PDA

Bekijk Volledige Versie : Kind schiet 4-jarig meisje per ongeluk neer



..zapper
07-02-06, 22:45
ROTTERDAM - Een vierjarig meisje is dinsdagavond in Rotterdam gewond geraakt, toen het door een ander kind werd beschoten in een woning aan de Mathenesserdijk. De kinderen speelden met het vuurwapen.
Het meisje is in een ziekenhuis opgenomen. De woordvoerster van de politie kon niets zeggen over de toestand van het kind. Ook was dinsdagavond nog niet bekend hoe de kinderen aan het vuurwapen kwamen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/33146271/Kind_schiet_4-jarig_meisje_per_ongeluk_neer.html

Ik dacht eerst dat het in de VS ofzo zou zijn, maar kennelijk gebeuren die dingen nu ook hier.

~Panthera~
07-02-06, 22:49
Geplaatst door ..zapper
ROTTERDAM - Een vierjarig meisje is dinsdagavond in Rotterdam gewond geraakt, toen het door een ander kind werd beschoten in een woning aan de Mathenesserdijk. De kinderen speelden met het vuurwapen.
Het meisje is in een ziekenhuis opgenomen. De woordvoerster van de politie kon niets zeggen over de toestand van het kind. Ook was dinsdagavond nog niet bekend hoe de kinderen aan het vuurwapen kwamen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/33146271/Kind_schiet_4-jarig_meisje_per_ongeluk_neer.html

Ik dacht eerst dat het in de VS ofzo zou zijn, maar kennelijk gebeuren die dingen nu ook hier.


Kijk, zo'n ding moeten we allemaal hoognodig in huis hebben. :duim:

:moe:

..zapper
07-02-06, 22:53
Geplaatst door ~Panthera~
Kijk, zo'n ding moeten we allemaal hoognodig in huis hebben. :duim:

:moe:
Laat er net vorige week een wapenwinkel in Rotterdam zijn neergestreken :kwaad:, tja de hobbyisten moeten toch hun lol op kunnen in de schiethal huh.

~Panthera~
07-02-06, 23:14
Geplaatst door ..zapper
Laat er net vorige week een wapenwinkel in Rotterdam zijn neergestreken :kwaad:, tja de hobbyisten moeten toch hun lol op kunnen in de schiethal huh.


Heel goed. :moe: Ook goed over nagedacht. :moe:

mark61
07-02-06, 23:32
Doe mij ook zo'n papa / mama.

~Panthera~
08-02-06, 00:09
Geplaatst door mark61
Doe mij ook zo'n papa / mama.

Yep, sommige kinderen krijgen niet de ouders waar ze om gevraagd hebben.
Andersom ook niet.

mark61
08-02-06, 00:32
Geplaatst door ~Panthera~
Andersom ook niet.

Jah, die kleuters kopen maar guns van hun zakgeld of het niet op kan.

~Panthera~
08-02-06, 00:34
Geplaatst door mark61
Jah, die kleuters kopen maar guns van hun zakgeld of het niet op kan.



:stomp: was filesofisch. :hihi:

sjaen
08-02-06, 11:06
Ik ben voor verhoging van straffen! min. 3 tot 5 jaar opsluiting voor het in bezit hebben van vuurwapen, is n.l. poging tot doodslag, aangehouden op straat met steekwapen idem dito, met 60 km p.u. door 30 km zone jagen poging tot doodslag, bingo! via snelrecht 3 tot 5 jaar.