PDA

Bekijk Volledige Versie : De zeven geboden van de stad Rotterdam



BiL@L
24-01-06, 13:56
gewist

~Panthera~
24-01-06, 14:02
Agossie, weer een opgeheven vingertje naar de allochtonen. :moe:
Zeker erg Gereformeerd in Rotterdam ?

Gerard074
24-01-06, 14:10
Geplaatst door ~Panthera~
Zeker erg Gereformeerd in Rotterdam ?

juist niet de gereformeerden houden zich niet aan punt 5 t/m 8.

~Panthera~
24-01-06, 14:13
Geplaatst door Gerard074
juist niet de gereformeerden houden zich niet aan punt 5 t/m 8.


Ja, de SGP ook, vandaar dat daar vrouwen ook van alles mogen. :moe:

Goed Gereformeerd. :duim:

:kotsen:

observer
24-01-06, 16:48
zie het probleem niet, wat is er nu mis mee?

Gerard074
24-01-06, 17:11
Geplaatst door observer
zie het probleem niet, wat is er nu mis mee?

Ik vind het pure verkiezingsretoriek, een infantiele code waar men zich aan moet houden.

We hebben in Nederland de grondwet en dat is voldoende.

tr_imparator
24-01-06, 17:39
Wij Amsterdammers hebben sgijt aan alles.

Iedereen doet wat ie wilt.

mark61
24-01-06, 18:42
8. Wij hakken in op moslims, maar we doen net of het niet zo is want we noemen ze toch niet expliciet?

mark61
24-01-06, 18:48
Geplaatst door BiL@L
Doordat autochtonen en allochtonen zich „vrijwel uitsluitend bewegen in eigen kring (ze gaan naar de eigen slager, de eigen groentewinkel en de eigen school)”,

Welke imbeciel heeft dit bedacht? Wel s bij de Aldi of de Mar/Tur supermarkt geweest? Er is in Rdam welgeteld 1 islamitische school. Na, anderhalf. Oh, en een stuk of 6 protchrist en kath.


2. Het komt te vaak voor „dat de één niet begrijpt wat de ander bedoelt”,

Waar en wanneer? In any case ligt dat niet aan de gebruikte taal. Na, wel aan de taal maar niet aan de taal.


3. Wij Rotterdammers accepteren geen radicalisering en extremisme.

Maar dit slaat niet exclusief op moslims. De vroede vaderen denken hierbij speciaal aan baasje Michiel Smit.


4. Ouders „moeten hun kinderen de instrumenten geven om goed om te kunnen gaan met de vrijheid van het individu en de eigen verantwoordelijkheid”. Hier hoort bij dat „ouders hun kinderen steunen bij het (leren) maken van hun eigen keuzes – ook ten aanzien van geloof, levensbeschouwing en seksualiteit”,

Daar zijn autochtonen een lichtend voorbeeld in.


5. Wij Rotterdammers behandelen vrouwen gelijk aan mannen en met respect.

Daarom douwen we ze allemaal op de Keileweg, waar autochtonen zich lekker uit het zicht aan diverse junkies kunnen vergrijpen.


6. Immers, „wij respecteren homoseksuelen, ook als onze eigen kinderen homoseksueel zijn”.

Ja joh. Wit Rotterdam ten voeten uit.


7. Wij behandelen (anders-)gelovigen en niet-gelovigen gelijk en met respect.

Wij zijn als Rotterdammers nl. heel blij met die grote nieuwe moskee.

Khad er ff zin an.

Foerkan
25-01-06, 01:02
5. Wij Rotterdammers behandelen vrouwen gelijk aan mannen en met respect.

Om te voorkomen dat vrouwen „seksuele vrijheid wordt ontzegd” en „de ontplooiingsmogelijkheden van meisjes worden beperkt” doordat zij niet met jongens om mogen gaan, „tolereren wij geen (...) belediging van en geweld tegen meisjes en vrouwen die er niet voor kiezen maagd te zijn of seks te hebben voor het huwelijk”. Ook hebben vrouwen „het recht om zonder belemmeringen, door hun partners en anderen, deel te nemen aan het openbare leven”.

Wat een stelletje debielen zeg die dit bedacht hebben. Als je zus of dochter de hoer uithangt mag je daar dan niets over zeggen? Als een marokaan of een turk zijn vrouw overhoop knalt dan is het eerwraak en als een hollander dat doet dan heeft hij last van stress. Dommer kan bijna niet ik walg hiervan. als een vrouw met jan en alleman naar bed gaat veel met jongens omgaat dan zal ze zich zelf ontplooien ja... als slet .. Dat gekanker op ons ben ik zat..

Victory
25-01-06, 01:21
De halve (Nederlanders) dorp hier had handtekeningen gezet tegen het opengaan van een Turkse winkel hier. You bet your ass dat we alleen bij hun gaan kopen. :D Er zijn nu meerdere turkse winkels hier. :D En ik maak zelf wel uit welke taal ik (waar dan ook) spreek.

Hierdoor voel ik nu een drang om alleen maar andere talen te spreken als ik buiten ben... bwhaha en dat ga ik ook doen vanaf nu..

Power to the buitenlanders! :boogie:

Wortel
25-01-06, 11:36
Het klinkt meer als het moeten schrijven van honderd strafregels voor de juf dan als een uitnodiging om er met elkaar samen wat moois van te maken.

@Victory, ie bunt 'n oal sege as ie dunken dadde doormet de nidderlaanse toal vaaier mitter vot kunt speien.