PDA

Bekijk Volledige Versie : Retecool / Misselijke prenten over profeet



nl-x
03-02-06, 09:33
"Weblog" retecool heeft een fotofuck vrijdag uitgeschreven om de profeet op zijn belachelijkst te krijgen. De inzendingen liegen er niet om

Retecool is blijkbaar maar al te blij met de reeds ontstane commotie en schuwt er niet voor om <strike>olie</strike> kerosine op het vuur te gooien, als dat maar betekent dat zij aan media-aandacht kunnen komen.

Ik stel dan ook het volgende voor. En spreek me maar tegen in de comments hieronder, als je wilt.

We geven géén enkele reactie op de Retecool en iedere posting daarover op Maroc.nl wordt verwijderd. Mijn part, al wordt het nationaal of internationaal nieuws.

We negeren ze dus. Agree?

Elsschot
03-02-06, 09:41
We negeren ze dood. Agree?


Hoe dom kun je zijn. Altijd openstaan voor kritiek. Negeren is net zo slim als je kop in het (woestijn)zand steken

nl-x
03-02-06, 10:00
Geplaatst door Elsschot
Hoe dom kun je zijn. Altijd openstaan voor kritiek. Negeren is net zo slim als je kop in het (woestijn)zand steken

Misschien dat je het niet kon vinden in het woordenboek. Dat zit namelijk op alfabet gesorteerd.

Je verwart je misschien met beledigen, kwetsen, provoceren en aandacht trekken.

Iglo
03-02-06, 10:22
Waarom zou je je druk maken over een site die zich adverteert als " Je bent zojuist beland op de meest onzinnige web site van Nederland. ". Waarschijnlijk wordt dit gemaakt en onderhouden door een stel middelbare scholieren.

Eni
03-02-06, 10:27
El capitano je zit verkeerd te kijken..


deze: -.com moet je hebben.
Maar je hebt gelijk. Het is weer eens druk maken om niks.

Iglo
03-02-06, 10:44
Dit is inderdaad een veel serieuzere site, met mensen die zelfs gehele zinnen in hun comments zetten!

Dit is volgens mij al een heel aantal keer met Jezus gedaan op verschillende sites. Ik kon me er toen niet druk om maken, ik kan me er nu ook niet druk om maken. Als een paar onbenullen nou perse een paar uur willen spenderen aan het combineren van "een plaatje van Mohammed" met een doos waspoeder, dan moeten ze dat vooral niet laten. Zulke mensen moet je niet serieus nemen.

Seif
03-02-06, 10:46
Veel moslims zijn al gekwetst als je toevallig een scheet richting Mekka laat.

nl-x
03-02-06, 10:55
Iglo, je weet dondersgoed dat het niet om waspoeder gaat.

Elsschot
03-02-06, 11:00
Geplaatst door nl-x
Iglo, je weet dondersgoed dat het niet om waspoeder gaat.


dus ook nog connecties met de coke-maffia

Iglo
03-02-06, 11:09
Geplaatst door nl-x
Iglo, je weet dondersgoed dat het niet om waspoeder gaat.
En als ze nou zoiets met 'foutere' producten doen, wat dan nog? Je ziet het vaak genoeg voorbij komen met jezus als hoofdpersoon. Waarom zou het dan zo veel slechter zijn als Mohammed de hoofdpersoon is? Het zijn gewoon mensen die te veel tijd over hebben en het leuk vinden om te fotosjoepen. Laat ze lekker.

Seif
03-02-06, 11:09
All censorships exist to prevent any one from challenging current conceptions and existing institutions. All progress is initiated by challenging current conceptions, and executed by supplanting existing institutions. Consequently the first condition of progress is the removal of censorships.

George Bernard Shaw (1856 - 1950)

_h4T3D_sE7eN
03-02-06, 12:35
Geplaatst door Elsschot
Hoe dom kun je zijn. Altijd openstaan voor kritiek. Negeren is net zo slim als je kop in het (woestijn)zand steken


Waar zit de kritiek dan? Waar gaat die kritiek over?

_h4T3D_sE7eN
03-02-06, 12:35
Geplaatst door Seif
All censorships exist to prevent any one from challenging current conceptions and existing institutions. All progress is initiated by challenging current conceptions, and executed by supplanting existing institutions. Consequently the first condition of progress is the removal of censorships.

George Bernard Shaw (1856 - 1950)

Mening.

Bakra
03-02-06, 12:39
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Waar zit de kritiek dan? Waar gaat die kritiek over?

alle commentaren, opmerkingen, schertsen, etc. zijn kritieken. Dus ook de gefotoshopte spotprentjes

_h4T3D_sE7eN
03-02-06, 12:42
Geplaatst door Bakra
alle commentaren, opmerkingen, schertsen, etc. zijn kritieken. Dus ook de gefotoshopte spotprentjes



Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Waar zit de kritiek dan? Waar gaat die kritiek over?

..zapper
03-02-06, 12:45
Als dit jouw visie op negeren is, dan begrijp je het woord negeren niet?