PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestina is een terroristische staat



Derrick
26-01-06, 14:07
Donderdag 26 januari 2006, 13:35

Palestina is een terroristische staat


De Palestijnen hebben gisteren een grote stap voorwaarts gedaan op hun weg naar een levensvatbare Palestijnse terreurstaat: zij hebben Hamas de meerderheid in hun parlement gegeven.

Hamas is een onderafdeling van de Moslim Broederschap, een radicale Egyptische beweging die al tientallen jaren met de Egyptische elites in gevecht is om de staatsmacht. Voor het eerst grijpt de Broederschap die in de Palestijnse gebieden.

De beweging is klassiek islamistisch in haar onderdrukking van vrouwen en haar antisemitisme. De beweging heeft een sterke sociale kant, en de leiders ervan hebben bewezen de lessen van het fascisme goed te kennen: radicale ideeën en waarden combineren met sociale zorg.

Handvest
Wie het handvest van Hamas wil leren kennen, kan die hier lezen. Ik citeer hier artikel 31, een van de minst radicale:

'The Islamic Resistance Movement is a humanistic movement. It takes care of human rights and is guided by Islamic tolerance when dealing with the followers of other religions. It does not antagonize anyone of them except if it is antagonized by it or stands in its way to hamper its moves and waste its efforts.'

Under the wing of Islam, it is possible for the followers of the three religions - Islam, Christianity and Judaism - to coexist in peace and quiet with each other. Peace and quiet would not be possible except under the wing of Islam.'

Overheersing
Let goed op de nuances: under the wing of islam wil Hamas best humaan zijn voor anderen, zo lang deze anderen die overheersing maar aanvaarden. Let op de term Islamic tolerance, wat echt iets anders is dan de tolerantie in Amsterdam tijdens de Gay Parade.

Zo wemelt het van fijne nuances in het handvest.

De Palestijnen hebben democratisch en vrij voor een bestuur van terroristen en godsdienstfanaten gekozen. Hamas ligt ideologisch dicht bij Hezbollah en onderhoudt hartelijke banden met Iran.

De 'experts' in ons land zullen nu voor het aangaan van gesprekken met Hamas pleiten. Geen enkele vorm van morele en culturele onderwerping is deze 'experts' vreemd, en zelfbedrog behoort tot een opvallend Europees kenmerk.

Heilstaat
Hamas wil in de gebiedjes waar de Palestijnen leven een islamitische heilstaat stichten, en dat zullen zij nu ook gaan doen. Dat wordt een vrolijk gezicht, daar. Gesluierde vrouwen, religieuze gekte, terrorisme, moord en doodslag tussen elkaar bestrijdende partijen. En dat alles gesubsidieerd door de EU, door u en mij.

Geef de Palestijnen de mogelijkheid om een catastrofe te veroorzaken, en zij zullen de kans niet laten lopen.

Het is nu officieel: Palestina is een terroristische staat.

freya
26-01-06, 14:09
bron?

Derrick
26-01-06, 14:15
WEBLOG LEON DE WINTER

freya
26-01-06, 14:21
Geplaatst door Derrick
WEBLOG LEON DE WINTER

Zoiets dacht ik al :moe:

Maar het is hier dus altijd verplicht om bronnen te vermelden, het liefst met link naar het origineel.

Derrick
26-01-06, 14:23
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogId/4/index.html

Onbek_01
26-01-06, 15:10
Hamas heeft gewonnen.
:fparty:
Israel zei voor de zoveelste keer dat hamas een terroristische beweging is.
Israel is zelf de bezetter.
Als je een land gaat bezetten dan vraag je zelf om moeilijkheden.
Stel je voor belgie gaat Nederland bezetten dan is het de plicht van iedere hollander om de bezetter te bestrijden en dat is precies wat Hamas doet.

amOer
26-01-06, 16:46
hamas won the elections ! :)

teneerste wil ik al mn palestijnse broers en zussen feliciteren !

tentweede.. aan de mensen tegen Hamas .. dit is democratie ! ( of is het nu ineens niet meer democratie omdat het tegen resultaten heeft opgeleverd .. ?! )

amOer
26-01-06, 17:22
Geplaatst door Systemlord Ra
Dankzij Hamas is de vernietiging van het Palestijnse volk nu wel een stuk dichterbij.

Hoor ik daar Sharon lachen?

ik denk dat hij gelijk dood gaat van een hartaanval als tie het hoort :haha: misschien lacht ie idd omdat hij van zijn pijn verlost zal worden.. ? :D

rja2
26-01-06, 18:12
Geplaatst door amOer
hamas won the elections ! :)

teneerste wil ik al mn palestijnse broers en zussen feliciteren !

tentweede.. aan de mensen tegen Hamas .. dit is democratie ! ( of is het nu ineens niet meer democratie omdat het tegen resultaten heeft opgeleverd .. ?! )
We hebben er een schurkenstaat bij.

Met staatsterroristen.

De Palestijnen moeten niet zeuren, ze hebben hier zelf voor gekozen.

amOer
26-01-06, 18:15
Geplaatst door rja2
We hebben er een schurkenstaat.

Met staatsterroristen.

De Palestijnen moeten niet zeuren, ze hebben hier zelf voor gekozen.

schurkenstaat ?! hallow hej ! bietje dimmen jah ?

is dit soms niet de democratie waar iedereen in het westen over praat ?! en wat nu als het een schurkenstaat oplevert ? straks zien de palestijnen dat ze fout waren en dan kiezen ze de volgende keer voor iemand anders ( betwijfel ik ! ) ..

rja2
26-01-06, 18:20
Geplaatst door amOer
schurkenstaat ?! hallow hej ! bietje dimmen jah ?

is dit soms niet de democratie waar iedereen in het westen over praat ?! en wat nu als het een schurkenstaat oplevert ? straks zien de palestijnen dat ze fout waren en dan kiezen ze de volgende keer voor iemand anders ( betwijfel ik ! ) ..
De Palestijnen hebben voor terrorisme gekozen.

Dus er zullen geen onderhanderlingen met Hamas komen.

amOer
26-01-06, 18:24
Geplaatst door rja2
De Palestijnen hebben voor terrorisme gekozen.

Dus er zullen geen onderhanderlingen met Hamas komen.

eens even kijken .. 55 jaar onderhandelen .. wat hebben we eruit gehaald ?! JUIST JAH ! de situatie is van erg naar erger !!

zolang er geen wederzijds respect is kunnen er nooit onderhandelingen komen .. niet met hamas .. niet met Fath of welke andere organisatie dan ook !! de Israeliers moeten leren dat hun Grote Israel droom NIET haalbaar is zolag er een arabier op de wereld bestaat en dus moeten ze de ander respecteren ! dan pas kan er wat komen uit die onderhandelingen !

rja2
26-01-06, 18:29
Geplaatst door amOer
eens even kijken .. 55 jaar onderhandelen .. wat hebben we eruit gehaald ?! JUIST JAH ! de situatie is van erg naar erger !!

zolang er geen wederzijds respect is kunnen er nooit onderhandelingen komen .. niet met hamas .. niet met Fath of welke andere organisatie dan ook !! de Israeliers moeten leren dat hun Grote Israel droom NIET haalbaar is zolag er een arabier op de wereld bestaat en dus moeten ze de ander respecteren ! dan pas kan er wat komen uit die onderhandelingen !
Oorlog dus.

De Isrealiers staan binnen kortste keren weer in de Palestijnse gebieden.

amOer
26-01-06, 18:34
Geplaatst door rja2
Oorlog dus.

De Isrealiers staan binnen kortste keren weer in de Palestijnse gebieden.


aha ! je zegt het zelf "weer" !! mooi dat je t zelf weet :)

nee hoor ik zei niet oorlog ! ik zei: elkaar respecteren en inderdaad niet zomaar "weer" in palestijnse gebieden komen, een paar huizen en babies kapot schieten en dan verwachten van de andere partij dat ze braaf gaan onderhandelen !!

rja2
26-01-06, 18:35
Geplaatst door amOer
aha ! je zegt het zelf "weer" !! mooi dat je t zelf weet :)

nee hoor ik zei niet oorlog ! ik zei: elkaar respecteren en inderdaad niet zomaar "weer" in palestijnse gebieden komen, een paar huizen en babies kapot schieten en dan verwachten van de andere partij dat ze braaf gaan onderhandelen !!
Wat gaat de Palestijnse premier doen ?

Juichen als Hamas een zelfdmoord aanslag pleegt ?

amOer
26-01-06, 18:37
Geplaatst door rja2
Wat gaat de Palestijnse premier doen ?

Juichen als Hamas een zelfdmoord aanslag pleegt ?

waarom verander je het ow nu ?! en hoe zou ik dat moeten weten ?!

misschien juigt ie niet .. maar zal hij gewoon zeggen: dit is een normale reactie op jullie F-16 of Artellerie bombardementen ! ( wat best logisch is ! )

knuppeltje
26-01-06, 18:37
Geplaatst door rja2
Oorlog dus.

De Isrealiers staan binnen kortste keren weer in de Palestijnse gebieden.


Nou dat doen ze dus toch al, en dat ene kleine stukje hebben ze gewoon totaal afgegrendeld.

rja2
26-01-06, 18:52
Geplaatst door amOer
aha ! je zegt het zelf "weer" !! mooi dat je t zelf weet :)

nee hoor ik zei niet oorlog ! ik zei: elkaar respecteren en inderdaad niet zomaar "weer" in palestijnse gebieden komen, een paar huizen en babies kapot schieten en dan verwachten van de andere partij dat ze braaf gaan onderhandelen !!
Hamas wil de vernieting van Isreal.

Denk je nou echt dat Isreal met Hamas gaat onderhandelen, als Hamas de vernietiging van Isreal wil ?

amOer
26-01-06, 19:05
Geplaatst door rja2
Hamas wil de vernieting van Isreal.

Denk je nou echt dat Isreal met Hamas gaat onderhandelen, als Hamas de vernietiging van Isreal wil ?

eens even kijke .. Israel wil een Groot Israel stichten van de euphrat tot aan de nijl ( wordt in hun studieboeken geleerd en de twee strepen in de vlag duiden daarop! ) .. denk jij nu dat hamas gaat onderhandelen?!


alweer zeg ik .. WEDERZIJDS respect .. want als niet elk partij een deeltje weg laat zakken, dan blijft het oorlog ! en dan wint israel wel, maar pijnlijk! en dan moeten ze niet gaan zeiken als de Qassam-1 en 2 raketten op Sdieroet vallen !

Onbek_01
26-01-06, 19:11
Ten eerste Israel bezet een grote deels palestijnse grond en dan willen ze vrede!
Ten tweede israelische leger doden meer onschuldigen dan Hamas en dan word Hamas terroristische organisatie genoemd :verward: .
Een land bezetten is al erg genoeg!!!
Ik ben een moslim.
Ik steun Palestina met al mijn hart.

rja2
27-01-06, 02:09
Geplaatst door Onbek_01
Ten eerste Israel bezet een grote deels palestijnse grond en dan willen ze vrede!
Ten tweede israelische leger doden meer onschuldigen dan Hamas en dan word Hamas terroristische organisatie genoemd :verward: .
Een land bezetten is al erg genoeg!!!
Ik ben een moslim.
Ik steun Palestina met al mijn hart.
Een terrrorist dus.

Moslims zoals jij geven niks om een mensenleven.

Alles is geoorloofd, het vermoorden van onschuldige mensen.

Zo vervuld van haat, dat is een recept voor oorlog en ellende. Als je haat zaait, zul je haat oogsten , dus er zullen heel wat moslims sterven, maar ja dat zijn in jouw visie, martelaars die sterven voor de goede zaak.

mark61
27-01-06, 04:49
Ehm, er is geen Palestijnse staat. Dit even ter info.

Hamas is gefinancierd geweest door Israël. Pijnlijk detail.

Hamas houdt zich al een jaar aan een eenzijdig afgekondigd bestand. Israël baggert lustig voort.

Onderhandelingen met Palestijnen komen er nooit, al biedt de Palestijnse Vereniging van Huisvrouwen alsmede die van Palestijnse Zaaduientelers zich als gesprekskandidaat aan.

Israël vindt het allemaal prima zo. Ws. gaan ze nu Abbas geld geven, dat houdt ze lekker bezig, denken ze dan.

LdW, rja, alles Drek.

lebanese
27-01-06, 06:27
Geplaatst door rja2
Oorlog dus.

De Isrealiers staan binnen kortste keren weer in de Palestijnse gebieden.

omdat hamas DEMOCRATISH gewonnen heeft? dus wie is hier de ware TERRORIST?

lebanese
27-01-06, 06:35
Geplaatst door rja2
Een terrrorist dus.

Moslims zoals jij geven niks om een mensenleven.

Alles is geoorloofd, het vermoorden van onschuldige mensen.

Zo vervuld van haat, dat is een recept voor oorlog en ellende. Als je haat zaait, zul je haat oogsten , dus er zullen heel wat moslims sterven, maar ja dat zijn in jouw visie, martelaars die sterven voor de goede zaak.


Geplaatst door rja2 Een terrrorist dus.

waar haal je dat vandaan,hoe kom je erbij,alleen omdat ze zegt''ik steun palestina met al mn hart''?

en dan zeg je dit ''Moslims zoals jij geven niks om een mensenleven.''?

gretta duisenberg steunt palestina ook met heel haar hart is het ook''een terrorist dus''?

christenen/atheisten(weet niet wat ze is) zoals haar geven niks om een mensenleven?

wat ben jij een grap zeg, ga zandbakken kindje je weet niks van politiek af

lebanese
27-01-06, 06:46
Geplaatst door rja2
Hamas wil de vernieting van Isreal.

Denk je nou echt dat Isreal met Hamas gaat onderhandelen, als Hamas de vernietiging van Isreal wil ?

ok nu mag je helemaaaaaaal ophouden en gewoon stil zijn,nu heb je me vermoedens bevestigd,je weet ECHT niks van politiek af,mafketel

hamas heeft al lang vernietiging van de staat israel van de agenda geschrapt!

ga zandbakken in plaats hier verwarring zaaien

lebanese
27-01-06, 07:11
kijk eens op dit website,wat voor waarde israel hecht aan een mensenleven!

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.uncensoredpress.com/img/israel_terror3_06112002.jpg&imgrefurl=http://www.uncensoredpress.com/israel_brutality_2002_11_06.htm&h=178&w=299&sz=207&tbnid=1PrvGVyb9vuSgM:&tbnh=66&tbnw=111&hl=nl&start=1&prev=/images%3Fq%3Disrael%2Bterror%2Bstate%26svnum%3D10% 26hl%3Dnl%26lr%3D


http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.lubnan-alkawi.com/qana/img/q-baner/baner_r2_c5.jpg&imgrefurl=http://www.lubnan-alkawi.com/qana/mainpage.php&h=302&w=200&sz=36&tbnid=SIUjTleL1b7r_M:&tbnh=112&tbnw=74&hl=nl&start=6&prev=/images%3Fq%3Disrael%2Bterror%2Bstate%26svnum%3D10% 26hl%3Dnl%26lr%3D

observer
27-01-06, 08:08
lek lebanese maar ongetwijfeld zijn er soortgelijke sites met opgeblazen vrouwen en kinderen in een pizzeria die laten zien hoe de palestijnen ermee omgaan

dus wat is je punt

amOer
27-01-06, 08:58
Geplaatst door sjeng
de enige partij in israel die de " groot israel" politiek aanhing, KACH, is verboden door de israelische wetgever omdat ze tevens opriep arabieren te doden. je bent echt enorm slecht geinformeerd als jij meent dat de arbeiderspartij, shinui, kadima, of zelfs likud zouden menen dat groot israel een reel politiek doel is. In de palestijnse gebieden echter is zo'n partij nu de grootste partij. dat is nogal een verschil. Niet allen willen zij " groot palestina" (dus geen israel meer) ook moeten de joden dood.

uit het handvest van Hamas......."The Day of Judgement will not come about until Moslems fight the Jews (killing the Jews), when the Jew will hide behind stones and trees. The stones and trees will say O Moslems, O Abdulla, there is a Jew behind me, come and kill him. Only the Gharkad tree, (evidently a certain kind of tree) would not do that because it is one of the trees of the Jews." (related by al-Bukhari and Moslem).

jij haalt dingen door elkaar :)

elke jood op de wereld droomt van de grote israel.. hun recht natuurlijk .. want elke arabier en moslim droomt ook van de dag dat de historische palestina weer bevrijd zal worden :) ( de reden waarom Saddam was aangevallen ...? iedereen weet dat hij een speciale leger had alleen voor Israel, Jaish Al-Quds, en dat hij de enige was de palestijnen letterlijk steunde ) .. plus natuurlijk dat de Israeliers als de dood zijn voor de babylonen ..! en iedereen weet hoe een paar jaar geleden toen shaikh Ahmed Yasien gedood was, toen een Irakees verzet commander Israel waarschuwde! ( restanten van de Jaish Al-Quds ?! ) .. time will tell!

en over de Hadith.. dit gebeurt pas aan het einde van de tijden, als Al-Mahdi komt .. en hij is er nog niet .. oorlog tussen mensen heeft altijd bestaan als er een bezettingsmacht kwam .. let op dat er veel joden in palestina woonden voor 1948 .. en heel veel waren in de Andalus in spanje.. zolang ze zich goed gedraagden was het ( lakom ma lana wa 3alaikom ma 3alayna ) vertaling: jullie krijgen wat wij krijgen en de pijn die ons zal treffen zal niet zachter dan die van jullie zijn.

amOer
27-01-06, 13:35
Geplaatst door sjeng
dus laat mij eens zien, als we het over moslims hebben moeten we ze allemaal als individu zien, zeker de nederlanders mogen niet veralgemeniseren, maar jij mag wel alle joden op een hoop gooien.
awel a: het is hypopcriet
b: het is onjuist voor de redenen die ik al aangaf. (waar je heel verstandig ook niet op ingaat)

" zolang ze zich gedraagden"..........zoiets als een braaf joodje dat zijn kop op zijn nek houdt als hij maar lief en onderdanig blijft....misschien moeten we dat model eens gaan toepassen op de islamitische jeugd in rotterdam en amsterdam??

kijk blijf vooral fantaseren over grootse rijken...epische strijdtonelen en homoerotische arabische helden ik vind het best maar projecteer die fantasieen niet op andere mensen. sommige hebben een wat nuchtere kijk op de wereld.


en ik ben wel heel erg blij en opgelucht dat de vreedzame islam de uitroeing van de joden bewaart tot de komst van al mahwdi

:haha:

hoeso hoop ik alle joden op een plekje? geef mij één jood die niet van de Grote Israel droomt en ik zal het met jou eens zijn !

zolang ze zich gedragen .. daarmee bedoel ik dus .. zolang ze niet met M16's en tanks het land bezetten wat niet van hun is ! en als jij dat op de marokkaanse en turkse jongeren wil toepassen .. dat hebben zij dus nog niet gedaan.. dus kan je niet !

en nee hoor het gaat niet over de vernietiging van de joden .. je ziet het alweer fout alsof het een strijd is tussen godsdiensten ! .. het gaat om een BEZETTER die ERUIT MOET !

lees beter .. en ga er niet vanuit dat alle mensen dom en haterig zijn .. is niet goed voor je sjing !

rja2
27-01-06, 18:07
Geplaatst door lebanese
ok nu mag je helemaaaaaaal ophouden en gewoon stil zijn,nu heb je me vermoedens bevestigd,je weet ECHT niks van politiek af,mafketel

hamas heeft al lang vernietiging van de staat israel van de agenda geschrapt!

ga zandbakken in plaats hier verwarring zaaien
Volgens mij staat in manifest van Hamas een palestijnse staat te stichten die het gehele gebied van Isreal omvat, omdat daar een staat op basis van sharia te stichten.

Dat manifest hebben ze niet veranderd volgens mij, dus Hamas wil de vernietiging van Isreal.

rja2
27-01-06, 18:30
Geplaatst door lebanese
omdat hamas DEMOCRATISH gewonnen heeft? dus wie is hier de ware TERRORIST?
Hamas heeft terreur gecombineerd met liefdadig werk in de Palestijnse gebieden, dat netwerk konden ze gebruiken om nieuwe rekruten voor de militaire tak te werven en het Palestijnse volk in te palmen.

De hele wereld kent Hamas als terreur beweging, door worden ze nu op afgerekend.

Hamas moet nu een regering vormen, met wie Isreal en Amerika en de EU niet mee willen praten of Hamas moet zijn manifest aanpassen en de wapens neer leggen.

Moslims praten wel heel makkelijk zelfdmoordaanslagen goed, die zelfmoord aanslagen op onschuldige mensen hebben gezorgd voor escalatie van het conflict, het ligt niet de aard van de mens om toe te geven aan terrorisme, daar maakt je mensen alleen mee kwaad en oogst je haat mee.

Het zelfde is gebeurd met de zelfmoord aanslagen in Amerika, die heeft Amerika kwaad gemaakt, met als gevolg de oorlogen in Iran en Afghanistan. Engeland zal zich niet snel terug trekken uit Irak en Afghanistan, na de aanslag in Londen, Engelsen hebben een soort gelijke mentaliteit als Amerikanen, die worden kwaad.

Als Hamas op de oude manier doorgaat is dit een recept voor oorlog en lijden, vooral voor de Palestijnen.

Dat Isreal toe gaat geven aan terrorisme geloof ik niet, ze zullen steeds harder terugslaan.

Een verdere escalatie van de spiraal van geweld.

mark61
27-01-06, 18:35
Geplaatst door rja2
De hele wereld kent Hamas als terreur beweging, door worden ze nu op afgerekend.

Gek, ik ken Hamas als een subsidiary van de Mossad.


Hamas moet nu een regering vormen, met wie Isreal en Amerika en de EU niet mee willen praten of Hamas moet zijn manifest aanpassen en de wapens neer leggen.

Met wie hebben I en US zoal gepraat de laatste tijd? Die zaaduientelers?


het ligt niet de aard van de mens om toe te geven aan terrorisme, daar maakt je mensen alleen mee kwaad en oogst je haat mee.

Vertel het je maffe vriendjes in Washington & Jeruzalem.


Het zelfde is gebeurd met de zelfmoord aanslagen in Amerika, die heeft Amerika kwaad gemaakt, met als gevolg de oorlogen in Iran en Afghanistan.

Iran was in oorlog van 1980-1988. Amerika zat sinds ca. 1980 in Afghanistan. Irak was '92. 9/11 was 2001.

Get yr facts straight. Of liever, lazer op met je onzin.

mark61
27-01-06, 18:37
Geplaatst door amOer
:haha:

hoeso hoop ik alle joden op een plekje? geef mij één jood die niet van de Grote Israel droomt en ik zal het met jou eens zijn !

De overgrote meerderheid van de joden der wereld, en de meerderheid van de joden in I. is tegen Groot-I. Niet uit de bocht vliegen.

Maar tis vermoeiend, ja.

rja2
27-01-06, 18:49
Geplaatst door mark61
Vertel het je maffe vriendjes in Washington & Jeruzalem.

Dat zijn mijn vriendjes niet.

Maar ik heb een gruwelijk hekel aan zelfmoord
terroristen, die lafaards die onschuldige mensen opblazen.

En ik heb grote afschuw van de sharia, dat gaat in alles wat ik geloof.

rja2
27-01-06, 18:50
Geplaatst door mark61
Met wie hebben I en US zoal gepraat de laatste tijd? Die zaaduientelers?

Er was niemand om mee te praten.

De Palestijnen waren op het bot verdeeld.

mark61
27-01-06, 18:53
Geplaatst door rja2
Dat zijn mijn vriendjes niet.

Maar ik heb een gruwelijk hekel aan zelfmoord
terroristen, die lafaards die onschuldige mensen opblazen.

Das een stuk dapperder dan vanuit een gepantserde stalen koekblik dan wel van 10km hoogte hetzelfde doen.


En ik heb grote afschuw van de sharia, dat gaat in alles wat ik geloof.

Hoe krijg je die er nou weer aan de haren bijgesleept? Je lijkt wel zo'n israel-bij-georgina-verbaan-topic-sleper.

Soldim
27-01-06, 18:54
Geplaatst door rja2
Er was niemand om mee te praten.

De Palestijnen waren op het bot verdeeld.

Nu zijn ze dus niet meer verdeeld, maar gepraat wordt er nog niet :droef:

mark61
27-01-06, 18:55
Geplaatst door rja2
Er was niemand om mee te praten.

De Palestijnen waren op het bot verdeeld.

Een president plus onderhandelingsteam zitten al jaren te wachten.

Israel stookt Hamas op en lacht zich gek. Een kat in een zak stoppen en er dan op knuppelen. En dan klagen dat ie er krabbend uitkomt.

Jij en die lui zijn zieke ventjes en vrouwtjes.

mark61
27-01-06, 18:56
Geplaatst door Soldim
Nu zijn ze dus niet meer verdeeld, maar gepraat wordt er nog niet :droef:

No worries, er wordt aan gewerkt. De herverdeling, that is.

rja2
27-01-06, 19:25
Geplaatst door mark61
Das een stuk dapperder dan vanuit een gepantserde stalen koekblik dan wel van 10km hoogte hetzelfde doen.

Die zelfmoord aanslagen hebben moslims heel wat oorlog en lijden opgeleverd.

Ze hebben haat gekweekt voor moslims in de wereld , de wereld is niet dezelfde voor moslims na de aanslagen in New York in 2001.

Gevolg honderdduizenden doden onder moslims, die terroristen organisaties komt dit goed uit, nog meer rekruten die zulke aanslagen zullen plegen..

Een spiraal van geweld. Ik vindt het verfoeilijk wat die Russen in Tsjetsjenië doen, maar toen die terroristen die kinderen vermoord hebben. Ik was boos, maar de boosheid en de haat onder Russen zal veel groter zijn geweest , valt me nog mee dat de Russen Tsjetsjenië niet plat gebombadeerd hebben.

Die terroristen onder moslims spelen met vuur, als Rusland of Amerika, Isreal met volle militaire macht toeslaan, dat ze zo boos zijn en dat de haat zo groot is, dat ze niet om burgerslachtoffers geven , zoals in de tweede wereldoorlog, hebben moslims een groot probleem.

Ik vindt het verbijsteren , dat zulke aanslagen veel steun hebben onder moslims, de haat is schijnbaar zo groot, dat het doel de middelen heiligd , dat ze dit normaal vinden, dan ben je al ver heen.

rja2
27-01-06, 19:30
Geplaatst door mark61
Een president plus onderhandelingsteam zitten al jaren te wachten.

Israel stookt Hamas op en lacht zich gek. Een kat in een zak stoppen en er dan op knuppelen. En dan klagen dat ie er krabbend uitkomt.

Jij en die lui zijn zieke ventjes en vrouwtjes.
Als Hamas het geweld afzweert en manifest aanpast is dit misschien een kans op vrede.

Maar ik geloof ik er niets, Hamas heeft ook niet alle Palestijnse terreur organisaties onder controle, na een zelfmoord aanslag zijn alle onderhandelingen van de baan.

Ik zie Hamas het geweld niet afzweren.

Als de Hamas dit niet doet, zie ik toekomst van de Palestijnen in de komende jaren somber in.

Hamas = regering van Palestijnse regering.

Soldim
27-01-06, 19:35
Geplaatst door rja2
Als Hamas het geweld afzweert en manifest aanpast is dit misschien een kans op vrede.


Waarom geld de eis van het afzweren van geweld niet ook voor de Israelische regering? Als de stap tot vrede van een kant komen moet is de kans op succes bijzonder klein.

rja2
27-01-06, 19:50
Geplaatst door Soldim
Waarom geld de eis van het afzweren van geweld niet ook voor de Israelische regering? Als de stap tot vrede van een kant komen moet is de kans op succes bijzonder klein.
Isreal heeft haar leger onder controle

Dat ongeregelde zooitje van de Palestijnse terreur groepen, staat niet onder een commando.

Als de Isrealische regering niet terug slaat na een terreur aanslag worden ze afgeslacht bij de volgende verkiezingen.

Isreal heeft weleens een aanslag genegeerd, maar je hoeft maar een gek onder de Palestijnen te hebben en het vredesproces ligt op z'n gat, dat komt bepaalde Isrealische politici goed uit, die willen niet onderhandelen, ik ben bang dat Netanyahu de verkiezingen wint in Isreal, na de overwinning van Hamas.

Soldim
27-01-06, 19:58
Geplaatst door rja2
Isreal heeft haar leger onder controle


En dus zou het voorkomen van excessen en geweld voor Israel makkelijker moeten zijn dan voor de Palestijnen.



Dat ongeregelde zooitje van de Palestijnse terreur groepen, staat niet onder een commando.


Wat de facto betekend dat geweld van Palestijnse zijde de Palestijnse regering minder aangerekend kan worden dan geweld van Israelische zijde de Israelische regering.



Als de Isrealische regering niet terug slaat na een terreur aanslag worden ze afgeslacht bij de volgende verkiezingen.


En? Is dat voldoende excuus om Palestijnen te doden? Door zo te redeneren wordt een verkiezings overwinning in Israel letterlijk met het bloed van Palestijnen betaald!

mark61
27-01-06, 20:27
Geplaatst door rja2
Als Hamas het geweld afzweert en manifest aanpast is dit misschien een kans op vrede.

Hamas staat al een jaar droog. Isr. niet.


Maar ik geloof ik er niets, Hamas heeft ook niet alle Palestijnse terreur organisaties onder controle, na een zelfmoord aanslag zijn alle onderhandelingen van de baan.

Ja, das makkelijk. Er wordt met een heel volk niet onderhandeld zolang er nog 1 killer rondloopt. Never never dus. Ook een bekende truc.

mark61
27-01-06, 20:28
Geplaatst door Soldim
Wat de facto betekend dat geweld van Palestijnse zijde de Palestijnse regering minder aangerekend kan worden dan geweld van Israelische zijde de Israelische regering.!

Das altijd leuk. Israel eist volledige Palestijnse controle over elke burger en maakt dat tegelijk onmogelijk. Toen de PLO groot was steunde Isr. Hamas. Nu zal het wel andersom worden.

rja2
27-01-06, 20:29
Geplaatst door Soldim
[Wat de facto betekend dat geweld van Palestijnse zijde de Palestijnse regering minder aangerekend kan worden dan geweld van Israelische zijde de Israelische regering.

De Palestijnen moeten Isreal wat geven.

Isrealiers willen maar ding, dat die zelfmoordaanslagen ophouden.

Als de Palestijnen deze afspraken niet kunnen na kunnen komen, heeft het weinig zin voor Isreal om te praten met de Palestijnen, zij zullen de consessies moeten doen.

En Isreal heeft hier weinig zin in, dus ze zullen elke reden aangrijpen om van de tafel weg te lopen.






En? Is dat voldoende excuus om Palestijnen te doden? Door zo te redeneren wordt een verkiezings overwinning in Israel letterlijk met het bloed van Palestijnen betaald!
Ik mag hopen dat me vergis en dat de Isrealiers, niet Netanyahu kiezen, maar ik denk dat Netanyahu gaat winnen.

Maar Netanyahu vindt ik maar watje met weke knieën, die waait op de wind van de publieke opinie , met Sharon wist je waar aan toe was.

De oplossing van het Palestijnse conflict ligt niet in Isreal, maar in Amerika.

De moslims moeten beter begrijpen hoe de democratie werkt , ze moeten beter leren te lobbyen, de Joden begrijpen dit perfect, die hebben een hele sterke lobby in Washington, als de moslims leren te lobbyen in Washington en bijvoorbeeld dat de relatie met 1 ½ miljard moslims veel belangrijker als de relatie met Isreal en die paar miljoen Joden , hebben de moslims het pleit gewonnen, dat moet Isreal wel consessies doen, zonder dat Amerika die elke een resolutie tegen Isreal in de VN veiligheidsraad tegenhoudt. Dat bereik je niet geweld, maar met slim diplomatiek gekonkel, maar ik ben zeer somber, de haat voor Amerika is bij de moslims is zo groot, dat ze dit niet inzien. Ik ben door dit standpunt uit gelachen door van die internet terroristen die voor Bin Laden zijn, die zagen meer in geweld. De aanslagen tegen Amerikanen helpen echt niet, die maakt ze alleen kwaaier en steeds meer anti moslim.


Als de moslims de Amerikaanse opinie op hun zijde krijgen hebben ze al bijna gewonnen.

Maar als moslms oproepen tot de vernietiging van Isreal zijn ze op de verkeerde weg, Amerikanen zijn voor een groot deel christenen, dus Isreal is ook voor hun heilig land. Dus dat moslims een monopolie krijgen op het heilig land, daar voor zijn er te veel christenen op deze aarde, dat lijken ze zich niet te beseffen.

Soldim
27-01-06, 20:31
Geplaatst door mark61
Hamas staat al een jaar droog. Isr. niet.


Een aantal aanslagen in 2005 worden aan Hamas gelieerd. Hamas eist ze niet op, maar schijnbaar zijn de splintergroeperingen die ze uitvoeren deel van de infrastructuur van Hamas.

Overigens nogal moeilijk te verifieren, neem ik aan ;)

rja2
27-01-06, 20:36
Geplaatst door mark61
Ja, das makkelijk. Er wordt met een heel volk niet onderhandeld zolang er nog 1 killer rondloopt. Never never dus. Ook een bekende truc. [/B]
Ja, klopt.

Dat komt veel Isrealische politici goed uit, zolang ze Amerikanen aan hun kant hebben, maar heb ik uitgelegd in een andere reactie, komen ze daar ook mee weg.

Soldim
27-01-06, 20:40
Geplaatst door rja2
De Palestijnen moeten Isreal wat geven.


En als eerste over de brug komen?



Isrealiers willen maar ding, dat die zelfmoordaanslagen ophouden.


Geen enkele regering kan dergelijke aanslagen van zijn eigen bevolking 100% voorkomen. Ontmoedigen wel, en, ik geef het toe, dat werd door de verschillen de Palestijnse regeringen zeer halfhartig gedaan.



Als de Palestijnen deze afspraken niet kunnen na komen, heeft het weinig zin voor Isreal om te praten met de Palestijnen, zij zullen de consessies moeten doen.


Met die instelling zal nooit iets bereikt worden -- beide kanten zullen consessie's moeten doen.



De oplossing van het Palestijnse conflict ligt niet in Isreal, maar in Amerika.


De VS kunnen bijdragen aan vrede, maar deze niet bewerkstelligen.



De moslims moeten beter begrijpen hoe de democratie werkt , ze moeten beter leren te lobbyen, de Joden begrijpen dit perfect, die hebben een hele sterke lobby in Washington,


Dat is iets wat ik zeer regelmatig hoor. Maar, dat valt volgens mij wel mee. De Joodse zaak wordt zeker goed vertegenwoordigd in Washington, maar is nu ook weer niet zo sterk dat ze alles gedaan krijgt. Het voordeel van de Joodse lobby is dat ze veel minder verdeeld is. De moslim lobby heeft veel verschillende zijden -- oa de Iran ontvluchte Perzen zijn niet slecht vertegenwoordig, maar zeker niet pro-Palestina. Khalilzad is een goed voorbeeld van een krachtig moslim lobby-ist....

rja2
27-01-06, 20:58
Geplaatst door Soldim
En als eerste over de brug komen?



Geen enkele regering kan dergelijke aanslagen van zijn eigen bevolking 100% voorkomen. Ontmoedigen wel, en, ik geef het toe, dat werd door de verschillen de Palestijnse regeringen zeer halfhartig gedaan.
[qoute]
Dat is het probleem van de Palestijnen, de haat onder Palestijnen voor de Joden en Isreal is zo groot, dat ze die meer niet controle hebben , ze hebben een doos van Pandora geopend.

Die zelfmoord aanslagen, hebben een averechts effect gehad, de voornaamste slachtoffers zijn Palestijnen geworden, door dat het Isrealiers volk geeist heeft dat er harde actie op die aanslagen komen.
[quote]
Met die instelling zal nooit iets bereikt worden -- beide kanten zullen consessie's moeten doen.

Dat is gelul, het zijn niet twee gelijke partijen die onderhandelen.

Het enigste wat de Palestijnen hebben is eisen en Isreal zal de consessies moeten doen, daar toe ze zijn op dit moment niet bereid. Ze zullen alleen consessies doen, als er een einde komt van het geweld, als je de Palestijnen een vinger geeft willen ze de hele hand, de vernietiging van Isreal. Denkt maar niet dat de moslims hier mee wegkomen, daarvoor zijn er te veel christenen op deze
aardbol.


De VS kunnen bijdragen aan vrede, maar deze niet bewerkstelligen.

Gelul, Amerika geeft miljarden per jaar aan Isreal voor militaire steun.

Zonder de politieke, economische en militaire steun van Amerika, zijn ze nergens.


Dat is iets wat ik zeer regelmatig hoor. Maar, dat valt volgens mij wel mee. De Joodse zaak wordt zeker goed vertegenwoordigd in Washington, maar is nu ook weer niet zo sterk dat ze alles gedaan krijgt. Het voordeel van de Joodse lobby is dat ze veel minder verdeeld is. De moslim lobby heeft veel verschillende zijden -- oa de Iran ontvluchte Perzen zijn niet slecht vertegenwoordig, maar zeker niet pro-Palestina. Khalilzad is een goed voorbeeld van een krachtig moslim lobby-ist....
Die moslims lobbyen niet.

Die zien meer in geweld.

Anders snap je niet dat dat een paar miljoen Joden het winnen van meer als een
miljard moslims.

rja2
27-01-06, 21:24
Geplaatst door BaTTaTaaa
Onbek_01 :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf:
Al weer zo'n moslim die zelfmoord aanslagen goedkeurt.

Volgens mij heb je de Koran niet goed gelezen.

Al weer zo'n moslim die verblindt is door de haat, die de Islam voor haar eigen doeleinden misbruikt.

Het doel heiligd de middelen schijnbaar, dit heeft weinig met godsdienst te maken.

Gewoon een stelleltje mensen die vol zitten van haat.

Genoeg moslims die zo denken, dus we hebben nog een heleboel zelfmoordenaars te goed, er komen er elke dag steeds meer bij.

Moslims helpen deze wereld nog aan een einde.

Terrorisme werkt niet.

rja2
27-01-06, 22:26
Geplaatst door BaTTaTaaa
Rja2 :



Inderdaad terrorisme werkt niet, leidt enkel tot uw Untergang.




:fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf:
Echt een product van de tientallen jaren anti Joodse propaganda in de Arabische media, als ik je volgende bijdrage lees.

Je weet niet beter.

Dus een racist.

Die blij is om de dood van elke niet moslim.

Je bent nog een mens ?

lebanese
27-01-06, 23:37
Geplaatst door rja2
De Palestijnen moeten Isreal wat geven.

Isrealiers willen maar ding, dat die zelfmoordaanslagen ophouden.

Als de Palestijnen deze afspraken niet kunnen na kunnen komen, heeft het weinig zin voor Isreal om te praten met de Palestijnen, zij zullen de consessies moeten doen.

En Isreal heeft hier weinig zin in, dus ze zullen elke reden aangrijpen om van de tafel weg te lopen.





Ik mag hopen dat me vergis en dat de Isrealiers, niet Netanyahu kiezen, maar ik denk dat Netanyahu gaat winnen.

Maar Netanyahu vindt ik maar watje met weke knieën, die waait op de wind van de publieke opinie , met Sharon wist je waar aan toe was.

De oplossing van het Palestijnse conflict ligt niet in Isreal, maar in Amerika.

De moslims moeten beter begrijpen hoe de democratie werkt , ze moeten beter leren te lobbyen, de Joden begrijpen dit perfect, die hebben een hele sterke lobby in Washington, als de moslims leren te lobbyen in Washington en bijvoorbeeld dat de relatie met 1 ½ miljard moslims veel belangrijker als de relatie met Isreal en die paar miljoen Joden , hebben de moslims het pleit gewonnen, dat moet Isreal wel consessies doen, zonder dat Amerika die elke een resolutie tegen Isreal in de VN veiligheidsraad tegenhoudt. Dat bereik je niet geweld, maar met slim diplomatiek gekonkel, maar ik ben zeer somber, de haat voor Amerika is bij de moslims is zo groot, dat ze dit niet inzien. Ik ben door dit standpunt uit gelachen door van die internet terroristen die voor Bin Laden zijn, die zagen meer in geweld. De aanslagen tegen Amerikanen helpen echt niet, die maakt ze alleen kwaaier en steeds meer anti moslim.


Als de moslims de Amerikaanse opinie op hun zijde krijgen hebben ze al bijna gewonnen.

Maar als moslms oproepen tot de vernietiging van Isreal zijn ze op de verkeerde weg, Amerikanen zijn voor een groot deel christenen, dus Isreal is ook voor hun heilig land. Dus dat moslims een monopolie krijgen op het heilig land, daar voor zijn er te veel christenen op deze aarde, dat lijken ze zich niet te beseffen.


Geplaatst door rja2 Isrealiers willen maar ding, dat die zelfmoordaanslagen ophouden.[/B]

martel dan niet systematish en schiet geen demonstrerende burgers niet,het zijn ook mensen die hun rechten eisen

wist je bijvoorbeeld dat 85% water in de BEZETTE gebieden voor joden is bestemd,en de overige 15% aan palestijne, voorbeeld=hebron 85% waer van hebron is aan de joodse kolonisten van 400 man,en overige 15% word verdeeld over 120 000 palestijnen?

mensenrechte?zaai geen haat,daarvan krijg je alleen maar geweld


Geplaatst door rja2 Als de Palestijnen deze afspraken niet kunnen na kunnen komen, heeft het weinig zin voor Isreal om te praten met de Palestijnen, zij zullen de consessies moeten doen..[/B]

hamas heeft al 1 jaar een eenzijdig bestand aangehouden,geen vorm van geweld is gebruikt,toch wil israel nog steeds niet in contact met hamas!


Geplaatst door rja2 De moslims moeten beter begrijpen hoe de democratie werkt , ze moeten beter leren te lobbyen, de Joden begrijpen dit perfect, die hebben een hele sterke lobby in Washington..[/B]

sorry zo zijn we gewoon niet,niet doen alsof,kontelikken voor manipulatie is een tactiek van de duivel


Geplaatst door rja2 Amerikanen zijn voor een groot deel christenen, dus Isreal is ook voor hun heilig land. Dus dat moslims een monopolie krijgen op het heilig land, daar voor zijn er te veel christenen op deze aarde, dat lijken ze zich niet te beseffen. [/B]

moslims willen helemaal gee monopolie in palestina,dat is ook nooit gebeurd,ook niet toen arabieren daar de baas ware,dat is algemeen bekend,vergeet niet dat veel arabiere cristelijk zijn die nog fanatieker zijn tegen israel,zo zijn de bischoppen altijd aanwezig als er een hamas voorstelling of preek is


http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://anjameulenbelt.sp.nl/images/Christmas%25202004.jpg&imgrefurl=http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2004/12/25/kerstgroeten/&h=259&w=368&sz=21&tbnid=5mWaNJPXMLHcNM:&tbnh=83&tbnw=118&hl=nl&start=1&prev=/images%3Fq%3Dchristelijke%2Bpalestijnen%26svnum%3D 10%26hl%3Dnl%26lr%3D

lebanese
27-01-06, 23:41
Geplaatst door observer
lek lebanese maar ongetwijfeld zijn er soortgelijke sites met opgeblazen vrouwen en kinderen in een pizzeria die laten zien hoe de palestijnen ermee omgaan

dus wat is je punt

jah klopt,daarom worden palestinen terroristen genoemd,maar israelishe gezag die dat allemaal op hun geweten hebben,niet,eerlijk?nee!

is de duivel eerlijk,nee!

rja2
27-01-06, 23:58
Zo kan ie wel weer!

Als we in jouw teksten het woord moslim door jood zouden vervangen dan draaide het CIDI overuren!

[freya]

lebanese
28-01-06, 01:33
Geplaatst door rja2
Maar Amerika echt de oorlog verklaren durven ze ook niet.

Amerika heeft genoeg kernwapens om bijna alle moslims te vermoorden,die moslims in Europa zijn veilig, die schoppen de Europeanen er zelf wel uit.

Dus dood aan Amerika, je houdt schijnbaar van moslim doden.

Maar je bent een moslim idioot die van geweld en oorlog houdt.

Maar alleen een sharia staat stichten in Palestina.

Die alle niet moslims verafschuwen.


Geplaatst door rja2 Maar Amerika echt de oorlog verklaren durven ze ook niet.

wie durft dat niet? de iraakse opstandelingen?hezbollah? al qaida? islamietishe jihad?


Geplaatst door rja2
Amerika heeft genoeg kernwapens om bijna alle moslims te vermoorden,.

je zegt het zelf,wie is nu de ware terroriist?


Geplaatst door rja2
Maar je bent een moslim idioot die van geweld en oorlog houdt.,.

er zijn 100en israelishe soldaten uit het leger gestapt,omdat die niet rekening zou houden met het leven van onchuldige palestijnen

idem tito met het vs leger,maar toch zijn het de moslims die van geweld houde


Geplaatst door rja2 Maar alleen een sharia staat stichten in Palestina..,.[/B]

als die mensen dat willen laat ze dan tog

Coolassprov MC
28-01-06, 13:28
Geplaatst door Derrick
Het is nu officieel: Palestina is een terroristische staat.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/41/King_david_hotel_bombing.jpg

Je zou dan moeten kunnen zeggen dat het biologisch bepaalde vriendjes van Israel moeten zijn; Israel waarvan iedere president sinds 1948 een leidend terrorist geweest binnen de joods-terroristische groepen Haganna, Sterngang en de Irgun.

De staat die terreur en massa-vernietigingswapens en de langste en meest brutale bezetting uit de moderne geschiedenis heeft gebracht naar het Midden-Oosten.

De staat die op de internationale agenda gezet werd door de eerste terroristische aanslag uit het Midden-Oosten;

http://www.thesunmachine.net/megaportal/features.asp?Title=History%20-%20Modern&cat=3&f=2733


The Extremists: Part 1 - Lehi, Gush Emunim and Jewish Fundamentalism
by Jamie

It is a cruel twist of fate that a country that today finds itself at the mercy of fanatics and extremists was itself born from the fires of terrorism. The bombing of the King David hotel in 1946 by Jewish nationalists was the first truly international terrorist event, being broadcast on the new medium of television to homes across the western world. The blast brought worldwide attention to the Zionist calls of a Jewish homeland in Palestine, and ultimately helped bring the case before the United Nations. The blast itself killed 91 people and injured 45, but this needn't have happened.

Although the British long denied they had any warning, it later emerged that terrorist group Irgun made several phone calls to the French embassy, The Palestine Post and the King David hotel itself; the British apparently laughed them off. Although Jewish extremists were instrumental to the birth of the Jewish nation, they were later to be cast to the fringes of society. However they remained a spectre which would forever haunt the land of Israel, relentlessly pursuing their destructive visions and consistently inflaming an already delicate situation.

http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing


The King David Hotel bombing (July 22, 1946) was a bombing attack against the British government of Palestine by members of Irgun —a militant Zionist group. The Irgun exploded a bomb at the King David Hotel in Jerusalem, which had been the base for the British Secretariat, the military command and a branch of the Criminal Investigation Division (police). 91 people were killed, most of them civilians: 28 British, 41 Arab, 17 Jewish, and 5 other. Around 45 people were injured.

The attack was initially ordered by David Ben Gurion, who was in the United States, but he later changed his mind and ordered the bombing to be cancelled. But Menachem Begin, the head of Irgun, went ahead anyway. Both Ben Gurion and Begin would later become Israeli Prime Ministers. The attack was commanded by Yosef Avni and Yisrael Levi.

The attack on the hotel was the largest attack against the British in the history of the Mandate. Some claim this act should be considered in light of the escalating violence in the region, and the continuing conflict between the three main forces in the region: British, Jewish, and Arab. In particular, the attack was made in retaliation for the British mass arrest programme Operation Agatha, after which a large number of seized documents were taken to the hotel. However, the bombing operation had already been planned before then.

The Irgun chose it as a target after British troops invaded the Jewish Agency June 29, 1946, and confiscated large quantities of documents. At about the same time, more than 2,500 Jews from all over Palestine were placed under arrest. The information about Jewish Agency operations, including intelligence activities in Arab countries, was taken to the King David Hotel.

Coolassprov MC
28-01-06, 13:34
Als onze lieve Leon de Winter een nationalistische beweging of een natie-staat kan noemen die het zonder terreur doet, maggie terugkomen om te praten over de duivelse Palestijnen en hun Hamas!

ronald
29-01-06, 00:49
Geplaatst door rja2
Zo kan ie wel weer!

Als we in jouw teksten het woord moslim door jood zouden vervangen dan draaide het CIDI overuren!

[freya]


Ja... zo vind ik Battattaa's woorden ook zeer vleiend.

Coolassprov MC
29-01-06, 10:13
Geplaatst door ronald
Ja... zo vind ik Battattaa's woorden ook zeer vleiend.


If you don't like what you see in the mirror; don't smash the mirror; smash your face.

Spoetnik
29-01-06, 10:25
Geplaatst door rja2
Isreal heeft haar leger onder controle

Dat ongeregelde zooitje van de Palestijnse terreur groepen, staat niet onder een commando.

Israel heeft het zooitje rechts-extremistische ongeregeld dat in de West Bank woont niet onder controle, danwel wil het niet onder controle houden.

knuppeltje
29-01-06, 10:50
Geplaatst door mark61
Ehm, er is geen Palestijnse staat. Dit even ter info.

Hamas is gefinancierd geweest door Israël. Pijnlijk detail.

Hamas houdt zich al een jaar aan een eenzijdig afgekondigd bestand. Israël baggert lustig voort.

Onderhandelingen met Palestijnen komen er nooit, al biedt de Palestijnse Vereniging van Huisvrouwen alsmede die van Palestijnse Zaaduientelers zich als gesprekskandidaat aan.

Israël vindt het allemaal prima zo. Ws. gaan ze nu Abbas geld geven, dat houdt ze lekker bezig, denken ze dan.

LdW, rja, alles Drek.



Die is er niet en die komt er ook niet.

Het is altijd al een illusie geweest- en zal het wel blijven ook.

Amien
29-01-06, 10:55
Tja, Dikke Lol Twee Beer he!

Amien
29-01-06, 10:58
Geplaatst door BaTTaTaaa
Rijks voorlichtings dienst van Israel begint binnenkort een campagne:
slogan is "Don't worry there's no sugar !!".... Dikke LOL twee Beer! :tik:

Amien
29-01-06, 11:00
Hoe is de zionistische staat ontstaan?
Zomaar uit de lucht komen vallen, Hiiiiiiiiiiii Hoppa. We blijven hier zeiden ze en de palestijnen moeten het maar goed vinden, anders sturen ze wat raketten op hen af en tadaaaaaaaaaa...


Dikke Lol Twee Beer

knuppeltje
29-01-06, 11:08
Geplaatst door Amien
Tja, Dikke Lol Twee Beer he!


Nou, das lang niet genoeg om de misselijkheid hierover weg te spoelen, dan zullen ze bij de brouwerij toch harder moeten gaan produceren.

Amien
29-01-06, 11:09
Geplaatst door knuppeltje
Nou, das lang niet genoeg om de misselijkheid hierover weg te spoelen, dan zullen ze bij de brouwerij toch harder moeten gaan produceren. Dan maar: Dikke Lul en twee Bier! :zwaai:

Coolassprov MC
29-01-06, 12:09
Geplaatst door Spoetnik
Israel heeft het zooitje rechts-extremistische ongeregeld dat in de West Bank woont niet onder controle, danwel wil het niet onder controle houden.

Dat is dan de regelrechte hypocrisie; Israel heeft tot nog toe ieder recht van de Palestijnen om hun eigen handelspartners te kiezen van de tafel geveegd.

Dat is nu precies weer wat ze doen met Hamas; terroristen met het enige doel het vernietigen van de heilstaat Israel.

Hetzelfde wat ze zeiden over hun eveneens democratisch gekozen voorgangers Arafat en Fatah.

Arafat, en iedere Palestijn met hem, draagt, volgens Israel, volstrekte verantwoordelijkheid voor iedere fictieve en non-fictieve actie tegen haar; terwijl er tegelijkertijd gewezen wordt op de onmacht en tweespan onder deze eerdervermelden.

rja2
29-01-06, 12:13
[
Geplaatst door lebanese
[B]wie durft dat niet? de iraakse opstandelingen?hezbollah? al qaida? islamietishe jihad?

Een land bedoel ik, geen Arabische land durft Amerika uit de dagen, zelfs Iran niet.


Al Qaida vermoord onschuldige mensen met aanslagen . Onder dekking van een moslim bevolking die in Europa en Amerika leeft, die mogen de rekening betalen van deze aanslagen.

Het Iraakse verzet is goed in vermoorden van onschuldige mensen, vooral Irakiers.
Omdat ze het Amerikaanse leger niet aan kunnen.


je zegt het zelf,wie is nu de ware terroriist?

Amerika is het economisch, militaire en politiek grootmacht.

Als die extremistische moslims, ooit beginnen met anslagen in Amerika met chemische , biologische of atoomwapens.

Zal Amerika heel hard terugslaan.

En alle moslims worden Amerika uitgegooid.


als die mensen dat willen laat ze dan tog
Dat is het oproepen tot vernietiging van Isreal.

Dus meer oorlog en geweld, er zullen nog heel veel moslims en Palestijnen sneuvelen.

Coolassprov MC
29-01-06, 12:15
Geplaatst door rja2
Dat is het oproepen tot vernietiging van Isreal.

Dus meer oorlog en geweld, er zullen nog heel veel moslims en Palestijnen sneuvelen.

Heb je ook zinnige hobby's?

knuppeltje
29-01-06, 12:39
Geplaatst door Amien
Dan maar: Dikke Lul en twee Bier! :zwaai:


Ja, wij kunnen heel decadent ten onder gaan, in Palastina kreperen ze gewoon.

lebanese
29-01-06, 12:49
Geplaatst door rja2
[
Een land bedoel ik, geen Arabische land durft Amerika uit de dagen, zelfs Iran niet.


Al Qaida vermoord onschuldige mensen met aanslagen . Onder dekking van een moslim bevolking die in Europa en Amerika leeft, die mogen de rekening betalen van deze aanslagen.

Het Iraakse verzet is goed in vermoorden van onschuldige mensen, vooral Irakiers.
Omdat ze het Amerikaanse leger niet aan kunnen.

Amerika is het economisch, militaire en politiek grootmacht.

Als die extremistische moslims, ooit beginnen met anslagen in Amerika met chemische , biologische of atoomwapens.

Zal Amerika heel hard terugslaan.

En alle moslims worden Amerika uitgegooid.

Dat is het oproepen tot vernietiging van Isreal.

Dus meer oorlog en geweld, er zullen nog heel veel moslims en Palestijnen sneuvelen.


Geplaatst door rja2
[
Een land bedoel ik, geen Arabische land durft Amerika uit de dagen, zelfs Iran niet.


zal ik je zeggen waarom,omdat onze leiders gesteund worden door amerika,omdat arabishe leiders BESTE bondgenoten zijn met amerika,maar de bevolking is tegen amerika,daarom zeg ik je,het zal niet meer zolang duren voordat amerika en israel de pineut zijn,wacht geduldig tot de dag van de arabishe revolutie en dat alle arabieren samen komen en de oliekraan naar het westen dicht gaat,en de betrekingen met china net als 20 jaar geleden weer worden aangehaald,dat is dan het dag des oordeels voor het westen,duurt niet meer lang,geloof me!


Geplaatst door rja2
[Het Iraakse verzet is goed in vermoorden van onschuldige mensen, vooral Irakiers.
Omdat ze het Amerikaanse leger niet aan kunnen..


nee,het media uit het westen doet alsof de irakaakse verzet amerikaanse soldaten niet aankan,,hier zie je allemaal video's waar PAS geleden,amerikaanse soldaten werden gesniped,humvee's werden opgeblazen en zelfs appache werd neergehaald!

geen nare filmpjes graag, mensen zitten nog aan de brunch [freya]


Geplaatst door rja2
[En alle moslims worden Amerika uitgegooid...

dat hoop ik,versneld het revolutie proces in arabishe landen :duim:

Al-Manar
30-01-06, 14:37
Israel is geen democratie maar een apartheids staat, Rhodesia was niets vergeleken met hedendaags Israel. Vergeet nooit dat de Zionisten in 1948 750,000 ontschuldige Palestijnen het land uit hebben gegooit en hun bezittingen in beslag hadden genomen. Dit is simpelweg niet goed te praten, wat de Zionisten hier ook zeggen en beweren, Israel heeft geen recht om te bestaan.

Max Stirner
30-01-06, 14:56
Geplaatst door lebanese
het zal niet meer zolang duren voordat amerika en israel de pineut zijn,wacht geduldig tot de dag van de arabishe revolutie en dat alle arabieren samen komen en de oliekraan naar het westen dicht gaat,en de betrekingen met china net als 20 jaar geleden weer worden aangehaald,dat is dan het dag des oordeels voor het westen,duurt niet meer lang,geloof me!




De Chinezen gokken, eten varkensvlees en haten religieuze oproerkraaiers....

Dream on.

Al-Manar
30-01-06, 15:12
Geplaatst door Max Stirner


De Chinezen gokken, eten varkensvlees en haten religieuze oproerkraaiers....

Dream on.


En wie zijn die "religieuze oproerkraaiers."? De Zionisten die Palestina hebben bezet? China heeft recent duizenden tanks, tankpersoneel voertuigen en artillerie stukken, enkele honderden land-luchtlucht-luchtcruises en balistische raketten evenals duizenden antitankraketten aan Iran verkocht.

Max Stirner
30-01-06, 15:49
Geplaatst door Al-Manar
China heeft recent duizenden tanks, tankpersoneel voertuigen en artillerie stukken, enkele honderden land-luchtlucht-luchtcruises en balistische raketten evenals duizenden antitankraketten aan Iran verkocht.


Das lief van ze.....

:koppel:

observer
30-01-06, 15:58
Geplaatst door Al-Manar
En wie zijn die "religieuze oproerkraaiers."? De Zionisten die Palestina hebben bezet? China heeft recent duizenden tanks, tankpersoneel voertuigen en artillerie stukken, enkele honderden land-luchtlucht-luchtcruises en balistische raketten evenals duizenden antitankraketten aan Iran verkocht. bedoeld het feit dat de chinezen de moslim minderheid nogal onvriendelijk behandelen

Soldim
30-01-06, 16:06
Geplaatst door Al-Manar
En wie zijn die "religieuze oproerkraaiers."? De Zionisten die Palestina hebben bezet? China heeft recent duizenden tanks, tankpersoneel voertuigen en artillerie stukken, enkele honderden land-luchtlucht-luchtcruises en balistische raketten evenals duizenden antitankraketten aan Iran verkocht.

En dan is het dus geen probleem dat China moslims in eigen land afslacht?

Coolassprov MC
30-01-06, 18:01
Geplaatst door Soldim
En dan is het dus geen probleem dat China moslims in eigen land afslacht?

Vooruit; geef eens een morele kijk op de zaak en vertel ons wat jij erover denkt!

Soldim
30-01-06, 18:07
Geplaatst door Coolassprov MC
Vooruit; geef eens een morele kijk op de zaak en vertel ons wat jij erover denkt!

Volgens mij maakt het de Chinesen geen bal uit wat ze aan wie verkopen, tenzij het Taiwan betrefd. Steun aan een bepaalde groepering, cultuur of religie heeft er volgens mij weinig mee te maken.

Max Stirner
30-01-06, 18:10
Geplaatst door Coolassprov MC
Vooruit; geef eens een morele kijk op de zaak en vertel ons wat jij erover denkt!


Zolang ze niet onderdrukt worden door Yanks of Zionisten vind ik het niet zo erg.... :)

Coolassprov MC
01-02-06, 10:27
Geplaatst door Max Stirner
Zolang ze niet onderdrukt worden door Yanks of Zionisten vind ik het niet zo erg.... :)

Waarom speel je de morele kaart terwijl jezelf warm noch koud wordt van de afslachting en onderdrukking van moslims?

rja2
01-02-06, 20:06
Geplaatst door lebanese
nee,het media uit het westen doet alsof de irakaakse verzet amerikaanse soldaten niet aankan,,hier zie je allemaal video's waar PAS geleden,amerikaanse soldaten werden gesniped,humvee's werden opgeblazen en zelfs appache werd neergehaald!

geen nare filmpjes graag, mensen zitten nog aan de brunch [freya]
[/B]
Er zijn een paar duizend Amerikanen gesneuveld in Irak, nadat ze gewonnen hebben.

En 30 a 40000 duizend Irakiers gesneuveld , die zijn voornamelijk slachtoffer van het Iraakse verzet.

Mag ik even over me nek gaan, van dit verzet

:aftel:

Max Stirner
01-02-06, 21:23
Geplaatst door Coolassprov MC
Waarom speel je de morele kaart terwijl jezelf warm noch koud wordt van de afslachting en onderdrukking van moslims?



T zullen die stemmen in mijn hoofd wel weer zijn......net als bij Paris.

:roker: