PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat zou u doen met loterijprijs van 146 miljoen euro?



Marsipulami
24-01-06, 10:54
Wat zou u doen met loterijprijs van 146 miljoen euro?
De jackpot van EuroMillions is er weer niet uitgegaan. En dus is de hoofdprijs nu opgelopen tot 146 miljoen euro. Dat waren vroeger een kleine 5,9 miljard franken, de grootste loterijprijs ooit in Europa. Zulke bedragen zetten een mens aan het dromen. Wat zou u doen met zoveel geld? Blijft u nog werken? Of neemt (koopt) u het eerste vliegtuig naar een tropisch eiland om nooit meer terug te komen?

observer
24-01-06, 11:22
ik zou een grote hal huren en het in 5 eurobiljetten laten uitbetalen

:schok:

Marsipulami
24-01-06, 11:29
Ik zou de uitlaat van mijn auto laten nakijken, want die bromt zo eigenaardig de laatste tijd.

freya
24-01-06, 11:31
Ik zou onze maroc.nl jihad-jongens en meisjes een leuke outfit voor hun tripje geven. Iets met de tekst 'groeten uit de extremistische modderpoel' in diverse talen geprint op hun shirts.

~Panthera~
24-01-06, 11:59
Geplaatst door freya
Ik zou onze maroc.nl jihad-jongens en meisjes een leuke outfit voor hun tripje geven. Iets met de tekst 'groeten uit de extremistische modderpoel' in diverse talen geprint op hun shirts.


http://members.ams.chello.nl/b.lameris/maroc2.gif :hihi:

Gerard074
24-01-06, 12:07
Ik zou naar mijn baas gaan en zeggen: "ik stop met werken" en dan hopen dat hij over een opzegtermijn van 3 maanden begint. :fuckit:

~Panthera~
24-01-06, 12:10
Huis kopen in Australie met een groot hek eromheen, zwembad, en 100 katten. :roker:

Tomas
24-01-06, 12:17
Een werknemer gaat na het winnen van de jackpot naar het kantoor van z'n baas en schijt daar voor 'm op z'n bureau. En zegt: "Fuck you! Ik heb de jackpot gewonnen en neem ontslag!" En onder de jaloerse blikken van z'n collega's verdwijnt hij voorgoed.

Een maandje of wat later wint een ex collega van hem de 2e prijs en rent in navolging van hem enthousiast naar z'n baas en schijt daar net zo op z'n bureau. En roept: "Fuck you! Ik heb de 2e prijs gewonnen en ga in het vervolg halve dagen werken!"

Bofko
24-01-06, 12:21
Ontslag nemen en dan 10 keer de zaak bellen en herhaaldelijk vragen of ik Bofko aan de lijn kan krijgen.

Juliette
24-01-06, 12:23
Geplaatst door Bofko
Ontslag nemen en dan 10 keer de zaak bellen en herhaaldelijk vragen of ik Bofko aan de lijn kan krijgen.

Kan je beter mensen inhuren om dat het komende jaar te doen. :hihi:

~Panthera~
24-01-06, 12:26
Geplaatst door Bofko
Ontslag nemen en dan 10 keer de zaak bellen en herhaaldelijk vragen of ik Bofko aan de lijn kan krijgen.

Reclame junkie. :hihi:

Gerard074
24-01-06, 12:30
Geplaatst door Tomas
Een werknemer gaat na het winnen van de jackpot naar het kantoor van z'n baas en schijt daar voor 'm op z'n bureau. En zegt: "Fuck you! Ik heb de jackpot gewonnen en neem ontslag!" En onder de jaloerse blikken van z'n collega's verdwijnt hij voorgoed.

Een maandje of wat later wint een ex collega van hem de 2e prijs en rent in navolging van hem enthousiast naar z'n baas en schijt daar net zo op z'n bureau. En roept: "Fuck you! Ik heb de 2e prijs gewonnen en ga in het vervolg halve dagen werken!"

of de maandag na de trekking staan de verkeerde, winnende lotnummers, in de krant. als je dan 's middags bent wezen schijten heb je een probleem

Sallahddin
24-01-06, 13:31
Ik zou AlZArquaoui met geavanceerd anti-vliegtuig raketten uitrusten!!!hahahahaha...
Even serieus,ik zou lekker kortzichtig NL verlaten naar een "open -minded" lekker warm eiland om nooit meet naar die kaaskoppen te hoeven kijken ....Hahahahaha...

Marsipulami
24-01-06, 13:33
Die 146 000 000 euro is wel haram geld. Dat moet op één op andere manier nog eerst halal gewassen worden. :fplet:

Tomas
24-01-06, 13:34
Geplaatst door Sallahddin
Ik zou AlZArquaoui met geavanceerd anti-vliegtuig raketten uitrusten!!!hahahahaha...
Even serieus,ik zou lekker kortzichtig NL verlaten naar een "open -minded" lekker warm eiland om nooit meet naar die kaaskoppen te hoeven kijken ....Hahahahaha...

Ik heb soms wel eens het gevoel dat de betekenis van woorden vooral met de komst van de multiculterele samenleving sterk zijn veranderd. Vroeger betekende open-minded en kortzichtig namelijk heel wat anders: Het tegenovergestelde van vooroordelen en racisme. Nu is dat allemaal veranderd.

Joesoef
24-01-06, 14:45
Stoppen met prikken...

mark61
24-01-06, 19:07
Geplaatst door Sallahddin
Ik zou AlZArquaoui met geavanceerd anti-vliegtuig raketten uitrusten!!!hahahahaha...
Even serieus,ik zou lekker kortzichtig NL verlaten naar een "open -minded" lekker warm eiland om nooit meet naar die kaaskoppen te hoeven kijken ....Hahahahaha...

Zoals? Sri Lanka?