PDA

Bekijk Volledige Versie : Zweedse pinguïnvrouwtjes niet in trek



delirious
09-02-06, 11:41
De dierentuin Zoo am Meer in het Duitse Bremerhaven zit met een groot probleem. De zes mannetjespinguïns die zich bij gebrek aan vrouwtjes tot de herenliefde hadden bekeerd, moeten niets weten van de Zweedse vrouwtjespinguïns die aan de dierentuin zijn toegevoegd.

De proef met de vrouwtjes maakte boze reacties van allerlei homo-organisaties los. Zij vinden dat de homo-pinguïns tot heteroseksualiteit gedwongen worden.

De directie van de dierentuin zegt dat ze alleen wilde weten of de mannetjes alleen maar contact met elkaar zochten wegens het tekort aan vrouwtjes.

nos.nl

Ze moeten die mannetjespinguïns van de hoogste toren gooien. :hihi:

mark61
09-02-06, 11:42
Geplaatst door delirious
Ze moeten die mannetjespinguïns van de hoogste toren gooien. :hihi:

Zweedse bitches.

Wel eerst die vleugeltjes afbinden voor de zekerheid.

delirious
09-02-06, 11:45
Geplaatst door mark61
Zweedse bitches.

Wel eerst die vleugeltjes afbinden voor de zekerheid.

Ikea schuivers. :argwaan:

mark61
09-02-06, 11:58
Geplaatst door delirious
Ikea schuivers. :argwaan:

Rendiervreters

Wide-O
09-02-06, 12:05
Zouden borstvergrotingen helpen ? :verward:

mark61
09-02-06, 12:10
Geplaatst door Wide-O
Zouden borstvergrotingen helpen ? :verward:

Alleen bij de mannetjes.

Elien
09-02-06, 14:03
Geplaatst door delirious
De dierentuin Zoo am Meer in het Duitse Bremerhaven zit met een groot probleem. De zes mannetjespinguïns die zich bij gebrek aan vrouwtjes tot de herenliefde hadden bekeerd, moeten niets weten van de Zweedse vrouwtjespinguïns die aan de dierentuin zijn toegevoegd.

De proef met de vrouwtjes maakte boze reacties van allerlei homo-organisaties los. Zij vinden dat de homo-pinguïns tot heteroseksualiteit gedwongen worden.

De directie van de dierentuin zegt dat ze alleen wilde weten of de mannetjes alleen maar contact met elkaar zochten wegens het tekort aan vrouwtjes.

nos.nl

Ze moeten die mannetjespinguïns van de hoogste toren gooien. :hihi:





:jeweetog: wat ik me afvraag he? doen ze het dan ook op de
"doggy style"

David
09-02-06, 17:07
Geplaatst door Elien
:jeweetog: wat ik me afvraag he? doen ze het dan ook op de
"doggy style"


??

Wide-O
09-02-06, 17:20
Geplaatst door David
??

Homo's hebben ook cloaca's toch ? :zozo:

Wel interessant:

Male bonding behaviour

In early February 2004 the New York Times reported a male pair of chinstrap penguins in the Central Park Zoo in New York City were partnered and even successfully hatched a female chick from an egg. Other penguins in New York have also been reported to be forming same-sex pairs.

This was the basis for the children's picture book And Tango Makes Three. The couple about whom the book was based, Silo and Roy, would see further interesting developments in their relationship when, in September 2005, Silo left Roy, for a female penguin only to come back to Roy in a few weeks.

Zoos in Japan and Germany have also documented male penguin couples. The couples have been shown to build nests together and use a stone to replace an egg in the nest. Researchers at Rikkyo University in Tokyo, found twenty such pairs at sixteen major aquariums and zoos in Japan.

Elien
10-02-06, 08:04
Geplaatst door David
??



??

Dutchguy
10-02-06, 09:34
Geplaatst door delirious


Ze moeten die mannetjespinguïns van de hoogste toren gooien. :hihi:
Ahum, volgens mij is je avatar het er niet mee eens. :p