PDA

Bekijk Volledige Versie : Censuur op Maroc.nl



Morosian
31-01-06, 18:36
Enige minuten geleden schreef ik een reactie op een onderwerp over een fictief toneelstuk over Mohammed en een piepjong meisje in de woestijn. Nog geen vier reacties heeft het onderwerp overleefd - het is verwijderd.

Er kwam onder andere een spotprent in voor over de profeet. Was dat misschien de reden? En zo ja, waarom is de draad met daarin een filmpje over Jezus niet verwijderd? Is dit weer zo'n geval van meten met twee maten? Of is er een telefoontje uit Iran gekomen?

Soldim
31-01-06, 18:41
Geplaatst door Morosian
Enige minuten geleden schreef ik een reactie op een onderwerp over een fictief toneelstuk over Mohammed en een piepjong meisje in de woestijn. Nog geen vier reacties heeft het onderwerp overleefd - het is verwijderd.

Er kwam onder andere een spotprent in voor over de profeet. Was dat misschien de reden? En zo ja, waarom is de draad met daarin een filmpje over Jezus niet verwijderd? Is dit weer zo'n geval van meten met twee maten? Of is er een telefoontje uit Iran gekomen?

Dat onderwerp was een duidelijke provocatie en had verder weinig met NVDD te maken.

Seif
31-01-06, 18:42
Wat jammer nou. Had net een bakje nootjes gepakt. Ik was helemaal klaar voor een avond enerverend vermaak. :)

contradictio
31-01-06, 18:48
Geplaatst door Morosian
........ Of is er een telefoontje uit Iran gekomen?

nee hoor... gewoon een berichtje van mij... :kusgrijs:


@ Soldim:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2590751#post2590751


@ Seif... geloof en geloofsovertuigingen verworden tot vermaak... tja.... ik zou zeggen, laat die nootjes je smaken gare aap..

Morosian
31-01-06, 18:52
Geplaatst door Seif
Wat jammer nou. Had net een bakje nootjes gepakt. Ik was helemaal klaar voor een avond enerverend vermaak. :)

De Taliban tracteert vandaag op nootjes. Ze zijn erg in hun nopjes met deze recente censuuractiviteit van Maroc.nl

Dank u Taliban, ik zal mij de nootjes goed laten smaken!

contradictio
31-01-06, 18:56
Geplaatst door Morosian
De Taliban tracteert vandaag op nootjes. Ze zijn erg in hun nopjes met deze recente censuuractiviteit van Maroc.nl

Dank u Taliban, ik zal mij de nootjes goed laten smaken!


Taliban..? Het wordt tijd dat die schrikbeelden uit die bekrompen hersentjes verdwijnen...

hint 1: kom niet uit Afghanistan,....
hint 2: ben een Marokkaanse - Nederlander
hint 3: ik ben niet voor dwang in het geloof

verder laat ik je maar even in je slaap... anders word je nog para


see ya !

angkor
31-01-06, 18:56
Jochie.

Misschien moet je eens beter gaan nadenken over wat censuur eigenlijk in kan houden.

Niet aflatende islam-bashing is op dit forum NIET welkom.

Nu niet en waarschijnlijk nooit niet.

Als jij op dit forum komt om van dit soort berichten te genieten kan je maar beter een deurtje verder verhuizen.

angkor/beheer

Morosian
31-01-06, 19:05
Geplaatst door angkor
Jochie.

Misschien moet je eens beter gaan nadenken over wat censuur eigenlijk in kan houden.

Niet aflatende islam-bashing is op dit forum NIET welkom.

Nu niet en waarschijnlijk nooit niet.

Een toneelstuk over de profeet en dat kleine meisje is Islam-bashing?
Waarom wordt dat filmpje over Jezus niet gezien als Christendom-bashing?

Laat me raden, daar ga je geen antwoord op geven.

Morosian
31-01-06, 19:07
Geplaatst door contradictio
Taliban..? Het wordt tijd dat die schrikbeelden uit die bekrompen hersentjes verdwijnen...

hint 1: kom niet uit Afghanistan,....
hint 2: ben een Marokkaanse - Nederlander
hint 3: ik ben niet voor dwang in het geloof

verder laat ik je maar even in je slaap... anders word je nog para


see ya !

Verzin ik, geheel in stijl met de algehele tendens op dit forum, ook eens een complottheorie, is het weer niet goed.

Joesoef
31-01-06, 19:08
Geplaatst door Morosian
De Taliban tracteert vandaag op nootjes. Ze zijn erg in hun nopjes met deze recente censuuractiviteit van Maroc.nl

Dank u Taliban, ik zal mij de nootjes goed laten smaken!


Dit is geen censuur maar moddereerbeleid. Ik kan er over meepraten met mn strafpuntjes en het interesseert mij geen ene hol.

Wat mij wel interesseert is de onafgebroken provocaties van jou en de vooraf ingecalculeerde reactie van jou er op.

Soldim
31-01-06, 19:09
Geplaatst door Joesoef
moddereerbeleid.


:D Freudiaans?

Morosian
31-01-06, 19:14
Geplaatst door Soldim
:D Freudiaans?

Ik zie het als een regelrechte aanval op de moderators. Censuur!

TENACH
31-01-06, 19:22
Geplaatst door Morosian
Enige minuten geleden schreef ik een reactie op een onderwerp over een fictief toneelstuk over Mohammed en een piepjong meisje in de woestijn. Nog geen vier reacties heeft het onderwerp overleefd - het is verwijderd.

Er kwam onder andere een spotprent in voor over de profeet. Was dat misschien de reden? En zo ja, waarom is de draad met daarin een filmpje over Jezus niet verwijderd? Is dit weer zo'n geval van meten met twee maten? Of is er een telefoontje uit Iran gekomen?

Sodemieter toch op! Nono's als jij hebben altijd wat te zeiken. Jij hebt geen (hollandse) kaas gegeten van vrijheid van meningsuiting. In Nederland weten we allemaal dat vrijheid van meningsuiting toegepast wordt op zaken die ons uitkomen. Of niet, als je het van jouw kant bekijkt.

Als je hiter tekent die een dikke jood een flinke beurt geeft, dan weten alle hypocriete tweede handse mongolen dat de halve wereld op zn kop staat.

En of dan de koppen gaan rollen?? Jazeker, dan staat onze Harry Potter of elke verantwoordelijke op zn knieien, met excuses en smeekbeden etc.

Dus, doe aub niet zo walgelijk en als je wat te zeiken hebt doe het elders. Ga naar frontpage.fok of iets derdelijks. :moe:

Morosian
31-01-06, 20:04
Geplaatst door TENACH
Als je hiter tekent die een dikke jood een flinke beurt geeft, dan weten alle hypocriete tweede handse mongolen dat de halve wereld op zn kop staat.

Toen Rob Muntz verkleed als Hitler in Oostenrijk Joden aan het schrikken maakte, werd hij niet met de dood bedreigd en werden er door Oostenrijk geen importbeperkingen ingesteld voor Nederlandse producten.

Van mij hoef je jezelf geen hypocriete tweedehands mongool te noemen, ook al wist je dan zogenaamd dat de hele wereld op z'n kop zou staan. Of had je het over jouw wereld?

TENACH
31-01-06, 20:28
Geplaatst door Morosian
Toen Rob Muntz verkleed als Hitler in Oostenrijk Joden aan het schrikken maakte, werd hij niet met de dood bedreigd en werden er door Oostenrijk geen importbeperkingen ingesteld voor Nederlandse producten.

Van mij hoef je jezelf geen hypocriete tweedehands mongool te noemen, ook al wist je dan zogenaamd dat de hele wereld op z'n kop zou staan. Of had je het over jouw wereld?

Nee er kwamen geen importbeperkingen, maar in de Nederlandse media werd Rob Munzt wel geboycot. Je wilt een simpele act van Muntz in zijn Hitler-kostuum die achter enkele orthodoxe joden aanliep toch niet vergelijken met dit soort walgelijke cartoons of wel?

Ik weet niet of je de strekking van mn verhaal hebt begrepen. Of dat je nu een beetje achtelijk gaat doen. Ik had het heel duidelijk over halve zolen als jij.
Toen de engelse prins William een nazi pak droeg, als grap nog wel. Buitengewoon onschuldig.
Toen dwong zowat iedereen hem excuses te maken.
Ik denk dat je hele zionistische familie spontaan tekeer ging.

Waarom gaat je moeder tekeer als ajax supporters roepen:

Hamas! Hamas! Alle joden aan het gas! Zoiets toch?
Ga effe kijken of je niet ergens een nieuwe gaskamer kunt openen. En een bordje erbij: Alleen voor joden!
Vrijheid van meningsuiting? Oeps...

Ik snap overigens niet waarom je zit te zeiken, als landen andere landen boycotten, dan is dat hun zaak.

Morosian
31-01-06, 20:46
Geplaatst door TENACH
Je wilt een simpele act van Muntz in zijn Hitler-kostuum die achter enkele orthodoxe joden aanliep toch niet vergelijken met dit soort walgelijke cartoons of wel?

Dat was eigenlijk wel mijn bedoeling ja. Het is op dit forum namelijk usance om te pas en te onpas de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust erbij te slepen in een jammerlijke poging om te bewijzen dat het Westen ook zijn heiligheden heeft waar niet mee gespot mag worden. Auschwitz als de Mohammed van het Westen zeg maar.


Ik weet niet of je de strekking van mn verhaal hebt begrepen. Of dat je nu een beetje achtelijk gaat doen. Ik had het heel duidelijk over halve zolen als jij.
Toen de engelse prins William een nazi pak droeg, als grap nog wel. Buitengewoon onschuldig.
Toen dwong zowat iedereen hem excuses te maken.
Ik denk dat je hele zionistische familie spontaan tekeer ging.

Prins William is een lid van het koninklijk huis en dan is dergelijk gedrag volgens velen ongepast. Ik vond het persoonlijk wel een aardige poging om uit het koninklijke keurslijf proberen te komen, maar er waren inderdaad nogal wat mensen verongelijkt.

Ik kan me alleen niet meer herinneren of Israël toen met geweld heeft gedreigd, importbeperkingen heeft ingevoerd en de Engelse ambassadeur naar huis heeft gestuurd. Jij?

En ik neem aan dat je met zionistische familie iedereen bedoelt die het niet met je eens is?[/B][/QUOTE]