PDA

Bekijk Volledige Versie : De HOLOCAUST is heiliger dan het vrije woord...



Wizdom
04-02-06, 20:14
Als er een onderwerp is waar men in het westen nog respekt voor heeft dan is dat de HOLOCAUST...

Alleen al het opwerpen van de vraag doet enig "vrije woord prediker" de haren overeind staan....

Zo vrij is het vrije woord dus niet... Afgezien van het feit dat het "vrije woord" en beledigen 2 volkomen verschillende begrippen zijn...

Beledigen valt onder de categorie ongeleide projectiel....

Karakeristiek voor het vrije woord is het uitdragen van een boodschap die er toe poogt om misverstanden en misstanden door een onderbouwde dialoog te verbeteren en bij te dragen aan een betere wereld....

Beledigen poogt het omgekeerde....

Men is of heel dom... of blind van haat... dat men deze 2 verschillende vormen door elkaar haalt...

David
04-02-06, 20:16
Geplaatst door Wizdom
Als er een onderwerp is waar men in het westen nog respekt voor heeft dan is dat de HOLOCAUST...

Alleen al het opwerpen van de vraag doet enig "vrije woord prediker" de haren overeind staan....

Zo vrij is het vrije woord dus niet... Afgezien van het feit dat het "vrije woord" en beledigen 2 volkomen verschillende begrippen zijn...

Beledigen valt onder de categorie ongeleide projectiel....

Karakeristiek voor het vrije woord is het uitdragen van een boodschap die er toe poogt om misverstanden en misstanden door een onderbouwde dialoog te verbeteren en bij te dragen aan een betere wereld....

Beledigen poogt het omgekeerde....

Men is of heel dom... of blind van haat... dat men deze 2 verschillende vormen door elkaar haalt...


Ik word al m'n hele leven beledigd door religies, door de islam, door het christendom door het jodendom, noem het hele zooitje maar op. Kun je me eens uitleggen hoe dat dan precies zit?

Wizdom
04-02-06, 20:18
Geplaatst door David
Ik word al m'n hele leven beledigd door religies, door de islam, door het christendom door het jodendom, noem het hele zooitje maar op. Kun je me eens uitleggen hoe dat dan precies zit?

Geef eens een voorbeeld uit de media...

David
04-02-06, 20:20
Geplaatst door Wizdom
Geef eens een voorbeeld uit de media...


Media? Bleef het daar maar bij. De zogenaamde heilige boeken - de koran, de bijbel, etc., de zogenaamde geleerden, de paus, imams, de hele typhusbende beledigt me al m'n hele leven.

Divine_70
04-02-06, 20:32
Geplaatst door David
Media? Bleef het daar maar bij. De zogenaamde heilige boeken - de koran, de bijbel, etc., de zogenaamde geleerden, de paus, imams, de hele typhusbende beledigt me al m'n hele leven.

Ongelovig? :engel:

David
04-02-06, 20:36
Geplaatst door Divine_70
Ongelovig? :engel:


En een aidsverspreidende, tegennatuurlijke jeanet!! :stout:

Divine_70
04-02-06, 20:42
Geplaatst door David
En een aidsverspreidende, tegennatuurlijke jeanet!! :stout:

http://www.smilies-world.de/smilies/smilies_Picture/tot/107.gif

:vreemd:

Morosian
04-02-06, 22:47
Geplaatst door Wizdom
Als er een onderwerp is waar men in het westen nog respekt voor heeft dan is dat de HOLOCAUST...

Alleen al het opwerpen van de vraag doet enig "vrije woord prediker" de haren overeind staan....

Welke vraag?

De Holocaust wordt doodgeknuffeld door de moslimwereld omdat ze denkt dat het de achilleshiel is van de Westerse vrijheid van meningsuiting.

Dat is nonsens.

In een vrije wereld mag je overal grappen over maken, ook over de Holocaust.

Als je mijn advies dat ik je in een andere draad gaf ter harte zou nemen en zo nu en dan is naar een cabaretvoorstelling zou gaan, dan is de kans groot dat er hier en daar een Auschwitzmopje of een Adolfwitz voorbij komt.

Zolang er mensen leven die de oorlog hebben meegemaakt, kun je natuurlijkverwachten dat die daarop anders reageren dan mensen van een latere generatie, zoals ik. Koerden zullen een gifgasgrapje ook met weinig enthousiasme aanhoren.

Ik begrijp de krampachtige poging wel om iets te vinden dat net zo heilig is als de profeet voor de moslims. Maar daar hoef je niet zo ver voor te zoeken: mensenrechten en vrijheid. Duizenden mensen vluchten er jaarlijks voor naar het Westen.

Wide-O
04-02-06, 22:53
Geplaatst door David
En een aidsverspreidende, tegennatuurlijke jeanet!! :stout:

Da's Vlaamsch :ego:

Wide-O
04-02-06, 22:54
FF testen:

Wie kent nog/is beledigd door/gaat over de rooie van:

"Vergast familie & bezoek
Op de Jodenkoek" ?

Hint: Benbits.

Wizdom
04-02-06, 22:57
Geplaatst door Morosian
Welke vraag?

De Holocaust wordt doodgeknuffeld door de moslimwereld omdat ze denkt dat het de achilleshiel is van de Westerse vrijheid van meningsuiting.

Dat is nonsens.

In een vrije wereld mag je overal grappen over maken, ook over de Holocaust.

Als je mijn advies dat ik je in een andere draad gaf ter harte zou nemen en zo nu en dan is naar een cabaretvoorstelling zou gaan, dan is de kans groot dat er hier en daar een Auschwitzmopje of een Adolfwitz voorbij komt.

Zolang er mensen leven die de oorlog hebben meegemaakt, kun je natuurlijkverwachten dat die daarop anders reageren dan mensen van een latere generatie, zoals ik. Koerden zullen een gifgasgrapje ook met weinig enthousiasme aanhoren.

Ik begrijp de krampachtige poging wel om iets te vinden dat net zo heilig is als de profeet voor de moslims. Maar daar hoef je niet zo ver voor te zoeken: mensenrechten en vrijheid. Duizenden mensen vluchten er jaarlijks voor naar het Westen.

Jullie heilige symbolen zijn de Joden, de HOLOCAUST, Israel, 'Het beledigende woord' en hier en daar wat andere slogans...

Morosian
04-02-06, 22:57
Geplaatst door Wide-O
FF testen:

Wie kent nog/is beledigd door/gaat over de rooie van:

"Vergast familie & bezoek
Op de Jodenkoek" ?

Hint: Benbits.

Wiz verwacht nu in ieder geval dat we rode vlekken in de nek krijgen.

Zie jij al iets?

Wizdom
04-02-06, 22:59
Geplaatst door Wizdom
Jullie heilige symbolen zijn de Joden, de HOLOCAUST, Israel, 'Het beledigende woord' en hier en daar wat andere slogans...

In NOVA begon de meneer tegen DAJJ weer intimiderend te worden toen het over de HOLOCAUST ging... Hij begon meteen bitsig te doen... Terwijl het notabene over het heilige "vrije woord" ging....

Hij had in de ene keer over historische feiten... en de rechter... en maar dit of dat... Het leek wel of hij "het vrije woord" wilde afkappen...

Wide-O
04-02-06, 23:01
Geplaatst door Morosian
Wiz verwacht nu in ieder geval dat we rode vlekken in de nek krijgen.

Zie jij al iets?

Zal vast wel iemand door beledigd worden, ook al dateren deze woorden van 1975 (als ik me niet vergis) van NL's grootste komiek destijds.

Niks mis mee om je beledigd te voelen overigens. Maar soms/vaak is lachen ook bevrijdend, ja, zelfs van de demonen waar we zelf mee zitten :student:

Wide-O
04-02-06, 23:02
Geplaatst door Wizdom
Jullie heilige symbolen zijn de Joden, de HOLOCAUST, Israel, 'Het beledigende woord' en hier en daar wat andere slogans...

Zo is dat jongen.

Wizdom
04-02-06, 23:06
Geplaatst door Wide-O
Zo is dat jongen.

Zeg het dan ook hardop... Niet zo hypocriet... "Wij aanbidden Joden, HOLOCAUST en het Beledigende Woord" ... Amen...

David
04-02-06, 23:07
Geplaatst door Wizdom
In NOVA begon de meneer tegen DAJJ weer intimiderend te worden toen het over de HOLOCAUST ging... Hij begon meteen bitsig te doen... Terwijl het notabene over het heilige "vrije woord" ging....

Hij had in de ene keer over historische feiten... en de rechter... en maar dit of dat... Het leek wel of hij "het vrije woord" wilde afkappen...





You're not too bright, are you? I like that in a man!

Wide-O
04-02-06, 23:09
Geplaatst door Wizdom
Zeg het dan ook hardop... Niet zo hypocriet... "Wij aanbidden Joden, HOLOCAUST en het Beledigende Woord" ... Amen...

IK aanbidt JODEN, HOLOCAUST, en het BELEDIGENDE WOORD, tot in den eeuwigheid, amen !

(sorry, kath. achtergrond sloop er even in :D )

Wizdom
04-02-06, 23:09
Geplaatst door David
You're not too bright, are you? I like that in a man!

Ik heb een 6e zintuig voor wat mensen eigenlijk bedoelen c.q. voelen...

Wizdom
04-02-06, 23:11
Geplaatst door Wide-O
IK aanbidt JODEN, HOLOCAUST, en het BELEDIGENDE WOORD, tot in den eeuwigheid, amen !

(sorry, kath. achtergrond sloop er even in :D )

Hoe heet dat geloof eigenlijk...?

Wide-O
04-02-06, 23:11
Geplaatst door Wizdom
Hoe heet dat geloof eigenlijk...?

Erm... erm... ik verzin wel wat. Hold on.

H.P.Pas
04-02-06, 23:12
Geplaatst door Wizdom
Hoe heet dat geloof eigenlijk...?

Wizdom's wisecrack.

Wide-O
04-02-06, 23:13
Geplaatst door Wizdom
Ik heb een 6e zintuig voor wat mensen eigenlijk bedoelen c.q. voelen...

Ja duidelijk, wat goed van je.

Wizdom
04-02-06, 23:13
Geplaatst door Wide-O
Erm... erm... ik verzin wel wat. Hold on.

SATANISME? ZIONISME? DAJJAALISME? NIEUWE ORDE SLAVERIJ? MASSONISME?

Wide-O
04-02-06, 23:13
Geplaatst door H.P.Pas
Wizdom's wisecrack.

You're not helping...

toe nou !

David
04-02-06, 23:15
Geplaatst door Wizdom
Ik heb een 6e zintuig voor wat mensen eigenlijk bedoelen c.q. voelen...


Krijg je dat als welkomsgeschenk als je gelovig wordt? En wat voel & bedoel ik dan, wijsneus?

Divine_70
04-02-06, 23:15
Geplaatst door Wizdom
SATANISME? ZIONISME? DAJJAALISME? NIEUWE ORDE SLAVERIJ? MASSONISME?

http://home.zonnet.nl/eonrust/images/garlic_line.jpg

Altijd goed. :)

Morosian
04-02-06, 23:15
Geplaatst door Wizdom
Jullie heilige symbolen zijn de Joden, de HOLOCAUST, Israel, 'Het beledigende woord' en hier en daar wat andere slogans...

Je wilt zo graag dat het zo is, dat je het maar blijft herhalen.

Misschien moet je je stelling even toetsen door nu een Auschwitz cartoon te posten. Dit forum heeft meer lezers dan een gemiddelde Deense krant, dus als je gelijk hebt staat morgen heel Europa op z'n achterste poten.

Julien
04-02-06, 23:16
Geplaatst door Wizdom
Jullie heilige symbolen zijn de Joden, de HOLOCAUST, Israel, 'Het beledigende woord' en hier en daar wat andere slogans...

wat een bullshit.. ik heb vaak genoeg grappen gehoord en gezien over deze onderwerpen in het Westen.

Wide-O
04-02-06, 23:17
Geplaatst door Wizdom
SATANISME?

JAAAAH!!! Bingo :handbang:

I work all night,
I sleep all day,
Suspenders and a bra
On Sunday I go walking
Just like my dear Papa.

(lumberjacks)

HE WORKS ALL NIGHT ...

Satan here, Satan there
Shaytan everywhere
I speak to morons online
Too much for me to bear

:D

David
04-02-06, 23:19
Geplaatst door Wide-O
JAAAAH!!! Bingo :handbang:

I work all night,
I sleep all day,
Suspenders and a bra
On Sunday I go walking
Just like my dear Papa.

(lumberjacks)

HE WORKS ALL NIGHT ...

Satan here, Satan there
Shaytan everywhere
I speak to morons online
Too much for me to bear

:D


:haha:

Morosian
04-02-06, 23:19
Geplaatst door Julien
wat een bullshit.. ik heb vaak genoeg grappen gehoord en gezien over deze onderwerpen in het Westen.

Ai, dat zal Wiz niet leuk vinden om te horen.

David
04-02-06, 23:20
Geplaatst door Wizdom
Zeg het dan ook hardop... Niet zo hypocriet... "Wij aanbidden Joden, HOLOCAUST en het Beledigende Woord" ... Amen...


Er moet en zal iets aanbeden worden bij jou, he?

Wizdom
04-02-06, 23:22
Geplaatst door David
Er moet en zal iets aanbeden worden bij jou, he?

Dat is er met de paplepel ingegoten... Geconditioneerd via de MEDIA...

Wizdom
04-02-06, 23:24
Geplaatst door Wizdom
Dat is er met de paplepel ingegoten... Geconditioneerd via de MEDIA...

Dat is de moderne religie... Dat wordt bijgebracht via de moderne media...

Vroeger ging dat nog ouderwets... Nu neemt de MEDIA die rol op zich... Zij voedt ze op tot zombies die laatst genoemde aanbidden...

Julien
04-02-06, 23:24
Geplaatst door Morosian
Ai, dat zal Wiz niet leuk vinden om te horen.

Nee, ik denk het niet. Iedereen zal toch moeten toegeven dat die mensen in het Midden-Oosten die ambassades in de fik steken en Europeanen aanvallen vanwege een paar stomme tekeningen ONTZETTEND gestoord zijn, geen gevoel voor humor en hele erge korte teentjes hebben.

Morosian
04-02-06, 23:26
Geplaatst door Wizdom
Dat is er met de paplepel ingegoten... Geconditioneerd via de MEDIA...

Wiz - ik wacht nog op die Auschwitz cartoon waar het Westen volgens jou niet mee om kan gaan.

Ik ben razend benieuwd.

David
04-02-06, 23:26
Geplaatst door Wizdom
Dat is er met de paplepel ingegoten... Geconditioneerd via de MEDIA...


Ik aanbid de media niet, de media informeert en amuseert me. Ik aanbid niks.

Wide-O
04-02-06, 23:26
Geplaatst door David
Er moet en zal iets aanbeden worden bij jou, he?

Nou ja, geef toe... Golden Earring...


The devil made me do it, oh, oh, oh,oh
It was the act of a man possessed, now
The devil made me do it, oh, oh ,oh, oh
Your honor, I am innocent

Wide-O
04-02-06, 23:27
Geplaatst door Wizdom
Dat is er met de paplepel ingegoten... Geconditioneerd via de MEDIA...

Ben je nu niet een beetje hard voor jezelf ?

~Panthera~
04-02-06, 23:27
Geplaatst door Wide-O
JAAAAH!!! Bingo :handbang:

I work all night,
I sleep all day,
Suspenders and a bra
On Sunday I go walking
Just like my dear Papa.

(lumberjacks)

HE WORKS ALL NIGHT ...

Satan here, Satan there
Shaytan everywhere
I speak to morons online
Too much for me to bear

:D


:lol: VLAKKKKK !!!!!!!!!

Wizdom
04-02-06, 23:28
Geplaatst door Julien
Nee, ik denk het niet. Iedereen zal toch moeten toegeven dat die mensen in het Midden-Oosten die ambassades in de fik steken en Europeanen aanvallen vanwege een paar stomme tekeningen ONTZETTEND gestoord zijn, geen gevoel voor humor en hele erge korte teentjes hebben.

Vreemd dat Frankrijk en Duitsland die toch ook wel gedeelde waarden delen m.b.t. Denemarken ook korte tenen hadden toen Ahmedijan de HEILIGE HOLOCAUST wilde onderzoeken... Toen werd de wereld ineens te klein... Niet kort daarna begon al met sancties te dreigen en nu begint men ineens met resoluties te schermen... Wie is er nu gestoord...

Divine_70
04-02-06, 23:29
Geplaatst door David
Er moet en zal iets aanbeden worden bij jou, he?

Ik loop tegenwoordig met een spiegeltje in mijn zak. :wijs:
Doet je ego goed kan ik je verzekeren. :ego:

Morosian
04-02-06, 23:29
Geplaatst door Julien
Nee, ik denk het niet. Iedereen zal toch moeten toegeven dat die mensen in het Midden-Oosten die ambassades in de fik steken en Europeanen aanvallen vanwege een paar stomme tekeningen ONTZETTEND gestoord zijn, geen gevoel voor humor en hele erge korte teentjes hebben.

Wiz denkt en hoopt dat het Westen net zo reageert als er gespot wordt met de Holocaust, maar hij heeft nog niet door dat dat niet het geval is.

David
04-02-06, 23:29
Geplaatst door Wizdom
Vreemd dat Frankrijk en Duitsland die toch ook wel gedeelde waarden delen m.b.t. Denemarken ook korte tenen hadden toen Ahmedijan de HEILIGE HOLOCAUST wilde onderzoeken...


die man laat je de was nog niet opvouwen.

Soldim
04-02-06, 23:30
Geplaatst door Wizdom
Dat is de moderne religie... Dat wordt bijgebracht via de moderne media...

Vroeger ging dat nog ouderwets... Nu neemt de MEDIA die rol op zich... Zij voedt ze op tot zombies die laatst genoemde aanbidden...

Kom, al die achtelijke idioten die vlaggen lopen te verbranden en ambasades bestormen of in brand steken worden gevoed door de moderne media. Zij zijn de zombies die worden gemanipuleerd door hun machthebbers om de aandacht van binnenlandse problemen en misstanden af te leiden.

David
04-02-06, 23:30
Geplaatst door Divine_70
Ik loop tegenwoordig met een spiegeltje in mijn zak. :wijs:
Doet je ego goed kan ik je verzekeren. :ego:


Ik heb de spiegelglazen in mijn zonnebril omgedraaid. :ego:

Divine_70
04-02-06, 23:31
Geplaatst door David
Ik heb de spiegelglazen in mijn zonnebril omgedraaid. :ego:

:haha: Beter nog :D
Zal eens kijken of de mijne morgen los willen. :engel:
Dat is pas aanbidden/aanbeden worden. :stout:

Julien
04-02-06, 23:32
Geplaatst door Wizdom
Vreemd dat Frankrijk en Duitsland die toch ook wel gedeelde waarden delen m.b.t. Denemarken ook korte tenen hadden toen Ahmedijan de HEILIGE HOLOCAUST wilde onderzoeken... Toen werd de wereld ineens te klein... Niet kort daarna begon al met sancties te dreigen en nu begint men ineens met resoluties te schermen... Wie is er nu gestoord...

HEILIGE HOLOCAUST (hoezo zet je dat in caps?) bestaat niet.. en Frankrijk heeft hoogstens schouderophalend gereageerd op de achterlijke (hostorisch onjuiste) uitspraken van ahmadinejad.

Er was geen Fransman die hierdoor een moskee in brand heeft gestoken!! Dus conclusie: jouw vergelijking klopt niet óf de mensen in het midden-oosten zijn veel gauwer op hun teentjes getrapt.

Je kan die uitspraken van Ahmadinejad over de holocaust vergelijken met Le Pen die betwijfelt of er wel algerijnen zijn omgekomen in de dekolonisatieoorlog van Algerije. Net zo achterlijk.

Wizdom
04-02-06, 23:33
Geplaatst door Soldim
Kom, al die achtelijke idioten die vlaggen lopen te verbranden en ambasades bestormen of in brand steken worden gevoed door de moderne media. Zij zijn de zombies die worden gemanipuleerd door hun machthebbers om de aandacht van binnenlandse problemen en misstanden af te leiden.

Dat zijn geen zombies maar mensen met echte emoties die je in het WESTEN nog weinig aan zult treffen behalve wanneer het om DOLLARS gaat natuurlijk...

Maar goed dat is weer zo'n HEILIG ATTRIBUUT...

Soldim
04-02-06, 23:33
Geplaatst door Wizdom
Vreemd dat Frankrijk en Duitsland die toch ook wel gedeelde waarden delen m.b.t. Denemarken ook korte tenen hadden toen Ahmedijan de HEILIGE HOLOCAUST wilde onderzoeken... Toen werd de wereld ineens te klein... Niet kort daarna begon al met sancties te dreigen en nu begint men ineens met resoluties te schermen... Wie is er nu gestoord... [/B]

Jij. Zwaar gestoord zelfs. En, datgene wat je schrijft doet er niets aan af dat de in het MO protesterende imbicielen door de media gemanipuleerd worden.

Wide-O
04-02-06, 23:34
Geplaatst door ~Panthera~
:lol: VLAKKKKK !!!!!!!!!

:D

Het origineel is nog altijd leuker :lol:

Divine_70
04-02-06, 23:34
Geplaatst door Wizdom
Dat zijn geen zombies maar mensen met echte emoties die je in het WESTEN nog weinig aan zult treffen behalve wanneer het om DOLLARS gaat natuurlijk...

Maar goed dat is weer zo'n HEILIG ATTRIBUUT...

Je hebt vele vele gradaties wat betreft emotie, sommigen zijn goed , sommigen zijn fout.
Agressie is GEEN, let wel, GEEN goede emotie.

Wide-O
04-02-06, 23:35
Geplaatst door Wizdom
Dat zijn geen zombies maar mensen met echte emoties die je in het WESTEN nog weinig aan zult treffen behalve wanneer het om DOLLARS gaat natuurlijk...

Maar goed dat is weer zo'n HEILIG ATTRIBUUT...

Je hebt de wereld helemaal door Wiz, petje af.

David
04-02-06, 23:35
Geplaatst door Divine_70
:haha: Beter nog :D
Zal eens kijken of de mijne morgen los willen. :engel:
Dat is pas aanbidden/aanbeden worden. :stout:


En volgende week word ik gekloond. Heb ik eindelijk goed gezelschap :ego:

Divine_70
04-02-06, 23:36
Geplaatst door David
En volgende week word ik gekloond. Heb ik eindelijk goed gezelschap :ego:

Volgende week pas???
Ik heb er al twee naast me van mezelf. :ego:

Soldim
04-02-06, 23:36
Geplaatst door Wizdom
Dat zijn geen zombies maar mensen met echte emoties die je in het WESTEN nog weinig aan zult treffen behalve wanneer het om DOLLARS gaat natuurlijk...


Gemanipuleerde emotie's, dan toch. Mensen die zich druk maken om een door een religie op een voetstuk geplaatste historische persoonlijkheid. Die Mohammed zou zich in z'n graf omdraaien als hij wist wat voor misdaden uit zijn naam gepleegd zijn en worden.

Wizdom
04-02-06, 23:37
Geplaatst door Julien
HEILIGE HOLOCAUST (hoezo zet je dat in caps?) bestaat niet.. en Frankrijk heeft hoogstens schouderophalend gereageerd op de achterlijke (hostorisch onjuiste) uitspraken van ahmadinejad.

Er was geen Fransman die hierdoor een moskee in brand heeft gestoken!! Dus conclusie: jouw vergelijking klopt niet óf de mensen in het midden-oosten zijn veel gauwer op hun teentjes getrapt.

Je kan die uitspraken van Ahmadinejad over de holocaust vergelijken met Le Pen die betwijfelt of er wel algerijnen zijn omgekomen in de dekolonisatieoorlog van Algerije. Net zo achterlijk.

Het is terecht dat Ahmedijan daar een nauwkeurig onderzoek naar wil laten verrichten omdat Israel die dagelijk MENSEN RECHTEN schendt zich beroept op de HEILIGE HOLOCAUST.

Het is het enige land op de WERELD die straffeloos mensen kan vermoorden deporteren onteigenen zonder dat er een haan naar kraait en zonder dat deze land gestraft wordt conform de regels van de VN.

Dan moet het wel een HEILIGE HOLOCAUST zijn.

De 2e wereld oorlog is chaotisch beeindigt en er is nooit een grondig onafhankelijk historisch onderzoek geweest naar de slachtoffers van de oorlog.

Wide-O
04-02-06, 23:39
Geplaatst door Wizdom
Het is terecht dat Ahmedijan daar een nauwkeurig onderzoek naar wil laten verrichten omdat Israel die dagelijk MENSEN RECHTEN schendt zich beroept op de HEILIGE HOLOCAUST.

Het is het enige land op de WERELD die straffeloos mensen kan vermoorden deporteren onteigenen zonder dat er een haan naar kraait en zonder dat deze land gestraft wordt conform de regels van de VN.

Dan moet het wel een HEILIGE HOLOCAUST zijn.

De 2e wereld oorlog is chaotisch beeindigt en er is nooit een grondig onafhankelijk historisch onderzoek geweest naar de slachtoffers van de oorlog.

Klopt, er waren slechts 2 gebroken enkels, drie bloedneuzen, en 5 blauwe plekken.

Nog verder gekeken na DAJJ Wiz ?

Wide-O
04-02-06, 23:40
Geplaatst door Divine_70
Volgende week pas???
Ik heb er al twee naast me van mezelf. :ego:

Dat zijn geen klonen :strik:

Divine_70
04-02-06, 23:40
Geplaatst door Wizdom
Het is terecht dat Ahmedijan daar een nauwkeurig onderzoek naar wil laten verrichten omdat Israel die dagelijk MENSEN RECHTEN schendt zich beroept op de HEILIGE HOLOCAUST.



Daar heb je helemaal gelijk in, Israel is Gelukkig maar het enige die land die zich er aan schuldig maakt, hè? Wizdom ? :rolleyes:

~Panthera~
04-02-06, 23:42
Geplaatst door David
En volgende week word ik gekloond. Heb ik eindelijk goed gezelschap :ego:


Hutje op de hei, lijkt me ook wel wat, zonder kloon, fuck op ja, nog geen rust ! :fplet: :hihi:

Morosian
04-02-06, 23:42
Geplaatst door Wizdom
Vreemd dat Frankrijk en Duitsland die toch ook wel gedeelde waarden delen m.b.t. Denemarken ook korte tenen hadden toen Ahmedijan de HEILIGE HOLOCAUST wilde onderzoeken...

Iedereen mag de Holocaust onderzoeken. Sterker nog, dat is tot uit den treure gedaan. Duizenden boeken zijn er over geschreven, ieder pietluttig detail is vanuit elk mogelijke invalshoek beschreven.

Maar Ahmedijan wilde de Holocaust niet onderzoeken, dat weet je best, hij wilde beweren dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden omdat het hem niet zo goed uitkomt en omdat hij weet het goed scoren is bij de achterban met een dergelijke stelling.

Je zal er wel weer niet inhoudelijk op ingaan, maar als je naar de bibliotheek gaat, kun je daar zelfs Mein Kampf van Adolf Hitler lezen. Het grootste monster dat het Westen ooit heeft gekend, maar zijn boek vol met verderfelijk gedachtengoed kun je gewoon inkijken. Dat is vrijheid.

Soldim
04-02-06, 23:43
Geplaatst door Wizdom
Het is terecht dat Ahmedijan daar een nauwkeurig onderzoek naar wil laten verrichten omdat Israel die dagelijk MENSEN RECHTEN schendt zich beroept op de HEILIGE HOLOCAUST.


De Joden beroepen zich op hun heilige boeken wat betrefd Israel.



Het is het enige land op de WERELD die straffeloos mensen kan vermoorden deporteren onteigenen zonder dat er een haan naar kraait en zonder dat deze land gestraft wordt conform de regels van de VN.


Valt mee hoor, ik heb aardig wat gezeur over de door jou genoemde daden gehoort.



Dan moet het wel een HEILIGE HOLOCAUST zijn.


De enige die die holocaust heilig verklaart ben jij. Omdat het in jou generaliserende en weinig diepgaande straatje past.



De 2e wereld oorlog is chaotisch beeindigt en er is nooit een grondig onafhankelijk historisch onderzoek geweest naar de slachtoffers van de oorlog.

Ben je echt zo dom? Ik voel werkelijk diep medelij met jou. Iemand die zich, wegens ogenschijnlijk gebrek aan intelligentie, in wanhoop vast klemt aan een achterhaalde versie van de middeleeuwse woestijn interpretatie van een religie.

Wizdom
04-02-06, 23:44
Geplaatst door Divine_70
Daar heb je helemaal gelijk in, Israel is Gelukkig maar het enige die land die zich er aan schuldig maakt, hè? Wizdom ? :rolleyes:

Het enige die ongestraft MOORD, ONTEIGENT, VERKRACHT, MARTELT zonder dat er resoluties worden uitgevoerd....

De ONGELOVIGE WERELD DIE WEL GELOOFD IN DE HEILIGE HOLOCAUST EN DE HEILIGE ISRAEL...

ISRAEL IS JULLIE MASTER... JULLIE ZIJN DE SLAVE...

Divine_70
04-02-06, 23:45
Geplaatst door Wizdom
Het enige die ongestraft MOORD, ONTEIGENT, VERKRACHT, MARTELT zonder dat er resoluties worden uitgevoerd....

De ONGELOVIGE WERELD DIE WEL GELOOFD IN DE HEILIGE HOLOCAUST EN DE HEILIGE ISRAEL...

ISRAEL IS JULLIE MASTER... JULLIE ZIJN DE SLAVE...

Gaan we schreeuwen ? Denk je dat dat meer indruk maakt schat. ? :)
Ik geloof dat er hier maar 1 een slaaf is, en dat ben jij Wizdom, slaaf van je eigen geloof geworden. :jammer:

Wide-O
04-02-06, 23:47
Geplaatst door ~Panthera~
Hutje op de hei, lijkt me ook wel wat, zonder kloon, fuck op ja, nog geen rust ! :fplet: :hihi:

Doet me weer denken aan.... tada... The Sparks !

(is dat niks voor jouw blaadje Daaf ? Gays in Top Pop history ? :hihi: )


This town ain't big enough for the both of us.


(de B-kant was "Never turn your back on mother earth" overigens :nerd: )

David
04-02-06, 23:47
Geplaatst door Wizdom
Het enige die ongestraft MOORD, ONTEIGENT, VERKRACHT, MARTELT zonder dat er resoluties worden uitgevoerd....

De ONGELOVIGE WERELD DIE WEL GELOOFD IN DE HEILIGE HOLOCAUST EN DE HEILIGE ISRAEL...

ISRAEL IS JULLIE MASTER... JULLIE ZIJN DE SLAVE...


Denk aan je hart, lieverd, je moet nog langer mee! Enfin, ik ga slapen, nog veel plezier! Ik heb weer erg om je gelachen, bedankt daarvoor!

Wizdom
04-02-06, 23:47
Geplaatst door Divine_70
Gaan we schreeuwen ? Denk je dat dat meer indruk maakt schat. ? :)
Ik geloof dat er hier maar 1 een slaaf is, en dat ben jij Wizdom, slaaf van je eigen geloof geworden. :jammer:

Heb je niet iets beters kunnen verzinnen. Ik ben zo vrij als een vogel. Leef in het ongelovige "vrije" WESTEN en GELOOF in ALLAH (SWT). Het is heerlijk om een dienaar te zijn van de WAARHEID.

Wide-O
04-02-06, 23:48
Geplaatst door Wizdom
ISRAEL IS JULLIE MASTER... JULLIE ZIJN DE SLAVE...

Sjow, die zit :schok:

Wide-O
04-02-06, 23:49
Geplaatst door Wizdom
Heb je niet iets beters kunnen verzinnen. Ik ben zo vrij als een vogel. Leef in het ongelovige "vrije" WESTEN en GELOOF in ALLAH (SWT). Het is heerlijk om een dienaar te zijn van de WAARHEID.

De laatste keer dat er nog zoveel hoofdletters zijn gebruikt was in Vakkevullen. En toen was Panth ERG boos :stout:

~Panthera~
04-02-06, 23:49
Geplaatst door Wide-O
Sjow, die zit :schok:

Need a lighter ? :roker:

Divine_70
04-02-06, 23:51
Geplaatst door Wizdom
Heb je niet iets beters kunnen verzinnen. Ik ben zo vrij als een vogel. Leef in het ongelovige "vrije" WESTEN en GELOOF in ALLAH (SWT). Het is heerlijk om een dienaar te zijn van de WAARHEID.

*Zucht*

Wizdom, pak eens een spiegel en kijk je zelf eens recht in de ogen.
Zeg dan 10X : Het is heerlijk om een dienaar te zijn van de WAARHEID
Misschien zie je dan eindelijk in dat het iets wat je voor je gevoel van kind af aan is opgedrongen. :)
Wat is waarheid.
Jij bent alles behalve vrij als een vogel.
Je wordt achtervolgt door je geweten als je vrij wil zijn.

Wide-O
04-02-06, 23:51
Geplaatst door ~Panthera~
Need a lighter ? :roker:

Het is lang geleden dat ik dacht: "ach, zo'n rokertje..." :D

TOETERT ! SATAN ! CAUSTIC SODA !

(sorry, liet me FF gaan :D )

Morosian
04-02-06, 23:52
Geplaatst door Wizdom
Het is terecht dat Ahmedijan daar een nauwkeurig onderzoek naar wil laten verrichten omdat Israel die dagelijk MENSEN RECHTEN schendt zich beroept op de HEILIGE HOLOCAUST.

Het is het enige land op de WERELD die straffeloos mensen kan vermoorden deporteren onteigenen zonder dat er een haan naar kraait en zonder dat deze land gestraft wordt conform de regels van de VN.

Dan moet het wel een HEILIGE HOLOCAUST zijn.

De 2e wereld oorlog is chaotisch beeindigt en er is nooit een grondig onafhankelijk historisch onderzoek geweest naar de slachtoffers van de oorlog.

Veel moslims, en Wiz in het bijzonder, zijn bezeten van Israël. Ze kunnen simpelweg aan niets anders meer denken. In Zimbabwe worden blanken onteigend. In Darfur vallen dagelijks meer slachtoffers dan in het Midden-Oosten in een maand. Maak je je daar ook zo druk over?

Met de bewering dat er nog nooit een grondig onafhankelijk historisch onderzoek is geweest naar de slachtoffers van de oorlog maak je je helemaal onsterfelijk belachelijk. Ik zou zeggen, ga voor die cabaretvoorstelling die ik je aanraadde eens een keer naar de bibliotheek.

Of bedoel je met onafhankelijk onderzoek een onderzoek door een antisemiet?

Wizdom
04-02-06, 23:52
Geplaatst door Wide-O
Sjow, die zit :schok:

Ontkennen heeft geen zin... Het is de harde realiteit... Geprofeteerd al voordat jullie geboren werden...

Maar na de slaverij komt de vrijheid...

~Panthera~
04-02-06, 23:53
Geplaatst door Wide-O
Het is lang geleden dat ik dacht: "ach, zo'n rokertje..." :D

TOETERT ! SATAN ! CAUSTIC SODA !

(sorry, liet me FF gaan :D )

Gestopt ??? :schok:

Wide-O
04-02-06, 23:54
Geplaatst door ~Panthera~
Gestopt ??? :schok:

Oh, je bedoelde gewone sigaretten, d'oh :D

Wide-O
04-02-06, 23:55
Geplaatst door Wizdom
Ontkennen heeft geen zin... Het is de harde realiteit... Geprofeteerd al voordat jullie geboren werden...

Maar na de slaverij komt de vrijheid...

Als je't zo zegt kan ik er eigenlijk niets aan doen dat ik een slecht mens ben ?

Soldim
04-02-06, 23:55
Geplaatst door Wizdom
Maar na de slaverij komt de vrijheid...

We zullen blijven hopen voor je! Dat je eens het licht mag zien :student:

Morosian
04-02-06, 23:56
Geplaatst door Wizdom
Ontkennen heeft geen zin... Het is de harde realiteit... Geprofeteerd al voordat jullie geboren werden...

Maar na de slaverij komt de vrijheid...

Er is niet toevallig onlangs een zwaar voorwerp op je hoofd gevallen?

~Panthera~
04-02-06, 23:56
Geplaatst door Wide-O
Oh, je bedoelde gewone sigaretten, d'oh :D

uh...uh.. :hihi:

Wide-O
04-02-06, 23:58
Geplaatst door ~Panthera~
uh...uh.. :hihi:

Ja nou :ego:

Een topic die ondertussen heet:



Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De HOLOCAUST is heiliger dan het vri

Je zou voor minder :D

~Panthera~
04-02-06, 23:59
Geplaatst door Wide-O
Ja nou :ego:

Een topic die ondertussen heet:



Je zou voor minder :D


Veel minder. :roker:

:hihi:

Wizdom
05-02-06, 00:03
Geplaatst door Wide-O
Als je't zo zegt kan ik er eigenlijk niets aan doen dat ik een slecht mens ben ?

Jou handelen is onafhankelijk van de profetie... De vrije wil is een bijzonder fenomeen... Als je iets gooit dan weet je waar die terecht komt... Als je het niet gooit weet je het ook... Alwetendheid en vrije wil zijn onafhankelijke fenomenen die elkaar niet beinvloeden.

Het feit dat je een keuze maakt bepaalt dat de Alwetenheid weet dat je die keuze zult gaan maken... Deze is echter niet beinvloed door de Alwetendheid... Het is jou keuze... Denk daar maar eens goed over na...

Divine_70
05-02-06, 00:05
Uhm....... Wizdom ?
Snap jij jezelf nog wel ? :hihi:

Wide-O
05-02-06, 00:05
Geplaatst door ~Panthera~
Veel minder. :roker:

:hihi:

Blijft wel hardstikke pokkeslecht hoor ! :student:

Ik heb hier nog een gram (leest u mee, AIVD) wiet liggen. In een fotorol doosje (jaja, digi-kinderen, vroeger zaten foto's in van die zwarte doosjes ! :student: ) Helaas is die van 1987. Denk niet dat ut nog lekker is :D

Wizdom
05-02-06, 00:05
Geplaatst door Divine_70
Uhm....... Wizdom ?
Snap jij jezelf nog wel ? :hihi:

Jij blijkbaar niet...

~Panthera~
05-02-06, 00:06
Geplaatst door Wide-O
Blijft wel hardstikke pokkeslecht hoor ! :student:

Ik heb hier nog een gram (leest u mee, AIVD) wiet liggen. In een fotorol doosje (jaja, digi-kinderen, vroeger zaten foto's in van die zwarte doosjes ! :student: ) Helaas is die van 1987. Denk niet dat ut nog lekker is :D

Yep, maar wel lekker. :stout:

Flikkert het niet uit elkaar, als je het eruit haalt ? :haha: OMG !
Je kunt nog beter je matras roken, denk ik.

Wide-O
05-02-06, 00:07
Geplaatst door Wizdom
Jou handelen is onafhankelijk van de profetie... De vrije wil is een bijzonder fenomeen... Als je iets gooit dan weet je waar die terecht komt... Als je het niet gooit weet je het ook... Alwetendheid en vrije wil zijn onafhankelijke fenomenen die elkaar niet beinvloeden.

Het feit dat je een keuze maakt bepaalt dat de Alwetenheid weet dat je die keuze zult gaan maken... Deze is echter niet beinvloed door de Alwetendheid... Het is jou keuze... Denk daar maar eens goed over na...

Dus... wat ik ook geloof of niet geloof... de keuze van hoe ik leef, wat ik doe, wat ik zeg, ligt bij mij ?

Divine_70
05-02-06, 00:09
Geplaatst door Wizdom
Jij blijkbaar niet...

Ik snap het allemaal heel erg goed, er is echter 1 ding wat ik maar niet begrijp Wizdom, Wie probeer jij nou eigenlijk van je gelijk te overtuigen he?
Toch niet heel toevallig jezelf???

Soldim
05-02-06, 00:09
Geplaatst door Wide-O
Dus... wat ik ook geloof of niet geloof... de keuze van hoe ik leef, wat ik doe, wat ik zeg, ligt bij mij ?

Neeee!! Je was slaaf van de zionisten, weet je nog??!! :duivel:

Wizdom
05-02-06, 00:10
Geplaatst door Wide-O
Dus... wat ik ook geloof of niet geloof... de keuze van hoe ik leef, wat ik doe, wat ik zeg, ligt bij mij ?

Helemaal.... Dat is het bijzondere van de mens... ALLAH (SWT) zal je op de dag des oordeels vragen of hij jou iets tekort heeft gedaan... Jij zult je dan moeten verdedigen...

Wide-O
05-02-06, 00:11
Geplaatst door ~Panthera~
Yep, maar wel lekker. :stout:

Flikkert het niet uit elkaar, als je het eruit haalt ? :haha: OMG !
Je kunt nog beter je matras roken, denk ik.

Ik denk dat ik beter hard snuif als ik het open doe :D Soort van coke-wiet :hihi:

Laatst nog een reportage gezien van een "legale" Belgiese hennep-boer op Canvas. Blijkbaar zijn er verschillende soorten planten, en is niet elke hennep plant ook, erm, geestverruimend :hihi:

Boeiend vond ik dat, wist ik niet. De man verkoopt ook 15 produkten, heel gezond allemaal.

Wide-O
05-02-06, 00:13
Geplaatst door Wizdom
Helemaal.... Dat is het bijzondere van de mens... ALLAH (SWT) zal je op de dag des oordeels vragen of hij jou iets tekort heeft gedaan... Jij zult je dan moeten verdedigen...

Maar dat lot staat ons allen te wachten, toch ? Of ben jij op voorhand al geselecteerd/door de voorrondes ?

gh.wille
05-02-06, 00:14
Geplaatst door Morosian
Welke vraag?

De Holocaust wordt doodgeknuffeld door de moslimwereld omdat ze denkt dat het de achilleshiel is van de Westerse vrijheid van meningsuiting.

Dat is nonsens.

In een vrije wereld mag je overal grappen over maken, ook over de Holocaust.

Als je mijn advies dat ik je in een andere draad gaf ter harte zou nemen en zo nu en dan is naar een cabaretvoorstelling zou gaan, dan is de kans groot dat er hier en daar een Auschwitzmopje of een Adolfwitz voorbij komt.

Zolang er mensen leven die de oorlog hebben meegemaakt, kun je natuurlijkverwachten dat die daarop anders reageren dan mensen van een latere generatie, zoals ik. Koerden zullen een gifgasgrapje ook met weinig enthousiasme aanhoren.

Ik begrijp de krampachtige poging wel om iets te vinden dat net zo heilig is als de profeet voor de moslims. Maar daar hoef je niet zo ver voor te zoeken: mensenrechten en vrijheid. Duizenden mensen vluchten er jaarlijks voor naar het Westen.

:duim:

Goed gezegd ,en ik heb ook W.O meegemaakt ,het was n.l de JOODSE
humor die zelf grappen maakte .
Een bekende mop is de volgende zegt de ene Jood tegen de andere : ik heb goed nieuws Himler is jarig en we mogen vandaag eten zo veel als we willen , hoi roept die andere ,en wat schaft de pot ? ze hebben de toilleten bij de SS NIET DOOR GETROKKEN NA HET FEEST EN NU KRIJGEN WIJ DE KOTS !
Ik bedoel maar ,duizenden moppen en spotprenten zijn er al gemaakt , over de HOLOCAUST , dus al die ophef is voor mij niet in verhouding , wat er nu allemaal gebeurt ,als dit zo door gaat dan zie ik het somber in niet voor mij hoor ik heb het grootste gedeelte van me leven er op zitten ,maar voor de kinderen van nu ,wat een toekomst .
En dat hebben ze te danken aan volwassen mensen zoals ze beschreven worden n.l : MET REDE BEGAAFDE WEZENS !
Ook wel Homo Sapiens genoemd .
:schok:

~Panthera~
05-02-06, 00:14
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat ik beter hard snuif als ik het open doe :D Soort van coke-wiet :hihi:

Laatst nog een reportage gezien van een "legale" Belgiese hennep-boer op Canvas. Blijkbaar zijn er verschillende soorten planten, en is niet elke hennep plant ook, erm, geestverruimend :hihi:

Boeiend vond ik dat, wist ik niet. De man verkoopt ook 15 produkten, heel gezond allemaal.

:lol:

O man, er zijn zoveel soorten, dat wil je niet weten. :hihi:
Heel gezond ? like what ?

Wizdom
05-02-06, 00:14
Geplaatst door Wide-O
Maar dat lot staat ons allen te wachten, toch ? Of ben jij op voorhand al geselecteerd/door de voorrondes ?

Allemaal... Niemand zal ontsnappen... Geen koning of slaaf zal zijn straf of beloning ontlopen...

Wide-O
05-02-06, 00:14
Geplaatst door Soldim
Neeee!! Je was slaaf van de zionisten, weet je nog??!! :duivel:

Da's een keuze. Denk ik :staart:

Maar dan wil ik wel m'n strafpunt kwijt, straks :ego:

Divine_70
05-02-06, 00:15
Geplaatst door Wide-O
Da's een keuze. Denk ik :staart:

Maar dan wil ik wel m'n strafpunt kwijt, straks :ego:

Die word je op de dag des oordeels wel kwijt gescholden. :hihi:

Wide-O
05-02-06, 00:16
Geplaatst door Wizdom
Allemaal... Niemand zal ontsnappen... Geen koning of slaaf zal zijn straf of beloning ontlopen...

Dus zit jij in het zelfde schuitje als ik, en is elke hoogmoed ongepast.

~Panthera~
05-02-06, 00:16
Geplaatst door Wide-O
Dus zit jij in het zelfde schuitje als ik, en is elke hoogmoed ongepast.

Das waar. :roker:

Wizdom
05-02-06, 00:17
Geplaatst door Wizdom
Allemaal... Niemand zal ontsnappen... Geen koning of slaaf zal zijn straf of beloning ontlopen...

Het leven op aarde is maar kort vergeleken met het hiernamaals... Men spreekt over dagen ipv jaren...

Wide-O
05-02-06, 00:17
Geplaatst door ~Panthera~
:lol:

O man, er zijn zoveel soorten, dat wil je niet weten. :hihi:
Heel gezond ? like what ?

Bier, brood, van die dingen. Het zat nog in een politiek praatprogramma ook :hihi: (De Zevende Dag)

Hij heeft blijkbaar een officieel attest dat zijn hennep "kosher" is...

Wizdom
05-02-06, 00:18
Geplaatst door Wide-O
Dus zit jij in het zelfde schuitje als ik, en is elke hoogmoed ongepast.

Hoogmoed is des duivels...

~Panthera~
05-02-06, 00:19
Geplaatst door Wide-O
Bier, brood, van die dingen. Het zat nog in een politiek praatprogramma ook :hihi: (De Zevende Dag)

Hij heeft blijkbaar een officieel attest dat zijn hennep "kosher" is...

cake dat ken ik, maar bier en brood, nog noooit van gehoord, geinig. :D

Wide-O
05-02-06, 00:19
Geplaatst door Wizdom
Het leven op aarde is maar kort vergeleken met het hiernamaals... Men spreekt over dagen ipv jaren...

Jah, da's waar. Sommige mensen die ik ken zijn al langer dood dan dat ik baardgroei had. Mijn vader bijvoorbeeld. Nou ja, ongelovig man, dus die brandt wel lekker, toch.

Al veel mensen verloren, Wiz ?

Wide-O
05-02-06, 00:20
Geplaatst door Wizdom
Hoogmoed is des duivels...

Vind ik ook. Vind je't heel gek als ik enige hoogmoed bij jou vermoed ?

Soldim
05-02-06, 00:20
Geplaatst door ~Panthera~
cake dat ken ik, maar bier en brood, nog noooit van gehoord, geinig. :D

Papier, heb ik wel eens gehoord -- maar of dat gezond is weet ik niet. Ik geloof dat je 15 kg moest roken voordat het effect zou hebben :D

Wizdom
05-02-06, 00:21
Geplaatst door Wide-O
Jah, da's waar. Sommige mensen die ik ken zijn al langer dood dan dat ik baardgroei had. Mijn vader bijvoorbeeld. Nou ja, ongelovig man, dus die brandt wel lekker, toch.

Al veel mensen verloren, Wiz ?

Daar doe ik geen uitspraak over... Dat is ongeoorloofd en ongepast... Gelukkig niet...

~Panthera~
05-02-06, 00:21
Geplaatst door Soldim
Papier, heb ik wel eens gehoord -- maar of dat gezond is weet ik niet. Ik geloof dat je 15 kg moest roken voordat het effect zou hebben :D


:fplet: :hihi:

Kleding maken ze er ook van.

Wide-O
05-02-06, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
cake dat ken ik, maar bier en brood, nog noooit van gehoord, geinig. :D

Cake was er ook bij, maar opnieuw, dus niet wat je zou verwachten/hopen :hihi:

Was een zeer leuke man overigens.

Wizdom
05-02-06, 00:22
Geplaatst door Wide-O
Vind ik ook. Vind je't heel gek als ik enige hoogmoed bij jou vermoed ?

Verklaar je nader...?

~Panthera~
05-02-06, 00:23
Geplaatst door Wide-O
Cake was er ook bij, maar opnieuw, dus niet wat je zou verwachten/hopen :hihi:

Was een zeer leuke man overigens.

nee precies, de vooruitgang is ook daar aardig voortgeschreden. :hihi:

Wide-O
05-02-06, 00:23
Geplaatst door Wizdom
Gelukkig niet...

Inderdaad, dus je bent gezegend.

Maar het helpt wel om minder snel te oordelen over anderen hoor. Juist als je weet dat die laatste confrontatie er toch wel komt.

Wizdom
05-02-06, 00:25
Geplaatst door Wide-O
Jah, da's waar. Sommige mensen die ik ken zijn al langer dood dan dat ik baardgroei had. Mijn vader bijvoorbeeld. Nou ja, ongelovig man, dus die brandt wel lekker, toch.

Al veel mensen verloren, Wiz ?

Misschien kun je nog wat voor je vader betekenen? Het enige wat voor een overledene nog enige voorspoed kan brengen zijn zijn goede daden die nog doorwerken op aarde of een goede ZOON/DOCHTER die voor hem bidt.

Wide-O
05-02-06, 00:25
Geplaatst door Wizdom
Verklaar je nader...?

Je oordeelt over mensen die je niet kent. Je veroordeelt mensen die Allah misschien toch zal vergeven. En ik denk dat je een beter mens zou zijn als je dat niet deed.

~Panthera~
05-02-06, 00:26
Geplaatst door Wide-O
Inderdaad, dus je bent gezegend.

Maar het helpt wel om minder snel te oordelen over anderen hoor. Juist als je weet dat die laatste confrontatie er toch wel komt.

Ik denk dat ie nog jong is, en bovendien: als iedereen eens naar zijn eigen zooitje zou kijken, ipv wat er slecht is bij een ander, dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.

Wizdom
05-02-06, 00:27
Geplaatst door Wide-O
Inderdaad, dus je bent gezegend.

Maar het helpt wel om minder snel te oordelen over anderen hoor. Juist als je weet dat die laatste confrontatie er toch wel komt.

Ik oordeel niet... Ik waarschuw alleen op basis van de KORAN en HADITH...

Ik hoef helemaal niets van jullie behalve een welwillend oor...

Divine_70
05-02-06, 00:28
Geplaatst door Wizdom
Ik oordeel niet... Ik waarschuw alleen op basis van de KORAN en HADITH...

Ik hoef helemaal niets van jullie behalve een welwillend oor...

En je gelijk, en die krijg je niet. :)

Wizdom
05-02-06, 00:28
Geplaatst door Wide-O
Je oordeelt over mensen die je niet kent. Je veroordeelt mensen die Allah misschien toch zal vergeven. En ik denk dat je een beter mens zou zijn als je dat niet deed.

Ik veroordeel alleen zaken waarvan ALLAH (SWT) zegt dat je ze moet veroordelen... zoals HOMOFILIE... Als je ze niet veroordeelt ben je mogelijk medeschuldig... Dat wil ik niet!

Divine_70
05-02-06, 00:29
Geplaatst door Wizdom
Ik veroordeel alleen zaken waarvan ALLAH (SWT) zegt dat je ze moet veroordelen... zoals HOMOFILIE... Als je ze niet veroordeelt ben je mogelijk medeschuldig... Dat wil ik niet!

En wat is er mis met homofilie ?? zijn ook mensen hoor.

Wide-O
05-02-06, 00:29
Geplaatst door Wizdom
Misschien kun je nog wat voor je vader betekenen? Het enige wat voor een overledene nog enige voorspoed kan brengen zijn zijn goede daden die nog doorwerken op aarde of een goede ZOON/DOCHTER die voor hem bidt.

Hij heeft zijn leven volbracht. Ik kan hoogstens proberen hem niet ten schande te zijn, toch ?

Of hij uiteindelijk een goed mens was of niet, is niet aan mij om te beoordelen.

Bidden doe ik niet, of tenminste, niet in de betekenis die het voor jou heeft. Of misschien ook wel, weet jij veel.

Wizdom
05-02-06, 00:30
Geplaatst door Divine_70
En je gelijk, en die krijg je niet. :)

Een welwillend oor is niet hetzelfde als gelijk... Als ik in een discussie mee doe... Doe ik dat op mijn manier...

Wide-O
05-02-06, 00:31
Geplaatst door ~Panthera~
Ik denk dat ie nog jong is, en bovendien: als iedereen eens naar zijn eigen zooitje zou kijken, ipv wat er slecht is bij een ander, dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.

Jah. Eensch.

Ik probeer alleen voor één keer een soort contact te krijgen met Wiz.

Wide-O
05-02-06, 00:32
Geplaatst door Wizdom
Ik veroordeel alleen zaken waarvan ALLAH (SWT) zegt dat je ze moet veroordelen... zoals HOMOFILIE... Als je ze niet veroordeelt ben je mogelijk medeschuldig... Dat wil ik niet!

Ik veroordeel het niet, en voel me allerminst schuldig daardoor.

~Panthera~
05-02-06, 00:33
Geplaatst door Wizdom
Ik veroordeel alleen zaken waarvan ALLAH (SWT) zegt dat je ze moet veroordelen... zoals HOMOFILIE... Als je ze niet veroordeelt ben je mogelijk medeschuldig... Dat wil ik niet!


Dus eigenlijk zeg je : ik veroordeel ze omdat ik dat moet.
Maar als je morgen een leuke knul tegenkomt, waar je bevriend mee raakt, en hij blijkt na een tijdje homo te zijn, dan maakt dat niets uit ?

Of wel ?

~Panthera~
05-02-06, 00:34
Geplaatst door Wide-O
Jah. Eensch.

Ik probeer alleen voor één keer een soort contact te krijgen met Wiz.

I know. ;)

Wizdom
05-02-06, 00:36
Geplaatst door Divine_70
En wat is er mis met homofilie ?? zijn ook mensen hoor.

Allah (SWT) heeft in zijn laatste openbaring bekent gemaakt wat hij definieert als GOED en als KWAAD...

Er is geen mens op deze aarde of heelal die dat kan veranderen... HIJ bepaalt de wetten in het HEELAL hoe groot of klein... Zowel sociale als natuur wetten. Een van ZIJN wetten is GIJ zult geen SODOMIE plegen punt.

Zoals ook met RENTE. GOD heeft bepaalt dat handel mag maar RENTE niet.

Er is geen mens op deze aarde die daar verandering in kan brengen. So be it. Daar zal de mensheid op worden afgerekend. Er is geen rechter of koning of minister presiden of Pim Fortuyn die op DE DAG DES OORDEELS zijn recht kan handhaven behalve DE ALMACHTIGE en we zullen MET ZIJN ALLEN GEHOORZAMEN AAN ZIJN WETTEN die DAG.

En we zullen ALLEMAAL BEROUW hebben dat we niet voor de 100% hebben voldaan aan zijn WETTEN.

Wide-O
05-02-06, 00:37
Geplaatst door The_Reporter
Volgens mij heet dat ongeloof.

Hoi Bilal ;)

Is dat zo ? Ik word vaker "ongelovige" genoemd hier. Meer dan dat ik zelf zou zeggen "ik geloof nergens in".

Divine_70
05-02-06, 00:38
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) heeft in zijn laatste openbaring bekent gemaakt wat hij definieert als GOED en als KWAAD...

Er is geen mens op deze aarde of heelal die dat kan veranderen... HIJ bepaalt de wetten in het HEELAL hoe groot of klein... Zowel sociale als natuur wetten. Een van ZIJN wetten is GIJ zult geen SODOMIE plegen punt.

Zoals ook met RENTE. GOD heeft bepaalt dat handel mag maar RENTE niet.

Er is geen mens op deze aarde die daar verandering in kan brengen. So be it. Daar zal de mensheid op worden afgerekend. Er is geen rechter of koning of minister presiden of Pim Fortuyn die op DE DAG DES OORDEELS zijn recht kan handhaven behalve DE ALMACHTIGE en we zullen MET ZIJN ALLEN GEHOORZAMEN AAN ZIJN WETTEN die DAG.

En we zullen ALLEMAAL BEROUW hebben dat we niet voor de 100% hebben voldaan aan zijn WETTEN.

Dan zal ik wel in de Hel komen, ik keur homofilie niet af, soms wou ik dat ik het zelf was geweest. :haha:

Wide-O
05-02-06, 00:42
Geplaatst door The_Reporter
Iemand die iets niet gelooft is ongelovig, iemand die iets uit de Qor-aan ontkent ook. Zelfs een letter.

Dan ben ik volgens jouw definitie inderdaad een ongelovige.

Er is echter één probleempje met je stelling: je geeft een vrijbrief aan iedere niet-moslim om je te verachten, ja, zelfs met vijandschap tegemoet te treden.

Snap je dat ?

Wizdom
05-02-06, 00:44
Geplaatst door Divine_70
Dan zal ik wel in de Hel komen, ik keur homofilie niet af, soms wou ik dat ik het zelf was geweest. :haha:

Je hebt nog je korte leven om te doen wat je wilt...

Wide-O
05-02-06, 00:44
Geplaatst door Wizdom
Zowel sociale als natuur wetten. Een van ZIJN wetten is GIJ zult geen SODOMIE plegen punt.


Waarom heeft hij dan ook homofilie bij dieren geschapen ? (en daarmee wil ik niet betwijfelen dat Hij die wetten inderdaad bepaalt/bepaald heeft)

Divine_70
05-02-06, 00:44
Geplaatst door Wizdom
Je hebt nog je korte leven om te doen wat je wilt...

Tja, het zit niet in mijn genen helaas. :wijs:

Wide-O
05-02-06, 00:46
Geplaatst door Divine_70
Tja, het zit niet in mijn genen helaas. :wijs:

Wel, op zich is het een intressant gedachten-experiment om te bedenken of de "wil" sterker kan zijn dan de genen.

Soldim
05-02-06, 00:47
Geplaatst door The_Reporter
Iemand die iets niet gelooft is ongelovig,


Das wel heel generaliserend, prespectief speelt een grote rol.



iemand die iets uit de Qor-aan ontkent ook. Zelfs een letter.

Iemand die de Koran ontkent is een ongelovige uit het perspectief van de Islam, maar niet noodzakelijk vanuit andere perspectieven.

Divine_70
05-02-06, 00:48
Geplaatst door Wide-O
Wel, op zich is het een intressant gedachten-experiment om te bedenken of de "wil" sterker kan zijn dan de genen.

Al vaak geprobeerd, die gedachtengang......... maar is niet mijn ding. :vierkant:

Wizdom
05-02-06, 00:50
Geplaatst door Wide-O
Waarom heeft hij dan ook homofilie bij dieren geschapen ? (en daarmee wil ik niet betwijfelen dat Hij die wetten inderdaad bepaalt/bepaald heeft)

Ik kan het niet bevestigen nog ontkennen... Ik heb zelf een beest nooit Sodomie zien plegen tenzij een beest in abnormale omstandigheden wordt gezet waarbij hij geen normale geslachtgemeenschap met een andere sekse kan hebben dan krijg je mogelijkerwijs abnormaal gedrag maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat het dier dan zijn voorgeprogrammeerde periodieke voorplantings werk moet doen dan dat het dier bewust daarvoor kiest. Ik geloof dat HOMOS dat dan als voorbeeld nemen om hun daden goed te praten.

Wide-O
05-02-06, 00:51
Geplaatst door The_Reporter
De geschiedenis toont aan dat als de moslims sterker zijn, dat daar geen sprake van is en er zelfs hele gebieden onder moslim bestuur ongelovig blijven.

Ik kan die verachting best begrijpen, hoewel het voor de moslim een plicht is te waarschuwen tegen de zwaarste straf, of terwijl het oneindige verblijf in de hel. Dit verkondigen is niet makkelijk, de profeten hebben dan ook veel moeten lijden. Dat is bekend. Zowel onder moslims, als onder christenen als onder joden.

Je gaat weer een stapje te ver/te vlug. Ik veracht moslims niet. En niet omdat de straf daarvoor zwaar zal zijn, het zit gewoon niet in me.

Maar door het zo sec te stellen sluit je heel wat mensen uit. 5 miljard, pakweg ... En nog wat moslims-broeders ook, denk je niet ?

Maar als ik het goed begrijp ben jij nu ietwat bedroefd omdat je mij moet vertellen dat ik naar de hel zal gaan ?

TENACH
05-02-06, 00:53
Geplaatst door gh.wille
:duim:

Goed gezegd ,en ik heb ook W.O meegemaakt ,het was n.l de JOODSE
humor die zelf grappen maakte .
Een bekende mop is de volgende zegt de ene Jood tegen de andere : ik heb goed nieuws Himler is jarig en we mogen vandaag eten zo veel als we willen , hoi roept die andere ,en wat schaft de pot ? ze hebben de toilleten bij de SS NIET DOOR GETROKKEN NA HET FEEST EN NU KRIJGEN WIJ DE KOTS !
Ik bedoel maar ,duizenden moppen en spotprenten zijn er al gemaakt , over de HOLOCAUST , dus al die ophef is voor mij niet in verhouding , wat er nu allemaal gebeurt ,als dit zo door gaat dan zie ik het somber in niet voor mij hoor ik heb het grootste gedeelte van me leven er op zitten ,maar voor de kinderen van nu ,wat een toekomst .
En dat hebben ze te danken aan volwassen mensen zoals ze beschreven worden n.l : MET REDE BEGAAFDE WEZENS !
Ook wel Homo Sapiens genoemd .
:schok:

Hoepel toch een heel eind op. Zionisten klagen om elke scheet als het om joden/ holocaust/ Israel gaat. Hier in Nederland hebben juist de joden de langste tenen. En dat is echt niet sinds gisteren. Je hoeft niet als een grote jongen de feiten te verdraaien.
Joden gebruiken hiero in Nederland CIDI als bloedhond. Blaft elke keer naar iedereen met elke keer verwijzing naar anti-semitisme. Alleen in de afgelopen maanden:
- Het toneelstuk Het beloofde land van Theater Nomade en regisseur/hoofdrolspeler Ab Gietelink 'zou antisemitisch zijn'.
- Cidi vroeg verbod van Iraanse film Zahra's ogen.
- Allelei eisen om verschillende rapnummers te verbieden
- CIDI eiste ook het verbod van de website van Arnhemmer Custers van de Nederlandse Volks Unie. Op de site zou alleen een link naar het centrum met de opmerking dat lezers daar beter heen kunnen als niets willen weten over de partij staan.

Kortom elke keer gejank, gehuil en geklaag van hier tot Tokio.
Je probeert wel een bink uit te hangen om je voor te doen als een sukkel met korte tenen. Het tegendeel is waar. E.e.a. duurt al meer dan 65 jaar. Als jij vindt dat de moslims teveel klagen dan hebben ze nog wel aantal jaartjes tegoed om de joden te evenaren. :fpuh:

Soldim
05-02-06, 00:54
Geplaatst door Wizdom
Ik kan het niet bevestigen nog ontkennen... Ik heb zelf een beest nooit Sodomie zien plegen tenzij een beest in abnormale omstandigheden wordt gezet waarbij hij geen normale geslachtgemeenschap met een andere sekse kan hebben dan krijg je mogelijkerwijs abnormaal gedrag maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat het dier dan zijn voorgeprogrammeerde periodieke voorplantings werk moet doen dan dat het dier bewust daarvoor kiest.


Veel dieren, oa chimpansees, zullen sodomie plegen, ook wanneer er dieren van het andere geslacht aanwezig zijn. Heeft met bevestiging van rangorde te maken (het penetrerende dier is superieur).



Ik geloof dat HOMOS dat dan als voorbeeld nemen om hun daden goed te praten.

Niet dat ik weet, over het algemeen hebben homo's geen redenen nodig om sodomie goed te praten.

gh.wille
05-02-06, 00:55
Geplaatst door Wide-O
Waarom heeft hij dan ook homofilie bij dieren geschapen ? (en daarmee wil ik niet betwijfelen dat Hij die wetten inderdaad bepaalt/bepaald heeft)

Je was me net voor , Er zijn zelfs soorten bij die tweeslachtig zijn !

Wide-O
05-02-06, 00:57
Geplaatst door Wizdom
Ik kan het niet bevestigen nog ontkennen... Ik heb zelf een beest nooit Sodomie zien plegen tenzij een beest in abnormale omstandigheden wordt gezet waarbij hij geen normale geslachtgemeenschap met een andere sekse kan hebben dan krijg je mogelijkerwijs abnormaal gedrag maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat het dier dan zijn voorgeprogrammeerde periodieke voorplantings werk moet doen dan dat het dier bewust daarvoor kiest. Ik geloof dat HOMOS dat dan als voorbeeld nemen om hun daden goed te praten.

Je hoeft het van mij uiteraard niet aan te nemen, maar het komt voor, ook in natuurlijke omstandigheden.

Los daarvan, weet jij ook wel dat homo's mogelijkheden genoeg hebben tot "normale" geslachtsgemeenschap. Soms meer dan verdwaasde hetero's, to be honest. Toch kiezen zij er voor te zijn wie ze zijn.

Zeg me eens: een homo die z'n hele leven goed doet & goed ontmoet, die gaat toch zowiezo naar de hel ?

En tussen haakjes: sodomie & homosexualiteit staan los van elkaar. Hetero's doen het (soms) ook, en sommige homo's doen het nooit. Dus laat ons de discussie helder houden, en over homofilie spreken.

Wizdom
05-02-06, 01:03
Geplaatst door gh.wille
Je was me net voor , Er zijn zelfs soorten bij die tweeslachtig zijn !

Wat ik er nog aan zou willen toevoegen is dat ALLAH (SWT) ons in zijn HEILIGE BOEK vertelt dat hij de MENS heeft geperfectioneerd. M.A.W. ALLAH (SWT) heeft veel aandacht besteed aan onze creatie. We zijn niet hetzelfde als beesten. We zijn de enige op aarde die lopen op 2 benen. We zijn niet behaard. We zijn gezegend met intelligentie. Onze vorm is elegant etc. etc..

De KORAN heeft voor de MENS edele regels beschreven die gelden voor MENSEN. Er staat niet dat de MENS zich conform de dieren moet gedragen. De dieren zijn geen maatstaf voor de mens. Dieren hebben een instinct. De mens heeft de KORAN, de HADITH en zijn gezond verstand.

Wide-O
05-02-06, 01:03
Geplaatst door The_Reporter
Soms ben ik wel bedroeft te zien wat bepaalde mensen doen, uit vrees voor een slecht einde wat de hel als eindbestemming zou kunnen betekenen ja. Maar dat is bij mensen die ik goed ken (zowel moslims als niet-moslims). Bij andere mensen denk ik daar niet zo snel aan...

Dus geloof je ook dat goedheid (of het streven er naar) in de mens kan zitten, los van zijn geloof of rituelen ? Serieuze vraag.

Ben je het met me eens dat het zich puur baseren op de eindbestemming een zwakke raadgever kan zijn ?

Wide-O
05-02-06, 01:10
Geplaatst door Wizdom
Wat ik er nog aan zou willen toevoegen is dat ALLAH (SWT) ons in zijn HEILIGE BOEK vertelt dat hij de MENS heeft geperfectioneerd. M.A.W. ALLAH (SWT) heeft veel aandacht besteed aan onze creatie. We zijn niet hetzelfde als beesten. We zijn de enige op aarde die lopen op 2 benen. We zijn niet behaard. We zijn gezegend met intelligentie. Onze vorm is elegant etc. etc..

Wiz, ik bestrijd niet wat Allah zegt.

Maar ik weet dat bijvoorbeeld Mohammed (vzmh) een enorm respect had voor dieren. En ik weet - dat is immers de stand van de wetenschap - dat wij heel wat met hen gemeen hebben. Qua morfologie, qua gedrag, qua universele wetten. Daar is nog weinig twijfel over, ben ik bang.

Onze intelligentie gaat verder, maar niet in kwalitatief opzicht, wel in kwantitatief opzicht.

Elke poging om te zeggen "de mens kan dit, het dier kan niet dat" eindigt in een racistische uitspraak, wist je dat ?

Wide-O
05-02-06, 01:15
Geplaatst door The_Reporter
Ik geloof wel dat mensen goed kunnen zijn, zelfs als niet-moslim. Maar dat is bekend.

En ja ik ben het met je eens dat het puur baseren op de eindbestemming een zwakke raadgaver kan zijn. Alles kent zijn maat en de nodige voorkennis.

Ik stel voor dat we met deze gedachten gaan slapen, en hopen op meer kennis en wijsheid voor ons allen.

Wizdom
05-02-06, 01:17
Geplaatst door Wide-O
Wiz, ik bestrijd niet wat Allah zegt.

Maar ik weet dat bijvoorbeeld Mohammed (vzmh) een enorm respect had voor dieren. En ik weet - dat is immers de stand van de wetenschap - dat wij heel wat met hen gemeen hebben. Qua morfologie, qua gedrag, qua universele wetten. Daar is nog weinig twijfel over, ben ik bang.

Onze intelligentie gaat verder, maar niet in kwalitatief opzicht, wel in kwantitatief opzicht.

Elke poging om te zeggen "de mens kan dit, het dier kan niet dat" eindigt in een racistische uitspraak, wist je dat ?

ALLAH (SWT) bepaald de waarde van zijn Schepping. Hij zegt in ZIJN HEILIGE BOEK dat de mens een bijzondere Schepping is. Dat is wat ons bijzonder maakt. Niet omdat ik dat vind. ALLAH (SWT) zegt dat en dat is wat ons bijzonder maakt.

En wat ons die waarde geeft is dat hij ons als intelligente wezens de vrije wil heeft gegeven om ALLAH (SWT) te aanbidden of te verwerpen. Zij die HEM uit vrije wil aanbidden krijgen aanzien... Zij die HEM verwerpen verlagen zich tot de rang van SATAN (die oorspronkelijk jaloers was op de status van ADAM) die vervloekt is...

Dieren hebben een instinct... Engelen hebben geen eigen wil...

MaRiaH
05-02-06, 01:23
Geplaatst door Wizdom
Allah (SWT) heeft in zijn laatste openbaring bekent gemaakt wat hij definieert als GOED en als KWAAD...

Er is geen mens op deze aarde of heelal die dat kan veranderen... HIJ bepaalt de wetten in het HEELAL hoe groot of klein... Zowel sociale als natuur wetten. Een van ZIJN wetten is GIJ zult geen SODOMIE plegen punt.

Zoals ook met RENTE. GOD heeft bepaalt dat handel mag maar RENTE niet.

Er is geen mens op deze aarde die daar verandering in kan brengen. So be it. Daar zal de mensheid op worden afgerekend. Er is geen rechter of koning of minister presiden of Pim Fortuyn die op DE DAG DES OORDEELS zijn recht kan handhaven behalve DE ALMACHTIGE en we zullen MET ZIJN ALLEN GEHOORZAMEN AAN ZIJN WETTEN die DAG.

En we zullen ALLEMAAL BEROUW hebben dat we niet voor de 100% hebben voldaan aan zijn WETTEN.

Nou dan staat o.a. die Syriers die de ambassades bestormd en verbrand hebben nog heeeeeeel wat te wachten, toch?
Of gelden de regels niet voor deze Moslims?
:p

Wide-O
05-02-06, 01:23
Geplaatst door The_Reporter
Eerst wil ik weten waarom jij niet in de laatste openbaring geloofd?

Als ik dat wist - en dat meen ik serieus - zou ik het je vertellen.

Tot nu toe, heb ik geleerd om vooral me te concentreren op alles wat ik goed of fout doe. Ergens zit dat bewustzijn er in, en ja, ook volgens mezelf maak ik veel meer fouten dan me lief is. Fouten die je zelfs niet meer recht kunt zetten.

Dat ik niet in die openbaring geloof, zou ik hopen dat je dat niet als een belediging ziet. Noem het maar koppige domheid, blindheid voor mijn part. Maar geen belediging of ontkenning in wat jij gelooft. Dat verschil is belangrijk volgens mij.

Trustuh :)

gh.wille
05-02-06, 01:52
Geplaatst door TENACH
Hoepel toch een heel eind op. Zionisten klagen om elke scheet als het om joden/ holocaust/ Israel gaat. Hier in Nederland hebben juist de joden de langste tenen. En dat is echt niet sinds gisteren. Je hoeft niet als een grote jongen de feiten te verdraaien.
Joden gebruiken hiero in Nederland CIDI als bloedhond. Blaft elke keer naar iedereen met elke keer verwijzing naar anti-semitisme. Alleen in de afgelopen maanden:
- Het toneelstuk Het beloofde land van Theater Nomade en regisseur/hoofdrolspeler Ab Gietelink 'zou antisemitisch zijn'.
- Cidi vroeg verbod van Iraanse film Zahra's ogen.
- Allelei eisen om verschillende rapnummers te verbieden
- CIDI eiste ook het verbod van de website van Arnhemmer Custers van de Nederlandse Volks Unie. Op de site zou alleen een link naar het centrum met de opmerking dat lezers daar beter heen kunnen als niets willen weten over de partij staan.

Kortom elke keer gejank, gehuil en geklaag van hier tot Tokio.
Je probeert wel een bink uit te hangen om je voor te doen als een sukkel met korte tenen. Het tegendeel is waar. E.e.a. duurt al meer dan 65 jaar. Als jij vindt dat de moslims teveel klagen dan hebben ze nog wel aantal jaartjes tegoed om de joden te evenaren. :fpuh:


Je begrijpt blijbaar niet wat ik er mee bedoel , de JODEN maakten zelf dit soort moppen in het kamp.
En mij hoef je geen voorbeeld te geven want ik ben pas een ECHTE KANKERLIJER !
Hee das pas (T) HUMOR .
En als je avatar je zelf voor moet stellen zou ik maar ff naar de
Dokter gaan want je ontlasting komt je mond uit , of ben je je zelf aan het bevredigen ,er zijn meer apesoorten die dat ook kunnen.

:D

Sallahddin
05-02-06, 12:08
Geplaatst door Wizdom
Als er een onderwerp is waar men in het westen nog respekt voor heeft dan is dat de HOLOCAUST...

Alleen al het opwerpen van de vraag doet enig "vrije woord prediker" de haren overeind staan....

Zo vrij is het vrije woord dus niet... Afgezien van het feit dat het "vrije woord" en beledigen 2 volkomen verschillende begrippen zijn...

Beledigen valt onder de categorie ongeleide projectiel....

Karakeristiek voor het vrije woord is het uitdragen van een boodschap die er toe poogt om misverstanden en misstanden door een onderbouwde dialoog te verbeteren en bij te dragen aan een betere wereld....

Beledigen poogt het omgekeerde....

Men is of heel dom... of blind van haat... dat men deze 2 verschillende vormen door elkaar haalt...





Vrijheid v.meninsuiting in het westen schijnt selectief te zijn op deze manier!

Men hoort erover te debatteren & over de grenzen van deze westerse waarde!
Wederzijds respect & dialoog kunnen er toe bijdragen de misverstanden en de miscommunicatie de wereld uit bte helpen!

Divine_70
05-02-06, 12:16
Geplaatst door Wizdom
Wat ik er nog aan zou willen toevoegen is dat ALLAH (SWT) ons in zijn HEILIGE BOEK vertelt dat hij de MENS heeft geperfectioneerd. M.A.W. ALLAH (SWT) heeft veel aandacht besteed aan onze creatie. We zijn niet hetzelfde als beesten. We zijn de enige op aarde die lopen op 2 benen. We zijn niet behaard. We zijn gezegend met intelligentie. Onze vorm is elegant etc. etc..



Misschien is ie juist daar wel de fout in gegaan.
In veel gevallen mag de mens een voorbeeld nemen aan het dierenrijk.
De mens is alles, behalve perfect.
De mens is wel behaard, zij het in mindere mate.
Onder de dieren zitten ook intelligente wezens.
En ook daar lopen ze op 2 benen. (poten)
De mens is uiteindelijk niks meer dan een zoogdier.

Tomas
05-02-06, 12:18
Geplaatst door Sallahddin
Vrijheid v.meninsuiting in het westen schijnt selectief te zijn op deze manier!

Men hoort erover te debatteren & over de grenzen van deze westerse waarde!
Wederzijds respect & dialoog kunnen er toe bijdragen de misverstanden en de miscommunicatie de wereld uit bte helpen!

De vrijheid van meningsuiting is in de diverse europese landen verschillend maar wel behoorlijk eenduidig vastgelegd. Het probleem is dat je wel mag beledigen maar niet mag bedreigen en oproepen tot geweld tegen mensen of groepen. Dat eerste is alleen maar een probleem voor moslims zolang zij zich beledigd voelen. De gevoelens van anderen zijn volstrekt oninteressant voor veel van dat soort lieden. De 'eigen gevoelens eerst' zoals dat heet. Dat je niet mag bedreigen en oproepen tot geweld wordt door dergelijk lui dan ook vaak als beperkend ervaren als hun tere gevoelens weer eens zijn gekwetst.

H.P.Pas
05-02-06, 12:48
Geplaatst door Wizdom
ALLAH (SWT) bepaald de waarde van zijn Schepping. Hij zegt in ZIJN HEILIGE BOEK dat de mens een bijzondere Schepping is. Dat is wat ons bijzonder maakt. Niet omdat ik dat vind. ALLAH (SWT) zegt dat en dat is wat ons bijzonder maakt.

En wat ons die waarde geeft is dat hij ons als intelligente wezens de vrije wil heeft gegeven om ALLAH (SWT) te aanbidden of te verwerpen. Zij die HEM uit vrije wil aanbidden krijgen aanzien... Zij die HEM verwerpen verlagen zich tot de rang van SATAN (die oorspronkelijk jaloers was op de status van ADAM) die vervloekt is...

Dieren hebben een instinct... Engelen hebben geen eigen wil...

Mensen onderscheiden zich van dieren door het vermogen tot lachen; dieren kennen alleen ernst.
De in het Rijnland jaarlijks uitgereikte 'Orden wider dem tierischen Ernst' geldt dan ook terecht als een hoge onderscheiding.

Divine_70
05-02-06, 12:59
Geplaatst door The_Reporter
Mensen onderscheiden zich van dieren in het gegeven dat de mens een verstand heeft en zijn begeerten in bedwang kan houden, i.t.t. dieren.


In welke droomwereld leef jij ? :moe:

Divine_70
05-02-06, 13:05
Geplaatst door The_Reporter
De waarheid kan soms hard zijn.

Ja,dat zal inderdaad even slikken zijn voor jou.
De mens het vermogen om te beheersen ?????
Kijk naar de reacties op de prenten.
Naar oorlogen, naar verkrachtingen, naar pedofielen,naar ja, zelfs mensen die zich aan dieren vergrijpen ??
Naar mensen die anderen zinloos doodslaan als ze dingen zeggen die verkeerd vallen.
Naar ouders die hun gezin uitroeien.
Naar ouders die zich aan hun eigen kind sexueel vergrijpen als wel lichamelijk mishandelen.
Tjonge, de mens heeft het vermogen te beheersen. :moe:

Sallahddin
05-02-06, 13:09
Geplaatst door Tomas
De vrijheid van meningsuiting is in de diverse europese landen verschillend maar wel behoorlijk eenduidig vastgelegd. Het probleem is dat je wel mag beledigen maar niet mag bedreigen en oproepen tot geweld tegen mensen of groepen. Dat eerste is alleen maar een probleem voor moslims zolang zij zich beledigd voelen. De gevoelens van anderen zijn volstrekt oninteressant voor veel van dat soort lieden. De 'eigen gevoelens eerst' zoals dat heet. Dat je niet mag bedreigen en oproepen tot geweld wordt door dergelijk lui dan ook vaak als beperkend ervaren als hun tere gevoelens weer eens zijn gekwetst.





Luister's,da's mooi allemaal(maar niet echt overtuigend want zulke prenten kunnen tot geweld en haat oproepen...tegen de moslims dan !) ,maar ga dat vertellen aan de moslims die zien op welk afschuwelijk ,walgelijk en beledigend manier hun propheet wordt geportretterd!!!!!!!!
Da's geen vrijheid van meninsuiting maar "vrijheid" van haat in vermoming( disguise)!!!

mark61
05-02-06, 13:13
Geplaatst door The_Reporter
And surely, We have created many of the jinn and mankind for Hell.

Hoe verhoudt zich dat tot de vrije wil? Sommige (many) zijn dus bij hun geboorte al verdoemd, wat ze ook doen of laten?

H.P.Pas
05-02-06, 13:14
Geplaatst door The_Reporter
Mensen onderscheiden zich van dieren in het gegeven dat de mens een verstand heeft en zijn begeerten in bedwang kan houden, i.t.t. dieren.

Daarom wordt er in de Qor-aan naar bepaalde mensen verwezen alszijnde lager dan dieren, doordat zij ondanks hun verstand hun begeerten niet in bedwang kunnen houden.

-De Qor-aan is een ernstig boek.
-Jagende dieren beschikken, noodzakelijkerwijs, over veel zelfbeheersing.

Divine_70
05-02-06, 13:15
Geplaatst door The_Reporter
And surely, We have created many of the jinn and mankind for Hell. They have hearts wherewith they understand not, and they have eyes wherewith they see not, and they have ears wherewith they hear not (the truth). They are like cattle, nay even more astray; those! They are the heedless ones. [7:179]

http://www.qurancomplex.com/Quran/Targama/Targama.asp?nSora=7&l=eng&nAya=179#7_179

Weet je wat mij zo opvalt,en vooral tegenvalt hier ???
Zodra sommige mensen geen weerwoord meer hebben vallen ze maar gelijk terug op citaten uit de koran.
Heb je geen eigen mening ???
:regie: DE MENS HEEFT NIET HET VERMOGEN ZICH TE BEHEERSEN.
En dan zou ik heel graag nu jou mening horen. :)

Tomas
05-02-06, 13:16
Geplaatst door Sallahddin
Luister's,da's mooi allemaal(maar niet echt overtuigend want zulke prenten kunnen tot geweld en haat oproepen...) ,maar ga dat vertellen aan de moslims die zien op welk afschuwelijk ,walgelijk en beledigend manier hun propheet wordt geportretterd!!!!!!!!
Da's geen vrijheid van meninsuiting maar "vrijheid" van haat in vermoming( disguise)!!!

Een rechter beoordeeld in europese landen dan ook of een uitspraak of wat dan ook inderdaad is bedoeld om mensen aan te sporen tot geweld jegens anderen.

Ik durf nu al te voorspellen dat de deense cartoonisten nooit de intentie hebben gehad om tot geweld tegen deense eigendommen of hun eigen lichaam op te roepen.

Normaal gesproken wordt er dan ook alleen maar in die situaties tot een veroordeling gekomen als het heel duidelijk en heel expliciet oproept tot geweld. Zelfs El Moumni was niet expliciet genoeg in zijn haat en afkeer van homo's.

En verder ben ik het hypocriete moslim gejank onderhand echt spuugzat.

mark61
05-02-06, 15:07
Geplaatst door The_Reporter
En er is wel verschil tussen man en vrouw op dit punt.

Zo zul je bijvoorbeeld "evenwichtigere" mensen krijgen uit gezinnen waarin sprake is van een patriarchale evenwicht. In tegenstelling tot één waarbij emoties een leidende rol speelt.

:boer:

Good Kahuna
05-02-06, 15:30
Geplaatst door The_Reporter
Onze godsdienst is geen godsdienst van chaos. Onze godsdienst is een godsdienst van discipline, een godsdienst van orde, kalmte en rust. Het houden van demonstraties is niet iets waar de moslims mee bekend zijn.

De Islaam is een godsdienst van kalmte, en een godsdienst van genade, en een godsdienst van discipline; geen chaos, en geen wanorde, en niet (een godsdienst) die aanzet tot ophitsing. Dit is de godsdienst Islaam.

En hoe zie jij dit terug in de huidige actuele ontwikkelingen omtrent cartoon-gate?

gh.wille
05-02-06, 16:04
Geplaatst door The_Reporter
Mensen onderscheiden zich van dieren in het gegeven dat de mens een verstand heeft en zijn begeerten in bedwang kan houden, i.t.t. dieren.

Daarom wordt er in de Qor-aan naar bepaalde mensen verwezen alszijnde lager dan dieren, doordat zij ondanks hun verstand hun begeerten niet in bedwang kunnen houden.

He we zijn op de goede weg , lees maar wat ik al eerder had geschreven , zo dacht HITLER er n.l ook over deze zei : je hebt Uber en Untermenschen en onder de laatste categorie vielen uiteraard de Joden , maar ook hun aanverwante broeders: De Arabieren en ook niet te vergeten de zigeuners en homo,s , wat de laatste betreft waren er blijkbaar vele Arabische volken het eens ,had een leuke boel daar kunnen worden in de Vernietigings kampen , Zyklon B had minder gebruikt hoeven te worden denk ik .

En wat de mensen betreft ,die hebben de planeet AARDE slechts in bruikleen ! De AARDE is slechts een Stofje in het Universum , en vormt slechts een klein onderdeel van deze voor ons HOMO SAPIENS met ons gebrekkige en beperkte verstand , onbegrijpbare grootte van dat Universum. Wat een Hoogmoed om te Denken dat sommige van deze Homo Sapiens denken dat wij een uitzondering vormen .
Als GOD het zou willen hoefde hij slechts met zijn vingers te knippen , en de AARDE met al z,n bewoners was weg !
En als er een Universele krant zou bestaan , zou die er niet eens melding van maken , om het simpele feit dat het ongveer het zelfde zou zijn als de volgende kop : Jongetje in UTRECHT trapt mier opzettelijk dood .

dr SiliconValley
05-02-06, 16:18
.

gh.wille
05-02-06, 16:20
Geplaatst door The_Reporter
Het verschil tussen mijn uitspraak en de jouwe is dat die van mij ook betrekking kan hebben op moslims. Dus hou die smerige insinuaties maar voor je.

Dat zijn geen smerige insinuaties , ik gaf alleen aan dat een zekere meneer HITLER er destijds hetzelfde over dacht ! Hij maakte uit wat
wat de KORAN bepaalde mensen nog lager als dieren noemt.

OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN MOET JE WEL GOED LEZEN !

Good Kahuna
05-02-06, 16:20
Geplaatst door The_Reporter
Als ik de reden achter de chaos even buiten beschouwing laat, zie ik een grote gelijkenis met de bekende voetbalrellen, met als grote verschil dat de chaos niet op voorhand beoogd werd. Wat bij voetbalrellen veelal wel het geval kan zijn...

Ik zie eigenlijk niet in hoe je vergelijking je eerdere uitspraak verklaart mbt de demonstraties en bedreigingen in verschillende landen in het MO nav de cartoons. Voetbal hooligans die hier vernielingen aanrichten zijn slechte burgers en worden indien mogelijk strafrechtelijk vervolgd. Zijn al die demonstranten in het Midden-Oosten slechte moslims?

Wide-O
05-02-06, 16:23
Geplaatst door The_Reporter
Als ik de reden achter de chaos even buiten beschouwing laat, zie ik een grote gelijkenis met de bekende voetbalrellen, met als grote verschil dat de chaos niet op voorhand beoogd werd. Wat bij voetbalrellen veelal wel het geval kan zijn...

Tomas maakt school ;)

Maar jij hebt niet de indruk dat deze rellen, laten we zeggen "in de hand gewerkt worden" ? En dan gaat het mij niet eens om schuld of "welk kamp".

Ik heb namelijk wel de indruk dat ik naar een georchestreerde voorstelling zit te kijken, waar ik het einde eigenlijk niet echt van wil zien.

Spoetnik
05-02-06, 16:24
Geplaatst door Wide-O
Ik heb namelijk wel de indruk dat ik naar een georchestreerde voorstelling zit te kijken, waar ik het einde eigenlijk niet echt van wil zien.

Ik denk dat je dat diagram nog eens moet bekijken :)

dr SiliconValley
05-02-06, 16:42
Hallo allemaal,

ik moet zeggen dat ik deze topic heel interessant vind, met name de inter'religieuze' gesprekken over '(on)geloof'.

Ik denk dat de 'botsingen' tussen vele gelovigen en 'ongelovigen' door 1 ding wordt veroorzaakt. En dat is het claimen van DE Waarheid (oftewel hoe de wereld wel of niet in elkaar zit).

Overigens vind ik het vreemd dat iemand die wel in God gelooft beweert dat X en Y DE Waarheid zijn omdat God/Allah het heeft gezegd, en dit terwijl hij/zij daarbij 1000 maal 'God weet het beste' roept. Maar goed zoals ik zei: dat vind IK (ik die in het hele universum nog kleiner ben dan een elektron in de aardse asmosfeer). Maar goed dit terzijde.

De menselijke conceptie verandert als het licht door de tijd en ruimte. Het conflict tussen kind en ouder is een kleinschalig voorbeeld tussen ''oud'' en ''nieuw''. En het gevolg van de bovengenoemde claim op '' de waarheid'' is dat er mensen zijn die andere mensen (soms met geweld, soms met waarschuwende woorden) een ''keuze'' proberen op te dringen, terwijl niet kiezen ook een optie is. Op grote schaal is de zogenoemde ''clash of civilizations'' of ''clash of monotheism''.

Neem bijvoorbeeld de discussie omtrent de hijaab/bedekking als voorbeeld. Er zijn mensen die zeggen ''het is verplicht''. Daarbinnen wemelt het van de verschillen in de semantiek (wat betekent het? Een stukje stof? of is het een metafoor voor een geestelijke spirituele gedragscode? etc.) Maar daar blijft het niet bij. Er is ook een wereld van verschil in de semiotiek (hoe hoort het eruit te zien? allesbedekkend? en de ogen dan? en hoe zit het met de man? etcetera etcetera)

Zodra een opvatting/levenswijze als de algemeen geldende norm geldt, overheerst dit meestal de andere (binnen dezelfde geloof/overtuiging).

Laat ik meteen tot mn punt komen:
Ik denk dat de Profeet Mohammed (vzmh) in zijn tijd en in zijn omgeving (de arabische woestijn) de meest vrijdenkende persoon was of in ieder geval één van de......
Hij kreeg dus ook te maken met de in die tijd algemeen heersende normen en waarden, sterker nog, hij werd er mee opgegroeid. Ik weet zeker dat zijn ''nieuwe'' ideeen over de ideale samenleving beperkt en beinvloed werden door de ''oude'' ideeen van die tijd. Niets voor niets kwam hij dan ook in conflict met de ''rest'' van de samenleving.
Hetzelfde gebeurt nu. De in het jaar 700 ''nieuwe'' Islaam van Mohammed is ''oud'' geworden en in conflict met de ''nieuwe'' ideeen over de mens/menselijke handelingen. Ik weet zeker dat als Mohammed (vzmh) in het jaar 2006 verscheen zijn boodschap heel anders kon overbrengen.
Maar omdat bijna elke moslim zijn/haar interpretatie als het ''Woord van Allah'' bestempeld, zal hij/zij zolang hij/zij daarin gelooft liever doodgaan dan het twijfelend of op zn minst kritisch onder de loep te nemen.
Hoe meer deze mensen en ''andersdenkenden'' (voor hun ongelovigen en/of van ''DE Waarheid'' onwetende mensen) in aanraking komen (salman rushdie vs. khomeyni, deense cartoonaffaire, Mohammed B vs. T. Van Gogh, etc.) hoe explosiever de situatie zal worden.

Het klinkt heel pessimistisch, maar er is hoop. Er is hoop in educatie.
En daarom ben ik het niet mee eens dat mensen zichzelf niet kunnen beheersen. Want wij kunnen wel degelijk onszelf en onze kinderen leren hoe we met elkaar samen kunnen leven. Hoezo kunnen we wel met technologie naar de Maan vliegen, maar kunnen we niet inzien dat (enig vorm) geweld behalve tussen de ''dieren'' zelf niets positiefs zal brengen?

En dit (geen geweld/agressie, maar vrede) is wat ik vind dat ons kan onderscheiden van de dieren.
Maar zolang wij onze volle verstandelijke vermogen niet gebruiken blijven we inderdaad zoogdieren.

Sallahddin
05-02-06, 16:45
Geplaatst door Tomas
Een rechter beoordeeld in europese landen dan ook of een uitspraak of wat dan ook inderdaad is bedoeld om mensen aan te sporen tot geweld jegens anderen.

Ik durf nu al te voorspellen dat de deense cartoonisten nooit de intentie hebben gehad om tot geweld tegen deense eigendommen of hun eigen lichaam op te roepen.

Normaal gesproken wordt er dan ook alleen maar in die situaties tot een veroordeling gekomen als het heel duidelijk en heel expliciet oproept tot geweld. Zelfs El Moumni was niet expliciet genoeg in zijn haat en afkeer van homo's.

En verder ben ik het hypocriete moslim gejank onderhand echt spuugzat.



Hypocriet gejank ???...nou; nou;...je vergist je van doelgroep ...
DAT doen meestaal je bondgenoten ,de joden...
Trouwens;je krijgt meer dan gejank op je kop als je zoiets durft te vertellen aan moslims maar dan face to face...

gh.wille
05-02-06, 16:55
Geplaatst door zoroaster
Hallo allemaal,

ik moet zeggen dat ik deze topic heel interessant vind, met name de inter'religieuze' gesprekken over '(on)geloof'.

Ik denk dat de 'botsingen' tussen vele gelovigen en 'ongelovigen' door 1 ding wordt veroorzaakt. En dat is het claimen van DE Waarheid (oftewel hoe de wereld wel of niet in elkaar zit).

Overigens vind ik het vreemd dat iemand die wel in God gelooft beweert dat X en Y DE Waarheid zijn omdat God/Allah het heeft gezegd, en dit terwijl hij/zij daarbij 1000 maal 'God weet het beste' roept. Maar goed zoals ik zei: dat vind IK (ik die in het hele universum nog kleiner ben dan een elektron in de aardse asmosfeer). Maar goed dit terzijde.

De menselijke conceptie verandert als het licht door de tijd en ruimte. Het conflict tussen kind en ouder is een kleinschalig voorbeeld tussen ''oud'' en ''nieuw''. En het gevolg van de bovengenoemde claim op '' de waarheid'' is dat er mensen zijn die andere mensen (soms met geweld, soms met waarschuwende woorden) een ''keuze'' proberen op te dringen, terwijl niet kiezen ook een optie is. Op grote schaal is de zogenoemde ''clash of civilizations'' of ''clash of monotheism''.

Neem bijvoorbeeld de discussie omtrent de hijaab/bedekking als voorbeeld. Er zijn mensen die zeggen ''het is verplicht''. Daarbinnen wemelt het van de verschillen in de semantiek (wat betekent het? Een stukje stof? of is het een metafoor voor een geestelijke spirituele gedragscode? etc.) Maar daar blijft het niet bij. Er is ook een wereld van verschil in de semiotiek (hoe hoort het eruit te zien? allesbedekkend? en de ogen dan? en hoe zit het met de man? etcetera etcetera)

Zodra een opvatting/levenswijze als de algemeen geldende norm geldt, overheerst dit meestal de andere (binnen dezelfde geloof/overtuiging).

Laat ik meteen tot mn punt komen:
Ik denk dat de Profeet Mohammed (vzmh) in zijn tijd en in zijn omgeving (de arabische woestijn) de meest vrijdenkende persoon was of in ieder geval één van de......
Hij kreeg dus ook te maken met de in die tijd algemeen heersende normen en waarden, sterker nog, hij werd er mee opgegroeid. Ik weet zeker dat zijn ''nieuwe'' ideeen over de ideale samenleving beperkt en beinvloed werden door de ''oude'' ideeen van die tijd. Niets voor niets kwam hij dan ook in conflict met de ''rest'' van de samenleving.
Hetzelfde gebeurt nu. De in het jaar 700 ''nieuwe'' Islaam van Mohammed is ''oud'' geworden en in conflict met de ''nieuwe'' ideeen over de mens/menselijke handelingen. Ik weet zeker dat als Mohammed (vzmh) in het jaar 2006 verscheen zijn boodschap heel anders kon overbrengen.
Maar omdat bijna elke moslim zijn/haar interpretatie als het ''Woord van Allah'' bestempeld, zal hij/zij zolang hij/zij daarin gelooft liever doodgaan dan het twijfelend of op zn minst kritisch onder de loep te nemen.
Hoe meer deze mensen en ''andersdenkenden'' (voor hun ongelovigen en/of van ''DE Waarheid'' onwetende mensen) in aanraking komen (salman rushdie vs. khomeyni, deense cartoonaffaire, Mohammed B vs. T. Van Gogh, etc.) hoe explosiever de situatie zal worden.

Het klinkt heel pessimistisch, maar er is hoop. Er is hoop in educatie.
En daarom ben ik het niet mee eens dat mensen zichzelf niet kunnen beheersen. Want wij kunnen wel degelijk onszelf en onze kinderen leren hoe we met elkaar samen kunnen leven. Hoezo kunnen we wel met technologie naar de Maan vliegen, maar kunnen we niet inzien dat (enig vorm) geweld behalve tussen de ''dieren'' zelf niets positiefs zal brengen?

En dit (geen geweld/agressie, maar vrede) is wat ik vind dat ons kan onderscheiden van de dieren.
Maar zolang wij onze volle verstandelijke vermogen niet gebruiken blijven we inderdaad zoogdieren.

Keurig gesproken en uitgelegd zo hoort het ook .
:duim:

Ongelovelijk
05-02-06, 17:51
Geplaatst door Wizdom
Het enige die ongestraft MOORD, ONTEIGENT, VERKRACHT, MARTELT zonder dat er resoluties worden uitgevoerd....

De ONGELOVIGE WERELD DIE WEL GELOOFD IN DE HEILIGE HOLOCAUST EN DE HEILIGE ISRAEL...

ISRAEL IS JULLIE MASTER... JULLIE ZIJN DE SLAVE...

Darfur, West Marokko?

Divine_70
05-02-06, 18:59
Geplaatst door The_Reporter


Zo zul je bijvoorbeeld "evenwichtigere" mensen krijgen uit gezinnen waarin sprake is van een patriarchale evenwicht. In tegenstelling tot één waarbij emoties een leidende rol speelt.



Om te beginnen geef je nog steeds politiek correcte antwoorden, ik vroeg naar JOU persoonlijke mening.
Wees nou eens objectief.
Wij westerlingen voeden de kinderen op met emotie?
Wat is er mis mee,om ze te leren van hun medemens te houden?
Elkaar te respecteren, ook als we het niet altijd eens zijn met elkaar?
Zet je TV aan op een doordeweekse dag,en het enige wat je te zien krijgt uit het middenoosten, zijn een stel op hol geslagen zotte kerels.
Misschien zouden ze eens moeten leren om te demonstreren MET gevoel, in plaats van te laten zien dat ze op hun L zijn getrapt.

TENACH
05-02-06, 19:21
Geplaatst door gh.wille
Je begrijpt blijbaar niet wat ik er mee bedoel , de JODEN maakten zelf dit soort moppen in het kamp.
En mij hoef je geen voorbeeld te geven want ik ben pas een ECHTE KANKERLIJER !
Hee das pas (T) HUMOR .
En als je avatar je zelf voor moet stellen zou ik maar ff naar de
Dokter gaan want je ontlasting komt je mond uit , of ben je je zelf aan het bevredigen ,er zijn meer apesoorten die dat ook kunnen.
:D

Hmmm ik begrijp niet wat jij bedoelt? Ga jij nu de achtelijke aap uithangen of zo?
Luister pisvlek...
Op welke punt wil jij dat ik je gelijk geef? Het feit dat jij "een echte kankerlijer" bent? Door het feit dat jij het zegt, zal e.e.a misschien wel kloppen. Er is dus maar 1 hiero die uit zn bek 7 kleuren schijt en dat ben jij!

Ik kan meer respect opbrengen voor alle apensoorten die jij in je hoofd hebt dan de varkens die jij aanhangt. :fuckit2:

M.b.t. mijn avatar vind ik dat jij eens wat respect mot tonen voor rabijn Moshe Avraham.

Deze man is anti-zionisme en zal zich op geen enkele manier zich willen assosieren met die zionaties die jij aanhangt. Dit even terzijde...

We hadden het hiero over holocaust en het vrije woord.....
Ik zou me afvragen hoe jij je had gevoeld als ze je moeder naakt op een cartoon hadden gezet, met haar benen wijd, samen met een aantal democratisch gekozen duitse functionarissen in de gang, net voor de deur van de gaskamer.
Leuk he? Als ik je zo uit je bek hoor kakken, kun jij er aardig om lachen.
Zou je familie in de trein (zoals je hierboven aangeeft), op weg naar Auswitch, hierover grappen kunnen maken? Hihi wij lachen wel mee ... :D

Door het feit dat jij die cartoons goedpraat, is het nu wel erg vreemd dat jij in een andere topic plotsklap jezelf schaart achter die CIDI zionisten. Oh jee, plotsklap hebben die bloedhonden lak aan vrijheid van meningsuiting. Inclusief die misselijkmakende huichelaars als jij.

Naftaniel: “De tekening waarin Hitler het bed deelt met Anne Frank is voor de duizenden nog in leven zijnde Joodse slachtoffers van de Holocaust een nachtmerrie. En niet alleen voor hen. Dit soort uitingen is rechtens in Nederland niet toegestaan, ook niet onder het mom van artistieke expressie.

Het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen, het beledigen van kwetsbare oorlogsslachtoffers, aldus Naftaniel..... :D arme huichelaar

Zo nu mag dat opeens niet....opeens is het niet toegestaan....wie noemt zich hiero weer voor de miljoenste keer slachtoffer?????
Misselijkmakende en kotselijke debielen :kotsen2:

Arvid
05-02-06, 20:38
Geplaatst door TENACH
Hmmm ik begrijp niet wat jij bedoelt? Ga jij nu de achtelijke aap uithangen of zo?
Luister pisvlek...
Op welke punt wil jij dat ik je gelijk geef? Het feit dat jij "een echte kankerlijer" bent? Door het feit dat jij het zegt, zal e.e.a misschien wel kloppen. Er is dus maar 1 hiero die uit zn bek 7 kleuren schijt en dat ben jij!

Ik kan meer respect opbrengen voor alle apensoorten die jij in je hoofd hebt dan de varkens die jij aanhangt. :fuckit2:

M.b.t. mijn avatar vind ik dat jij eens wat respect mot tonen voor rabijn Moshe Avraham.

Deze man is anti-zionisme en zal zich op geen enkele manier zich willen assosieren met die zionaties die jij aanhangt. Dit even terzijde...

We hadden het hiero over holocaust en het vrije woord.....
Ik zou me afvragen hoe jij je had gevoeld als ze je moeder naakt op een cartoon hadden gezet, met haar benen wijd, samen met een aantal democratisch gekozen duitse functionarissen in de gang, net voor de deur van de gaskamer.
Leuk he? Als ik je zo uit je bek hoor kakken, kun jij er aardig om lachen.
Zou je familie in de trein (zoals je hierboven aangeeft), op weg naar Auswitch, hierover grappen kunnen maken? Hihi wij lachen wel mee ... :D

Door het feit dat jij die cartoons goedpraat, is het nu wel erg vreemd dat jij in een andere topic plotsklap jezelf schaart achter die CIDI zionisten. Oh jee, plotsklap hebben die bloedhonden lak aan vrijheid van meningsuiting. Inclusief die misselijkmakende huichelaars als jij.

Naftaniel: “De tekening waarin Hitler het bed deelt met Anne Frank is voor de duizenden nog in leven zijnde Joodse slachtoffers van de Holocaust een nachtmerrie. En niet alleen voor hen. Dit soort uitingen is rechtens in Nederland niet toegestaan, ook niet onder het mom van artistieke expressie.

Het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen, het beledigen van kwetsbare oorlogsslachtoffers, aldus Naftaniel..... :D arme huichelaar

Zo nu mag dat opeens niet....opeens is het niet toegestaan....wie noemt zich hiero weer voor de miljoenste keer slachtoffer?????
Misselijkmakende en kotselijke debielen :kotsen2:

You on crack bro?

gh.wille
06-02-06, 18:24
Geplaatst door TENACH
Hmmm ik begrijp niet wat jij bedoelt? Ga jij nu de achtelijke aap uithangen of zo?
Luister pisvlek...
Op welke punt wil jij dat ik je gelijk geef? Het feit dat jij "een echte kankerlijer" bent? Door het feit dat jij het zegt, zal e.e.a misschien wel kloppen. Er is dus maar 1 hiero die uit zn bek 7 kleuren schijt en dat ben jij!

Ik kan meer respect opbrengen voor alle apensoorten die jij in je hoofd hebt dan de varkens die jij aanhangt. :fuckit2:

M.b.t. mijn avatar vind ik dat jij eens wat respect mot tonen voor rabijn Moshe Avraham.

Deze man is anti-zionisme en zal zich op geen enkele manier zich willen assosieren met die zionaties die jij aanhangt. Dit even terzijde...

We hadden het hiero over holocaust en het vrije woord.....
Ik zou me afvragen hoe jij je had gevoeld als ze je moeder naakt op een cartoon hadden gezet, met haar benen wijd, samen met een aantal democratisch gekozen duitse functionarissen in de gang, net voor de deur van de gaskamer.
Leuk he? Als ik je zo uit je bek hoor kakken, kun jij er aardig om lachen.
Zou je familie in de trein (zoals je hierboven aangeeft), op weg naar Auswitch, hierover grappen kunnen maken? Hihi wij lachen wel mee ... :D

Door het feit dat jij die cartoons goedpraat, is het nu wel erg vreemd dat jij in een andere topic plotsklap jezelf schaart achter die CIDI zionisten. Oh jee, plotsklap hebben die bloedhonden lak aan vrijheid van meningsuiting. Inclusief die misselijkmakende huichelaars als jij.

Naftaniel: “De tekening waarin Hitler het bed deelt met Anne Frank is voor de duizenden nog in leven zijnde Joodse slachtoffers van de Holocaust een nachtmerrie. En niet alleen voor hen. Dit soort uitingen is rechtens in Nederland niet toegestaan, ook niet onder het mom van artistieke expressie.

Het tegen elkaar opzetten van bevolkingsgroepen, het beledigen van kwetsbare oorlogsslachtoffers, aldus Naftaniel..... :D arme huichelaar

Zo nu mag dat opeens niet....opeens is het niet toegestaan....wie noemt zich hiero weer voor de miljoenste keer slachtoffer?????
Misselijkmakende en kotselijke debielen :kotsen2:

Om te beginnen MOT ik geen respect , dan had je hoogstens kunnen zeggen MAG . voor een avatar waarin je duidelijk een Rabijn afbeeld die een geslachtsdeel naar zijn mond brengt ,of zie ik het verkeerd ?
Van spot heb jij geen kaas gegeten en zeker niet aan zelfspot .
De afbeelding van Anne frank heb ik niet eens gezien , en daarom schreef ik , het ligt er aan wat ze zegt !
Wat het grapje betreft over de gevangenden in het concentratie kamp is waar ; degelijke grappen deden de ronde een soort "galgenhumor", en als medevoorbeeld gaf ik mijn eigen situatie weer, ook hier worden min of meer sinische grappen over gemaakt door PATIENTEN onderling !
Voor de goede orde ik ben niet voor en niet anti Joden hetzelfde geld voor Moslims ,maar blijkbaar volgens jou verziekte brein kan dat blijkbaar niet .
Verder zal ik je lage en minne scheldkannonade ,niet beantwoorden want dat kan ik zelfs nog beter als jij .
Mede door het feit dat je nog in het het embryo stadium verkeerd van opvattingen kan ik het je namelijk niet kwalijk nemen .

Dag jongen!

Wizdom
06-02-06, 19:47
Geplaatst door Tomas
Een rechter beoordeeld in europese landen dan ook of een uitspraak of wat dan ook inderdaad is bedoeld om mensen aan te sporen tot geweld jegens anderen.

Ik durf nu al te voorspellen dat de deense cartoonisten nooit de intentie hebben gehad om tot geweld tegen deense eigendommen of hun eigen lichaam op te roepen.

Normaal gesproken wordt er dan ook alleen maar in die situaties tot een veroordeling gekomen als het heel duidelijk en heel expliciet oproept tot geweld. Zelfs El Moumni was niet expliciet genoeg in zijn haat en afkeer van homo's.

En verder ben ik het hypocriete moslim gejank onderhand echt spuugzat.

Dat was je al voor de cartoons dus ga nu niet dit als een voorwendsel gebruiken om jezelf te ontladen...