PDA

Bekijk Volledige Versie : Intregen!!



Ladygirl
28-01-06, 15:48
Goeiendag allemaal..

Intregen :sinds wanneer valt daar onder je eigentaal miskennen????

Heeft ze Nederland niet genoeg op ze kop gezet,terwijl ze het ene probleem niet eens heeft opgelost begint al weer met iets nieuws, en minster verdonk hoe zit het met de Friessen uit Friesland want die versta ik ook niet moeten die ook een cursus ABN volgen..

:fpotver:

Ik vind nu dat ze haar doelen voorbij streeft...[ /FONT]

contradictio
28-01-06, 15:53
en nog maar te zwijgen over brabanders en limburgers,

al die andere allochtonen die hardnekkig in het Engels, Frans, Chinees, Hindostaans en Somalisch blijven lullen...

wordt strax helemaal een probleem met al die Oostblokkers en ..... Chinezen....

Bovendien sinds wanneer moeten hele groepen worden gestraft vanwege de "overtredingen" van enkelingen...

Orakel
28-01-06, 17:22
Geplaatst door Ladygirl
Goeiendag allemaal..

Intregen :sinds wanneer valt daar onder je eigentaal miskennen????

Heeft ze Nederland niet genoeg op ze kop gezet,terwijl ze het ene probleem niet eens heeft opgelost begint al weer met iets nieuws, en minster verdonk hoe zit het met de Friessen uit Friesland want die versta ik ook niet moeten die ook een cursus ABN volgen..

:fpotver:

Ik vind nu dat ze haar doelen voorbij streeft...[ /FONT]

Euhmm... uhhh, sjeg....ik kan keigoed lassen, maar lesen is nie me sterkste kant. Dus was intregen? Gene Kelly die de taaltoets doet?

mark61
28-01-06, 18:34
Geplaatst door Orakel
Euhmm... uhhh, sjeg....ik kan keigoed lassen, maar lesen is nie me sterkste kant. Dus was intregen? Gene Kelly die de taaltoets doet?

Integreren in de regen? Intrigerend integer?