PDA

Bekijk Volledige Versie : maagd zoekt meisje

Al-Baatin
07-02-06, 23:41
Ik weet zeker dat niemand het gaat geloven maar ik ben 24 (net 16min toen ik dit bericht typte) en nog maagd. In mn pubertijd was het meer door omstandigheden dat ik me niet inliet met meisjes en vanaf mn 19e eigelijk grotendeels door mn bekering tot de islam.
En nee ik heb geen psygiesche stoornis ofzo, ben volkomen normaal maar ik kan me er mischien wat makkelijker vanweerhouden als andere jongens omdat ik me heel makkelijk kan afzonderen en het vaak zelfs fijn vind om alleen te zijn. maar ik mis weldegelijk iets in mn leven en begin steets meer te beseffen dat een vrouw is.
uitgaan heeft me nooit echt geintreseerd hoewel ik wel heel erg van urban muziek hou hiphop etc. en het zelfs zo nu en dan maak.maar dus van het uitgaan had ik ook nooit echt veel contackt met meisjes.
ik ben verder heel geduldig ,rustig en openminded en heel erg eigenweis. Verder ben ik werkzaam als fulltime heftruckshaufeur en hou erg van sporten. nou jah als je nog meer wil weten hoor ik het wel.

Al-Baatin
20-02-06, 15:10
Volgens mij weten mensen niet wat ze moeten zeggen of denken dat ze ook maagd moeten zijn.
Omdat ik maagd ben betekend niet dat de meisjes hier die geen maagd meer zijn geen kans maken hoor ;) .

atakiller
23-02-06, 08:31
Geplaatst door Al-Baatin
Volgens mij weten mensen niet wat ze moeten zeggen of denken dat ze ook maagd moeten zijn.
Omdat ik maagd ben betekend niet dat de meisjes hier die geen maagd meer zijn geen kans maken hoor ;) .

Blijkbaar vertrouwen ze je niet vriend.

Al-Baatin
23-02-06, 10:17
Nee geef ze us ongelijk in deze kapotte wereld :(
waarom zou ik uberhoubt liegen over zoiets.
Niet dat ik me er voor schaam ofzo maar in deze wereld is het niet meer iets waar veel mensen trots op zijn.
Maar jah maakt niet uit ik heb tog al lang genoeg gewacht dus kan ik ook nog wel ff w8ten op iemand die mij wel vertrouwd.

Fatima1985
07-03-06, 16:21
Geplaatst door Al-Baatin
Nee geef ze us ongelijk in deze kapotte wereld :(
waarom zou ik uberhoubt liegen over zoiets.
Niet dat ik me er voor schaam ofzo maar in deze wereld is het niet meer iets waar veel mensen trots op zijn.
Maar jah maakt niet uit ik heb tog al lang genoeg gewacht dus kan ik ook nog wel ff w8ten op iemand die mij wel vertrouwd.

Hoor je niet vaak een jongen die op z'n 24ste nog maagd is.

Respect hoor :wink:

soukainaa
24-03-13, 18:43
als het zo is macha allah 3lik
ik heb respect voor je ik meen t
je heb mannen die 1000 keer met vrouwen slapen( je begrijpt wat ik bedoel)
dan willen ze maagde dame..zo is de islam niet..beide moeten maagd blijven en als een man dat niet is moet ie niet zeuren dat een vrouw niet maagd is klaar

meisje1992
24-03-13, 18:54
succes

nachtvlinder
25-03-13, 21:49
Is dat nu zo belangrijk??? Maagd zijn, mooi voor jouw maar is dat nu van levensbelangrijk dat je dat vermeld???
Vind het maar bizar,
Ik wil je zeker niet afbreken, maar er zijn belangrijke dingen dan,, hoi ik ben 24 jaar en ben nog maagd,,,
Elke moslim weet dat gemeenschap voor huwelijk niet mag, maar ieder voor zich.