PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmadinejad geeft juiste voorbeeld aan Moslim landen...



Wizdom
04-02-06, 16:09
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.

rja2
04-02-06, 18:47
Geplaatst door Wizdom
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.
Ze hebben geen economische relatie.

Dus dat is een dode mus.

Als er sancties komen, zal dit EU werk worden, dus Iran krijgt ook sancties van de EU aan haar broek. Een gasleiding kunnen ze dan wel vergeten.

Morosian
04-02-06, 18:55
Als hoongelach het doel is, dan is dit inderdaad het juiste voorbeeld.

David
04-02-06, 19:08
Ik begin onderhand een beetje medelijden met die arme man te krijgen. Arjen Ederveen had hem kunnen spelen.

mark61
04-02-06, 19:09
Geplaatst door David
Ik begin onderhand een beetje medelijden met die arme man te krijgen. Arjen Ederveen had hem kunnen spelen.

Heb jij Ederveen onlangs nog gezien? :vreemd:

Wizdom
04-02-06, 20:03
Geplaatst door Morosian
Als hoongelach het doel is, dan is dit inderdaad het juiste voorbeeld.

Na de hoogmoed komt de zondvloed...

David
04-02-06, 20:10
Geplaatst door Wizdom
Na de hoogmoed komt de zondvloed...


Dat mag dat presidentje wel eens in z'n bevallige oortjes knopen.

Wizdom
04-02-06, 20:17
Geplaatst door David
Dat mag dat presidentje wel eens in z'n bevallige oortjes knopen.

Hoogmoedigen hebben in het verleden zich onaantastbaar geacht...

David
04-02-06, 20:18
Geplaatst door Wizdom
Hoogmoedigen hebben in het verleden zich onaantastbaar geacht...

Ik weet het, god strijd aan onze zijde en zo. Is weinig van dat slag overgebleven.

Wizdom
04-02-06, 20:31
Geplaatst door David
Ik weet het, god strijd aan onze zijde en zo. Is weinig van dat slag overgebleven.

Toen Mohamed (VZMH) in het heetste van de strijd (in een van de veldslagen) alleen met zijn directe volgelingen werd achtergelaten door de overige Moslims omdat zij dachten dat de veldslag verloren was... Pakte Mohamed (VZMH) een beetje zand op en zei 'Vervloekt en gedoemd zijn de ongelovigen...' en vervolgde de strijd. Zijn directe metgezellen werden alleen vervuld van meer geloof en zagen het als een teken van ALLAH (SWT) dat het de WAARHEID is.... Zo zie ik het en alle Moslims op deze wereld.... De respekteloosheid van WESTERSE MEDIA getuigt van de voortzetting van de respecteloosheid van ongeloof en zijn kwaadaardigheid...

De ongelovigen verzamelen zich om de Islam UMMA te vernietigen en als ALLAH (SWT) zijn belofte niet had gemaakt dat de Islam UMMA deze strijd uiteindelijk zou overwinnen zou ik denken dat de ZIONISTEN aan het winnen zijn... Maar ALLAH (SWT) heeft de Islam UMMA de overwinning belooft... Wij geloven in ALLAH (SWT) en vertrouwen op hem alleen... Dus bereid je maar voor op de uiteindelijke val van het SECULARISME...

observer
04-02-06, 20:56
Geplaatst door Wizdom
Toen Mohamed (VZMH) in het heetste van de strijd (in een van de veldslagen) alleen met zijn directe volgelingen werd achtergelaten door de overige Moslims omdat zij dachten dat de veldslag verloren was... Pakte Mohamed (VZMH) een beetje zand op en zei 'Vervloekt en gedoemd zijn de ongelovigen...' en vervolgde de strijd. waarom vervloekte hij de ongelovigen als het zijn mede moslims waren die laf vluchten?

als mijn vrienden me in de steek laten vervloek ik hun

David
04-02-06, 21:05
Geplaatst door Wizdom
Toen Mohamed (VZMH) in het heetste van de strijd (in een van de veldslagen) alleen met zijn directe volgelingen werd achtergelaten door de overige Moslims omdat zij dachten dat de veldslag verloren was... Pakte Mohamed (VZMH) een beetje zand op en zei 'Vervloekt en gedoemd zijn de ongelovigen...' en vervolgde de strijd. Zijn directe metgezellen werden alleen vervuld van meer geloof en zagen het als een teken van ALLAH (SWT) dat het de WAARHEID is.... Zo zie ik het en alle Moslims op deze wereld.... De respekteloosheid van WESTERSE MEDIA getuigt van de voortzetting van de respecteloosheid van ongeloof en zijn kwaadaardigheid...

De ongelovigen verzamelen zich om de Islam UMMA te vernietigen en als ALLAH (SWT) zijn belofte niet had gemaakt dat de Islam UMMA deze strijd uiteindelijk zou overwinnen zou ik denken dat de ZIONISTEN aan het winnen zijn... Maar ALLAH (SWT) heeft de Islam UMMA de overwinning belooft... Wij geloven in ALLAH (SWT) en vertrouwen op hem alleen... Dus bereid je maar voor op de uiteindelijke val van het SECULARISME...


Waar mensen zich toch druk om maken. Enfin, jij je lol; ik zal me terdege voorbereiden, kind.

Wizdom
04-02-06, 21:08
Geplaatst door observer
waarom vervloekte hij de ongelovigen als het zijn mede moslims waren die laf vluchten?

als mijn vrienden me in de steek laten vervloek ik hun

Het is een Barmhartige Profeet (VZMH) voor zijn volgelingen... Mensen zijn niet onfeilbaar...

David
04-02-06, 21:13
Weet je wat ik nou niet begrijp? Als je gelooft dan geloof je. Dan zal het je toch een rotzorg zijn wat de rest van de wereld daar van vind? Waarom is de mening van de rest van de wereld zo belangrijk voor je?

Wizdom
04-02-06, 21:15
Geplaatst door David
Weet je wat ik nou niet begrijp? Als je gelooft dan geloof je. Dan zal het je toch een rotzorg zijn wat de rest van de wereld daar van vind? Waarom is de mening van de rest van de wereld zo belangrijk voor je?

Het klopt dat het me niet interesseert wat de rest van de wereld denkt... Waarom doe je niet hetzelfde... Wat heeft Denemarken nou met de Islam te maken... Wat heeft haar genoodzaakt om deze misdaad te verrichten... Welke schuld had zij staan...

David
04-02-06, 21:27
Geplaatst door Wizdom
Het klopt dat het me niet interesseert wat de rest van de wereld denkt... Waarom doe je niet hetzelfde... Wat heeft Denemarken nou met de Islam te maken... Wat heeft haar genoodzaakt om deze misdaad te verrichten... Welke schuld had zij staan...


Wat kan jou het nou schelen wat een paar Deense tekenaars (en niet heel Denemarken, dat schijnt iedereen te vergeten) van jouw religie vinden? Dat zal jou toch een rotzorg zijn?

Bar
04-02-06, 21:31
Geplaatst door Wizdom

De ongelovigen verzamelen zich om de Islam UMMA te vernietigen en als ALLAH (SWT) zijn belofte niet had gemaakt dat de Islam UMMA deze strijd uiteindelijk zou overwinnen zou ik denken dat de ZIONISTEN aan het winnen zijn...

En dat met een paar onbenullige plaatjes.

Toch knap van ons.

..zapper
04-02-06, 21:31
Of het slim is wat die man zegt trek ik in twijfel, maar het raakt wel de kern van het probleem. We kunnen nu wel roepen, wie zijn ze daarzo om hierzo invloed op ons uit te willen oefenen? Maar dat is precies wat wij als loophondjes van Bush daarzo ook doen. Eraan toegeven, never, en dat denkt die man zelf dus ook. Daar zit de hypocriete houding en ook de reden dat de Amerikanen de cartoons afkeuren. Ze kunnen het niet goedkeuren, anders vallen ze hun eigen handelen af.

Wizdom
04-02-06, 21:33
Geplaatst door David
Wat kan jou het nou schelen wat een paar Deense tekenaars (en niet heel Denemarken, dat schijnt iedereen te vergeten) van jouw religie vinden? Dat zal jou toch een rotzorg zijn?

Dat kan mij wel degelijk iets schelen... Het gaat mij aan... Zij hebben niets te vinden over mijn religie in het publieke domein... Dat doen ze maar in hun prive domein... Zodra ze in het publieke domein betreden is dat een belediging... En belediging is zelfs in de Nederlandse Rechtspraak strafbaar....

Divine_70
04-02-06, 21:41
Geplaatst door Wizdom
Dat kan mij wel degelijk iets schelen... Het gaat mij aan... Zij hebben niets te vinden over mijn religie in het publieke domein... Dat doen ze maar in hun prive domein... Zodra ze in het publieke domein betreden is dat een belediging... En belediging is zelfs in de Nederlandse Rechtspraak strafbaar....

Een Deense krant in Denemarken, is dat niet eigen domein ??

Bar
04-02-06, 21:43
Geplaatst door Divine_70
Een Deense krant in Denemarken, is dat niet eigen domein ??

De hele wereld is van Allah en dientengevolge ook van de moslims. Weet je toch.

Divine_70
04-02-06, 21:44
Geplaatst door Bar
De hele wereld is van Allah en dientengevolge ook van de moslims. Weet je toch.

In je dromen misschien. :)

Wizdom
04-02-06, 21:46
Geplaatst door Divine_70
Een Deense krant in Denemarken, is dat niet eigen domein ??

Volgens de regels in eigen domein mag je geen mensen beledigen... Dus ook niet de Deense Moslims en minderheden... Ik dacht dat dat een van de "nobele" regels was van Democratie... Dat je minderheden moest beschermen... Of geld dat niet voor Moslims...

Morosian
04-02-06, 21:48
Geplaatst door Wizdom
Dat kan mij wel degelijk iets schelen... Het gaat mij aan... Zij hebben niets te vinden over mijn religie in het publieke domein... Dat doen ze maar in hun prive domein... Zodra ze in het publieke domein betreden is dat een belediging... En belediging is zelfs in de Nederlandse Rechtspraak strafbaar....

Wat beledigend is, is nogal subjectief. In veel totalitaire regimes is alleen kritiek bijvoorbeeld al beledigend. Het is nogal arrogant om te vinden dat de vrijheid van meningsuiting dient te stoppen waar jij vindt dat jij beledigd wordt. Als we daaraan beginnen, dan kunnen we elke vorm van satire wel afschaffen - er is immers altijd wel een groepering die zich beledigd voelt.

Misschien moeten de mensen die zich nu zo beledigd voelen gewoon geen Westerse kranten meer lezen of Westerse sites bezoeken. Daar staan per slot van rekening toch alleen maar leugens van de ongelovigen in. Hoeven ze zich ook niet meer zo druk te maken.

Divine_70
04-02-06, 21:51
Geplaatst door Wizdom
Volgens de regels in eigen domein mag je geen mensen beledigen... Dus ook niet de Deense Moslims en minderheden... Ik dacht dat dat een van de "nobele" regels was van Democratie... Dat je minderheden moest beschermen... Of geld dat niet voor Moslims...

Gaat wel allemaal tegen elkaar in zeg, de ene zegt, de wereld is van de moslims, de ander noemt het een minderheid.
Maar als je het over beledigen hebt, waarom is het dan toe gestaan alle westerse vrouwen hoeren te noemen als ze bijvoorbeeld sex hebben voor het huwelijk ???
Moet ik nou een moskee in de brand steken omdat ik me beledigd zou moeten voelen ?
Nee, want ik voel me niet beledigd, ik geloof in mezelf en wat de islamitische wereld daarvan vind zal me een rotzorg zijn.

Wizdom
04-02-06, 21:51
Geplaatst door Morosian
Wat beledigend is, is nogal subjectief. In veel totalitaire regimes is alleen kritiek bijvoorbeeld al beledigend. Het is nogal arrogant om te vinden dat de vrijheid van meningsuiting dient te stoppen waar jij vindt dat jij beledigd wordt. Als we daaraan beginnen, dan kunnen we elke vorm van satire wel afschaffen - er is immers altijd wel een groepering die zich beledigd voelt.

Misschien moeten de mensen die zich nu zo beledigd voelen gewoon geen Westerse kranten meer lezen of Westerse sites bezoeken. Daar staan per slot van rekening toch alleen maar leugens van de ongelovigen in. Hoeven ze zich ook niet meer zo druk te maken.

Dit is natuurlijk een drogredenering... In het dagelijks leven pas je deze simpele regel ook altijd toe... Wanneer je weet dat een andere persoon danwel in dit geval andere gemeenschap gevoelig is voor een bepaalde stereotype/stigmatisering danwel belediging dan wordt dat niet geuit en ook niet gewaardeerd in een normale verhouding...

Wat jij voorstelt is een armzalige samenleving waar geen respekt is voor de medemens middels je drogredenering danwel leugen.

David
04-02-06, 21:51
Geplaatst door Wizdom
Dat kan mij wel degelijk iets schelen... Het gaat mij aan... Zij hebben niets te vinden over mijn religie in het publieke domein... Dat doen ze maar in hun prive domein... Zodra ze in het publieke domein betreden is dat een belediging... En belediging is zelfs in de Nederlandse Rechtspraak strafbaar....


Dan span je een rechtszaak aan, simpel. Net als nichten tegen dat lor van een El Moumni.

Wizdom
04-02-06, 21:56
Geplaatst door David
Dan span je een rechtszaak aan, simpel. Net als nichten tegen dat lor van een El Moumni.

Dat is in het verleden al eens geprobeerd. De jurisdictie heeft aangetoond RESPEKT voor GELOOF in een SECULIERE staat ondergeschikt te vinden aan UITINGEN van BELEDIGING ten aanzien van geloof. Het betekent eigenlijk niets anders dan dat de SECULIERE STAAT zijn ziel heeft VERKOCHT AAN SATAN die de SECULIERE STAAT symboliseert.

Het is dan ook een logische ontwikkeling en bewijs dat de SECULIER STAAT belediging van GELOOF tolereert.

Wizdom
04-02-06, 21:58
Geplaatst door Wizdom
Dat is in het verleden al eens geprobeerd. De jurisdictie heeft aangetoond RESPEKT voor GELOOF in een SECULIERE staat ondergeschikt te vinden aan UITINGEN van BELEDIGING ten aanzien van geloof. Het betekent eigenlijk niets anders dan dat de SECULIERE STAAT zijn ziel heeft VERKOCHT AAN SATAN die de SECULIERE STAAT symboliseert.

Het is dan ook een logische ontwikkeling en bewijs dat de SECULIER STAAT belediging van GELOOF tolereert.

SATAN droomt ervan dat mensen beledigingen zien als een uiting van het "vrije woord".

Morosian
04-02-06, 22:00
Geplaatst door Wizdom
Dit is natuurlijk een drogredenering... In het dagelijks leven pas je deze simpele regel ook altijd toe... Wanneer je weet dat een andere persoon danwel in dit geval andere gemeenschap gevoelig is voor een bepaalde stereotype/stigmatisering danwel belediging dan wordt dat niet geuit en ook niet gewaardeerd in een normale verhouding...

Wat jij voorstelt is een armzalige samenleving waar geen respekt is voor de medemens middels je drogredenering danwel leugen.

Het is me inmiddels genoegzaam duidelijk geworden dat je nog nooit naar een Nederlandse cabaretvoorstelling bent geweest. Zou je eens moeten doen - je zal waarschijnlijk niet veel moeten lachen, maar er zal je een hoop duidelijk worden.

David
04-02-06, 22:00
Geplaatst door Wizdom
Ik dacht dat dat een van de "nobele" regels was van Democratie... Dat je minderheden moest beschermen... Of geld dat niet voor Moslims...


Is dat zoals moslims homo's beschermen? :blowen:

Divine_70
04-02-06, 22:02
Geplaatst door Morosian
Het is me inmiddels genoegzaam duidelijk geworden dat je nog nooit naar een Nederlandse cabaretvoorstelling bent geweest. Zou je eens moeten doen - je zal waarschijnlijk niet veel moeten lachen, maar er zal je een hoop duidelijk worden.

Ik vermoed dat Wizdom gillend weg rent met een aansteker op zak.

Karin.N
04-02-06, 22:05
Wizdom,(ik weet het is off topic) ik ben toch wel errug benieuwd naar jouw uitleg over het zinken van het schip in de rode zee. Veel passagiers waren moslim en jij verklaard dat dit soort rampen voortkomen uit de straf van Allah.
Zie de tsunami, de orkaan Katarina en nog wat meer posts die jij hebt geplaatst .

Wizdom
04-02-06, 22:05
Geplaatst door David
Is dat zoals moslims homo's beschermen? :blowen:

De ISLAM is daar heel duidelijk over! HOMOFIEL gedrag is slecht en wordt niet getolereerd punt.

HOMOFIEL heeft niets te maken met geloof of etniciteit... Het is een sexuele handeling die tegen de natuur indruist en die door de ALMACHTIGE is verboden...

Er is geen mens die daar iets aan kan veranderen... En dus ook niet jij of ik...

Wie zich daar zondigt zal toepasselijk worden gestraft hier op aarde danwel in het hiernamaals punt.

Divine_70
04-02-06, 22:07
:regie: Wizdom : Maar als je het over beledigen hebt, waarom is het dan toe gestaan alle westerse vrouwen hoeren te noemen als ze bijvoorbeeld sex hebben voor het huwelijk ???
Moet ik nou een moskee in de brand steken omdat ik me beledigd zou moeten voelen ?
Nee, want ik voel me niet beledigd, ik geloof in mezelf en wat de islamitische wereld daarvan vind zal me een rotzorg zijn.

Karin.N
04-02-06, 22:10
Geplaatst door Wizdom
De ISLAM is daar heel duidelijk over! HOMOFIEL gedrag is slecht en wordt niet getolereerd punt.

HOMOFIEL heeft niets te maken met geloof of etniciteit... Het is een sexuele handeling die tegen de natuur indruist en die door de ALMACHTIGE is verboden...

Er is geen mens die daar iets aan kan veranderen... En dus ook niet jij of ik...

Wie zich daar zondigt zal toepasselijk worden gestraft hier op aarde danwel in het hiernamaals punt.

Dat is iets wat JIJ vindt. Gezien alle onzin die de religies uitkramen over God cq Allah, is dat wat mij betreft al voldoende overtuigend om er zeker van te zijn dat de God der religies door de mens is geschapen en niet andersom.
Ik vind het alleen in en in triest, dat religies gelovigen voortbrengen zoals jij, die werkelijk gespeend zijn van enig gevoel voor de werkelijkheid.

Bar
04-02-06, 22:11
Geplaatst door Wizdom
SATAN droomt ervan dat mensen beledigingen zien als een uiting van het "vrije woord".

God is allang dood en satan schijnt er ook het bijltje bij neergegooid te hebben. Insiders vertelden me dat hij zwaar beledigd was dat er tegeswoordigs zoveel wouldbe-duivels de markt verpesten met kopafsnijden en mensen in duizend stukjes blazen.

David
04-02-06, 22:12
Geplaatst door Wizdom
De ISLAM is daar heel duidelijk over! HOMOFIEL gedrag is slecht en wordt niet getolereerd punt.

HOMOFIEL heeft niets te maken met geloof of etniciteit... Het is een sexuele handeling die tegen de natuur indruist en die door de ALMACHTIGE is verboden...

Er is geen mens die daar iets aan kan veranderen... En dus ook niet jij of ik...

Wie zich daar zondigt zal toepasselijk worden gestraft hier op aarde danwel in het hiernamaals punt.


Kijk, en dat bedoel ik nou. Wat mij betreft bestaat er geen almachtige. De meningen van de almachtige zijn voor mij net zoveel waard als de aardappelschillen van eergisteren. En toch menen de fans van de almachtige dat ze dit allemaal maar mogen roepen. Zeer beledigend en bijzonder respectloos, zo'n geloof. De islam kan de pleuris krijgen met z'n mening over homo's. Het gaat de islam geen fuck aan met wie iemand naar bed gaat. Geloof je zelf en wil je je zelf aan de regels houden, prima. Maar nooit, nooit voor iemand anders beslissen. En toch wordt het leven van miljoenen homo's geruineerd in naam van de islam. Dat is pas echt slecht en intolerant. Arrogant, respectloos en misplaatst bemoeizuchtig. En jullie maken je druk om een paar tekeningen? Trieste mensen zijn jullie. Kijk eerst naar jullie eigen gebrek aan respect voor je aan komt zetten met je kinderachtige verontwaardiging.

Karin.N
04-02-06, 22:14
Geplaatst door Divine_70
:regie: Wizdom : Maar als je het over beledigen hebt, waarom is het dan toe gestaan alle westerse vrouwen hoeren te noemen als ze bijvoorbeeld sex hebben voor het huwelijk ???
Moet ik nou een moskee in de brand steken omdat ik me beledigd zou moeten voelen ?
Nee, want ik voel me niet beledigd, ik geloof in mezelf en wat de islamitische wereld daarvan vind zal me een rotzorg zijn.

Juist.

Wizdom
04-02-06, 22:14
Geplaatst door Karin.N
Wizdom,(ik weet het is off topic) ik ben toch wel errug benieuwd naar jouw uitleg over het zinken van het schip in de rode zee. Veel passagiers waren moslim en jij verklaard dat dit soort rampen voortkomen uit de straf van Allah.
Zie de tsunami, de orkaan Katarina en nog wat meer.

Beste Katrina,

ALLAH (SWT) bepaalt wat een straf is en wat een bestemming is...
Er is niemand die mij influistert of iets een straf is danwel een bestemming of een beproeving.

Echter wanneer je de KORAN en de HADITH leest dan weet je dat sommige gebeurtenissen zijn tengevolgen van een straf andere zijn bestemming dan wel een beproeving die je moet doorstaan. Afhankelijk van je reactie wordt je beloond danwel gestraft.

Wanneer een onrechtpleger anderen onrecht aandoet zonder berouw te tonen zal hij worden gestraft. Dat is in de geschiedenis meerdere malen voorgekomen en zal ook in de toekomst gebeuren. Denk alleen al aan de 1e wereldoorlog en de 2e wereldoorlog ten tijde van de kolonisatie. De Europeanen hebben andere landen en volkeren enorm doen lijden. Zij hebben echter in korte tijd enorm hard moeten lijden...

Als jullie niet uitkijken met het onrecht plegen jegens anderen en het beledigen van de Profeet Mohamed (VZMH) vrees ik het ergste....

De 2e wereldoorlog was erger dan de 1e wereldoorlog... Laten we hopen dat er geen 3e komt...

En ik besluit met ALLAH (SWT) weet het het BEST!

Morosian
04-02-06, 22:15
Geplaatst door Karin.N
Wizdom,(ik weet het is off topic) ik ben toch wel errug benieuwd naar jouw uitleg over het zinken van het schip in de rode zee. Veel passagiers waren moslim en jij verklaard dat dit soort rampen voortkomen uit de straf van Allah.
Zie de tsunami, de orkaan Katarina en nog wat meer posts die jij hebt geplaatst .

Pas op je woorden. Precies dezelfde vraag in de bootramp draad, dus niet off-topic, leverde mij gisteren een strafpunt op en een gewist bericht. Terwijl het nochtans een erg interessante en relevante vraag is.

Karin.N
04-02-06, 22:16
Geplaatst door David
Kijk, en dat bedoel ik nou. Wat mij betreft bestaat er geen almachtige. De meningen van de almachtige zijn voor mij net zoveel waard als de aardappelschillen van eergisteren. En toch menen de fans van de almachtige dat ze dit allemaal maar mogen roepen. Zeer beledigend en bijzonder respectloos, zo'n geloof. De islam kan de pleuris krijgen met z'n mening over homo's. Het gaat de islam geen fuck aan met wie iemand naar bed gaat. Geloof je zelf en wil je je zelf aan de regels houden, prima. Maar nooit, nooit voor iemand anders beslissen. En toch wordt het leven van miljoenen homo's geruineerd in naam van de islam. Dat is pas echt slecht en intolerant. Arrogant, respectloos en misplaatst bemoeizuchtig. En jullie maken je druk om een paar tekeningen? Trieste mensen zijn jullie. Kijk eerst naar jullie eigen gebrek aan respect voor je aan komt zetten met je kinderachtige verontwaardiging.

:duim:

Wide-O
04-02-06, 22:17
Geplaatst door David
Kijk, en dat bedoel ik nou. Wat mij betreft bestaat er geen almachtige. De meningen van de almachtige zijn voor mij net zoveel waard als de aardappelschillen van eergisteren. En toch menen de fans van de almachtige dat ze dit allemaal maar mogen roepen. Zeer beledigend en bijzonder respectloos, zo'n geloof. De islam kan de pleuris krijgen met z'n mening over homo's. Het gaat de islam geen fuck aan met wie iemand naar bed gaat. Geloof je zelf en wil je je zelf aan de regels houden, prima. Maar nooit, nooit voor iemand anders beslissen. En toch wordt het leven van miljoenen homo's geruineerd in naam van de islam. Dat is pas echt slecht en intolerant. Arrogant, respectloos en misplaatst bemoeizuchtig. En jullie maken je druk om een paar tekeningen? Trieste mensen zijn jullie. Kijk eerst naar jullie eigen gebrek aan respect voor je aan komt zetten met je kinderachtige verontwaardiging.

Laat je toch niet opfokken man. Kijk, je bent een viezerik, en in de vuur ga je, daar gaan we van uit :D Maar NIET omdat Wizdom het wil ;)

Divine_70
04-02-06, 22:18
Geplaatst door Wizdom
Beste Katrina,

ALLAH (SWT) En ik besluit met ALLAH (SWT) weet het het BEST!

Allah is God.
Denk je dat Allah/God Noach had laten overleven als ie dit had geweten???
Zelfs de heiligen maken weleens een foutje.

Wizdom
04-02-06, 22:19
Geplaatst door Divine_70
:regie: Wizdom : Maar als je het over beledigen hebt, waarom is het dan toe gestaan alle westerse vrouwen hoeren te noemen als ze bijvoorbeeld sex hebben voor het huwelijk ???
Moet ik nou een moskee in de brand steken omdat ik me beledigd zou moeten voelen ?
Nee, want ik voel me niet beledigd, ik geloof in mezelf en wat de islamitische wereld daarvan vind zal me een rotzorg zijn.

Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.

Wide-O
04-02-06, 22:20
Geplaatst door Wizdom
Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.

En toch hebben wij allemaal lekker geneukt. Ja ook voor het huwelijk. Deal with it :)

Divine_70
04-02-06, 22:20
Geplaatst door Wizdom
Volgens de regels in eigen domein mag je geen mensen beledigen...


Dus dat is niet beledigen ????
Wat geeft jou meer recht ?
Want als je een "goeie moslim " bent deel je die mening. :)

David
04-02-06, 22:20
Geplaatst door Wizdom
Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.


Wat jou blij maakt, pop.

Wide-O
04-02-06, 22:22
Geplaatst door David
Wat jou blij maakt, pop.

"I could be so lucky
so lucky
so lucky
I could be so lucky in love"

Ken je die nog ?

Bar
04-02-06, 22:23
Geplaatst door Wizdom
Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.

Volgens deze definitie zijn er nauwelijks moslims in Nederland.

Das dan ook wel weer mooi meegenomen.

Morosian
04-02-06, 22:23
Geplaatst door Wizdom
(...)wanneer je de KORAN en de HADITH leest dan weet je dat sommige gebeurtenissen zijn tengevolgen van een straf andere zijn bestemming dan wel een beproeving die je moet doorstaan. Afhankelijk van je reactie wordt je beloond danwel gestraft.(...)

Daar hebben de familieleden van de overledenen niet veel aan.


Wanneer een onrechtpleger anderen onrecht aandoet zonder berouw te tonen zal hij worden gestraft. Dat is in de geschiedenis meerdere malen voorgekomen en zal ook in de toekomst gebeuren. Denk alleen al aan de 1e wereldoorlog en de 2e wereldoorlog ten tijde van de kolonisatie. De Europeanen hebben andere landen en volkeren enorm doen lijden. Zij hebben echter in korte tijd enorm hard moeten lijden...

Je doelt op de aanslagen op onschuldige burgers uit naam van Allah?


Als jullie niet uitkijken met het onrecht plegen jegens anderen en het beledigen van de Profeet Mohamed (VZMH) vrees ik het ergste....

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn heilige koe voorbeeld. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Karin.N
04-02-06, 22:26
Geplaatst door Wizdom
Beste Katrina,

ALLAH (SWT) bepaalt wat een straf is en wat een bestemming is...
Er is niemand die mij influistert of iets een straf is danwel een bestemming of een beproeving.

Echter wanneer je de KORAN en de HADITH leest dan weet je dat sommige gebeurtenissen zijn tengevolgen van een straf andere zijn bestemming dan wel een beproeving die je moet doorstaan. Afhankelijk van je reactie wordt je beloond danwel gestraft.

Wanneer een onrechtpleger anderen onrecht aandoet zonder berouw te tonen zal hij worden gestraft. Dat is in de geschiedenis meerdere malen voorgekomen en zal ook in de toekomst gebeuren. Denk alleen al aan de 1e wereldoorlog en de 2e wereldoorlog ten tijde van de kolonisatie. De Europeanen hebben andere landen en volkeren enorm doen lijden. Zij hebben echter in korte tijd enorm hard moeten lijden...

Als jullie niet uitkijken met het onrecht plegen jegens anderen en het beledigen van de Profeet Mohamed (VZMH) vrees ik het ergste....

De 2e wereldoorlog was erger dan de 1e wereldoorlog... Laten we hopen dat er geen 3e komt...

En ik besluit met ALLAH (SWT) weet het het BEST!

:zwaai:

Oh ja, mocht je vannacht last van buikkrampen krijgen of zo, weet je in ieder geval dat je iets in de ogen van jouw Allah niet goed hebt gedaan. :D

~Panthera~
04-02-06, 22:27
Geplaatst door Wizdom
Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.


Dat kun je nu wel zeggen, maar hoeveel Moslim knullen van 18 zijn nog maagd ? :rolleyes:
Die schijnen er dus ook behoorlijk schijt aan te hebben, aan die regels.
Maar wel met een vingertje naar anderen wijzen.
Is dat niet een ietsje vreemd ? :stout:

Wizdom
04-02-06, 22:28
Geplaatst door Karin.N
Dat is iets wat JIJ vindt. Gezien alle onzin die de religies uitkramen over God cq Allah, is dat wat mij betreft al voldoende overtuigend om er zeker van te zijn dat de God der religies door de mens is geschapen en niet andersom.
Ik vind het alleen in en in triest, dat religies gelovigen voortbrengen zoals jij, die werkelijk gespeend zijn van enig gevoel voor de werkelijkheid.

De werkelijkheid is wat de mensen ervan maken... Ze hebben de vrijheid van handelen...

Dat neemt niet weg dat de werkelijkheid kan afwijken van de wenselijkheid...

David
04-02-06, 22:28
Geplaatst door Wide-O
"I could be so lucky
so lucky
so lucky
I could be so lucky in love"

Ken je die nog ?


Kylie Rules! Kan geen Allah, God of Jahweh tegenop!

Wide-O
04-02-06, 22:29
Er zijn ook mensen die nog maagd zijn op hun 18 hoor :ego:

Deze bijvoorbeeld :lol:

http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php

(blijf dit het grappigste vinden dat ik ooit op internet gezien heb :D )

Wide-O
04-02-06, 22:30
Geplaatst door David
Kylie Rules! Kan geen Allah, God of Jahweh tegenop!

De versie van French & Saunders !

Jah ?

Wizdom
04-02-06, 22:30
Geplaatst door ~Panthera~
Dat kun je nu wel zeggen, maar hoeveel Moslim knullen van 18 zijn nog maagd ? :rolleyes:
Die schijnen er dus ook behoorlijk schijt aan te hebben, aan die regels.
Maar wel met een vingertje naar anderen wijzen.
Is dat niet een ietsje vreemd ? :stout:

ALLAH (SWT) heeft zijn woord opgetekend in een HEILIGE BOEK genaamd de KORAN. De mensheid zal worden getoets op basis van de KORAN en de SUNNAH en niet naar het handelen van knullen of knulletjes...

Derhalve is het niet interessant wat knullen of knulletjes doen...

Divine_70
04-02-06, 22:31
Geplaatst door Wide-O
Er zijn ook mensen die nog maagd zijn op hun 18 hoor :ego:

Deze bijvoorbeeld :lol:

http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php

(blijf dit het grappigste vinden dat ik ooit op internet gezien heb :D )

:handbang:

Divine_70
04-02-06, 22:34
Geplaatst door Wizdom
ALLAH (SWT) heeft zijn woord opgetekend in een HEILIGE BOEK genaamd de KORAN. De mensheid zal worden getoets op basis van de KORAN en de SUNNAH en niet naar het handelen van knullen of knulletjes...

Derhalve is het niet interessant wat knullen of knulletjes doen...

Ook niet als ze moslim zijn ? :)

~Panthera~
04-02-06, 22:34
Geplaatst door Wizdom
ALLAH (SWT) heeft zijn woord opgetekend in een HEILIGE BOEK genaamd de KORAN. De mensheid zal worden getoets op basis van de KORAN en de SUNNAH en niet naar het handelen van knullen of knulletjes...

Derhalve is het niet interessant wat knullen of knulletjes doen...


Dus ook niet intressant wat WIE dan ook doet.
Maar daar lijkt het niet op.

~Panthera~
04-02-06, 22:35
Geplaatst door Wide-O
Er zijn ook mensen die nog maagd zijn op hun 18 hoor :ego:

Deze bijvoorbeeld :lol:

http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php

(blijf dit het grappigste vinden dat ik ooit op internet gezien heb :D )

u must be joking. :hihi:

Wizdom
04-02-06, 22:35
Geplaatst door Divine_70
Ook niet als ze moslim zijn ? :)

Zondaars...

Karin.N
04-02-06, 22:35
Geplaatst door Wizdom
ALLAH (SWT) heeft zijn woord opgetekend in een HEILIGE BOEK genaamd de KORAN. De mensheid zal worden getoets op basis van de KORAN en de SUNNAH en niet naar het handelen van knullen of knulletjes...

Derhalve is het niet interessant wat knullen of knulletjes doen...

Ach het is dus niet interessant dat er best wel veel moslims jongens zijn die hoewel nog steeds ongetrouwd, geen maagd meer zijn.
Of is het niet interessant omdat het om moslim jongens gaat?

Stel dat het om moslima's zou gaan, die volop met niet moslim jongens het bed delen, is het dan ook niet interessant?

Wide-O
04-02-06, 22:36
Geplaatst door ~Panthera~
u must be joking. :hihi:

Blijven kijken :D

David
04-02-06, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Derhalve is het niet interessant wat knullen of knulletjes doen...


Dat weet ik zo net nog niet :stout:

Divine_70
04-02-06, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Zondaars...

OH...... Dus ook onder de Moslims zitten dus wel degelijk zondaars? :)

~Panthera~
04-02-06, 22:37
Geplaatst door Wide-O
Blijven kijken :D

:wohaa:

Wide-O
04-02-06, 22:38
Geplaatst door Wizdom
De mensheid zal worden getoets op basis van de KORAN en de SUNNAH en niet naar het handelen van knullen of knulletjes...


Hebben die Shia weer pech zeg...

Vic ?

Wizdom
04-02-06, 22:38
Geplaatst door Divine_70
OH...... Dus ook onder de Moslims zitten dus wel degelijk zondaars? :)

Heb ik je nu gelukkig gemaakt...

Wide-O
04-02-06, 22:40
Geplaatst door ~Panthera~
:wohaa:

Hij is wel gestraft hoor ! :ego:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Numanumanewspaper.jpg

Wide-O
04-02-06, 22:41
Geplaatst door Wizdom
Heb ik je nu gelukkig gemaakt...

Jij maakt velen elke dag gelukkig Wiz.

Divine_70
04-02-06, 22:41
Geplaatst door Wizdom
Heb ik je nu gelukkig gemaakt...

:haha:

Jees, wat zal jij een rotgevoel hebben nu. :D
Zelfs onder Jou Eigen mensen zitten zondaars.

~Panthera~
04-02-06, 22:43
Geplaatst door Wide-O
Hij is wel gestraft hoor ! :ego:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Numanumanewspaper.jpg

Gran: I dont know whats wrong with him !! :melig:

En dat wenkbrauwtje. :haha:

~Panthera~
04-02-06, 22:44
Geplaatst door Divine_70
:haha:

Jees, wat zal jij een rotgevoel hebben nu. :D
Zelfs onder Jou Eigen mensen zitten zondaars.


Conclusio: we zijn allemaal de swanz. :hihi:

Wide-O
04-02-06, 22:46
Geplaatst door ~Panthera~
En dat wenkbrauwtje. :haha:

Hoe vaker ik dat stukje zie, hoe meer ik in me broek pies :hihi:

Tranen met tuiten, werkelijk :D

Wizdom
04-02-06, 22:47
Geplaatst door Divine_70
:haha:

Jees, wat zal jij een rotgevoel hebben nu. :D
Zelfs onder Jou Eigen mensen zitten zondaars.

En de BESTE ZONDAARS zijn zij die berouw tonen.
HET WOORD VAN ALLAH (SWT) IS DE WAARHEID

David
04-02-06, 22:48
Geplaatst door Wizdom

HET WOORD VAN ALLAH (SWT) IS DE WAARHEID


De waarheid voor jou. Onthou dat nou eens en spreek niet steeds voor anderen. Dat is een heel hinderlijke gewoonte van je.

Wide-O
04-02-06, 22:49
Geplaatst door Wizdom
En de BESTE ZONDAARS zijn zij die berouw tonen.
HET WOORD VAN ALLAH (SWT) IS DE WAARHEID

Volgens je broedert Ahmedinejad kun je dat soort wijsheden beter overlaten aan de 12e Imam.

Divine_70
04-02-06, 22:49
Geplaatst door Wizdom
En de BESTE ZONDAARS zijn zij die berouw tonen.
HET WOORD VAN ALLAH (SWT) IS DE WAARHEID

:regie: AMEN.

Dan hebben we er heel wat beste zondaars bij, als ze uiteindelijk toegeven dat het Ambassaadetje verbranden en vlaggetje fikken fout was. ;)

~Panthera~
04-02-06, 22:50
Geplaatst door Wide-O
Hoe vaker ik dat stukje zie, hoe meer ik in me broek pies :hihi:

Tranen met tuiten, werkelijk :D

:hihi:

Morosian
04-02-06, 22:55
Geplaatst door Wizdom
En de BESTE ZONDAARS zijn zij die berouw tonen.
HET WOORD VAN ALLAH (SWT) IS DE WAARHEID

M'n heilige koe voorbeeld - je probeert er toch niet onderuit te komen he? Ik wacht af.

Divine_70
04-02-06, 23:13
Wizdom, Ik wacht nog steeds op een antwoord. :rolleyes:

Wat zochten de ondekkers toen ze er achter kwamen dat de koe melk gaf.
Ik bedoel, een heilig beest pak je niet zomaar sexistisch bij zijn tepel lijkt me.

Wizdom
04-02-06, 23:17
Geplaatst door Divine_70
Wizdom, Ik wacht nog steeds op een antwoord. :rolleyes:

Wat zochten de ondekkers toen ze er achter kwamen dat de koe melk gaf.
Ik bedoel, een heilig beest pak je niet zomaar sexistisch bij zijn tepel lijkt me.

Wat mij betreft praat je wartaal...

Divine_70
04-02-06, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Wat mij betreft praat je wartaal...

Oww, je bedoeld : Je moet me het antwoord schuldig blijven ? :)

Julien
04-02-06, 23:20
nou nu moeten we bang zijn zeker?? :jammer: :wtf: Laat die baardaap Ahmadinejad maar lekker doorprovoceren, uiteindelijk is het Iran dat aan het kortste touwtje trekt..want de VN-veiligheidsraad zal Iran sancties opleggen als het niet stopt met het atoomprogramma.

Wizdom
04-02-06, 23:20
Geplaatst door Divine_70
Oww, je bedoeld : Je moet me het antwoord schuldig blijven ? :)

Ik bedoel wat ik zeg: Je praat wartaal... Neem me geen woorden in de mond...

Morosian
04-02-06, 23:23
Geplaatst door Wizdom
Ik bedoel wat ik zeg: Je praat wartaal... Neem me geen woorden in de mond...

Dan probeer ik het nog maar een keer.

Wiz - eet je wel eens rundvlees?

David
04-02-06, 23:23
Geplaatst door Wizdom
Neem me geen woorden in de mond...


Dat is inderdaad zeer onbeleefd! :student:

Divine_70
04-02-06, 23:24
Geplaatst door Wizdom
Ik bedoel wat ik zeg: Je praat wartaal... Neem me geen woorden in de mond...

Oke, doe ik het wel voor je.
Als de koe heilig is, wat doen ze dan bij haar tepels ?
Is dat niet een heel klein beetje dubbelzinnig?
Misschien wordt ze juist geaddoreerd omdat ze een vrouwelijk iets is?
En Btw, ook Morosian wacht nog op jou antwoord, wordt het je een beetje te lastig gemaakt mop ? :wijs:

Wide-O
04-02-06, 23:37
Geplaatst door David
Dat is inderdaad zeer onbeleefd! :student:

Edoch, het smaakt naar meer :hihi:

Divine_70
05-02-06, 00:35
Geplaatst door klaaskop
@ Wizdom

Even 2 stukjes tekst uit quotes van je:




I rest my case.

Doe je dan erg snel. :hihi:

Divine_70
05-02-06, 00:46
Geplaatst door klaaskop
(Ook) Wizdom is niets menselijks vreemd ;)

Eerder niks dierlijks. ;)

helly2002
05-02-06, 00:51
Geplaatst door Wizdom
Het klopt dat het me niet interesseert wat de rest van de wereld denkt... Waarom doe je niet hetzelfde... Wat heeft Denemarken nou met de Islam te maken... Wat heeft haar genoodzaakt om deze misdaad te verrichten... Welke schuld had zij staan...




zijn die 12 plaatjes een misdaad ?als er geen mohamed had ondergestaan en als ze niet op eljazera waren geweest was er niet zon ophef over geweest .weet iemd of deze gast echt bestaat nee toch of weet jij hetwel .het laat weer wel duidelijk het verschil tussen de culturen zien :duim: .

Joesoef
05-02-06, 07:31
Geplaatst door rja2
Ze hebben geen economische relatie.

Dus dat is een dode mus.

Als er sancties komen, zal dit EU werk worden, dus Iran krijgt ook sancties van de EU aan haar broek. Een gasleiding kunnen ze dan wel vergeten.


Hahahahahahaaha.
:moe:

Zeer veel bedrijven doen gewoon zaken met Iran, zeer veel landen zijn daar dus bij betrokken. Als die bedrijven slachtoffer worden van die boycot laten die bedrijven echt wel van zich horen. Economie gaat verder dan wat gas.

knuppeltje
05-02-06, 08:45
Geplaatst door Wizdom
Dat kan mij wel degelijk iets schelen... Het gaat mij aan... Zij hebben niets te vinden over mijn religie in het publieke domein... Dat doen ze maar in hun prive domein... Zodra ze in het publieke domein betreden is dat een belediging... En belediging is zelfs in de Nederlandse Rechtspraak strafbaar....


Had je al lang naar de rechter kunnen stappen inplaats van hier je minderwaardigheidscompleks te cultiveren.

knuppeltje
05-02-06, 08:57
Geplaatst door Wizdom
Je mag geen sex hebben voor het huwelijk punt. Dat is onzedelijk en slecht gedrag punt. Wat je als ongelovige doet moet je zelf weten. Je bent immers als mens vrij geschapen om te doen en laten wat je wilt.

Als je je echter Moslim noemt dan ben je aan deze regels gebonden punt. ALLAH (SWT) WOORD IS DE WAARHEID.


Laat ik nou ooit in een grote stad in het middenoosten meer prostituees hebben gezien dan in Amsterdam.

knuppeltje
05-02-06, 09:00
Geplaatst door Bar
Volgens deze definitie zijn er nauwelijks moslims in Nederland.

Das dan ook wel weer mooi meegenomen.


Valt bij de meiden misschien nog wel mee.

knuppeltje
05-02-06, 09:11
Geplaatst door helly2002
zijn die 12 plaatjes een misdaad ?als er geen mohamed had ondergestaan en als ze niet op eljazera waren geweest was er niet zon ophef over geweest .weet iemd of deze gast echt bestaat nee toch of weet jij hetwel .het laat weer wel duidelijk het verschil tussen de culturen zien :duim: .


Staat al- Jazira nou nog niet in de hens- zitten ze daar soms te slapen?