PDA

Bekijk Volledige Versie : Langste smokkeltunnel ooit ontdekt tussen VS en Mexico



Marsipulami
27-01-06, 21:22
Langste smokkeltunnel ooit ontdekt tussen VS en Mexico
http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/nb2701smokkel.jpg

De Amerikaanse autoriteiten hebben meer dan twee ton marihuana aangetroffen in een smokkeltunnel onder de grens met Mexico. De tunnel is de grootste, langste en best uitgeruste tunnel die tot nu toe is ontdekt: hij is meer dan zevenhonderd meter lang, anderhalve meter hoog en ligt bijna twintig meter onder de grond.


De wanden zijn van cement en er is verlichting en ventilatie. De Mexicaanse autoriteiten ontdekten de ingang van de tunnel donderdag in een loods bij de luchthaven van Tijuana. De tunnel eindigt in een ander pakhuis in San Diego.

Onderzocht wordt of ook andere drugs en eventueel mensen via de tunnel de Verenigde Staten zijn binnengekomen.

sdg

Soldim
27-01-06, 21:27
Geplaatst door Marsipulami
De Mexicaanse autoriteiten ontdekten de ingang van de tunnel donderdag in een loods bij de luchthaven van Tijuana. De tunnel eindigt in een ander pakhuis in San Diego.


Oh lekker. Hebben we hier straks marihuana schaarste (en willicht illegale Mexicanen schaarste -- maar dat valt geloof ik voorlopig nog wel mee, want marihuana is meer in trek ;) ).

~Panthera~
27-01-06, 21:40
Geplaatst door Soldim
Oh lekker. Hebben we hier straks marihuana schaarste (en willicht illegale Mexicanen schaarste -- maar dat valt geloof ik voorlopig nog wel mee, want marihuana is meer in trek ;) ).

Ik dacht al; je gaat toch niet panieken he ? :hihi: