PDA

Bekijk Volledige Versie : Imam Denemarken: Onze koningin is niet anti islam



Amenzu
08-02-06, 15:49
De inmiddels bekende imam uit denmarken heeft verklaard dat de berichten in de Arabische kranten, die beweren dat de koningin in haar memoires de islam beledigt, niet kloppen en gebaseerd zijn op verkeerde vertalingen. Het woord Challenge is volgens hem niet bedoeld om de moslims uit te dagen, maar zij ropet juist dat we de uitdaging aan moeten gaan om elkaar in discussie te gaan. Dat is volgens hem exact wat de islam wil.

Ineens kondigt hij aan dat de enige weg om de zaak op te lossen is het gerecht. In Denemarken zijn we gestapt naar de rechte en dat is de enige weg. Islam is een religie van toleratie en vergeving volgens hem. Hij vindt de geweldadige demonstraties indruisten tegen alles wat islam is.

Het volledige interview is te lezen op alarabiya.net


Zo te zien is hij 180 graden gedraaid in zijn mening

Bar
08-02-06, 17:00
Denk eerder dat ie de hete adem van de deense AIVD in de nek voelt.

Het zoete, vrije leventje in het vrije westen zal alras een prettige herinnering blijken te zijn.

Victory
08-02-06, 18:19
11.000 duizend mensen dreigen ontslagen te worden in Denemarken.

Wie zei er nou dat het Denemarken niks zou schelen als er boycot komt? :haha:

rja2
08-02-06, 18:25
Geplaatst door Victory
11.000 duizend mensen dreigen ontslagen te worden in Denemarken.

Wie zei er nou dat het Denemarken niks zou schelen als er boycot komt? :haha:
Zal me benieuwen hoeveel moslims onder die mensen zijn, die zullen als eerste ontslagen worden.

In Denemarken zijn de sociale voorzieningen goed , op de boycot van Iran komt er tegenreactie van de EU , zal me benieuwen hoeveel Iraniers hun baan kwijt raken, daar hebben ze geen goede sociale voorzieningen.

..zapper
08-02-06, 18:28
Jemig wat zo'n telefoontje al niet kan doen, ik moet vaker met mensen bellen.

..zapper
08-02-06, 18:30
Geplaatst door Victory
11.000 duizend mensen dreigen ontslagen te worden in Denemarken.

Wie zei er nou dat het Denemarken niks zou schelen als er boycot komt? :haha: Als je andere mensen onheil wenst, spreek je het onheil over jezelf uit. Gewoon een wijs gezegde, ik hoop dat je er iets mee doet.

Victory
08-02-06, 18:42
Geplaatst door rja2
Zal me benieuwen hoeveel moslims onder die mensen zijn, die zullen als eerste ontslagen worden.

In Denemarken zijn de sociale voorzieningen goed , op de boycot van Iran komt er tegenreactie van de EU , zal me benieuwen hoeveel Iraniers hun baan kwijt raken, daar hebben ze geen goede sociale voorzieningen.
Als de EU stappen zet om Iran te straffen, kan Iran retalieren door een andere EU land ook te boycotten.

PS: 11.000 mensen een uitkering geven = zeker niet goed voor een land.

Victory
08-02-06, 18:43
Geplaatst door ..zapper
Als je andere mensen onheil wenst, spreek je het onheil over jezelf uit. Gewoon een wijs gezegde, ik hoop dat je er iets mee doet.
Denemarken moet zijn excuses aanbieden, en beloven niet meer zoiets toe te laten.

..zapper
08-02-06, 18:45
Geplaatst door Victory
Denemarken moet zijn excuses aanbieden, en beloven niet meer zoiets toe te laten.
Denemarken moet niets. Het MO moet niets, hou toch eens op met dat gemoet. Bah.

Victory
08-02-06, 18:47
Geplaatst door ..zapper
Denemarken moet niets. Het MO moet niets, hou toch eens op met dat gemoet. Bah.
Jullie zeggen wel dat we naar een rechter moeten stappen, maar die doen toch niks. Dan maar economische sancties totdat ze op hun knieën gaan.

..zapper
08-02-06, 18:51
Geplaatst door Victory
Jullie zeggen wel dat we naar een rechter moeten stappen, maar die doen toch niks. Dan maar economische sancties totdat ze op hun knieën gaan.
En wat heb je dan bereikt? Al eens bij de gevolgen voor Iran stilgestaan? Dit soort zaken kent geen winnaars, alleen verliezers en reken maar niet dat er een deen op de knieen gaat, dan krijg je alleen maar meer telleurstellingen. Begrijp me goed, mij boeit het werkelijk niets, je doet jezelf kwaad op deze manier.

Victory
08-02-06, 18:59
De EU landen moeten een lesje leren.

..zapper
08-02-06, 19:03
Geplaatst door Victory
De EU landen moeten een lesje leren.
Serieus kerel, als het daar zo veel beter is en wij hier een lesje moet leren, ben je dan hier om ons een lesje te leren, of gewoon omdat het je daar toch maar niet bevalt?

Bar
08-02-06, 19:04
Geplaatst door Victory
De EU landen moeten een lesje leren.

Zei de muis tegen de olifant.....

Victory
08-02-06, 19:17
Muisje is een tunnel aan het graven onder de olifant. :haha:

Divine_70
08-02-06, 19:34
Geplaatst door Victory
11.000 duizend mensen dreigen ontslagen te worden in Denemarken.

Wie zei er nou dat het Denemarken niks zou schelen als er boycot komt? :haha:

Geloof je nou echt dat dat gaat gebeuren ?
Dat is een zoethoudertje. :knipoog:

Victory
08-02-06, 19:42
Ik heb het in ieder geval gehoord van iemand die in Denemarken woont. Maar hij vroeg ook om een stop op de boycot omdat hij bang is dat het veel haat zal oproepen tegen de moslims wanneer er zoveel mensen ontslagen worden.

De kranten in Denemarken durven toch nooit meer zoiets te flikken. Ik vind wel dat zo over een tijdje mogen stoppen, en dan een andere EU land boycotten.

Divine_70
08-02-06, 19:46
Geplaatst door Victory
Ik heb het in ieder geval gehoord van iemand die in Denemarken woont. Maar hij vroeg ook om een stop op de boycot omdat hij bang is dat het veel haat zal oproepen tegen de moslims wanneer er zoveel mensen ontslagen worden.

De kranten in Denemarken durven toch nooit meer zoiets te flikken. Ik vind wel dat zo over een tijdje mogen stoppen, en dan een andere EU land boycotten.

En toch zeg ik je dat het een zoethoudertje is.


Volgende zal Frankrijk zijn?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=174308

rja2
08-02-06, 20:20
Geplaatst door Victory
Als de EU stappen zet om Iran te straffen, kan Iran retalieren door een andere EU land ook te boycotten.

PS: 11.000 mensen een uitkering geven = zeker niet goed voor een land.
Misschien wacht de EU dat de storm gaat liggen over de cartoons of de handel met Denemarken is verwaarloosbaar, dat Denemarken er geen werk van maakt.

Maar een reactie zal er komen op economische sancties van Iran van de EU.

Meestal neemt de EU zoiets niet licht op , dat is slecht voor de handel.