PDA

Bekijk Volledige Versie : Minister van BZ libanon neemt ontslag na verbranding deense ambassade



Amenzu
05-02-06, 21:54
De minister van binnenlandse zaken in libanon heeft ontslag genomen na de verniling van de ambassade van Denemarken. Maar ook vanwege de aanval op een kerk. Libanon beschuldigt Syrie en haar aanhangers en spreekt over buitenlandse deelnemers aan de vernielingen.

Arbiya.net

Tomas
05-02-06, 21:56
Afgetreden? Hé, hadden we daar niet eerst hier in europa voor moeten rellen? De basterd ontneemt zo ons recht op rellen.

mark61
05-02-06, 21:57
Geplaatst door Tomas
Afgetreden? Hé, hadden we daar niet eerst hier in europa voor moeten rellen? De basterd ontneemt zo ons recht op rellen.

Ze hebben vast nog wel meer ministers. Eerst die falafeltenten maar s afbreken. Oeps, die zijn Israëlisch.

Amenzu
05-02-06, 21:59
ik lees net in ene nader artikel dat men geconstateerd heeft dat onder de vernielers mensen met extremistische kenmerken zijn gesignaleerd. Men spreekt over infltratie van Alqaida in Libanon uit Irak.

http://www.alarabiya.net/staging/portal/Archive/Media/2006/02/05/2245181.jpg

Tomas
05-02-06, 21:59
Geplaatst door mark61
Ze hebben vast nog wel meer ministers. Eerst die falafeltenten maar s afbreken. Oeps, die zijn Israëlisch.

Ja hoor, reply 3 gaat alweer over joden.

Zullen er ook nog reacties komen die dit als voorbeeld voor de deense premier aandragen? Wat denk jij?

mark61
05-02-06, 22:00
Geplaatst door Amenzu
http://www.alarabiya.net/staging/portal/Archive/Media/2006/02/05/2245181.jpg

Ik vind dit een beroerde en beledigende cartoon.

mark61
05-02-06, 22:01
Geplaatst door Tomas
Ja hoor, reply 3 gaat alweer over joden.

Zullen er ook nog reacties komen die dit als voorbeeld voor de deense premier aandragen? Wat denk jij?

Ja eh sorry, was niet de bedoeling. :nerveus:

Vast wel. We gaan ervoor.

Amenzu
05-02-06, 22:16
Geplaatst door mark61
Ik vind dit een beroerde en beledigende cartoon.

dit is een van de reacties op het artikel:

ان صورة الشخص في بداية المقال هي اكبر اساءة الى الاسلام من صور الكارتون المنشورة. يجب حرق منزل هذا القرد بدل حرق السفارات الاوربية. الان عرفت من الذي يقتل الحلاقين في بغداد!!! الظاهر عندهم ان قص الشعر وتقصيره رجس من عمل الشيطان. الا يعلم احدهم انه عندما لا يقص شعره فانه يصبح اشبه بالشيطان مثل صاحب الصورة اعلاه (ابو ضحكة جنان)

De foto is meer beledigend voor de islam dan de cartoons. Het huis van deze aap moet verbrand worden en niet de westerse ambassades. Nu weet ik wie de kappers in Irak uitmoordt. ----(De kappers in irak zijn doelwit van extremisten die het knippen van het haar als een verboden zien. De Arbische kranten hebben veel aandacht besteed aan de moorden van kappers )---
Zij zien het knippen als een daad van de duivel. Zien ze dan niet dat niet knippen tot statans uiterlijken lijdt, zoals bij deze man op de foto.


De extremisten hebben nog meer van dit soort fratsen, denk aan de burqa, dat de enkels van de man zichbaar moeten zijn en dus de boreken krot. Dit zijn hun levensvragen, terwijl mensen onderzoek doen op Mars.


Nog ene reactie:

حثالات المجتمع
شرقي متنور |05/02/2006 م، 20:32 (السعودية)، 17:32 (جرينيتش)
هؤلاء هم حثالات المجتمع .... حشرات قذره ليس لهم منفعه في هذه الدنيا .... عقول عفنه تحاول أفساد حياة الآمنين ..... مجرمون أرهابييون متعطشون للدماء ... دستورهم قطع الرقاب ومثلهم الآعلى الخرف بن لادن و الاعور الملا عمر . أنظروا ما عملوه في أفغانستان و الله لو تركوا هكذا لجعلوا العالم كله خرائب و دمار.

schande voor de samenleving. Deze insecten hebben geen doel in hun leven. Menen met een slechte geweten die het het voor anderen verpesten. Criminelen en terroristen die dorst hebben naar bloedvergieten. Hun wet is het afslachten van kelen en hun grote voorbeelden zijn de Kharaf (waarschijnlijk betekent het stom) Osma Bin Laden en de blinde Mulla ommar.

Kijk wat ze hebben gedaan in afghanistan, Ik zweer bij allah datals ze hun gang kunnen gaan, dat de wereld vernitieging en verderf wacht.

mark61
05-02-06, 22:18
Geplaatst door Amenzu
dit is een van de reacties op het artikel:

:hihi:

Goh, echte mensen.

Tomas
05-02-06, 22:21
Geplaatst door Amenzu
De extremisten hebben nog meer van dit soort fratsen, denk aan de burqa, dat de enkels van de man zichbaar moeten zijn en dus de boreken krot. Dit zijn hun levensvragen, terwijl mensen onderzoek doen op Mars.


Na al die jaren maroc is het moeilijk te geloven dat dit daar in het arabisch geschreven staat.

mark61
05-02-06, 22:23
Geplaatst door Tomas
Na al die jaren maroc is het moeilijk te geloven dat dit daar in het arabisch geschreven staat.

Hij liegt, tis laster. In de cel met die lui.

Tomas
05-02-06, 22:40
Geplaatst door mark61
Hij liegt, tis laster. In de cel met die lui.

Het is een echte mind fucker.

mark61
05-02-06, 22:47
Geplaatst door Tomas
Het is een echte mind fucker.

Bah. Kan je dan niemand meer vertrouwen?

Amenzu
05-02-06, 23:28
Geplaatst door Tomas
Na al die jaren maroc is het moeilijk te geloven dat dit daar in het arabisch geschreven staat.

dit was een stukje dat ik zelf erbij schreef.

Zij moorden kappers uit omdat ze knippen haram vinden. Maar zijn hebben ook nog andere rare opvattingen, zoals: Broek moet boven de enkels zijn. Dat een vrouw een Byrqa MOET dragen, etc...

Ik wilde laten zien dat ze dit soort zaken heel erg belangrijk vinden. Zij houden zich met dit soort onzin dat niet van belang zijn..