PDA

Bekijk Volledige Versie : Viola's zeehondencrèche



Elsschot
31-01-06, 10:01
Viola's zeehondencrèche

In Weekend mag Patty Brard elke week haar zegje doen. Ze rebelleert daar (nog steeds) tegen haar ex-man en tegen wie er verder maar haar pad kruist. Deze week wordt Viola Holt flink afgezeken. Patty noemt haar 'een gedrocht' en vindt dat La Holt thuishoort in zeehondencrèche Pieterburen: 'Ze is geen zeehond, maar een hele zeehondenshow inéén" giert ze. Brard kijkt sinds kort naar Hotel Big Brother en daar figureert Viola in. 'Nu weet ik als geen ander dat je op tv altijd een paar kilo dikker toont en dat je er zonder make-up niet florissant uitziet, maar Viola Holt moet echt nodig ontslakken in Thailand. En dan liefst een maand of 6. Mijn hemel, wat is er met die vrouw ooit misgegaan?'. En zo vuilbekt Patty nog een tijdje door, terwijl ze alles wat Viola op tv doet totaal belachelijk maakt. Hilarisch is Patty's uiteenzetting over Viola's werk als 'Reikimaster' een soort spirituele energie-uitwisseling: 'Ik kan me alleen nog maar afvragen hoe het in godsnaam zou voelen om HAAR energie ter plekke binnen te krijgen'. Als heel klein pleistertje op de wonde maakt Patty haar schelpartij goed door Viola te 'bedanken' voor het feit dat zij het programma de moeite van het kijken waard maakt. 'Dankjewel Viola'. Benieuwd wanneer Patty wordt 'ontboden' om bij Viola in het Big Brother Hotel te komen logeren…

Derrick
31-01-06, 10:19
Benieuwd wanneer Patty wordt 'ontboden' om bij Viola in het Big Brother Hotel te komen logeren…


Ik ga vast klaarzitten, daar kunnen geen olympische spelen tegenop