PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran zal aanval beantwoorden met vernietigende tegenaanval



Divine_70
02-02-06, 13:26
Iran zal elke aanval op zijn nucleaire installaties onmiddellijk beantwoorden met een vernietigende tegenaanval. Dat heeft de Iraanse minister van Defensie Mostapha Mohammad Najar woensdag. "Elke actie tegen de Iraanse kerninstallaties zal gevolgd worden door een onmiddellijke en vernietigende tegenaanval van de strijdkrachten van het land", zei Najar tijdens een bezoek aan de provincie Bouchehr, waar een kernsite wordt gebouwd.

Het Iraanse kernprogramma staat momenteel onder zware internationale druk. De vijf permanente leden van de Veiligheidsraad besloten eerder deze week om het Iraanse nucleaire dossier door te verwijzen naar de V-raad.

Laatste kans
De Britse minister van Buitenlandse Zaken Jack Straw zei woensdag dat Iran "het gemeenschappelijk standpunt van de leiders van de internationale gemeenschap niet moet zien als een bedreiging maar als een kans, een laatste kans, om zijn verplichtingen na te komen."


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_106601.jpg

..zapper
02-02-06, 13:30
Geven ze hiermee niet indirect aan dat ze inderdaad over nucleaire- danwel massavernietigingswapens beschikken?

kaassieforreal
02-02-06, 13:34
Ze schieten hun energiecentrale naar het Westen zeker?

helly2002
02-02-06, 18:52
die centrales zijn tochweer opengegaan voor stroomoptewekken wel een topreden alsje al engergie zat hebt tuurlijk hebben ze die wapens ,ze gaan dergang maar wat gebeurt gebeurt .

el_mli
02-02-06, 19:24
Geplaatst door helly2002
die centrales zijn tochweer opengegaan voor stroomoptewekken wel een topreden alsje al engergie zat hebt tuurlijk hebben ze die wapens ,ze gaan dergang maar wat gebeurt gebeurt .

Ik las tijdje tijdje terug dat Iran jaarlijks 10 miljard dollar kan besparen als het hele land overgaat tot gebruik van nucleair energie. Btw, voor de islamitische revolutie in dat land plaatsvond, hadden de amerikanen hadden de amerikanen al in Tehran een nucleair installatie gebouwd, dat was in 1973/4 d8 ik. Dus wat de Iraniers nu alleen doen, is het plan van de amerikanen voltooien, en ze zijn nog vastberadener aangezien het de grote vraag naar energie goed doet.

gh.wille
02-02-06, 19:33
Geplaatst door el_mli
Ik las tijdje tijdje terug dat Iran jaarlijks 10 miljard dollar kan besparen als het hele land overgaat tot gebruik van nucleair energie. Btw, voor de islamitische revolutie in dat land plaatsvond, hadden de amerikanen hadden de amerikanen al in Tehran een nucleair installatie gebouwd, dat was in 1973/4 d8 ik. Dus wat de Iraniers nu alleen doen, is het plan van de amerikanen voltooien, en ze zijn nog vastberadener aangezien het de grote vraag naar energie goed doet.

Ik vind dat je groot gelijk hebt ,en stel daarom meteen maar voor dat de hele wereld op kernenergie overstapt ,dan zijn we allemaal zo schat rijk en hebben we helemaal ff geen olie meer nodig.
Gevolg geen oorlog meer , maar dan moeten ze destripplaatjes ook meten verbieden ,voor de lieve vrede snappie .

:lachu:

Divine_70
03-02-06, 10:08
Geplaatst door ..zapper
Geven ze hiermee niet indirect aan dat ze inderdaad over nucleaire- danwel massavernietigingswapens beschikken?

Natuurlijk beschikken ze daarover.
Ik denk ook niet dat er een land is die ze niet achter de hand heeft eerlijk gezegd.

Elsschot
03-02-06, 10:14
Geplaatst door Divine_70
Natuurlijk beschikken ze daarover.
Ik denk ook niet dat er een land is die ze niet achter de hand heeft eerlijk gezegd.


Nee lampje, daarover willen ze graag beschikken. Anders zouden ze niet zo halstarrig moeten doen over het door Rusland laten opwerken van de splijtstoffen.

De allesvernietigende tegenaanval van Iran zal eerder bestaan uit horden niet gemotiveerde dienstplichtigen die met conventionele bewapening de dood in gestuurd worden.

Divine_70
03-02-06, 10:19
Geplaatst door Elsschot
Nee lampje, daarover willen ze graag beschikken. Anders zouden ze niet zo halstarrig moeten doen over het door Rusland laten opwerken van de splijtstoffen.

De allesvernietigende tegenaanval van Iran zal eerder bestaan uit horden niet gemotiveerde dienstplichtigen die met conventionele bewapening de dood in gestuurd worden.

Er zijn landen die er over beschikken,en er zijn landen die er over KUNNEN beschikken.
Natuurlijk word koste wat kost voorkomen dat ze worden ingezet, maar als de nood het hoogst is is de redding nabij.
Dat soort landen is eerder geneigd om ze in te zetten en dat moet bestraft worden,maar ik geloof niet dat de westerse landen er niet over kunnen beschikken als blijkt dat er geen andere oplossing is.

observer
03-02-06, 15:44
Geplaatst door Elsschot
Nee lampje, daarover willen ze graag beschikken. Anders zouden ze niet zo halstarrig moeten doen over het door Rusland laten opwerken van de splijtstoffen.

De allesvernietigende tegenaanval van Iran zal eerder bestaan uit horden niet gemotiveerde dienstplichtigen die met conventionele bewapening de dood in gestuurd worden. wel een pokkeeind lopen door iraq en jordanie heen

gaat lastig worden

Victory
03-02-06, 22:00
http://img.timeinc.net/time/magazine/archive/covers/1987/1101870817_400.jpg

Nothing has changed... kom maar op.

Divine_70
03-02-06, 22:04
Geplaatst door Victory
http://img.timeinc.net/time/magazine/archive/covers/1987/1101870817_400.jpg

Nothing has changed... kom maar op.

Waar een groot land klein in kan zijn.
Op zijn zachts gezegd, zwak als je moeten winnen door massa vernietigingswapens.
Als ze die niet hebben zijn ze ook niet meer dan een vlekje op de kaart.

Victory
03-02-06, 22:18
Echte horror gaan ze meemaken! Ze weten niet wie ze aan het uitdagen zijn.

Divine_70
03-02-06, 22:20
Geplaatst door Victory
Echte horror gaan ze meemaken! Ze weten niet wie ze aan het uitdagen zijn.

Je hebt teveel actiefilms gezien Victory. :)

Victory
03-02-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
Je hebt teveel actiefilms gezien Victory. :)
Nee, de Amerikanen hebben teveel actiefilms gemaakt en zijn in hun rambo films gaan geloven.

Terugtrekken komt niet voor in onze geloof. Iedereen zal naar de frontlinie gaan, maar met één doel. Zelfs als alle legers van de hele wereld zich verzamelen aan de grenzen van Iran, dan nog zal Iran zijn nucleaire programma niet opgeven. Je zal zien.

Ze zullen leren hoe het is om tegen echte moslims te vechten.

http://www.shiaimages.net/data/media/5/2-Men(044).jpg

http://www.shiaimages.net/data/media/6/1-Women(007).jpg

Divine_70
03-02-06, 22:43
Geplaatst door Victory
Nee, de Amerikanen hebben teveel actiefilms gemaakt en zijn in hun rambo films gaan geloven.

Terugtrekken komt niet voor in onze geloof. Iedereen zal naar de frontlinie gaan, maar met één doel. Zelfs als alle legers van de hele wereld zich verzamelen aan de grenzen van Iran, dan nog zal Iran zijn nucleaire programma niet opgeven. Je zal zien.

Ze zullen leren hoe het is om tegen echte moslims te vechten.

http://www.shiaimages.net/data/media/5/2-Men(044).jpg

http://www.shiaimages.net/data/media/6/1-Women(007).jpg

Ah, dus nu scheer jij alle moslims over 1 kam Victory?
Ik heb al veel gelezen hier, maar zie toch ook regelmatig een moslim die het totaal niet met jou stelling eens is.
Ben je niet veel meer mens als je je afkeur uitspreekt tegen dit gedrag?
Want het is barbaars, hoe je het ook went of keert.

Bar
03-02-06, 22:43
Geplaatst door Victory
Nee, de Amerikanen hebben teveel actiefilms gemaakt en zijn in hun rambo films gaan geloven.

Terugtrekken komt niet voor in onze geloof. Iedereen zal naar de frontlinie gaan, maar met één doel. Zelfs als alle legers van de hele wereld zich verzamelen aan de grenzen van Iran, dan nog zal Iran zijn nucleaire programma niet opgeven. Je zal zien.

Ze zullen leren hoe het is om tegen echte moslims te vechten.

http://www.shiaimages.net/data/media/5/2-Men(044).jpg

http://www.shiaimages.net/data/media/6/1-Women(007).jpg

"Wollt Ihr den totalen Krieg?"

Victory
03-02-06, 23:00
Geplaatst door Divine_70
Ah, dus nu scheer jij alle moslims over 1 kam Victory?
Ik heb al veel gelezen hier, maar zie toch ook regelmatig een moslim die het totaal niet met jou stelling eens is.
Ben je niet veel meer mens als je je afkeur uitspreekt tegen dit gedrag?
Want het is barbaars, hoe je het ook went of keert.
Je vergelijkt mensen op de maroc.nl site, die overigens van een heel andere doctrine zijn, met een harde kern shi'a land? :) Zoals ik al zei, de westerners weten niet wat er voor hen te wachten staat.

Divine_70
03-02-06, 23:05
Geplaatst door Victory
Je vergelijkt mensen op de maroc.nl site, die overigens van een heel andere doctrine zijn, met een harde kern shi'a land? :) Zoals ik al zei, de westerners weten niet wat er voor hen te wachten staat.

Je ziet mij niemand vergelijken Victory, ik zeg alleen dat niet alle moslims jou mening delen.
Ondanks dat staan ze toch achter hun mening, zonder meteen de taal uit te slaan die jij uit kraamt.
Er is ook een heleboel op te lossen zonder meteen met wapens te drijgen.
Naar mijn mening wordt niet gevraagd, maar mijn mening is dat de mensen daar in Iran gehersenspoeld worden door een barbaar en blijkbaar treft hij sommige Iraniers in heel de wereld.

rja2
03-02-06, 23:13
Geplaatst door Victory
Je vergelijkt mensen op de maroc.nl site, die overigens van een heel andere doctrine zijn, met een harde kern shi'a land? :) Zoals ik al zei, de westerners weten niet wat er voor hen te wachten staat.
Nou en,

Dat is 70 miljoen inwoners,

Tegenover meer als de 500 miljoen inwoners van de Navo leden volgens mij.

observer
03-02-06, 23:20
ach elke vernietigende reactie van iran zal omliggende gebieden meenemen de palestijnen de jordaniers en afhankelijk van de wind libanon of egypte

de israeli hebben nog gasmaskers ed

hoeveel zouden er in het omliggende zijn?

Tomas
03-02-06, 23:22
Je hoort anders helemaal niks meer van die stoere iraniers na de allesvernietigende aanval van de denen. Zullen ze nog leven?

Morosian
03-02-06, 23:34
Geplaatst door Victory
Zoals ik al zei, de westerners weten niet wat er voor hen te wachten staat.

Ze gaan ons toch niet zandstralen?