PDA

Bekijk Volledige Versie : vae koopt 213 f16 block 60



lebanese
29-01-06, 16:15
http://www.voodoo.cz/falcon/new5/16uae60.jpg

vae heeft 213 block 60 nieuwste model gekocht,speciaal voor vae geproduceerd door lockheed martin,wat betekend dat vae nu beste 16 op aarde heeft!wat vinden jullie daarvan?

Victory
29-01-06, 17:12
Waarom zou dat een dreiging voor de zionisten zijn? VAE en de rest van de GCC zijn meer vijandig tegen Islamitische landen dan tegen westerse landen.

lebanese
29-01-06, 18:17
wel 1 prachtig vliegtuig

Victory
29-01-06, 18:30
Qatar en Bahrain hebben stappen gezet voor betere betrekkingen & friendschap met Iran, ik vindt dat een interessante ontwikkeling.

Nog interessanter vindt ik dat deze Arabische landen afstand aan het nemen zijn van de andere Arabische landen (o.a. Saudi-Arabie).

Qatar zijn minister van buitenaldse zaken zei het volgende in Iran: "throughout Iraq's eight-year war against Iran, Manama never backed up Baghdad, nor did we ever confirm Saddam's warmonger moves.", "Islamic Republic of Iran's declaration of its stands and logical argumentation to prove its legitimate right to have access to nuclear energy reminds us of the confrontation of Prophet Moses (PBUH) in his confrontation with Pharaoh.", "Qatar considers stability and advancement of Iran its own progress and stability." He added, "Doha does not feel any threat from Iran, and no threat from Qatar would ever be posed against Iran.".

lebanese
29-01-06, 18:38
Geplaatst door Victory
Qatar en Bahrain hebben stappen gezet voor betere betrekkingen & friendschap met Iran, ik vindt dat een interessante ontwikkeling.

Nog interessanter vindt ik dat deze Arabische landen afstand aan het nemen zijn van de andere Arabische landen (o.a. Saudi-Arabie).

Qatar zijn minister van buitenaldse zaken zei het volgende in Iran: "throughout Iraq's eight-year war against Iran, Manama never backed up Baghdad, nor did we ever confirm Saddam's warmonger moves.", "Islamic Republic of Iran's declaration of its stands and logical argumentation to prove its legitimate right to have access to nuclear energy reminds us of the confrontation of Prophet Moses (PBUH) in his confrontation with Pharaoh.", "Qatar considers stability and advancement of Iran its own progress and stability." He added, "Doha does not feel any threat from Iran, and no threat from Qatar would ever be posed against Iran.".

qatar en bahrain?

je hebt het nu over de grootste kontelikkers van de VS,daarbij is saudi arabie niks vergeleken,alle aanvallen op iraq en afghanistan zijn vanuit qatar geregeld,daar heb je grootste millitaire basis van de amerikanen op de hele wereld,na de VS zelf natuurlijk!

en dat qatar betrekkingen met iran aan het verbetern is,verbaasd me niks,aangezien iran qatar en bahrain zelfde mezheb van het geloof hebben,ze zijn kontelikkers nr 1 van de vs,en nu willen ze contact verbeteren met iran? nu weet ik dus 100% zeker dat iran spelletje met de vs onder tafel aan het spelen is,anders had de vs qatar vrboden om contact op te nemen met iran!

barfly
29-01-06, 18:39
Misschien gaan de VAE wel die eilandjes heroveren die Iran momenteel bezet?

lebanese
29-01-06, 18:40
Geplaatst door barfly
Misschien gaan de VAE wel die eilandjes heroveren die Iran momenteel bezet?

wie weet :wohaa:

valt wel op,213 toestellen,dat is meer wat nederland in totaal toestellen op dit moment bezit,en zij hebben dat in 1 klap gekocht,en dan nog die appaches en f16 en ga zo maar door wat ze al hadden,vae is grootmacht aant worden,213 f16's gekocht die NIEMAND OP AARDE bezit!

barfly
29-01-06, 18:49
Geplaatst door lebanese
wie weet :wohaa:

valt wel op,213 toestellen,dat is meer wat nederland in totaal toestellen op dit moment bezit,en zij hebben dat in 1 klap gekocht,en dan nog die appaches en f16 en ga zo maar door wat ze al hadden,vae is grootmacht aant worden,213 f16's gekocht die NIEMAND OP AARDE bezit!

Het is wel opvallend dat een klein landje als de VAE zoveel F16's aanschaft. Daarmee is VAE in de regio een geduchte tegenstander inderdaad. Waarom wil de VAE dat eigenlijk? Overigens, als de VS het leveren van onderdelen en opleiding staakt dan kunnen ze er nog niks mee.

Victory
29-01-06, 18:51
Geplaatst door barfly
Misschien gaan de VAE wel die eilandjes heroveren die Iran momenteel bezet?
Er wonen meer Iraniers dan Arabieren in VAE. Bovendien bezitten Iraniers 60% van Dubai. Ze hebben dan meteen ook een binnenlandse probleem.

Als ze kans willen maken die eilanden af te pakken, moeten ze toch echt wel eerst sterker worden.

Maar het is wel iets voor de V.S. Ze kunnen de VAE gebruiken om een oorlog te beginnen tussen enkele GCC landen en Iran. Niet dat de GCC kans maakt, maar ze kunnen economische en militaire steun geven aan deze landen om een oorlog zo land mogelijk te later rekken (netzoals met Iraq).

lebanese
29-01-06, 18:53
Geplaatst door barfly
Het is wel opvallend dat een klein landje als de VAE zoveel F16's aanschaft. Daarmee is VAE in de regio een geduchte tegenstander inderdaad. Waarom wil de VAE dat eigenlijk? Overigens, als de VS het leveren van onderdelen en opleiding staakt dan kunnen ze er nog niks mee.

ze zijn al zolang in het bezit van f16's dat ze hun piloten onderhand zelf wel kunnen opleiden,daarbij komt ook nog es dan vliegsimulators niks kosten vergeleken met 213 allernieuwste toestellen,en mechanicas zullen ze zelf ook wel hebben,net zoals nederland,en ieder land dat heeft,dacht je dat die f16 anders helemaal naar de vs overvlogen alleen voor 1 reperaties :lole:

barfly
29-01-06, 18:54
Geplaatst door Victory
Er wonen meer Iraniers dan Arabieren in VAE. Bovendien bezitten Iraniers 60% van Dubai. Ze hebben dan meteen ook een binnenlandse probleem.

Als ze kans willen maken die eilanden af te pakken, moeten ze toch echt wel eerst sterker worden.

Maar het is wel iets voor de V.S. Ze kunnen de VAE gebruiken om een oorlog te beginnen tussen enkele GCC landen en Iran. Niet dat de GCC kans maakt, maar ze kunnen economische en militaire steun geven aan deze landen om een oorlog zo land mogelijk te later rekken (netzoals met Iraq).

Hoezo bezitten de Iraniërs 60% van Dubai? Onroerend goed? Maarja Victory je bezigt allemaal oorlogzuchtige taal net als President Bush. rare tegenstrijdigheid vind ik dat.

barfly
29-01-06, 18:57
Geplaatst door lebanese
ze zijn al zolang in het bezit van f16's dat ze hun piloten onderhand zelf wel kunnen opleiden,daarbij komt ook nog es dan vliegsimulators niks kosten vergeleken met 213 allernieuwste toestellen,en mechanicas zullen ze zelf ook wel hebben,net zoals nederland,en ieder land dat heeft,dacht je dat die f16 anders helemaal naar de vs overvlogen alleen voor 1 reperaties :lole:

Ik hoop dat de VAE heel blij zijn met hun F16's ik ben ook een liefhebber van dit veelzijdige vliegtuig. :)

Victory
29-01-06, 19:03
Geplaatst door barfly
Hoezo bezitten de Iraniërs 60% van Dubai?
Onderandere... ze investeren enorm veel geld in dubai... ik las laatst een bedrag van ongeveer 250 miljard dollar.


Onroerend goed? Maarja Victory je bezigt allemaal oorlogzuchtige taal net als President Bush. rare tegenstrijdigheid vind ik dat.
Hoezo oorlogzuchtige taal? Ik geef gewoon een analyse van de situatie. De GCC landen zijn heel veel geld aan het uitgeven aan nieuwe wapens, Iran zijn militaire leiding had als reactie hierop de opdracht gegeven om nog meer ballistische raketten te maken.

Ik heb bergrepen dat de relatie tussen Qatar en Saudi-Arabie gespannen is geworden, en dat ze daarom nu vriendschap willen met Iran. Dan neemt Saudi meteen afstand... Mischien is dit ook het geval met Bahrain.

Hmm, who knows.

lebanese
29-01-06, 19:03
Geplaatst door Victory
Er wonen meer Iraniers dan Arabieren in VAE. Bovendien bezitten Iraniers 60% van Dubai. Ze hebben dan meteen ook een binnenlandse probleem.

Als ze kans willen maken die eilanden af te pakken, moeten ze toch echt wel eerst sterker worden.

Maar het is wel iets voor de V.S. Ze kunnen de VAE gebruiken om een oorlog te beginnen tussen enkele GCC landen en Iran. Niet dat de GCC kans maakt, maar ze kunnen economische en militaire steun geven aan deze landen om een oorlog zo land mogelijk te later rekken (netzoals met Iraq).


Geplaatst door Victory Er wonen meer Iraniers dan Arabieren in VAE. Bovendien bezitten Iraniers 60% van Dubai. Ze hebben dan meteen ook een binnenlandse probleem.


er wonen heel weinig iraniers en ze bezetten de toilettn waar de arabieren in poepen in de vea,kijk maar hier

http://nl.wikipedia.org/wiki/VAE



Geplaatst door Victory Als ze kans willen maken die eilanden af te pakken, moeten ze toch echt wel eerst sterker worden..[/B]

vae bezit 1 van de beste wapens op aarde,sterker nog ze hebben de beste f16 op aarde aangeschaft,iran was vroeger sterk,wat hebben ze nu? sovjet wapens?wat wil sovjet wapen aanrichten tegen beste f16 op aarde,speciaal gebouwd voor de vae?

lebanese
29-01-06, 19:05
Geplaatst door Victory
Onderandere... ze investeren enorm veel geld in dubai... ik las laatst een bedrag van ongeveer 250 miljard dollar.


Hoezo oorlogzuchtige taal? Ik geef gewoon een analyse van de situatie. De GCC landen zijn heel veel geld aan het uitgeven aan nieuwe wapens, Iran zijn militaire leiding had als reactie hierop de opdracht gegeven om nog meer ballistische raketten te maken.

Ik heb bergrepen dat de relatie tussen Qatar en Saudi-Arabie gespannen is geworden, en dat ze daarom nu vriendschap willen met Iran. Dan neemt Saudi meteen afstand... Mischien is dit ook het geval met Bahrain.

Hmm, who knows.


Geplaatst door Victory ik las laatst een bedrag van ongeveer 250 miljard dollar.[/B]


250 miljard? hahahahahahahahahahahahahahahahah 250 miljard kan je heel iran mee kopen mafketel

Victory
29-01-06, 19:27
Het is goed dat wij alle "toilettn bezitten waar de arabieren in poepen in de vea". Als ze een beetje irritant doen, dan nemen wij deze af. En dan moeten ze op hun meubelen poepen. :stout:

Wikipedia is niet betrouwbaar. Neem maar even een kijkje op de website van de CIA:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ae.html


اتاق بازرگاني دبي: ايراني ها تاكنون 200 ميليارد دلار در دبي سرمايه گذاري كرده اند

400هزار ايراني تاكنون حدود 200ميليارد دلار در دبي سرمايه گذاري كرده اند.
به گزارش ايسنا براساس آمار منتشره از سوي اتاق بازرگاني دبي اين ميزان تا ابتداي سال 6002 ميلادي به 300ميليارد دلار خواهد رسيد.بلورفروشان- رئيس شوراي بازرگانان ايراني مقيم دبي- در اين زمينه از غفلت مسئولان در برابر فعاليت هايي كه در جهت سازندگي هرچه بيشتر امارات در دبي و ساير مناطق آزاد اين كشور صورت مي گيرد، انتقاد مي كند.او اظهار مي كند: «بازرگانان ايراني فعال در دبي، به دور از تغييرات پي در پي قوانين تجاري و نيز ساير قوانين دست و پاگير داخل كشور مراحل رشد را طي مي كنند، درحالي كه چنين شرايطي در داخل خاك ايران مهيا نيست.


Vertaling: Ongeveer 400.000 Iraniers hebben bij elkaar 200 miljard dollar geinvesteerd in de hoofdstad van VAE.

Mark
29-01-06, 20:13
Saoudie Arabie heeft al stukken land gestolen van Qatar en azen op hun gas, nogal logisch dat Qatar betere vrienden zoekt dan de Saudie dieven.

Dus in de vorm van een grote amerikaanse basis en betere contacten met de andere golfstaten.

Victory
29-01-06, 20:19
Geplaatst door Mark
Saoudie Arabie heeft al stukken land gestolen van Qatar en azen op hun gas, nogal logisch dat Qatar betere vrienden zoekt dan de Saudie dieven.

Dus in de vorm van een grote amerikaanse basis en betere contacten met de andere golfstaten.

Futurama is cool. :)

http://web.qx.net/lhaddix/hypnotoad.swf

Mark
29-01-06, 20:23
Geplaatst door Victory
Futurama is cool. :)

http://web.qx.net/lhaddix/hypnotoad.swf

De hypnotoad heeft mij gewdongen alle seizoenen te downloaden :argwaan:

Deniro
29-01-06, 21:21
Geplaatst door lebanese
http://www.voodoo.cz/falcon/new5/16uae60.jpg

vae heeft 213 block 60 nieuwste model gekocht,speciaal voor vae geproduceerd door lockheed martin,wat betekend dat vae nu beste 16 op aarde heeft!wat vinden jullie daarvan?

Ik kan er naast zitten (in dat geval mijn verontschuldigingen), maar als dit een Amerikaans vliegtuig is dan ben ik er niet zo blij mee. Ik vind het niet wijs om in deze tijd van Amerikaanse agressie en met zoveel aanbieders van gevechtsvliegtuigen (waaronder Rusland's uitstekende SU serie) juist een vogel van de VS aan te schaffen en de zakken te vullen van 1 van de meest foute wapenindustrieen in de wereld.

Victory
29-01-06, 22:59
Dit is ook wel interessant:

DM receives Kuwaiti envoy to Tehran

Tehran, Jan 29 - Tehran considers security in Kuwait and the Persian Gulf littoral states as its own, said Iran's Defense Minister Mostafa Mohammad-Najjar here on Sunday.

Mohammad-Najjar further told Kuwaiti Ambassador to Tehran Majdi Ibrahim al-Zufairi, "We will strongly deal with any action aimed at disrupting regional security."

He said security in the Persian Gulf region should be provided through cooperation and collaboration among regional states and in this connection no need is felt for presence of foreign forces.

He stressed the need for implementation of formerly reached agreements between Tehran and Kuwait in the field of defense.

Al-Zufairi called for expansion of relations, especially in the military sector, between Kuwait and Iran, reasoning that this would play a key role in establishment of "peace, stability and security in the region."

He said conclusion of the defense-military agreements between Iranian and Kuwaiti ministers serves as a step towards confidence building and promotion of relations between the two countries. He added that Kuwait is ready for implementation of the military agreements.

Calling Iranian culture and civilization as one having great effects on the Islamic and global culture and civilization, Al-Zufairi said senior Kuwaiti officials will never forget the wise stances of Iran throughout history especially during Kuwait's occupation by the Iraqi Baathist regime.

Soldim
29-01-06, 23:28
Geplaatst door Deniro
Ik vind het niet wijs om in deze tijd van Amerikaanse agressie en met zoveel aanbieders van gevechtsvliegtuigen (waaronder Rusland's uitstekende SU serie) juist een vogel van de VS aan te schaffen en de zakken te vullen van 1 van de meest foute wapenindustrieen in de wereld.

Bestaan er 'goede' wapenfabrikanten cq. industrieen?

mark61
29-01-06, 23:29
Geplaatst door Soldim
Bestaan er 'goede' wapenfabrikanten cq. industrieen?

Yep. Russische en Chinese.

Victory
29-01-06, 23:50
Nederland exporteert veel wapens, er zijn hier ongeveer 300 bedrijven die wapens maken.

Nederland moet stoppen met het verkopen van wapens aan de zionisten.

mark61
29-01-06, 23:50
Geplaatst door Victory
Nederland exporteert veel wapens, er zijn hier ongeveer 300 bedrijven die wapens maken.

Nederland moet stoppen met het verkopen van wapens aan de zionisten.

Boys want their toys.

Soldim
30-01-06, 00:20
Geplaatst door mark61
Yep. Russische en Chinese.

Ach so. Maar eh, ik dom, ik niet begrijpen. Waarom zij goed? :wat?!:

Victory
30-01-06, 00:31
Hebben jullie weleens de Jordaanse volkslied gehoord?


Long live the King!
Long live the King!
His position is sublime,
His banners waving in glory supreme.
Dat is het hele tekst. :haha:

Ik zag het net...

Deniro
30-01-06, 22:59
Geplaatst door Soldim
Bestaan er 'goede' wapenfabrikanten cq. industrieen?

Nee, het is een sector dat bijna per definitie tot aan haar handen in het bloed zit, want geloof me, wapenfabrikanten....hebben beang bij onrust...en je ziet hun hand heel vaak terug in de creatie van onrust.

Maar er is wel zoiets als erg en ergER... slecht en slechtER.

observer
31-01-06, 08:17
Wikipedia is niet betrouwbaar. Neem maar even een kijkje op de website van de CIA: euh victory dat is heulen met de vijand :confused: