PDA

Bekijk Volledige Versie : 100 Kilo goud op hoofd cartoonisten ...



Wizdom
08-02-06, 22:05
Taliban bounty for killing cartoonist


Wednesday 08 February 2006, 23:39 Makka Time, 20:39 GMT

The cartoon row has turned violent in Afghanistan

A top Taliban commander has offered a reward of 100 kilograms of gold to anyone who kills the person responsible for "blasphemous" cartoons of the Prophet Muhammed, the Afghan Islamic Press (AIP) has reported.

If someone killed the cartoonist responsible for the cartoons in Denmark, the "Taliban will give 100 kilograms (244 pounds) of gold," Mullah Dadullah said in a telephone call to AIP from an unknown location, the Pakistan-based private news agency reported on Wednesday.

Dadullah also said the Taliban would give five kilograms of gold to anyone who killed a Danish, Norwegian or German soldier, AIP said.

AIP said Dadullah was operating as chief commander of the Taliban waging an anti-government insurgency in Afghanistan.

The agency quoted Dadullah as saying the Taliban's list of would-be suicide bombers had grown since the publication of the cartoons.

Eleven demonstrators have been killed since Friday in violent protests over the cartoons in Afghanistan.

AFP

Tomas
08-02-06, 22:07
Geplaatst door Wizdom
Eleven demonstrators have been killed since Friday in violent protests over the cartoons in Afghanistan.


Mmm.. Waarom nog militairen sturen als een cartoontje ook werkt?

Wizdom
08-02-06, 22:09
Geplaatst door Tomas
Mmm.. Waarom nog militairen sturen als een cartoontje ook werkt?

Misschien omdat er nu meer zelfmoord vrijwilligers zijn...

Tomas
08-02-06, 22:11
Geplaatst door Wizdom
Misschien omdat er nu meer zelfmoord vrijwilligers zijn...

Tja. Darwin aan het werk.

mark61
08-02-06, 22:12
Ik zie die lui nog geen 1200 kilo goud meezeulen elke dag. Zal wel uitbetaling in kalasjnikofs worden.

Wizdom
08-02-06, 22:15
Geplaatst door mark61
Ik zie die lui nog geen 1200 kilo goud meezeulen elke dag. Zal wel uitbetaling in kalasjnikofs worden.

Nee... Ze mogen mee in de kooi van Rushdie...

gh.wille
08-02-06, 22:27
Dadullah also said the Taliban would give five kilograms of gold to anyone who killed a Danish, Norwegian or German soldier, AIP said.

Al iets gehoord wat een Nederlandse soldaat doet ?(in prijs )
Misschien haken er dan nog meer af .
Of juist niet. daar kun je poen verdienen ,als je een DEEN omlegt Kassa!

mark61
08-02-06, 23:30
Geplaatst door Wizdom
Nee... Ze mogen mee in de kooi van Rushdie...

Rushdie? Die woont ergens in een vredige cottage.

De containers van Mazar-e Sharif zal je bedoelen.

kaassietoch
08-02-06, 23:43
:D Dit opent perspectieven! Ik ga morgen nog met de rouwadvertentiepagina uit de Jyllandsposten in mijn hand langs die Talibano's mijn deel opeisen. Zeg nou niet dat ze niet stom genoeg zijn om er in te trappen...

Joesoef
09-02-06, 06:55
:moe:

Nelis70
09-02-06, 07:59
Geplaatst door Wizdom
Taliban bounty for killing cartoonist


Wednesday 08 February 2006, 23:39 Makka Time, 20:39 GMT

The cartoon row has turned violent in Afghanistan

A top Taliban commander has offered a reward of 100 kilograms of gold to anyone who kills the person responsible for "blasphemous" cartoons of the Prophet Muhammed, the Afghan Islamic Press (AIP) has reported.

If someone killed the cartoonist responsible for the cartoons in Denmark, the "Taliban will give 100 kilograms (244 pounds) of gold," Mullah Dadullah said in a telephone call to AIP from an unknown location, the Pakistan-based private news agency reported on Wednesday.

Dadullah also said the Taliban would give five kilograms of gold to anyone who killed a Danish, Norwegian or German soldier, AIP said.

AIP said Dadullah was operating as chief commander of the Taliban waging an anti-government insurgency in Afghanistan.

The agency quoted Dadullah as saying the Taliban's list of would-be suicide bombers had grown since the publication of the cartoons.

Eleven demonstrators have been killed since Friday in violent protests over the cartoons in Afghanistan.

AFP

Wat een naar en verwrongen denkraam hebben die mensen. Ik ga er maar van uit dat dat niet islamitisch is.

Morosian
09-02-06, 08:00
Ben benieuwd hoeveel moslims hier tegen gaan demonstreren.

Tomas
09-02-06, 08:03
Geplaatst door Morosian
Ben benieuwd hoeveel moslims hier tegen gaan demonstreren.

Hallo, daar hebben onze dam-cartoonmoslims niks mee te maken! Er is alleen maar sprake van broeders enzo als ze beledigd worden, dan tellen deze ook mee in de één miljard tweehonderd duizend miljoen. Dat moet je begrijpen, ja.

observer
09-02-06, 08:05
persoonlijk vind ik levende mensen met de dood bedreigen een ietwat erger dan dode mensen beledigen

maar vraag me inderdaad af of hier moslims tegen gaan protesteren

zeg 20000 30000 mannen en vrouwen met borden als "islam is vrede" en "alleen allah mag oordelen" ofzo

Morosian
09-02-06, 15:40
Geplaatst door observer
persoonlijk vind ik levende mensen met de dood bedreigen een ietwat erger dan dode mensen beledigen

maar vraag me inderdaad af of hier moslims tegen gaan protesteren

zeg 20000 30000 mannen en vrouwen met borden als "islam is vrede" en "alleen allah mag oordelen" ofzo

Mag ik alvast een voorspelling doen?

observer
09-02-06, 15:50
Geplaatst door Morosian
Mag ik alvast een voorspelling doen? weet het het is een inkopper waar zelfs de spitsen van ajax niet omheen kunnen :jumping: