PDA

Bekijk Volledige Versie : Reuzenradijs slachtoffer van moordpoging



mark61
04-02-06, 11:41
In het gemeentehuis van Aioi, in West- Japan, ligt een witte reuzenradijs op de intensive care. De 'daikon' radijs, met de vorm van een reuzenwortel, haalde enkele maanden geleden al de media omdat hij dwars door het asfalt heen groeide. Deze week heeft een onbekende het topje van de radijs afgesneden.
Het afgesneden topje werd een dag later in de buurt gevonden. Bezorgde Japanners proberen het in water in leven te houden.

De radijs laat Japan niet onberoerd en kreeg al heel wat aandacht in tv-shows. Sommige buurtbewoners pinkten zelfs een traantje weg toen ze hoorden dat hun 'dappere radijs' een kopje kleiner werd gemaakt.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF18112005_046

SalmayaSale
04-02-06, 11:44
Geplaatst door mark61
In het gemeentehuis van Aioi, in West- Japan, ligt een witte reuzenradijs op de intensive care. De 'daikon' radijs, met de vorm van een reuzenwortel, haalde enkele maanden geleden al de media omdat hij dwars door het asfalt heen groeide. Deze week heeft een onbekende het topje van de radijs afgesneden.
Het afgesneden topje werd een dag later in de buurt gevonden. Bezorgde Japanners proberen het in water in leven te houden.

De radijs laat Japan niet onberoerd en kreeg al heel wat aandacht in tv-shows. Sommige buurtbewoners pinkten zelfs een traantje weg toen ze hoorden dat hun 'dappere radijs' een kopje kleiner werd gemaakt.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF18112005_046


Had de mens maar zoveel medeleven :ergleuk:

mark61
04-02-06, 11:53
Geplaatst door SalmayaSale
Had de mens maar zoveel medeleven :ergleuk:

Huh? Zijn Japanners geen mensen?

SalmayaSale
04-02-06, 12:16
Geplaatst door mark61
Huh? Zijn Japanners geen mensen?



Jij niet snapen hé? Ik bedoel, kreeg de Mens maar zoveel medeleven als die radijs :duivels:



Boodschappen thuis op Maroc.nl? :zweep:

mark61
04-02-06, 12:33
Geplaatst door SalmayaSale
Jij niet snapen hé? Ik bedoel, kreeg de Mens maar zoveel medeleven als die radijs :duivels:



Boodschappen thuis op Maroc.nl? :zweep:

Van de radijzen?


lang ontbijt

SalmayaSale
04-02-06, 12:43
Geplaatst door mark61
Van de radijzen?


lang ontbijt


lelijke radijs ta g......... :D

mark61
04-02-06, 13:31
Geplaatst door SalmayaSale
lelijke radijs ta g......... :D

J'adore les radis (?)

mark61
04-02-06, 14:11
Ik geef ruiterlijk toe, het gaat niet over Deense cartoons.

~Panthera~
04-02-06, 14:30
Geplaatst door mark61
Ik geef ruiterlijk toe, het gaat niet over Deense cartoons.

Was dit alles ? :hihi:



OK...dan maar on topic: Tering Jappanners. :moe:

:roker:

Orakel
04-02-06, 15:15
ik eis een spotprent over de radijs!!
En over Jappaners.
En eentje van Ron!

~Panthera~
04-02-06, 15:28
Geplaatst door Orakel
ik eis een spotprent over de radijs!!
En over Jappaners.
En eentje van Ron!

http://www.fringo.nl/images/Race-Radijs.gif :hihi:

Dutchguy
04-02-06, 15:53
Ik vind die radijs maar een opschepperd, beetje door het beton heen groeien. Kijk eens hoe sterk ik ben. Pfff... :ego:

~Panthera~
04-02-06, 16:43
Geplaatst door Dutchguy
Ik vind die radijs maar een opschepperd, beetje door het beton heen groeien. Kijk eens hoe sterk ik ben. Pfff... :ego:



Jaaah, t was wel een ECHTE radijs. :ego:

:hihi:

mark61
04-02-06, 17:24
Geplaatst door Dutchguy
Ik vind die radijs maar een opschepperd, beetje door het beton heen groeien. Kijk eens hoe sterk ik ben. Pfff... :ego:

Zo zijn al die radijzen. Opgeblazen volk. Scalperen die handel.