PDA

Bekijk Volledige Versie : Nijmegen: 'Anoniem solliciteren tegen discriminatie'



MO_NL
25-01-06, 15:51
Nijmegen: 'Anoniem solliciteren tegen discriminatie'

http://www.maroc.nl/photopost/data/501/1anoniem_solliciteren.gif

Solliciteren bij de gemeente Nijmegen kan in de toekomst waarschijnlijk voor een deel anoniem.

Het college van burgemeester en wethouders wil in sollicitaties bij de eigen dienst naam en geboorteplaats van de werkzoekenden onherkenbaar maken.

Burgemeester Guusje ter Horst zei dat woensdagochtend voor NOS Radio. „We willen discriminatie aan de poort uitsluiten,” aldus de burgemeester.

Het college schaart zich daarmee achter een idee van GroenLinks in de raad. De Commissie gelijke Behandeling concludeerde vorig jaar al dat anoniem solliciteren een goede manier is om discriminatie te voorkomen.

starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

bron: RTL/NOS

Dolle Fatima
25-01-06, 15:53
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon het toppunt van triestheid.

Soldim
25-01-06, 16:04
Ik ben dyslectisch, corrigeren ze de mijn spelfouten ook?

freya
25-01-06, 17:37
Geplaatst door Soldim
Ik ben dyslectisch, corrigeren ze de mijn spelfouten ook?

ha ha ha :moe:

MaRiaH
25-01-06, 22:35
Als er anoniem gesolliciteerd wordt, zal men ook de leeftijd in het CV moeten weglaten.

De discriminatie op leeftijd is mogelijk nog groter dan op afkomst en op geslacht.

Ik vind het idee van anoniem solliciteren zo gek nog niet.. het bevordert toch de objectiviteit.

En dan wel hopen dat men ook daadwerkelijk kijkt naar kwalificaties van de anonieme kandidaten.

mark61
25-01-06, 22:47
Geplaatst door Dolle Fatima
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon het toppunt van triestheid.

Hoezo? Dit is eindelijk concrete actie. De resultaten zullen verpletterend zijn.

Victory
25-01-06, 22:54
Het is triest dat de Nederlanders zo racistisch zijn, en dus allemaal dingen moeten worden verzonnen om de allochtonen te helpen een baan te krijgen.

mark61
25-01-06, 22:58
Geplaatst door Victory
Het is triest dat de Nederlanders zo racistisch zijn, en dus allemaal dingen moeten worden verzonnen om de allochtonen te helpen een baan te krijgen.

Jah joh. In Iran nemen ze liever een Afghaan aan dan een collega-Irani. Dr is echt geen land in de wereld waar het niet zo gaat. OK, Saoedi-Arabië. Daar nemen ze iedereen aan, als ie maar goedkoop is.

Victory
25-01-06, 23:03
Geplaatst door mark61
Jah joh. In Iran nemen ze liever een Afghaan aan dan een collega-Irani. Dr is echt geen land in de wereld waar het niet zo gaat. OK, Saoedi-Arabië. Daar nemen ze iedereen aan, als ie maar goedkoop is.
Je vergelijkt illegalen (waarvan wij er meer hebben dan welk land dan ook in de wereld) met mensen die hier (soms wel) hun hele leven hebben gewoond en zelfs de Nederlandse nationaliteit hebben.

mark61
26-01-06, 00:31
Geplaatst door Victory
Je vergelijkt illegalen (waarvan wij er meer hebben dan welk land dan ook in de wereld) met mensen die hier (soms wel) hun hele leven hebben gewoond en zelfs de Nederlandse nationaliteit hebben.

Die is goed. Je bedoelt dat Afghanen van hun levensdagen geen verblijfsvergunning kunnen krijgen, laat staan naturalisatie. En als illegaal zijn ze wel lekker goedkoop.

Ik zou er niet zo zeker van zijn. In Afrikaanse landen rizzelt het van de illegalen.

TonH
26-01-06, 01:40
Geplaatst door MaRiaH
Als er anoniem gesolliciteerd wordt, zal men ook de leeftijd in het CV moeten weglaten.

De discriminatie op leeftijd is mogelijk nog groter dan op afkomst en op geslacht.

Ik vind het idee van anoniem solliciteren zo gek nog niet.. het bevordert toch de objectiviteit.

En dan wel hopen dat men ook daadwerkelijk kijkt naar kwalificaties van de anonieme kandidaten.

Da's het systeem dat in Yukon Canada gebruikt wordt: geen leeftijd, geen geslacht, geen huwlijkse staat en geen 'ras' bij sollicitaties. Alleen wanneer je een native bent, dan dat wel vermelden want dan val je onder allerlei voorkeursregels...

Djiniouz
26-01-06, 01:44
Sorry, racisme bestaat alleen voor mensen die niet presteren of het verkeerde profiel hebben. Die gaan dan klagen over racisme. Ineens is alles racisme... Studeer, werk hard en bewijs jezelf dan zul je zien dat racisme een illusie is van het voetvolk.

En als je er werkelijk van overtuigd bent dat je wordt gediscrimineerd en het echt niet aan je eigenschappen ligt waarom ga je niet naar een ander land om daar het geluk te zoeken.

Dat bedoel ik.

Victory
26-01-06, 02:32
Zag een documentaire on Ned2 ofzo... (zo'n twee uur terug)... over een grote hoeveelheid allochtonen die nu in GB zijn waar ze wel gelukkig zijn... ze lieten een dorp zien met 30.000 somaliers (NL paspoort) die nu daar allemaal winkels, en werk en weet ik veel hebben... GB is er heel blij mee.. en ook dat heel veel hoogopgeleide allochtonen nederland verlaten.


edit [freya] en die hopen vast dat harry potter hun binnenkort formuliertjes thuis stuurt om aan te geven of zij moslims kennen en waar die wonen... daar zijn de nederlanders wel heel goed in heb ik gehoord....

:haha:

papol
26-01-06, 09:40
Geplaatst door Victory
Het is triest dat de Nederlanders zo racistisch zijn, en dus allemaal dingen moeten worden verzonnen om de allochtonen te helpen een baan te krijgen.

Idd, krijg je na lang zeuren en huilebalken een baan, moet je je nog rotwerken ook voor een nog rotter salaris. Stelletje racisten die Nederlanders ..... Kijk maar uit, er zijn banen waar mensen kapot gaan van het werk .... en ziek word je ook nog.

Gr.P

Julien
26-01-06, 09:45
Geplaatst door Victory
Het is triest dat de Nederlanders zo racistisch zijn, en dus allemaal dingen moeten worden verzonnen om de allochtonen te helpen een baan te krijgen.

wordt er wat aan gedaan, is het nog niet goed :rolleyes:

Tomas
26-01-06, 10:36
Geplaatst door Julien
wordt er wat aan gedaan, is het nog niet goed :rolleyes:

Het verbaast mij nogal vaak hoe jij je identificeert met nl. Voel je je hier thuis ofzo?

TonH
26-01-06, 11:07
Geplaatst door Systemlord Ra
Dit is gewoon omgekeerde discriminatie van die uit de bocht gevlogen idealisten van Groen Links. Wat nu als een blank persoon die Van Dijk heet een baan niet krijgt?

Betekent het dan meteen dat hij/zij ongeschikt is voor die job?

De overheid moet zich niet bemoeien met proceducres binnen bedrijven. Als iemand belsuit een ander niet aan te nemen zal hij dat zelf weten.

Deze maatregel geldt toch alleen voor de gemeentedienst Nijmegen? Mogen die niet wat bedrijven wél mogen? Zelf weten wie ze aannemen?

camillia1
26-01-06, 11:43
hoe zit het dan als je uitgenodigd wordt voor gesprek?????? zien ze toch ook dat je van buitenlandse afkomst ben. of moeten we ons wit maken...........

Julien
26-01-06, 13:39
Geplaatst door Tomas
Het verbaast mij nogal vaak hoe jij je identificeert met nl. Voel je je hier thuis ofzo?

hahahahahaha mag ik ff lachen..

blijkbaar kun je het moeilijk geloven dat sommige allochtonen hier zich inderdaad 'thuis' voelen. Wat dacht je dan? Als ik een bloedhekel aan Nederland zou hebben, waarom zou ik hier dan 1 seconde langer blijven? Ik word zo kotsmisselijk van die mensen die altijd maar blijven klagen en klagen maar toch op hun luie reet in Nederland blijven.

Ik voel me geen Nederlander en ik heb niks met Nederland (ik identificeer me absoluut niet met Nederland), maar ik voel me hier wel 'thuis' ja.

En ontopic dan maar weer; qua uiterlijk lijk ik niet op een Nederlander, en ik merk zelf ook dat mensen mij vreemd aankijken op sollicitaties ("wat heeft hij hier te zoeken?" etc.) en dat ik dan 2x meer mn best moet doen. Heb ook een keer een nare ervaring meegemaakt wat dat betreft. Maar goed, shit happens denk ik dan. Ik vind dit plan daarom ook een goed idee.
en ik ga dus niet zitten zeiken op Nederland vanwege dit goede plan zoals Victory doet

Tomas
26-01-06, 13:49
Geplaatst door Julien
Heb ook een keer een nare ervaring meegemaakt wat dat betreft.

En kan je daar dan wat meer over vertellen?

Julien
26-01-06, 14:02
Geplaatst door Tomas
En kan je daar dan wat meer over vertellen?

ik was aan het solliciteren voor parkeergaragewachter, en de sollicitatie had ik bij een meisje, ergens in de 20 was ze, best mooi trouwens, blond etc.
vanaf het moment dat ik binnenstapte keek ze me vies aan.. "ben jij Julien (...) ?.. zo zie je er niet uit!" blabla
Ik bleef maar rustig en de sollicitatie ging z'n gangetje. Op gegeven moment kapt ze m'n zin af en zegt ze "sorry, maar 20 jaar vinden we te jong, probeer het maar een volgende keer"
Een Nederlandse vriend had me deze baan als tip gegeven aangezien hij een maand voor mij wél aangenomen werd en hij was 19!! Dus ik wist dat ze uit haar nek zat te lullen. Waarschijnlijk was ze een keer hard geflashed door een allochtoon.

Tomas
26-01-06, 14:06
Geplaatst door Julien
"ben jij Julien (...) ?.. zo zie je er niet uit!" blabla


Had ze niet een meisje verwacht? Julien is in nederland toch meestal een meisjesnaam.

Julien
26-01-06, 14:43
Geplaatst door Tomas
Had ze niet een meisje verwacht? Julien is in nederland toch meestal een meisjesnaam.

:moe: nee

Tomas
26-01-06, 15:04
Geplaatst door Julien
:moe: nee

Nou ja, kon toch?

mark61
27-01-06, 03:07
Geplaatst door Tomas
Nou ja, kon toch?

Ze had ca. een half uur nodig om zijn geslacht vast te stellen?

Seksediscriminatie is trouwens verboden.

Tomas
27-01-06, 08:45
Geplaatst door mark61
Ze had ca. een half uur nodig om zijn geslacht vast te stellen?

Seksediscriminatie is trouwens verboden.

Nou, ik vroeg me af of met "ben jij Julien (...) ?.. zo zie je er niet uit!" gecombineerd met het mogelijke misverstand alsof het om Julien's afkomst zou kunnen gaan en verkeerde gezichtsuitdrukkingen de toon in het begin al gelijk verkeerd gezet was. Misschien realseert Julien zich niet dat zijn naam in nederland iemand op het verkeerde been zou kunnen zetten. Magoed, ik was er niet bij.

Divine_70
27-01-06, 21:05
Geplaatst door Victory
Zag een documentaire on Ned2 ofzo... (zo'n twee uur terug)... over een grote hoeveelheid allochtonen die nu in GB zijn waar ze wel gelukkig zijn... ze lieten een dorp zien met 30.000 somaliers (NL paspoort) die nu daar allemaal winkels, en werk en weet ik veel hebben... GB is er heel blij mee.. en ook dat heel veel hoogopgeleide allochtonen nederland verlaten.



HEY !! dat is wat voor jou dan Victory, ik bedoel, als je het hier toch zo slecht hebt, probeer eens of ze je daar willen hebben . ???

amOer
29-01-06, 12:18
het is triest maar waar ..

zat een keertje bij een Nederlandse kennis van mij, en ik wilde een Email sturen naar het Universiteit van nijmegen of ze wat duidelijkere info konden sturen over een opleiding..

nou ik liet dus de Email door die nederlander controleren .. ik las um zelf 3x voordat ik um stuurde .. en ra ra ra wat krijg ik terug van die dokter??

met hele nette woorden .. " we willen je hier niet ga wat aan je nederlands doen jij buitenlander, hier heb je geen toekomst! "


ik schrok echt .. ik ga NOOIT naar nijmegen!

Invidia
29-01-06, 12:24
Geplaatst door mark61
Die is goed. Je bedoelt dat Afghanen van hun levensdagen geen verblijfsvergunning kunnen krijgen, laat staan naturalisatie. En als illegaal zijn ze wel lekker goedkoop.

Ik zou er niet zo zeker van zijn. In Afrikaanse landen rizzelt het van de illegalen.

Dat ze in andere landen in de wereld slecht bezig zijn wil niet zeggen dat Nederland dat ook mag doen.

Invidia
29-01-06, 12:27
Geplaatst door amOer
het is triest maar waar ..

zat een keertje bij een Nederlandse kennis van mij, en ik wilde een Email sturen naar het Universiteit van nijmegen of ze wat duidelijkere info konden sturen over een opleiding..

nou ik liet dus de Email door die nederlander controleren .. ik las um zelf 3x voordat ik um stuurde .. en ra ra ra wat krijg ik terug van die dokter??

met hele nette woorden .. " we willen je hier niet ga wat aan je nederlands doen jij buitenlander, hier heb je geen toekomst! "


ik schrok echt .. ik ga NOOIT naar nijmegen!

:wtf: :haha: Das klote

mark61
29-01-06, 13:23
Geplaatst door Tomas
Nou, ik vroeg me af of met "ben jij Julien (...) ?.. zo zie je er niet uit!" gecombineerd met het mogelijke misverstand alsof het om Julien's afkomst zou kunnen gaan en verkeerde gezichtsuitdrukkingen de toon in het begin al gelijk verkeerd gezet was. Misschien realseert Julien zich niet dat zijn naam in nederland iemand op het verkeerde been zou kunnen zetten. Magoed, ik was er niet bij.

Hij heet geen Julien. To cut a long story short.

mark61
29-01-06, 13:24
Geplaatst door Invidia
Dat ze in andere landen in de wereld slecht bezig zijn wil niet zeggen dat Nederland dat ook mag doen.

Nope. Maar aangezien Fikkie zelf altijd het beloofde land Iran afzet tegen NL, wou ik ff reality check doen.

Rourchid
31-01-06, 01:42
Geplaatst door Dolle Fatima
Sorry hoor, maar dit is toch gewoon het toppunt van triestheid.
Een sollicitatie als blind date: :kotsen:

Rourchid
31-01-06, 01:53
Geplaatst door Victory
Het is triest dat de Nederlanders zo racistisch zijn, en dus allemaal dingen moeten worden verzonnen om de allochtonen te helpen een baan te krijgen.
Het is een voorlopig tussenstation op het traject 'tolereren door negeren': structureel net doen alsof er geen verschillen zijn.
Een heel ver doorgevoerd beleid wat er op neer komt dat wanneer je bijvoorbeeld als Marokkanen contact hebt met overheidsdienaren, je deze mensen als op commando de houding ziet aannemen: ik moet nu net doen alsof er hier geen Marokkanen zijn.
De blik wordt op oneindig gezet terwijl de adamsappel angstig heen en weer springt om maar niet te falen bij het uitvoeren van de dienstorder: in aanwezigheid van Marokkanen dient men net doen alsof er geen Marokkanen zijn.
Op zich zeer interessant voor absurdistisch toneel, maar niet zo geslaagd als het gaat om werk.
Bovendien gaat het hier om een sollicitatieprocedure bij een non-profit organisatie die de overheid is; hoe deze nieuwe variant van 'positieve discriminatie' op de niet overheidsgebonden werkvloer uitpakt is niet eens aan de orde. Waarschijnlijk een populisitische verkiezingsstunt om zo veel mogelijk allochtoonse stemmers te trekken bij de aanstaande verrkiezingsronde.

super ick
01-02-06, 13:25
Geplaatst door MaRiaH
Als er anoniem gesolliciteerd wordt, zal men ook de leeftijd in het CV moeten weglaten.

De discriminatie op leeftijd is mogelijk nog groter dan op afkomst en op geslacht.

Ik vind het idee van anoniem solliciteren zo gek nog niet.. het bevordert toch de objectiviteit.

En dan wel hopen dat men ook daadwerkelijk kijkt naar kwalificaties van de anonieme kandidaten.

Inderdaad, het idee is echter al jaren oud. Laten ze het maar snel invoeren.

Heeft iemand nog ergens gegevens over de mate van discriminatie en dan vooral per opleidingsklasse.
Ik veronderstel dat het 'onderaan' de arbeidsmarkt vaker voorkomt dan bovenaan? Of praat ik nu voor mijn beurt?

Morosian
01-02-06, 19:38
"Dag meneer Klaagmans, welkom bij MTV. Als ik zo vrij mag zijn, wat heeft u als 61-jarige doen besluiten om te reageren op de vacature voor VJ? U draait graag plaatjes? Nou, dan bent u bij ons inderdaad aan het juiste adres. Wanneer kunt u beginnen?"

"Dag mejuffrouw Verbolgen, welkom bij de eerste sollicitatieronde voor stewardess bij de KLM. Wat zijn dat voor een ringetjes in uw gezicht als ik vragen mag? Lip- en oogpiercings? Nee hoor, geen enkel probleem. Wij selecteren alleen op kwaliteit, het uiterlijk volstrekt irrelevant. Zullen we maar meteen een uniform voor u gaan uitzoeken?

naam
02-02-06, 11:56
:lol:

super ick
02-02-06, 21:20
Geplaatst door Rourchid
Het is een voorlopig tussenstation op het traject 'tolereren door negeren': structureel net doen alsof er geen verschillen zijn.
Een heel ver doorgevoerd beleid wat er op neer komt dat wanneer je bijvoorbeeld als Marokkanen contact hebt met overheidsdienaren, je deze mensen als op commando de houding ziet aannemen: ik moet nu net doen alsof er hier geen Marokkanen zijn.
De blik wordt op oneindig gezet terwijl de adamsappel angstig heen en weer springt om maar niet te falen bij het uitvoeren van de dienstorder: in aanwezigheid van Marokkanen dient men net doen alsof er geen Marokkanen zijn.
Op zich zeer interessant voor absurdistisch toneel, maar niet zo geslaagd als het gaat om werk.
Bovendien gaat het hier om een sollicitatieprocedure bij een non-profit organisatie die de overheid is; hoe deze nieuwe variant van 'positieve discriminatie' op de niet overheidsgebonden werkvloer uitpakt is niet eens aan de orde. Waarschijnlijk een populisitische verkiezingsstunt om zo veel mogelijk allochtoonse stemmers te trekken bij de aanstaande verrkiezingsronde.

Nederlanders zijn in en in slecht volk! Waarom stichten ze niet ergens een eigen land?

Rourchid
03-02-06, 00:24
Geplaatst door superdick
Nederlanders zijn in en in slecht volk! Waarom stichten ze niet ergens een eigen land?
Nederland en Zwitserland zijn ontstaan als nevenresultaten van de Dertigjarige Oorlog (1618-1648), een oorlog die een derde van Europa het leven kostte. In naam de strijd tussen de Katholieke Liga en de Protestantse Unie; geopolitiek bezien de strijd tussen de Duits/Spaanse coalitie en de Brits/Frans/Scandinavische coalitie.

.

H.P.Pas
03-02-06, 10:14
Geplaatst door Rourchid
Nederland en Zwitserland zijn ontstaan als nevenresultaten van de Dertigjarige Oorlog (1618-1648)
.

Als begin van de Zwitserse onafhankelijkheid geldt de Bundesbrief (http://www.admin.ch/ch/d/schweiz/bundesbrief/) van 1291.
Sinds de slag bij Marignano (http://de.wikipedia.org/wiki/Schlacht_bei_Marignano) (1515) vervolgde Zwitserland een neutraliteitspolitiek; zo ook in de Derigjarige Oorlog.


Geplaatst door Rourchid
een oorlog die een derde van Europa het leven kostte.


Een derde van Duitsland, niet van Europa.

Elsschot
03-02-06, 10:30
het is erg dom juist dit initiatief door het marxistische bolwerk nijmegen te laten promoten. Door 'Nijmegen' is er direct een negatieve klank verbonden aan dit idee

Tomas
03-02-06, 11:45
Ik vermoed nu dat als dit doorgaat sommige werkgevers dan een cartoon in hun advertentie zullen zetten.

super ick
03-02-06, 11:52
Geplaatst door Rourchid
Nederland en Zwitserland zijn ontstaan als nevenresultaten van de Dertigjarige Oorlog (1618-1648), een oorlog die een derde van Europa het leven kostte. In naam de strijd tussen de Katholieke Liga en de Protestantse Unie; geopolitiek bezien de strijd tussen de Duits/Spaanse coalitie en de Brits/Frans/Scandinavische coalitie.

.

Inderdaad ontworsteld aan geloof. Dat heeft veel bloed gekost.
Goed te lezen dat je de geschiedenis kent. Dan begrijp je ook de terughoudendheid een beetje beter t.o.v. ieder geloof.

dalilah1
03-02-06, 17:50
hallo p

ik vind het niet echt gepast dat je zo praat, sorry maar niet alle nederlanders zijn racisten. ik weet voor het geval dat wij allochtonen ook discrimineren onder de maro alba neder noem maar op. iedere werk gever kijk toch naar wat voor hem een goede kandidaat is en jammer genoeg heeft soms een afgeweze persoon weleens een donker kopje maar daar kan jij of ik toch niks aan doen. ik vind het maakt niet uit of je nu in nederland bent of in ons of jou eigenland overal ter wereld word hellaas gediscri........

groetjes dalilah

P.S begin je eigen bedrijf en laat jij even het goede voorbeeld zien. dan kom ik gehaaid bij je solliciteren

Rourchid
04-02-06, 21:22
Geplaatst door superdick
Inderdaad ontworsteld aan geloof. Dat heeft veel bloed gekost.
Goed te lezen dat je de geschiedenis kent. Dan begrijp je ook de terughoudendheid een beetje beter t.o.v. ieder geloof.
In Nederland is het erfelijk Staatshoofd tevens erfelijk hoofd van de Nederlandse-hervomde Kerk.
In Iran zijn het geestelijk en het werelds leiderschap van elkaar gescheiden.

dalilah1
04-02-06, 21:37
ik snap je niet wat bedoel je nou eigelijk te zeggen

groetjes dalilah

super ick
05-02-06, 02:30
Geplaatst door Rourchid
In Nederland is het erfelijk Staatshoofd tevens erfelijk hoofd van de Nederlandse-hervomde Kerk.
In Iran zijn het geestelijk en het werelds leiderschap van elkaar gescheiden.

Hee Rourchid ben je daar weer?

Het gaat om de praktijk Rourchid. Het gaat om de praktijk en dat weet jij ook wel.

Rourchid
05-02-06, 11:01
Geplaatst door klaaskop

80-jarige oorlog: 1568 - 1648.
Wij waren al wat langer bezig ons te ontworstelen aan de Spaanse (en katholieke) overheersing.
Tijdens genealogisch onderzoek kwam ik een tekst tegen, dat in 1518 al edelen samankwamen bij Maarten van Rossem, Hertog van Gelre (=Gelderland) om in opstand te komen tegen de Spanjaarden ...


In ieder buitenland gaat het hooguit over een periode van 80 jaar opstand (rebellion).
Het is aangetoond dat er van enige cohesie in Nederland geen sprake was. Het was iedere provincie voor zich.
Tijdens de grote treffens tusen de vloot van de Republiek en die van het UK, tijdens welke treffens de suprematie over de wereldzeeën werd uitgevochten, bleef het Zeeuwse smaldeel in de havens omdat de slag niet plaatsvond voor de Zeeuwse maar voor de Noord-Hollandse kust.
Het dramatische beleg en ontzetting van Leiden duurde zo lang omdat kooplieden uit Middelburg de azijn leverden voor het afkoelen van de Spaanse kanonnen die werden gebruikt voor het beleg van Leiden.

Geplaatst door klaaskop

Ik denk dat je in de war bent.


Een vonnis van een rechtbank gelezen begint met: In naam der Koningin.
Had allang 'In naam van het volk' moeten zijn.

Rourchid
05-02-06, 11:05
Geplaatst door dalilah1
ik snap je niet wat bedoel je nou eigelijk te zeggen

groetjes dalilah
Het was ook geen reactie op jouw posting.
Wat betreft autochtonen: de meesten zijn in wezen geen racisten en autochtonen worden ook belazerd door hun eigen overheid.

super ick
05-02-06, 12:07
Geplaatst door Rourchid

Een vonnis van een rechtbank gelezen begint met: In naam der Koningin.
Had allang 'In naam van het volk' moeten zijn. [/B]

Is dit niet hele kleine spijkertjes op laag water zoeken Rourchid?

Rourchid
05-02-06, 15:06
Geplaatst door superdick
Is dit niet hele kleine spijkertjes op laag water zoeken Rourchid?
Bagatalliseren en uw intellectuele niveau vormen een uitverkoren verwantschap?

super ick
05-02-06, 20:25
Geplaatst door Rourchid
Bagatalliseren en uw intellectuele niveau vormen een uitverkoren verwantschap?

Zoals ik al eerder zei: Het gaat om de uitvoering. Er kan wel geopend worden met in naam vd koningin maar zij spreekt geen recht over mij.
Jij hebt het dus over de vorm. Peanuts dus.

super ick
05-02-06, 20:27
Oja Rourchid,

Stel jij de norm hier of mag ik dat, voor mijzelf uitmaken?

super ick
05-02-06, 20:30
Geplaatst door Rourchid
Het was ook geen reactie op jouw posting.
Wat betreft autochtonen: de meesten zijn in wezen geen racisten en autochtonen worden ook belazerd door hun eigen overheid.

'hun eigen overheid' is toch dezelfde als jou overheid?

camillia1
06-02-06, 12:22
Geplaatst door superdick
'hun eigen overheid' is toch dezelfde als jou overheid? :duim:

Rourchid
06-02-06, 15:20
Geplaatst door superdick

Stel jij de norm hier of mag ik dat, voor mijzelf uitmaken?


Ik heb geenszins de indruk gewekt dat u niet anoniem zou kunnen gaan solliciteren in Nijmegen.

geplaatst door superdick

'hun eigen overheid' is toch dezelfde als jou overheid?


Als u zo graag iemand wil onderwerpen aan een verhoor, kunt u het best uzelf onderwerpen aan een verhoor. Het is aannemelijk dat uw eerste bekentenis het bekennen van slaapverwekkende banaliteit zal zijn.



Naschrift


Geplaatst door Rourchid

Wat betreft autochtonen: de meesten zijn in wezen geen racisten en autochtonen worden ook belazerd door hun eigen overheid.


U insinueert dat het gebruik van het bezittelijk voornaamwoord 'hun' als attributie impliceert dat de Nederlandse overheid als vijand van de allochtonen gezien moet worden.

Een aantoonbaar foutieve semantische afleiding uwerzijds.
De opmerking is geplaatst in de context dat 'hun' overheid voor de autochtonen niets gedaan heeft om 'hun' allochtonen als 'hun' landgenoten te zien en dat de Nijmeegse ('hun') oplossing niet bijdraagt aan de hullie/zullie scheiding.

U bent kennelijk alleen maar in staat de quote te zien als polemiseren: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
Over spijkers op laag water zoeken gesproken, trouwens........

Voor de goede orde, u bent degene die een geestesziek semantisch spelletje wenste te spelen met mijn zuster fi Allah, Hawa. Op het moment dat u in uw ziekelijke wekelijkheidsbeleving dacht Hawa onderuit gehaald te hebben, moest u zonodig van de jij-vorm op de u-vorm overschakelen om uw vermeende superieuriteit te etaleren.
U bent op uw nummer gezet, echter het vousvoyeren blijft gehandhaafd aangezien ik mij niet middels tutoyeren tot uw niveau wens te verlagen.

Rourchid
06-02-06, 15:21
Geplaatst door camillia1
:duim:
Soort zoekt soort: http://www.pim-fortuyn.nl

super ick
07-02-06, 20:06
Geplaatst door Rourchid
Ik heb geenszins de indruk gewekt dat u niet anoniem zou kunnen gaan solliciteren in Nijmegen.

Als u zo graag iemand wil onderwerpen aan een verhoor, kunt u het best uzelf onderwerpen aan een verhoor. Het is aannemelijk dat uw eerste bekentenis het bekennen van slaapverwekkende banaliteit zal zijn.



Naschrift


U insinueert dat het gebruik van het bezittelijk voornaamwoord 'hun' als attributie impliceert dat de Nederlandse overheid als vijand van de allochtonen gezien moet worden.

Een aantoonbaar foutieve semantische afleiding uwerzijds.
De opmerking is geplaatst in de context dat 'hun' overheid voor de autochtonen niets gedaan heeft om 'hun' allochtonen als 'hun' landgenoten te zien en dat de Nijmeegse ('hun') oplossing niet bijdraagt aan de hullie/zullie scheiding.

U bent kennelijk alleen maar in staat de quote te zien als polemiseren: Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!
Over spijkers op laag water zoeken gesproken, trouwens........

Voor de goede orde, u bent degene die een geestesziek semantisch spelletje wenste te spelen met mijn zuster fi Allah, Hawa. Op het moment dat u in uw ziekelijke wekelijkheidsbeleving dacht Hawa onderuit gehaald te hebben, moest u zonodig van de jij-vorm op de u-vorm overschakelen om uw vermeende superieuriteit te etaleren.
U bent op uw nummer gezet, echter het vousvoyeren blijft gehandhaafd aangezien ik mij niet middels tutoyeren tot uw niveau wens te verlagen.

U begint met 'hun' dus om dan van hullie/zullie scheiding te spreken?

camillia1
08-02-06, 12:47
Geplaatst door Rourchid
Soort zoekt soort: http://www.pim-fortuyn.nl


wat heeft pim fortuyn er mee te maken.........

en wat is jou soort dan..... ik een hoekje zitten janken en iedereen beschuldigen en vinger wijzer...................

super ick
08-02-06, 13:50
Geplaatst door camillia1
wat heeft pim fortuyn er mee te maken.........

en wat is jou soort dan..... ik een hoekje zitten janken en iedereen beschuldigen en vinger wijzer...................

Dat is de welbekende 'kritiek=antimethode'
Als de ander het niet met je eens is noem je hem extremist ( in bedekte termen ). Of dom of je scheld tegenb hem of probeer hem voor lul te zetten ofzo.

Rourchid
08-02-06, 13:58
Geplaatst door Camillia1

en wat is jouw soort dan.....


Ik behoor tot de vredelievende meerderheid der Nederlandse ingezetenen; de meerderheid die niet van op de man spelen houdt.

Geplaatst door Camillia1

ik een hoekje zitten janken en iedereen beschuldigen en vinger wijzer...................


Een uitstekende omschrijving van superdick.


Geplaatst door superdick

Ik ga jou deze komende week volgen en al jou onkieze scheldwoorden kopieren en daarbij de naam van de ontvager voegen en daar eens een apart topic over starten. Of demoniseer ik jou dan?


Superdick is een stalker?

Bron: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2286335#post2286335

Rourchid
08-02-06, 14:01
Geplaatst door superdick

Dat is de welbekende 'kritiek=antimethode'
Als de ander het niet met je eens is noem je hem extremist ( in bedekte termen ). Of dom of je scheld tegenb hem of probeer hem voor lul te zetten ofzo.


Mijn dank dat u uw eigen modus operandi uiteenzet.
Maar misschien is het volwassener dat u bij het onderwerp van de draad blijft.

super ick
09-02-06, 08:26
Geplaatst door Rourchid
Mijn dank dat u uw eigen modus operandi uiteenzet.
Maar misschien is het volwassener dat u bij het onderwerp van de draad blijft.

Goh, nu plotseling zo netjes? Het heeft dus toch geholpen? Moeilijk he om de mensen niet weg te zetten en/of zwart te maken als ze het niet met jou eens zijn.
Jij bent zo overtuigd van jou gelijk, je moet een religie beginnen.

Vanaf nu sta je bij mij op ignore want je begint me de strot uit te komen.