PDA

Bekijk Volledige Versie : Deense industrie lijdt onder moslim-boycot



IbnRushd
30-01-06, 12:21
http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/deen2.jpg

Max Stirner
30-01-06, 12:56
Als die Denen zich nu de wet gaan laten voorschrijven door een stel Middeleeuwse hypocriete despoten die toevallig veel olie hebben en graag kaas eten, speel ik nooit meer met Lego.....

:roker:

nl-x
30-01-06, 13:06
Typisch... De verdraaiing van de media ten voordele van het Westen... En maar blijven zeggen dat de media altijd objectief is...

Dit is de derde keer dat ik hierover lees in korte tijd. Steeds wordt beweerd dat het de moslims er om ging dat je Mohamed niet mag afbeelden...

:fuckit2:

De moslims zijn boos vanwege de beledigende plaatjes!!!

http://forum.newspaperindex.com/Mohammed-drawings-newspaper1.jpg

Spitsboef
30-01-06, 13:23
Geplaatst door nl-x
Typisch... De verdraaiing van de media ten voordele van het Westen... En maar blijven zeggen dat de media altijd objectief is...

Dit is de derde keer dat ik hierover lees in korte tijd. Steeds wordt beweerd dat het de moslims er om ging dat je Mohamed niet mag afbeelden...

:fuckit2:

De moslims zijn boos vanwege de beledigende plaatjes!!! Allemaal lelijk! :argwaan:

observer
30-01-06, 13:31
Geplaatst door nl-x
Typisch... De verdraaiing van de media ten voordele van het Westen... En maar blijven zeggen dat de media altijd objectief is...

Dit is de derde keer dat ik hierover lees in korte tijd. Steeds wordt beweerd dat het de moslims er om ging dat je Mohamed niet mag afbeelden...

:fuckit2:

De moslims zijn boos vanwege de beledigende plaatjes!!!

maar het is toch ook verboden? het afbeelden is al beledigend, overigens zijn er 2 medewerkers van een deens bedrijf alo in elkaar gemept

vind het wel typisch dat men eist dat de regering zich verontschuldigd, weer duidelijk dat ze in die landen concepten als een onafhankelijke pers en vrijheid van meningsuiting niet begrijpen

als de deense regering dat doet is het een hol excuus (ze hebben niets gedaan) wat echter binnenlands een probleem zou geven omdat daarme ze een oordeel over de pers zou geven iets waar de politiek heeeeel voorzichtig mee moet zijn

sjaen
30-01-06, 13:57
Stop stop, we are run out of virgins!

:zegniets: :hihi: :giechel: :wat?!: :ego: :fplet:

waterfiets
30-01-06, 14:03
Geplaatst door observer
vind het wel typisch dat men eist dat de regering zich verontschuldigd, weer duidelijk dat ze in die landen concepten als een onafhankelijke pers en vrijheid van meningsuiting niet begrijpen


Inderdaad beschamend. Ik heb het ook van meet af aan vrij suffe humorloze cartoons gevonden die vooral een aantal vooroordelen van het westen tonen maar om daarom een land te boycotten is belachelijk en kleinzerig.

observer
30-01-06, 14:24
dan hebben we het nog niet eens over het feit dat alle denen incl de regering worden aangekeken op de daden van een krant en haar medewerkers

is dat niet juist dat waar de moslims altijd over gaan stuiteren omdat ze vinden dat ze op de daden van osama en mo b etc worden aangekeken?