PDA

Bekijk Volledige Versie : Welk land is het america's grootste pop



el_mli
25-01-06, 17:31
Hoi allemaal,

deze pol kwam ik tegen in een engels forum, en ben nu benieuwd wat jullie erover denken. Nou, welk land is volgens julle america het meest onderdanig? En vertel er ook de reden bij waarom jullie dat denken.

el_mli
25-01-06, 17:47
Gezien de controverse rond Irans nucleaire programma is het mij duidelijk dat hypocryte arabische leiders zich aansluiten met de kamp van vs/israel. En gezien de voornaamste van hen saudie arabie is, heb ik haar verkozen tot nummer 1

freya
25-01-06, 18:17
Nederland staat er niet eens bij! :ego:

Wide-O
25-01-06, 18:19
Ik ga er van uit dat de meeste Engelsen "UK" zouden kiezen.

Zonder Blair zou Bush het nog veel lastiger gehad hebben om sommige acties te ondernemen.

III
25-01-06, 20:58
Waarom zou Iran een uitzondering vormen?
Er is geen staat op de wereld die die uitzondering vormt.
Zelfs Israël niet.

III
25-01-06, 21:00
Geplaatst door freya
Nederland staat er niet eens bij! :ego:

Nederland is ook geen land.
Nederland is een poppenkast.

Divine_70
25-01-06, 21:05
Gaat ook voor Nederland, al staat ie er niet bij. :ego:

el_mli
26-01-06, 00:48
Geplaatst door freya
Nederland staat er niet eens bij!

Ik kan niet ieder land erbij plaatsen, als je toch vindt dat nederland erbij hoort te staan misschien kun je dan vertellen wat nederland zo van de rest van de groep onderscheid ?


Geplaatst door III
Waarom zou Iran een uitzondering vormen?

Iran plaatst haar universele principes boven wereldse streven. En dat maakt haar een grote tegenstander van het imperialisme en het zionisme.

III
26-01-06, 01:09
Geplaatst door el_mli

Iran plaatst haar universele principes boven wereldse streven. En dat maakt haar een grote tegenstander van het imperialisme en het zionisme.

Right!
Het zijn net zo grote fascisten als op de rest van de wereld, dat maakt niet uit. Omdat er daar gemoord wordt in de naam van de profeet maakt dat het land anders?

el_mli
26-01-06, 01:58
Geplaatst door III
Right!
Het zijn net zo grote fascisten als op de rest van de wereld, dat maakt niet uit. Omdat er daar gemoord wordt in de naam van de profeet maakt dat het land anders?

Goed zo, schakel over tot laag taalgebruik, want alleen met haat praat je het gehaat van jou weg, of niet? Ga je woede ergens anders uitreageren joh, of ga je hoofd maar tegen de muur aan rammen als het je niet kunt laten.

III
26-01-06, 02:52
Geplaatst door el_mli
Goed zo, schakel over tot laag taalgebruik, want alleen met haat praat je het gehaat van jou weg, of niet? Ga je woede ergens anders uitreageren joh, of ga je hoofd maar tegen de muur aan rammen als het je niet kunt laten.

Zou je mij kunnen uitleggen wat je nu bedoelt?
Ik begrijp geen sikkepit van wat jij nu allemaal opschrijft.

Bedoel je dat ik jou haat?
Ik ken je niet eens!

el_mli
26-01-06, 03:47
Geplaatst door III
Zou je mij kunnen uitleggen wat je nu bedoelt?
Ik begrijp geen sikkepit van wat jij nu allemaal opschrijft.

Bedoel je dat ik jou haat?
Ik ken je niet eens!

jammer voor je dan, want ik voel me niet verantwoordelijk om daar uitgebreid op in te gaan.

Jij probeert aan de hand van laster een hele bevolking te labelen voor fascisten, is dat geen rascisme? Vervolgens plaats je ons meest geliefde Profeet (pbuh&hf) op het niveau wat alleen mensen die tot de bodem zijn gezonken doen. En lager dan dat kun je echt niet gaan.

Juliette
26-01-06, 08:12
Costa Rica.

Elie Hobeika
26-01-06, 10:05
Mauritanie...

III
26-01-06, 15:09
Geplaatst door el_mli
jammer voor je dan, want ik voel me niet verantwoordelijk om daar uitgebreid op in te gaan.

Jij probeert aan de hand van laster een hele bevolking te labelen voor fascisten, is dat geen rascisme? Vervolgens plaats je ons meest geliefde Profeet (pbuh&hf) op het niveau wat alleen mensen die tot de bodem zijn gezonken doen. En lager dan dat kun je echt niet gaan.

Ik weiger te geloven dat dit jouw interpretatie is van mijn tekst. Hoe kun je nou laster halen uit de feiten?

Ten eerste heb ik het niet over bevolkingsgroepen gehad. Haal jij dat er wel uit, dan ben jij daar zelf voor verantwoordelijk, omdat jij daar dus mee kwam.
Ten tweede plaats ik geen profeet. Waar zie je mij dat doen?
Ten derde wordt het dan eens tijd dat jij gaat landen (tot de bodem zakken) en met je voetjes op de grond gaan staan. Die emotionele uitspattingen van jou raken kant noch wal.

Verder dien jij je wel verantwoordelijk te voelen om de materie wat uit te diepen. Jij begint ten slotte spoken te zien.

Ik hoop echt voor je dat je in het echte leven een beetje rustiger aan doet.

el_mli
26-01-06, 17:52
Geplaatst door III
Ik weiger te geloven dat dit jouw interpretatie is van mijn tekst. Hoe kun je nou laster halen uit de feiten?

Ten eerste heb ik het niet over bevolkingsgroepen gehad. Haal jij dat er wel uit, dan ben jij daar zelf voor verantwoordelijk, omdat jij daar dus mee kwam.
Ten tweede plaats ik geen profeet. Waar zie je mij dat doen?
Ten derde wordt het dan eens tijd dat jij gaat landen (tot de bodem zakken) en met je voetjes op de grond gaan staan. Die emotionele uitspattingen van jou raken kant noch wal.

Verder dien jij je wel verantwoordelijk te voelen om de materie wat uit te diepen. Jij begint ten slotte spoken te zien.

Ik hoop echt voor je dat je in het echte leven een beetje rustiger aan doet.

ontkenning is geen redevoering mijn vriend, tis een voorgenomen keus om bepaalde kwesties te achterhouden. Dus ik zie niet in waarom ik jou punctueel zou moeten corrigeren.

III
26-01-06, 18:28
Geplaatst door el_mli
ontkenning is geen redevoering mijn vriend, tis een voorgenomen keus om bepaalde kwesties te achterhouden. Dus ik zie niet in waarom ik jou punctueel zou moeten corrigeren.

Als je hier komt om te twisten, dan zal ik je moeten vragen te vertrekken.

Alles wat ik zei is:
Elke staat op de wereld, zonder uitzondering, is een niet-democratische, dus een fascistische.
En Iran is daar heus geen uitzondering op, jongeman!
En als jij daar een belediging van een profeet in ziet, zegt dat wel iets over jouw potentie om dingen te lezen die niet geschreven zijn.

David
26-01-06, 18:57
Geplaatst door el_mli
Iran plaatst haar universele principes boven wereldse streven. En dat maakt haar een grote tegenstander van het imperialisme en het zionisme.



:haha:

Soldim
26-01-06, 19:18
Geplaatst door el_mli
Iran plaatst haar universele principes boven wereldse streven. En dat maakt haar een grote tegenstander van het imperialisme en het zionisme.

Door haar principes als universeel te beschouwen maakt Iran zich schuldig aan imperialisme.

el_mli
26-01-06, 19:36
Geplaatst door III
Als je hier komt om te twisten, dan zal ik je moeten vragen te vertrekken.

Alles wat ik zei is:
Elke staat op de wereld, zonder uitzondering, is een niet-democratische, dus een fascistische.
En Iran is daar heus geen uitzondering op, jongeman!
En als jij daar een belediging van een profeet in ziet, zegt dat wel iets over jouw potentie om dingen te lezen die niet geschreven zijn.

Dat mag je van mij jezelf wel wijs maken. Je bent overigens niet van toegevoegde waarde voor een leerzame discussie. Dus al had je gelijk, in gesprek gaan met jou instelling is vergelijkbaar als een steen wijsmaken dat het levensloos is.

el_mli
26-01-06, 19:49
Geplaatst door Soldim
Door haar principes als universeel te beschouwen maakt Iran zich schuldig aan imperialisme.

heb je misschien weleens van perennial philosophy gehoord? Voor zover ik weet, zijn Iraanse moslimgeleerden daar meesters van.

Allamah Tabtabaie; Ayat. Mortaza Mutahhiri en Seyyed hossein nasr zijn enkele van haar voornaamste in de afgelopen vijftig jaar. Seyyed Hossein Nasr is nu de enige die nog leeft, en hij wordt gezien als de bekendste moslim filosoof in het westen. Google maar eens, en je zult het wel tegenkomen.

Of misschien heb je wel eens van dr. Ali Shariati gehoord? Een van de vroege oproepers voor een islamitische revolutie? Hij werd vooral bekend toen Jean-paul Satre over hem zei: ''I have no religion, but if I were to choose one, It would be Shariati's ''

Shariati werd uiteindelijk in engeland vermoord onder bevel van de Shah.

Ohja, misschien is het noemenswaardig om erbij te vermelden dat ze allen sjiiet waren, wat het huidige overheid in Iran nu ook is, voor zo'n 25 jaar.

el_mli
26-01-06, 19:56
Geplaatst door Soldim
Door haar principes als universeel te beschouwen maakt Iran zich schuldig aan imperialisme.

Ohja, het komt er dus op neer dat ik het met je niet eens bent, want


The Perennial Philosophy (Latin philosophia perennis) is the idea that a universal set of truths common to all people and cultures exists.

el_mli
26-01-06, 19:59
Geplaatst door Victory
Alle middem oosten Arabische leiders op een rijtje.

Egypte:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/03/images/20020305-18-1.jpg

http://www.middle-east-online.com/pictures/big/_14452_sharon-mubarak-5-9-2005.jpg

Saudi Arabie:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2002/04/images/20020425-4-2-515h.jpg

Kuwait:
http://www.whitehouse.gov/holiday/2002/images/rotation-review/images/011_v2917-12-sh-515h.jpg

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/09/images/20030910-4_d091003-515h.jpg

Yemen:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2005/11/images/20051110-2_d-0493-734v.jpg

Jordan:
http://www.presidentialprayerteam.org/images0/bush-abdullah.jpg

Bahrain:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2004/11/images/20041129-5_bahrain1129pm-515h.jpg

Qatar:
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/05/images/20030508-3_d050803-515h.jpg

Verenigde Arabische Emiraten:
http://www.defenselink.mil/photos/May1998/980512-D-2987S-010_screen.jpg

Soldim
26-01-06, 20:51
Geplaatst door el_mli
Ohja, het komt er dus op neer dat ik het met je niet eens bent, want

The Perennial Philosophy (Latin philosophia perennis) is the idea that a universal set of truths common to all people and cultures exists.


Stellen dat Iraanse waarden, en de daarachter liggende principes universeel zijn, en het met dure woorden perennial philosophy noemen doet niets aan de imperialistische denkbeelden daarvan af.

En, eh, stalinist Sartre zat wel vaker fout ;)

Marsipulami
26-01-06, 22:04
Geplaatst door freya
Nederland staat er niet eens bij! :ego:


Hahahaha, wat een grap. De Amerikaanse senaat keurde -in strijd met alle internationale rechtregels en verdragen- de invasiewet goed om Nato-bondgenoot Nederland binnen te vallen als Nederland het zou wagen om één Amerikaan voor het internationaal strafhof in Den Haag te berechten. Kort nadien mocht Balkenende op de koffie bij Bush in Washington en glunderen dat ie deed toen Bush Nederland een schouderklopje gaf. Woehahahahahahaaha, wat is Nederland toch een land van onozelaars.

Wizdom
26-01-06, 22:08
Ik geloof dat het op dit moment Jordanie is... De autoriteiten in Jordanie hebben laatst met de VS getekend dat zij oorlogscriminelen niet zouden uitleveren naar het gerechtshof in Den Haag... Dan zak je wel heel diep in de modder...

Divine_70
26-01-06, 22:17
Geplaatst door Marsipulami
Hahahaha, wat een grap. De Amerikaanse senaat keurde -in strijd met alle internationale rechtregels en verdragen- de invasiewet goed om Nato-bondgenoot Nederland binnen te vallen als Nederland het zou wagen om één Amerikaan voor het internationaal strafhof in Den Haag te berechten. Kort nadien mocht Balkenende op de koffie bij Bush in Washington en glunderen dat ie deed toen Bush Nederland een schouderklopje gaf. Woehahahahahahaaha, wat is Nederland toch een land van onozelaars.

En Nederland maar denken dat ze op de kaart staan....
als je de gemiddelde burger in Amerika vraagt of ze weten wat Nederland is zullen ze vragen waar het restaurant staat. :D

III
26-01-06, 22:18
Geplaatst door el_mli
Dat mag je van mij jezelf wel wijs maken. Je bent overigens niet van toegevoegde waarde voor een leerzame discussie. Dus al had je gelijk, in gesprek gaan met jou instelling is vergelijkbaar als een steen wijsmaken dat het levensloos is.

En een cursus Nederlands zou jou ook goed doen.
Al zit ik daar nog het minst over in.

En één ding heb je goed gezien:
Ik ben geen goede discussiepartner voor je, niet in de laatste plaats daar ik niet in discussie ga met mensen die denken dat er een land is dat een uitzonderingspositie heeft op dit gebied.

mark61
27-01-06, 03:20
Geplaatst door Divine_70
En Nederland maar denken dat ze op de kaart staan....
als je de gemiddelde burger in Amerika vraagt of ze weten wat Nederland is zullen ze vragen waar het restaurant staat. :D

Jordanië heeft geen keus. Als ze het niet doen heet het binnen een week opeens Zuid-Syrië. Of Oost-Israël. Make your pick.

mark61
27-01-06, 03:23
Barbie. Of was het nou Ken?

mark61
27-01-06, 03:24
Tuvalu. Je internet-ID verkopen for a few dollars more. :vreemd:

reason
27-01-06, 08:08
Geplaatst door Marsipulami
Hahahaha, wat een grap. De Amerikaanse senaat keurde -in strijd met alle internationale rechtregels en verdragen- de invasiewet goed om Nato-bondgenoot Nederland binnen te vallen als Nederland het zou wagen om één Amerikaan voor het internationaal strafhof in Den Haag te berechten. Kort nadien mocht Balkenende op de koffie bij Bush in Washington en glunderen dat ie deed toen Bush Nederland een schouderklopje gaf. Woehahahahahahaaha, wat is Nederland toch een land van onozelaars.

Ik ben altijd een tegenstander geweest van flauwe grappen over Belgen (die je eigenlijk al jaren nauwelijks meer hoort), maar als ik zie wat jij regelmatig aan dommigheid uitkraamt, ben je wel het schoolvoorbeeld van de klassieke moppen-Belg.
Over onnozelaars gesproken...

Trouwens, ik besef dat ik die niet-bestaande moppen-Belg onrecht aandoe met deze vergelijking.
Want dat was over het algemeen tenminste nog een vriendelijk persoon, terwijl jij hatelijk en negatief bent.

Marsipulami
27-01-06, 08:23
Geplaatst door reason

Over onnozelaars gesproken...

Je hebt gelijk "onnozelaars" schrijf je met een dubbele "n". :fpiraat:

III
27-01-06, 08:45
Geplaatst door reason
hatelijk en negatief bent.

Of terecht feitelijk?

gh.wille
29-03-06, 23:18
Geplaatst door el_mli
Goed zo, schakel over tot laag taalgebruik, want alleen met haat praat je het gehaat van jou weg, of niet? Ga je woede ergens anders uitreageren joh, of ga je hoofd maar tegen de muur aan rammen als het je niet kunt laten.

III , handteerd geen laag taal gebruik !

Het enige wat hij doet is zijn mening weergeven , en dat is precies waar in de topic om gevraagd wordt ,maar ja de WAARHEID mag blijkbaar niet gezegd worden !
lees eerst en Denk dan maar eens goed na waar het op slaat .

gh.wille
30-03-06, 13:25
Geplaatst door el_mli
heb je misschien weleens van perennial philosophy gehoord? Voor zover ik weet, zijn Iraanse moslimgeleerden daar meesters van.

Allamah Tabtabaie; Ayat. Mortaza Mutahhiri en Seyyed hossein nasr zijn enkele van haar voornaamste in de afgelopen vijftig jaar. Seyyed Hossein Nasr is nu de enige die nog leeft, en hij wordt gezien als de bekendste moslim filosoof in het westen. Google maar eens, en je zult het wel tegenkomen.

Of misschien heb je wel eens van dr. Ali Shariati gehoord? Een van de vroege oproepers voor een islamitische revolutie? Hij werd vooral bekend toen Jean-paul Satre over hem zei: ''I have no religion, but if I were to choose one, It would be Shariati's ''

Shariati werd uiteindelijk in engeland vermoord onder bevel van de Shah.

Ohja, misschien is het noemenswaardig om erbij te vermelden dat ze allen sjiiet waren, wat het huidige overheid in Iran nu ook is, voor zo'n 25 jaar.


Vraag me wel af wat je nu precies bedoelt met de onderstaande zin :

Shariati werd uiteindelijk in engeland vermoord onder bevel van de Shah.

Is het nu dat de Shah het gezag voerde in Engeland ? *
Of bedoelde je soms op bevel van de Shah in Engeland !

Kortom je spreekt je zelf tegen , zo niet dan zou ik nogmaals willen weten waar deze ONZIN op slaat !

* Je bent zelf het haatdragende persoontje, je MINACHTING voor bepaalde personen en landen gaat al zover dat je zelfs in je ingehouden woedde vergeet HOOFDLETTERS te schrijven waar dat NORMAAL gesproken in acht wordt genomen , ook moet je zonodig geheel buiten de vraag stelling Israel er bij betrekken ( alsof het een provincie of staat van de U.S .A betreft ). NOU DAT KUN JE GEVOEGLIJK WEL VERGETEN !
Israel heeft mischien de symphatie van de U.S.A maar daar houd het mee op ! en niet aankomen met wapen leverantie,s enz enz en geld , want dan vraag ik me af hoe b.v de Palestijnen aan hun wapentuig komen , zeker uit de lucht komen dwarrelen .
En als je me geen antwoord kunt geven waar het op slaat ,dan zal ik het vast maar ff voor je doen : Bij jou op je ZEERE PLEK ! :zwaai:

duende
30-03-06, 13:30
Nederland...
Engeland is het keffertje van Amerika en Nederland de vlo op het keffertje.

MusicManiac
30-03-06, 13:35
Dit topic is ruim 2 maanden oud, kwam ik pas later achter .. schrok me eerst kapot, dacht dat freya weer terug was .. brrr.

gh.wille
30-03-06, 13:46
Geplaatst door duende
Nederland...
Engeland is het keffertje van Amerika en Nederland de vlo op het keffertje.

Klopt omdat Amerika gewoon het MACHTIGSTE land ter WERELD is !
Logisch gevolg als je uit Alle Landen waar ook ter wereld inwoners vandaan krijgt , die als het Moet ook Nagenoeg ALLEMAAL achter hun LAND staan het woord zegt het al ,, de VERENIGDE STATEN ".
Nog steeds en dat zal wel voorlopig zo blijven ook , en dat is nu juist hun kracht !
kijk maar na in de geschiedenis , als voorbeeld noem ik geen WO. 2 ,
maar kijk wat er gebeurde toen RUSLAND (dreigde ) als eerste een mens op de Maan te laten landen , Kennedy sprak zijn volk aan en het gebeurde , de RUSSEN hadden geen schijn van kans toen de Machtigste industrie ter AARDE eenmaal in beweging kwam !
Het zelfde gold ook voor de eerste ATOOM -BOM ., de NAZIES hadden , God zij dank het nakijken , want je moet er toch niet aan denken dat de NAZIES als eerste over een ATOOM WAPEN hadden kunnen beschikken.
:student:

duende
30-03-06, 14:01
Geplaatst door gh.wille
Klopt omdat Amerika gewoon het MACHTIGSTE land ter WERELD is !
Logisch gevolg als je uit Alle Landen waar ook ter wereld inwoners vandaan krijgt , die als het Moet ook Nagenoeg ALLEMAAL achter hun LAND staan het woord zegt het al ,, de VERENIGDE STATEN ".
Nog steeds en dat zal wel voorlopig zo blijven ook , en dat is nu juist hun kracht !
kijk maar na in de geschiedenis , als voorbeeld noem ik geen WO. 2 ,
maar kijk wat er gebeurde toen RUSLAND (dreigde ) als eerste een mens op de Maan te laten landen , Kennedy sprak zijn volk aan en het gebeurde , de RUSSEN hadden geen schijn van kans toe de machtigste industrie ter AARDE eenmaal in beweging kwam !
:student:
Gelukkig is deze machtige industrie ook verantwoordelijk voor het gebruik van een derde van alle bronnen van deze wereld en de Amerikaanse defensie goed voor minstens een vijfde van het gebruik van fossiele brandstoffen..... En wat hebben al die miljarden die in de maanlanding gestoken zijn nou allemaal opgeleverd buiten een paar steentjes en een paar mooie foto's van de aarde?
Dit machtige land creeert brandhaarden. Als ze 10 procent van hun defensie uitgaven zouden besteden aan het opbouwen van de wereld zou er aardig wat honger en armoede verdwenen zijn.
Amerika, Hallyburton, General electrics. enz.

gh.wille
30-03-06, 20:48
Geplaatst door duende
Gelukkig is deze machtige industrie ook verantwoordelijk voor het gebruik van een derde van alle bronnen van deze wereld en de Amerikaanse defensie goed voor minstens een vijfde van het gebruik van fossiele brandstoffen..... En wat hebben al die miljarden die in de maanlanding gestoken zijn nou allemaal opgeleverd buiten een paar steentjes en een paar mooie foto's van de aarde?
Dit machtige land creeert brandhaarden. Als ze 10 procent van hun defensie uitgaven zouden besteden aan het opbouwen van de wereld zou er aardig wat honger en armoede verdwenen zijn.
Amerika, Hallyburton, General electrics. enz.

Dat heb ik ook al zo vaak gezegd !
Dat van die Maanlanding is nog niet zo gek .het behoort bij de evolutie van de mens , we willen nu eenmaal over geweest zijn en met het oog op de toekomst speelt het nog steeds een rol (je belt toch ook wel eens mobiel ) en die antie aanbak pan in de keuken ?
Nee dat is op zich het ergste nog niet , als je ziet wat de gevolgen zijn van de "ruimte race " ook op medisch gebied enz enz .
En wat dat andere betreft kijk eens ff naar de golfstaatjes ! de idioote rijkdom , dus er valt nog genoeg te doen .
En niet alleen door de U.S.A .

Julien
30-03-06, 22:48
UK, Nederland en Costa Rica

MaRiaH
30-03-06, 23:00
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof dat het op dit moment Jordanie is... De autoriteiten in Jordanie hebben laatst met de VS getekend dat zij oorlogscriminelen niet zouden uitleveren naar het gerechtshof in Den Haag... Dan zak je wel heel diep in de modder...


Jordanie doet wat het moet doen.

MaRiaH
30-03-06, 23:02
Geplaatst door mark61
Barbie. Of was het nou Ken?

definitely Barbie.. :D

MaRiaH
30-03-06, 23:04
Geplaatst door gh.wille
Klopt omdat Amerika gewoon het MACHTIGSTE land ter WERELD is !
Logisch gevolg als je uit Alle Landen waar ook ter wereld inwoners vandaan krijgt , die als het Moet ook Nagenoeg ALLEMAAL achter hun LAND staan het woord zegt het al ,, de VERENIGDE STATEN ".
:student:

Met alle respect, maar de voorliefde voor de VS bij mensen uit jouw generatie komt voort uit het meemaken van WO II

Mijn pa had het ook..
Maar iets kritischer mag wel.. :p

Julien
31-03-06, 12:10
Geplaatst door MusicManiac
Dit topic is ruim 2 maanden oud, kwam ik pas later achter .. schrok me eerst kapot, dacht dat freya weer terug was .. brrr.

Heb ik wat gemist??!

Is Freya weg?

mark61
31-03-06, 12:11
Geplaatst door Julien
Heb ik wat gemist??!

Is Freya weg?

Waar ben jij geweest dan? Nouvelle Calédonie?

Julien
31-03-06, 12:21
Geplaatst door mark61
Waar ben jij geweest dan? Nouvelle Calédonie?

Nee ben in Marokko geweest voor een tijdje :) maar wat is er met Freya gebeurd?

mark61
31-03-06, 12:22
Geplaatst door Julien
Nee ben in Marokko geweest voor een tijdje :) maar wat is er met Freya gebeurd?

Officiëel is er bitter weinig bekend gemaakt, maar na een zekere escalatie heeft ze zich geloof ik teruggetrokken als mod. En blijkbaar ook als prikster.