PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag L.A voorkomen



Eni
09-02-06, 17:17
'Rampzalige aanslag op Los Angeles voorkomen'

Uitgegeven: 9 februari 2006 16:40

WASHINGTON - Een "rampzalige aanslag" op Los Angeles is in 2002 voorkomen door samenwerking van de Verenigde Staten en hun geallieerden in de 'oorlog tegen terrorisme'. Dat heeft de Amerikaanse president George Bush donderdag gezegd.

Terroristen zouden van plan zijn geweest een vliegtuig te kapen met hulp van schoenbommen en het toestel in een gebouw in Los Angeles te vliegen, zoals dat ook op 11 september 2001 in New York en Washington gebeurde.

www.nu.nl

Roept u maar!

Max Stirner
09-02-06, 17:21
Geplaatst door Eni

Roept u maar!


Iedereen die beweert hier iets zinnigs over te kunnen zeggen, liegt.

Joesoef
09-02-06, 17:23
Een mislukt script dat Spielberg heeft laten slingeren?

Eni
09-02-06, 17:27
Geplaatst door Max Stirner
Iedereen die beweert hier iets zinnigs over te kunnen zeggen, liegt.

Sinds wanneer is dat de Maroc.nl standaard? :wink:

GiovanniHN
09-02-06, 17:32
Ja, je gebruikt ook echt schoenbommen voor een kaping. Idioot verhaal.

mark61
09-02-06, 17:40
Geplaatst door GiovanniHN
Ja, je gebruikt ook echt schoenbommen voor een kaping. Idioot verhaal.

Was bedoeld om de versterkte cockpitdeur te forceren. Soort opgevoerde karatetrap? :confused: Ligt wel je voetje eraf vrees ik.

Wide-O
09-02-06, 17:49
Geplaatst door mark61
Was bedoeld om de versterkte cockpitdeur te forceren. Soort opgevoerde karatetrap? :confused: Ligt wel je voetje eraf vrees ik.

Wordt niks met jou als terrorist :D

Je kunt, het moge gek klinken, zo'n schoen ook uitdoen natuurlijk.

Overigens: als iemand zou zeggen dat een terrorist een vliegtuig zou kapen met een stanley-mesje, zou je ook denken "kookoo". Enfin, vroegah dan.

Verder is dit gewoon niet te achterhalen op dit moment.

mark61
09-02-06, 17:59
Geplaatst door Wide-O
Wordt niks met jou als terrorist :D

Je kunt, het moge gek klinken, zo'n schoen ook uitdoen natuurlijk.

Na, dat kon ik wel bedenken, maar ik werd overvallen door dit slapsticktafereeltje.


Overigens: als iemand zou zeggen dat een terrorist een vliegtuig zou kapen met een stanley-mesje, zou je ook denken "kookoo". Enfin, vroegah dan.

Coucou, das toch Frans? Of schaam je je daar een beetje voor in dit environnement?


Verder is dit gewoon niet te achterhalen op dit moment.

Dat van die explosieven voor de deur is van de BBC, afijn Sjors.

Ik vind het vooral verdacht dat het nu pas naar buiten komt. Zouden zijn gearresteerd in niet nader te noemen ZO Aziatisch land. Ik ga voor Filippijnen.

Dus waar zijn de heren? Gemarteld & disposed of in Manila? Waarom zo geheimzinnig? Ammel verdacht.

Wide-O
09-02-06, 18:02
Geplaatst door mark61
Coucou, das toch Frans? Of schaam je je daar een beetje voor in dit environnement?


Jamais! Maar het is ook Eng. Of nee, dan is het cuckoo, damn.



Dat van die explosieven voor de deur is van de BBC, afijn Sjors.


Dan weet je ook dat ie de naam van het gebouw alweer verkeerd had in z'n speech :D



Ik vind het vooral verdacht dat het nu pas naar buiten komt. Zouden zijn gearresteerd in niet nader te noemen ZO Aziatisch land. Ik ga voor Filippijnen.


Retroactief succesje scoren. Gaat niet prima met peilingen.

mark61
09-02-06, 18:04
Geplaatst door Wide-O
Retroactief succesje scoren. Gaat niet prima met peilingen.

Voor hemzelf hoeft het niet meer. Voor de kandidaat to be ws.

NIS
09-02-06, 18:36
Ik kan niet geloven, dat er mensen zullen zijn, die dit verhaal (van meneer Bush) gaan geloven.

Wat een slap verhaal zeg.. Waarom het hoogste gebouw? Daar gaan die terroristen niet voor.. Dan hadden ze WTC ook wel kunnen laten staan.. Die gasten hebben echt een heel ander doel. Dat doel bereiken ze echt niet door als gekken de hoogste gebouwen neer te halen. Maar LA?? Californ 'i' 'a'? Wat een onzin zich.. :D

Out on bail
fresh outta jail
California dreamin'
Soon as I stepped on the scene
I'm hearin' hoochies screamin'.
Fiendin' for money and alcohol
the life of a west side playa'
where cowards die, it's our ball

Nee man, dat zal de domste zet van de terroristen ooit zijn. Dan krijgen ze echt de hele wereld over zich heen.

:D

Wide-O
10-02-06, 07:08
Ondertussen wat meer gelezen hierover, en het zou wel eens kunnen te maken hebben met een mogelijke veroordeling door het Hooggerechtshof van de regering Bush wegens het schenden van het 4th amendment.

Uit onderzoek blijkt dat de NSA namelijk veel verder is gegaan dan zelfs in de Patriot Act stond, en allerlei wetten heeft geschonden bij het afluisteren van US burgers. Heel wat congres-leden, ook langs conservatieve kant, zijn behoorlijk boos hierover.

Bron: James Risen, New York Times journalist, die nu ook een boek uit heeft hierover (Staat van oorlog - De geheime geschiedenis van de CIA en de regering-Bush, Bert Bakker)

Dus is het FF nodig om een "succes" uit 2002 uit de kast te halen.