PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse mannen op achterstand



super ick
27-01-06, 18:57
Ik heb de laatste drie jaar bijna alle universiteiten en HBO-scholen in Nederland bezocht en er is mij 1 ding opgevallen.

80% van de studenten van Marokkaanse komaf is vrouw!
Waar blijven de mannen?
Zijn zij dommer?
Komen zij toch al in een gespreid bedje?
Te druk met hun ego?

Over 10 jaar zijn de vrouwen de baas. De snelste weg naar emancipatie is ontwikkeling. Ga zo door vrouwen en over 10 jaar nemen jullie de macht over! Girlllllpowerrrrrr :handbang:

contradictio
27-01-06, 19:05
hoe kom je er toch op ?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=172191&perpage=15&display=&pagenumber=6


:traan2:

super ick
27-01-06, 19:14
Geplaatst door contradictio
hoe kom je er toch op ?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=172191&perpage=15&display=&pagenumber=6


:traan2:

Ik las het in een posting vandaag en het bevestigde alleen maar wat ik persoonlijk heb waargenomen.
Is daariest mis mee?

Misschien kan je beter 1 van mijn vragen proberen te beantwoorden.

contradictio
27-01-06, 19:18
Geplaatst door superdick
Ik las het in een posting vandaag en het bevestigde alleen maar wat ik persoonlijk heb waargenomen.
Is daariest mis mee?

Misschien kan je beter 1 van mijn vragen proberen te beantwoorden.

misschien moet je eerst ook maar bij (bijna) alle Universiteiten langs voordat je je conclusies van je onderzoek publiceert en je stellingen poneert...

contradictio
27-01-06, 19:43
brrr

hercules11
27-01-06, 22:42
Geplaatst door superdick
Ik heb de laatste drie jaar bijna alle universiteiten en HBO-scholen in Nederland bezocht en er is mij 1 ding opgevallen.

In welk verband heb je alle 14 uni's bezocht, moeite met de juiste studie kiezen ?

80% van de studenten van Marokkaanse komaf is vrouw!

Ik neem aan dat je zelf ook een academicus bent, dan zul je toch moeten weten wanneer je zulke grote uitspraken doet dat deze op zn minst ondersteund moeten worden door een bronvermelding ( voetnoot). Anders zijn het slechts lege woorden die conformeren aan het cliche dat marokaanse meisjes het beter doen dan de jongens, wat betreft het studiegedrag. Echter moet er toegegeven dat er in elke cliche een kern van waarheid schuilt dus ook in deze alleen de getallen die je noemt zijn absurd.

Waar blijven de mannen?
Ik heb het gevoel dat dit een retorische vraag is. Dus ik laat deze vraag voor wat is. Daarom vraag ik jou deze vraag zelf te beantwoorden ? Je zult natuurlijk beweren dat je het antwoord hier niet op weet anders zou je het niet vragen in dat geval vraag ik je een poging te doen ?

Zijn zij dommer?
Zou je meer verdiepen in de onderzoeken die gedaan zijn op het gebied van verhoudingen tussen mannen en vrouwen dan zou je bekend zijn geweest met het feit dat er al jaren geleden, zij het niet decenia's geleden, al onomstotelijk is vast komen te staan dat vrouwen aanzienlijk intelligenter zijn dan mannen, de oorzaken hiervoor moeten gezocht worden in de fysiologische sfeer. Deze link ( bronvermelding in tegenstelling tot sommige mensen )http://www.mypsychologist.com/hottopics/boys_girls.htm ,is een van de vele onderzoeken die de bovenstaande bewering ondersteunen. Het is dus niet alleen een marokaanse probleem.

Komen zij toch al in een gespreid bedje?
Te druk met hun ego?

Deze 2 vragen zijn zoals al je vragen geent op bestaande cliche s en tonen jou kortzichtigheid aan. Verder veraden de vragen de strekking van dit gehele stuk namelijk, d.m.v vragen hoop je ons te confronteren met ons. Je stelt eigenlijk retorische vragen waarvan je het antwoord al denkt te weten, en je hoopt deze cliche antwoorden ook aan ons te ontlokken en ons zodoende te confonteren.

Over 10 jaar zijn de vrouwen de baas. De snelste weg naar emancipatie is ontwikkeling. Ga zo door vrouwen en over 10 jaar nemen jullie de macht over! Girlllllpowerrrrrr :handbang:

Wij hebben dr ook absoluut geen probleem dat onze vrouwen zich beter ontwikkelen dan ons, wij zitten immers in het zelfde team. Evenmin hebben wij dr problemen mee om te dienen onder deze ontwikkelde vrouwen. Een stukje saamenhorigheid. Verbaast je zeker ? Ja, dat lees je niet in de krant.

Beste dick ( head) bij mij op de Uni lopen alleen maar mensen dus ik kan jou onderscheidende meetlaten niet dr op loslaten en daarover een tegenbewering doen.

super ick
28-01-06, 16:57
Geplaatst door contradictio
misschien moet je eerst ook maar bij (bijna) alle Universiteiten langs voordat je je conclusies van je onderzoek publiceert en je stellingen poneert...

Ik heb geen onderzoek gedaan. Ik heb deelgenomen aan diverse onderwijsinnovatietrajecten. Ik heb het waargenomen in de groepen studenten waar ik mee heb gewerkt. That's all.

Ik heb dus geen onderzoek gedaan.
Mijn stellingen poneer ik waar en wanneer ik wil. Ik heb daarvoor uw toestemming niet nodig.

super ick
28-01-06, 17:02
Geplaatst door hercules11
Wij hebben dr ook absoluut geen probleem dat onze vrouwen zich beter ontwikkelen dan ons, wij zitten immers in het zelfde team. Evenmin hebben wij dr problemen mee om te dienen onder deze ontwikkelde vrouwen. Een stukje saamenhorigheid. Verbaast je zeker ? Ja, dat lees je niet in de krant.

Beste dick ( head) bij mij op de Uni lopen alleen maar mensen dus ik kan jou onderscheidende meetlaten niet dr op loslaten en daarover een tegenbewering doen.

'wij', 'ons', 'zelfde team' vreemde denkwijze hou je erop na. Wel jammer dat deze reactie jou argument in de tweede alinea zo ontkracht.
Nog flauwer is mijn nickname te verbasteren in dickhead. Ik krijg zo nog de indruk dat je geirriteerd bent.

hercules11
28-01-06, 18:02
Ik hou er absoluut geen vreemde denkwijze op na, het is wel begrijpelijk dat je die denkwijze als vreemd beschouwt immers dat stukje samenhorigheid is jullie vreemd.

Ik zie niet in hoe deze reactie mijn argument ontkracht in de tweede alinea, ik borduur slechts voort op jou bewering en stel dat ook al zouden jou gedane bewering waar zijn wij dit alsnog niet zo erg zouden vinden immers hebben wij er geen problemen om onder ONZE eigen veronderstelde superieure vrouwen te dienen. Het voortborduren op jou stelling is geen erkenning van jou stelling.

En wat betreft het dickhead gebeuren, ach ja dat is mijn jeugdige leeftijd die mij parten speelt.

super ick
28-01-06, 20:13
Geplaatst door hercules11
Ik hou er absoluut geen vreemde denkwijze op na, het is wel begrijpelijk dat je die denkwijze als vreemd beschouwt immers dat stukje samenhorigheid is jullie vreemd.

Ik zie niet in hoe deze reactie mijn argument ontkracht in de tweede alinea, ik borduur slechts voort op jou bewering en stel dat ook al zouden jou gedane bewering waar zijn wij dit alsnog niet zo erg zouden vinden immers hebben wij er geen problemen om onder ONZE eigen veronderstelde superieure vrouwen te dienen. Het voortborduren op jou stelling is geen erkenning van jou stelling.

En wat betreft het dickhead gebeuren, ach ja dat is mijn jeugdige leeftijd die mij parten speelt.

Eerst zeg je dat je alleen mensen ziet als ik het over Marokkanen heb waarmee je aangeeft dat blijkbaar iedereen gelijk is. (overigens deel ik die mening)
Daarna begin je te spreken over wij, onze.
Dat staat haaks op elkaar.

contradictio
28-01-06, 21:13
Geplaatst door superdick
Ik heb geen onderzoek gedaan. Ik heb deelgenomen aan diverse onderwijsinnovatietrajecten. Ik heb het waargenomen in de groepen studenten waar ik mee heb gewerkt. That's all.

Ik heb dus geen onderzoek gedaan.
Mijn stellingen poneer ik waar en wanneer ik wil. Ik heb daarvoor uw toestemming niet nodig.


geen onderzoek? ow, ok...



verders, de zin: "misschien moet je eerst ook maar bij (bijna) alle Universiteiten langs voordat je je conclusies van je onderzoek publiceert en je stellingen poneert... " was een advies, een poging om je tot denken aan te zetten om je verder gezichtsverlies te besparen en geenszins een poging om iets te verbieden/censureren.

Het lijkt het er sterk op dat jij je ook geen raad weet met die "Girlllllpowerrrrrr" als jij mij moet gaan vertellen dat je mijn toestemming niet nodig hebt om je stellingen te poneren.

contradictio
28-01-06, 21:18
Hercules11... prik je pas op dit forum?

Of ben je iemand die hier al veel langer prikt en is dit je nieuwe nick?

hercules11
28-01-06, 22:11
Geplaatst door superdick
Eerst zeg je dat je alleen mensen ziet als ik het over Marokkanen heb waarmee je aangeeft dat blijkbaar iedereen gelijk is. (overigens deel ik die mening)
Daarna begin je te spreken over wij, onze.
Dat staat haaks op elkaar.

hahahhahahahaha, je deelt mijn mening ( dat iedereen gelijk is) en toch maak je zelf onderscheid want je spreekt van marokaanse jongens en meisje ( dus onderscheid). Dat staat haaks op elkaar. Vind je niet ?

Verder geef je wel een hele ruime uitleg aan de woorden onze en wij als jij daaruit kan conluderen dat ik onderscheid maak, een vergaande verkeerde conlusie, die eerder is ingegeven door je eigen denkbeelden dan gegrond of feiten.

Verder vind ik het jammer dat je nooit inhoudelijk hebt gereageerd op mijn andere argumenten over strekking en jou bedoelingen voor het starten van deze hele discussie.

ave

p.s contradictio ik ben sinds kort pas begonnen met prikken ( enkele weken) ben nog maar een jong pikkie ( wel een besnedene )

super ick
29-01-06, 15:48
Geplaatst door hercules11
hahahhahahahaha, je deelt mijn mening ( dat iedereen gelijk is) en toch maak je zelf onderscheid want je spreekt van marokaanse jongens en meisje ( dus onderscheid). Dat staat haaks op elkaar. Vind je niet ?
Nee hoor ik heb het alleen over een constatering. Eigen waarneming. Ontkennen heeft geen zin. Wat ik zie is voor mij waar.
Verder geef je wel een hele ruime uitleg aan de woorden onze en wij als jij daaruit kan conluderen dat ik onderscheid maak, een vergaande verkeerde conlusie, die eerder is ingegeven door je eigen denkbeelden dan gegrond of feiten.
Als ik het over Marokkaanse studenten heb en jij reageert met 'wij' en 'onze' bedoel je gewoon alle Marokkanen. Niet er omheen draaien maar gewoon nuanceren, of recht voor je ideen uitkomen.
Verder vind ik het jammer dat je nooit inhoudelijk hebt gereageerd op mijn andere argumenten over strekking en jou bedoelingen voor het starten van deze hele discussie.
Ik stel duidelijk een vraag. Daaronder geef ik nog enkele mogelijke oorzaken. Graag zou ik redenen weten. Als ik een vraag stel zoek ik naar antwoord. Dat heb ik van jou in ieder geval nog niet gekregen.
ave
Ave? Ben je Katholiek?
p.s contradictio ik ben sinds kort pas begonnen met prikken ( enkele weken) ben nog maar een jong pikkie ( wel een besnedene )