PDA

Bekijk Volledige Versie : Over twe weken is het allemaal over



Amenzu
08-02-06, 12:01
We hebben het eerder gezien met "het doorspoelen van de koran in guatenamo". In het achterlijke Afghanistan zijn toen ook mensen dood gegaan tijdens de Barbaarse demonstraties.

De commotie om de cartoons zal dan ook over een week of twee in de vergetelheid verdwenen. En dan zullen de moslims weer wachten tot ze de mogelijkheid krijgen om hun frustraties weer te uiten. AL dan niet gesteund door regimes om de aandacht van de ellende waarin ze leven af te leiden.

IK heb een advies voor de moslims:

Volgende keer hoeven jullie niet te wachten totdat een wester weer wat onzin kraait over islam. Jullie mogen ook demonstreren als er weer voor de zoveelste keer, moslims op tv te zien zijn, die in naam van Mohammed en zijn allah onschuldigen afslachten. Of als een zelfmoordenaar weer eens een moskee in Irak oplaast. OM niet te spreken over de haat, geweld, oorlogs verklaringen tegen iedereen die niet moslim is, die dagelijks in de kranten of middels cartoons gepubliceerd worden. In de meeste gevallen gaan deze veel verder dan de deense cartoons.

samekke
08-02-06, 13:23
asalamoe yalaikoem

kvind dat je gelijk hebt en iedereen die de koran kent weet dat zulke opstanden verboden zijn!!
meer ga ik er niet over zeggen, mijn standpunt s ook duidelijk

wayalaikoem salaam

Tomas
08-02-06, 13:43
Euh...?