PDA

Bekijk Volledige Versie : Muslim Spotprent VS Anti_Islam Deenseprent



Lost_lady
05-02-06, 16:28
http://talkislam.com/ecard/gbrowse.php?cat_id=37&page=2

Dit is Spotprenten,
Deense prenten== Anti_Islam prenten

0,Europa Muslims,BE PREPARED FOR THE REAL HOLOCAUST!

Wide-O
05-02-06, 16:31
Geplaatst door Lost_lady
http://talkislam.com/ecard/gbrowse.php?cat_id=37&page=2

Dit is Spotprenten,
Deense prenten== Anti_Islam prenten

0,Europa Muslims,BE PREPARED FOR THE REAL HOLOCAUST!

Ik bibber zo al uit m'n Ikea stoel, meid.

mark61
05-02-06, 16:33
Nou, dat zegt wel genoeg. Werkelijk geen greintje humor te bekennen.

Behalve het inzicht dat volledig ingepakte vrouwen met makeup op nog steeds mannen volledig incapacitated maken, dus dat schiet niet op.

Lost_lady
05-02-06, 16:39
En nu is het genoeg geweest Racist, Facist, Anti_Islam moeten niet meer achter het vrije woord schuilen :duits:

:vierkant: je zult Muslims nooit in een gaskamer krijgen!!

Foxcave1
05-02-06, 16:41
Geplaatst door Lost_lady
En nu is het genoeg geweest Racist, Facist, Anti_Islam moeten niet meer achter het vrije woord schuilen :duits:

:kalasniko je zult Muslims nooit in een gaskamer krijgen!!

Rustig rustig, denk aan je bloeddruk en aan het feit dat Islam liefde is! (of in elk geval behoort te zijn)

Lost_lady
05-02-06, 16:47
Geplaatst door Foxcave1
Rustig rustig, denk aan je bloeddruk en aan het feit dat Islam liefde is! (of in elk geval behoort te zijn)

:o Islamfobie :vreemd:



http://talkislam.com/ecard/gbrowse.php?cat_id=37&page=1

Wide-O
05-02-06, 17:26
Geplaatst door Lost_lady
En nu is het genoeg geweest Racist, Facist, Anti_Islam moeten niet meer achter het vrije woord schuilen :duits:

:vierkant: je zult Muslims nooit in een gaskamer krijgen!!

En AHA nog lesbies ook, het houdt niet op :droef:

Olive Yao
05-02-06, 18:00
Geplaatst door Lost_lady
:o Islamfobie :vreemd:
Een fobie is een irrationele angst. Kritiek is geen angst. Kritiek op de islam kan redelijk zijn.

Lost_lady, kun je misschien één van de tekeningen bespreken, en dan uitleggen waarom je die beledigend vindt?
En waarom die dan verwerpelijk is?
(Want het enkele feit dat je hem beledigend vindt, betekent nog niet dat hij verwerpelijk is.)

Lost_lady
05-02-06, 18:36
Geplaatst door Olive Yao
Een fobie is een irrationele angst. Kritiek is geen angst. Kritiek op de islam kan redelijk zijn.

Lost-lady, kun je misschien één van de tekeningen bespreken, en dan uitleggen waarom je die beledigend vindt?
En waarom die dan verwerpelijk is?
(Want het enkele feit dat je hem beledigend vindt, betekent nog niet dat hij verwerpelijk is.)

Ik heb het al vorige keer uitgelegd, Het is Anti_Islam en het blijf zo, vraag iedere Muslim..
and for u Olive you"re gasping to my attention as a pregnant women :haha: U aint getting it! Assalam to you

Ciao

Olive Yao
05-02-06, 18:43
Geplaatst door Lost_lady
Ik heb het al vorige keer uitgelegd, Het is Anti_Islam en het blijf zo, vraag iedere Muslim..
and for u Olive you"re gasping to my attention as a pregnant women :haha: U aint getting it! Assalam to you

Ciao
Als je het al uitgelegd hebt, is het een kleine moeite om je post hier nog eens te kopiëren. Ik wil nl. graag weten welke concrete argumenten je tegen de tekeningen hebt. Tot dusver heb ik er nog niet één gelezen.

Lost_lady
05-02-06, 19:05
Geplaatst door Olive Yao
Als je het al uitgelegd hebt, is het een kleine moeite om je post hier nog eens te kopiëren. Ik wil nl. graag weten welke concrete argumenten je tegen de tekeningen hebt. Tot dusver heb ik er nog niet één gelezen.

Ok voor de laatste keer dan, Ik heb het gehad met deze gelul over die tekening....
Verwerpelijk zijn die tekening voor Alle Muslims, Het is niet de eerste keer dat Mohamed(scw) is getekend door niet Muslims.Maar dit is anders, de profeet(scw) wordt afgebeeld als terrorist.In andere word 1,5 miljard Muslims die nu op de wereld zijn= terroriste.(De profeet(scw)is Alles behalve terrorist. terroristen die we vandaag zien zijn een paar volgeling van religie Islam,de volgeling zijn de terroristen en niet de religie IslaM) De krant die heeft gepubliceerd is een recht_extremist krant.De afgelopen 5 jaar hebben we voordurend gehad met Anti_Islam sentimenten onder de mum van vrije woord.
deze prenten zijn niet verwerpelijk maar anti_Islam, als jij deze prenten leuk vind en acceptable dat zegt meer over jouw en je mag ze leuk vinden etc, maar schuil niet achter vrije woord.Laat het dingen zijn zoals ze zijn. Ophouden met die hypocritie over vrijheid van meningsuiting.
Leve de echte vrije woord
Hopelijk heb ik je vraag geantwoord, Prettige avond

Assalam'Alaikoum

Olive Yao
05-02-06, 19:17
Geplaatst door Lost_lady
Ok voor de laatste keer dan, Ik heb het gehad met deze gelul over die tekening....
Verwerpelijk zijn die tekening voor Alle Muslims, Het is niet de eerste keer dat Mohamed(scw) is getekend door niet Muslims.Maar dit is anders, de profeet(scw) wordt afgebeeld als terrorist.In andere word 1,5 miljard Muslims die nu op de wereld zijn= terroriste.(De profeet(scw)is Alles behalve terrorist. terroristen die we vandaag zien zijn een paar volgeling van religie Islam,de volgeling zijn de terroristen en niet de religie IslaM) De krant die heeft gepubliceerd is een recht_extremist krant.De afgelopen 5 jaar hebben we voordurend gehad met Anti_Islam sentimenten onder de mum van vrije woord.
deze prenten zijn niet verwerpelijk maar anti_Islam, als jij deze prenten leuk vind en acceptable dat zegt meer over jouw en je mag ze leuk vinden etc, maar schuil niet achter vrije woord.Laat het dingen zijn zoals ze zijn. Ophouden met die hypocritie over vrijheid van meningsuiting.
Leve de echte vrije woord
Hopelijk heb ik je vraag geantwoord, Prettige avond

Assalam'Alaikoum
Die ene tekening die je nu bespreekt heb ik ook al besproken, en die keur ik dus ook af (zie Reasons topic).

Maar deze:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?postid=2597913#post2597913

vind ik prima, omdat die over al kaida gaat. Dat is dus geen generalisatie over “de islam”.
Daar hoor ik moslims niet over. Jou ook niet.

Lost_lady
05-02-06, 19:39
Geplaatst door Olive Yao
Die ene tekening die je nu bespreekt heb ik ook al besproken, en die keur is dus ook af (zie Reasons topic).

Maar deze:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?postid=2597913#post2597913

vind ik prima, omdat die over al kaida gaat. Dat is dus geen generalisatie over “de islam”.
Daar hoor ik moslims niet over. Jou ook niet.

Deze zie ik nu pas, die is prima, het gaat niet om Mohamed(scw),
Ik heb het ook paar jaar terug een paar spotprenten in Aljazeera side gezien erg grappig die tijdens de Ramadan met terroristen spotten, (dat ze binnen blijven,zeggen van het is heilige maand). kijk in Muslims sides en magazine en je zult er veel spotten vinden over Muslims zelf etc. Natuurlijk zeggen er Muslims wel wat, we zeggen nou kijk eens dat is spotprenten, Maar wat die deense prenten is gewoon puur Anti..
Ik denk zo zou ook, andere gelovige gezien hebben gevonden als bijv; Jezus als terrorist wordt beschilderd,of , of Mosez of Budha.ook Als de deense krant nu een Budha beeld met explosief riem zou tekening, had je nu gebouw in India brand zien gaan. het is geen humor meer, maar een Anti
I'm out of here, Salaam to y'all

Ducom
05-02-06, 19:45
Geplaatst door Lost_lady
Ik heb het al vorige keer uitgelegd, Het is Anti_Islam en het blijf zo, vraag iedere Muslim..

"Iedere moslim"?

Ik neem aan dat je 'iedere mohammedaan' bedoelt..., want het woord "moslim" betekend letterlijk 'gehoorzaam aan God'...

Iedereen die een op een god gebaseerde religie aanbid kan zichzelf dus 'moslim' noemen, en ik denk niet dat christenen b.v. wakker liggen van een paar spotprentjes die totaal niets met hun religie te maken heeft...

En dan nog vind ik de uitspraak "iedere mohammedaan vind de prenten anti-islam" behoorlijk generaliserend..., ik denk (hoop eigenlijk) dat dat nogal meevalt.
Maar goed als we toch aan het generaliseren zijn dan kunnen we ook stellen dat mohammedanen niet het vermogen bezitten om zelfspot te accepteren als het om hun religie gaat...

Wat dat betreft heeft deze religieuze groep nog veel te leren...

Olive Yao
05-02-06, 20:00
Geplaatst door Lost_lady
Deze zie ik nu pas, die is prima, het gaat niet om Mohamed(scw),
Ik heb het ook paar jaar terug een paar spotprenten in Aljazeera side gezien erg grappig die tijdens de Ramadan met terroristen spotten, (dat ze binnen blijven,zeggen van het is heilige maand). kijk in Muslims sides en magazine en je zult er veel spotten vinden over Muslims zelf etc. Natuurlijk zeggen er Muslims wel wat, we zeggen nou kijk eens dat is spotprenten, Maar wat die deense prenten is gewoon puur Anti..
Ik denk zo zou ook, andere gelovige gezien hebben gevonden als bijv; Jezus als terrorist wordt beschilderd,of , of Mosez of Budha.ook Als de deense krant nu een Budha beeld met explosief riem zou tekening, had je nu gebouw in India brand zien gaan. het is geen humor meer, maar een Anti
I'm out of here, Salaam to y'all
Dit klinkt al veel redelijker.

Boeddha-beelden met explosieven hebben we overigens in het echt gezien, paar jaar geleden in Afghanistan, Taliban bliezen ze op, weet je nog?

Weet iemand hoe boeddhisten daarop gereageerd hebben?