PDA

Bekijk Volledige Versie : triest



jochie
29-01-06, 12:26
28 januari 2006

De jongens die een homostel in de Amsterdamse Diamantbuurt in De Pijp stelselmatig treiterden, zijn maar tien tot twaalf jaar. De Amsterdamse politie heeft ze opgepakt.

Dat maakte politiecommissaris Bert Wijbenga bekend in de vergadering van de gemeenteraadscommissie voor Algemene Zaken.

Het homostel meldde enkele weken geleden te overwegen uit de buurt te verhuizen omdat ze niet meer konden leven met de treiterijen.

Omdat de vermoedelijke daders zo jong zijn, gaat burgemeester Job Cohen in gesprek met hun - Marokkaanse - ouders. "Dit gedrag komt ergens vandaan. Dergelijk jonge jongens verzinnen het niet zelf dat ze mensen moeten belagen omdat ze homo zijn. Ik wil weten wat hiervan de achtergrond is."

Het zal van dat gesprek afhangen wat voor straf de vier jongens krijgen. Commissaris Wijbenga: "Dat kan een opvoedende maatregel zijn als we denken dat dat zin heeft, of de harde hand, gewoon door een zaak bij de kinderrechter."

Bron: Parool


PRATEN HELPT NIET! HARD AANPAKKEN, EN OOK DIE OUDERS AANPAKKEN ALS HUN NEGATIEVE INVLOED IS BEWEZEN!

mark61
29-01-06, 12:28
Geplaatst door jochie
Omdat de vermoedelijke daders zo jong zijn, gaat burgemeester Job Cohen in gesprek met hun - Marokkaanse - ouders. "Dit gedrag komt ergens vandaan. Dergelijk jonge jongens verzinnen het niet zelf dat ze mensen moeten belagen omdat ze homo zijn. Ik wil weten wat hiervan de achtergrond is."

Nee, dat komt van al-Manar. :moe:

~Panthera~
29-01-06, 12:30
Geplaatst door mark61
Nee, dat komt van al-Manar. :moe:



Dan is er nu geen enkel probleem meer, gelukkig. :duim:

:moe:

MaRiaH
29-01-06, 21:50
Geplaatst door BiL@L
En wat als er nu mensen zijn die voor bepaalde vrijheden hun onvrijheid over hebben?

En dan heb ik het niet alleen over homoseksualiteit natuurlijk want er zijn nog wat andere existentiële "vraagstukken".

Die horen dan niet in Nederland thuis. Heel eenvoudig.
Hier heb je Homo's te respecteren. dikke punt.

MaRiaH
29-01-06, 21:51
Geplaatst door MR wraak
homo's misbruiken vaak marokkaanse kinderen, en dit is een koekje van eigen deeg :lole:

Je bent niet goed bij je hoofd. :loens:

Dolle Fatima
29-01-06, 21:55
Ik denk niet dat dat gepraat met ouders zin heeft. Belachelijk gewoon het idee dat Marokaanse ouders hun kinderen bij brengen dat homo's slecht zijn of zoiets. Over seksualiteit en dat soort dingen word vaak helemaal niet gepraat, vooral niet bij zulke jonge kinderen.
Over homos's praten met je ouders, yeah right.

Zal eerder met straatcultuur en invloed van slechte vriendjes te maken hebben.

knuppeltje
29-01-06, 21:59
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik denk niet dat dat gepraat met ouders zin heeft. Belachelijk gewoon het idee dat Marokaanse ouders hun kinderen bij brengen dat homo's slecht zijn of zoiets. Over seksualiteit en dat soort dingen word vaak helemaal niet gepraat, vooral niet bij zulke jonge kinderen.
Over homos's praten met je ouders, yeah right.

Zal eerder met straatcultuur en invloed van slechte vriendjes te maken hebben.


Wordt dan toch hoog tijd dat dat gebeurd, lijkt me.

MaRiaH
29-01-06, 22:00
Geplaatst door BiL@L
Moest ik maar een andere topic openen zeker, grapjas. Welleens gehoord van aanslagen op abortusklinieken?

ander topic? Je stelt een vraag, ik geef mijn mening.

Je laatste voorbeeld..
aanslagen op abortusklinieken: idem.

Men kan het er niet mee eens zijn, men mag demonstreren.. maar aanslagen: Nee.
Abortus is bij wet toegestaan, dus ook hier geldt: respecteren.

Ik zag laatst een docu over een Nederlands gezin dat zwaar gereformeerd was. Zij konden niet langer leven met homo's en abortus enz enz. en al die andere dingen waar jij op doelt.
Zij zijn geemigreerd naar een of ander Schots dorp, waar alle oude waarden en normen zoals zij die zelf hadden nog hoog in het vaandel stonden.

Ik zeg niet dat mensen weg moeten, integendeel, maar als het niet meer verenigbaar is met je eigen leven heb je geen keus.

Los van het feit dat je altijd mag laten horen dat je het ergens niet mee eens bent. Je mag best figuurlijk "strijden" voor verandering. Maar daar ligt dan ook de grens. Recht in eigen hand nemen is NOT done.

dus geen treiteren, wegpesten, lastig vallen, mensen in elkaar slaan, doden, aanslagen plegen etc. :fpetaf:

MaRiaH
29-01-06, 22:01
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik denk niet dat dat gepraat met ouders zin heeft. Belachelijk gewoon het idee dat Marokaanse ouders hun kinderen bij brengen dat homo's slecht zijn of zoiets. Over seksualiteit en dat soort dingen word vaak helemaal niet gepraat, vooral niet bij zulke jonge kinderen.
Over homos's praten met je ouders, yeah right.

Zal eerder met straatcultuur en invloed van slechte vriendjes te maken hebben.

Dat denk ik ook ja..
Maar niet uitgesproken afkeuring pikken kinderen ook op.

Denk jij dat deze ouders homo's accepteren?

MaRiaH
29-01-06, 22:04
Geplaatst door BiL@L
Op signaal van de pedo's zeker?

Wat hebben pedo's hier nu ineens mee van doen? :cheefbek:

Rourchid
29-01-06, 22:11
Geplaatst door MaRiaH
Die horen dan niet in Nederland thuis. Heel eenvoudig.
Hier heb je Homo's te respecteren. dikke punt.
Ach ja, een jaartje of vier terug is er een gezin door een aangeschoten automobilist beroofd van hun echtgenote/moeder.
Vader en twee kinderen zijn verhuisd naar een geheel autochtoons Brabants dorp.
Om te zorgen dat er twee opvoeders aanwezig waren is er een halfbroer ingetrokken.
Vanaf het aantreden van de halfbroer was het 'homo dit en homo dat' en na een aantal intense treiterpartijen zijn de mensen gedwongen geworden geweest om te verhuizen.
Om nu F-16's op dit dorp af te sturen gaat mij echter te ver.

MaRiaH
29-01-06, 22:14
Geplaatst door BiL@L
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2586762#post2586762

verklaar u nader?

MaRiaH
29-01-06, 22:17
Geplaatst door Rourchid
Ach ja, een jaartje of vier terug is er een gezin door een aangeschoten automobilist beroofd van hun echtgenote/moeder.
Vader en twee kinderen zijn verhuisd naar een geheel autochtoons Brabants dorp.
Om te zorgen dat er twee opvoeders aanwezig waren is er een halfbroer ingetrokken.
Vanaf het aantreden van de halfbroer was het 'homo dit en homo dat' en na een aantal intense treiterpartijen zijn de mensen gedwongen geworden geweest om te verhuizen.
Om nu F-16's op dit dorp af te sturen gaat mij echter te ver.

ja mij ook.. Maar dat neemt niet weg dat de mensen in dit dorp toch aangepakt moeten worden. Middeleeuws gedoe toch? tfoe.
dat is toch een heel triest verhaal.. en het is gewoon buiten alle proporties dat het slachtoffer dan "weg" moet..

MaRiaH
29-01-06, 22:22
Geplaatst door BiL@L
Ik kan niks verklaren, want ik weet niet of het waar is en onder welke omstandigheden dit gebeurt. Maar als ik die prikker mag geloven en een nieuwsbericht van niet zo lang geleden, dan spits ik intiuďtief op het gegeven dat deze jongeren net zoals hun ouders (economische migranten) op geld uit zijn.

Ah je bedoelt die discussie over die marokkaanse jongens die zich voor geld prostitueerde..
Laten we die discussie maar niet opnieuw voeren.
:rolleyes:

gh.wille
29-01-06, 22:32
Geplaatst door MR wraak
homo's misbruiken vaak marokkaanse kinderen, en dit is een koekje van eigen deeg :lole:

Sorry vriend , maar alle homo,s zijn niet automatisch pedofielen.

jochie
30-01-06, 14:59
Homoseksualiteit heeft niets met pedoseksualiteit te maken. PUNT

Soldim
30-01-06, 15:03
Geplaatst door BiL@L
Op signaal van de pedo's zeker?

De stap van homo naar pedo, is dezelfde als de stap van moslim naar terrorist.

Dolle Fatima
30-01-06, 15:41
Geplaatst door knuppeltje
Wordt dan toch hoog tijd dat dat gebeurd, lijkt me.

Waarom? Zoveels goeds heeft seksuele voorlichting toch niet voortgebracht in Nederland.
Het effect lijkt eerder contraproductief.

mark61
30-01-06, 15:47
Geplaatst door Dolle Fatima
Waarom? Zoveels goeds heeft seksuele voorlichting toch niet voortgebracht in Nederland.
Het effect lijkt eerder contraproductief.

Dramatische val in ongewenste zwangerschappen, abortus.

Maar dat vind jij niet goed?

Soldim
30-01-06, 21:09
Geplaatst door MR wraak
ik weet dat 99% van de hollanders hekel heeft aan homo,s.

Neem jij jezelf wel serieus?

MaRiaH
30-01-06, 21:23
Geplaatst door MR wraak
ik weet dat 99% van de hollanders hekel heeft aan homo,s.Maar als een marokkaan iets [flikt] tegen een homo dan staat heel nederland op zijn kop.



Met zo n nickname kun je zulke uitspraken verwachten natuurlijk..

Mag ik vragen op wie je wraak gericht is en waarom?


wij moeten van jullie honden en homo,s afblijven.

Je hebt het in ieder geval begrepen! :hihi:

TonH
31-01-06, 23:02
Geplaatst door jochie
28 januari 2006

De jongens die een homostel in de Amsterdamse Diamantbuurt in De Pijp stelselmatig treiterden, zijn maar tien tot twaalf jaar. De Amsterdamse politie heeft ze opgepakt.

Dat maakte politiecommissaris Bert Wijbenga bekend in de vergadering van de gemeenteraadscommissie voor Algemene Zaken.

Het homostel meldde enkele weken geleden te overwegen uit de buurt te verhuizen omdat ze niet meer konden leven met de treiterijen.

Omdat de vermoedelijke daders zo jong zijn, gaat burgemeester Job Cohen in gesprek met hun - Marokkaanse - ouders. "Dit gedrag komt ergens vandaan. Dergelijk jonge jongens verzinnen het niet zelf dat ze mensen moeten belagen omdat ze homo zijn. Ik wil weten wat hiervan de achtergrond is."

Het zal van dat gesprek afhangen wat voor straf de vier jongens krijgen. Commissaris Wijbenga: "Dat kan een opvoedende maatregel zijn als we denken dat dat zin heeft, of de harde hand, gewoon door een zaak bij de kinderrechter."

Bron: Parool


PRATEN HELPT NIET! HARD AANPAKKEN, EN OOK DIE OUDERS AANPAKKEN ALS HUN NEGATIEVE INVLOED IS BEWEZEN!


Telegraaf, di 31 jan 2006, 21:25
Politie gaf verkeerde informatie arrestaties Diamantbuurt
AMSTERDAM - De Amsterdamse plaatsvervangend korpschef B. Wijbenga heeft vorige week de gemeenteraad van de hoofdstad verkeerde informatie gegeven over de arrestaties in de Diamantbuurt. Hij zei dat er twaalf jongeren in verband met het vernielen van autoruiten in de Diamantbuurt tijdens oud en nieuw waren gearresteerd. Deze jongens blijken echter voor andere misdrijven te zijn opgepakt.


Een politiewoordvoerder liet dinsdag weten dat Wijbenga abusievelijk twee zaken aan elkaar heeft gekoppeld. Het misverstand was bij de plaatsvervangend korpschef ontstaan omdat een van de opgepakte jongens op zijn mobiele telefoon beelden van de vernielingen in de Diamantbuurt had staan.

Ook had hij de verkeerde leeftijd aan de gemeenteraad doorgegeven van vier jongens die in dezelfde Diamantbuurt een homostel hadden gepest. Deze jongens waren in tegenstelling tot wat Wijbenga zei rond de vijftien jaar in plaats van de zeer jeugdige leeftijd van tien tot twaalf jaar. Met deze jongens en hun ouders zijn inmiddels goede gesprekken gevoerd.

De Amsterdamse politie betreurt de gang van zaken, „dit is niet goed geweest, maar iedere fout is menselijk”, aldus de woordvoerder. De gemeenteraad vraagt burgemeester Cohen woensdag tijdens de raadsvergadering om opheldering. De woordvoerster van de burgemeester liet dinsdag weten dat Cohen de gemeenteraad woensdagochtend een brief stuurt met daarin de juiste gang van zaken.

De hoofdstad heeft de afgelopen tijd regelmatig te maken met jongeren die veel overlast veroorzaken. Cohen riep anderhalve week geleden alle stadsdeelvoorzitters bij elkaar omdat er een onrustige sfeer in enkele wijken hing. Hij doelde daarmee onder meer op incidenten met Marokkaanse jongeren in de Diamantbuurt en Slotervaart. In Amsterdam zorgen op dit moment iets meer dan honderd groepen van jongeren voor ernstige overlast.


:moe: