PDA

Bekijk Volledige Versie : lange tenen??



jochie
04-02-06, 11:29
kan iemand mij uitleggen of het klopt dat moslims lange tenen hebben?

waterfiets
04-02-06, 12:50
Volgens mij valt dat reuze mee maar gaat het hier om wat anders. Ik kan ook genoeg cartoons over jezus vinden maar die zijn beter en grappiger dan die over Mohammed. Dat is een beetje het probleem met deze cartoons: ze zijn echt niet gemaakt vanuit het idee een leuke grap te maken. Zelfs van moslims heb ik wel grappen over Mohammed gehoord maar die waren leuk bedoeld en niet kwetsend. Deze cartoons over Mohammed laten meer de vooroordelen in het westen zien. Dat is jammer maar ook weer niet zo belangrijk.

Dutchguy
04-02-06, 13:07
Geplaatst door waterfiets
Volgens mij valt dat reuze mee maar gaat het hier om wat anders. Ik kan ook genoeg cartoons over jezus vinden maar die zijn beter en grappiger dan die over Mohammed. Dat is een beetje het probleem met deze cartoons: ze zijn echt niet gemaakt vanuit het idee een leuke grap te maken. Zelfs van moslims heb ik wel grappen over Mohammed gehoord maar die waren leuk bedoeld en niet kwetsend. Deze cartoons over Mohammed laten meer de vooroordelen in het westen zien. Dat is jammer maar ook weer niet zo belangrijk.
Maar dan nog...

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven? De heftige reacties vind ik dus buiten proportie en zo zal het op velen overkomen.

David
04-02-06, 13:10
Geplaatst door Dutchguy
Maar dan nog...

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven? De heftige reacties vind ik dus buiten proportie en zo zal het op velen overkomen.


Hey, dutch - check je pm!

MaRiaH
04-02-06, 13:11
Geplaatst door jochie
kan iemand mij uitleggen of het klopt dat moslims lange tenen hebben?

Dat verschilt per persoon.
net als bij niet-moslims.. :D

Dutchguy
04-02-06, 13:12
Geplaatst door David
Hey, dutch - check je pm!
Okee, ik krijg dus geen popup bij een nieuwe pm. Sorry.

Don Vito
04-02-06, 14:04
Geplaatst door jochie
kan iemand mij uitleggen of het klopt dat moslims lange tenen hebben?

Waarom denk je dat ze van die sloffen met krullen dragen?

waterfiets
04-02-06, 14:21
Geplaatst door Dutchguy
Maar dan nog...

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven? De heftige reacties vind ik dus buiten proportie en zo zal het op velen overkomen.

Ik vind de reacties ook volstrekt overspannen. Die hitser in de El Sunnah moskee in Den Haag reageert ook onwaardig.

Coolassprov MC
04-02-06, 14:57
Geplaatst door waterfiets
Ik vind de reacties ook volstrekt overspannen. Die hitser in de El Sunnah moskee in Den Haag reageert ook onwaardig.

Die reacties op die vermeende reacties ook volstrekt overspannen. :bril:

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven? De heftige reacties vind ik dus buiten proportie en zo zal het op velen overkomen.

Dutchguy
04-02-06, 15:24
Geplaatst door Coolassprov MC
Die reacties op die vermeende reacties ook volstrekt overspannen. :bril:

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven? De heftige reacties vind ik dus buiten proportie en zo zal het op velen overkomen.
Anderszijds verbaas ik me ook weer over de heftige reacties op de heftige reacties over de heftige reacites over die cartoons. :zozo:

Coolassprov MC
04-02-06, 15:29
Geplaatst door Dutchguy
Anderszijds verbaas ik me ook weer over de heftige reacties op de heftige reacties over de heftige reacites over die cartoons. :zozo:

Maar dan nog...

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven?

Dutchguy
04-02-06, 15:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Maar dan nog...

Waar is het ouwerwetse 'schouderophalen en doorgaan' gebleven?
Dat vroeg ik me nou juist ook af.

Coolassprov MC
05-02-06, 08:38
Geplaatst door Dutchguy
Dat vroeg ik me nou juist ook af.

Geef het goeie voorbeeld maar laat ons dit tot de dood uitvechten.

Keep Thy Religion To Thyself!

jochie
05-02-06, 09:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Geef het goeie voorbeeld maar laat ons dit tot de dood uitvechten.

Keep Thy Religion To Thyself!

wat je met je eigen leven doet is jouw zaak, maar blijf van dat van anderen af.

Coolassprov MC
05-02-06, 09:45
Geplaatst door jochie
wat je met je eigen leven doet is jouw zaak, maar blijf van dat van anderen af.

Insgelijks.