PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijheid van meningsuiting in Arabische landen: Beldigen van sharon is verboden



Amenzu
06-02-06, 13:00
De egyptische zangeres Jira is woedend op de boycot door Arabische televisies en radios. Haar liedje "No Sharon" dat in het engels gezongen is en onertiteld in het hebreeuws mag niet vertoond worden op tv of gedraaid op de radio....

alarabiya.net

http://www.alarabiya.net/staging/portal/Archive/Media/2006/02/06/1329061.jpg

Victory
06-02-06, 13:02
Geplaatst door Amenzu
De egyptische zangeres Jira is woedend op de boycot door Arabische televisies en radios. Haar liedje "No Sharon" dat in het engels gezongen is en onertiteld in het hebreeuws mag niet vertoond worden op tv of gedraaid op de radio....

alarabiya.net
Natuurlijk mag ze dat niet. Egypte krijgt jaarlijks 2 miljard dollar van de V.S. Denk je dat ze dat zomaar geven? :)

David
06-02-06, 13:05
Geplaatst door Amenzu
http://www.alarabiya.net/staging/portal/Archive/Media/2006/02/06/1329061.jpg


Zo te zien kan dat mokkel beter een rechtszaak aanspannen tegen haar kapper en visagist. Ze ziet er uit als een slecht beschilderde citroen.

delirious
06-02-06, 13:06
Geplaatst door David
Zo te zien kan dat mokkel beter een rechtszaak aanspannen tegen haar kapper en visagist. Ze ziet er uit als een slecht beschilderde citroen.

:lol: kapuut!!

Mark
06-02-06, 13:08
Geplaatst door David
Zo te zien kan dat mokkel beter een rechtszaak aanspannen tegen haar kapper en visagist. Ze ziet er uit als een slecht beschilderde citroen.

hahahaha als je die Libaneze vrouwen hier tijdens stappen ziet dan bedenk ik me altijd dat ze zo 3 kg kunnen afvallen door puur de laag plamuur van hun gezicht te bikken :)

David
06-02-06, 13:12
Geplaatst door Mark
hahahaha als je die Libaneze vrouwen hier tijdens stappen ziet dan bedenk ik me altijd dat ze zo 3 kg kunnen afvallen door puur de laag plamuur van hun gezicht te bikken :)


Veel make-up hoeft niet erg te zijn, als het maar goed gemikt is. Ik kende vroeger een temeier, die kwam volledig opgemaakt onder de douche vandaan. Daar kan dit mokkel nog wat van leren.

delirious
06-02-06, 13:32
Geplaatst door Mark
hahahaha als je die Libaneze vrouwen hier tijdens stappen ziet dan bedenk ik me altijd dat ze zo 3 kg kunnen afvallen door puur de laag plamuur van hun gezicht te bikken :)

Die passen zich aan aan de lillijke expats die daar zitten. :argwaan:

Divine_70
06-02-06, 13:36
Geplaatst door Victory
Natuurlijk mag ze dat niet. Egypte krijgt jaarlijks 2 miljard dollar van de V.S. Denk je dat ze dat zomaar geven? :)

En hoeveel had de VS ook alweer geinfesteerd in Iran. ? :vreemd:

Poesjkin
06-02-06, 13:36
Geplaatst door David
Zo te zien kan dat mokkel beter een rechtszaak aanspannen tegen haar kapper en visagist. Ze ziet er uit als een slecht beschilderde citroen.

't Zou een goede vogelverschrikster zijn.