen bouwen, nooit de joodse wetgeving willen invoeren, nooit de offerdiensten willen herstellen, nooit alle joden van de wereld willen verzamelen, nooit als Staat een algehele wereldvrede willen establishen, enz. enz. wat vanuit de Tora bedoeld wordt on een Joods Koningrijk te mogen stichten.
Wat overblijft is een "administratieve staat" die Medinat Israel heet georganiseerd en dus weinig van doen heeft met wat Neturei Karta en de Tora voorstaat. Neturei Karta voert een discussie zonder discussiepunten. Bovendien is Medinat Israel een fait accomplit en lenen zich als "excuus" voor vijandige geluiden. Op z'n zachts gezegd volksveraders. Moge HaShem hun domheid vergeven.

super ick
29-01-06, 15:36
Geplaatst door freya
Je kent duidelijk het verschil niet tussen Joden en Israeliers.

Dat dat verschil moet worden uitgelegd aan kinderen van 14 vind ik niet erg, maar jij bent een volwassen vent die beter zou moeten weten. Dus is je generalisatie racistisch.

In de communicatie gaat heter om duidelijk te maken wat je bedoelt.
Als ik een verkeerde term gebruik wil dat niet direct zeggen dat ik dan racistisch ben.

De Joden, de Moslims, de Christenen. Zij dreigen soms als homogene groep behandeld te worden terwijl het allemaal pluriforme individuen zijn.

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat geen van beide partijen zijn handen in deze kwestie in onschuld kan wassen. Alleen vind ik het soms wat eenrichtingsverkeer waardoor ik wel eens geneigd ben teveel gas de andere kant op te geven.

lebanese
29-01-06, 15:50
Geplaatst door ronald
Neturei Karta is een super kleine groep "orthodoxen" politiek gezien van geen betekenis. Zij baseren zich op de Tora en de Profeten dat een Joodse Koningrijk niet gesticht kan worden door het Joodse volk, want dat kan alleen de toekomstige Mashiach doen.
De Zionisten die mede met de VN de joodse Staat heeft gesticht heeft dat echt niet gedaan vanuit de Tora, nooit een Koning willen aanschaffen, nooit de Tempelberg willen ontruimen en er een Derde Tempel op willen bouwen, nooit de joodse wetgeving willen invoeren, nooit de offerdiensten willen herstellen, nooit alle joden van de wereld willen verzamelen, nooit als Staat een algehele wereldvrede willen establishen, enz. enz. wat vanuit de Tora bedoeld wordt on een Joods Koningrijk te mogen stichten.
Wat overblijft is een "administratieve staat" die Medinat Israel heet georganiseerd en dus weinig van doen heeft met wat Neturei Karta en de Tora voorstaat. Neturei Karta voert een discussie zonder discussiepunten. Bovendien is Medinat Israel een fait accomplit en lenen zich als "excuus" voor vijandige geluiden. Op z'n zachts gezegd volksveraders. Moge HaShem hun domheid vergeven.



Geplaatst door ronald B]Neturei Karta is een super kleine groep "orthodoxen" politiek gezien van geen betekenis. Zij baseren zich op de Tora en de Profeten dat een Joodse Koningrijk niet gesticht kan worden door het Joodse volk, want dat kan alleen de toekomstige Mashiach doen.[/B]

juist,en de joden die het doen zijn dus tegen de regels van de torah,de koran en de bijbel aant spele,oftewel tegen god,dus aangestuurd door de duivel!




klopt,maar als je over religie begint,zie je dan ook dat joden israel niet eens MOGEN regeren van god,dat zou een straf zijn van god wegens het veraden van jezus en tig andere zondes,bijvoorbeeld toen mozes in egypte de zee splitste,dachten de joden toch nog dat het een truc was van mozes,toen smeekte mozes voor vergevenis van god voor zn volk,maar het veraden van jezus zou genoeg zijn geweest,want als god hen dan niet bestrafte,zou het niet kloppe

.1 zou god een racist zijn,kan niet want elk mens zou gelijk zijn,zouden ongelovigen volgens de bijbel ook naar de hemel gaan,aangezien zij niet zo een harde zonde begaan als de joden die jezus veraden(zij leefden immers in die heilige tijd van de profeet,ze waren er ''live''bij)

2.wie zou dan god zijn?joden of de heer? de een pleegt zondes en de andere zwicht?

daarom heeft god verboden dat joden ooit nog een land zouden mogen regeren,hij straft ze,maar niet hard,aangezien dat volk nog kans krijgt voor een plek in de hemel,ik noem dat geen straf van god,is het vergelijkbaar,geen land mogen regeren omdat je JEZUS hebt veraden? ja,want ga maar na hoe liefde vol god is!

freya
29-01-06, 15:57
Geplaatst door ronald


De Zionisten die mede met de VN de joodse Staat heeft gesticht heeft dat echt niet gedaan vanuit de Tora, nooit een Koning willen aanschaffen, nooit de Tempelberg willen ontruimen en er een Derde Tempel op willen bouwen, nooit de joodse wetgeving willen invoeren, nooit de offerdiensten willen herstellen, nooit alle joden van de wereld willen verzamelen , nooit als Staat een algehele wereldvrede willen establishen, enz. enz. wat vanuit de Tora bedoeld wordt on een Joods Koningrijk te mogen stichten.


Uh :vreemd:

Wie zit er hier nu te zwetsen? :argwaan:

lebanese
29-01-06, 15:59
Geplaatst door freya
Uh :vreemd:

Wie zit er hier nu te zwetsen? :argwaan:

freya,je laat je niet manipuleren door leugens,goed zo meid :fpetaf:

groetjes

Bar
29-01-06, 18:42
Geplaatst door lebanese
freya,je laat je niet manipuleren door leugens,goed zo meid :fpetaf:

groetjes

Ah, een groupie....

lebanese
29-01-06, 18:46
Geplaatst door Bar
Ah, een groupie....

mag dat tegenwoordig ook al niet meer,complimenten uitdelen?

nu denkt men gelijk dat we 1 groepje zijn,waarheid mannetje,waarheid!

gh.wille
29-01-06, 20:25
Geplaatst door Arvid
Voor de creatie van die staat tierde er ook al vele oorlogen in die regio.
De geschiedenis begon niet na WO2.
Bovendien, denk je nou echt dat als Israel verdwijnt er automatisch vrede is? Hoe naief. Als Israel niet meer de rol kan dienen als eeuwige zondebok, stort het hele MO weer in oorlog en verderf, ze vallen gewoon elkaar aan, zie Afrika.

Zo te zien heb je al gelijk gekregen , nog geen dag na de verkiezingen vliegen de PALESTIJNEN elkaar al in de haren, wat een gillerd en dat moeten vredelievende mensen worden .

:lachu: maar ook intens droevig :droef:

ronald
29-01-06, 21:12
Geplaatst door lebanese
juist,en de joden die het doen zijn dus tegen de regels van de torah,de koran en de bijbel aant spele,oftewel tegen god,dus aangestuurd door de duivel!




klopt,maar als je over religie begint,zie je dan ook dat joden israel niet eens MOGEN regeren van god,dat zou een straf zijn van god wegens het veraden van jezus en tig andere zondes,bijvoorbeeld toen mozes in egypte de zee splitste,dachten de joden toch nog dat het een truc was van mozes,toen smeekte mozes voor vergevenis van god voor zn volk,maar het veraden van jezus zou genoeg zijn geweest,want als god hen dan niet bestrafte,zou het niet kloppe

.1 zou god een racist zijn,kan niet want elk mens zou gelijk zijn,zouden ongelovigen volgens de bijbel ook naar de hemel gaan,aangezien zij niet zo een harde zonde begaan als de joden die jezus veraden(zij leefden immers in die heilige tijd van de profeet,ze waren er ''live''bij)

2.wie zou dan god zijn?joden of de heer? de een pleegt zondes en de andere zwicht?

daarom heeft god verboden dat joden ooit nog een land zouden mogen regeren,hij straft ze,maar niet hard,aangezien dat volk nog kans krijgt voor een plek in de hemel,ik noem dat geen straf van god,is het vergelijkbaar,geen land mogen regeren omdat je JEZUS hebt veraden? ja,want ga maar na hoe liefde vol god is!


Al weer...wat een grote onzin schrijf je hier.

ronald
29-01-06, 21:26
Geplaatst door freya
Uh :vreemd:

Wie zit er hier nu te zwetsen? :argwaan:


Als je niet weet wat de taak van de toekomstige Mashiach zal zijn, kun je ook niet begrijpen en beoordelen over de daden van de joden hier en nu. Het is natuurlijk van de gekke dat sommigen, ook hier, ter glorie van zichzelf natuurlijk (en dan durven ze nog de duivel in hun bek te nemen), "maar even de Tora denken te kunnen interpreteren". Waar staat dat joden niet op het Heilige land mogen wonen? Waar staat dat zij zich niet een administratieve organisatie in leven kunnen roepen om zich economisch en militair te organiseren? Waar REGEERT de Staat Israel als een Koninkrijk? En dan aan komen met "zou god een racist zijn..." Het is God de Schepper van de wereld die de Joden heeft uitgekozen om in het Heilige Land te wonen, ook al zijn wij nu in een diaspora, later volgens Gods belofte gedaan aan de profeten wordt wel IEDERE Jood door de Mashiach terug gebracht. Dit is wat Neturei Karta ook gelooft. Het is bijna lachwekkend hoe sommigen er een eigen interpretatie op na houden.

Om op jouw verwondering terug te komen; via de profeten weten we dat op en moment de toekomstige Mashiach zal komen om ALLE Joden weer naar het land die God de Joden ooit heeft beloofd en gegeven terug te brengen. Zonder enig probleem zal dat ook gebeuren. Dat is de Messiaanse verwachting. Wil jij hier geloven dat de Staat Israel hetzelfde aan het doen is?? Ze willen het niet eens suggereren.

ronald
29-01-06, 22:06
Geplaatst door BiL@L
Jij doet net alsof Israël in de lengte en in de breedte voortbestemd is aan de Joden, wie dat ook mogen zijn.

Hoe lang en hoe breed mag dat dan wel niet wezen en in welk boek staat dat allemaal vastgelegd? Als ik de huidige kolonisten mag geloven, dan lijken ze eerder expansionisten dan kolonisten.

Er is geen volk die zijn geschiedenis en voorvaderschap zo goed heeft bijgehouden als de Joden. Dat er nu op de wereld mensen zijn die daar aan gaan twijfelen en gaan zitten beweren dat het verkapte Europeanen zijn... moeten we die onzin wel geloven. Daar is het in ieder geval duidelijk dat het onzin met een bijbedoeling is.

Heel duidelijk waar de grenzen zijn: in de Tenach = het Oude Testament.

ronald
29-01-06, 22:48
Geplaatst door BiL@L
Als deze zo duidelijk zijn, waarom citeer je ze dan niet?

Het lijkt mij overigens wat voorbarig de insinuatie te wekken dat men toen al in centimers, meters, kilometers of welke vierkante meter dan ook dachten. Waarvan wij beide natuurlijk weten dat dit niet het geval was, toch? Afijn, kun je jouw bewering onderbouwen? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk. Aangezien ik als moslim in alle profeten geloof tot aan de zegel der profeten.


De enigen doe over grenzen in die streek spraken waren de joden, sprekend vanuit Tenach. Je kunt het vinden op vele plaatsen o.a.:
Gen 12: 1-9
Gen 13:14-18
Num 33:50-56
Num 34: 1-12
Deut 4:41-43
Deut 7:1-26
Hele boek van profeet Jozua. Verder op vele plaatsen in de boeken Koningen 1, 2 m.b.t. het koninkrijk, Richteren enz.

super ick
30-01-06, 08:16
Geplaatst door ronald
De enigen doe over grenzen in die streek spraken waren de joden, sprekend vanuit Tenach. Je kunt het vinden op vele plaatsen o.a.:
Gen 12: 1-9
Gen 13:14-18
Num 33:50-56
Num 34: 1-12
Deut 4:41-43
Deut 7:1-26
Hele boek van profeet Jozua. Verder op vele plaatsen in de boeken Koningen 1, 2 m.b.t. het koninkrijk, Richteren enz.

Op het moment dat mensen, of erger volkeren rechten gaan claimen op basis van hun geloof dan heb je de poppen aan het dansen.
Dat is nu precies de reden waarom het nu in het MO zo'n teringzooi is.
Geen van beiden 1 mm toegeven want het geloof is onwrikbaar.
Allah akbar en God zij met ons.

Al-Manar
30-01-06, 14:54
Geplaatst door ronald
Als je niet weet wat de taak van de toekomstige Mashiach zal zijn, kun je ook niet begrijpen en beoordelen over de daden van de joden hier en nu. Het is natuurlijk van de gekke dat sommigen, ook hier, ter glorie van zichzelf natuurlijk (en dan durven ze nog de duivel in hun bek te nemen), "maar even de Tora denken te kunnen interpreteren". Waar staat dat joden niet op het Heilige land mogen wonen? Waar staat dat zij zich niet een administratieve organisatie in leven kunnen roepen om zich economisch en militair te organiseren? Waar REGEERT de Staat Israel als een Koninkrijk? En dan aan komen met "zou god een racist zijn..." Het is God de Schepper van de wereld die de Joden heeft uitgekozen om in het Heilige Land te wonen, ook al zijn wij nu in een diaspora, later volgens Gods belofte gedaan aan de profeten wordt wel IEDERE Jood door de Mashiach terug gebracht. Dit is wat Neturei Karta ook gelooft. Het is bijna lachwekkend hoe sommigen er een eigen interpretatie op na houden.

Om op jouw verwondering terug te komen; via de profeten weten we dat op en moment de toekomstige Mashiach zal komen om ALLE Joden weer naar het land die God de Joden ooit heeft beloofd en gegeven terug te brengen. Zonder enig probleem zal dat ook gebeuren. Dat is de Messiaanse verwachting. Wil jij hier geloven dat de Staat Israel hetzelfde aan het doen is?? Ze willen het niet eens suggereren.

Hier is de echte geschiedenis over de Joden, ze hebben totaal geen recht om het heilige land te bezetten omdat ze niet van de "Joden" in het oude Judea afstammen.


Benjamin Freedman


The eastern European Jews, who form 92 per cent of the world's population of those people who call themselves Jews, were originally Khazars.

They were a warlike tribe that lived deep in the heart of Asia. And they were so warlike that even the Asiatics drove them out of Asia into eastern Europe -- and to reduce this so you don't get too confused about the history of Eastern Europe -- they set up this big Khazar kingdom: 800,000 square miles. Only, there was no Russia, there were no other countries, and the Khazar kingdom was the biggest country in all Europe -- so big and so powerful that when the other monarchs wanted to go to war, the Khazars would lend them 40,000 soldiers. That's how big and powerful they were.

Now, they were phallic worshippers, which is filthy. I don't want to go into the details of that now. It was their religion the way it was the religion of many other Pagans or Barbarians elsewhere in the world. The Khazar king became so disgusted with the degeneracy of his kingdom that he decided to adopt a so-called monotheistic faith - either Christianity, Islam -- the moslem faith -- or what is known today as Judaism, which is really Talmudism. By spinning a top, and calling out "eeny, meeny, miney, moe," he picked out so-called Judaism. And that became the state religion.

And he sent down to the Talmudic schools of Pumbedita and Sura and brought up thousands of these rabbis with their teachings, and opened up synagogues and schools in his kingdom of 800,000 people -- 800,000 thousand square miles -- and maybe ten to twenty million people; and they became what we call Jews. There wasn't one of them that had an ancestor that ever put a toe in the Holy Land, not only in Old Testament history, but back to the beginning of time. Not one of them! And yet they come to the Christians and they ask us to support their armed insurrection in Palestine by saying:

"Well, you want to certainly help repatriate God's chosen people to their Promised Land, their ancestral homeland, It's your Christian duty. We gave you one of our boys as your Lord and Savior. You now go to church on Sunday, and kneel and you worship a Jew, and we're Jews."

Well, they were pagan Khazars who were converted just the same as the Irish [were converted]. And it's just as ridiculous to call them "people of the Holy Land," as it would be... there are 54 million Chinese Moslems. Fifty four million ! And, Mohammed only died in 620 A.D., so in that time, 54 million Chinese have accepted Islam as their religious belief.

Now imagine, in China, 2,000 miles away from Arabia, where the city of Mecca is located, where Mohammed was born... imagine if the 54 million Chinese called themselves 'Arabs'. Imagine ! Why, you'd say they're lunatics. Any man that believes that those 54 million Chinese are Arabs must be crazy. All they did was adopt as a religious faith; a belief that had its origin in Mecca, in Arabia.

The same as the Irish. When the Irish became Christians, nobody dumped them in the ocean and imported from the Holy Land a new crop of inhabitants that were Christians. That were christians of flesh and blood. They weren't different people. They were the same people, but they had accepted Christianity as a religious faith.

Now, these Pagans, these Asiatics, these Turko-Finns... they were a Mongoloid race who were forced out of Asia into eastern Europe. They likewise, because their king took the faith -- Talmudic faith -- they had no choice. Just the same as in Spain: If the king was Catholic, everybody had to be a Catholic. If not, you had to get out of Spain. So everybody -- they lived on the land just like the trees and the bushes; a human being belonged to the land under their feudal system -- so they [Khazars] all became what we call today, Jews !

Now imagine how silly it was for the Christians... for the great Christian countries of the world to say, "We're going to use our power, our prestige to help repatriate God's chosen people to their ancestral homeland, their Promised Land."
Now, could there be a bigger lie than that ? Could there be a bigger lie than that ?

observer
30-01-06, 16:03
Hier is de echte geschiedenis over de Joden, ze hebben totaal geen recht om het heilige land te bezetten omdat ze niet van de "Joden" in het oude Judea afstammen. en de palestijnen hebben niets met de filistijnen uit de oudheid te maken (sterker nog arabieren zijn import)

dus wat is je punt

de turken zijn bv ook pas later gekomen, voor die tijd grieken

over arabieren (en volgens mij eigenlijk de hele huidige bevolkingen van) noord afrika ook

de angelsaksen oftewel engelsen zelfs nog recenter

eigenlijk kunnen alleen de italianen duitsers en een klein aantal centraal en oost europeanen hun lijn zolang terug volgen

Al-Manar
30-01-06, 16:42
Geplaatst door observer
en de palestijnen hebben niets met de filistijnen uit de oudheid te maken (sterker nog arabieren zijn import)

dus wat is je punt

de turken zijn bv ook pas later gekomen, voor die tijd grieken

over arabieren (en volgens mij eigenlijk de hele huidige bevolkingen van) noord afrika ook

de angelsaksen oftewel engelsen zelfs nog recenter

eigenlijk kunnen alleen de italianen duitsers en een klein aantal centraal en oost europeanen hun lijn zolang terug volgen
Je begrijpt mijn post niet goed... Het zou redenlijk zijn geweest als de Zionisten een staat in Duitsland of Oostenrijk hadden gekregen. Deze landen hadden immers de Joden vervolgd. maar in 1947 gebruikte de Zionisten dit argument om Palestina te bezetten en 750,000 ontschuldigen Palestijnen (die nooit de Joden iets misdaan hadden) Palestina uit te kiepen:
"Well, you want to certainly help repatriate God's chosen people to their Promised Land, their ancestral homeland, It's your Christian duty. We gave you one of our boys as your Lord and Savior. You now go to church on Sunday, and kneel and you worship a Jew, and we're Jews."

- Ik wilde enkel aantonen dat dit argument een grof leugen is.

Soldim
30-01-06, 16:58
Geplaatst door Al-Manar
Je begrijpt mijn post niet goed... Het zou redenlijk zijn geweest als de Zionisten een staat in Duitsland of Oostenrijk hadden gekregen. Deze landen hadden immers de Joden vervolgd.


Of in de Sovjet-Unie, die Joden er met onnavolgbare vaart uitkieperde.



maar in 1947 gebruikte de Zionisten dit argument om Palestina te bezetten en 750,000 ontschuldigen Palestijnen (die nooit de Joden iets misdaan hadden) Palestina uit te kiepen.


Volgens mij ligt de situatie iets subtieler. De Joden hebben inderdaad een flink aantal Palestijnen de grens over gezet. Maar ook is een groot aantal Palestijnen vertrokken onder druk van Arabische buurlanden, zodat de Arabische militairen vrijspel zouden hebben om de Joden de zee in te drijven. Dat laatste ging niet helemaal zoals geplanned, en toen konden zelfs de Palestijnen die niet door de Israeliers verdreven waren niet terug....

Spoetnik
30-01-06, 17:38
Geplaatst door Soldim
Maar ook is een groot aantal Palestijnen vertrokken onder druk van Arabische buurlanden, zodat de Arabische militairen vrijspel zouden hebben om de Joden de zee in te drijven. Dat laatste ging niet helemaal zoals geplanned, en toen konden zelfs de Palestijnen die niet door de Israeliers verdreven waren niet terug....

Dit is propaganda. De Arabische buurlanden riepen juist de burgers in Palestina op niet te vluchten. Het verhaal dat jij verteld is in de wereld geholpen door Zionistische propaganda.

Soldim
30-01-06, 17:46
Geplaatst door Spoetnik
Dit is propaganda. De Arabische buurlanden riepen juist de burgers in Palestina op niet te vluchten. Het verhaal dat jij verteld is in de wereld geholpen door Zionistische propaganda.

De zionistische propaganda verteld dat alle Palestijnen vrijwillig gevlucht zijn. De Arabische propaganda dat niet een Palestijn vrijwillig gevlucht is.

Spoetnik
30-01-06, 18:32
Geplaatst door Soldim
De zionistische propaganda verteld dat alle Palestijnen vrijwillig gevlucht zijn. De Arabische propaganda dat niet een Palestijn vrijwillig gevlucht is.

Ilan Pappe een Joodse historicus heeft hier onderzoek naar gedaan, hij kwam tot de conclusie dat de overgrote meerderheid van de Arabieren gevlucht zijn. En vrijwillig vluchten bestaat uberhaupt niet.

Soldim
30-01-06, 18:36
Geplaatst door Spoetnik
Ilan Pappe een Joodse historicus heeft hier onderzoek naar gedaan, hij kwam tot de conclusie dat de overgrote meerderheid van de Arabieren gevlucht zijn. En vrijwillig vluchten bestaat uberhaupt niet.

Maar dan staat nog niet vast voor geweld van welke zijde ze gevlucht zijn. Regardless, zouden ze natuurlijk recht op terugkeer moeten hebben.

observer
30-01-06, 18:56
Geplaatst door Spoetnik
Ilan Pappe een Joodse historicus heeft hier onderzoek naar gedaan, hij kwam tot de conclusie dat de overgrote meerderheid van de Arabieren gevlucht zijn. En vrijwillig vluchten bestaat uberhaupt niet. waarom wonen er dan nog zovee arabieren in israel het had een koud kunstje geweest ze er allemaal uit te zetten, stuk veiliger geen potentieele 5e kolone in eigen land etcetc

Spoetnik
30-01-06, 19:11
Geplaatst door observer
waarom wonen er dan nog zovee arabieren in israel het had een koud kunstje geweest ze er allemaal uit te zetten, stuk veiliger geen potentieele 5e kolone in eigen land etcetc

Zo koud was dat kunstje niet. Maarreh, na '48 woonden er niet zoveel Arabieren meer in Israel.

Anywayz:
http://www.bintjbeil.com/articles/en/021020_pappe.html

Mähden
30-01-06, 19:30
Geplaatst door Spoetnik
Zo koud was dat kunstje niet. Maarreh, na '48 woonden er niet zoveel Arabieren meer in Israel.

Anywayz:
http://www.bintjbeil.com/articles/en/021020_pappe.html

Nadat de arabische landen de arabieren in Israel hadden gewaarschuwd om te vluchten voor het geweld van de Israelische buurlanden, in 1956, zijn er inderdaad heel wat arabieren gevlucht.

Die uiteraard niet meer terug hoefden te komen.

Spoetnik
30-01-06, 19:53
Geplaatst door Mähden
Nadat de arabische landen de arabieren in Israel hadden gewaarschuwd om te vluchten voor het geweld van de Israelische buurlanden, in 1956, zijn er inderdaad heel wat arabieren gevlucht.


Propaganda.

observer
30-01-06, 20:32
Geplaatst door Spoetnik
Zo koud was dat kunstje niet. Maarreh, na '48 woonden er niet zoveel Arabieren meer in Israel.

Anywayz:
http://www.bintjbeil.com/articles/en/021020_pappe.html in 48 had het een makkie geweest geen camera's, 3 jaar na de holocaust niemand had er iets van gezegd

gh.wille
30-01-06, 20:46
Geplaatst door observer
in 48 had het een makkie geweest geen camera's, 3 jaar na de holocaust niemand had er iets van gezegd

Eendracht maakt macht , en dat is nou precies het verschil tussen Joden en Arabieren ,kijk maar weer naar de Palestijnen de verkiezingen zijn nog niet afgelopen of die lieve broeders onder elkaar hebben alweer de grootste bonje , een Jood zou zeggen :wat een Gotspe !

ronald
31-01-06, 01:28
Geplaatst door Al-Manar
Hier is de echte geschiedenis over de Joden, ze hebben totaal geen recht om het heilige land te bezetten omdat ze niet van de "Joden" in het oude Judea afstammen.


Weer zo'n arrogante dombo dus.....

super ick
31-01-06, 15:24
Geplaatst door Spoetnik
Propaganda.

Nee geschiedenis.

Spoetnik
31-01-06, 16:35
Geplaatst door superdick
Nee geschiedenis.

Nope.