PDA

Bekijk Volledige Versie : dochter profeet beledigd?



naam
07-02-06, 13:46
Situatie.

Mijn dochter komt vanmiddag thuis met de melding dat ze door zes jongens was geslagen en geschopt omdat ze de profeet had beledigd.
Ik naar school, wat bleek de juf vertelde dat ze een beertje getekend en een van haar klasgenootjes vond dat dat de profeet was.
Op het schoolplein in de pauze heeft dat jongetje (8 jaar) dat lopen roepen met als gevolg dat een hoop kinderen (zwarte school) achter haar aan rende om haar te slaan.

Ik word hier :duivels: :moe: en :traan1: van.


Het begint dus al op 8 jaar deze onzin. De kinders worden er op aangesproken, maar eigenlijk zouden de ouders moeten nablijven.

freya
07-02-06, 16:59
We beginnen even opnieuw en aub geen gezeik ik heb griep en barstende koppijn, jullie mogen blij zijn dat ik de moeite neem om hier uberhaubt iets te lezen en/of weg te halen. [freya]

Wide-O
07-02-06, 17:05
Geplaatst door naam
Situatie.

Mijn dochter komt vanmiddag thuis met de melding dat ze door zes jongens was geslagen en geschopt omdat ze de profeet had beledigd.
Ik naar school, wat bleek de juf vertelde dat ze een beertje getekend en een van haar klasgenootjes vond dat dat de profeet was.
Op het schoolplein in de pauze heeft dat jongetje (8 jaar) dat lopen roepen met als gevolg dat een hoop kinderen (zwarte school) achter haar aan rende om haar te slaan.

Ik word hier :duivels: :moe: en :traan1: van.


Het begint dus al op 8 jaar deze onzin. De kinders worden er op aangesproken, maar eigenlijk zouden de ouders moeten nablijven.

De draad verloopt wat bumpy, maar ik had begrepen dat je dochter het eigenlijk al weer bijna vergeten was ondertussen ?

Nou, daar kun je dan ook weer best trots op zijn, toch ? :duim:

Het is een ontroerend verhaal, en misschien moeten we als grote mensen toch weer even nadenken waar we kinderen wel of niet mee lastigvallen.

naam
07-02-06, 17:34
Ze was droeviger over het feit dat ze een voorleeswedstrijd had verloren. Gelukkig stelt zij wel de goede prioriteiten.